Naisasiat

  • 7 503 938
  • 26 557

Fordél

Jäsen
Juuei. Kohdalleni näyttää osuvan koko ajan näitä tapauksia. En oikein jaksa uskoa, että kyse voi olla vain huonosta tuurista.

Niin en tiedä missä porukassa pyörit, mutta omassa ystäväpiirissäni ja eukkoni ystäväpiirissä ei tuollainen käytös tulisi mieleenkään. Eli edelleen, meitä on moneen junaan, joten ei kannata edelleenkää tuomita kaikkia. Koita uskoa, pliis!

Te jatkiksen urokset, jotka olette löytäneet rinnallenne naisen, joka vilpittömästi teistä välittää, olkaa onnellisia. Teille on käynyt melkoinen flaksi.

Onhan noita laadukkaita ja hyvä käytöksisiä naisia liikenteessä vaikka kuinka, mutta se, että kemiat sitten lopulta natsaa, on melkoinen flaksi.

Ei sillä, ettäkö mitään ämmää kaipaisin pysyvästi elämääni rajoittamaan, mutta olisi joskus kiva tutustua mukavaankin naiseen. Edellisestä kerrasta alkaa olla jo aikaa...

Ja sen huomaa asenteesta. Muista kuitenkin käyttäytyä ihmisiksi kun joku alkaa vähänkään herättää mielenkiintoa. Ja kannattaa välttää silloin tota ämmä sanan käyttöä...

Mitä tulee taas tohon rajoittamiseen niin itse en ole vielä parisuhteessa sellaista tunnetta kokenut. Ja senkin voi katsoa enemmän antamiseksi eli annat vaikka toiselle aikaa. Turha sitä on nähdä rajoituksena. Sitä paitsi toimivassa suhteessa viettääkin mielummin aikaa kuin jossain räkälässä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja ennen kuin tämä viesti taas julistetaan itkupotkuraivareiksi, niin koettakaas miettiä, mitkä fiilikset siitä tulee, kun kaksi viehättävää neitosta pyytää taidokkaasti näytellen seuraansa, tarkoituksena vain pummata ilmaiset drinkit. Vituttaa se semmonen, ei voi mittään.

Mua ihmetyttää se, että ainut kontakti sulla naisiin liittyy aina ravintolaan. Oltetko ulkonäöltäsi ns "helppo nakki" jota neitoset tulevat lypsämään vai tapaatko vastakkaista sukupuolta missään muualla? Itselläni on lähes aina baaritiskillä seuraa hyvinkin nopeasti mutta nämä naiset eivät ruinaa juotavaa vaan maksavat sen itse. Kuinka vanha olitkaan...?
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tuli noista muijien "baarihyväksikäytöistä" mieleen omalle kohdalle sattunut (melko turha) juttu.

Oltiin kaverin kanssa tujujen pohjien jälkeen suunnattu keskustaan päin. Siinä baarin ohi käveltyämme tuli kaksi semi-kuumaa muijaa sivukujalta juttelemaan. Siinä kaverini kanssa nuorina ja sinisilmäisinä jutusteltiin hetken aikaa, kunnes naiset tarttuivat käsivarsista kiinni, toisen käden käydessä millon missäkin. Menimme baarin narikkaosastolle jossa nämä leidit sanoivat meidän maksavan herrasmiehinä heidät sisään. Siinä sitten hämmästyneinä kaivoimme kuvetta. Tässä vaiheessa portsarit tsekkasivat paperit. Ei oltu ilmeisesti täysikäisiä, muijat kiittivät ja painuivat baariin. Minä kaverini kanssa puistoon sammaltamaan.

Kyllä naiset osaavat vedellä oikeista naruista miehiä, kun tietävät heillä olevan sitä mitä miehet haluavat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä naiset osaavat vedellä oikeista naruista miehiä, kun tietävät heillä olevan sitä mitä miehet haluavat.

Tiedän myös tapauksia kun miesporukka vie joukossa blondityttöä kuin pässiä narussa. Eri asia sitten jos itse lukeudut miessukopuolen blondeihin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mua ihmetyttää se, että ainut kontakti sulla naisiin liittyy aina ravintolaan. Oltetko ulkonäöltäsi ns "helppo nakki" jota neitoset tulevat lypsämään vai tapaatko vastakkaista sukupuolta missään muualla? Itselläni on lähes aina baaritiskillä seuraa hyvinkin nopeasti mutta nämä naiset eivät ruinaa juotavaa vaan maksavat sen itse. Kuinka vanha olitkaan...?

Kait mä sitten olen tuonikäisten naisten mielestä (~20v) se helppo nakki (itse 28). Kaipa noin kolmekymppinen äijä näyttää sellaiselta helpolta nakilta, ja sitten tuollaiset ihqteinit vielä kuvittelevat, että kyllä tämänikäisen taloudellinen tilannekin on siinä kunnossa, että se juomat tarjoaa mukisematta, kun ei se lompakossakaan tunnu. Tai jotain.

Toki moni nainen on myös kieltäytynyt tarjoamastani drinkistä, mutta kyllä se tuonikäisille neidoille varmaan aina kelpaa. Tai ainakin noille kahdelle neidolle olisi kelvannut.

Mutta kuten sanottu, tästä lähtien taitaa yhdenkään naisen olla turha ruinata meikäläiseltä drinksuja, olin itse sitten miten humalassa vain, tai vaikka tulisi millainen hemaiseva kaunotar kinuamaan juomaa. Taitaa se "painu vittuun" -linja olla se kaikkein varmin linja.
 
Viimeksi muokattu:

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Legendaarisia ovat myös tapaukset, joissa muija tekee tuttavuutta miehen kanssa, ja jossakin vaiheessa pyytää tätä tarjoamaan drinkkiä. Ja kun drinkkilasi on neitokaisen sievässä kämmenessä, luikkii tämä tiehensä sanaakaan sanomatta. Kaverilleni on joskus tehty tämä. Myös itselleni, mutta silloin olin niin saatanan idiootti, että tarjosin vodkarusschianin ihan oma-aloitteisesti. Tuskin ikinä tarjoan enää naiselle drinkkiä baarissa, ainakaan ensimmäisenä iltana.

Eivät hirveästi tämä ja muut täällä kerrotut tapaukset nosta arvostusta naissukupuolta kohtaan, vaikka minkä lasien läpi koettaisi katsoa.

Noita on nähty myös täällä, eli olen kanssa ottanut sen linjan että juomia ei tarjota täysin tuntemattomille naisille baarissa olipa ne kuinka kauniita tahansa( tai ainakin luulevat olevansa omasta mielestään :)). En tiedä onko tämä sitten poikkeus sääntööni, mutta viime vloppuna tuli oltua kaverin emännän halloween juhlissa, jossa oli tupa täynnä tuntemattomia emäntiä. Kun lähdettiin kaupungille yökerhoon niin siellä tuli tarjoiltua pari drinkkiä naisille joihin tutustuin alkuillan halloween juhlissa. Mutta tässäkin tapauksessa olin tutustunut jollakin tasolla naiseen ennen kuin ostin juoman ja tein sen omasta aloitteesta ilman että nainen olisi pyytänyt. Olen seurannut baaritiskillä vieressä kun naiset ovat juuri käyttäneet sitä taktiikkaa että mennään juttelemnaan siksi aikaan kunnes saadaan se juoma ja sen jälkeen lähdetään menemään. Täytyy ihmetellä sellaisia miehiä kuka suostuu tollaseen touhuun, ehkä ne oppii kantapään kautta niin kuin itsekin olen oppinut.

Sen verran olen vissiin herrasmies että vaikka nainen kutsuu treffeille niin olen aina maksanut molempien juomat ja mahd. sisäänpääsymaksut, vaikka eikö jonkun etiketin mukaan se kuulu sille kuka kutsuu treffeille?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse kyllä otin aikanaan sen kannan, että minulle tarjotaan juomia. Sitä paitsi tuo toimii ihan hyvänä huumoripalana, kun aloittelee juttua naisen kanssa.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyy nyt tähän drinkin tarjoamis -asiaan todeta, että voimme näitä juomantyrkyttäjiä syyttää siitä, että baareissa juomankerjääjiä pyörii. Monet juntit yrittävät juuri tällä tarjoamisella päästä naisten juttusille, kun eivät muuten osaa. Itselle ei tulisi mieleenkään kellekään tuntemattomalle naiselle juomaa tarjota. Tottakai sitten persaukiset naiset hoksaavat, että juomantyrkyttäjiä baareissa pyörii, joten kannattaa potentiaalisen näköisille miehille mennä jotain mukavaa lepertelemään ja sitten juomaa hinkumaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Taitaa se "painu vittuun" -linja olla se kaikkein varmin linja.

Ainakin se on varmin linja päätyä yksinoloon. Vittumaisia tapauksia riittää joka lähtöön, mutta kyllähän noissa myös oma asenne ratkaisee. Jos on vittuuntuneen ja yrmeän näköinen jo valmiiksi, niin kyllä sekin karkottaa porukkaa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Itse tarjoan kavereille joskus ja muille tutuille, mutta tuntemattomille en tarjoa. En ymmärrä, kellä on pokkaa ruinata juotavaa tuntemattomalta. Välillä tulee näitä pissiksiä, jotka ruinaavat drinkkiä ja kieltävän vastauksen kuultuaan tokaisevat "Haista v*ttu sitten", joka aiheuttaa ainakin allekirjoittaneelle spontaanin naurukohtauksen. Alkuaikoina, kun baareissa rupesin pyörimään niin tarjoilin, kun yritti päästä jutulle. Täytyy silti sanoa, ettei poika tiennyt sitä mitä edes haki tai halusi. Kyllä potenttiaalinen tyttöystävä tai vaimo matzku erottuu, ilman tarjoiluakin ja en ota asiasta mitenkään paineita, kun tietää mitä on hakemassa.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itsellä oli konkreettisesti tapana näyttää punaista korttia (löyty lompakosta) random-naisille, jotka baareissa drikkiä pyysivät. Tietysti tulevalle baarihoidolle oma-aloitteisesti drikkiä usein tarjosin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Täytyy nyt tähän drinkin tarjoamis -asiaan todeta, että voimme näitä juomantyrkyttäjiä syyttää siitä, että baareissa juomankerjääjiä pyörii. Monet juntit yrittävät juuri tällä tarjoamisella päästä naisten juttusille, kun eivät muuten osaa. Itselle ei tulisi mieleenkään kellekään tuntemattomalle naiselle juomaa tarjota. Tottakai sitten persaukiset naiset hoksaavat, että juomantyrkyttäjiä baareissa pyörii, joten kannattaa potentiaalisen näköisille miehille mennä jotain mukavaa lepertelemään ja sitten juomaa hinkumaan.
Minusta tällainen juomankerjääminen on tosi keravalaista. Itse en huoli kenenkään vieraan tarjoamaa juomaa. Minulla on kyllä varaa maksaa itse juomani ja valita seurani.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Minulla ei ole tapana drinkkejä tarjota enkä niitä ikinä kerjää.
Tämmöinen tapaus tuli mieleeni ketjua lueskellessa..

Oltiin kaverin kanssa biljardia pelailemassa ja kesken pelin menin hakemaan uuden tuopin.
Tiskillä minulle tuntematon tyttö kysyi että tarjoanko drinksun, sanoin sitte baarimikolle että mulle tuoppi ja likalle mitä se haluaa.
Tytty hymyili ja kysyi että ostatko usein juomia naisille, minä sain tuoppini ja sanoin että "harvemmin, anteeksi mulla on peli kesken".
Menin jatkamaan peliä ja kaverini kysyi että mitä sä sanoit tolle likalle kun se jäi suu auki kattoon sun perään.

Kerrankos mäkin persaukista jelppaan, mut ei se sitä tarkota et yhteen muutettas..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
...Jos on vittuuntuneen ja yrmeän näköinen jo valmiiksi, niin kyllä sekin karkottaa porukkaa.

Ei se vittumainen ja yrmeä olemuskaan valitettavasti riitä pitämään naisia loitolla. Sitten alkavat nämä "Mikä sua noin vituttaa" -tyyliset jaarittelut. Kerran olin vittuuntuneena baarissa, ja yksi muija tuli siihen leikkimään jotakin terapeuttia ja se kysyi juurikin "Mikä vituttaa?". Haukuin sen muijan kyllä niin pystyyn kuin vain haukkua voi (en tosin vajonnut naisten tasolle ryhtymällä tämän ulkonäköä kommentoimaan), ja muija lähti suunnilleen vedet silmissä tiehensä. Perkelettäkös tulee siihen säälimään ja leikkimään psykologia.

Tuskin maltan odottaa, että saan taas baarissa pahoittaa jonkun mukavan ja kauniin naisen mielen totaalisesti. Saapahan se naisten mukava vähemmistökin kärsiä siitä, että enemmistö naisista ei osaa käyttäytyä sitten paskankaan vertaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ei se vittumainen ja yrmeä olemuskaan valitettavasti riitä pitämään naisia loitolla. Sitten alkavat nämä "Mikä sua noin vituttaa" -tyyliset jaarittelut. Kerran olin vittuuntuneena baarissa, ja siihen yksi muija tuli siihen leikkimään jotakin terapeuttia ja se kysyi juurikin "Mikä vituttaa?". Haukuin sen muijan kyllä niin pystyyn kuin vain haukkua voi (en tosin vajonnut naisten tasolle ryhtymällä tämän ulkonäköä kommentoimaan), ja muija lähti suunnilleen vedet silmissä tiehensä. Perkelettäkös tulee siihen säälimään ja leikkimään psykologia.

Tuskin maltan odottaa, että saan taas baarissa pahoittaa jonkun mukavan ja kauniin naisen mielen totaalisesti. Saapahan se naisten mukava vähemmistökin kärsiä siitä, että enemmistö naisista ei osaa käyttäytyä sitten paskankaan vertaa.
Hanki itsellesi ammattiapua - joko kallonkutistajalta tai huoratalosta. Ei sinua voi enää kuin sääliä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No minä kun en seksistä maksa. Johan sen ti-ke -välisenä yönä itselleni todistin kieltäytymällä tarjoamasta drinkkejä. Ja kallonkutistajalla käyn ihan säännöllisesti. Muita neuvoja?
Kannattaisiko sinun ehkä vaihtaa kallonkutistajaasi, koska nykyinen ei selvästi osaa hoitaa vihanhallintaasi.

Mihin muuten perustuu tuo olettamuksesi, että ostamalla kuvaamillesi pubiruusuille juomat, olisit saanut heiltä pimpsaa? Eikös täällä ole kuvailtu mm. sinun kirjoituksissasi, että naiset lähtevät tiehensä kuin kuppa turusta heti lasin kouraan saatuaan.

Niin tai näin, mahtaa olla elosi ankeaa kun sinun pitää jatkuvasti lietsoa itsessäsi vihaa naisia kohtaan tälläkin keskustelusaitilla monen topicin voimin. Surullinen kohtalo sulla, ei voi muuta sanoa.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kannattaisiko sinun ehkä vaihtaa kallonkutistajaasi, koska nykyinen ei selvästi osaa hoitaa vihanhallintaasi.

On vaihdettu jo kerran. Ja mitä vihaamista se on, jos torjun itseeni kohdistuvan säälin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tulisi baarissa luoksesi ja ryhtyisi voivottelemaan vaikkapa: "Voi voi kun sä näytät onnettomalta. Ei oo sullakaan varmaan ollut helppoa..." tai jotain muuta. Itse koen tuollaisen junttimaisen säälimisen kyllä todella nöyryyttävänä. Hittoakos se sen akan ongelma ollut, että näytän vittuuntuneelta. Huolehtisi omat asiansa ensin, ja ryhtyisi vasta sitten leikkimään maailmanparantajaa. S****na.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
On vaihdettu jo kerran. Ja mitä vihaamista se on, jos torjun itseeni kohdistuvan säälin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tulisi baarissa luoksesi ja ryhtyisi voivottelemaan vaikkapa: "Voi voi kun sä näytät onnettomalta. Ei oo sullakaan varmaan ollut helppoa..." tai jotain muuta. Itse koen tuollaisen junttimaisen säälimisen kyllä todella nöyryyttävänä. Hittoakos se sen akan ongelma ollut, että näytän vittuuntuneelta. Huolehtisi omat asiansa ensin, ja ryhtyisi vasta sitten leikkimään maailmanparantajaa. S****na.
Kyllä minä ainakin kertoisin naikkoselle, että mikä vituttaa. Katsos, siinähän voisi saada vaikkapa säälipillua ja ihan samalta se maistuu siinä missä muutkin pillut.

Oikeasti, olet kyllä aika kateissa noiden juttujesi perusteella. Onneksi en ole se nainen, joka oikeasti kiinnostuu sinusta ja saa päälle elämänsä paskaryöpyn.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oikeasti, olet kyllä aika kateissa noiden juttujesi perusteella. Onneksi en ole se nainen, joka oikeasti kiinnostuu sinusta ja saa päälle elämänsä paskaryöpyn.

No kun jatkuvasti kohtaa näitä moukkamaisa neitoja, drinkinkerjääjiä, säälijöitä, vittuilijoita, ja saa sen päälle vielä seurata kavereidenkin kohdalle osuvaa paskamaista kohtelua, niin kyllä se pinna vaan yksinkertaisesti palaa ennen pitkää. Joku ehkä kestää tuota kohtelua paremmin, mutta tähän liittyen minun pinnani ei niin mahdottoman pitkä ole. Silti, paljon naisten tarjoamaa paskaa olen kyllä sietänytkin. Ehkä olen nyt sitten lopultakin turhautunut.

Olkaapa onnellisia te äijät, joilla on oikeasti luotettava ja mukava nainen rinnallanne!
 

Fordél

Jäsen
Ehkä olen nyt sitten lopultakin turhautunut.

Ehkä olet? Olet täällä Jatkiksessa paahtanut varmaan viimiset tuhat viestiä erilaista naisia sorsivaa tekstiä eli jättäisin kyllä tuon ehkä sanan pois.

Olkaapa onnellisia te äijät, joilla on oikeasti luotettava ja mukava nainen rinnallanne!

Semmonenkin sanonta on ja josta Silmun Simokin laulaa, että sitä saa mitä tilaa. Positiivinen ote itseensä ja muihin yleensä tuottaa hyvää tulosta. Muutama paskan jauhaja saattaa eksyä siltikin kohdalle, mutta kun asenne on oikea, ei heihinkään kulu turhaa energiaa. Kandee kokeilla!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Semmonenkin sanonta on ja josta Silmun Simokin laulaa, että sitä saa mitä tilaa. Positiivinen ote itseensä ja muihin yleensä tuottaa hyvää tulosta. Muutama paskan jauhaja saattaa eksyä siltikin kohdalle, mutta kun asenne on oikea, ei heihinkään kulu turhaa energiaa. Kandee kokeilla!

Helppo kai se on neuvoa siellä, kun on itse vakaassa parisuhteessa. Sinulla on varmaan jo jonkin aikaa kulunut siitä, kun ravasit baareissa naisia etsimässä. Se baarimaailma ei ole ihan niin auvoista ja simppeliä, kuin kuvittelet. Pöh se mistään positiivisesta otteesta ole kiinni...
 

Fordél

Jäsen
Helppo se on neuvo siellä, kun on itse parisuhteessa. Sinulla on varmaan jo jonkin aikaa kulunut siitä, kun ravasit baarissa naisia etsimässä. Se baarimaailma ei ole ihan niin auvoista. Pöh se mistään positiivisesta otteesta ole kiinni...

En ole juuri baareista naisini löytänyt ja ne muutamat kerrat kun sutinaa on siellä ollut niin kyllä siinä itse on ollut kaikkea muuta kuin vittumainen ja törkeä. Eli sanoisin edelleen, että positiivisella otteella saat paljon helpommin hyviä naisia kuin se, että lähdet tolle vittuilevalle linjalle. Mutta kukin hoitaa naisasiansa niin kuin parhaaksi kokee ja nauttii sitten niistä saatua hedelmää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös