Naisasiat

  • 7 519 855
  • 26 580

KIMPE

Jäsen
Hyviä tarinoita, joskin mielestäni osittain koomisia(pahoittelen, jos sanavalintani loukkaa jotakuta), kun mies tunnustaa tunteensa naiselle, ja jos nainen vastaa kieltävästi niin mies yleensä nolostuu ja avautuu sitten tälläisille keskustelupalstoille kärsimyksistään. En tiedä onko kukaan muu ikinä ajatellut asiaa siltä kannalta, että jos uskaltaa tunnustaa tunteensa niin on periaatteessa tehnyt kaiken mahdollisen omalta taholtaan ja sitten vain odottamaan sen vastapuolen vastausta? Itselläni oli loppukesästä armoton vitutus, kun jo alusta asti tuhoontuomittu yritys päättyi sitten huonosti. Noh pari viikkoa ajateltuani tulin siihen tulokseen, että ainakin yritettiin ja ei periaatteessa menetetty mitään ja nyt olen iloinen siitä, että edes kerrottiin mitä itse ajattelen. Tosin jälkeenpäin mietittynä puhelin,kolmen promillen humala ja kello 05.29 ei ole paras aika/tapa tehdä rakkauden tunnustuksia, mutta yritys on aina hieno asia!

Naisten flirttailu on sitten asia erikseen, osa flirttailee saadakseen huomiota, osa taas sen takia että tekee sen tiedostamattomasti. Myöskin miehet flirttailevat, vaikka eivät tunnustaisi sitä. Tähän aiheeseen sopii oikeinkin hyvin Henrik Fexeuksen kirja Ajatusten lukijaksi, jossa kerrotaan miten suurin osa ihmisen toiminnasta on tiedostamatonta, eli tapahtuu alitajunnan tasolla. En kuitenkaan selitä kirjasta enempää, ettei porukka menettäisi ihan hyvää lukukokemusta. Flirttailu on kuitenkin luonnollinen asia, jota kaikki tekevät, halusivat tai eivät.

Itselläni on myös pari naispuolista ystävää, joiden kanssa pääasiassa juttelen netissä ja ihan mukaavahan se on kun saa 'toisen' näkökulman omiinkin elämäntilanteisiin ja ymmärtää asiat myös toisen näkökulmasta. Kyllähän sieltäkin jonkin verran flirttiä on varmaan tullut molemmilta puolilta, mutta itse en jaksa innostua sellaisesta, jos itsellä ei ole toista kohtaan kiinnostusta. Asia liittyy myös läheisesti aiheeseen, jossa on helppoa puhua naiselle, jota kohtaan ei ole kiinnnostusta, mutta mahdoton puhua sellaiselle joka kiinnostaa.

Sitten pari ikuista dilemmaa, joita on tullut miettittyä jo kauemman aikaa eli miksi _aina_ miehet ovat promilleissa puhelin kädessä eikä naiset? Pohdin asiaa muutaman kaverin kanssa vkl:nä ja yksi sitten sanoi pitkään hiljaa oltuaan, että se ei sovi heille. Voipi olla näinkin, mutta miksi miehet yleensä sitten tekevät niin? En ole vieläkään oikein selvillä ajatuksesta. Toinen onkin sitten molempia osapuolia koskeva eli miksi on yleensä morkkis jos puhuu toiselle tunteistaan? Koska omasta mielestäni on ihmisen henkistä vahvuutta, jos pystyy puhumaan niinkin läheisestä asioista kuin tunteistaan toiselle? Itselläni ei oikeastaan enään helpolla tule henkisiä kärsimyksiä, jos on sanonut jotain, johtunee uudesta elämän asenteesta.

Tälläisiä ajatuksia tällä kertaa.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kyse ei ole pelin pelaamisesta vaan järkevästä toiminnasta: miten säilytetään vastapuolen mielenkiinto ajamatta häntä pois. Tosin valehdella nyt tietenkään ei saa. On älyllistä epärehellisyyttä väittää, ettei suhteen alussa / ennen sen alkamista yritetä pelata korttejaan mahdollisimman oikein, jotta päästään toivottuun lopputulokseen. On se sitten säpiä, hetken kivaa, kevytsuhde, vakavampi suhde tai yhteiseen loppuelämään tähtäävä suhde.

Tämä koko kappalehan on täynnänsä älyllistä epärehellisyyttä. Ensin väität, että kyse ei ole pelin pelaamisesta, mutta sitten kaksi lausetta myöhemmin väitätkin, että peliä pelataan päästäkseen mahdollisimman lähelle toivottua lopputulosta. Ei mikään ihme, että parisuhdeasiat noin yleisesti ottaen on niin monille hemmetin vaikeita, kun pelin pelaaminen on tällaista kuuman kattilan kiertelyä, koska asioiden sanominen niin kuin ne on on kiellettyä.
 

scholl

Jäsen
Mikäli nainen omaa edes matematiikan alkeet, hän ymmärtää tämän perusteella vähintään miljoonan naisen läpikäyneen esikarsinnan. Takaan ettei nosta osakkeitasi.

No tuskin sitä pitää naisille toitottaa, mutta jos ajatellaan, että päivässä näkee vaikkapa sata naista ja matkustaessa paljon enemmänkin. Tämä kerrottuna vaikkapa 365:llä ja sitten niin monella vuodella kuinka usein potentiaalisen naisen näkee niin saa jotain käsitystä siitä, kuinka moni on raakkautunut. Jos otetaan maltillinen arvio eli 10 vuotta niin siinä jo päästään kolmasosamiljoonaan.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No tuskin sitä pitää naisille toitottaa, mutta jos ajatellaan, että päivässä näkee vaikkapa sata naista ja matkustaessa paljon enemmänkin. Tämä kerrottuna vaikkapa 365:llä ja sitten niin monella vuodella kuinka usein potentiaalisen naisen näkee niin saa jotain käsitystä siitä, kuinka moni on raakkautunut. Jos otetaan maltillinen arvio eli 10 vuotta niin siinä jo päästään kolmasosamiljoonaan.
Hirvittää jo ajatuskin siitä paperin määrästä, mikä tarvitaan tuon naislauman sopimuksen alle saamiseksi. Eikös sulla ollut joku blanketti, mikä naisen piti täyttää?
 

scholl

Jäsen
Eikös sulla ollut joku blanketti, mikä naisen piti täyttää?

Ei vaan se kysymyslomake on omassa mielessäni. En kirjoita sitä auki tapaamista varten. Kyllä minä pystyn kysymään ne asiat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Enkä kysy niitä kuin potentiaalisilta tai korkeintaan edes sellaiselta, jota tapailee, vaikkei olisikaan potentiaalinen. Jälkimmäinen ehkä enemmän viihteen vuoksi. Yleisesti ottaen ei ole järkeä neuvotella henkilön kanssa, joka ei nappaa yhtään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kännissä rima madaltuu. Se on sellainen ns. heikko hetki, jolloin saattaa luopua periaatteistaan. Niin voisin veikata.

Paskat sä mitään veikkaa...olet itse juuri tällainen tyypillinen "kännissäsoitanmisuille"- mies. Kokemuksestasi puhut.

Palstan nuoret karjut voivat mennä tuohon esitykseesi mutta paistaahan feikkisi läpi kuin luodin reijät 200 vuotta vanhasta peltiämpäristä.

Mutta roiku toki Jatkoajassa päivät pitkät kirjoittamassa uutta legendaa.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tosin jälkeenpäin mietittynä puhelin,kolmen promillen humala ja kello 05.29 ei ole paras aika/tapa tehdä rakkauden tunnustuksia, mutta yritys on aina hieno asia!

Olen jostain kuullut, että jos mies myöhemmin kun kymmeneltä kyselee kuulumisia, hänellä on tavoitteena vain saada seuraa yöksi. Mitäköhän tällä logiikalla tarkoittaa rakkaudentunnustukset klo 5.29? Viimeinen yritys saada sitä seuraa ja pakko laittaa kaikki peliin...?
 

M10

Jäsen
Olen jostain kuullut, että jos mies myöhemmin kun kymmeneltä kyselee kuulumisia, hänellä on tavoitteena vain saada seuraa yöksi. Mitäköhän tällä logiikalla tarkoittaa rakkaudentunnustukset klo 5.29?

Sitä että pubiruusulla on 9kk:n päästä jo kolmas kersa ja edelleen ne etureisistä valkaistut farkut.
 

scholl

Jäsen
Facebook on yksi hyvä tapa noissa naisasioissa. Ei tarvitse alkuvaiheessa edes tavata, kun arvioi toista. Seuraa vain muutaman päivän, mitä henkilö kirjoittaa facebookiin. Siinä pystyy analysoimaan tyypin aika hyvin ja nopeasti.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Facebook on yksi hyvä tapa noissa naisasioissa. Ei tarvitse alkuvaiheessa edes tavata, kun arvioi toista. Seuraa vain muutaman päivän, mitä henkilö kirjoittaa facebookiin. Siinä pystyy analysoimaan tyypin aika hyvin ja nopeasti.

Eli kun lennät Lontoo- New York- Milano- Pariisi akselia niin tapaamasi kiinostavat neitoset tsekkaat naamakirjasta ensin...?

Vai mitä tarkoitti tuo "ei tarvitse edes tavata"- läppä? Deittipalstoilta löytyneitä nimimerkkejäkö...?
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Facebook on yksi hyvä tapa noissa naisasioissa. Ei tarvitse alkuvaiheessa edes tavata, kun arvioi toista. Seuraa vain muutaman päivän, mitä henkilö kirjoittaa facebookiin. Siinä pystyy analysoimaan tyypin aika hyvin ja nopeasti.

Tämähän toimii siten, että jos on Facebookissa, niin ei ole jatkossa. Vain idiootit levittelevät itsestään tietoa kenen tahansa luettavaksi.
 
Viimeksi muokattu:

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Ai niinkuin esimerkiksi netin keskustelupalstoille?

Jep jep, ei todellakaan tulisi mieleen iskeä ketään täältä. Enkä kyllä lämpenisi kenekään iskuyrityksillekään (ei millään pahalla :). Vielä kun osalla on vielä oma lärvi näkyvillä niin voi luoja.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Terveisin,
ensimmäiseen ihmisryhmään lukeutuva.

PS. Kyllä totta kai, niin naisissa kuin miehissäkin on niitä, jotka tarkoituksella ja tieten tahtoen haluavat antaa ymmärtää, ymmärtämättä antaa.

Tällä iällä ei enää enää lähde sinne, mutta ymmärrän, että nuori poika voi ymmärtää viattoman flirtin väärin. Tämä on silti vaikea taiteen laji eli pitää flirtti päivää piristävänä juttuna, ilman että vastapuoli ymmärtää väärin. Ehkä nykyään mennään jo vähän liian pitkälle näissä seksuaalisissa puheissa.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
scholl kirjoitti:
Liian aikaisin tai liian myöhään tai liian... Mielestäni tuollainen spekulointi on naurettavaa.

Niin no se on vaikea sanoa mikä on liian aikaisin tai liian myöhään, MUTTA lähtökohta on tämä: nainen on feminiininen ja mies maskuliininen ja mitä kauempana nämä "patterin navat" ovat, sen parempi. Jos mies lähtee vuodattamaan tunteitaan, se ei todellakaan kuulu maskuliiniseen katogoriaan ja näin ollen tämän "teorian" mukaan tappaa tunteen. Samalla lailla kuin maskuliinen nainen ei kiinnosta miestä. Mun mielestä tämä on hyvin loogista ja voin tähän samaistua melko lailla.

Lähtökohtaisesti sanoisin, että miehen ei missään nimessä tulisi jaella mitään rakkaudentunnustuksia ennen naista ikinä. Miksi se pitäisi sanoa naiselle, jos on tunteita? Väitän, että 99.9 % tapauksista nainen TIETÄÄ sen joka tapauksessa. Naiset yleensä ovat parempia lukemaan ihmisiä muutenkin. Kyseessä on tilanne, jossa nainen testaa miestä. Tuleeko sieltä "heikon miehen" rakkaudentunnustuksia tyyliin: "Pidän susta, haluan tutustua suhun, olet tosi kiinnostava jne jne." jotka voi suoraan kääntää muotoon: "en ole saanut vuoteen, tarvitsen naista, olen epätoivoinen jne jne". Okei, kärjistys, mutta näin nainen sen näkee.

Jos taas mies ei tee tätä virhettä vaan pelaa "coolisti" ja tekee KAIKKEA MUUTA, se viestii, ettei hän ole riippuvainen kenestäkään, vaan HALUAA olla kyseisen naisen kanssa muttei TARVITSE häntä. Tässä on aivan vitunmoinen ero. Eikö kukaan ymmärrä mitä tässä haen takaa?

scholl kirjoitti:
Pääasia, että nainen tietää, mikä on tilanne ja ennenkaikkea pääasia, että löytää sen asiallisen naisen. Niitä ei kasva puissa. Silloin se esittämistapa tai -aika on aika samantekevää. Pääasia, että tulee ymmärretyksi. Flirtti sen sijaan on homojen hommaa, mies ei sellaista harrasta.

Edelleen, kyllä nainen sen tajuaa sanomattakin.

Azul kirjoitti:
Suoraan puhuminen ja kysyminen on toki hyvä vaihtoehto, mikäli kyseessä on low risk - high reward -tilanne, eli kyse ei ole esim. työkaverista tai muusta, jonka kanssa joutuu tekemisiin myös jatkossa, tai ystävästä, jonka haluaa pitääkin edes ystävänä.

Eri mieltä. Suoraan kysyminen ei ole KOSKAAN hyvä vaihtoehto (paitsi tosiaan jos haluat olla pelkkä ystävä koska se sinusta todellakin tulee jos suoraan jotain kysyt), koska se viestii aivan liikaa negatiivisia asioita miehestä. Se antaa aivan liikaa valtaa naiselle ja kaiken pois mieheltä. Ajatelkaa asiaa toisin päin. Jos joku nainen tulee sanomaan, että rakastan sinua ja haluan olla sun kanssa päivät ja yöt. Vaikka kyseessä olisi hyvä tapaus, se saa miettimään kaksi kertaa verrattuna siihen, että miettisit itse mitä kyseinen nainen ajattelee sinusta.
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Valtapeliä?

Jos parisuhde ja parisuhteen muodostaminen on yksilön mielestä ensisijassa valtapeliä, niin silloin on parasta tyytyä siihen "omin sormin onneen" ratkaisuun, koska ei ole henkisesti kypsä muuhun kuin itsensä tyydyttämiseen toisella. Pätee niin miehiin kuin naisiin.
 

Tupu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JHT
Niin no se on vaikea sanoa mikä on liian aikaisin tai liian myöhään, MUTTA lähtökohta on tämä: nainen on feminiininen ja mies maskuliininen ja mitä kauempana nämä "patterin navat" ovat, sen parempi. Jos mies lähtee vuodattamaan tunteitaan, se ei todellakaan kuulu maskuliiniseen katogoriaan ja näin ollen tämän "teorian" mukaan tappaa tunteen. Samalla lailla kuin maskuliinen nainen ei kiinnosta miestä. Mun mielestä tämä on hyvin loogista ja voin tähän samaistua melko lailla.

Lähtökohtaisesti sanoisin, että miehen ei missään nimessä tulisi jaella mitään rakkaudentunnustuksia ennen naista ikinä. Miksi se pitäisi sanoa naiselle, jos on tunteita? Väitän, että 99.9 % tapauksista nainen TIETÄÄ sen joka tapauksessa. Naiset yleensä ovat parempia lukemaan ihmisiä muutenkin. Kyseessä on tilanne, jossa nainen testaa miestä. Tuleeko sieltä "heikon miehen" rakkaudentunnustuksia tyyliin: "Pidän susta, haluan tutustua suhun, olet tosi kiinnostava jne jne." jotka voi suoraan kääntää muotoon: "en ole saanut vuoteen, tarvitsen naista, olen epätoivoinen jne jne". Okei, kärjistys, mutta näin nainen sen näkee.

Jos taas mies ei tee tätä virhettä vaan pelaa "coolisti" ja tekee KAIKKEA MUUTA, se viestii, ettei hän ole riippuvainen kenestäkään, vaan HALUAA olla kyseisen naisen kanssa muttei TARVITSE häntä. Tässä on aivan vitunmoinen ero. Eikö kukaan ymmärrä mitä tässä haen takaa?

Suoraan kysyminen ei ole KOSKAAN hyvä vaihtoehto (paitsi tosiaan jos haluat olla pelkkä ystävä koska se sinusta todellakin tulee jos suoraan jotain kysyt), koska se viestii aivan liikaa negatiivisia asioita miehestä. Se antaa aivan liikaa valtaa naiselle ja kaiken pois mieheltä. Ajatelkaa asiaa toisin päin. Jos joku nainen tulee sanomaan, että rakastan sinua ja haluan olla sun kanssa päivät ja yöt. Vaikka kyseessä olisi hyvä tapaus, se saa miettimään kaksi kertaa verrattuna siihen, että miettisit itse mitä kyseinen nainen ajattelee sinusta.

Voin allekirjoittaa tämän tekstin sataprosenttisesti. Olen aikaisemmin kirjoittanut viestin tähän ketjuun, jossa kerroin yhdestä naissuhteestani. Niin kauan kaikki meni hyvin kun pysyin coolina ja sopivan jännittävänä, mutta jossain vaiheessa tein sitten sen virheen, että lämpesin liikaa. Samantien nainen laittoi jarrut päälle ja se suhde kuihtui hyvin nopeasti. Syynä oli siis se että minusta tuli hänelle helppo ja varma tapaus entisen coolin ja jännittävän sijaan.
 

Kaarle6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Eisbären Berlin
Cannibalin ja Tupun tapaukseen haluan kommentoida, että pelata voi muullakin strategialla kuin tuolla 'esitä vaikeasti tavoiteltavaa'. Itsellä tuo strategia menisi pieleen jo siinä vaiheessa, että pitäisi siis esittää ja en pidä siitä sellaisesta alkuunkaan, joka ei ole sitä mitä antaa itsestään kuvaa. Muutenkin koko käsite pelaaminen on itselle lähinnä kirosana, koska pelaaminen on silloin jonkun kaavan noudattamista mikä on luettu jostain sargaajan saiteilta tai opittu pelimiehen peruskursseilta. Hyh.

Oma luonne on kuitenkin enemmän avoin ja ainakin toistaiseksi olemalla hyvätapainen, hyvällä fiiliksellä ja oma itsensä on riittänyt hyvin pitkälle naisen kuin naisen kanssa. Viidessä minuutissa sitten selviää natsaako kemiat vai ei. Eikä siihen yleensä tarvita suuria sanoja, että tietää missä mennään.
 

julle-jr

Jäsen
Kyllä minun mielestäni mieskin voi sanoa faktat faktoina. Jos itse olen kiinnostunut naisesta ja jos siltä tuntuu niin kyllä minä sen voin sanoa riippumatta siitä onko nainen ilmaissut asian ennen minua. Toki olen yleensä ollut käytännössä tietoinen myös vastapuolen kiinnostuksesta siinä vaiheessa kun on tehnyt mieli kertoa tälle fiiliksensä. Tämä johtuu ehkä siitä, että en oikein osaa kiinnostua kenestäkään kovin vakavasti ellei tunnu siltä, että vastapuoli on ainakin jollain tasolla kiinnostunut minusta.

Joskus kun tuli enemmän etsittyä seuraa baareista, niin yleensä sielläkin sanoin jollekulle sopivannäköiselle naiselle melko suoraan mitä haluan. En jaksa mitään kissahiiri-leikkejä, enkä koe sellaisia leikkejä mitenkään maskuliinisuuden ilmentyminä. En nyt sano, että edellä mainittu iskutapa mikään toimivin vaihtoehto baareissa oli :) Toisaalta toimihan se aika usein kun esitti asian sopivalla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kiinnostavaa settiä porukalta tästä ikuisuuskysymyksestä, mitä on tullut itse aikoinaan paljonkin mietittyä (itkemisiä en tietenkään tunnusta). Nyt on siis viime aikoina tuotu esiin pöydälle ikäänkuin faktana, että kiinnostusta ei tulisi ilmaista innokkaasti ja liian nopeasti. Minä olen kuitenkin aina suosinut rehellisyyttä. Jos sitten suhteen muodostuminen edellyttää jonkun (naisen) mielestä "pelailua", olkoon se heidän oma häpeänsä. Kyllähän tunteiden ja kiinnostuksen ilmaiseminen kysyy mieheltä ihan älyttömästi rohkeutta. Mies asettaa aina koko kunniansa "peliin" lähestyessään naista tutustumistarkoituksessa, ja sekö on siis nössöä? Jos nainen sitten palkitsee rohkean avautumisen a) säikähtämällä b) pitämällä miestä vässykkänä, kertoo se kyllä naisestakin aika paljon - eikä välttämättä hyvää.

Kun miehen kuuluu nimenomaan miehuutensa nimessä tehdä näissä asioissa aloite, on minusta edelleenkin aivan luonnollista että silloin ollaan vähän innokkaita, ja kyllä - mitä kiinnostuneempi mies oikeasti on naisesta, sitä enemmän on pupu ns. pöksyissä. Vastaavasti mitä vähemmän nainen mielelle merkitsee, sitä helpompaa on käsitellä naista pelimiehen elkein.

Eipä tästä viitsisi kulttuurikysymystä tehdä, mutta ehkä Suomi-nainen on hieman säikky kohtaamaan miehen suuria tunteita ja omia reaktioitaan niihin. Nainen kai kokee olonsa helpommaksi/turvallisemmaksi, kun mies ei osoita liiallista tunneälyä, onhan sitäpaitsi monikin nainen itse iskenyt oman mörököllinsä, ilman että mies itse on asian hyväksi mitään tehnyt. Satujen suuri opetus on, että prinsessa haluaa olla prinssinsä ainoa jumaloitu, mutta käytännössä kai aina moni nainen ei kuitenkaan halua tulla kohdelluksi minään erityisenä. Joitakin se kai ahdistaa?

Ja sitten: Voisiko olla myös niin, että rehellinen tunteista avautuminen vain näyttää olevan huono juttu, koska silloin kaksi ihmistä joutuu oikeasti kohtaamaan sen suhteen mahdollisuuden, ja kovin usein viimeistään silloin toisen haaveet kaatuvat kun "coolina" pysyminen vain viivyttäisi totuuden ilmitulemista?

Kulttuuri on ehkä vähän raa'istunut näissä asioissa. Nainen haluaa usein haastetta niistä miesasioistaan ja saattaa siksi kiinnostua enemmän siitä miehestä joka vastaa naisen katseeseen tyyliin: "Mitäs sä siinä vahtaat?", kuin miehestä jonka sydän jyskyttää kahtasataa naisen perään. Love storyt kulminoituu aika paljon eroottiseen jännitykseen, ja sitä aitoa välittämistä ei aina haluta tai edes kyetä havaitsemaan. Cooli ja hiukan väliinpitämätön kaveri on ilmeisesti aika monen nainen mielestä jännittävä (seksikäs), kun taas oven takana kukkapuskan kanssa seisova syvästi ihastunut kaveri on out. Eihän sellaisessä ole jännitystä eikä haastetta, mitä moderni, tasa-arvoinen ja itsenäinen nainen tarvitsee :D
 
Viimeksi muokattu:

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Nyt tuntuu, että on pakko saada avautua omasta kädettömyydestä naisasioissa, joten menköön sitten tänne...
"En ole varma tunteistani" lienee naisten tapa sanoa nätisti "ei kiinnosta", mutta saimme kuitenkin asian puhuttua selväksi ja ollaan jatkossa ihan kaverilinjalla. Koulussakaan ei ollut kiusaantunutta tunnelmaa, joten elämä jatkuu.

Tunteiden kertomisessa olen kyllä sillä kannalla, että parempi puhua suoraan, kuin leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, tai jotain vastaavaa. Jos asia nyt loppujen lopuksi on kiinni siitä, että pitäisi pelata jotain peliä, eikä tunteista saisi puhua niin pitäkööt naiset tunkkinsa. Jokainen kuitenkin tyylillään.

Summa summarum, tietenkin ottaa päähän, että tästä jutusta ei nyt tullut mitään, mutta toisaalta olin rehellinen ja kerroin tunteistani, niin olisiko tuota itse enempää pystynyt enää asiaan vaikuttamaan. Tekisin saman uudestaankin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tämä koko kappalehan on täynnänsä älyllistä epärehellisyyttä. Ensin väität, että kyse ei ole pelin pelaamisesta, mutta sitten kaksi lausetta myöhemmin väitätkin, että peliä pelataan päästäkseen mahdollisimman lähelle toivottua lopputulosta.

Eräs nimeltämainitsematon palstaveli on joskus sanonut käyttäneensä ehjiä kalsareita ennen kuin meni naimisiin. Avioliitossa voi kuulemma käyttää rikkinäisiäkin. On siis oikein mietitty siirtoja suhteen alkuvaiheessa: laittaako rikkinäiset kalsarit vai ostaako uudet ehjät treffeille. Mahtaa olla kova peluri. Liittokin varmaan kaatuu justiinsa, kun on noin hatarat perustukset.

Got the point? Toivottavasti, sillä tämän enempää en jaksa opastaa. Tällä erää ;)

PS. Lienee aiheellista kertoa, että kalsarikeskustelu käytiin julkisella paikalla useiden ihmisten läsnäollessa, eikä se sisältänyt lähempää tutustumista kalsareihin niin before, during kuin afterkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös