Naisasiat

  • 7 521 102
  • 26 580

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Toiset ovat oikeita ihmisiä oikeassa elämässä ja samoina ihmisinä kirjoittavat myös nettiin, pystyen seisomaan sanojensa takana. Käyttävät toki nimimerkkiä jottei joku random-psyko suoraan osaa yhdistää. Toiset taasen vetävät netissä esim. nimimerkillä scholl jotain vitun virtuaaliroolia. Kukin tyylillään.

PS. Naisasiani ovat hyvällä tolalla. Kyllä parisuhde on ainakin minulle sopiva olotila.

Odotan Twiten avaamaa ketjua missä käsitellään lähipiirin parisuhdeasioita:

"Saatanan suoralipat vois painua helvettiin"
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juurikin näin ja tämä seikka kyllä vahvistaa sitä käsitystä, että Rosenrotin kuormasta on syöty aikana jona se ei vielä ole ollut hyvien tapojen mukaista (kun puhutaan henkilöistä jotka tietävät toistensa tilanteen). Sen yhden käsien pesua odotellessa...Niin makaat kuin petaat.

Aika voimakkaan syytöksen heität ilmoille. Minun käsittääkseni Rosenrot puhuu asioiden tietämisestä, ei kuormasta syömisestä. Tuskin hänkään haluaa mustamaalata ketään täällä, näin tosin on jo päässyt käymään.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Aika huikeaa settiä on saanut lukea viimeiset muutaman sivun aikana. Melkein tulee mieleen eräs vaimoni vakiopalsta missä varsin moni kirjoittaja on vaihtanut ukkoa/akkaa toiseen saman palstan kirjoittajaan. Parhaat jopa muutamaan kertaan. Melkein voisi huokaista helpotuksesta että suurin osa kirjoittajista, ainakin niistä mitä itse tiedän on muualta kuin Porin suunnalta.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Melkein tulee mieleen eräs vaimoni vakiopalsta missä varsin moni kirjoittaja on vaihtanut ukkoa/akkaa toiseen saman palstan kirjoittajaan.

Mitä vaimosi tekee ko. palstalla? Noh, huumori sikseen.

Tässä on kyllä saanut äimän käkenä lukea edellisiä sivuja. Ko. tapauksesta ei ole mitään muuta tietoa tämän ketjun lisäksi, joten en lähde ketään tuomitsemaan. Minusta tosin on turha lähteä asioita selvittämään tämän sivun kautta. Face to face on kaikille paras ja selkein tapa selvittää asiat. Ikäviähän nuo on, mutta paras se on kerätä kaikki kivet samaan kekoon ja sen jälkeen lakaista ne roskiin, eikä maton alle. Toivottavasti ko. henkilöt saavat asian selville ja turhilta mustamaalauksilta vältytään. Tottakai tässä tapauksessa jotkut nimimerkit on jo mainittu ja peli on jo siltä osin menetetty.

Omat naisasiat ovat hyvin. Kohta kahdeksan vuotta parisuhteessa. Reilusti avoimmuutta ja puhetta, niin turhia selkkauksia ei tule. Joskus nuorempana olin ajoittain mustasukkainen, mutta sitten pidin pienen keskustelun itseni kanssa ja mietin asioita. Liian moni on turhaan mustasukkainen, mutta tietysti jokainen ihminen on erilainen ja joillain on oikeasti jopa syytä tuohon.

Minusta parisuhde toimii parhaiten, kun molemmilla on sopivasti omaa aikaa ja sopivasti yhteistä aikaa. Itse vietän keväisin, kesäisin ja syksyisin paljon aikaa poissa kotoa töiden ja harrastusten takia, mutta silti luotto on täydet 100% tyttöystävään. Käyn myös välillä viikonloppuisin kalassa, saunailloissa, tupaantuliaisissa jne. ilman tyttöystävääni ja todella harvoin tuo soittelee perään. Yhteisellä ajalla huomioin naistani hyvin ja vien syömään, leffaan, mökille, teen ruokaa jne ja pidän muutenkin tärkeimpänä ihmisenä, kuten olettaa sopii. Molemmat ovat tähän mennessä olleet varsin tyytyväisiä ja toivon, että tätä onnea jatkuu vielä pitkään. Joskus 18-kesäisenä kun iskin silmäni tuohon naiseen ajattelin, että "käyn kaatamassa tuon ja sitten etin uuden anon". Tässä sitä vieläkin ollaan.
 
Viimeksi muokattu:

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Mitä vaimosi tekee ko. palstalla? Noh, huumori sikseen.

Tässä on kyllä saanut äimän käkenä lukea edellisiä sivuja.

Jutustaa meikäläisen kanssa...:) No ei vaiskaan, draamaa ja rytinää tuntuu riittävän muutenkin...

Takaan ja alleviivaan. Tämä on ollut kyllä todella häkellyttävää settiä. Menee kaikessa yllättävyydessään ja hämmästyttävyydessään aina sinne JanJ:n viimeisen avautumisen tasolle. Eihän näitä muuten voi verrata, mutta shokkiefekti on sama.

Ei tuohon oikein mitään voi sanoa, toivottavasti saatte hommanne selviksi. Voi jessus sentään....
 

scholl

Jäsen
Toiset ovat oikeita ihmisiä oikeassa elämässä ja samoina ihmisinä kirjoittavat myös nettiin, pystyen seisomaan sanojensa takana. Käyttävät toki nimimerkkiä jottei joku random-psyko suoraan osaa yhdistää. Toiset taasen vetävät netissä esim. nimimerkillä scholl jotain vitun virtuaaliroolia. Kukin tyylillään.

Ei scholl vedä mitään roolia, mutta scholl ei ole myöskään siinä mielessä ihminen kuin schollin kirjoittaja. Siis jos nimimerkki ei ei tarjoaisi jotain etuja niin Presidentti Kekkonen ei olisi kirjoittanut Pekka Peitsi nimellä. Hölmöä laittaa kaikki munat samaan koriin. Kyllä ihmisellä pitää olla se oikea elämä duuneineen, harrastuksineen ja ihmissuhteineen. Virtuaalisesti voi sitten ottaa kantaa päivänpolttaviin asioihin myös silloin, jos se ei olisi muuten ehkä mahdollista. Tai vaikka olisi niin asioita kuunnella eri tavalla silloin, kun kirjoitus tulee täysin anonyymisti.

Todella mielen rajoittuneisuutta, ettei osaa erottaa tuota nimimerkkiä ja henkilöä toisistaan. Henkilöllä ei ole mahdollisuutta tilittää parisuhteestaan ja saada täältä siihen terapia-apua, kun on heikkona hetkellä mennyt möläyttämään seurustelukumppanilleen kirjoittavansa tänne nimimerkillä x ja kumppani on sitten rekisteröitynyt myöskin ja lukee todennäköisesti seurustelukumppaninsa jokaista viestiä kuin piru raamattua. Kummallakaan ei ole juuri omaa elämää ja kun pohja putoaa pois niin siitäkään ei saa kertoa anonyymisti, kun toinen huomaa heti kenestä on kyse ja piru on sitten irti.

Kaikki siksi, ettei osattu pitää henkilöä ja nimimerkkiä erillään.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Enempi tiedoksi ja asianosaiset tietävät mistä on kyse.

Elämäni elämäni rakkauden kanssa päättyi jo 18kk sitten. Silti olemme hyviä ystäviä ja "yhteishuoltajuus" toimii.

Eilen halusin lopullisesti omalta kantiltani ratkaista tilanteen. Otin rohkeasti askeleen siihen suuntaan, että josko vielä. No ei. Asia selvä ja nyt reippaina käymme rekkain alle.

Eikun oikeasti, ei tässä olla yhden naisen takia rekkojen alle hyppimässä. Ihana ihminen, muttei ihan sen väärti.

Back-up -suunnitelma on olemassa ja elämä jatkuu.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta parisuhde toimii parhaiten syksyisin saunailloissa, tupaantuliaisissa jne. ilman tyttöystävääni. Molemmat ovat tähän mennessä olleet varsin tyytyväisiä ja toivon, että tätä jatkuu vielä pitkään. Joskus 18-kesäisenä ajattelin, että "käyn kaatamassa tuon ". Tässä sitä vieläkin ollaan.

Oli nyt vaan ihan pakko. Anteeksi. nimim. vanha läjä, joka meni kesällä naimisiin, ja on aivan mielettömän rakastunut. Suht samat vuodet takana tätä uutta meininkiä, ja ihan vaan neuvoksi: Jos meinaat sen (männyn/haavan?) kaataa, niin kaada nyt jo, ettei se itsekseen kaadu.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Nyt tuntuu, että on pakko saada avautua omasta kädettömyydestä naisasioissa, joten menköön sitten tänne.

Muutaman viikon ajan on tullut lähes päivittäin juteltua todella pitkiä aikoja luokkakaverin kanssa facebookissa, ja vapaa-ajallakin olemme jonkin verran hengailleet yhdessä. Keskustelut ovat useimmiten alkaneet tytön aloitteesta, ja rivien välistä on ainakin omasta mielestäni pystynyt pientä flirttiä lukemaan, ja itsekkin sitä olen keskusteluissamme harrastanut. Viikonloppuna näimme baarissa ja tanssimme yhdessä tytön jopa haettua minut tanssimaan hänen kanssaan. Sunnuntaina taas juttelimme facebookissa yli 10 tuntia, ja ainakin minulle jäi siitä keskustelusta todella hyvä fiilis.

Ongelmana tietenkin on samalla luokalla oleminen, joten olen ollut aika varovainen kertomaan/vihjaamaan tytölle, että pidän hänestä, mutta tänään kokosin rohkeuteni ja pokeritermein sanottuna pelasin all in ja kerroin tytölle, että pidän hänestä. Seurauksena vaivaantunutta hiljaisuutta, ja rivien välistä pystyi kyllä lukemaan, ettei kiinnostus ole molemminpuolista.

Tällä hetkellä ei paljoa naurata huomisen koulupäivän kiusaantuneet tunnelmat, ja vielä vähemmän oma uskomaton kädettömyys. Seuraavaksi taidan siirtyä "Pitäisikö itkeä vai nauraa"-ketjuun omaa kädettömyyttä käsittelemään.

Helpotti.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi on vittumaista. Joillakin naisilla tuntuu vaan olevan tarve kerätä sellaista faniryhmää ympärilleen. Flirttaillaan, annetaan ymmärtää jne, ilman mitään sen kummempaa tarkoitusta kuin saada vain faniryhmältään huomiota. Hölmöt faniryhmäläiset eivät osaa lukea tilannetta, ja roikkuvat ko. huomionkipeän narsistin perässä kuin kalat siiman päässä. Välillä annetaan siimaa, välillä sitä kelataan sisään, mutta naisen ei ole tarkoitustakaan vetää saalista veneeseen. Se on sellaista catch&release kalastusta. Pelkkä tieto siitä, että toinen on catch jo saa aikaan releasen, ilman että saalis on käynyt veneessä. (Voi vittu minkä metaforan tähän keksin, mutta jotain tohon suuntaan). Sun tapauksesi kuulostaa juurikin tämän kaltaiselta naiselta.
 
...Stuff...

Kaikista eniten tuo vituttaa silloin kun joku naispuolinen ystävä/kaveri tekee noin. Joku viisas joskus sanoi että "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" vaikka lause saattaa kuullostaa jonkun korvaan ikävältäkin niin noita tilanteita tuntuu olevan yllättävän monesti (ei siis pelkästään omalla kohdalla vaan myös ystävä piirissä, ja lisättäköön tähän että tämä käytös toimii myös miehillä).

En sitten tiedä mikä siinä on niin pirun siistiä heittää sitä flirttiä ja rivien väli vihjailua. Kai sillä on jotain tekemistä juuri tuon huomionkipeyden kanssa.
Sen tosin mitä (valitettavasti) olen elämäni aikana huomannut että tuollaiset ystävyys suhteet eivät loppujen lopuksi kestä ainakaan ystävyyden tasolla ikuisuuksiin.
 

Nick Neim

Jäsen

Katsos, kohtalontovereitakin löytyy!

Täällä siis oikeastaan täysin identtinen tilanne, myöskin luokkakaveri. Joko en todellakaan osaa lukea naisia tai vastaavaa, mutta puhuttuani kavereiden kanssa minulle sattuneesta tapauksesta olivat he kanssani samaa mieltä, etten ihan omissa kuvitelmissani ollut. Kai, tiedä sitten jos hekään eivät osaa. Kuitenkin katsekontaktien hakemista koulussa, pitkiä keskusteluja niin viestein kuin internetinkin avulla - nimenomaan kummankin aloitteesta, ja ehdittiinhän me pariin otteeseen käydä kahvillakin jutustelemassa. Erittäin positiivinen fiilis oli itselläkin. Niinpä kerroin tunteet kasvotusten, ja nainen tuntui menevän hämilleen. Samantien tajusin tehneeni virheen, välit kylmenivät. Todella nopeasti, ja ilmeisesti tunteeni olivat siis yksipuolisia.

Seuraavat pari viikkoa hävettivät helvetisti, eikä tullut kuin pari sanaa vaihdettua. Eipä tehnyt toinenkaan aloitetta, minä en siihen kehdannut ryhtyä. Muutama viikko tästä hiljaisuudesta eteenpäin keräsin rohkeutta päätin kysäistä ko. henkilöltä jos tosiaan oltaisiin vain kavereita, ja nyt sellainen "kireys" ilmapiiristä on poissa.

Kavereina mennään, eikä jälkikäteen sinänsä edes vituta tai hävetä.
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Mikään ei ole niin vaikeaa kuin uuden näkökulman ottaminen toiseen ihmiseen. Joskus nimittäin osuu kohdalle ihminen, jonka kanssa on mukava jutella ja avartaa omaa ymmärryskenttäänsä ilman mitään taka-ajatuksia. Kaveruus saattaa johtaa myös toisenlaiseen kanssakäymiseen mutta näissä jutuissa on hyvä muistaa se, että etenemistahti on jokaisella omanlaisensa ja harvemmin osuu kohdalle samaa nopeutta ja samaan suuntaan etenevä yksilö.

Jos tulette hyvin juttuun keskenänne, niin pysykää kaveripohjalla ja täsmennä sitä pitämistäsi niin, että kerrot että kyseinen tyttö on mielestäsi mainio juttukaveri. Naisimmeiset eivät nimittäin aina syty niin nopeasti kuin voisi kuvitella - etenkin jos hän on lähestynyt itse ja nimenomaan puhumisen halusta ja saattanut pitää juuri sinua luotettavaksi näkökulmaksi miehiseen ajattelutapaan. Ja voihan olla, että tyttö on täysin hämmentynyt "ulostulostasi" eikä tiedä haluatko vain sitä yhtä vai haluatko jotain muuta. Et sinä itsekään välttämättä tiedä pidätkö hänestä vain ihmisenä vai myös jossain muussa mielessä. Vanha viisaus sanoo, että ummista silmäsi ja anna korvien päättää. Kannattaa ensin ihan vain tutustua ja katsoa kehittyykö jutusta jotain muutakin.

Pieni flirtti kuuluu useasti epämuodollisiin tutustumisrituaaleihin eikä välttämättä tarkoita yhtään mitään muuta kuin tunnelman keventämistä ja jään murtamista. Samalla siinä saatetaan hakea tietoa toisen huumorintajun laadusta. Eivätkä kaikki osaa saati halua flirtata ja ovat silti kiinnostuneita ja jotkut taas eivät edes tiedosta flirttaavansa.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Enemmän kuin kuvaamasi hitaat jahkailijat, itseäni ja varmaan monia muitakin täällä vituttaakin se, kun varatut naiset tekevät tätä samaa pelleilyä mitä edellä on ansiokkaasti kuvattu. Ja Chambzakin kun on mukava mies, niin ei viitsisi sitten kylmästi katkaistakaan orastavaa "ystävyyttä".
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt tuntuu, että on pakko saada avautua omasta kädettömyydestä naisasioissa, joten menköön sitten tänne.

No sinä olet toiminut juuri niinkuin pitääkin. Jämäkkää toimintaa. Jos tyttö olikin feikki, niin ei kannata välitää. Ole koulussa huomenna normaali, äläkä anna moisen ääliön vaikuttaa fiiliksiin. Kun näytät hänelle, ettei voisi vähempää kiinnostaa, saattaa tytönkin kiinnostus herätä. Tytöt yrittävät pyöritellä tuossa iässä poikia mennen tullen, joten ei kannata hermostua, vaan pitää pää kylmänä.

Sinä et jahkaillut, kuten eräskin nimimerkki aikaisemmin tällä palstalla, vaan otit härkää sarvista. Jatkaa samaan malliin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jotkut ihmiset ovat luonnostaan "flirtimpiä" kuin toiset; heille se, minkä jotkut kokevat flirtiksi, on usein vain tapa olla ystävällinen ja kohtelias, ilman, että sillä tarkoitetaan mitään sen kummempaa - saati että tieten tahtoen haluttaisiin saada keskustelukumppani luulemaan niin. On myös vaikeaa itse hoksata, minkä vastapuoli kokee flirtiksi ja minkä normaaliksi peruskohteliaisuudeksi: jonkun ystävällisyys ja avoimuus on toiselle merkityksellisempääkin flirttiä.

Yhtä lailla joitain voi vituttaa se, että tietyt ihmiset ovat niin vähäeleisiä ja sulkeutuneita, ettei niistä ota kirveelläkään selvää, ovatko ne kiinnostuneita vai suhtautuvatko vain ystävällisesti, vai kenties jopa negatiivisesti. Kysyminen ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto, jos itse ei ole kiinnostunut, mutta epäilee toisen olevan.

Nämä ovat niitä kuuluisia elämän pieniä asioita, joiden kanssa pitää vaan opetella elämään.

Terveisin,
ensimmäiseen ihmisryhmään lukeutuva.

PS. Kyllä totta kai, niin naisissa kuin miehissäkin on niitä, jotka tarkoituksella ja tieten tahtoen haluavat antaa ymmärtää, ymmärtämättä antaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Terveisin,
ensimmäiseen ihmisryhmään lukeutuva.

Mä kans, kuulemma ainakin töissä ollessani. Kun baarissa olin töissä, niin tuli ihan luonnostaan heitettyä ihan eri lailla juttua naisille, ihan asiakaspalvelun puitteissa. Silloinen tyttöystävä siitä joskus kiskoikin herneitä nenään, kun kuvitteli että halusin joka naisen pöksyihin. Myös ilmeisesti muutama naisasiakas sai väärän kuvan aiheesta, mutta yleisesti ottaen naiset kai ymmärtää tuollaisia asioita paremmin.

Toinen asia on kyllä sitten se, miten eräs nykyinen naispuolisista työkavereista käyttäytyy. Aivan törkeää flirttiä ja vihjailua kokoajan, ja varattu on kuitenkin. Toisaalta taitaa moraaliltaan olla vähintäänkin löyhä, mutta en silti jaksaisi sitä käytöstä välttämättä katsella. Ei nyt muuten, mutta varattuun työkaveriin sekaantuminen voisi olla jopa mun mittapuilla turhan typerää.

Omat naisasiat on loistavasti, niitä kun ei ole. Eipä tarvi taas vittuuntua mistään, kun on tuo arpaonni ollut kohtuullisen heikkoa naisten kanssa viimeisen vuoden. Pelottaa oikein millainen sekopää seuraavaksi vastaan sattuu...
 
Jotkut ihmiset ovat luonnostaan "flirtimpiä" kuin toiset

En sitten tiedä onko vika itsessä vaiko eikö vikaa ole ollenkaan (vai onko se jossain muualla) kun yleensä jopa pidän tietynlaisesta kaksimielisestä läpänheitosta ystävien kesken, jota monet ilmeisesti pitävät flirttinä hyvin pitkälle, mutta mielestäni siinä on vissi ero missä flirtin ja läpänheiton ero menee.

Flirttiin kuuluu aina jotain muuta(kin) kun puhetta.
 

Jeffrey

Jäsen
Enemmän kuin kuvaamasi hitaat jahkailijat, itseäni ja varmaan monia muitakin täällä vituttaakin se, kun varatut naiset tekevät tätä samaa pelleilyä mitä edellä on ansiokkaasti kuvattu. .

Juurinäin! Kyseisestä tilanteesta löytyy oma avautumiseni tässäkin ketjussa. Itse olen päättänyt tehdä näissä tilanteissa juuri tuon AllIn ratkaisun. Ja olen sen kokenut parhaaksi. Noh, suhteita ei ole tällaisista tullut, mutta mitä vittua minä tekisin kaverilla joka olisi tyttö? En nyt voi sanoa, että olisin mikään äijien äijä, mutta omat ja kaveripiirin tavat ja tottumukset ovat sellaiset, että tuollainen ei mahdu mukaan. Pelaan vaikka paljon mielummin kotona änäriä ja maistelen olutta kun lähden kuskailemaan, kahvittelemaan yms. tällaista tyttöä. Eriasia tietysti olisi jos tyttö olisi oma.

Voi sen vittu sitäkin kertaa, kun tämä tyttö soitteli yksi perjantai ilta minulle ja kyseli tekemisiä. Halusi nähdä yms. Noh minä toki siitä innostuin koska olin tytölle aikaisemmin jo sanonut, että mua ei varsinaisesti kiinnosta olla kakkosmies. Käskin ottamaan yhteyttä jos tilanne muuttuu. Sitä sitten ajelin suhteellisen kauas omalta reviiriltäni ja jällein kahvitin tyttöä. Kahvittelujen jälkeen huomasin heittäväni tyttöä baariin jossa tämän mies kavereineen juhli. Noh olinhan minä ollut todella reilu ja kiva kaveri tytön mielestä. Voi vittu sitä vitutuksen määrää.. Oikein tavasin tytölle tekstiviestin, että olet todella kiva tyttö, mutta ota seuraavaan kerran yhteyttä vasta jos suhteenne kaatuu.

Tämän jälkeen tuli vielä yksi insidenssi tytön puolelta minua kohtaan, mutta ei siitä ainakaan nyt sen enempää. Tällä kerralla ilmeisesti kuitenkin valitsin sanani oikein sillä ei ole enää soitellut...
 
Ei näin. Itseltä löytyy pelkästään kavereina kolmisen muijaa joiden kanssa viettää ihan mielellään aikaa ja kahvittelee. Surullista periaatteessa että osa äijistä ei osaa käsitellä naisia kavereina. Teidän häviö.

Samaa mieltä, mutta naisen tarvitsee myös ymmärtää mitä ystävyys miehen kanssa merkitsee/vaatii.
Mies on kuitenkin mies ja se pimppi on niin iso osa miehen elämää (oli sitä tai ei, tai siis varsinkin kun sitä ei ole) että naisen kuuluu vähintäänkin ymmärtää sellainen pienen pieni seikka että varsinkin silloin jos mies elelee hiljaista sinkku elämää niin siihen viereen ei tulla kuiskimaan halipusuhali juttuja ja iskemään silmää jos mitään vakavia ajatuksia ei ole miestä kotiin viedä.

Ei siinä, yksittäinen tapaus esimerkiksi ei allekirjoittanutta häiritse niin helkutin paljon että sillä merkitystä ystävyyden kannalta loppujen lopuksi olisi, mutta sitten jos tuo tapahtuu useammin kun sen kerran/kaksi.

Jotkut miehet toki pystyvät tuommoiset flirtit sivuuttamaan olankohautuksella, valitettavasti en ole yksi heistä ja minulla on kauniita ystäviä.
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
costi kirjoitti:
Ongelmana tietenkin on samalla luokalla oleminen, joten olen ollut aika varovainen kertomaan/vihjaamaan tytölle, että pidän hänestä, mutta tänään kokosin rohkeuteni ja pokeritermein sanottuna pelasin all in ja kerroin tytölle, että pidän hänestä. Seurauksena vaivaantunutta hiljaisuutta, ja rivien välistä pystyi kyllä lukemaan, ettei kiinnostus ole molemminpuolista.
Tällä hetkellä ei paljoa naurata huomisen koulupäivän kiusaantuneet tunnelmat, ja vielä vähemmän oma uskomaton kädettömyys. Seuraavaksi taidan siirtyä "Pitäisikö itkeä vai nauraa"-ketjuun omaa kädettömyyttä käsittelemään.

Pakko kommentoida tätä. Kukahan helvetti oli se juustopää, joka ensimmäisenä keksi antaa miehille vinkiksi "kertoa tunteensa"? Paskin idea ikinä. Täällä on nyt tullut kommentteja, joiden mukaan "tällasia tapauksia löytyy" ja "ne antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa" jne jne. Otan toisen lähestymistavan tähän. Väitän, että tämä meni vituiksi, koska lähdit avautumaan tunteistasi aivan liian aikaisin. Kaikki näytti menevän hyvin siihen asti, joten miksi ihmeessä muuttaa sitä mikä toimii! Kyllä ne naiset itse aika selkeästi tulevat tunteidensa kanssa esille sitten kun niitä on. Lisää vaan flirttiä kehiin X100. Tollasia tunnustuksia voi jaella sitten, kun on täysin varma siitä, mitä molemmat tuntevat.

Nikerillähän oli TÄYSIN samanlainen keissi, ja olen itse huomannut omassa elämässäni saman jutun. Omien tunteidensa esille tuominen aikaisessa vaiheessa on järkyttävä virhe, joka kaataa lähes aina koko jutun. Sen sijaan suosittelisin tuollaisessa tilanteessa olemaan todella "cool", heittämään flirttiä mutta toisaalta olemaan itse "vaikeasti tavoiteltava" jos sellaiseen pystyy. Paras lääke siihen, että mielessä pyörii vain yksi nainen on se, että menee baariin hakemaan lisää niitä...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pakko kommentoida tätä. Kukahan helvetti oli se juustopää, joka ensimmäisenä keksi antaa miehille vinkiksi "kertoa tunteensa"? Paskin idea ikinä.

Eikä ole, te ette vain osaa soveltaa sitä käytäntöön =)

Hommahan menee niin, että koska mekään ei - kummallista kyllä - ihan aina tiedetä ja tajuta kaikkea, teidän on kuitenkin annettava pieniä vihjeitä, jottette päädy "Ei siltä heru (mitään) - NEXT" -koriin. Siitä korista nimittäin on harvoin paluuta mahdollisten koriin.

Pointti on siinä, että liian tunkeileva ei saa olla, eikä liian innokas. Jomppakoomaiset elämää suuremmat rakkaudentunnustukset naiselle, etenkin sellaiselle, jonka kanssa ei ole ollut mitään peliä aiemmin, ovat ehdoton eiei. Mutta pitää osata antaa naisen ymmärtää, että on kiinnostunut. Jos vihjeet saavat vastakaikua, niitä muutetaan pikku hiljaa selkeämmiksi ja selkeämmäksi, vastaanottajan reaktioihin sovittaen. Siinä vaiheessa vasta peräännytään ja annetaan olla, jos vastapuolen reaktio ei enää annakaan ymmärtää, että on yhtä kiinnostunut.

Suoraan puhuminen ja kysyminen on toki hyvä vaihtoehto, mikäli kyseessä on low risk - high reward -tilanne, eli kyse ei ole esim. työkaverista tai muusta, jonka kanssa joutuu tekemisiin myös jatkossa, tai ystävästä, jonka haluaa pitääkin edes ystävänä.
 

scholl

Jäsen
koska lähdit avautumaan tunteistasi aivan liian aikaisin.

Liian aikaisin tai liian myöhään tai liian... Mielestäni tuollainen spekulointi on naurettavaa.

Sen sijaan suosittelisin tuollaisessa tilanteessa olemaan todella "cool", heittämään flirttiä mutta toisaalta olemaan itse "vaikeasti tavoiteltava" jos sellaiseen pystyy. Paras lääke siihen, että mielessä pyörii vain yksi nainen on se, että menee baariin hakemaan lisää niitä...

Mikä vaikeasti tavoiteltava se on, jolle kelpaa baareista kuka vain. Kyllähän fakta on se, että jos on oikeasti laadukas henkilö niin silloin ei kelpaa kuka vain ja sen pystyy naiselle osoittamaan. Todennäköisesti hän tietääkin keskustelematta sen, että tämän henkilön ollessa kyseessä massa lentää ns. koirille. Tottakai pitää silloin kertoa naiselle, että hän ei ole kuka tahansa, vaan tunteet on olemassa. Hän on päässyt esikarsinnasta, joka raakkaa 99,999999%, jatkoon. Mitä hemmetin väliä sillä on, koska asiat esittää. Pääasia, että nainen tietää, mikä on tilanne ja ennenkaikkea pääasia, että löytää sen asiallisen naisen. Niitä ei kasva puissa. Silloin se esittämistapa tai -aika on aika samantekevää. Pääasia, että tulee ymmärretyksi. Flirtti sen sijaan on homojen hommaa, mies ei sellaista harrasta.

Ongelma voi tulla siitä, jos toimit liian julkisesti. Eli niin, että muut ihmiset pääsevät seuraamaan showtasi ja nainen vaivautuu sen vuoksi. Parempi siis, että pidät mielessä sen, että vaikka sinua kidutettaisiin niin älä kerro mitään. Siis esimerkiksi kavereillesi. Kunnioita naista sillä tavalla, että hoidat suhdeasiat luottamuksella kahden kesken, mutta älä anna periksi. Jos olet tehnyt analyysin hyvin niin silloin puske päälle.

Nyt on helpointa lannistua, mutta mene kotiin ja analysoi asia uudelleen ja jos tulet samaan johtopäätökseen, että hän on se henkilö niin uusi yritys päälle. Menestyksekkäimmät ihmiset ovat niitä, jotka eivät luovuta. Thomas Edison sanoi joskus: "Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up." Eli nyt vain yrität uudestaan ja uudestaan ja uudestaan... Pitää muistaa, että kaikki tapahtuu jostain syystä ja on aika erikoista, että luomisprosessissa sinun kohdallasi olisi tapahtunut virhe.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eli naisten kanssa pitää pelata peliä, jatkuvasti, koko ajan ja taukoamatta.

Kyse ei ole pelin pelaamisesta vaan järkevästä toiminnasta: miten säilytetään vastapuolen mielenkiinto ajamatta häntä pois. Tosin valehdella nyt tietenkään ei saa. On älyllistä epärehellisyyttä väittää, ettei suhteen alussa / ennen sen alkamista yritetä pelata korttejaan mahdollisimman oikein, jotta päästään toivottuun lopputulokseen. On se sitten säpiä, hetken kivaa, kevytsuhde, vakavampi suhde tai yhteiseen loppuelämään tähtäävä suhde.

Ai niin, sorry, unohdin ihan, että ollaan Naisasiat-ketjussa, jossa nainen on saatanasta. I'll get mi goat, haen vuoheni (c) Jiri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös