Josko sitä heittäisi vähän settiä pitkästä aikaa, vaikka näyttää pahasti siltä että aiemmin isojen poikien herkistelypalsta on muuttumassa pelkäksi vitsiksi..
No mutta. Tammikuussa taisin edellisen kerran tilittää/hehkuttaa, en enää edes muista. Tuo juttu hautautui melko yllättäen daamin toimesta, vaikka hän alunperin laittoi rullat pyörimään. Tuon epäonnistumisen myötä sitä on kuitenkin taas oppinut. Tuota tyttöä häiritsi exäni, joka tunkee nenäänsä asioihini, vaikka itseäni ei ole pariin vuoteen kiinnostanut pätkääkään mitä tuo puolestaan tekee. Kuitenkin minusta saatiin mukamas kuva, että olen kovasti "kiinni" tuossa entisessä. Noh, ehkä se oli ainoa veruke minkä hän keksi.
Vaikeaa entisten suhteen on juuri se, että itselle tuottaa vaikeuksia olla välinpitämätön tai kylmä, jopa tyly. Naiset tietenkin käyttävät hyväntahtoisuutta häikäilemättä hyväkseen. Etenkin tuo yksi, jolle olen moneen kertaan sanonut ettei tunge nenäänsä elämääni.
No. Kun ihan sattumalta olen ajautunut keväästä lähtien mukavaan settiin erään neidon kanssa, niin olen ottanut uutta käytösmallia. "kaveri" exä hevonvittuun mesestä ja facebookista, en tosiaan ole mikään kaveri, miksen ole tuota rasitetta voinut siivota aiemmin. Muut neidot saavat pysyä jossain mesessä yms., koska osaavat käyttäytyä, vaikka itse en näidenkään kanssa halua puhua juurikaan. Eli noista tulee näköjään ongelmaa vaikka itse koittaa toimia parhaansa mukaan. Toisaalta tajuan nyt miten paljon toista voi ärsyttää joku mustis entinen muija, vaikka olisikin "varmaa" että olen täysin irti jo.
No, eipä noista enempiä. Iso luuta on lakaissut ja itselläkin parempi olla, eipä tarvi nähdä mitään väsyneitä facebook- /mesetiloja. Tekstareihin en vastaa edes sitä "haista_paska -henkistä" settiä, sekin kuulemma riittää tuollaiselle roikkuvalle henkilölle joissain tapauksissa, että saavat tyydytettyä sairaat mielihalunsa huomiolla, vaikkakin negatiivisella.
Olen helvetin avoin ihminen ja puhun asioista suoraan, siksipä ehkä edellinen juttu sai vääriä sävytteitä. Ehkä kaikesta ei pitäisi avautua.. koska osaan dramatisoida hivenen liikaa. Sen voin rehellisesti sanoa, että olen omistautunut täysin jokaiselle tyttöystävälleni, kiinnyn lopulta melko helposti. Ajatus alkaa nyt karkailla, koska koitan tunkea juttuun liikaa asioita:)
Tällä hetkellä menee kuitenkin todella mukavasti! Rinnalla on ihminen, joka tahtoi siihen. Edelliset tuntuvat huonoilta vaihtoehdoilta, eli hommahan on todella hyvin! Nainen joka on fiksu, oijoi. Yhteisiä harrastuksia/kiinnostuksia, rairai! Jopa herkempi ihmislapsi kuin minä, loistavaa. Ulkonäkö ja tyylitajukin kohdillaan, enempää ei voisi vaatia. Itselläni ei ollut haku mitenkään päällä, tämä juttu vaan tuli. Hiljalleen olen oppinut tykkäämään ihmisestä ja persoonasta, etenkin se kun mamma laittaa toisinaan hanttiin älyllisesti on todella kiehtovaa;)
Elämä on ihmeellinen juttu, muuta ei voi sanoa kaikkien pettymysten jälkeen. Oman itsensä löytäminen siellä jossain välissä on ollut todella tärkeää. Se, että oppii välillä olemaan täysin itsenäisesti ja nauttimaan elämästä, pärjäämään omillaan, opettaa kyllä äärettömän paljon. Tietty positiivisuus on pakko koittaa säilyttää, meni sitten kuinka pahasti pieleen. ojan pohjalla on itsekin aikanaan ryömitty, nyt ne ajat lähinnä huvittaa, etenkin kun miettii minkä ihmisen takia. Noh, kai tää kaikki kuuluu tähän ihmisen kasvuprosessiin.
Viime yönä näin muuten unta että saimme lapsen, oli kiva kertoa moinen aamulla, toinen kun on äärimmäisen lapsirakas. Noh, hassuahan toi oli, mutta miksei. Nyt nimittäin tuntuu että se voisi olla tässä, vaikka en olekaan vielä suinpäin rakastunut. Vahva yhteenkuuluvuuden tunne kuitenkin päällä. Tästä on kiva jatkaa kesää etiäpäin! Pahoittelut jos teksti on hivenen sekavaa, olisi pitänyt tunkea ehkäpä useampaan viestiin. Pointti kuitenkin se, että täällä mennään taas täysillä!