Naisasiat

• 7 587 787
  • 26 609

Fordél

Jäsen
Olen myös huomannut, että se alun "me olemme täysin samanlaisia"-fiilis on kadonnut.

Ei pitäisi yleensä tarttua vain yhteen lauseeseen, mutta tämähän on ihan totta ja näin sitä aina tuppaa käymään. Ei ehkä ihan niillä perusteilla mitä Bones tässä esitti vaan itsellä näiden muutamien naisten kanssa käynyt niin, että aluksi tulee se "hitto me ollaan niin samanlaisia" -fiilis, jota kestää se alkuhuuma. Sitten sitä alkaakin huomaan, että okei jotkut asiat yhdistää, mutta on myös paljon asioita, joista ajatellaan hyvin erilailla. Toiselle jotkut asiat ovat tärkeitä ja toiselle taas eivät merkkaa juuri mitään. Ehkä sitten tässä vaiheessa suhdetta moni suhde kaatuu. Se samanlaisuus -fiilis ja yhtenäisyys ei jaksa kantaa vaan alkaa ajatella, että onko tässä kuitenkaan kaikkia niitä asioita, joita itse haluaa parisuhteelta.

Omassa suhteessa on varmaan menossa taas tämä vaihe. Alussa kaikki tuntui niin helpolta, mutta nyt on tullut kaikenlaista ongelmaa ja erilaisuutta vastaan. Nyt tässä varmaan katsellaankin, että selvitäänkö näistä. Tällä hetkellä tuntuu, että selvitään, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toisaalta on onneksi saavutettu jo sellainnen perusonnellisuuden taso, joka jaksaa viedä tätä hommaa eteenpäin.

Mitä tulee Bonesin kirjoitukseen muuten niin rehellistä tekstiä ja siitä aina hatun nosto. Tärkeintä on olla itselle ja toiselle rehellinen. Siitä kun lähtee liikkeelle niin ei voi mennä kovin pahasti metsään. Ehkä tuo tarinanne on lopussa ja sääli jos siinä menee myös ystävyys. Niitähän ei ole koskaan liikaa. Mutta kun valitettavasti toiselle ei voi liikaa olla mieliksi, joten jos et pysty antamaan enempää suhteeseenne niin sille ei sitten voi mitään. Mun mielestä kannat kuitenkin turhaa syyllisyyttä siitä, että et ole koko aikaa läsnä kun kyse ei ole kuitenkaan normaalista parisuhteesta ja molemmat sen tietää.

Kuinka tärkeä on toi ihastumisen tunne eli onko vain niin että haluat sitä pelkästään sen tunteen takia? Onhan se mieletön tunne ja kaikkihan sitä janoaa, mutta monesti sen tunteen jälkeen edessä ovat samat ongelmat ellei niille ole kyennyt tekemään jotain tai ellei tämä uusi ihastus pysty niihin vaikuttamaan.

Sori, vähän sekavaa...

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Teinpä äsken pikku kenttätutkimuksen, ihan harrastukseni ohessa.

Olin joku tunti sitten baarissa, niinkuin kalsarikänniketjusta voi todistaa. No siinä katselin kelloa, että se on joko kotiinlähtö tai lähimpään baariin, joka on ns. tappiin asti auki. Olin jo päättänyt, että minä en sinne baariin mene. Muutenkin ajatuksissa pyöri kaikenlaista, eli saatoin ulkopuolisen silmiin näyttää suomeksi sanottuna vittuuntuneelta. Siltähän suomalainen mies näyttää, kun asioita fundeeraa.

No ei siinä mitään, istuin tuoppini kanssa, tein baarimikolle kappaletilauksen ja pohdin niitä näitä, kunnes kaksi noin 20-vuotiasta naista tuuppi minua, ja toinen (naamastaan pirun lävistetty) sellainen sanoi: tule nyt meidän pöytään, sä näytät niin tylsältä, sulle tulee paljon hauskempaa kun tuut meidän pöytään". No, hetken siinä intin pissisten kanssa, että enpä tule, mutta koska promilleja oli päässä jo kohtalaisesti, niin eipä noiden naamaltaan eittämättä kauniiden tyttöjen tarvinnut mitään elämää suurempaa laukoa, että istuin heidän kanssaan samassa pöydässä.

Siellä sitten tapani mukaan pidin itseni vaikeastilähestyttävänä. Melkein jo neitoset onnistuivatkin minut saamaan avautumaan, kunnes tuli taikalause: "Tarjooks sä meille siiderit". No minäpä siihen, että "En!". Ja sen jälkeen tuli sellainen haukkuryöppy, että minun oli ihan oikeasti lähdettävä pakoon sieltä pöydästä, koska muuten olisin kokenut tunkeutuneeni näiden ihanaisten nuorten naisten pöytään vasten heidän tahtoaan. Lähtiessäni meinasin ison kokoni vuoksi kaataa heidän (tai siis alunperin meidän) pöydän, ja kommentti siihen oli: "No kai nyt tuollainen luuseriläski kaataa kaikki pöydät etc."

Että hyvää työpäivää vaan kaikille, eihän noita naisia nyt mihinkään palvelukseen suvaitse laittaa. Naiset on parasta, mitä maa päällään kantaa, mutta juuri nyt ei siltä tunnu. Jos kohta ei ole koskaan ennenkään tuntunut.

Enää pitäisi tietää mihin tämä raportointi perustuu. Naissaatanan liikkeistä meille raportoi tahtookirjoittaa?

Kiusasivatko isosiskot? Eikö äiti ostanut leluja?

Hakeudut tilanteisiin joista pääset jakamaan näitä kommentteja. Miksi?

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hakeudut tilanteisiin joista pääset jakamaan näitä kommentteja. Miksi?

En hakeutunut tähän tilanteeseen. Tai siis, ne kaksi neitosta kyllä pitivät niin vakuuttavan markkinointipuheen seuraansa liittymisen puolesta, että siihen lankeamista voidaan pitää joko a)sinisilmäisyytenä b)kyvyttömyytenä oppia kantapään kautta.

Ihan kuinka vain. Mielestäni en siellä baarissa eilen (tai siis tänään) tehnyt mitään väärää. Ja tähän loppuun voisi heittää sen saman lauseen, johon Rautavaaran Tapsan Korttipakka päättyy.

Fordél

Jäsen
Ihan kuinka vain. Mielestäni en siellä baarissa eilen (tai siis tänään) tehnyt mitään väärää. Ja tähän loppuun voisi heittää sen saman lauseen, johon Rautavaaran Tapsan Korttipakka päättyy.

Juu tällä kertaa et tehnyt kun et alkanut vittuilemaan takaisin. Hienoa kun olet ottanut neuvoistani onkeen!

Mitä tulee muuten toimintaasi niin jätä vielä yleistäminen pois. Naisia on monenlaisia. Tuo lause rimmaa ja toimii!

Kipelov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiovan fasistijuntta
Niinhän siinä sitten kävi, että itsekin pääsee avautumaan tähän pahamaineiseen ketjuun.

Ollaan oltu naaraan kanssa kuutisen vuotta kimpassa, harrastettu ja reissattu yhdessä, kihloissa pari vuotta ja yhdessä asuttu n. 1,5 vuotta. Ehkä viimeisen viikon aikana neiti on tuntunut vähän etäiseltä, kun taas itsellä on jostain syystä ollut tavallistakin rakastuneempi olo. Tunnehan menee aina puuskissa, joskus on arkisempi tunne ja välillä taas tällainen. Joka tapauksessa eilen pommi sitten putosi, kun neiti ilmoitti harkitsevansa eroa. Tärkein syy oli se, etten ole onnistunut osoittamaan sitoitumistani riittävän tehokkaasti. Syynä tähän on hänen mukaansa se, että ehdotukseni kihloista syntyi yhden riidan jälkimainingeissä (kyseessä ns. teinikihlat eli varsinaista hääpäivää ei sovittu) ja yhteenmuuttokin tuli vähän opportunistisesti tilanteessa, jossa kämppikseni lähti kävelemään - aiemmin tyttöystävä joutui hakemaan uutta kämppää hänen kämppiksensä muutettua pois, mutta silloin en ollut valmis hakemaan hänen kanssaan yhteistä luukkua, koska olin vasta muuttanut kämppään silloisen kämppikseni kanssa. Anyways, en kuulemma ole riittävästi osoittanut sitoutumistani. Mahtavaa yhteistä aikaa on toki takana vaikka kuinka, mutta tällaisesta jäädään sitten kiinni.

Toinen tärkeä syy oli kyvyttömyyteni tehdä pitkän tähtäimen suunnitelmia esim. reissaamisen suhteen - en ole tykännyt ostella halpoja lippuja esim. jenkkilään tai kaukoitään, koska opiskelijan työtilanne on aina vähän mitä on, eikä jotakin työmahdollisuutta olisi välttämättä helppo perua sen vuoksi, että tietylle aikavälille on buukattu matka. Helppo on tietysti jälkiviisastella, että sen kuin olisi mennyt vain.

Virheitä on siis tehty molemmin puolin ja itse nähtävästi ne merkittävämmät. Suhteessa ei kuitenkaan ole oltu mitenkään metsässä koska nainen on jo pitkään halunnut naimisiin, itse en ole kokenut itseäni siihen jotenkin riittävän aikuiseksi, ja nainen ei vastaavasti ole halunnut "odottaa ikuisesti". Tämän seurauksena neiti ei sitten kuulemma rakasta ainakaan tällä hetkellä. Ymmärrän sinänsä naisen turhautumisen joistakin asioista, mutta mieleen tulee taas vanha kierous, eli nainen tuntuu jotenkin ensisijaisesti haluavan naimisiin eikä viettää yhteistä elämää kanssani. "Jos tuolle ei käy, etsin toisen aviomiehen." Ei homma ihan noin raadollisesti meillä etene, mutta keljuilta ajatuksilta ei voi välttyä.

Onpas hauska olla töissä. Ilta ja yö menivät itkiessä, jutellessa ja kattoon tuijottaessa. Iltapäivällä olisi palaveria. Ai kun on kiva keskittyä. Toisaalta eipä sinne kotiinkaan olisi voinut jäädä makaamaan, se se vasta olisi ahdistanut.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mitä tulee muuten toimintaasi niin jätä vielä yleistäminen pois. Naisia on monenlaisia. Tuo lause rimmaa ja toimii!

Juuei. Kohdalleni näyttää osuvan koko ajan näitä tapauksia. En oikein jaksa uskoa, että kyse voi olla vain huonosta tuurista.

Te jatkiksen urokset, jotka olette löytäneet rinnallenne naisen, joka vilpittömästi teistä välittää, olkaa onnellisia. Teille on käynyt melkoinen flaksi.

Ei sillä, ettäkö mitään ämmää kaipaisin pysyvästi elämääni rajoittamaan, mutta olisi joskus kiva tutustua mukavaankin naiseen. Edellisestä kerrasta alkaa olla jo aikaa...

Ja ennen kuin tämä viesti taas julistetaan itkupotkuraivareiksi, niin koettakaas miettiä, mitkä fiilikset siitä tulee, kun kaksi viehättävää neitosta pyytää taidokkaasti näytellen seuraansa, tarkoituksena vain pummata ilmaiset drinkit. Vituttaa se semmonen, ei voi mittään.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ja ennen kuin tämä viesti taas julistetaan itkupotkuraivareiksi, niin koettakaas miettiä, mitkä fiilikset siitä tulee, kun kaksi viehättävää neitosta pyytää taidokkaasti näytellen seuraansa, tarkoituksena vain pummata ilmaiset drinkit. Vituttaa se semmonen, ei voi mittään.
Vituttaahan se. Sanavalmis pitäisi pystyä näissä tilanteissa olemaan mutta ei aiemmin mainitsemallasi tavalla. Tiedä vaikka juuri silloin sen mukavan hyvännäköisen tytön pelotit pois idioottimaisella käytökselläsi.

Itseäni vituttaa, että olin sen verran tuiskeessa aikanaan erään jo edesmenneen juottolasta poistuessani, etten osannut eräälle blondivätykselle kunnolla täräyttää takaisin. Odoteltiin siinä peräkkäin narikkalaput kädessä, kun tyttönen tokaisi hetken pällisteltyään: "Vittu sä oot ruma."

Tuli vähän sellainen kummeliolo, "vaikka minä homo olisinkin, ei siitä tarvitse minulle itselleni kertoa". Humalatila oli vain niin vahva, että jäi täräyttämättä takaisin. Onneksi ei sentään niin vahva, että olisin mielenhäiriössä täräyttänytkin fyysisesti....

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaahan se. Sanavalmis pitäisi pystyä näissä tilanteissa olemaan mutta ei aiemmin mainitsemallasi tavalla. Tiedä vaikka juuri silloin sen mukavan hyvännäköisen tytön pelotit pois idioottimaisella käytökselläsi.

Itseäni vituttaa, että olin sen verran tuiskeessa aikanaan erään jo edesmenneen juottolasta poistuessani, etten osannut eräälle blondivätykselle kunnolla täräyttää takaisin. Odoteltiin siinä peräkkäin narikkalaput kädessä, kun tyttönen tokaisi hetken pällisteltyään: "Vittu sä oot ruma."

Tuli vähän sellainen kummeliolo, "vaikka minä homo olisinkin, ei siitä tarvitse minulle itselleni kertoa". Humalatila oli vain niin vahva, että jäi täräyttämättä takaisin. Onneksi ei sentään niin vahva, että olisin mielenhäiriössä täräyttänytkin fyysisesti....

Vastaavaa ruma nimittelyä ei ole tullut kännissä vastaan mutta lähes kaikkia muita mahdollisia aikanaan. Olen aina paukauttanut takaisin Kauppaneuvos "Paukun" legendaarisella kommentilla, kun hän oli tolkuttomassa humalassa aamupäivällä ja turkkia kantava nainen kommentoi humalatilaa..
Paukun kommetti siis "Hyvä rouva, kotkakin lentää joskus matalalla, mutta kana ei koskaan korkealla.."

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Odoteltiin siinä peräkkäin narikkalaput kädessä, kun tyttönen tokaisi hetken pällisteltyään: "Vittu sä oot ruma."
Moinen kertoo enemmänkin sanojan pikkusieluisuudesta, kuin mistään muusta. Totta kai moiset jutut ärsyttää, mutta ehkä paras tie on olla kiinnittämättä mitään huomiota. Paras vastaisku on, kun provosoija ei saa mitään vastineeksi.

Tietysti jos joku naseva heitto tulee spontaanisti, niin se voi pistää vastapuolen hiljaiseksi. Muussa tapauksessa täydellinen välinpitämättömyys on paras vaihtoehto.

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Satuin kerran baaritiskille parin melko vetävän näköisen neidin lähettyville. Siihen saapastelee jätkä ja pyytää tanssille. Tytöt rupeaa suureen ääneen luettelemaan miksi tanssi ei kiinnosta, arvostellaan ulkonäköä, varallisuutta sekä herran oletettua mieskuntoa. Tai tässä tapauksessa sen puutetta. Mies ei ollut millänsäkään, odotteli hiljakseen kunnes tuli musiikissa se sekunnin tauko ja karjaisi täysillä "ja minähän en vitusta viittäsataa maksa" ja lähti kävelemään. Markkoilla vielä maksettiin siihen aikaan. Seurasi synkkä hiljaisuus neitojen puolelta, sekä runsaasti kiinnostuneita katseita.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Legendaarisia ovat myös tapaukset, joissa muija tekee tuttavuutta miehen kanssa, ja jossakin vaiheessa pyytää tätä tarjoamaan drinkkiä. Ja kun drinkkilasi on neitokaisen sievässä kämmenessä, luikkii tämä tiehensä sanaakaan sanomatta. Kaverilleni on joskus tehty tämä. Myös itselleni, mutta silloin olin niin saatanan idiootti, että tarjosin vodkarusschianin ihan oma-aloitteisesti. Tuskin ikinä tarjoan enää naiselle drinkkiä baarissa, ainakaan ensimmäisenä iltana.

Eivät hirveästi tämä ja muut täällä kerrotut tapaukset nosta arvostusta naissukupuolta kohtaan, vaikka minkä lasien läpi koettaisi katsoa.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuskin ikinä tarjoan enää naiselle drinkkiä baarissa, ainakaan ensimmäisenä iltana.
En tarjoa kyllä itse drinkkiä kuin ihan oikealle avecille, jonka kanssa on varta vasten lähtenyt liikenteeseen. Kaikenlaiset keimailijat ja ruinaajat saa ruinata muualta ihan rauhassa.

Kerran olen virheen tehnyt, toiste en.

Fordél

Jäsen
Juuei. Kohdalleni näyttää osuvan koko ajan näitä tapauksia. En oikein jaksa uskoa, että kyse voi olla vain huonosta tuurista.

Niin en tiedä missä porukassa pyörit, mutta omassa ystäväpiirissäni ja eukkoni ystäväpiirissä ei tuollainen käytös tulisi mieleenkään. Eli edelleen, meitä on moneen junaan, joten ei kannata edelleenkää tuomita kaikkia. Koita uskoa, pliis!

Te jatkiksen urokset, jotka olette löytäneet rinnallenne naisen, joka vilpittömästi teistä välittää, olkaa onnellisia. Teille on käynyt melkoinen flaksi.

Onhan noita laadukkaita ja hyvä käytöksisiä naisia liikenteessä vaikka kuinka, mutta se, että kemiat sitten lopulta natsaa, on melkoinen flaksi.

Ei sillä, ettäkö mitään ämmää kaipaisin pysyvästi elämääni rajoittamaan, mutta olisi joskus kiva tutustua mukavaankin naiseen. Edellisestä kerrasta alkaa olla jo aikaa...

Ja sen huomaa asenteesta. Muista kuitenkin käyttäytyä ihmisiksi kun joku alkaa vähänkään herättää mielenkiintoa. Ja kannattaa välttää silloin tota ämmä sanan käyttöä...

Mitä tulee taas tohon rajoittamiseen niin itse en ole vielä parisuhteessa sellaista tunnetta kokenut. Ja senkin voi katsoa enemmän antamiseksi eli annat vaikka toiselle aikaa. Turha sitä on nähdä rajoituksena. Sitä paitsi toimivassa suhteessa viettääkin mielummin aikaa kuin jossain räkälässä.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners

Mua ihmetyttää se, että ainut kontakti sulla naisiin liittyy aina ravintolaan. Oltetko ulkonäöltäsi ns "helppo nakki" jota neitoset tulevat lypsämään vai tapaatko vastakkaista sukupuolta missään muualla? Itselläni on lähes aina baaritiskillä seuraa hyvinkin nopeasti mutta nämä naiset eivät ruinaa juotavaa vaan maksavat sen itse. Kuinka vanha olitkaan...?

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Tuli noista muijien "baarihyväksikäytöistä" mieleen omalle kohdalle sattunut (melko turha) juttu.

Oltiin kaverin kanssa tujujen pohjien jälkeen suunnattu keskustaan päin. Siinä baarin ohi käveltyämme tuli kaksi semi-kuumaa muijaa sivukujalta juttelemaan. Siinä kaverini kanssa nuorina ja sinisilmäisinä jutusteltiin hetken aikaa, kunnes naiset tarttuivat käsivarsista kiinni, toisen käden käydessä millon missäkin. Menimme baarin narikkaosastolle jossa nämä leidit sanoivat meidän maksavan herrasmiehinä heidät sisään. Siinä sitten hämmästyneinä kaivoimme kuvetta. Tässä vaiheessa portsarit tsekkasivat paperit. Ei oltu ilmeisesti täysikäisiä, muijat kiittivät ja painuivat baariin. Minä kaverini kanssa puistoon sammaltamaan.

Kyllä naiset osaavat vedellä oikeista naruista miehiä, kun tietävät heillä olevan sitä mitä miehet haluavat.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä naiset osaavat vedellä oikeista naruista miehiä, kun tietävät heillä olevan sitä mitä miehet haluavat.

Tiedän myös tapauksia kun miesporukka vie joukossa blondityttöä kuin pässiä narussa. Eri asia sitten jos itse lukeudut miessukopuolen blondeihin.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mua ihmetyttää se, että ainut kontakti sulla naisiin liittyy aina ravintolaan. Oltetko ulkonäöltäsi ns "helppo nakki" jota neitoset tulevat lypsämään vai tapaatko vastakkaista sukupuolta missään muualla? Itselläni on lähes aina baaritiskillä seuraa hyvinkin nopeasti mutta nämä naiset eivät ruinaa juotavaa vaan maksavat sen itse. Kuinka vanha olitkaan...?

Kait mä sitten olen tuonikäisten naisten mielestä (~20v) se helppo nakki (itse 28). Kaipa noin kolmekymppinen äijä näyttää sellaiselta helpolta nakilta, ja sitten tuollaiset ihqteinit vielä kuvittelevat, että kyllä tämänikäisen taloudellinen tilannekin on siinä kunnossa, että se juomat tarjoaa mukisematta, kun ei se lompakossakaan tunnu. Tai jotain.

Toki moni nainen on myös kieltäytynyt tarjoamastani drinkistä, mutta kyllä se tuonikäisille neidoille varmaan aina kelpaa. Tai ainakin noille kahdelle neidolle olisi kelvannut.

Mutta kuten sanottu, tästä lähtien taitaa yhdenkään naisen olla turha ruinata meikäläiseltä drinksuja, olin itse sitten miten humalassa vain, tai vaikka tulisi millainen hemaiseva kaunotar kinuamaan juomaa. Taitaa se "painu vittuun" -linja olla se kaikkein varmin linja.

Viimeksi muokattu:

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Legendaarisia ovat myös tapaukset, joissa muija tekee tuttavuutta miehen kanssa, ja jossakin vaiheessa pyytää tätä tarjoamaan drinkkiä. Ja kun drinkkilasi on neitokaisen sievässä kämmenessä, luikkii tämä tiehensä sanaakaan sanomatta. Kaverilleni on joskus tehty tämä. Myös itselleni, mutta silloin olin niin saatanan idiootti, että tarjosin vodkarusschianin ihan oma-aloitteisesti. Tuskin ikinä tarjoan enää naiselle drinkkiä baarissa, ainakaan ensimmäisenä iltana.

Eivät hirveästi tämä ja muut täällä kerrotut tapaukset nosta arvostusta naissukupuolta kohtaan, vaikka minkä lasien läpi koettaisi katsoa.

Noita on nähty myös täällä, eli olen kanssa ottanut sen linjan että juomia ei tarjota täysin tuntemattomille naisille baarissa olipa ne kuinka kauniita tahansa( tai ainakin luulevat olevansa omasta mielestään :)). En tiedä onko tämä sitten poikkeus sääntööni, mutta viime vloppuna tuli oltua kaverin emännän halloween juhlissa, jossa oli tupa täynnä tuntemattomia emäntiä. Kun lähdettiin kaupungille yökerhoon niin siellä tuli tarjoiltua pari drinkkiä naisille joihin tutustuin alkuillan halloween juhlissa. Mutta tässäkin tapauksessa olin tutustunut jollakin tasolla naiseen ennen kuin ostin juoman ja tein sen omasta aloitteesta ilman että nainen olisi pyytänyt. Olen seurannut baaritiskillä vieressä kun naiset ovat juuri käyttäneet sitä taktiikkaa että mennään juttelemnaan siksi aikaan kunnes saadaan se juoma ja sen jälkeen lähdetään menemään. Täytyy ihmetellä sellaisia miehiä kuka suostuu tollaseen touhuun, ehkä ne oppii kantapään kautta niin kuin itsekin olen oppinut.

Sen verran olen vissiin herrasmies että vaikka nainen kutsuu treffeille niin olen aina maksanut molempien juomat ja mahd. sisäänpääsymaksut, vaikka eikö jonkun etiketin mukaan se kuulu sille kuka kutsuu treffeille?

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Itse kyllä otin aikanaan sen kannan, että minulle tarjotaan juomia. Sitä paitsi tuo toimii ihan hyvänä huumoripalana, kun aloittelee juttua naisen kanssa.

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täytyy nyt tähän drinkin tarjoamis -asiaan todeta, että voimme näitä juomantyrkyttäjiä syyttää siitä, että baareissa juomankerjääjiä pyörii. Monet juntit yrittävät juuri tällä tarjoamisella päästä naisten juttusille, kun eivät muuten osaa. Itselle ei tulisi mieleenkään kellekään tuntemattomalle naiselle juomaa tarjota. Tottakai sitten persaukiset naiset hoksaavat, että juomantyrkyttäjiä baareissa pyörii, joten kannattaa potentiaalisen näköisille miehille mennä jotain mukavaa lepertelemään ja sitten juomaa hinkumaan.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Taitaa se "painu vittuun" -linja olla se kaikkein varmin linja.

Ainakin se on varmin linja päätyä yksinoloon. Vittumaisia tapauksia riittää joka lähtöön, mutta kyllähän noissa myös oma asenne ratkaisee. Jos on vittuuntuneen ja yrmeän näköinen jo valmiiksi, niin kyllä sekin karkottaa porukkaa.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Itse tarjoan kavereille joskus ja muille tutuille, mutta tuntemattomille en tarjoa. En ymmärrä, kellä on pokkaa ruinata juotavaa tuntemattomalta. Välillä tulee näitä pissiksiä, jotka ruinaavat drinkkiä ja kieltävän vastauksen kuultuaan tokaisevat "Haista v*ttu sitten", joka aiheuttaa ainakin allekirjoittaneelle spontaanin naurukohtauksen. Alkuaikoina, kun baareissa rupesin pyörimään niin tarjoilin, kun yritti päästä jutulle. Täytyy silti sanoa, ettei poika tiennyt sitä mitä edes haki tai halusi. Kyllä potenttiaalinen tyttöystävä tai vaimo matzku erottuu, ilman tarjoiluakin ja en ota asiasta mitenkään paineita, kun tietää mitä on hakemassa.

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itsellä oli konkreettisesti tapana näyttää punaista korttia (löyty lompakosta) random-naisille, jotka baareissa drikkiä pyysivät. Tietysti tulevalle baarihoidolle oma-aloitteisesti drikkiä usein tarjosin.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Täytyy nyt tähän drinkin tarjoamis -asiaan todeta, että voimme näitä juomantyrkyttäjiä syyttää siitä, että baareissa juomankerjääjiä pyörii. Monet juntit yrittävät juuri tällä tarjoamisella päästä naisten juttusille, kun eivät muuten osaa. Itselle ei tulisi mieleenkään kellekään tuntemattomalle naiselle juomaa tarjota. Tottakai sitten persaukiset naiset hoksaavat, että juomantyrkyttäjiä baareissa pyörii, joten kannattaa potentiaalisen näköisille miehille mennä jotain mukavaa lepertelemään ja sitten juomaa hinkumaan.
Minusta tällainen juomankerjääminen on tosi keravalaista. Itse en huoli kenenkään vieraan tarjoamaa juomaa. Minulla on kyllä varaa maksaa itse juomani ja valita seurani.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy