Naisasiat

  • 7 519 855
  • 26 580

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?

Jep, ei kiinnosta, tai toinen kiinnostavampi mies yleensä kuvioissa.
Itse olen näihin "kaverikortti" ehdotuksiin pitänyt aina saman linjan.
"mulla on ihan riittävästi kavereita jo ennestäänkin"
Eli nostetaan tie heti pystyyn eikä jäädä roikkumaan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Muija jätti. Tuli täysin puuntakaa. 1,3 vuotta ollaan oltu yhdessä

Ja vittu mulla on sentään tänään synttärit! Jee, bileet!!

Saatana
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ymmärrän täysin, että (katkeroituneena) päätyy siihen, että yksikään nainen ei enää saa tulla kuvioihin. Toki teistä moni sanoo, että "en minä edes ole katkeroitunut", mutta tuijottamalla tarpeeksi siihen mentaalipeiliin, totuuden on pakko olla toisenlainen. Olin itsekin joskus melkoisen varma siitä, että olen sinkkuihminen aina mutta sitten joskus kaikki muuttui... Valitkamme paremmin, oma vika jos tulee fiilis "elän ikuisuuden yksin"! Tuosta voisi jatkaa pitkäänkin mutta olkoon. On se muuten niinkin, että mitä urpompi ihminen, sen paremmalta toiset osapuolet tuntuvat. Älyllisesti etevämpi yleensä kelpaa helpommin ja jos itse on älyllisesti kovin etevä, sinkkuus on jopa tilastojenkin mukaan todennäköisempää. Viitaten kouluttautuneisuuteen(kin).

Muija jätti. Tuli täysin puuntakaa. 1,3 vuotta ollaan oltu yhdessäJa vittu mulla on sentään tänään synttärit! Jee, bileet!!
- Onneksi olkoon!
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Sähän et oikeesti oo tavannut edes tätä naista livenä, ethän?

Eikö olekkin ihmeellinen huumorintaju, kun tuommoista pitää tulla tänne kirjoittamaan? :)

ps. Mikä on wow ja kissin chatti?

EDIT: Kiitoksia vielä ihan asiallisillekkin vastauksille.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Muija jätti. Tuli täysin puuntakaa. 1,3 vuotta ollaan oltu yhdessä

Ja vittu mulla on sentään tänään synttärit! Jee, bileet!!

Saatana

Iski heti kamala ikävä ja kaipuu. Nyt vasta ymmärtää mitä menetti.. Pitäkää oikeasti niistä rakkaista kiinni, vaikkei olisi mitään näkyvää vikaakaan suhteessa.

Nyt alkaa parin päivän ränni, sunnuntaina varmasti vielä pahempi olo.
 
Aaaha-vitun-aahahaa. Vittu, että on hieno loppuvuosi tulossa. Reilu viikko aikaa vielä jäljellä, sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään. Vittu! Ja äitinsäkin on vielä sillä kannalla, että VK:n luokse pitäis mimmin jäädä. Joo, älytöntä on, ettei hän sitä ratkaisua tee - ja koomista sinänsä, että itsekin tietää tekevänsä virheen.

Vitunmoista joulun ihmettä odotellessa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään.

Vitunmoista joulun ihmettä odotellessa.
Turha toivo. Been there, seen that. Luuli se soikeani parisen vuotta sitten, että olisin käynyt vieraissa (missä ei ollut yhtään mitään totta, ikivanha jo unohtunut nettideitti-ilmoitus oli vain jäänyt nettiin ja löydetyksi...), siitäpä sitten meni kavereidensa luo setvimään asiaa, itse olin tuolloin 400 km päässä reissussa, siellä selvittivät "totuuden". "Puhelimessaan oli jopa viesti: "Käyttäjänimetön on pettänyt mua koko ajan. Nettipanoja". Ja sitä rataa. Kännyni oli tutkittu ja kaikki joita eivät tunteneet olivatkin yhtäkkiä nettipanojani, vaikkei yksikään ollut muuta kuin kaveri tai jos edes sitä. Aivan uskomatonta mitä naisporukka voi selvänä päissään kehitellä. "Mitä enemmän se sulle kertoo, ettei ole mitään tehnyt, sen varmemmin se sua kusettaa", oli eräskin neropattikaverinsa skeidaviesti. Kouluttautuneisuuden perusteella piti olla valiojoukkoa mutta täysin roskasakkiahan nuo olivat. Varsinkin ne jotka kännissä avautuivat exälleni siitä kuinka mukava ja plaa plaa olen, he iskivät tikarinsa saman tien. Minua se exäni lopulta uskoikin, kotioloissa olimme tovin kuin ennenkin mutta sitten ei kehdannut kavereilleen enää kertoa, että jauhoi paskaa, helpompi oli erottaa minut, kuin "koko joukkuetta". Lähti kotoa hyvällä tuulella, kavereidensa luona pari tuntia oltuaan, tuli niin eri ihminen takaisin (jos edes tuli), kuin olisi joku demoni iskenyt, vaikka ei suuttuvaisuuten taipuvainen ihminen lainkaan muuten ollut. 3 kk tuon episodin jälkeen hän postasi, kun olin kamppeitani roudaamassa muualle ja kysyin, että onko tässä yhtään mitään järkeä, ei ainuttakaan riitaa koskaan, kaikki loistavasti ja nyt näin: "Muuta vain, itsepähän olen sotkenut elämäni, alkaa vaan olemaan aika raskasta".

Haistakoon paska. Vieläkin vituttaa jos tuo asia tulee mieleen. Häät piti olla ja sellaista. Se siitä. Elämäni nainen oli hän. Mutta enää vain imperfektissä, sellaiseen muiden johdateltavissa olevaan tuuliviirisaastaan en enää sekaantuisi. Mustana huumorinani olen sanonut, että tästä lähtien käyn - en edes kyllä halua mutta pakkohan se on - aina heti vieraissa, niin ei sitten vituta niin paljoa jos kyseisestä asiasta epäillään.

Vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Iski heti kamala ikävä ja kaipuu. Nyt vasta ymmärtää mitä menetti.. Pitäkää oikeasti niistä rakkaista kiinni, vaikkei olisi mitään näkyvää vikaakaan suhteessa.

Nyt alkaa parin päivän ränni, sunnuntaina varmasti vielä pahempi olo.

Aaaha-vitun-aahahaa. Vittu, että on hieno loppuvuosi tulossa. Reilu viikko aikaa vielä jäljellä, sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään. Vittu! Ja äitinsäkin on vielä sillä kannalla, että VK:n luokse pitäis mimmin jäädä. Joo, älytöntä on, ettei hän sitä ratkaisua tee - ja koomista sinänsä, että itsekin tietää tekevänsä virheen.

Vitunmoista joulun ihmettä odotellessa.


Otan osaa palstaveljieni suruun - tilanne on aina kovin subjektiivinen eikä asiaa helpota, jos joku sitä tulisi vähättelemään stoorillaan: "No, eihän toi mitään, mutta ku mulla..."
Aionkin siis vain todeta, että lähimmän ihmisen menetys on aina pieni kuolema, mutta silti minäkin vielä(kin) elättelen toivoa saada tuollainen hypoteettinen mahdollisuus elämääni - eli elämänkumppani vierelleni.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Aaaha-vitun-aahahaa. Vittu, että on hieno loppuvuosi tulossa. Reilu viikko aikaa vielä jäljellä, sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään. Vittu! Ja äitinsäkin on vielä sillä kannalla, että VK:n luokse pitäis mimmin jäädä. Joo, älytöntä on, ettei hän sitä ratkaisua tee - ja koomista sinänsä, että itsekin tietää tekevänsä virheen.

Miten voi olla parasta, ettei ihminen osaa päättää yksinkertaista asiaa? Äitinsäkin sanoo... Minkä ikäisiä olette, kun äitinkin pitää vielä sekaantua? Minkä virheen tuo "sydämesi valittu" tuossa nyt tekee? Virheen hän tekee siinä, jos ei lähde reissuun kun mahdollisuus on. Kyllä sitä ehtii "elämän rakkauksien" kanssa vielä pelehtimään myöhemminkin.

Varmasti sinä ja hänen äitinsä laitatte tytön hankalaan paikkaan omine mielipiteinenne. Hän haluaa lähteä, mutta ei vaan viitsi sanoa sitä, kun on kaksi vastakkaista mielipidettä. Sitten kun lähtee, niin voi huokaista helpotuksesta,kun ei kukaan ole painostamassa.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ymmärrän täysin, että (katkeroituneena) päätyy siihen, että yksikään nainen ei enää saa tulla kuvioihin. Toki teistä moni sanoo, että "en minä edes ole katkeroitunut", mutta tuijottamalla tarpeeksi siihen mentaalipeiliin, totuuden on pakko olla toisenlainen.

Katkera ja katkera... Mitä kukin tuolla sanalla tarkoittaa. Myönnän auliisti olleeni katkera jossain vaiheessa, mutta tämän ratkaisun tein toisenlaisissa tunnelmissa. Kuten tuossa ylläolevista viesteistä voi lukea, niin paskaksihan siinä sataa prosenttia lähentelevällä todennäköisyydellä kaikki menee. Helpommalla päästää itsensä kun ei edes lähde moisiin leikkeihin.

Valitkamme paremmin, oma vika jos tulee fiilis "elän ikuisuuden yksin"!

Tuossa taas viitataan tilanteeseen, jossa ikäänkuin koko maailman naisväestö olisi suoraan tarjolla, oma vika jos valkkaa väärin. Valitettavasti se "rajaavin" ominaisuus kumppanin valinnassa taitaa ulkonäön/älykkyyden/koulutustason/tissien koon/vanhempien sosiaalisen statuksen ulkopuolelta olla yksinkertaisesti "se tykkää myös takaisin". Siinä jää monella normijampalla taas valinnanvara aika vähäiseksi.

op777
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuossa taas viitataan tilanteeseen, jossa ikäänkuin koko maailman naisväestö olisi suoraan tarjolla, oma vika jos valkkaa väärin. Valitettavasti se "rajaavin" ominaisuus kumppanin valinnassa taitaa ulkonäön/älykkyyden/koulutustason/tissien koon/vanhempien sosiaalisen statuksen ulkopuolelta olla yksinkertaisesti "se tykkää myös takaisin". Siinä jää monella normijampalla taas valinnanvara aika vähäiseksi.
Ei viitata tuonlaiseen tilanteeseen, tietenkään, vaan tulkintasi on väärä. Katsotaan mitä kullakin on tarjolla ja sen jälkeen tehdään tehdään se valinta. Yksi valinta voi olla se, että ei ole riittävän hyviä saaliita (sillä älylllä, ulkonäöllä, varakkuudella jne.) ja ollaan yksin mutta ei välttämättä loppuikäänsä kuitenkaan. Huonoin valinta joka tapauksessa aina on valita vääränlainen mulkvisti. Vanhemmiten sitä osaa kyllä paremmin erottaa ureapäät helmien joukosta.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Vanha hoito diagnosoi meikän eräänä vikonloppuna, kun kehuin kuinka hienoa on elellä sinkkuna, eikä ole kenellekkään tilivelvollinen. Muijan mukaan olen sisimmissäni homo, kun en uskalla vakiintua naisen kanssa.. naiset, naiset, nillä se leikkaa..
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muijan mukaan olen sisimmissäni homo, kun en uskalla vakiintua naisen kanssa.. naiset, naiset, nillä se leikkaa..

Todellakin loistavasti päätelty vanhalta hoidoltasi. Et sitten kysynyt, mikä oikeasti olet sisimältäsi kun et ole vakiintunut miehenkään kanssa?
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Varsin typeran oloinen ex-hoito nimimerkki Jesse 72:lla. Toivottavasti vain hoito, eika mikaan entinen tyttoystava. Antaa kerrassaan todella idioottimaisen kuvan naisesta.

Jouluaatto uuden naisen kanssa hotellissa, missa vain yksi sanky. Katsotaan jos aurinko paistaisi Valkohuulellekin.
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?

Täällä kaverikorttia odotellessa...En suotta ole skeptinen
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Varsin typeran oloinen ex-hoito nimimerkki Jesse 72:lla. Toivottavasti vain hoito, eika mikaan entinen tyttoystava. Antaa kerrassaan todella idioottimaisen kuvan naisesta.

Jouluaatto uuden naisen kanssa hotellissa, missa vain yksi sanky. Katsotaan jos aurinko paistaisi Valkohuulellekin.


No, eikähän tuo ole nyt pedattu niin pitkälle, että jos nyt ei paista, niin sitten ei koskaan.
Että siltä pohjalta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Vanha hoito diagnosoi meikän eräänä vikonloppuna, kun kehuin kuinka hienoa on elellä sinkkuna, eikä ole kenellekkään tilivelvollinen. Muijan mukaan olen sisimmissäni homo, kun en uskalla vakiintua naisen kanssa.. naiset, naiset, nillä se leikkaa..

Kato Jesse, mitä vanha homo? Ei vaan, pitänee aloittaa itsetutkiskelu uudestaan , tuon "faktan" jälkeen en ole enää varma omasta seksuaalisuudestani. Minä nimittäin uskaltaisin sitoutua, mutta en ole siinä todellakaan hyvä. Yritys on kova kuitenkin.
Pidän myös saunomisesta ihan kavereiden kanssa samoin kuin voin kyllä nukkua kaverini sohvalla, jos en kotiin pääse, joten taitaa olla aika muuttaa a-rapusta b-rappuun.
Ja omat naisasiani ovat oikeasti hyvin tällä hetkellä ;).
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Eilen kihloihin.

Ei muuta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jouluaatto uuden naisen kanssa hotellissa, missa vain yksi sanky.
Aika pieni hotelli.

Ei mulla muuta. Sen verran voi toki tässä huvikseen mölistä, että loistavasti menee edelleen ja yhteinen tulevaisuus vaikuttaa lupaavalta. Eli mikäs tässä on ollessa kun elämä oikeasti hymyilee kotirintamalla, antaa yllättävän paljon lisävirtaa kaikkeen muuhunkin tekemiseen ja senpä takia elämä on ihan kohdillaan oikeastaan joka osa-alueella. Väsyttää vaan ihan vitusti kun duunissa riittää kiirettä ja urheiltuakin tulee varmaan enemmän kuin lääkäri suosittelisi.

Ja lopuksi sen verran vielä ylistystä omalle puolisolle, että kyseessä on oikeasti todennäköisesti yksi maailman parhaista naisihmisistä ja ihmisluonteista ylipäätänsä. Ei tuota parempaa voi ainakaan omaan makuuni löytää, vaikka saisi parhaat scoutit tiimiin mukaan ja lopun ikää aikaa etsiä.
 
Miten voi olla parasta, ettei ihminen osaa päättää yksinkertaista asiaa? Äitinsäkin sanoo... Minkä ikäisiä olette, kun äitinkin pitää vielä sekaantua? Minkä virheen tuo "sydämesi valittu" tuossa nyt tekee? Virheen hän tekee siinä, jos ei lähde reissuun kun mahdollisuus on. Kyllä sitä ehtii "elämän rakkauksien" kanssa vielä pelehtimään myöhemminkin.

Varmasti sinä ja hänen äitinsä laitatte tytön hankalaan paikkaan omine mielipiteinenne. Hän haluaa lähteä, mutta ei vaan viitsi sanoa sitä, kun on kaksi vastakkaista mielipidettä. Sitten kun lähtee, niin voi huokaista helpotuksesta,kun ei kukaan ole painostamassa.
Älä ota tuota "parasta" kirjaimellisesti. Lue se vaikka "kaiken kukkuraksi". No asuu tällä hetkellä kotonaan, kun kämppänsä on jo pois laitettu - sillä äitinsäkin tietää tilanteesta.
Ei, hän ei halua lähteä, mutta erinäisten tapahtumien johdosta hän kokee "velvollisuudekseen" lähteä. Ja siinä hän tekee mielestäni virheen - ja hän itsekin epäilee niin tekevänsä, koska ei usko olevansa onnellinen siellä.
Ja painetta lähdön puolesta tulee sieltä kohdemaasta. Eli ei se paine sinällään mihinkään katoa.

Mutta, tänään nähtiin oletettavasti viimeisen kerran johonkin aikaan, ehkä koskaan. Täytyy vain luottaa siihen tunteen voimaan, että hän viime hetkellä lähdön peruisi tai jonkin ajan kuluttua sieltä takaisin tulisi. Ja jos näin ei ole käydäkseen, niin toivottavasti iteltä noi tunteet sit johkin katois. Taitaapi tosin olla turha toivo.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Kai tää oli sit tässä. Hyvää joulua vaan. Muijan kanssa sovittu että menen lauantaina (siis eilen) töitten jälkeen hänen luokse (asuu 170km päässä) kun pääsen töistä. Noh tiistaina suuttu mulle ja sit alko mykkäkoulu joka päättyi torstaina. Juteltiin ja kaikki oli ok. Perjantaina ei taas vastannut puheluun eikä tekstariin. Lauantaina laiton viestin ja oho vastas, oli kuulemma juonut veljensä kanssa koko illan ja yön, tämän uskonkin sillä tiedän minkälainen juomari hänen veli on. Ei siinä mitään. Sitten kun pääsin duunista laitoin viestin että olen nyt köröttelemässä sinnepäin. Tulee viesti melkein heti että josko hän olis vaan yksin? WTF? Soitin hetiperään ja ihme ja kumma vastas. Oli kyllä aikamoinen monologi kun tivasin vastausta ja mitä vittua jne. Tykkää kuulemma musta edelleen jne. Vittu enpä usko kun käytös on tommosta, olo on kun lapasella. Soitin joku puolituntia sitten kysyäkseni kuulumisia ja ei vastaa. Vittu. Kiva joulu tulossa, piti mennä joulupäivänä sinne ja olla 4 päivää neidin kanssa. Ei ilmeisesti tartte. VITTU ETTÄ VITUTTAA.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kiva joulu tulossa, piti mennä joulupäivänä sinne ja olla 4 päivää neidin kanssa. Ei ilmeisesti tartte. VITTU ETTÄ VITUTTAA.

Vietä Joulu sellaisten kanssa, jotka oikeasti välittävät susta. Vanhempien? Naisia tulee ja menee.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Vietä Joulu sellaisten kanssa, jotka oikeasti välittävät susta. Vanhempien? Naisia tulee ja menee.

Joo, helpompi sanoa kun tehdä. Muijalla on mun avaimet ja mulla sen, pitää sekin paska hoitaa. Ja sit vituttaa kun olin jo ostanut joululahjoja sille, hyvä hyvä. Ois nekin rahat voinu sijoittaa vaikka itseensä.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Nojoo. Muija tekstasi tänä aamuna ja toivotteli niin mahdottomasti hyvää syntymäpäivää minulle. Naurahdin hivenen, koska synttärini on huomenna ja ilmoitin siittä. No sepäs otti siitä itseensä oikein kunnolla mm. "Mä oon hirveä ihminen!" ja "Ajattele nyt minkälainen nainen olen!" ja nyt ei enään vastaa joten mykkäkoulukin alkanut.

Tiedän että hän tietää syntymäpäiväni, sekoitti vain päivät. Asia ei mitenkään haittaa minua, ehkäpä antoi jopa positiivisemman olon. Mutta ajattelin tekstata tämän tänne, koska tämä on niin perus naista. Loukkaannutaan siitä, kun ollaan väärässä tai kun erehdytään jne. Kaikille maailman naisille viesti täältä: hei, ei tämä nyt niin vakavaa ole!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös