Naisasiat

• 7 587 777
  • 26 609

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Minulla ei ole tapana drinkkejä tarjota enkä niitä ikinä kerjää.
Tämmöinen tapaus tuli mieleeni ketjua lueskellessa..

Oltiin kaverin kanssa biljardia pelailemassa ja kesken pelin menin hakemaan uuden tuopin.
Tiskillä minulle tuntematon tyttö kysyi että tarjoanko drinksun, sanoin sitte baarimikolle että mulle tuoppi ja likalle mitä se haluaa.
Tytty hymyili ja kysyi että ostatko usein juomia naisille, minä sain tuoppini ja sanoin että "harvemmin, anteeksi mulla on peli kesken".
Menin jatkamaan peliä ja kaverini kysyi että mitä sä sanoit tolle likalle kun se jäi suu auki kattoon sun perään.

Kerrankos mäkin persaukista jelppaan, mut ei se sitä tarkota et yhteen muutettas..

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
...Jos on vittuuntuneen ja yrmeän näköinen jo valmiiksi, niin kyllä sekin karkottaa porukkaa.

Ei se vittumainen ja yrmeä olemuskaan valitettavasti riitä pitämään naisia loitolla. Sitten alkavat nämä "Mikä sua noin vituttaa" -tyyliset jaarittelut. Kerran olin vittuuntuneena baarissa, ja yksi muija tuli siihen leikkimään jotakin terapeuttia ja se kysyi juurikin "Mikä vituttaa?". Haukuin sen muijan kyllä niin pystyyn kuin vain haukkua voi (en tosin vajonnut naisten tasolle ryhtymällä tämän ulkonäköä kommentoimaan), ja muija lähti suunnilleen vedet silmissä tiehensä. Perkelettäkös tulee siihen säälimään ja leikkimään psykologia.

Tuskin maltan odottaa, että saan taas baarissa pahoittaa jonkun mukavan ja kauniin naisen mielen totaalisesti. Saapahan se naisten mukava vähemmistökin kärsiä siitä, että enemmistö naisista ei osaa käyttäytyä sitten paskankaan vertaa.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ei se vittumainen ja yrmeä olemuskaan valitettavasti riitä pitämään naisia loitolla. Sitten alkavat nämä "Mikä sua noin vituttaa" -tyyliset jaarittelut. Kerran olin vittuuntuneena baarissa, ja siihen yksi muija tuli siihen leikkimään jotakin terapeuttia ja se kysyi juurikin "Mikä vituttaa?". Haukuin sen muijan kyllä niin pystyyn kuin vain haukkua voi (en tosin vajonnut naisten tasolle ryhtymällä tämän ulkonäköä kommentoimaan), ja muija lähti suunnilleen vedet silmissä tiehensä. Perkelettäkös tulee siihen säälimään ja leikkimään psykologia.

Tuskin maltan odottaa, että saan taas baarissa pahoittaa jonkun mukavan ja kauniin naisen mielen totaalisesti. Saapahan se naisten mukava vähemmistökin kärsiä siitä, että enemmistö naisista ei osaa käyttäytyä sitten paskankaan vertaa.
Hanki itsellesi ammattiapua - joko kallonkutistajalta tai huoratalosta. Ei sinua voi enää kuin sääliä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No minä kun en seksistä maksa. Johan sen ti-ke -välisenä yönä itselleni todistin kieltäytymällä tarjoamasta drinkkejä. Ja kallonkutistajalla käyn ihan säännöllisesti. Muita neuvoja?
Kannattaisiko sinun ehkä vaihtaa kallonkutistajaasi, koska nykyinen ei selvästi osaa hoitaa vihanhallintaasi.

Mihin muuten perustuu tuo olettamuksesi, että ostamalla kuvaamillesi pubiruusuille juomat, olisit saanut heiltä pimpsaa? Eikös täällä ole kuvailtu mm. sinun kirjoituksissasi, että naiset lähtevät tiehensä kuin kuppa turusta heti lasin kouraan saatuaan.

Niin tai näin, mahtaa olla elosi ankeaa kun sinun pitää jatkuvasti lietsoa itsessäsi vihaa naisia kohtaan tälläkin keskustelusaitilla monen topicin voimin. Surullinen kohtalo sulla, ei voi muuta sanoa.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kannattaisiko sinun ehkä vaihtaa kallonkutistajaasi, koska nykyinen ei selvästi osaa hoitaa vihanhallintaasi.

On vaihdettu jo kerran. Ja mitä vihaamista se on, jos torjun itseeni kohdistuvan säälin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tulisi baarissa luoksesi ja ryhtyisi voivottelemaan vaikkapa: "Voi voi kun sä näytät onnettomalta. Ei oo sullakaan varmaan ollut helppoa..." tai jotain muuta. Itse koen tuollaisen junttimaisen säälimisen kyllä todella nöyryyttävänä. Hittoakos se sen akan ongelma ollut, että näytän vittuuntuneelta. Huolehtisi omat asiansa ensin, ja ryhtyisi vasta sitten leikkimään maailmanparantajaa. S****na.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
On vaihdettu jo kerran. Ja mitä vihaamista se on, jos torjun itseeni kohdistuvan säälin. Miltä sinusta tuntuisi, jos joku tulisi baarissa luoksesi ja ryhtyisi voivottelemaan vaikkapa: "Voi voi kun sä näytät onnettomalta. Ei oo sullakaan varmaan ollut helppoa..." tai jotain muuta. Itse koen tuollaisen junttimaisen säälimisen kyllä todella nöyryyttävänä. Hittoakos se sen akan ongelma ollut, että näytän vittuuntuneelta. Huolehtisi omat asiansa ensin, ja ryhtyisi vasta sitten leikkimään maailmanparantajaa. S****na.
Kyllä minä ainakin kertoisin naikkoselle, että mikä vituttaa. Katsos, siinähän voisi saada vaikkapa säälipillua ja ihan samalta se maistuu siinä missä muutkin pillut.

Oikeasti, olet kyllä aika kateissa noiden juttujesi perusteella. Onneksi en ole se nainen, joka oikeasti kiinnostuu sinusta ja saa päälle elämänsä paskaryöpyn.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oikeasti, olet kyllä aika kateissa noiden juttujesi perusteella. Onneksi en ole se nainen, joka oikeasti kiinnostuu sinusta ja saa päälle elämänsä paskaryöpyn.

No kun jatkuvasti kohtaa näitä moukkamaisa neitoja, drinkinkerjääjiä, säälijöitä, vittuilijoita, ja saa sen päälle vielä seurata kavereidenkin kohdalle osuvaa paskamaista kohtelua, niin kyllä se pinna vaan yksinkertaisesti palaa ennen pitkää. Joku ehkä kestää tuota kohtelua paremmin, mutta tähän liittyen minun pinnani ei niin mahdottoman pitkä ole. Silti, paljon naisten tarjoamaa paskaa olen kyllä sietänytkin. Ehkä olen nyt sitten lopultakin turhautunut.

Olkaapa onnellisia te äijät, joilla on oikeasti luotettava ja mukava nainen rinnallanne!

Fordél

Jäsen
Ehkä olen nyt sitten lopultakin turhautunut.

Ehkä olet? Olet täällä Jatkiksessa paahtanut varmaan viimiset tuhat viestiä erilaista naisia sorsivaa tekstiä eli jättäisin kyllä tuon ehkä sanan pois.

Olkaapa onnellisia te äijät, joilla on oikeasti luotettava ja mukava nainen rinnallanne!

Semmonenkin sanonta on ja josta Silmun Simokin laulaa, että sitä saa mitä tilaa. Positiivinen ote itseensä ja muihin yleensä tuottaa hyvää tulosta. Muutama paskan jauhaja saattaa eksyä siltikin kohdalle, mutta kun asenne on oikea, ei heihinkään kulu turhaa energiaa. Kandee kokeilla!

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Semmonenkin sanonta on ja josta Silmun Simokin laulaa, että sitä saa mitä tilaa. Positiivinen ote itseensä ja muihin yleensä tuottaa hyvää tulosta. Muutama paskan jauhaja saattaa eksyä siltikin kohdalle, mutta kun asenne on oikea, ei heihinkään kulu turhaa energiaa. Kandee kokeilla!

Helppo kai se on neuvoa siellä, kun on itse vakaassa parisuhteessa. Sinulla on varmaan jo jonkin aikaa kulunut siitä, kun ravasit baareissa naisia etsimässä. Se baarimaailma ei ole ihan niin auvoista ja simppeliä, kuin kuvittelet. Pöh se mistään positiivisesta otteesta ole kiinni...

Fordél

Jäsen
Helppo se on neuvo siellä, kun on itse parisuhteessa. Sinulla on varmaan jo jonkin aikaa kulunut siitä, kun ravasit baarissa naisia etsimässä. Se baarimaailma ei ole ihan niin auvoista. Pöh se mistään positiivisesta otteesta ole kiinni...

En ole juuri baareista naisini löytänyt ja ne muutamat kerrat kun sutinaa on siellä ollut niin kyllä siinä itse on ollut kaikkea muuta kuin vittumainen ja törkeä. Eli sanoisin edelleen, että positiivisella otteella saat paljon helpommin hyviä naisia kuin se, että lähdet tolle vittuilevalle linjalle. Mutta kukin hoitaa naisasiansa niin kuin parhaaksi kokee ja nauttii sitten niistä saatua hedelmää.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
...että positiivisella otteella saat paljon helpommin hyviä naisia kuin se, että lähdet tolle vittuilevalle linjalle. Mutta kukin hoitaa naisasiansa niin kuin parhaaksi kokee ja nauttii sitten niistä saatua hedelmää.

Sillä positiivisella otteella en voi vaikuttaa naisen luonteeseen mitenkään. Eli kusipää on kusipää, vaikka kuinka yrität mielistellä. Ja minähän en naisia mielistele. Yhden yön panosta ei hyvää mieltä pitkäksi aikaa saa, mutta se ilkeilyni sille kauniille ja ystävällistä näyttelevälle naiselle silloin taannoin nostaa hienot fiilikset vieläkin. Olen tainnut löytää itselleni sopivan tyylin.

Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Sillä positiivisella otteella en voi vaikuttaa naisen luonteeseen mitenkään. Eli kusipää on kusipää, vaikka kuinka yrität mielistellä. Ja minähän en naisia mielistele. Yhden yön panosta ei hyvää mieltä pitkäksi aikaa saa, mutta se ilkeilyni sille kauniille ja ystävällistä näyttelevälle naiselle silloin taannoin nostaa hienot muistot vieläkin. Olen tainnut löytää itselleni sopivan tyylin.

Ei positiivisella otteella olekaan tarkoitus ketään muuttaa vaan lähinnä hakea oikeanlaista seuraa ja jos sattuu paska tapaus eteen niin siitä on turha vetää herneitä vaan mielummin sivuuttaa kyseisen tapauksen olan kohautuksella. Turha tollasiin tapauksiin on tuhrata iltaansa ja energiaa.

Ja käsittääkseni se toinen nainen ei edelleenkään tehnyt mitään pahaa vaan ei vaan heti lähtenyt menemään. En tiedä sitten millä taktiikalla aiot sen hyvän naisen saada kun tämä ei kelvannut vaikka tarjottimella tuotiin.

Oli puhetta myös siitä, että vajoat tolla vittumaisella käytöksellä halveeraamiesi naisten tasolle, mutta itse asiassa taidat mennä vielä heidänkin alapuolelle. Nimittäin siinä missä he eivät käytöstään muistele tai sillä täällä retostele, teikäläinen se vaan jaksaa hakea kunnioitusta ja saa edelleen kicksejä naisille vittuilusta. Kertakaikkisen käsittämätön tapaus.

Mutta hei, jatka ihmeessä vain valitsemallasi tyylillä, mutta varmaan sanomattakin selvää, että turha tulla tänne sitten vinkumaan a) siitä kuinka naiset ovat vittumaisia sulle ja b) siitä että mistään ei löydy kunnollisia naisia.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei positiivisella otteella olekaan tarkoitus ketään muuttaa vaan lähinnä hakea oikeanlaista seuraa ja jos sattuu paska tapaus eteen niin siitä on turha vetää herneitä vaan mielummin sivuuttaa kyseisen tapauksen olan kohautuksella. Turha tollasiin tapauksiin on tuhrata iltaansa ja energiaa.

Niin että kun saat litarin poskelle niin käännä toinenkin poski vai? Siitä vain, minä en tuohon lähde. Jos joku pubiruusu pilaa iltani, niin lietson itsessäni tarkoituksella vihaa naisia kohtaan, jotta olen sitten mahdollisimman sanavalmis ja ennakkoluuloinen, kun seuraava ilkeä prinsessa osuu kohdalle. Sen mielen pahoittaminen on sitten paljon helpompaa.

Ja käsittääkseni se toinen nainen ei edelleenkään tehnyt mitään pahaa vaan ei vaan heti lähtenyt menemään. En tiedä sitten millä taktiikalla aiot sen hyvän naisen saada kun tämä ei kelvannut vaikka tarjottimella tuotiin.

Eikös se ole jo tarpeeksi vittumaista, ettei poistu kun pyydetään? Olet varmaan joskus kuullut, mitä naiset puhuvat miehistä, jotka roikkuvat perässä kuin kärpänen lehmän perseessä? Niitä sellaisia pidetään säälittävinä juntteina känniääliöinä. Mutta minun pitäisi sitten vain hyväksyä, että se nainen siinä minun pöydässäni istuu, vaikka en halua? Ja se ei kelpaa ratkaisuksi, että vaihdan itse pöytää. Minun ei baarissa tarvitse lähteä naisen takia mihinkään siitä pöydästä, mihin olen istahtanut sen oltua tyhjä. Ja kyllä minä uskon erottavani "hyvät naiset" jo ulkonäöltä. Se ensimmäinen torjumani muija ei vaan näyttänyt siltä, että se pidemmän päälle olisi pysynyt noin ystävällisenä. Katsoi oikeudekseen istua viereeni mitään lupaa kysymättä. Olisi vaikka aloittanut lauseella "Saako tähän istua", niin vastaanotto olisi kenties ollut ystävällisempi. Mitäs naiset pidätte miehistä, jotka noin vain istahtavat pöytäänne? Se muija kuvitteli, että lämpeän automaattisesti häneen, koska hän oli kaunis. Heh, siitäs sai, erehtyipä pahasti!

Mutta hei, jatka ihmeessä vain valitsemallasi tyylillä, mutta varmaan sanomattakin selvää, että turha tulla tänne sitten vinkumaan a) siitä kuinka naiset ovat vittumaisia sulle ja b) siitä että mistään ei löydy kunnollisia naisia.

Kyllä jatkan, jos siitä kerran näin hyviä kicksejä saa. Naisen yllättäminen röyhkeällä repliikillä on hienompi kokemus kuin joku yhden yön ähellys lakanoiden välissä.

Birchman

Jäsen
Trollaamiseltahan tuo tahtookirjoittaa-nimimerkin kirjoittelu aika vahvasti vaikuttaa...

Itseasiaan. Tässä on nyt muutama päivä pidetty hiljaiseloa tytön suuntaan. Sinäänsä hommia on ollut koko ajan, että ikävä ei ole päässyt yllättämään. Aika vahvasti tunteet heittelee. Välillä tulee hyvät muistot tosi vahvasti esiin ja miettii, että josko sittenkin vielä kerran yrittäisi. Sitten taas välillä on niin raikas ja hyvä olo kun on saanut asiat puhuttua tähän pisteeseen.

Ilmeisesti vanha neuvo on kuitenkin se, että vaikka ikävä meinaisi yllättää niin taistelee sitä vastaan ja antaa ajan kulua. Pitkällä tähtäimellä tämä on kuitenkin se oikea päätös. Vaikka olemmekin kuin paita ja peppu niin ei tälle jutulle ole tulevaisuutta koskaan ollut. Välitilassa oleminen on aika raskasta.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos on säälittävän näköinen "maksumies" niin naiset tulevat ruinaamaan drinkkejä. Jos on itsevarma ja komea mies niin naiset tulevat tarjoamaan sitä juomaa. Tahtookirjoittaa on sitten kai tämä eka vaihtoehto. Pitäiskö vaihtaa vaatetus tai muuten look?

Yksi vaihtoehto tietenkin on, että pyörit nuorten tyttöjen paikoissa. Näillä kun ei niin varaa aina ole vetää lärvejä baarissa. Miten paljon sulla on itselläsi ikää?

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos on säälittävän näköinen "maksumies" niin naiset tulevat ruinaamaan drinkkejä. Jos on itsevarma ja komea mies niin naiset tulevat tarjoamaan sitä juomaa. Tahtookirjoittaa on sitten kai tämä eka vaihtoehto. Pitäiskö vaihtaa vaatetus tai muuten look?

No jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin sitten olen kelpaamatta. Pukeudun sillä tavalla, että minun on mukava olla kledjuissani, enkä todellakaan lähde muokkaamaan ulkonäköäni miellyttääkseni naisia. Jos en ole naisten mielestä tarpeeksi komea tai näytän säälittävältä, niin sitten ei mahda mitään. Drinkkejä se ei silti oikeuta pummaamaan, ei säälimään, ei tunkeutumaan pöytään ja varsinkaan jäämään väkisin siihen. Itsevarmuudessani ei ole mitään vikaa. Ei itsetunnossanikaan. Kuten ei ulkonäössänikään (pirun moni nainen on kehunut minua monella mairittelevalla synonyymillä, mitenkään rehentelemättä). Jos en ulkoisella olemuksellani jotakin naista miellytä, niin pysyköön sitten kaukana minusta, eikä varsinkaan yrittäisi käyttää hyväkseen.

Monelle naiselle tekisi ihan hyvää kerrata niitä hyviä käytöstapoja.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin sitten olen kelpaamatta. Pukeudun sillä tavalla, että minun on mukava olla kledjuissani, enkä todellakaan lähde muokkaamaan ulkonäköäni miellyttääkseni naisia. Jos en ole naisten mielestä tarpeeksi komea tai näytän säälittävältä, niin sitten ei mahda mitään. Drinkkejä se ei silti oikeuta pummaamaan, ei säälimään, ei tunkeutumaan pöytään ja varsinkaan jäämään väkisin siihen. Itsevarmuudessani ei ole mitään vikaa. Ei itsetunnossanikaan. Kuten ei ulkonäössänikään (pirun moni nainen on kehunut minua monella mairittelevalla synonyymillä, mitenkään rehentelemättä). Jos en ulkoisella olemuksellani jotakin naista miellytä, niin pysyköön sitten kaukana minusta, eikä varsinkaan yrittäisi käyttää hyväkseen.

Mikään ei oikeuta pummaamaan drinkkejä? No tätä ei kuitenkaan kielletä missään, eikö? Jos nyt kuitenkin olet sellaisen oloinen, että vedät puoleesi näitä pummeja. Ei se ole sun vikasi...habitus vaan sitten on sellainen. Eikä tuo liity mitenkään naisten käytöstapoihin. Liittyy ainoastaan normaaliin hyötymiseen. Jos olet itsevarma ja komea mies niin naiset eivät todellakaan tule sulta pumaamaan juotavia vaan kysyvät, mitä SINÄ haluaisit. Tajuat kai tän itsekin...

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos olet itsevarma ja komea mies niin naiset eivät todellakaan tule sulta pumaamaan juotavia vaan kysyvät, mitä SINÄ haluaisit. Tajuat kai tän itsekin...

Selvä, sovitaan sitten, että olen ruma ja huonolla itsetunnolla sekä säälittävällä habituksella varustettu miehen irvikuva, toisin kuin sinä. Nyt sait sen, mitä ilmeisesti halusit. Tämä asia on osaltani loppuunkäsitelty.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Selvä, sovitaan sitten, että olen ruma ja huonolla itsetunnolla varustettu säälittävällä habituksella varustettu miehen irvikuva, toisin kuin sinä. Nyt sait sen, mitä ilmeisesti halusit. Tämä asia on osaltani loppuunkäsitelty.

Näin teemme...jätetään tämä aihe.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tapahtui baaritiskillä:

N: Tarjoo drinksu?
M: Mee vittuun lokki.
N: Mikä sua vituttaa?
M: Sinä.
N: Haluisitsä panna mua?
M: Ehkä säälistä kakkosseen.
N: Kyllä se mulle käy.
M: Jos nuolet kullin puhtaaksi.
N: Tottakai.
M: Mennään sit.

K

kiwipilot

Luettuani x-määrän itkemistäsi mm. tässä ketjussa, suosittelisin peiliin katsomista; juttujesi perusteella et nimittäin taida olla missään asemassa kertomaan kenellekään käytöstapojen käytöstä saatikka kertaamisesta.

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eivät hirveästi tämä ja muut täällä kerrotut tapaukset nosta arvostusta naissukupuolta kohtaan, vaikka minkä lasien läpi koettaisi katsoa.

Täällä kerrotut tapaukset liittyvät lähes pelkästään baarielämään ja vielä sellaiseen baarielämään, jossa on normaalia hakeutua juttelemaan tuntemattomien seuraan. Loppujen lopuksi aika pieni osa naisista harrastaa sitä elämää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy