sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään.
Vitunmoista joulun ihmettä odotellessa.
Turha toivo. Been there, seen that. Luuli se soikeani parisen vuotta sitten, että olisin käynyt vieraissa (missä ei ollut yhtään mitään totta, ikivanha jo unohtunut nettideitti-ilmoitus oli vain jäänyt nettiin ja löydetyksi...), siitäpä sitten meni kavereidensa luo setvimään asiaa, itse olin tuolloin 400 km päässä reissussa, siellä selvittivät "totuuden". "Puhelimessaan oli jopa viesti: "Käyttäjänimetön on pettänyt mua koko ajan. Nettipanoja". Ja sitä rataa. Kännyni oli tutkittu ja kaikki joita eivät tunteneet olivatkin yhtäkkiä nettipanojani, vaikkei yksikään ollut muuta kuin kaveri tai jos edes sitä. Aivan uskomatonta mitä naisporukka voi selvänä päissään kehitellä. "Mitä enemmän se sulle kertoo, ettei ole mitään tehnyt, sen varmemmin se sua kusettaa", oli eräskin neropattikaverinsa skeidaviesti. Kouluttautuneisuuden perusteella piti olla valiojoukkoa mutta täysin roskasakkiahan nuo olivat. Varsinkin ne jotka kännissä avautuivat exälleni siitä kuinka mukava ja plaa plaa olen, he iskivät tikarinsa saman tien. Minua se exäni lopulta uskoikin, kotioloissa olimme tovin kuin ennenkin mutta sitten ei kehdannut kavereilleen enää kertoa, että jauhoi paskaa, helpompi oli erottaa minut, kuin "koko joukkuetta". Lähti kotoa hyvällä tuulella, kavereidensa luona pari tuntia oltuaan, tuli niin eri ihminen takaisin (jos edes tuli), kuin olisi joku demoni iskenyt, vaikka ei suuttuvaisuuten taipuvainen ihminen lainkaan muuten ollut. 3 kk tuon episodin jälkeen hän postasi, kun olin kamppeitani roudaamassa muualle ja kysyin, että onko tässä yhtään mitään järkeä, ei ainuttakaan riitaa koskaan, kaikki loistavasti ja nyt näin: "Muuta vain, itsepähän olen sotkenut elämäni, alkaa vaan olemaan aika raskasta".
Haistakoon paska. Vieläkin vituttaa jos tuo asia tulee mieleen. Häät piti olla ja sellaista. Se siitä. Elämäni nainen oli hän. Mutta enää vain imperfektissä, sellaiseen muiden johdateltavissa olevaan tuuliviirisaastaan en enää sekaantuisi. Mustana huumorinani olen sanonut, että tästä lähtien käyn - en edes kyllä halua mutta pakkohan se on - aina heti vieraissa, niin ei sitten vituta niin paljoa jos kyseisestä asiasta epäillään.
Vittu.