Naisasiat

  • 7 519 975
  • 26 580
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
...että positiivisella otteella saat paljon helpommin hyviä naisia kuin se, että lähdet tolle vittuilevalle linjalle. Mutta kukin hoitaa naisasiansa niin kuin parhaaksi kokee ja nauttii sitten niistä saatua hedelmää.

Sillä positiivisella otteella en voi vaikuttaa naisen luonteeseen mitenkään. Eli kusipää on kusipää, vaikka kuinka yrität mielistellä. Ja minähän en naisia mielistele. Yhden yön panosta ei hyvää mieltä pitkäksi aikaa saa, mutta se ilkeilyni sille kauniille ja ystävällistä näyttelevälle naiselle silloin taannoin nostaa hienot fiilikset vieläkin. Olen tainnut löytää itselleni sopivan tyylin.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Sillä positiivisella otteella en voi vaikuttaa naisen luonteeseen mitenkään. Eli kusipää on kusipää, vaikka kuinka yrität mielistellä. Ja minähän en naisia mielistele. Yhden yön panosta ei hyvää mieltä pitkäksi aikaa saa, mutta se ilkeilyni sille kauniille ja ystävällistä näyttelevälle naiselle silloin taannoin nostaa hienot muistot vieläkin. Olen tainnut löytää itselleni sopivan tyylin.

Ei positiivisella otteella olekaan tarkoitus ketään muuttaa vaan lähinnä hakea oikeanlaista seuraa ja jos sattuu paska tapaus eteen niin siitä on turha vetää herneitä vaan mielummin sivuuttaa kyseisen tapauksen olan kohautuksella. Turha tollasiin tapauksiin on tuhrata iltaansa ja energiaa.

Ja käsittääkseni se toinen nainen ei edelleenkään tehnyt mitään pahaa vaan ei vaan heti lähtenyt menemään. En tiedä sitten millä taktiikalla aiot sen hyvän naisen saada kun tämä ei kelvannut vaikka tarjottimella tuotiin.

Oli puhetta myös siitä, että vajoat tolla vittumaisella käytöksellä halveeraamiesi naisten tasolle, mutta itse asiassa taidat mennä vielä heidänkin alapuolelle. Nimittäin siinä missä he eivät käytöstään muistele tai sillä täällä retostele, teikäläinen se vaan jaksaa hakea kunnioitusta ja saa edelleen kicksejä naisille vittuilusta. Kertakaikkisen käsittämätön tapaus.

Mutta hei, jatka ihmeessä vain valitsemallasi tyylillä, mutta varmaan sanomattakin selvää, että turha tulla tänne sitten vinkumaan a) siitä kuinka naiset ovat vittumaisia sulle ja b) siitä että mistään ei löydy kunnollisia naisia.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei positiivisella otteella olekaan tarkoitus ketään muuttaa vaan lähinnä hakea oikeanlaista seuraa ja jos sattuu paska tapaus eteen niin siitä on turha vetää herneitä vaan mielummin sivuuttaa kyseisen tapauksen olan kohautuksella. Turha tollasiin tapauksiin on tuhrata iltaansa ja energiaa.

Niin että kun saat litarin poskelle niin käännä toinenkin poski vai? Siitä vain, minä en tuohon lähde. Jos joku pubiruusu pilaa iltani, niin lietson itsessäni tarkoituksella vihaa naisia kohtaan, jotta olen sitten mahdollisimman sanavalmis ja ennakkoluuloinen, kun seuraava ilkeä prinsessa osuu kohdalle. Sen mielen pahoittaminen on sitten paljon helpompaa.


Ja käsittääkseni se toinen nainen ei edelleenkään tehnyt mitään pahaa vaan ei vaan heti lähtenyt menemään. En tiedä sitten millä taktiikalla aiot sen hyvän naisen saada kun tämä ei kelvannut vaikka tarjottimella tuotiin.

Eikös se ole jo tarpeeksi vittumaista, ettei poistu kun pyydetään? Olet varmaan joskus kuullut, mitä naiset puhuvat miehistä, jotka roikkuvat perässä kuin kärpänen lehmän perseessä? Niitä sellaisia pidetään säälittävinä juntteina känniääliöinä. Mutta minun pitäisi sitten vain hyväksyä, että se nainen siinä minun pöydässäni istuu, vaikka en halua? Ja se ei kelpaa ratkaisuksi, että vaihdan itse pöytää. Minun ei baarissa tarvitse lähteä naisen takia mihinkään siitä pöydästä, mihin olen istahtanut sen oltua tyhjä. Ja kyllä minä uskon erottavani "hyvät naiset" jo ulkonäöltä. Se ensimmäinen torjumani muija ei vaan näyttänyt siltä, että se pidemmän päälle olisi pysynyt noin ystävällisenä. Katsoi oikeudekseen istua viereeni mitään lupaa kysymättä. Olisi vaikka aloittanut lauseella "Saako tähän istua", niin vastaanotto olisi kenties ollut ystävällisempi. Mitäs naiset pidätte miehistä, jotka noin vain istahtavat pöytäänne? Se muija kuvitteli, että lämpeän automaattisesti häneen, koska hän oli kaunis. Heh, siitäs sai, erehtyipä pahasti!

Mutta hei, jatka ihmeessä vain valitsemallasi tyylillä, mutta varmaan sanomattakin selvää, että turha tulla tänne sitten vinkumaan a) siitä kuinka naiset ovat vittumaisia sulle ja b) siitä että mistään ei löydy kunnollisia naisia.

Kyllä jatkan, jos siitä kerran näin hyviä kicksejä saa. Naisen yllättäminen röyhkeällä repliikillä on hienompi kokemus kuin joku yhden yön ähellys lakanoiden välissä.
 

Birchman

Jäsen
Trollaamiseltahan tuo tahtookirjoittaa-nimimerkin kirjoittelu aika vahvasti vaikuttaa...

Itseasiaan. Tässä on nyt muutama päivä pidetty hiljaiseloa tytön suuntaan. Sinäänsä hommia on ollut koko ajan, että ikävä ei ole päässyt yllättämään. Aika vahvasti tunteet heittelee. Välillä tulee hyvät muistot tosi vahvasti esiin ja miettii, että josko sittenkin vielä kerran yrittäisi. Sitten taas välillä on niin raikas ja hyvä olo kun on saanut asiat puhuttua tähän pisteeseen.

Ilmeisesti vanha neuvo on kuitenkin se, että vaikka ikävä meinaisi yllättää niin taistelee sitä vastaan ja antaa ajan kulua. Pitkällä tähtäimellä tämä on kuitenkin se oikea päätös. Vaikka olemmekin kuin paita ja peppu niin ei tälle jutulle ole tulevaisuutta koskaan ollut. Välitilassa oleminen on aika raskasta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos on säälittävän näköinen "maksumies" niin naiset tulevat ruinaamaan drinkkejä. Jos on itsevarma ja komea mies niin naiset tulevat tarjoamaan sitä juomaa. Tahtookirjoittaa on sitten kai tämä eka vaihtoehto. Pitäiskö vaihtaa vaatetus tai muuten look?

Yksi vaihtoehto tietenkin on, että pyörit nuorten tyttöjen paikoissa. Näillä kun ei niin varaa aina ole vetää lärvejä baarissa. Miten paljon sulla on itselläsi ikää?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos on säälittävän näköinen "maksumies" niin naiset tulevat ruinaamaan drinkkejä. Jos on itsevarma ja komea mies niin naiset tulevat tarjoamaan sitä juomaa. Tahtookirjoittaa on sitten kai tämä eka vaihtoehto. Pitäiskö vaihtaa vaatetus tai muuten look?

No jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin sitten olen kelpaamatta. Pukeudun sillä tavalla, että minun on mukava olla kledjuissani, enkä todellakaan lähde muokkaamaan ulkonäköäni miellyttääkseni naisia. Jos en ole naisten mielestä tarpeeksi komea tai näytän säälittävältä, niin sitten ei mahda mitään. Drinkkejä se ei silti oikeuta pummaamaan, ei säälimään, ei tunkeutumaan pöytään ja varsinkaan jäämään väkisin siihen. Itsevarmuudessani ei ole mitään vikaa. Ei itsetunnossanikaan. Kuten ei ulkonäössänikään (pirun moni nainen on kehunut minua monella mairittelevalla synonyymillä, mitenkään rehentelemättä). Jos en ulkoisella olemuksellani jotakin naista miellytä, niin pysyköön sitten kaukana minusta, eikä varsinkaan yrittäisi käyttää hyväkseen.

Monelle naiselle tekisi ihan hyvää kerrata niitä hyviä käytöstapoja.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No jos en kelpaa tällaisena kuin olen, niin sitten olen kelpaamatta. Pukeudun sillä tavalla, että minun on mukava olla kledjuissani, enkä todellakaan lähde muokkaamaan ulkonäköäni miellyttääkseni naisia. Jos en ole naisten mielestä tarpeeksi komea tai näytän säälittävältä, niin sitten ei mahda mitään. Drinkkejä se ei silti oikeuta pummaamaan, ei säälimään, ei tunkeutumaan pöytään ja varsinkaan jäämään väkisin siihen. Itsevarmuudessani ei ole mitään vikaa. Ei itsetunnossanikaan. Kuten ei ulkonäössänikään (pirun moni nainen on kehunut minua monella mairittelevalla synonyymillä, mitenkään rehentelemättä). Jos en ulkoisella olemuksellani jotakin naista miellytä, niin pysyköön sitten kaukana minusta, eikä varsinkaan yrittäisi käyttää hyväkseen.

Monelle naiselle tekisi ihan hyvää kerrata niitä hyviä käytöstapoja.

Mikään ei oikeuta pummaamaan drinkkejä? No tätä ei kuitenkaan kielletä missään, eikö? Jos nyt kuitenkin olet sellaisen oloinen, että vedät puoleesi näitä pummeja. Ei se ole sun vikasi...habitus vaan sitten on sellainen. Eikä tuo liity mitenkään naisten käytöstapoihin. Liittyy ainoastaan normaaliin hyötymiseen. Jos olet itsevarma ja komea mies niin naiset eivät todellakaan tule sulta pumaamaan juotavia vaan kysyvät, mitä SINÄ haluaisit. Tajuat kai tän itsekin...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos olet itsevarma ja komea mies niin naiset eivät todellakaan tule sulta pumaamaan juotavia vaan kysyvät, mitä SINÄ haluaisit. Tajuat kai tän itsekin...

Selvä, sovitaan sitten, että olen ruma ja huonolla itsetunnolla sekä säälittävällä habituksella varustettu miehen irvikuva, toisin kuin sinä. Nyt sait sen, mitä ilmeisesti halusit. Tämä asia on osaltani loppuunkäsitelty.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Selvä, sovitaan sitten, että olen ruma ja huonolla itsetunnolla varustettu säälittävällä habituksella varustettu miehen irvikuva, toisin kuin sinä. Nyt sait sen, mitä ilmeisesti halusit. Tämä asia on osaltani loppuunkäsitelty.

Näin teemme...jätetään tämä aihe.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tapahtui baaritiskillä:

N: Tarjoo drinksu?
M: Mee vittuun lokki.
N: Mikä sua vituttaa?
M: Sinä.
N: Haluisitsä panna mua?
M: Ehkä säälistä kakkosseen.
N: Kyllä se mulle käy.
M: Jos nuolet kullin puhtaaksi.
N: Tottakai.
M: Mennään sit.
 
K

kiwipilot

Monelle naiselle tekisi ihan hyvää kerrata niitä hyviä käytöstapoja.

Luettuani x-määrän itkemistäsi mm. tässä ketjussa, suosittelisin peiliin katsomista; juttujesi perusteella et nimittäin taida olla missään asemassa kertomaan kenellekään käytöstapojen käytöstä saatikka kertaamisesta.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eivät hirveästi tämä ja muut täällä kerrotut tapaukset nosta arvostusta naissukupuolta kohtaan, vaikka minkä lasien läpi koettaisi katsoa.

Täällä kerrotut tapaukset liittyvät lähes pelkästään baarielämään ja vielä sellaiseen baarielämään, jossa on normaalia hakeutua juttelemaan tuntemattomien seuraan. Loppujen lopuksi aika pieni osa naisista harrastaa sitä elämää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kerran olin vittuuntuneena baarissa, ja yksi muija tuli siihen leikkimään jotakin terapeuttia ja se kysyi juurikin "Mikä vituttaa?". Haukuin sen muijan kyllä niin pystyyn kuin vain haukkua voi (en tosin vajonnut naisten tasolle ryhtymällä tämän ulkonäköä kommentoimaan), ja muija lähti suunnilleen vedet silmissä tiehensä.

Miksi et vaan voinut sanoa kohteliaasti mutta jämäkästi, että nyt on huono päivä ja haluat istua yksin? Äläkä ainakaan vastaa, että "koska silloin se kuitenkin olisi jäänyt siihen mussuttamaan", sillä sitä sinä et voi varmaksi tietää.
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Ihme kalabaliikki syntynyt täällä juomien tarjoilusta.

Itse tulee sillon tällöin tarjottua, mutta usein kyllä naiset ovat pysyneet ainakin jotenkuten sen jälkeen , mutta ei itseäni ainakaan henkilökohtaisesti harmittaisi jos jotkut sattuisivat joskus lähtemäänkin seurasta(näinkin on tietysti joskus käynyt). Useinmiten sitä kumminkin on vähän isommassa porukassa ja katoaminen ei haittaa.

Useinhan baarissa ollaan pitämässä hauskaa ja ei siinä joku 7-8e nyt niin suunnatonta vitutusta voi aiheuttaa. Oikestaan käy sääliksi naiset, ketkä jaksavat nähdä vaivaa ja lirkutella juuri noiden drinkkien eteen. Kai siinä just just tuntipalkoille pääsee. Eri asia on tietty jotkut shamppanjatarjoilut.

Mutta joo, summa summarum. Mielestäni tuollaisia naisia, ketkä pelkästään kinuavat drinkkejä ja katoavat sitte niin ei niin hirveästi ole. Ja jos joskus näin käy niin ei siinä kannata vetää hernettä nenään. Huumorillahan tätä elämää eletään. Tiukkapipoista porukkaa täällä.

Ps. Olen opiskelija eikä sitä rahaa nyt niin hirveästi ole.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Pakko taas avautua tänne. Ollaan muijan kanssa seurusteltu kohta (jopa) puolitoista kuukautta ja hyvin on mennyt vaikka 160km erottaa meidät toisistamme. Eli käytännössä minä olen siellä aina kun on vapaata ja hän on ollut parit viikonloput täällä ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Mutta mutta, viime sunnuntaina olin töissä ja muija tuli mua sinne moikkaamaan ja lähti siitä sitten kotiinsa päin ajelemaan. Noh meikä sitten illalla soitan pariinkin otteeseen niitä näitä jutellakseni, ekan kerran se oli kaupassa ja pyysin soittamaan kun himaansa pääsee, ei kuulu soittoa jotenka soitin sitten vähän kymmenen jälkeen illalla mutta ei vastaa ei. Aamulla laiton viestin onko kaikki ok jne no oli kuulemma nukkumassa eikä kuullu puhelinta... Selvä, sit koko viikko on ollu yhtä tervanjuontia kun olemme puhuneet puhelimessa. WTF? Yleensä parit tekstarit /päivä jne mutta tää viikko on ollut päinvastainen ei mitään. Vittu, ja lauantaina pitäis taas mennä sinne, saas nähdä onko pikavisiitti. Vittu ku ei voi tietää ja vastauksiakaan ei tunnu saavan.
 

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Pakko taas avautua tänne. Ollaan muijan kanssa seurusteltu kohta (jopa) puolitoista kuukautta ja hyvin on mennyt vaikka 160km erottaa meidät toisistamme. Eli käytännössä minä olen siellä aina kun on vapaata ja hän on ollut parit viikonloput täällä ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Mutta mutta, viime sunnuntaina olin töissä ja muija tuli mua sinne moikkaamaan ja lähti siitä sitten kotiinsa päin ajelemaan. Noh meikä sitten illalla soitan pariinkin otteeseen niitä näitä jutellakseni, ekan kerran se oli kaupassa ja pyysin soittamaan kun himaansa pääsee, ei kuulu soittoa jotenka soitin sitten vähän kymmenen jälkeen illalla mutta ei vastaa ei. Aamulla laiton viestin onko kaikki ok jne no oli kuulemma nukkumassa eikä kuullu puhelinta... Selvä, sit koko viikko on ollu yhtä tervanjuontia kun olemme puhuneet puhelimessa. WTF? Yleensä parit tekstarit /päivä jne mutta tää viikko on ollut päinvastainen ei mitään. Vittu, ja lauantaina pitäis taas mennä sinne, saas nähdä onko pikavisiitti. Vittu ku ei voi tietää ja vastauksiakaan ei tunnu saavan.

Sori vaan, mut palaneen käry haiskahtaa. Pistä muija koville ja kysy mikä vaivaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin että kun saat litarin poskelle niin käännä toinenkin poski vai? Siitä vain, minä en tuohon lähde. Jos joku pubiruusu pilaa iltani, niin lietson itsessäni tarkoituksella vihaa naisia kohtaan, jotta olen sitten mahdollisimman sanavalmis ja ennakkoluuloinen, kun seuraava ilkeä prinsessa osuu kohdalle. Sen mielen pahoittaminen on sitten paljon helpompaa.

Koita ottaa vähän iisimmin. Tuollainen viha ei pidemmän päälle ole terveellistä sinulle, eikä mahdollisille tuleville suhteille. Drinkkien pummaajat ja pöytiin tunkeutujat voivat kuitenkin olla potentiaalista ainesta kaikesta huolimatta.

Kun pystyt nuo tilanteet kääntämään huumoriksi vihan sijaan, olet paljon terveemmällä pohjalla. Huumorilla pääset omiin tavoitteeseesi paljon helpommin. Naisetkin ymmärtävät, että et aio tarjota juomia, mutta eivät myöskään loukkaannu palautteestasi. Monta kertaa naistenkin käytös muuttuu, kun pystyt huumorin avulla näyttämään heille, että heidän käytöksensä ei ole ihan ok.

Toki ymmärrän, että joskus keittää yli mutta naisten tylyttäminen alkaa jossain vaiheessa kääntymään sinua vastaan.
 

julle-jr

Jäsen
Niin että kun saat litarin poskelle niin käännä toinenkin poski vai? Siitä vain, minä en tuohon lähde. Jos joku pubiruusu pilaa iltani, niin lietson itsessäni tarkoituksella vihaa naisia kohtaan, jotta olen sitten mahdollisimman sanavalmis ja ennakkoluuloinen, kun seuraava ilkeä prinsessa osuu kohdalle. Sen mielen pahoittaminen on sitten paljon helpompaa.

Kyllä jatkan, jos siitä kerran näin hyviä kicksejä saa. Naisen yllättäminen röyhkeällä repliikillä on hienompi kokemus kuin joku yhden yön ähellys lakanoiden välissä.
Minua aika paljon ihmetyttää, että miten jaksat tuhlata energiaasi noin paljon niinkin vähäpätöisiin asioihin kuin naisiin ja nais-mies -asioihin. Onhan maailmassa paljon merkittävämpiäkin asioista, kuten esimerkiksi differentiaaliyhtälöt tai vaikkapa Suomen sotahistoria. Toisaalta on kai maailmassa aina ollut ihmisiä jotka väkisin vääntävät pienimmistäkin jutusta ison ongelman. Siinä mielessä et varmaan ole vakava poikkeus..
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kyllä joskus on tullut samalla kun olen itse mennyt tiskille, niin tullut kysäistyä naikkoselta minkä juoman se tahtoo. Mutta mitään sääntöä mulla ei tähän ole, silloin kun huvittaa, samoin aina silloin kun on seurustellut niin on tullut maksettua emännänkin ilta kun yhteistaloudessa on tullut oltua.

Miksi kaikesta pitää aina tehdä niin helvetin vaikeaa joka suhteessa tahtookirjottaa?

Minua enemmänkin naisissa, siis joissain naisissa vituttaa se laiskuus, mennään hissillä parin kerroksen väli tai sitten herkutellaan liikaa esim karkkia/suklaata. Ei emännän tarvitse mikään malli olla mitoiltaan, mutta tietynlainen sporttisuus on plussaa.

Tällä hetkellä sinkkuna olen, vaikka pidän itseäni vaikeana tapauksena, niin kumminkin lähes kaikki nuoruuden naikkoset pitävät "hyvänä jätkänä" ja kaveri-pohjalla tulee noiden kanssa liikuttua.

Minusta on aika outoa muuten, että jos saa tylysti rukkaset vaikka baarissa naiselta, niin pitää olla valmistautunut rukkasia varten seuraavalle naiselle olemalla ilkeä?
 

dimmu

Jäsen
Minua enemmänkin naisissa, siis joissain naisissa vituttaa se laiskuus, mennään hissillä parin kerroksen väli tai sitten herkutellaan liikaa esim karkkia/suklaata. Ei emännän tarvitse mikään malli olla mitoiltaan, mutta tietynlainen sporttisuus on plussaa.

Itse olen miettinyt aivan samaa. Oikeastaan kaikki naiset (tytöt), ketä tunnen, syövät juuri karkkia/suklaata/pizzaa/muuta roskaa ehkäpä 4-7kertaa viikossa. Sitten itketään kun lihotaan ja perse on iso ja reidet on isot. Ja mitään ei olla valmiita tekemään asian eteen. Kuntosalillakin lähet 3/4 naisista tulevat sinne juttelemaan, ja tekemään ehkä yhtä liikettä. Sitten nauretaan ja kikatetaan ja häiritään muita. Lenkille jos pääsee, hölkätään 5min, puhutaan kännykkään 15min ja kotiin ja kehutaan, kuinka tuli käytyä lenkillä.

Muutenkin välillä tuntuu, että naiset ovat ylilaiskoja. Mitään ei millään jaksaisi tehdä. Kerrankin yksi naispuoleinen kaveri soitti " Viittikkö heittää mut täältä tohon yhelle kaverille?" Vastasin, että sinnehän on ehkä 500m matkaa.. Vastaus: " No luulekko että jaksan kävellä semmosen matkan?" Just..

Minkä takia naiset yleensäkkin syövät lähes koko ajan jotain herkkuja? Siis oma mutsi, entiset tyttöystävät, kaveritytöt, kavereiden muijat.... Kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös