Naisasiat

  • 7 489 142
  • 26 542

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tässä sulle biisi jonka unelmien prinsessalle soitat. Ei tuu pakkeja ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2csrtTBc1RY

Unohda oikeesti se runoilu. Noin nuoret naiset ei vaan jaksa innostua sellasesta..

Niin, tarkkaan ottaenhan Jompan agenda ei ole niinkään innostuttaa kyseistä neitosta runouteen, vaan Jomppa herraan itseensä, vai mitä?

Siihen toimii ihan mikä tahansa, runouskin, kunhan se vaan tekee nuoren herran tietyksi valitulleen. No, ehkä nyt ei ihan mikä vaan, ainakaan mikään "olen ihastunut sinuun niin, että kynsiä pakottaa" valmiskortti lähihuoltsikan korttitelineestä tai raha. Korujen suhteenkin kannattaa etäpiiritysvaiheessa pysytellä suklaamunatasoisessa kitsissä, vaikka itse aherrettu käpylehmä tuon piiskaakin noin 100 - 0.

Vaan mikäs tässä, seuraillaan käykö Jompan hyvin, vaiko katoaako unelmain neito samoin kuin unessa, vai hankkiiko tosielämässä lähestymiskiellon.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Samaa mieltä, ja uskon näin olevan suurimmalla osalla, jos nyt hitusenkin hissi liikkuu jalkovälistä ylöspäin. Tietysti ulkoista viehättävyyttä ja seksikkyyttä tarvitaan parisuhteessa, mutta ei ne missään tapauksessa mene ajatustusmaailman yhteensopimisen edelle.

Pahoitteluni kun en lainaa viestiäsi tämän enempää mutta kun syy on yksinkertaisesti se koska tämä viestini ei tietyllä tapaa liity millään muotoa naisiin tai naisasioihin...

Vaikka katsontakantamme ovat aivan ääripäätä, tuskin tällä palstalla kovinkaan montaa henkilöä löytyy jonka ajatukset eroavat ajatuksistasi niin paljon kuin minun, ehkäpä nyt varjo kuulu tähän luokkaan, niin kaikesta huolimatta olisi joskus mukava istua iltaa kanssasi aivan rauhassa ja keskustella erilaisista asioista - vaikkapa sivistyneesti viinilasin ääressä tai sitten ilman alkoholia. Olisi äärimmäisen mielenkiintoista tutustua henkilöön joka kätkeytyy nimimerkin "sampio" taakse.

t. vlad.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
en jaksa sellaista ihmistä joka koko elämänsä tuhlaa turhuuteen - kuten vaikkapa katsomalla joka ikinen ilta salkkareita. Ihan vaan kysymyksenä. Haluaisitko, että kumppanisi katsoisi jokainen ilta salkkareita? Olisiko se elämän huipennus keskustella niistä?
Jotenkin melkoisen mustavalkoiselta vaikuttaa tuo maailmankuvasi tässä naisasiassa. Joku saattaisi löytää jopa pienen pikkiriikkisen ripauksen sovinismiakin, jos etsimällä etsii. Salkkareita katsomattomia naisiahan on maailma täynnä, eivätkä he ole edes vielä edes niitä älykkäimpiä, jotka toki myös skippaavat kyseisenlaiset ohjelmat. Esimerkiksi nyt niistä naisista, joiden kanssa sitä on tullut 10 vuoden aikana seurusteltua, niin ei juuri kukaan ole Salkkareita katsonut, yksi katsoi mutta hän olikin eläinlääkäriopiskelija... Asiani siis tähän liittyen on, että lapset, vanhukset ja amikset niitä Salkkareita pääasiassa katsovat, joten tuon asian suhteen ei pitäisi suurta huolta olla jos vaikkapa vlad hengenheimolaista naisrintamalta etsii.

Täytyy tunnustaa, että minulla on koira - se ei ole "se" eikä kyllä hänkään vaan kutsun nimellä, likimain poikkeuksetta. Kyseinen otus on ollut elämässäni useiden vuosien ajan ja jos joku lahopää ei T:tä hyväksy niin saa lähteä kävelemään niine hyvineen.
Ei se minusta ole lahopäisyyttä, jos se toinen osapuoli ei pidä koirista. Se on lahopäisyyttä jos toinen vaatisi koirasta eroon. Punnitaan vain asioita ja jos eivät arvot kohtaa, esimerkiksi koira-asiassa, niin sitten eri teille, ei siinä kumpikaan silloin lahopää ole.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jomppa, eräs sarjan arvaamattomia, mutta tehokkaita vetoja, on ostaa sille maikullesi lahjaksi kissa.

Jos neito sattuu olemaan allerginen, saat poikamiesboksiisi kivan seuralaisen ja pääset jokatapauksessa silittämään kissaa.

Jos taas neitosi ei sitä voi vastustaa, se helpottaa asiain etenemistä ujoudestasi huolimatta, kun voit mielitietyllesi ihan luonnostaan laittaa tekstaria, että saanko tulla silittämään sun kissaa!

Kyseessä on ilmiselvä win win case, problem solved.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jotenkin melkoisen mustavalkoiselta vaikuttaa tuo maailmankuvasi tässä naisasiassa. Joku saattaisi löytää jopa pienen pikkiriikkisen ripauksen sovinismiakin, jos etsimällä etsii. Salkkareita katsomattomia naisiahan on maailma täynnä, eivätkä he ole edes vielä edes niitä älykkäimpiä, jotka toki myös skippaavat kyseisenlaiset ohjelmat. Esimerkiksi nyt niistä naisista, joiden kanssa sitä on tullut 10 vuoden aikana seurusteltua, niin ei juuri kukaan ole Salkkareita katsonut, yksi katsoi mutta hän olikin eläinlääkäriopiskelija...

En kuitenkaan usko, että kyse on sovinismista koska, jos tarkkoja ollaan, niin en kyllä juurikaan siedä miehiäkään jotka tuhlaavat elämänsä katsomalla salkkareita, kauniita ja rohkeita tai vaikkapa bb:tä.

Toki se kokonaisuus ratkaisee ja uskoisin kyllä kykeneväni erottaman sellaisen ihmisen joka nyt on - anteeksi vain - suoraan sanottuna lahopää - sellaisten ihmisten joukosta jotka minua viehättävät. Kuten todettua, henkilön ulkoisilla avuilla ei ole merkitystä vaan tärkeintä on loppujen lopuksi se millainen henkilö on persoonana - joten jos henkilö on todella miellyttävä ja mielenkiintoinen niin tottahan toki sitä antaa anteeksi pieniä puutteita mutta jos henkilö on todella näyttävä ja upea mutta jonka ÄO on vaikkapa luokkaa 100 ja harrastukset salkkareita ja SaiPan fanaattista kannattamista niin voin rehellisesti sanoa, että mielummin vedän käteen kuin olen tällaisen ihmisen kanssa. Olen sitten mielummin mulkku ja selibaatissa kuin elän ihmisen kanssa joka täyttää vain kolmasosan tarpeistani...

Mulkku mikä mulkku mutta todellakin mielummin ihminen jonka kanssa synkkaa kuin jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, ja joka tuhlaa elämänsä "paskaan". Sitä kun on tottunut yhdessä jos toisessa yhteydessä laadukkaisiin ja ennenkaikkea älykkäisiin ihmisiin niin miksi enää sortua henkilöihin, jotka ovat lähinnäkin "ameeban" tasolla? Haluaisitko sinä elää elämäsi ihmisen kanssa joka ei täytä "vaatimuksiasi"? En usko, että haluaisit ja sama minulla. Jos kumppanini ei vastaa edes jotakuinkin tasoani niin miksi sitten jakaa elämä hänen kanssa?

Täytyy tunnustaa, että olen viimeisimpien vuosien aikana joutunut olemaan tekemisissä mitä erilaisimpien ihmisten kanssa ja oman elämänkokemukseni myötä olen oppinut erottamaan joukosta varsin hyvin sellaiset naiset/henkilöt joiden kanssa asiat lutviutuvat todella hyvin. Jos olisin nainen niin potkisin automaattisesti pellolle tietynlaiset miehet, mutta kun olen mies niin monoa saavat tietynlaiset naiset.

vlad.

edit: poistettu toinen "vlad".
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ei näin. Viattomia luontokappaleita ei sotketa tähän caseen ollenkaan.
Eikä niitä runojakaan ;)

Jos vaikka vaan soittaisit sille ja pyytäisit kahville?

Höpsis. Olisi pitänyt panna se kolmas win vielä siihen ritirimpsuun, koska se viaton luontokappalehan pääsisi jostain luonnosuoluyhdistyksen hoivista oikeaan kotiin joka tapauksessa, ellet nyt oleta Jompan tai neitonsa olevan kykenemätön huolehtimaan kissasta?

Etärakastajalle on aina luontaisempaa rustata runoja eikä pyydellä kahveille ja eikös tämä jo tehty selväksi, että suusta ei oikeen sanat ujolta irtoo? Muutenkin, jos haluaa jotenkin erottua niistä kymmenistä pyrkijöistä, parempi kysellä vaikka mattopyykille kaveriksi, tulispahan ainakin matot pestyä vaikka ei natsaisikaan, ei ihan tyhjin käsin siis näinkään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
todellakin mielummin ihminen jonka kanssa synkkaa kuin jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, ja joka tuhlaa elämänsä "paskaan". Sitä kun on tottunut yhdessä jos toisessa yhteydessä laadukkaisiin ja ennenkaikkea älykkäisiin ihmisiin niin miksi enää sortua henkilöihin, jotka ovat lähinnäkin "ameeban" tasolla? Haluaisitko sinä elää elämäsi ihmisen kanssa joka ei täytä "vaatimuksiasi"? En usko, että haluaisit ja sama minulla. Jos kumppanini ei vastaa edes jotakuinkin tasoani niin miksi sitten jakaa elämä hänen kanssa?
Ei kait juuri kukaan vähänkään tolkullinen ihminen halua elää semmoisen kanssa yhdessä, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä eikä ole ns. samaa taajuutta. Lähinnä kohdallasi kiinnittäisin huomiota siihen, ja pienellä sovinismilla viittasin siihen, että lienetköhän kuitenkin liiankin kyyninen siinä, että on olemassa paljonkin ns. hyviä naisia, jopa sopivia, siis niitä, jotka eivät ole ameeban tasolla?

Ulkonäkö nyt on sivuseikka ja lopulta kaikki näyttävät lähes samalta. No toki nyt joku roti siinäkin, että jos nainen on joku 4D -tyyppinen tapaus ulkomuodoltaan, niin ei semmoisen kanssa voisi aikaansa vietellä, vaikka olisi kuinka hyväluonteinen.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Ei kait juuri kukaan vähänkään tolkullinen ihminen halua elää semmoisen kanssa yhdessä, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä eikä ole ns. samaa taajuutta. Lähinnä kohdallasi kiinnittäisin huomiota siihen, ja pienellä sovinismilla viittasin siihen, että lienetköhän kuitenkin liiankin kyyninen siinä, että on olemassa paljonkin ns. hyviä naisia, jopa sopivia, siis niitä, jotka eivät ole ameeban tasolla?

Ulkonäkö nyt on sivuseikka ja lopulta kaikki näyttävät lähes samalta. No toki nyt joku roti siinäkin, että jos nainen on joku 4D -tyyppinen tapaus ulkomuodoltaan, niin ei semmoisen kanssa voisi aikaansa vietellä, vaikka olisi kuinka hyväluonteinen.

Voit olla paljonkin oikeassa, en ryhdy sitä kieltämään koskapa itselläni ei loppujen lopuksi ole kovinkaan paljoa kokemusta seurustelusuhteista - johtuen ostataan nykyisistä vatimuksistani, eli viimeisimpien vuosien kuluessa olen ollut varsin tylytässä suhteessa.

Mutta edelleen viittaan siihen, että vähintäänkin vaadin sitä, että kyseisen henkilön on oltava aatemaailmaltaan samalla tasolla kanssani ja jotakuinkin ajateltava mutoinkin samalla tavalla kuin minä. En todellakaan voi elää sellaisen ihmisen kanssa jonka elämän tärkein asia on se mitä bb:ssä tapahtui - tällaisia ihmisiä on todellakin olemassa. Enkj myöskään voi elää ihmisen kanssa joka ajattelee muutoin täysin eritavalla kuin minä, voin keskustella esim. uskovaisen tai patriootin kanssa mutta en voi kuvitellakaan, että jakaisin elämäni ihmisen kanssa jonka tärkein asia on joko jumala (anteeksi kun kirjoitan tämän pienellä) tai koti-uskonto-ja isänmaa.

Ja pakko tunnustaa, olen hyvinkin kyyninen henkilö... todella kyyninen henkilö... jos minua ei tunne todella hyvin niin minua pitää aivan varmasti mulkkuna ja todella inhottavana peroonana joka ajattelee vain omaa etuaan ja omaa parastaan - mutta voin aivan rehellisesti todeta sen, että minulla on ystäviä jotka ovat uskoneet elämänsä käsiini ja minä teen kaikkeni heitä auttaakseni.

vlad.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Höpsis. Olisi pitänyt panna se kolmas win vielä siihen ritirimpsuun, koska se viaton luontokappalehan pääsisi jostain luonnosuoluyhdistyksen hoivista oikeaan kotiin joka tapauksessa, ellet nyt oleta Jompan tai neitonsa olevan kykenemätön huolehtimaan kissasta?

Etärakastajalle on aina luontaisempaa rustata runoja eikä pyydellä kahveille ja eikös tämä jo tehty selväksi, että suusta ei oikeen sanat ujolta irtoo? Muutenkin, jos haluaa jotenkin erottua niistä kymmenistä pyrkijöistä, parempi kysellä vaikka mattopyykille kaveriksi, tulispahan ainakin matot pestyä vaikka ei natsaisikaan, ei ihan tyhjin käsin siis näinkään.

No joo, ensinnäkin musta tuntuu ettei Jompasta ole kissan huoltajaksi vielä muutamaan vuoteen. Kissat on aikas vaativia otuksia kuitenkin ;)

Mutta siis toi mattopyykkihässäkkä oli ihan parasta mitä täällä on julki tuotu!
Eli, Jomppa satsaa nyt mattoihin kunhan on ensin soittanut ko daamille mun aiemmin linkittämän biisin, jos neito ei ole aivan huumorintajuton niin kyllä lähtee :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On täysin selvää, että Jomppa ei ole trolli.

Mutta tämän ketjun anti alkaa käydä todella uuvuttavaksi, ei näitä kaikkia ylipitkiä tekstejä vain pysty lukea.

Nyt tarvittaisiin eri sanomalehdistä tuttua "tästä on kyse" päivitystä.

No, toisaalta tuskin asiassa on edistytty yhtään mihinkään, eiköhän ne rakkaudentunnustukset ole jäänyt vieläkin lähettämättä.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ajolähtöä pukkaa.

Mutta oon jo varma mitä tuun tekemään. Siinä väliaikatietoja. Saa onnitella.

Vieläkö kärkyt pesällä vai joko on otettu puhelin latauksesta ja näpytelty ensimmäiset kolme numeroa vai huijui et kai vaan meinaa tekstiviestillä lähestyä..?

Toimintaa mies, toimintaa!!!

Repäise ja revittele tapojesi vastaisesti, kurvaa mimmin pihaan ja pyydä sitä livenä kahville. Mikäli tilanne puskee hikeä otsaan ja jännäkakkaa boxereihin niin kirjoita repliikit valmiiksi paperille ja ojenna se suoraan naaraalle, ei tartte nääs puhua laisinkaan =)
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jomppa_Koo: Ei se lähestyminen kai tämän vaikeampaa ole:

Vaikka katsontakantamme ovat aivan ääripäätä, tuskin tällä palstalla kovinkaan montaa henkilöä löytyy jonka ajatukset eroavat ajatuksistasi niin paljon kuin minun, ehkäpä nyt varjo kuulu tähän luokkaan, niin kaikesta huolimatta olisi joskus mukava istua iltaa kanssasi aivan rauhassa ja keskustella erilaisista asioista - vaikkapa sivistyneesti viinilasin ääressä tai sitten ilman alkoholia. Olisi äärimmäisen mielenkiintoista tutustua henkilöön joka kätkeytyy nimimerkin "sampio" taakse.

t. vlad.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jomppa_Koo: Ei se lähestyminen kai tämän vaikeampaa ole:
Nyt kyllä punastun.

---
Alkuperäiseen vladin viestiin voisin sanoa, että mun mielestäni monet tämän palstan mielenkiintoisimmista persoonista ovat aatemaailmaltaan aika kaukana minusta. Elämänkatsomuksellisesti se on tietysti iso juttu, enkä itsekään kykenisi jakamaan elämääni täysin päinvastaisella elämänkatsomuksella varustetun naisen kanssa, mutta en osaa nähdä sitä asiana, minkä tarvitsee välttämättä vaikuttaa muihin ihmissuhteisiin. Ei-uskovaisessa ystävä- ja sukulaispiirissäni minua tuntuu enemmän erottavan se, että en ole mukana viinanhuuruisissa viikonloppujutuissa kuin se, onko keskustelukumppanini vaikkapa fiksukäytöksinen ateisti.
 

Morgoth

Jäsen
kuten viestissäni toin esille, olen siinä suhteessa nykyään ikävä ja rasittava persoona, että en jaksa sellaista ihmistä joka koko elämänsä tuhlaa turhuuteen - kuten vaikkapa katsomalla joka ikinen ilta salkkareita. Ihan vaan kysymyksenä. Haluaisitko, että kumppanisi katsoisi jokainen ilta salkkareita? Olisiko se elämän huipennus keskustella niistä?

Vaimoni ei katso salkkareita, mutta vaikka katsoisikin niin ei se minua häiritsisi. Tärkeämpää on jotenkin yhtenäiset perusarvot ja joku yhdistävä tekijä sen kumppaninsa kanssa, mutta muutenhan sitä voi olla varsin erilainenkin kumppaninsa kanssa, jos vain se joku mystinen 'yhdistävä tekijä' löytyy. Mielestäni olisi jopa tylsää ja suhdetta köyhdyttävä asia, jos vaimoni olisi kiinnostunut täsmälleen samoista asioista kuin minä tai luonteeltaan samanlainen.

Elämän huipennuksesta en tiedä, mutta lopulta ne ihan tavalliset ja 'epä-älylliset' asiat tuntuvat parhaimmilta kuten tehdä vaikka jotain yhdessä vaimon ja lapsen kanssa.

Mutta se on jo vaikeampi ymmärtää jos hän taasen on omassa elämässään niin ehdoton ettei voi tästä taasen joustaa laisinkaan.

Sanoisin että todella moneessa suhteessa alussa on ongelmana, että molemmat ovat liian ehdottomia ja yrittävät tehdä toisesta itsensä kaltaisia.

Mielummin todellakin olen hipin tai rastatukan kanssa kuin menestyvän liikenaisen kanssa, jonka kanssa minulla ei ole mitään jaettavaa, ei edes samaa aatesuuntausta.

Onhan niitä kaikenlaisia pareja, joita ei ensi alkuun uskoisi todeksi. Sukulaispiiristä löytyy yksi esimerkki, jossa nainen on isohkon yrityksen toimitusjohtaja ja hänen miehensä tavallinen raksaäijä. Ovat olleet naimissa yli 30 vuotta, pari lastakin ja lastenlasta ja ovat onnellisia. Tiedä sitten millä henkisellä tasolla liikkuvat, mutta joku on ainakin natsannut...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mutta siis toi mattopyykkihässäkkä oli ihan parasta mitä täällä on julki tuotu!
Mattopesuhomma olisi hyvä mutta, kaikki kunnon tytöt tietävät, että matot pitää aina pestä ennen Juhannusta jotta ne saadaan nopeasti kuivaksi. Matonpesutreffit joutunee Jomppa siis tältä kesältä unohtamaan ellei ole koneellista kuivaustilaa käytössä.

Muuten Jompalla näyttäisi olevan tuo alkutilanteen materiapuoli kasassa ja ilmeisesti tarkka suunnitelma asioiden etenemisestä, mutta mitens jatko?
Sitten kun olet ihanaisesi kanssa vihdoinkin kasvotusten niin et voi enää vältää suoraa verbaliikkaa vaan sinun on puhuttava jotain.
Tietysti aluksi jonkin aikaa voi vain suukotella ja katsella silmiin, mutta silloin pitää osata suudella niin, että tytöllä tuntuu navan ympärillä kolme ”pusuaaltoa” ja silmissä pitää olla toffee-ilme. Perinteistä verbaalia keskustelua ei kuitenkaan voi loputtomiin siirtää joten nyt sinun pitää alkaa panostamaan suukkoharjoituksiin, tai päivittää suutelutaitoasi, ”toffee-silmiin” ja keskustelunavauksiin.

Terveisin koo
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mielestäni olisi jopa tylsää ja suhdetta köyhdyttävä asia, jos vaimoni olisi kiinnostunut täsmälleen samoista asioista kuin minä tai luonteeltaan samanlainen.

Luonteen suhteen itse vaadin tiettyä samaa aaltopituutta mutta muuten, kuten kirjoitin aiemmin:

Joku voi pitää minua nyt nipottajana, annan hänelle oikeuden mielipiteeseensä, kenties sitä olenkin, mutta jos haluan kumppanin niin toki toivon, että löytyy niitä yhteisiäkin asioita sen ohella, että on omiakin juttuja - aikomuksenani ei todellakaan olisi esim. tunkeutua samalle joogatunnille, tai ruveta kutomaan sukkaa siinä vierellä tai tunkea samalle sohvalle lukemaan fiktiivistä kertomusta toisen maailmansodan taisteluista etc. Eli yhteisen ajan ohella on oltava sitä omaakin aikaa. Mutta minun kohdalla tilanne on se, että en kestäisi elää suhteessa jossa katsoisin toisen kuluttavan elämäänsä epä-älylliseen toimintaan.

Eli on niitä omiakin juttuja oltava ja sitä omaa aikaa ehdottomasti, tätä en kielläkään mutta sitten on niitä "perusarvoja" joiden suhteen olen (ikävä kyllä) varsin ehdoton.

vlad.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos (suomalaisen) miehen ei parane suoltaa runoja naisille, jotka eivät omaa tyhmyyttään osaa ko. hengentuotoksia arvostaa, niin omien kokemusteni perusteella naiset voisivat puolestaan jättää parit pehmolelut ostamatta. Tässä aikuisiälläkin on tullut vastaan tilanteita, joissa nainen antaa ties miksi lahjaksi jonkinlaisen pehmolelun, yleensä eläinhahmon, joka on ilmeisesti naisen mielestä niin saatanan lutunen karvaturri. No mitä sitten? Miehelle pehmolelua EI kuulu antaa, ei koskaan, milloinkaan. Sillä ei ole minkään valtakunnan virkaa. Pehmolelut ovat naisten, lasten ja friikkien juttuja.

Jos jotain positiivista haetaan naisista, niin uudessa duunissa oleva nuori tylleröinen vaikuttaisi flirttailevan meikäläiselle tuon tuosta. Tai sitten vaan tulkitsen asioita tyystin väärin, ei olisi eka kerta. Kivaltahan moinen joka tapauksessa tuntuu, vaikka ikäeroa onkin yli 10 vuotta... Nätti ja fiksu tyttö kyseessä, joten ei pelkoa, että kiinnostuisi Simonista tosissaan.
 

Ender00

Jäsen
Jos (suomalaisen) miehen ei parane suoltaa runoja naisille, jotka eivät omaa tyhmyyttään osaa ko. hengentuotoksia arvostaa, niin omien kokemusteni perusteella naiset voisivat puolestaan jättää parit pehmolelut ostamatta.

Ja sama pätee kaikenmaailman koriste-esineisiin, posliinipossuihin, koristetyynyihin jne.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
JNuo Azulin vanhat konstit kyllä toimis varsinkin jos vaihtoehtona olis ns. kyrvänjatkeiden päämäärätön ympyrän pörrääminen eli tylsyyden maksimointi, tai neito eevan puvussa kaljaa rahtaamassa, mutta ans olla, tilanteessa, jossa tarkoitus olisi keskittyä ihan itselle tärkeään pelin seuraamiseen tms. sen saattaisi ottaa vittuiluna tai painostamisena.

Juttuhan onkin siinä, että toimitetaan se olut ja sitten siirrytään sivummalle, eikä jäädä häiritsemään, jollei sitä erikseen toivota.

Moisen essun kyllä kuittaisin lyhyellä tattiksella ja hävittäisin pikimmiten, juurikin tuon pösilön ja lapsellisen "onks viljoo näkyny" tasoisen tekstin takia.

Olet selkeästi käynyt kiikaroimassa meidän keittiön ikkunaa, kun noin hyvin tiesit, mitä essussa lukee. Melko pelottavaa.

Kompataan vielä ja mainitaan naisten ostamat vaatteet. Kuten Viivi ja Wagner-genren sarjakuvapaidat jossa mollataan miestä ja sitten pitäisi repiä siitä huumoria.

Myönnän syyllistyneeni tähän. Oluista innostunut ja Wagner-fani avomies sai nimittäin toissajouluna lahjaksi mustan T-paidan, jossa on Wagnerin kuva sekä teksti "Vahva täysmallas Wagner". Äijä nauroi puoli tuntia avattuaan paketin, ja jos paita makaa parikin päivää pyykkikorissa, tulee heti kysymyksiä, että missä se on ja miksi sitä ei ole pesty. Mutta juu, ehkä tuo sitten vain on hyvä näyttelemään.

Tarkoitukseni siis oli sanoa, että nuo V&W-paidatkin voivat upota tosifaneille, vaikkeivät kaikkia nauratakaan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Juttuhan onkin siinä, että toimitetaan se olut ja sitten siirrytään sivummalle, eikä jäädä häiritsemään, jollei sitä erikseen toivota.

Juttuhan on kyllä niin, että jos siihen tullaan kelteisillään tarjolle, ei syrjäänsiirtymiset enää auta, vaan normaali mies suorittaa perässäsiirtymisen ja astumisen ja sinne meni tärkee matsi, huoh...


Olet selkeästi käynyt kiikaroimassa meidän keittiön ikkunaa, kun noin hyvin tiesit, mitä essussa lukee. Melko pelottavaa.

Eipäs näsäviisastella, kuvaamallani tavalla se menee 99% varmuudella, salettiin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Josko sitä heittäisi vähän settiä pitkästä aikaa, vaikka näyttää pahasti siltä että aiemmin isojen poikien herkistelypalsta on muuttumassa pelkäksi vitsiksi..

No mutta. Tammikuussa taisin edellisen kerran tilittää/hehkuttaa, en enää edes muista. Tuo juttu hautautui melko yllättäen daamin toimesta, vaikka hän alunperin laittoi rullat pyörimään. Tuon epäonnistumisen myötä sitä on kuitenkin taas oppinut. Tuota tyttöä häiritsi exäni, joka tunkee nenäänsä asioihini, vaikka itseäni ei ole pariin vuoteen kiinnostanut pätkääkään mitä tuo puolestaan tekee. Kuitenkin minusta saatiin mukamas kuva, että olen kovasti "kiinni" tuossa entisessä. Noh, ehkä se oli ainoa veruke minkä hän keksi.

Vaikeaa entisten suhteen on juuri se, että itselle tuottaa vaikeuksia olla välinpitämätön tai kylmä, jopa tyly. Naiset tietenkin käyttävät hyväntahtoisuutta häikäilemättä hyväkseen. Etenkin tuo yksi, jolle olen moneen kertaan sanonut ettei tunge nenäänsä elämääni.

No. Kun ihan sattumalta olen ajautunut keväästä lähtien mukavaan settiin erään neidon kanssa, niin olen ottanut uutta käytösmallia. "kaveri" exä hevonvittuun mesestä ja facebookista, en tosiaan ole mikään kaveri, miksen ole tuota rasitetta voinut siivota aiemmin. Muut neidot saavat pysyä jossain mesessä yms., koska osaavat käyttäytyä, vaikka itse en näidenkään kanssa halua puhua juurikaan. Eli noista tulee näköjään ongelmaa vaikka itse koittaa toimia parhaansa mukaan. Toisaalta tajuan nyt miten paljon toista voi ärsyttää joku mustis entinen muija, vaikka olisikin "varmaa" että olen täysin irti jo.

No, eipä noista enempiä. Iso luuta on lakaissut ja itselläkin parempi olla, eipä tarvi nähdä mitään väsyneitä facebook- /mesetiloja. Tekstareihin en vastaa edes sitä "haista_paska -henkistä" settiä, sekin kuulemma riittää tuollaiselle roikkuvalle henkilölle joissain tapauksissa, että saavat tyydytettyä sairaat mielihalunsa huomiolla, vaikkakin negatiivisella.

Olen helvetin avoin ihminen ja puhun asioista suoraan, siksipä ehkä edellinen juttu sai vääriä sävytteitä. Ehkä kaikesta ei pitäisi avautua.. koska osaan dramatisoida hivenen liikaa. Sen voin rehellisesti sanoa, että olen omistautunut täysin jokaiselle tyttöystävälleni, kiinnyn lopulta melko helposti. Ajatus alkaa nyt karkailla, koska koitan tunkea juttuun liikaa asioita:)


Tällä hetkellä menee kuitenkin todella mukavasti! Rinnalla on ihminen, joka tahtoi siihen. Edelliset tuntuvat huonoilta vaihtoehdoilta, eli hommahan on todella hyvin! Nainen joka on fiksu, oijoi. Yhteisiä harrastuksia/kiinnostuksia, rairai! Jopa herkempi ihmislapsi kuin minä, loistavaa. Ulkonäkö ja tyylitajukin kohdillaan, enempää ei voisi vaatia. Itselläni ei ollut haku mitenkään päällä, tämä juttu vaan tuli. Hiljalleen olen oppinut tykkäämään ihmisestä ja persoonasta, etenkin se kun mamma laittaa toisinaan hanttiin älyllisesti on todella kiehtovaa;)

Elämä on ihmeellinen juttu, muuta ei voi sanoa kaikkien pettymysten jälkeen. Oman itsensä löytäminen siellä jossain välissä on ollut todella tärkeää. Se, että oppii välillä olemaan täysin itsenäisesti ja nauttimaan elämästä, pärjäämään omillaan, opettaa kyllä äärettömän paljon. Tietty positiivisuus on pakko koittaa säilyttää, meni sitten kuinka pahasti pieleen. ojan pohjalla on itsekin aikanaan ryömitty, nyt ne ajat lähinnä huvittaa, etenkin kun miettii minkä ihmisen takia. Noh, kai tää kaikki kuuluu tähän ihmisen kasvuprosessiin.

Viime yönä näin muuten unta että saimme lapsen, oli kiva kertoa moinen aamulla, toinen kun on äärimmäisen lapsirakas. Noh, hassuahan toi oli, mutta miksei. Nyt nimittäin tuntuu että se voisi olla tässä, vaikka en olekaan vielä suinpäin rakastunut. Vahva yhteenkuuluvuuden tunne kuitenkin päällä. Tästä on kiva jatkaa kesää etiäpäin! Pahoittelut jos teksti on hivenen sekavaa, olisi pitänyt tunkea ehkäpä useampaan viestiin. Pointti kuitenkin se, että täällä mennään taas täysillä!
 

passenger

Jäsen
Taas vituttaa aivan saatanasti että ei vaan pääse exästä yli eikä ohi millään. Ja että miksi on pitänyt seurustella ja rakastua naiseen joka ei kykene pitkään normaaliin parisuhteeseen, eikä edes osaa/pysty/halua keskustella ongelmistaan, jotka kyllä osittain myöntää olevan olemassa. Joskus tää touhu on niin saatanan vaikeeta. Naisen ajatusmaailma tuntuu olevan maailman kokoinen labyrintti, täysin päättymätön ja hulluksi tekevä paha. Enkä vaan osaa jättää asioita ratkomatta, puhumatta ja selvittämättä..
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Taas vituttaa aivan saatanasti että ei vaan pääse exästä yli eikä ohi millään. Ja että miksi on pitänyt seurustella ja rakastua naiseen joka ei kykene pitkään normaaliin parisuhteeseen, eikä edes osaa/pysty/halua keskustella ongelmistaan, jotka kyllä osittain myöntää olevan olemassa. Joskus tää touhu on niin saatanan vaikeeta. Naisen ajatusmaailma tuntuu olevan maailman kokoinen labyrintti, täysin päättymätön ja hulluksi tekevä paha. Enkä vaan osaa jättää asioita ratkomatta, puhumatta ja selvittämättä..

Sä olet Iggy niin ihana ja söötti, että ansaitset ja takuuvarmasti saatkin jonkun paremman ja sinulle sopivamman. Tällä hetkellä varmasti tuntuu, ettei sellaista ole eikä tule, mutta viimeistään vuoden päästä olet eri mieltä - eikä silloin enää silläkään ole väliä, onko eksän kanssa varmasti kaikki saatu puhuttua halki, poikki ja pinoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös