Naisasiat

  • 7 504 339
  • 26 557
Vielä tästä omasta tapauksesta: Tuli taas tänään mietittyä yhtä olennaista asiaa. Nimittäin sitä, miten tämä kaikki sai alkunsa. Kaikki lähti unesta liikkeelle. Unesta! Ilman sitä näkemääni unta, olisinko tässä tilanteessa? En. En ollut muistellut naista yhtään, kunnes aamulla kaikki muuttui... Kaikki oli ihan saatanan pienestä kiinni. Pakkohan tuossa on olla kohtalolla näppinsä pelissä. Noh, sen näkee vasta myöhemmin, että mitä tästä seuraa. Jännittää jo vaikka mitään en ole mennyt vielä tekemään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vielä tästä omasta tapauksesta: Tuli taas tänään mietittyä yhtä olennaista asiaa. Nimittäin sitä, miten tämä kaikki sai alkunsa. Kaikki lähti unesta liikkeelle. Unesta!

Mitä mitä? Kerro lisää! Mitä unessa tapahtui? Kaikki varmasti odottavat vesi kielellä yksityiskohtia. Laitas tulemaan, ihan rohkeesti vaan jos jotain muistat..
 

Nick Neim

Jäsen

Joo.. On tullut paljon luettua tästä jutusta, mutta niin kovana naistenmiehenä (..) ei ole tullut huudeltua mitään, koska omatkaan asiat sen paremmin etene.

Joka tapauksessa, olen ymmärtänyt ettet edes tunne kunnolla kyseistä tyttöä, vaikka 3 vuotta olet ollut samalla luokalla? Pari kertaa jutellut? Korjaa jos olen aivan metsässä. Vinkkinä pitää sanoa, että ennenkuin leijut pilvilinnoissa, tutustu edes kyseiseen tyttöön. Vaikka päällisin puolin ja pienellä "pintatuntemuksella" tyttö vaikuttaakin helvetin mukavalta ja ihastuttavalta, ei se sitä välttämättä ole. Saatanan rasittaviakin tapauksia löytyy, vaikka siltä kyseinen ihminen ei aluksi vaikuta. Parin viestin lähetys tai jutustelu facebookissa ei voi olla noin vaikeeta, koska et sä siinä voi mitään menettääkkään. Vai voitko?

Nimimerkillä, lähes ikätoverisi & kokemusta löytyy
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Noniin täälähän on muodostumassa jonkinlaiseksi "hitiksi" tämä tapaus Jomppa_Koo. Itsekin vasta äsken sattumalta tähän caseen tutustuin. Oli siinä rajoilla, että jaksaako tuolta lähteä viestejä perkaamaan ja onko tämä sen arvoista, mutta onhan se. Hyvää settiä ja tästähän on muodostunut oiva tarina...
Miten olisi vielä samaan pakettiin vähän käteistä?
Voi ei. Minähän pilaisin heti sen mukin jos yrittäisin siihen jotain hienoa kalastajaa suunnitella.
Jos näin käy, niin siinä tapauksessa aion sanoa tälle naiselle: "kenestäkään muusta en tule koskaan välittämään yhtä paljon kuin sinusta"..
Näiden jälkeen alkoi kyllä tuntua, että onko kyseessä feikki :D

En tiedä sitten, mutta nauraa on ainakin saanut, ja aion tätä "päivien viemää" seurata kyllä aktiivisesti vielä jatkossakin :)
 
Mitä mitä? Kerro lisää! Mitä unessa tapahtui? Kaikki varmasti odottavat vesi kielellä yksityiskohtia. Laitas tulemaan, ihan rohkeesti vaan jos jotain muistat..

No muistan, totta helvetissä. Eikö sekin ole outoa, että muistan tästä unesta enemmän kuin muista näkemistäni unista? No jostain muistan enemmän, jostain en. Mutta tämä jäi hyvin mieleen.

Oltiin siis luistelemassa läheisellä kaukalolla. Oli siinä muitakin kavereita mukana, aika hyvin muistan ketä. Mä keskityin tähän naiseen enemmän kuin luisteluun. Siinä me jonkun aikaa luisteltiin, kunnes tapahtui jotain mikä vituttaa vieläkin. Nainen häipyi sanaakaan sanomatta. Se katsoi mua suoraan silmiin. Menin ihan lukkoon = en saanut sanaa suusta. En tiennyt mihin hän lähti, tiesin vain että en löytäisi häntä koskaan. Sitten mä heräsin. Aamulla vitutti ja masensi. Melkein itketti. Join kahvia vitutukseen. Ei saatana jätkät, uskotteko nyt mua?

EDIT: Naurakaa vaan, saatana. Mulla menee kohta järki. Siihen on hyvä syy.
 
Viimeksi muokattu:
Parin viestin lähetys tai jutustelu facebookissa ei voi olla noin vaikeeta, koska et sä siinä voi mitään menettääkkään. Vai voitko?

Tämä on itseni vaikea käsittää, asuvat eri paikkakunnilla, eivät ole ystäviä ja yhteisiä ystäviäkään ei ilmeisesti juuri ole ja silti mitään ei tapahdu. Itsellä ollut vähän samantapainen tilanne joskus, muutin pois paikkakunnalta (välimatkaa about 20km, mutta kaikki vanhat kaverit jäivät unholaan tätä lukuunottamatta) täysin ihastuneena ~7 vuotta sitten, en missään vaiheessa kertonut tunteitani, vuosien aikana kyseinen tilanne ja tekemiseni (tekemättömyyteni) silloin häiritsivät itseäni silloin tällöin ja kuinka ollakaan, vuosi sitten erosin tyttöystävästäni ja samoihin aikoihin tämä kyseinen naisihminen otti minuun yhteyttä juuri facebookin kautta, hän kertoi olleensa ihastunut minuun jo silloin ja halusi tietää, mitä minulle kuuluu, no hyväähän kuului ja muutama kuukausi tuli seurusteltuakin kyseisen henkilön kanssa ja huomasin, ettemme kuulu kyllä yhteen tämän henkilön kanssa ja tiemme erosivat hyvissä merkeissä. Jälkikäteen oli sulaa hulluutta odottaa noin pitkään ja miettiä vuosia tasaisin väliajoin häntä, sitten kun viimein sain kuin sainkin hänet, niin loppupeleissä hän olikin niin erilainen ihminen, kuin minkä kuvan sain uudelleen tutustuessa, ettei miellyttänyt. Varsinkin kun mitään hävittävää ei tuolloinkaan ollut. Anna palaa vain, jos tulee pakit, se vituttaa jonkun aikaa, mutta vielä enemmän vituttaa vatvoa tilannetta päässä kuukausikaupalla ja huomata kulkeneensa onnensa ohi. Omalta kohdaltani voin sanoa, että yksiäkään pakkeja elämässäni en tällä hetkellä kadu, sen sijaan tekemättä jättämisiä kyllä.

Tästä päästäänkin tämänhetkiseen tilanteeseeni, kuinka helppoa olisi, jos kiinnostuksen kohteena olisi joku muu, kuin ihminen jonka kanssa joutuu olemaan tekemisissä "väkisin" useita kertoja viikossa. Mokaa sitten siinä ja joudu koko työpaikan naurunalaiseksi, tämän naisen kieroonkatsomaksi, muutenkin aiheuttamaan säröä nyt hyvään yhteishenkeen tai aiheuttamaan vaivautuneisuutta välillemme. Kiinnostus alkaa onneksi hiipumaan ja onneksi kiikarit alkavat pikkuhiljaa kääntymään kohti seuraavaa, huomattavasti yksinkertaisempaa kohdetta kohti.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
EDIT: Mulla menee kohta järki. Siihen on hyvä syy.
No höpsis, ei sinulta järki vielä mene, se vaan tuntuu siltä kun on ihastunut. Ihastuneena kuuluu olla ihan sekaisin ja vähän epätoivoinen ja paljon toiveikas.
Oikeesti järki menee vasta muutaman kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen eikä se tunnu ollenkaan yhtä hauskalta järjen menetykseltä kun ihastuneena.

Terveisin koo
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Anna palaa vain, jos tulee pakit, se vituttaa jonkun aikaa, mutta vielä enemmän vituttaa vatvoa tilannetta päässä kuukausikaupalla ja huomata kulkeneensa onnensa ohi. Omalta kohdaltani voin sanoa, että yksiäkään pakkeja elämässäni en tällä hetkellä kadu, sen sijaan tekemättä jättämisiä kyllä.
Juu näin, Jomppa_Koo. Kuten Marja Mattlar sen parhaiten ilmaisee Lintu-kappaleessaan:
"En kadu ketään niistä, joita syliini suljin heitä sentään rakastin,
itken kaikkia niitä joiden ohitse kuljin, joita väistin ja pakenin."
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Halaavaan sydäntyynyyn kun liittää vielä runon ja onnittelukortin niin tytöt tykkäävät...siis 12-14 vuotiaat. Pelkistä runoista pitävät kaiken ikäiset naiset.

Krö-höm, riippuu kyllä aivan tasan tarkkaan runosta. Kuten olen jo monta kertaa sanonut, 99 prosenttia suomalaisten miesten kyhäelmistä on surkuhupaisaa luettavaa. Ja vaikka kuinka me kohteliaina väittäisimme, että se on sööttiä, emme oikeasti ole niin kovin ihastuneita.

Melkein tekisi mieli sanoa, että tarjoan kaljan sille palstaveljelle, joka ihan itse osaa kirjoittaa hyvän runon.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...99 prosenttia suomalaisten miesten kyhäelmistä on surkuhupaisaa luettavaa...

Mutta pointti lieneekin se luottamuksen osoitus ja luottaminen toiseen. Uskaltaa kirjoittaa jotain henkilökohtaista ja olla avoin toisen edessä ja vaikka kuinka perseestä se ns runo olisikaan, niin myös uskaltaa olla naurun aiheena toisen edessä. Tää on monipiippuinen juttu Aasuli.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mutta pointti lieneekin se luottamuksen osoitus ja luottaminen toiseen.

Järgus-rakas, ei se silti poista sitä kiusaantunutta tunnetta, kun pitää olla kohtelias, vaikka lähinnä hävettää toisen puolesta. Tunteistaan voi puhua ja alasti voi toisen edessä olla muutenkin, kuin nolaamalla itsensä.

On meillä naisilla kyllä toisaalta helppoa. Useimpiin miehiin tekee vaikutuksen, kun on alasti ja tuo olutta miehen katsoessa formuloita.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...kun pitää olla kohtelias...

Niin, mutta kumpi vaihtoehto sinusta ( tai muidenkin mielestä) on parempi; antaa lahjaksi aina joku keinotekoinen kaupallinen tuote, missä ei ole miitään henkilökohtaista, vai jotain, minkä valmistukseen on itse vaikuttanut?

Runon kopioiminen jostain nettisivulta on helvetin helppo ja sellaisen voi antaa helposti ihmiselle, josta ei oikeasti hirveästi välittäisikään, mutta jos sen raapii omasta päästä, niin silloin kai välittää toisesta oikeasti.

Ja naura mielummin, kuin koitat väkisin vääntää naamaa hymyyn. Huumorikortilla pääsee monesta pahasta paikasta...
 

Dick Slasher

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ♠
...
On meillä naisilla kyllä toisaalta helppoa. Useimpiin miehiin tekee vaikutuksen, kun on alasti ja tuo olutta miehen katsoessa formuloita.

Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä että näin utopististen visioiden luominen toisen herkälle mielelle on asiatonta.

Ja kyllä, runojen rustaamisen tytöille/naisille normaali mies voi lopettaa viimeistään peruskoulun jälkeen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Useimpiin miehiin tekee vaikutuksen, kun on alasti ja tuo olutta miehen katsoessa formuloita.

Mä en katso enän vormuloita, mutta koitahan sitten, kun S/M-liiga alkaa...

Ja kyllä, runojen rustaamisen tytöille/naisille normaali mies voi lopettaa viimeistään peruskoulun jälkeen.

Nooh, itse en ole runoillu, muuten, kuin jonkun reissun jälkeen satuja ja koittanut lepytellä, mutta näin niinkuin hypoteettisesti ajateltuna kyllä omatekoinen lahja on parempi, kuin kasvoton teollinen tuote. Lahjassa pitää olla jotain henkilökohtaista.
 
Tuosta runoilusta vähän.

Siis onhan olemassa naisia, jotka ei tykkää runoista vaikka runo olisi omasta mielestään loistava. Se on ihan sama mitä siihen kirjoittaa. Kannattaa siis valita paras nainen, jolle runon lähettää. :) Uskon siis, että olemassa on myös naisia, jotka ei runoille naura. Jotkut naiset älyää, että on tosi tylyä nauraa toisen runolle. Tylyä olisi myös levitellä sitä kavereille. Kuitenkin asia on niin, että hyväähän sillä vain tarkoitetaan. Harmi, kun en ole itse todistamassa nauretaanko mulle vai ei. No, kai sen voi päätellä sitten joskus. En kylläkään usko, että mulle nauretaan. Saa nähdä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin, mutta kumpi vaihtoehto sinusta ( tai muidenkin mielestä) on parempi; antaa lahjaksi aina joku keinotekoinen kaupallinen tuote, missä ei ole miitään henkilökohtaista, vai jotain, minkä valmistukseen on itse vaikuttanut?.

Ja naura mielummin, kuin koitat väkisin vääntää naamaa hymyyn. Huumorikortilla pääsee monesta pahasta paikasta...

Lahjahan voi olla henkilökohtainen, vaikka se olisi kaupasta ostettu, ja kaupasta ostettuunkin voi itse vielä vaikuttaa. Tuoreena esimerkkinä mainittakoon vaikka, että ruoanlaitosta innostunut avomies sai synttärilahjaksi mm. mustan essun, johon olin painattanut erään juuri hänelle passelin tekstin.

Itsestäni muuten tuntuisi melko pahalta, jos olisin miettinyt pääni puhki ja rustannut runon, jolle naurettaisiin. Siispä en naura muillekaan - paitsi salaa. Nykyinen on onneksi ymmärtänyt olla edes yrittämättä.

Henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä että näin utopististen visioiden luominen toisen herkälle mielelle on asiatonta.

Anteeksi, mutta nimimerkkisi tässä ketjussa - vielä kun alastomuudesta on ollut puhe - aiheutti spontaanin repeämisen.

Mä en katso enän vormuloita, mutta koitahan sitten, kun S/M-liiga alkaa...

Sorry, mutta mulla on silloin kädet täynnä töitä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Uskon siis, että olemassa on myös naisia, jotka ei runoille naura. Jotkut naiset älyää, että on tosi tylyä nauraa toisen runolle.

Vasten kasvojahan - tai edes puhelimessa - ei saa nauraa, se on tosiaan todella tylyä. Kuitenkin, jos runo on aivan idioottimainen, sille nauretaan sitten yksin kotona, ellei häpeä ole suurempi tunne vielä silloinkin.
 

Filosofem

Jäsen
Melkein tekisi mieli sanoa, että tarjoan kaljan sille palstaveljelle, joka ihan itse osaa kirjoittaa hyvän runon.

No jumatsuikka, tämä minuutin tuotos on omistettu kenties sinulle:

Horttokuja vuosi 1999
se on jotenkin irstas nimi
kun hortoilit
räkä poskella ja nauroit
vaikka ne meikitkin
miksi ei, sinulla oli hauskaa
ja kaikki ne kaverit, minä
ympärilläsi, en minä.
Rakastan sinua, en sanonut.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Krö-höm, riippuu kyllä aivan tasan tarkkaan runosta. Kuten olen jo monta kertaa sanonut, 99 prosenttia suomalaisten miesten kyhäelmistä on surkuhupaisaa luettavaa. Ja vaikka kuinka me kohteliaina väittäisimme, että se on sööttiä, emme oikeasti ole niin kovin ihastuneita
Ovathan amatöörikirjoittajien riimittelyt pääosin aika avuttomia kyhäelmiä, mutta mielestäni on oikeasti ihan sööttiä, että oma mies on viitsinyt nähdä vaivaa vaikka tuolla tavalla. Ei se runo itsessään varmasti ihastuttaisi, vaan siihen uhrattu aika ja vaiva; ajatella että toinen on miettinyt päänsä puhki, mikä rimmaa "rakas" -sanan kanssa... Ei tuollainen ainakaan minun mielessäni myötähäpeää aiheuta, vaan lähinnä liikutusta (ja pientä salahuvittuneisuutta korkeintaan). Vaikka mies lukisi sepustuksensa julkisesti muiden kuullen, olisin vain iloinen, että hän takia rohkenee moiseen tekoon ja mahdollisesti surkealla kirjoitustaidollaan tekee itsestään hölmön muiden silmissä.

Eikö sen sijaan ehdotuksesi oluen (etkä varmaankaan tarkoita sitä tsekkitankinhuuhteluvettä) tarjoilusta omalle miehelle alastomana jonkun urheiluohjelman aikana ole aika tylsä stereotypia? Vähän samaa meininkiä on siinä, että oletetaan joka miehen käyvän kuumana jostain halvahkosta pukeutumisesta à la 12 cm korot, verkkosukat ja valkoinen vesirajan peittävä minimekko. Klisheistä ja tylsäääää....

Essu sen sijaan oli hyvä lahja osoittamaan miehen paikan kotona.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Essu sen sijaan oli hyvä lahja osoittamaan miehen paikan kotona.

Jep jep. Onhan totta, että tällä tavallaan osoitetaan paikka, kun ajatellaan valta-asetelmaa, mutta mutta...

Kyllä todellakin menen itse sinne keittiöön mielummin, kuin PÄÄSTÄISIN sen voimassaolevan sinne, jos siis minun pitää saada ruokaa omaan vatsaan. On aivan eriasia, jos hän haluaa myrkyttää vittumaisen naapurin, mutta kyllä miehet sentään saa jotain aikaankin siellä keittiössä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eikö sen sijaan ehdotuksesi oluen (etkä varmaankaan tarkoita sitä tsekkitankinhuuhteluvettä) tarjoilusta omalle miehelle alastomana jonkun urheiluohjelman aikana ole aika tylsä stereotypia? Vähän samaa meininkiä on siinä, että oletetaan joka miehen käyvän kuumana jostain halvahkosta pukeutumisesta à la 12 cm korot, verkkosukat ja valkoinen vesirajan peittävä minimekko. Klisheistä ja tylsäääää....

Ensinnäkin, kommenttini oli pääosin huumorilla heitetty. Toisekseen, joskus vanha kikka toimii paremmin kuin pussillinen uusia. Kolmanneksi, on hieman eri asia ilahduttaa toista kotona, kuin näyttää halvalta julkisella paikalla.

Neljänneksi, hyvälle oluelle on paikkansa ja peruskaljoille omansa. Hyvää olutta ei ole pakko pilata keskittymällä samalla urheiluun, sen voi juoda myöhemminkin.

Essu sen sijaan oli hyvä lahja osoittamaan miehen paikan kotona.

Meillä miehen vastuulla on keittiö ja auto, kaikki muu kuuluu mulle. Ihan turha alkaa mitata lattioita, että kuinka paljon kummankin on imuroitava, jos lopputuloksena on kiukkua epäsiististä jäljestä.
 

scholl

Jäsen
Todella homomaista joku runoilu. Miksei joku kortti riitä, jos jotain pitää lähettää.

Alamummolle sanoisin, että miehet, ainakin scholl pitää kalliista pukeutumisesta. Harva mies innostuu jostain halvoista kuteista kuten mainitsit, mutta sen sijaan, jos naisen päältä bongaa hyvänvärisen jonkun ok-merkkisen vaatteen niin kyllähän se sytyttää.
 

passenger

Jäsen
Alamummolle sanoisin, että miehet, ainakin scholl pitää kalliista pukeutumisesta. Harva mies innostuu jostain halvoista kuteista kuten mainitsit, mutta sen sijaan, jos naisen päältä bongaa hyvänvärisen jonkun ok-merkkisen vaatteen niin kyllähän se sytyttää.

Miehet tosiaan huomaa heti minkä merkkisiä vaatteita mimmillä on. Ne merkit sytyttää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös