Naisasiat

• 7 587 662
  • 26 609

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mikä siinä on, että naisilla on tapana puhua pienessä humalassa hirveän emotionaalisesti? Ärsyttää sellainen, kun tulee helposti vain väärinkäsityksiä. Olis tämän voinut laittaa tonne vitutusketjuunkin, mutta ehkä enemmän tän ketjun asia.

Viimeksi muokattu:

raholan rotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siellä ei ole ymmärretty asiaa alkuunkaan.

En tarkoittanut, etteikö liikuntaa olisi suotavaa harrastaa, vaan että nuo perseenleviämisen vuoksi itsensä pakolla treeneihin menevät (ja juuri he valitsevat sen perusspinningin ja jumppailun) ovat niitä pahimpia ureapäitä. Ja heistäkään eivät he, jotka ovat pienestä pitäen elämäntapanaan (kilpa)urheileet. Heitä ketuttaa se treenaaminen ja se ulkonäköpaineista johtuva ketutus puretaan sitten usein mieheen.

Itsehän olen pienestä pitäen (kilpa)urheillut niin paljon, kuin varmaan keskimäärin 5 ihmistä urheilee koko elämiensä aikana.

Vieläkään ymmärrä että miksi näiden uraputkessa olevien kaunottarien pitäisi mennä sit jotain muuta harrastaa kun on keksitty näin tehokkaita kalorien kulutuskeinoja kuin spinning, bodypump ja jne. Toiseks naiset menevät usein näihin tapahtumiin kavereidensa kanssa. Joten kalorien kulutuksen lisäksi nämä ovat myös sosiaalisia tapahtumia heille.

Ehkä kendojanarin kannattais katsoa peiliin ihan oikeesti. Ota sukat pois punttien päältä, osta crockersin pillit laita emohuivi kaulaa ja mee baariin pokaan naisia. Kyllä sullekki heruu. Nuuska vaan ekaks pois. Juntti

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ne oli sitten siinä meikäläisen osalta tämän elämän ajalta. Viime yönä tuli pohdittua asioita pitkään ja päädyin lopulliseen ratkaisuun. En mitenkään aktiivisesti ole etsiskellyt tässä uutta suhdetta, mutta nyt päätin viedä homman vielä askeleen pidemmälle.

Ihan sama vaikka Scarlett Johansson ilmaantuisi aamulla oven taakse anelemaan kanssaan suhteeseen tai edes pikaisia ennen töihinlähtöä, ei heru. Kavereina voin naisia pitää, mutta nollatoleranssi niissäkin hommissa. Kun tulee ensimmäinen ämmäilykohtaus, niin se on hyvästi loppuelämäksi sille ihmiselle. Pari ensimmäistä on jo poistunut elämästäni, lähinnä harmittaa etten tajunnut tehdä tuotakin aiemmin.

Oikein kivoja suhteita kaikille teille jotka vielä niitä harrastette, minä valitsin nyt toisin.

op777

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikein kivoja suhteita kaikille teille jotka vielä niitä harrastette, minä valitsin nyt toisin.

Mä oon tätä pari kertaa yrittäny, mutta nyt on yksi todella varteenotettava vaihtoehto (josta kirjoitinkin tuossa syksymmällä tänne) pyörinyt kuvioissa n. 9kk, enkä enää pystyisi varmaan olemaan ilmankaan hänen seuraansa.
Onnea yritykselle, kun vuoden-kahen päästä sulle saattaa olla jo täysin eri asiat tärkeitä ja mielessä.
"Vannot, ettet näkisi enää ketään. Mutta ruumiisi ei voi ilman muita elää."

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Onnea yritykselle, kun vuoden-kahen päästä sulle saattaa olla jo täysin eri asiat tärkeitä ja mielessä.
"Vannot, ettet näkisi enää ketään. Mutta ruumiisi ei voi ilman muita elää."

Meikällä kun tämänkaltaiset päätökset eivät tapaa olla mitään kevyesti ilmaan heiteltyjä läppiä. Tämän voinee vahvistaa jokainen, joka tuntee minut, ja tietää esim. alkoholinkäyttöni.

Eikä kyseessä ole mikään teiniromanssin jälkilöylyissä itku silmässä tuherrettu päätös, ehdin olla välillä useita vuosia avioliitossa jne. Toiset eivät koske tupakkaan, toiset eivät viinaan, joku ei halua eläessään lapsia... Minä en tarvitse enää koskaan naisia.

op777

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас

Olen miettinyt samansuuntaista ratkaisua viimeisten aikojen kuluessa kun tuntuu ettei kohdalle satu sellaista joka jakaisi arvomaailman kanssani ja tuntisi muutenkin tärkeäksi samoja asioita.

Tänään juttelin t:n kanssa aiheesta. Keskustelu oli mielenkiintoinen, vaikka hän koetti ilmaista asian siten, että koskaan ei voi sanoa koskaan ja kuinka hänkin tunsi tapauksia jotka "ei koskaan" jälkeen olivat kaikesta huolimatta tavanneet naisen/miehen ja sen jälkeen elämä oli muuttunut toiseksi. Tämä keskustelu ei kuitenkaan vakuuttanut minua, en jaksa uskoa siihen mahdollisuuteen, että kohdalleni osuisi "se oikea" tai edes lähelle sitä oikeaa.

Tiedoksi kaikille, missiä ei etsitä vaan ihmistä jolla on ajatuksia ja kykyä ilmaista niitä tavalla tai toisella. Lätkän ei tarvitse, eikä pidäkään, olla se asia nro. uno.

Valintani olen kuitenkin tehnyt... kaveripohjalla voin olla liikenteessä mutta siihen sitten saakin jäädä koska tuntuu siltä, mahdollisuus siihen "hyvään lopputulokseen" on tätänykyä olematon.

vlad.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ne oli sitten siinä meikäläisen osalta tämän elämän ajalta. Viime yönä tuli pohdittua asioita pitkään ja päädyin lopulliseen ratkaisuun. En mitenkään aktiivisesti ole etsiskellyt tässä uutta suhdetta, mutta nyt päätin viedä homman vielä askeleen pidemmälle.
...

op777

Vähän samaan asiaan liittyvän päätöksen olen minäkin tehnyt viime viikolla, joskin se kyllä tarkoittaa sitä, että en ole vielä(kään) luopunut toivosta löytää sitä "yhtä ja ainoaa" elämääni.

Elämä aikoinani valitsi puolestani, kun sairastuin vakavasti ja pitkäaikaisesti - osaksi tämän sairauteni takia asustelen nykyisin myös yksin pitkän avioliittoni jälkeen. Sairauteni/lääkärini vaativat minua käyttämään näitä nykyisiä "täsmälääkkeiksi" kutsuttuja keskushermostomyrkkyjä vuosikausia, joista sitten lopulta päätin luopua viime perjantaina "kertalaakista".
No, vieroitusoireet ovat olleet suorastaan "huikeita" - tulipahan koettua sekin, ettei ihminen tarvitse unta vuorokausiin, jos sisäinen CPU niin haluaa. Siis ihan oikeasti en nukkunut silmällistäkään yli kolmeen vuorokauteen ja olin ihan virkeä ja toimin ihan rationaalisesti ilman mitään psyykistä tai fyysistä väsymystä!!! Mutta se siitä...

Niin - valintani johtuu osaksi siitä, etten enää halunnut olla ikään kuin "huumattuna" vaan kokea kaiken lopultakin taas ihan oikeasti ja osaksi lääkkeiden kiusallisista sivuvaikutuksista, jotka kristallisoituvat pitkälti sanoihin "kyvyttömyys" ja "haluttomuus".
Päätin siis, että haluan löytää vielä tasapainoisen tyydyttävän ihmissuhteen elämääni ja jos en selviä elämässäni ilman mainittuja huumeita, ei minun ole sitten tarpeenkaan selvitä - elämän pitää maistua ja tuntua aidolta ja mieluimmin jonkun rakkaan henkilön kanssa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu!!! Nythän mä vasta hokasinkin, että tekoni alkaa jo vaikuttaa. En olisi varmasti kirjoitellut tuota juttuani vielä viime viikolla :-)))

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?

Kuulostaa ihan meikäläisen kirjoittamalta, itselleni on kanssa muutamaan kertaan tuota surullisen kuuluisaa kaverikorttia vilautettu... Ensin ne antaa ymmärtää että ovat kiinnostuneita, mutta sitten kiinostus yhtäkkiä lopahtaa...
Veikkaan syyksi toista, "kiinnostavampaa" miestä.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport

Neuvoisin olemaan vastaamatta mitenkään, tai korkeintaan toteamalla, että sinulla on jo riittävästi ystäviä että kiitos vaan mutta ei kiitos.

Sä olet nyt tehnyt jonkun "virheen". Et ole onnistunut viemään naiselta jalkoja alta (metafora) ja siksi hän on nyt epävarma tunteistaan sinua kohtaan, ja näin ollen hän ei voi sinulle antautua. Hän ei siis _tunne_ voivansa päästää sinua salaiseen kammioonsa (muista "kammioista" puhumattakaan). Syitä tähän voivat olla a) olet innostunut liikaa ja se pelottaa naista b) olet vaikuttanut epätoivoiselta c) olet "nuoleskellut", eli et ole ilmaissut omaa tahtoasi d) et ole tehnyt mitään väärin, mutta nainen on löytänyt sinua paremman vaihtoehdon.

Onhan noita muitakin, mutta tuossa todennäköisimmät.

Ei muuta kun nokka ylös, hartiat taakse, käsi vyön alle ja kohti uusia kandidaatteja. Good luck.

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Kaikennäköistä skeidaa...

Ennemmin kannattaisi ottaa se nenä irti siitä 17"- näytöstä ja suunnistaa ulos jonnekin oikeiden ihmisten ilmoille. Se, jos saa jossain kissin chatissa pakit ei tarkoita, että elämä olisi lopussa. Sähän et oikeesti oo tavannut edes tätä naista livenä, ethän?

Mene ulos, ota se mitä haluat ja pidä se! Näin se vaan menee.

Tai sitten voit jatkaa zeron juontia himassa wowin parissa.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire

Jep, ei kiinnosta, tai toinen kiinnostavampi mies yleensä kuvioissa.
Itse olen näihin "kaverikortti" ehdotuksiin pitänyt aina saman linjan.
"mulla on ihan riittävästi kavereita jo ennestäänkin"
Eli nostetaan tie heti pystyyn eikä jäädä roikkumaan.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Muija jätti. Tuli täysin puuntakaa. 1,3 vuotta ollaan oltu yhdessä

Ja vittu mulla on sentään tänään synttärit! Jee, bileet!!

Saatana

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ymmärrän täysin, että (katkeroituneena) päätyy siihen, että yksikään nainen ei enää saa tulla kuvioihin. Toki teistä moni sanoo, että "en minä edes ole katkeroitunut", mutta tuijottamalla tarpeeksi siihen mentaalipeiliin, totuuden on pakko olla toisenlainen. Olin itsekin joskus melkoisen varma siitä, että olen sinkkuihminen aina mutta sitten joskus kaikki muuttui... Valitkamme paremmin, oma vika jos tulee fiilis "elän ikuisuuden yksin"! Tuosta voisi jatkaa pitkäänkin mutta olkoon. On se muuten niinkin, että mitä urpompi ihminen, sen paremmalta toiset osapuolet tuntuvat. Älyllisesti etevämpi yleensä kelpaa helpommin ja jos itse on älyllisesti kovin etevä, sinkkuus on jopa tilastojenkin mukaan todennäköisempää. Viitaten kouluttautuneisuuteen(kin).

Muija jätti. Tuli täysin puuntakaa. 1,3 vuotta ollaan oltu yhdessäJa vittu mulla on sentään tänään synttärit! Jee, bileet!!
- Onneksi olkoon!

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Sähän et oikeesti oo tavannut edes tätä naista livenä, ethän?

Eikö olekkin ihmeellinen huumorintaju, kun tuommoista pitää tulla tänne kirjoittamaan? :)

ps. Mikä on wow ja kissin chatti?

EDIT: Kiitoksia vielä ihan asiallisillekkin vastauksille.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Muija jätti. Tuli täysin puuntakaa. 1,3 vuotta ollaan oltu yhdessä

Ja vittu mulla on sentään tänään synttärit! Jee, bileet!!

Saatana

Iski heti kamala ikävä ja kaipuu. Nyt vasta ymmärtää mitä menetti.. Pitäkää oikeasti niistä rakkaista kiinni, vaikkei olisi mitään näkyvää vikaakaan suhteessa.

Nyt alkaa parin päivän ränni, sunnuntaina varmasti vielä pahempi olo.

Aaaha-vitun-aahahaa. Vittu, että on hieno loppuvuosi tulossa. Reilu viikko aikaa vielä jäljellä, sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään. Vittu! Ja äitinsäkin on vielä sillä kannalla, että VK:n luokse pitäis mimmin jäädä. Joo, älytöntä on, ettei hän sitä ratkaisua tee - ja koomista sinänsä, että itsekin tietää tekevänsä virheen.

Vitunmoista joulun ihmettä odotellessa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään.

Turha toivo. Been there, seen that. Luuli se soikeani parisen vuotta sitten, että olisin käynyt vieraissa (missä ei ollut yhtään mitään totta, ikivanha jo unohtunut nettideitti-ilmoitus oli vain jäänyt nettiin ja löydetyksi...), siitäpä sitten meni kavereidensa luo setvimään asiaa, itse olin tuolloin 400 km päässä reissussa, siellä selvittivät "totuuden". "Puhelimessaan oli jopa viesti: "Käyttäjänimetön on pettänyt mua koko ajan. Nettipanoja". Ja sitä rataa. Kännyni oli tutkittu ja kaikki joita eivät tunteneet olivatkin yhtäkkiä nettipanojani, vaikkei yksikään ollut muuta kuin kaveri tai jos edes sitä. Aivan uskomatonta mitä naisporukka voi selvänä päissään kehitellä. "Mitä enemmän se sulle kertoo, ettei ole mitään tehnyt, sen varmemmin se sua kusettaa", oli eräskin neropattikaverinsa skeidaviesti. Kouluttautuneisuuden perusteella piti olla valiojoukkoa mutta täysin roskasakkiahan nuo olivat. Varsinkin ne jotka kännissä avautuivat exälleni siitä kuinka mukava ja plaa plaa olen, he iskivät tikarinsa saman tien. Minua se exäni lopulta uskoikin, kotioloissa olimme tovin kuin ennenkin mutta sitten ei kehdannut kavereilleen enää kertoa, että jauhoi paskaa, helpompi oli erottaa minut, kuin "koko joukkuetta". Lähti kotoa hyvällä tuulella, kavereidensa luona pari tuntia oltuaan, tuli niin eri ihminen takaisin (jos edes tuli), kuin olisi joku demoni iskenyt, vaikka ei suuttuvaisuuten taipuvainen ihminen lainkaan muuten ollut. 3 kk tuon episodin jälkeen hän postasi, kun olin kamppeitani roudaamassa muualle ja kysyin, että onko tässä yhtään mitään järkeä, ei ainuttakaan riitaa koskaan, kaikki loistavasti ja nyt näin: "Muuta vain, itsepähän olen sotkenut elämäni, alkaa vaan olemaan aika raskasta".

Haistakoon paska. Vieläkin vituttaa jos tuo asia tulee mieleen. Häät piti olla ja sellaista. Se siitä. Elämäni nainen oli hän. Mutta enää vain imperfektissä, sellaiseen muiden johdateltavissa olevaan tuuliviirisaastaan en enää sekaantuisi. Mustana huumorinani olen sanonut, että tästä lähtien käyn - en edes kyllä halua mutta pakkohan se on - aina heti vieraissa, niin ei sitten vituta niin paljoa jos kyseisestä asiasta epäillään.

Vittu.

Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iski heti kamala ikävä ja kaipuu. Nyt vasta ymmärtää mitä menetti.. Pitäkää oikeasti niistä rakkaista kiinni, vaikkei olisi mitään näkyvää vikaakaan suhteessa.

Nyt alkaa parin päivän ränni, sunnuntaina varmasti vielä pahempi olo.

Aaaha-vitun-aahahaa. Vittu, että on hieno loppuvuosi tulossa. Reilu viikko aikaa vielä jäljellä, sitten tuo sydämeni valittu lähtee. Parastahan tässä on se, että mimmi ei oikeasti haluaisi lähteä, mutta ei taas sitten pysty sitä ratkaisua tekemään. Vittu! Ja äitinsäkin on vielä sillä kannalla, että VK:n luokse pitäis mimmin jäädä. Joo, älytöntä on, ettei hän sitä ratkaisua tee - ja koomista sinänsä, että itsekin tietää tekevänsä virheen.

Otan osaa palstaveljieni suruun - tilanne on aina kovin subjektiivinen eikä asiaa helpota, jos joku sitä tulisi vähättelemään stoorillaan: "No, eihän toi mitään, mutta ku mulla..."
Aionkin siis vain todeta, että lähimmän ihmisen menetys on aina pieni kuolema, mutta silti minäkin vielä(kin) elättelen toivoa saada tuollainen hypoteettinen mahdollisuus elämääni - eli elämänkumppani vierelleni.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)

Miten voi olla parasta, ettei ihminen osaa päättää yksinkertaista asiaa? Äitinsäkin sanoo... Minkä ikäisiä olette, kun äitinkin pitää vielä sekaantua? Minkä virheen tuo "sydämesi valittu" tuossa nyt tekee? Virheen hän tekee siinä, jos ei lähde reissuun kun mahdollisuus on. Kyllä sitä ehtii "elämän rakkauksien" kanssa vielä pelehtimään myöhemminkin.

Varmasti sinä ja hänen äitinsä laitatte tytön hankalaan paikkaan omine mielipiteinenne. Hän haluaa lähteä, mutta ei vaan viitsi sanoa sitä, kun on kaksi vastakkaista mielipidettä. Sitten kun lähtee, niin voi huokaista helpotuksesta,kun ei kukaan ole painostamassa.

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ymmärrän täysin, että (katkeroituneena) päätyy siihen, että yksikään nainen ei enää saa tulla kuvioihin. Toki teistä moni sanoo, että "en minä edes ole katkeroitunut", mutta tuijottamalla tarpeeksi siihen mentaalipeiliin, totuuden on pakko olla toisenlainen.

Katkera ja katkera... Mitä kukin tuolla sanalla tarkoittaa. Myönnän auliisti olleeni katkera jossain vaiheessa, mutta tämän ratkaisun tein toisenlaisissa tunnelmissa. Kuten tuossa ylläolevista viesteistä voi lukea, niin paskaksihan siinä sataa prosenttia lähentelevällä todennäköisyydellä kaikki menee. Helpommalla päästää itsensä kun ei edes lähde moisiin leikkeihin.

Valitkamme paremmin, oma vika jos tulee fiilis "elän ikuisuuden yksin"!

Tuossa taas viitataan tilanteeseen, jossa ikäänkuin koko maailman naisväestö olisi suoraan tarjolla, oma vika jos valkkaa väärin. Valitettavasti se "rajaavin" ominaisuus kumppanin valinnassa taitaa ulkonäön/älykkyyden/koulutustason/tissien koon/vanhempien sosiaalisen statuksen ulkopuolelta olla yksinkertaisesti "se tykkää myös takaisin". Siinä jää monella normijampalla taas valinnanvara aika vähäiseksi.

op777

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuossa taas viitataan tilanteeseen, jossa ikäänkuin koko maailman naisväestö olisi suoraan tarjolla, oma vika jos valkkaa väärin. Valitettavasti se "rajaavin" ominaisuus kumppanin valinnassa taitaa ulkonäön/älykkyyden/koulutustason/tissien koon/vanhempien sosiaalisen statuksen ulkopuolelta olla yksinkertaisesti "se tykkää myös takaisin". Siinä jää monella normijampalla taas valinnanvara aika vähäiseksi.
Ei viitata tuonlaiseen tilanteeseen, tietenkään, vaan tulkintasi on väärä. Katsotaan mitä kullakin on tarjolla ja sen jälkeen tehdään tehdään se valinta. Yksi valinta voi olla se, että ei ole riittävän hyviä saaliita (sillä älylllä, ulkonäöllä, varakkuudella jne.) ja ollaan yksin mutta ei välttämättä loppuikäänsä kuitenkaan. Huonoin valinta joka tapauksessa aina on valita vääränlainen mulkvisti. Vanhemmiten sitä osaa kyllä paremmin erottaa ureapäät helmien joukosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy