Mitä helvettiä minun pitäsi oikein sanoa?
Hänen mielipiteensä olkoon sinun mielipiteesi. Hymiö.
Mitä helvettiä minun pitäsi oikein sanoa?
Hänen mielipiteensä olkoon sinun mielipiteesi. Hymiö.
Minä jo innostumaan, kun näen naisasia-ketjussa naisnimimerkin viimeisimpänä kirjoittajana, että nyt pääsen lukemaan kuumia juttuja tyttöjen välisistä sessioista mutta eihän sitä sitten tietenkään.Hänen mielipiteensä olkoon sinun mielipiteesi. Hymiö.
Olen niin vitun mukahyvä ihminen, etten toisten naisia nussi.
Noista asioista ei vaaraa ole, se exäni on gradua vaille oikeustieteen maisteri, josta syystä hän osaa hyvin ja luontevasti kyllä kusettaa voimassaolevaa miestänsä. Kyllähän se nainen välillä minuakin yrittää kusetella: "emme me enää seurustele, joten pannaan vain", mutta minähän näen clarkkentimäisesti katseellani lävitsensä ja totean, että heillä on vain ollut riita - ehkei sitäkään - ja nainen yrittää valehtelullaan vain saada ruuviinsa meisseliä.Oikein muitten muijiin sotkeutuminen saattaa aiheuttaa parhaimmillaan itkua&hammasten kiristelyä tai silmien tummumista&nenäverenvuotoa, pahimmillaan hengenlähtö on lähellä
Noista asioista ei vaaraa ole, se exäni on gradua vaille oikeustieteen maisteri, josta syystä hän osaa hyvin ja luontevasti kyllä kusettaa voimassaolevaa miestänsä. Kyllähän se nainen välillä minuakin yrittää kusetella: "emme me enää seurustele, joten pannaan vain", mutta minähän näen clarkkentimäisesti katseellani lävitsensä ja totean, että heillä on vain ollut riita - ehkei sitäkään - ja nainen yrittää valehtelullaan vain saada ruuviinsa meisseliä.
Se nainen on 10 vuoden aikana pettänyt kaikkia poikakavereitaan/miesystäviään eikä ole koskaan jäänyt kiinni. Jopa 3 vuotta eräänkin kanssa oli. Olin kuulemma eka jolle kertoi kaiken. Ja sitä kuulemma olen edelleen. On tuo kyllä kertonut niin isoja juttuja, että uskon kyllä, ettei ole niistä paljoa jutellut muille. On se mahdollista, ettei kiinni jää, jos on femme fatale tai vastaava mies. Kuulemma minä olin ainoa, olimme 3kk, jota ei koskaan pettänyt. Humoristina jopa uskon sen. Ei haittaisi vaikka olisi pettänytkin, mutta en usko siihen.Äläs nyt vaikka me miehetkin olemme välillä vähän hölmöjä, niin yleensä mekin haistelemme ajan kuluessa asioitten mätäneisyysasteen, meinaan jos tämä ei ole eka kerta, niin kertoin kasvaa exponentiaalisesti kiinnijäämiselle..
Se nainen on 10 vuoden aikana pettänyt kaikkia poikakavereitaan/miesystäviään eikä ole koskaan jäänyt kiinni. Jopa 3 vuotta eräänkin kanssa oli. Olin kuulemma eka jolle kertoi kaiken. Ja sitä kuulemma olen edelleen. On tuo kyllä kertonut niin isoja juttuja, että uskon kyllä, ettei ole niistä paljoa jutellut muille. On se mahdollista, ettei kiinni jää, jos on femme fatale tai vastaava mies. Kuulemma minä olin ainoa, olimme 3kk, jota ei koskaan pettänyt. Humoristina jopa uskon sen. Ei haittaisi vaikka olisi pettänytkin, mutta en usko siihen.
Naisia tulee, naisia menee.
Mies voi luottaa elämänsä aikana vilpittömästi vain yhteen naiseen. Ja se on oma äiti.
No, pitkä tarina lyhyenä, kaverikorttihan sieltä vedettiin esiin. Pettymys oli luonnollisesti suunnaton, varsinkin kun kyseinen toimenpide suoritettiin puhelimen kautta. Kovasti koitti uskotella että syy ei ole minussa eikä toista miestä ole, mutta vaikeaa se on uskoa.
Tällä hetkellä itkettää ja vituttaa.
Kovasti koitti uskotella että syy ei ole minussa eikä toista miestä ole, mutta vaikeaa se on uskoa.
Tuo ei ole välttämättä kauhean hyvä pohja tutustumiselle. Luovuta. Pakkomielteillä on se taipumus, että pakkomielteiden kohde alkaa kokea olonsa todella epämukavaksi ja turvattomaksi. Et todennäköisesti onnistu luomaan kaveruutta, ainakaan molemminpuolista, tuohon neitoon laisinkaan jos olet pakkomielteinen. Lisäksi jos tuolla naisella on se poikaystävä, niin ihan oikeasti anna asian silloin olla. Aivan varmasti löytyy vapaita naisia, jotka on ihan yhtä ihastuttavia kuin tuo, ehkä enemmän.On tullut nimittäin pakkomielle tästä tytöstä.
Kaikki hyvin. Oikeastaan mahtavasti. Tai vielä enemmän. Ollut jo pitkään, ja aina vaan paremmaksi muuttuu. Onnea, Ukkometso!
Jossain voisi olla sääntö, että pitää ilmoittaa...
Omalla kohdallani naisasioita tai naisia voi parhaiten kuvata kysymyksellä: Mitä ne on?
Hiljaista siis tällä rintamalla mutta eipä lie ihme sillä tokkopa kovinkaan moni tulee kotoa minua hakemaan.
Pitäisi lie tehdä asialle jotain jos haluaisi elämään muutakin kuin yksin- ja joutenoloa mutta kun ei jaksaisi tehdä mitään.
vlad.