Naisasiat

• 7 587 777
  • 26 609

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kerran olin vittuuntuneena baarissa, ja yksi muija tuli siihen leikkimään jotakin terapeuttia ja se kysyi juurikin "Mikä vituttaa?". Haukuin sen muijan kyllä niin pystyyn kuin vain haukkua voi (en tosin vajonnut naisten tasolle ryhtymällä tämän ulkonäköä kommentoimaan), ja muija lähti suunnilleen vedet silmissä tiehensä.

Miksi et vaan voinut sanoa kohteliaasti mutta jämäkästi, että nyt on huono päivä ja haluat istua yksin? Äläkä ainakaan vastaa, että "koska silloin se kuitenkin olisi jäänyt siihen mussuttamaan", sillä sitä sinä et voi varmaksi tietää.

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Ihme kalabaliikki syntynyt täällä juomien tarjoilusta.

Itse tulee sillon tällöin tarjottua, mutta usein kyllä naiset ovat pysyneet ainakin jotenkuten sen jälkeen , mutta ei itseäni ainakaan henkilökohtaisesti harmittaisi jos jotkut sattuisivat joskus lähtemäänkin seurasta(näinkin on tietysti joskus käynyt). Useinmiten sitä kumminkin on vähän isommassa porukassa ja katoaminen ei haittaa.

Useinhan baarissa ollaan pitämässä hauskaa ja ei siinä joku 7-8e nyt niin suunnatonta vitutusta voi aiheuttaa. Oikestaan käy sääliksi naiset, ketkä jaksavat nähdä vaivaa ja lirkutella juuri noiden drinkkien eteen. Kai siinä just just tuntipalkoille pääsee. Eri asia on tietty jotkut shamppanjatarjoilut.

Mutta joo, summa summarum. Mielestäni tuollaisia naisia, ketkä pelkästään kinuavat drinkkejä ja katoavat sitte niin ei niin hirveästi ole. Ja jos joskus näin käy niin ei siinä kannata vetää hernettä nenään. Huumorillahan tätä elämää eletään. Tiukkapipoista porukkaa täällä.

Ps. Olen opiskelija eikä sitä rahaa nyt niin hirveästi ole.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Pakko taas avautua tänne. Ollaan muijan kanssa seurusteltu kohta (jopa) puolitoista kuukautta ja hyvin on mennyt vaikka 160km erottaa meidät toisistamme. Eli käytännössä minä olen siellä aina kun on vapaata ja hän on ollut parit viikonloput täällä ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Mutta mutta, viime sunnuntaina olin töissä ja muija tuli mua sinne moikkaamaan ja lähti siitä sitten kotiinsa päin ajelemaan. Noh meikä sitten illalla soitan pariinkin otteeseen niitä näitä jutellakseni, ekan kerran se oli kaupassa ja pyysin soittamaan kun himaansa pääsee, ei kuulu soittoa jotenka soitin sitten vähän kymmenen jälkeen illalla mutta ei vastaa ei. Aamulla laiton viestin onko kaikki ok jne no oli kuulemma nukkumassa eikä kuullu puhelinta... Selvä, sit koko viikko on ollu yhtä tervanjuontia kun olemme puhuneet puhelimessa. WTF? Yleensä parit tekstarit /päivä jne mutta tää viikko on ollut päinvastainen ei mitään. Vittu, ja lauantaina pitäis taas mennä sinne, saas nähdä onko pikavisiitti. Vittu ku ei voi tietää ja vastauksiakaan ei tunnu saavan.

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Pakko taas avautua tänne. Ollaan muijan kanssa seurusteltu kohta (jopa) puolitoista kuukautta ja hyvin on mennyt vaikka 160km erottaa meidät toisistamme. Eli käytännössä minä olen siellä aina kun on vapaata ja hän on ollut parit viikonloput täällä ja kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin. Mutta mutta, viime sunnuntaina olin töissä ja muija tuli mua sinne moikkaamaan ja lähti siitä sitten kotiinsa päin ajelemaan. Noh meikä sitten illalla soitan pariinkin otteeseen niitä näitä jutellakseni, ekan kerran se oli kaupassa ja pyysin soittamaan kun himaansa pääsee, ei kuulu soittoa jotenka soitin sitten vähän kymmenen jälkeen illalla mutta ei vastaa ei. Aamulla laiton viestin onko kaikki ok jne no oli kuulemma nukkumassa eikä kuullu puhelinta... Selvä, sit koko viikko on ollu yhtä tervanjuontia kun olemme puhuneet puhelimessa. WTF? Yleensä parit tekstarit /päivä jne mutta tää viikko on ollut päinvastainen ei mitään. Vittu, ja lauantaina pitäis taas mennä sinne, saas nähdä onko pikavisiitti. Vittu ku ei voi tietää ja vastauksiakaan ei tunnu saavan.

Sori vaan, mut palaneen käry haiskahtaa. Pistä muija koville ja kysy mikä vaivaa.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Niin että kun saat litarin poskelle niin käännä toinenkin poski vai? Siitä vain, minä en tuohon lähde. Jos joku pubiruusu pilaa iltani, niin lietson itsessäni tarkoituksella vihaa naisia kohtaan, jotta olen sitten mahdollisimman sanavalmis ja ennakkoluuloinen, kun seuraava ilkeä prinsessa osuu kohdalle. Sen mielen pahoittaminen on sitten paljon helpompaa.

Koita ottaa vähän iisimmin. Tuollainen viha ei pidemmän päälle ole terveellistä sinulle, eikä mahdollisille tuleville suhteille. Drinkkien pummaajat ja pöytiin tunkeutujat voivat kuitenkin olla potentiaalista ainesta kaikesta huolimatta.

Kun pystyt nuo tilanteet kääntämään huumoriksi vihan sijaan, olet paljon terveemmällä pohjalla. Huumorilla pääset omiin tavoitteeseesi paljon helpommin. Naisetkin ymmärtävät, että et aio tarjota juomia, mutta eivät myöskään loukkaannu palautteestasi. Monta kertaa naistenkin käytös muuttuu, kun pystyt huumorin avulla näyttämään heille, että heidän käytöksensä ei ole ihan ok.

Toki ymmärrän, että joskus keittää yli mutta naisten tylyttäminen alkaa jossain vaiheessa kääntymään sinua vastaan.

julle-jr

Jäsen
Niin että kun saat litarin poskelle niin käännä toinenkin poski vai? Siitä vain, minä en tuohon lähde. Jos joku pubiruusu pilaa iltani, niin lietson itsessäni tarkoituksella vihaa naisia kohtaan, jotta olen sitten mahdollisimman sanavalmis ja ennakkoluuloinen, kun seuraava ilkeä prinsessa osuu kohdalle. Sen mielen pahoittaminen on sitten paljon helpompaa.

Kyllä jatkan, jos siitä kerran näin hyviä kicksejä saa. Naisen yllättäminen röyhkeällä repliikillä on hienompi kokemus kuin joku yhden yön ähellys lakanoiden välissä.
Minua aika paljon ihmetyttää, että miten jaksat tuhlata energiaasi noin paljon niinkin vähäpätöisiin asioihin kuin naisiin ja nais-mies -asioihin. Onhan maailmassa paljon merkittävämpiäkin asioista, kuten esimerkiksi differentiaaliyhtälöt tai vaikkapa Suomen sotahistoria. Toisaalta on kai maailmassa aina ollut ihmisiä jotka väkisin vääntävät pienimmistäkin jutusta ison ongelman. Siinä mielessä et varmaan ole vakava poikkeus..

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Kyllä joskus on tullut samalla kun olen itse mennyt tiskille, niin tullut kysäistyä naikkoselta minkä juoman se tahtoo. Mutta mitään sääntöä mulla ei tähän ole, silloin kun huvittaa, samoin aina silloin kun on seurustellut niin on tullut maksettua emännänkin ilta kun yhteistaloudessa on tullut oltua.

Miksi kaikesta pitää aina tehdä niin helvetin vaikeaa joka suhteessa tahtookirjottaa?

Minua enemmänkin naisissa, siis joissain naisissa vituttaa se laiskuus, mennään hissillä parin kerroksen väli tai sitten herkutellaan liikaa esim karkkia/suklaata. Ei emännän tarvitse mikään malli olla mitoiltaan, mutta tietynlainen sporttisuus on plussaa.

Tällä hetkellä sinkkuna olen, vaikka pidän itseäni vaikeana tapauksena, niin kumminkin lähes kaikki nuoruuden naikkoset pitävät "hyvänä jätkänä" ja kaveri-pohjalla tulee noiden kanssa liikuttua.

Minusta on aika outoa muuten, että jos saa tylysti rukkaset vaikka baarissa naiselta, niin pitää olla valmistautunut rukkasia varten seuraavalle naiselle olemalla ilkeä?

dimmu

Jäsen
Minua enemmänkin naisissa, siis joissain naisissa vituttaa se laiskuus, mennään hissillä parin kerroksen väli tai sitten herkutellaan liikaa esim karkkia/suklaata. Ei emännän tarvitse mikään malli olla mitoiltaan, mutta tietynlainen sporttisuus on plussaa.

Itse olen miettinyt aivan samaa. Oikeastaan kaikki naiset (tytöt), ketä tunnen, syövät juuri karkkia/suklaata/pizzaa/muuta roskaa ehkäpä 4-7kertaa viikossa. Sitten itketään kun lihotaan ja perse on iso ja reidet on isot. Ja mitään ei olla valmiita tekemään asian eteen. Kuntosalillakin lähet 3/4 naisista tulevat sinne juttelemaan, ja tekemään ehkä yhtä liikettä. Sitten nauretaan ja kikatetaan ja häiritään muita. Lenkille jos pääsee, hölkätään 5min, puhutaan kännykkään 15min ja kotiin ja kehutaan, kuinka tuli käytyä lenkillä.

Muutenkin välillä tuntuu, että naiset ovat ylilaiskoja. Mitään ei millään jaksaisi tehdä. Kerrankin yksi naispuoleinen kaveri soitti " Viittikkö heittää mut täältä tohon yhelle kaverille?" Vastasin, että sinnehän on ehkä 500m matkaa.. Vastaus: " No luulekko että jaksan kävellä semmosen matkan?" Just..

Minkä takia naiset yleensäkkin syövät lähes koko ajan jotain herkkuja? Siis oma mutsi, entiset tyttöystävät, kaveritytöt, kavereiden muijat.... Kaikki.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minkä takia naiset yleensäkkin syövät lähes koko ajan jotain herkkuja? Siis oma mutsi, entiset tyttöystävät, kaveritytöt, kavereiden muijat.... Kaikki.

Kun sinkkunainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on jääkaapissa, ja painelee sänkyyn. Kun varattu nainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on sängyssä, ja painelee jääkaapille.

dimmu

Jäsen
Kun sinkkunainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on jääkaapissa, ja painelee sänkyyn. Kun varattu nainen tulee kotiin, hän katsoo mitä on sängyssä, ja painelee jääkaapille.

Niin no..

Onkohan sitten tehty vääriä valintoja jossain vaiheessa elämää, jos näin on. Joo toi on vitsi, mutta silti..

Paras ehkä mitä minä olen kuullut. Veljellä ja muijallansa oli riitaa. Siis tämä veljen muija oli pahoittanut mielensä jostain aivan turhasta, kuten 99% naisista tekee. No veli sitten oli ollut vähän vihainen, ja muija oli sanonut : " Jos saisin nyt suklaata tai karkkia niin kaikki olisi hyvin."

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kun jatkuvasti kohtaa näitä moukkamaisa neitoja, drinkinkerjääjiä, säälijöitä, vittuilijoita...

Turha kait tästä on enempää jatkaa, mutta vähän ristiriitainen tuo pointtisi on.

On selvää, että "vittuilijat" risovat. Tietyllä tapaa on ymmärrettävää, joskin vainoharhaista, vittuilla tältä pohjalta sitten varmuudeksi muillekin naisille. Voihan se toki olla, että näet yhdellä vilkaisulla, kuka on vittuilija. Mutta ei siitä sen enempää.

Mutta minkä takia sua sitten suututtavat myös "säälijät". Sehän ei ole vittuilua, vaan nimenomaan empatiaa. Jos empatian kokee "nöyryyttävänä", niin tunne-elämässä on ihan oikeasti jotain vialla.

Tosin luulen kyllä, että koet tämän empatian epäaitona, ja siksi suhtaudut siihen niin negatiivisesti. Mistä tuo vainoharha sitten kumpuaa, on paha sanoa. Luottamus muihin ihmisiin tuntuu menneen aika pahasti jossain vaiheessa.

Koetko muuten itsesi empaattiseksi ihmiseksi? Sellaiseksi opettelu parantaa kummasti omaakin mieltä. Kyynisyys ei ole hyvä juttu, usko pois.

Nimimerkki ent. kyynikko. (Tosin mulla se näkyi lähinnä itsesäälissä rypemisenä, ei niinkään aggressioina).

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Miksi kaikesta pitää aina tehdä niin helvetin vaikeaa joka suhteessa tahtookirjottaa?

Ne on tietyllä tavalla periaatteellisia kysymyksiä noi. Huomaa sen, että onko joku hyväksikäyttäjä. Itse ainakin olen jo joskus ala-asteellemenoiässä viimeistään päässyt tutustumaan sellaisiin paskiaisiin ja vittumaista porukkaahan se on. Jollain yksittäisillä drinkeillä ei ole hevonkuusen merkitystä, mutta jos se on käyttäytymisessä oleva pattern niin niissä tapauksissa sitä on taas joutunut uhriksi ja pitää miettiä, että pitääkö alkaa väkivaltaiseksi vai ei. Veinihän joskus ilmeisesti juuri tämän syyn takia avasi ketjun oletko tirvaissut muijaasi otsalumpioon ja itseasiassa siivelläeläjämuijat, joita aina välillä jostain ilmaantuu ovat lähes ainoita tapauksia, jolloin olisin ollut itse valmis hakkaamaan naisia. Tai en itse kyllä ihmisiksi sellaisia oikein luokittele. Normaali-ihminen pitää huolen siitä, että ei elele muiden kustannuksella.

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Niinhän siinä sitten kävi, että itsekin pääsee avautumaan tähän pahamaineiseen ketjuun.

Ollaan oltu naaraan kanssa kuutisen vuotta kimpassa, harrastettu ja reissattu yhdessä, kihloissa pari vuotta ja yhdessä asuttu n. 1,5 vuotta. Ehkä viimeisen viikon aikana neiti on tuntunut vähän etäiseltä, kun taas itsellä on jostain syystä ollut tavallistakin rakastuneempi olo. Tunnehan menee aina puuskissa, joskus on arkisempi tunne ja välillä taas tällainen. Joka tapauksessa eilen pommi sitten putosi, kun neiti ilmoitti harkitsevansa eroa. ..
Täällä annetaan yhden huonolla itsetunnolla varustetun kusipään mellastaa ja oheisen kaltaiset tärkeät viestit sivutetaan täysin. Kipeloville täydet sympatiat. Olen nimittäin aika lailla samankaltaisessa tilanteessa.

Mielelläni en tällaisia asioita lähtisi missään keskustelupalstalla puimaan, mutta kun täällä tuhansien kilometrien päässä Suomesta on tosi ystävät välillä vähissä, niin johonkinhan tätä on purettava (tietysti kavereillekin voi aina soitella/skypetellä). Meidän kohdalla tämä 6 vuoden taipaleen jäähylle meno ei tule kovinkaan suurena yllätyksenä, koska viimeiset pari vuotta on ollut vuoristorataa, mutta pahalta silti tuntuu. 6 vuotta on pitkä aika ihmisen elämässä ja tuo nainen on ollut sen ajan elämäni tärkein ihminen. Jos se nyt loppuu, niin vaikea tuo aukko on täyttää. Missään nimessä en koe tuota hukattuna aikana, enkä vaihtaisi mihinkään yhteisiä kokemuksia, mutta varmaan parasta molempien kannalta mennä nyt ainakin jäähylle. Syitä ja taustoja en ala tässä sen kummemmin puimaan, mutta pelkistettynä se on kai sitten sitä keltaisesta lehdistöstä tuttua "arkipäiväistymistä" ja sen seurauksia. Syitä on molemmissa.

Viinaa en ala (näin ainakin suunnittelen) suruuni vetämään, vaan keskityn urheilemiseen. Muutenkaan tässä iässä (jonkin verran yli 30) ei jaksaisi baareja lähteä naisenmetästysmielessä kiertelemään, mutta eipä tällä hetkellä uusi suhde kiinnostakaan. Tänään parin kaverin kanssa kaljalle, että saa vähän ajatuksia muualle.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jos taahtookirjoittaan teksteissä korvaisi sanan nainen vuorotellen termeillä ryssä, neekeri, somali tai joku muu vastaava, voisi melkein kuvitella puhuvansa Seppo Lehdon kanssa. Ainakin viha alkaa olla samalla tasolla.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Otan itsekin kantaa tuohon drinkkiruinaus-keskusteluun, joka täällä velloo kovana.
Tapahtui viikko sitten Kuopiossa muuan Sedulassa.

Tulen kaveriporukassa sisälle raflaan ja suuntaan ensimmäisenä baaritiskille jakkaralle istumaan omaa tilausvuoroani. Puoli minuuttia siitä siihen tulee sellainen seminätti misu mielessään kylmä Fizz.

Nainen: "Oot kyl sen verran herrasmiehen näköinen et tarjoot kyllä mulle yhen siiderin"

Pavlikovsky: "Jooh no eipä taida tippua"

Nainen: "No c`mon, iltaahan tässä ollaan viettämäs, sul on hei varmaan rahaa"

Pavlikovsky: "Niin mulla kun ei ole tapana jaella täällä mitään armo sidukoita, et jos ei sulla muuta niin..."

Nainen avaa lompakkonsa ja kaataa 20 sentin hilukasan eteeni tiskille, joilla kieltämättä olisi jo varmaan saanutkin sen siiderin.

Nainen: "Kato ny hei, emmä näil saa mitää."

Pavlikovskyn kaveri: "Jäikö opintotuki saamatta?"

Nainen Pavlikovskyn kaverille: "sulta en kysyny mitää."

Pavlikovsky: "no niin mitä vielä?"

Nainen: "en oo ikinä nähny noin sikamaista jätkää."

Uuhh, omatuntoni kolisi kovaa ja seuraavaksi sama muija säntäsi tiskin toiselle puolelle, jossa sai uhrin vikiteltyä ostamaan jääkylmää Golden Capia. Noh laitetaan sen piikkiin, että kyseinen liisa oli varmasti janoinen silloin.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tällaisen beta/omegamiehen versio alfauroksen toiminnasta voisi mennä vaikka näin: Ottaisin povariin aina pari Grandia mukaan. Siinä voisi sitten trinsessalle lyödä grandin tiskille, jos kerran jano on.

Vähänkö oisin kaikkien janoisten sankari.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Miksi noista tilanteista ei voi lähteä pois? Olen aika sanavalmis tyyppi, mutta jos mä oon dokaamassa niin en lähde millään ylimielisellä vittuilu-asenteella liikenteeseen. Lähden esim riitatilanteissa, vaikka harvoin tulee niin vaan pois sen jälkeen kun huomaa että mitään sanottavaa ei enää ole, tai jos joku janari koittaa käytävällä kädet levällään väkisin tuupata, vaikka sitä väistää niin mulle ihan sama, korkeintaan lähen menemään. Jos menen baariin niin en anna kenenkään latistaa fiilistä, en juomienkerjääjien tai joidenkin huonolla itsetunnolla varustettujen "tuuppailijoiden".

Ikinä ei ole baarissa tullut mitenkään tönimistä radikaalimpaan toimintaan jouduttua, väitän että se johtuu positiivisesta luonteesta ja varmana osittain siitä että kohtuu sporttisena niitä pystyy välttämään. Lisäksi minulla on logiikkana jos joka paikkaan lähtee fyysisesti ratkomaan tilannetta, niin joskus tulee vastaan se tyyppi joka laittaa sitten täysin jätkän pakettiin. Tuota järkeä kun saisi näihin tuopiin viskojiin ja joukolla potkijoihin taottua niin maailma olisi parempi mesta.

Mutta ketjunaiheeseen, että en ymmärrä miten joku siiderin ruinaaja voi aiheuttaa noin pahoja antipatioita. Tilanteesta voi lähteä menemään, tai jos tsirpukka on kiinnostava, niin voihan sitä välillä maksaakin, varsinkin jos itsekin tilaa. Ei kannata liikaa lukiutua tiettyihin rooleihin.

Minusta liikutaan jo huonon itsetunnon alueilla, jos jonkun tuntemattoman naisen sanat aiheuttaa niin kovan kiihtymyksen että on pakko alkaa vittuilemaan joka muijalle baarissa joka ei satu omista kännijorinoista innostumaan. Varsinkin jos se on pyytänyt sitä juomaa ensin ja sen jälkeen on tullut sanaharkkaa.

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Puoli minuuttia siitä siihen tulee sellainen seminätti misu mielessään kylmä Fizz.
...
Uuhh, omatuntoni kolisi kovaa ja seuraavaksi sama muija säntäsi tiskin toiselle puolelle, jossa sai uhrin vikiteltyä ostamaan jääkylmää Golden Capia.

La donna e mobile - nainen ovat häilyväinen. Mikähän sai pään kääntymään FIZZistä Colden Capiin...? Aikoinaan vuosituhannen vaihteessa pari naispuoleista kaveriani kävivät pari kertaa juomassa pohjat paikallisessa tanssiravintolassa vanhempien herrasmiesten piikkiin ennen siirtymistään nuoremman väen seduloihin.

Mutta olen minäkin muutaman kerran juonut koko illan naisen piikkiin... Molemmilla kerroilla naiset olivat n. 15-vuotta minua vanhempia. Eikä kysessä ollut äiti ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy