Naiset huoh.
Eilen tuli oltua baarissa ja tämä nainen kenen kanssa nyt on sitä "juttua", niin oli ihan kotonaan vain. Siinä sitten oma humala tietenkin oli kovassa nousussa ja tekstasimme kaikenlaista kivaa ja molemminpuolista flirttailua ja sen sellaista siinä ja silloin tuntui todella mahtavalta, että on taas jonkinlaista sähköä ilmassa.
Tänään sitten oli taas hiukan toinen ääni kellossa ja mikään ei hänelle maistunut ja loppujen lopuksi olemme nyt taas pienissä riidoissa. Yleensä ne pyyhkiytyvät jo seuraavana päivänä pois, mutta ottaa kyllä pannuun, kun pitää näin usein olla riitelemässä. Molemmat ovat todella tulisieluisia ja periksiantamattomia näissä asioissa, joten sovintoon on vaikea päästä, jos jokin asia vaivaa jompaa kumpaa. Välillä olemme pari päivää puhumatta ja sitten taas molemmat ovat, kuin uudestisyntyneitä ja yhtä onnellisia, kuin aiemmin.
Emme siis ole yhdessä tai mitään, vaan tosiaan on sellaista "juttua" tässä vasta toivon mukaan. Olen hänelle usein vihjannut, että hän on se oikea, mutta hän tuntuu jotenkin siirtävän aihetta ja sanoo kaikenlaista minusta, että olen vain "pelaaja" ja ajattelen liikaa itseäni. Ehkä nämä pitävät paikkansakin, mutta pelaaja en ole, jos olen kiinnostunut jostakin tai suhteessa. Harmittaa vain, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä, jotta hän uskoisi, mutta jotta ei sitten samalla sanoisi asiaa liian suoraan, jotten hän sitten vain vedä ovea kiinni naaman edestä ja kiitä vietetyistä hetkistä.
Joka päivä tässä jutussa on uusi päivä. Menee järjestäen niin, että joka toinen päivä on hyvä ja sitten joka toinen sellaista kärhämää ja provosoimista.
Tälläistä. Juuri äskön sitä tajusi, että tämä nainen kiinnostaa itseäni aivan paljon ja alkaa jo pieni mustasukkaisuus iskeä päälle koskien häntä ja tiettyjä miespuolisia ystäviään. Pelkään sitä, ettei hän ihastuisi johkin heistä tässä tms.
Hmm vaikeaa taas vaihteeksi, kuten aina naisten kanssa...