Vanha hoito diagnosoi meikän eräänä vikonloppuna, kun kehuin kuinka hienoa on elellä sinkkuna, eikä ole kenellekkään tilivelvollinen. Muijan mukaan olen sisimmissäni homo, kun en uskalla vakiintua naisen kanssa.. naiset, naiset, nillä se leikkaa..
Muijan mukaan olen sisimmissäni homo, kun en uskalla vakiintua naisen kanssa.. naiset, naiset, nillä se leikkaa..
Näin se menee. Loistava viikonloppu takana, sitten viikon verran viestitellään ja soitellaan. Sovitaan tapaaminenkin, mutta kas kas. "Olet tosi mahtava, mutta voitaisko nähdä vain kaverina" - mitä helvettiä tuosta ny pitäis päätellä, tai ylipäätään vastata tuohon?
Varsin typeran oloinen ex-hoito nimimerkki Jesse 72:lla. Toivottavasti vain hoito, eika mikaan entinen tyttoystava. Antaa kerrassaan todella idioottimaisen kuvan naisesta.
Jouluaatto uuden naisen kanssa hotellissa, missa vain yksi sanky. Katsotaan jos aurinko paistaisi Valkohuulellekin.
Vanha hoito diagnosoi meikän eräänä vikonloppuna, kun kehuin kuinka hienoa on elellä sinkkuna, eikä ole kenellekkään tilivelvollinen. Muijan mukaan olen sisimmissäni homo, kun en uskalla vakiintua naisen kanssa.. naiset, naiset, nillä se leikkaa..
Aika pieni hotelli.Jouluaatto uuden naisen kanssa hotellissa, missa vain yksi sanky.
Älä ota tuota "parasta" kirjaimellisesti. Lue se vaikka "kaiken kukkuraksi". No asuu tällä hetkellä kotonaan, kun kämppänsä on jo pois laitettu - sillä äitinsäkin tietää tilanteesta.Miten voi olla parasta, ettei ihminen osaa päättää yksinkertaista asiaa? Äitinsäkin sanoo... Minkä ikäisiä olette, kun äitinkin pitää vielä sekaantua? Minkä virheen tuo "sydämesi valittu" tuossa nyt tekee? Virheen hän tekee siinä, jos ei lähde reissuun kun mahdollisuus on. Kyllä sitä ehtii "elämän rakkauksien" kanssa vielä pelehtimään myöhemminkin.
Varmasti sinä ja hänen äitinsä laitatte tytön hankalaan paikkaan omine mielipiteinenne. Hän haluaa lähteä, mutta ei vaan viitsi sanoa sitä, kun on kaksi vastakkaista mielipidettä. Sitten kun lähtee, niin voi huokaista helpotuksesta,kun ei kukaan ole painostamassa.
Kiva joulu tulossa, piti mennä joulupäivänä sinne ja olla 4 päivää neidin kanssa. Ei ilmeisesti tartte. VITTU ETTÄ VITUTTAA.
Vietä Joulu sellaisten kanssa, jotka oikeasti välittävät susta. Vanhempien? Naisia tulee ja menee.
Haistakoon paska. Vieläkin vituttaa jos tuo asia tulee mieleen. Häät piti olla ja sellaista. Se siitä. Elämäni nainen oli hän. Mutta enää vain imperfektissä, sellaiseen muiden johdateltavissa olevaan tuuliviirisaastaan en enää sekaantuisi..
Vittu.
Joo, helpompi sanoa kun tehdä. Muijalla on mun avaimet ja mulla sen, pitää sekin paska hoitaa. Ja sit vituttaa kun olin jo ostanut joululahjoja sille, hyvä hyvä. Ois nekin rahat voinu sijoittaa vaikka itseensä.
Vittu, että osaa olla hirvee olo. Lepposa olla töissä, kun tarttee vaan skarpata ettei ala pillittään. Vimosen päälle oikein joulutunnelmakin.. Vitun vittu. Miten vitus voiki olla tämmöstä.
Ja se olo helpottaa viimeistään siinä vaiheessa kun katkerana tekee jotain joka satuttaa ko olon aiheuttajaa henkisesti, mutta se nyt ei yleensä ole se paras tapa selvittää asiat ja mieli.
Minun mielestä silmä silmästä ja hammas hampaasta. Paska paskasta. Sillä se oma mieli paranee. Ei tarvitse paljon miettiä mitä se toinen osapuoli siellä miettii. Jos tulee ero niin ei tarvitse miettiä mitään asioiden selvittämistä, sillä ainakin itselläni on sellainen tapa, ettei exien kanssa olla mitään kavereita. Välit poikki ja uuta matoa koukkuun. Ei kannata kiduttaa itseään turhaan.
Vittu, että osaa olla hirvee olo. Lepposa olla töissä, kun tarttee vaan skarpata ettei ala pillittään. Vimosen päälle oikein joulutunnelmakin.. Vitun vittu. Miten vitus voiki olla tämmöstä.
Jos tulee ero niin ei tarvitse miettiä mitään asioiden selvittämistä, sillä ainakin itselläni on sellainen tapa, ettei exien kanssa olla mitään kavereita. Välit poikki ja uuta matoa koukkuun. Ei kannata kiduttaa itseään turhaan.
Minun mielestä silmä silmästä ja hammas hampaasta. Paska paskasta. Sillä se oma mieli paranee. Ei tarvitse paljon miettiä mitä se toinen osapuoli siellä miettii. Jos tulee ero niin ei tarvitse miettiä mitään asioiden selvittämistä, sillä ainakin itselläni on sellainen tapa, ettei exien kanssa olla mitään kavereita. Välit poikki ja uuta matoa koukkuun. Ei kannata kiduttaa itseään turhaan.