No nyt on taas ruvennut naiset kiinnostamaan ehkä ihan parisuhdetasollakin. Sopivaa ei vaan meinaa löytyä. Enkä minä tee sitä virhettä enää, että lähden hieman katselemaan vain. Haluankin sellaisen naisen, jonka kanssa heti alkuun on tunne "tässä se nyt on".
Jos tuo on asenteesi niin mitä suurimmalla todennäköisyydellä et tule löytämään mieluistasi naista pitkään, pitkään aikaan. Itse olen sitä mieltä, että on lähes täysin mahdotonta kokea hollywoodmaista ''tässä se nyt on''-kokemusta sillä on täysin mahdotonta tuntea ihmistä yhden tapaamisen jälkeen. Tämän sijaan kannattaa tutustua ihmiseen kuin ihmiseen ilman minkään sortin tuomitsemista, ellei tämä vastapuoli ole sitä tekosillaan ansainnut.
Itse olen myös huomannut, että jos lähtee ''etsin vakavaa seurustelusuhdetta''-asenteella niin yleensä aloittaa seurustelun aivan väärän henkilön kanssa pelkästään seurustelun takia. Minä olen pyrkinyt siihen, että en tarvitse ketään pelkän tarpeen takia, vaan ihmisen takia. Toikin oli vähän väärin muotoiltu, eli siis pyrin olemaan niin sinut itseni kanssa etten tarvitse ketään ns. täyttämään ''aukkojani''(tätä on vähän vaikea selittää, toivottavasti edes joku tajusi pointtini :P). Aika moni henkilö aloittaakin seurustelun pelkästään seurustelun takia eikä ihmisen takia ja tätä he katuvat sitten ajan myötä.
Mitä tulee tuohon itseluottamukseen niin sehän on täysin oman pääkopan aikaansaannoksia. Jos osaat antaa itsellesi luvan olla itseluottavainen, niin sitten olet. Kukaan muu ei voi antaa sinulle lupaa siihen kuin sinä itse.
Tässä jotain omia mielipiteitä asiasta, toivottavasti jeesasi edes vähän.