Olen myös huomannut, että se alun "me olemme täysin samanlaisia"-fiilis on kadonnut.
Ei pitäisi yleensä tarttua vain yhteen lauseeseen, mutta tämähän on ihan totta ja näin sitä aina tuppaa käymään. Ei ehkä ihan niillä perusteilla mitä Bones tässä esitti vaan itsellä näiden muutamien naisten kanssa käynyt niin, että aluksi tulee se "hitto me ollaan niin samanlaisia" -fiilis, jota kestää se alkuhuuma. Sitten sitä alkaakin huomaan, että okei jotkut asiat yhdistää, mutta on myös paljon asioita, joista ajatellaan hyvin erilailla. Toiselle jotkut asiat ovat tärkeitä ja toiselle taas eivät merkkaa juuri mitään. Ehkä sitten tässä vaiheessa suhdetta moni suhde kaatuu. Se samanlaisuus -fiilis ja yhtenäisyys ei jaksa kantaa vaan alkaa ajatella, että onko tässä kuitenkaan kaikkia niitä asioita, joita itse haluaa parisuhteelta.
Omassa suhteessa on varmaan menossa taas tämä vaihe. Alussa kaikki tuntui niin helpolta, mutta nyt on tullut kaikenlaista ongelmaa ja erilaisuutta vastaan. Nyt tässä varmaan katsellaankin, että selvitäänkö näistä. Tällä hetkellä tuntuu, että selvitään, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Toisaalta on onneksi saavutettu jo sellainnen perusonnellisuuden taso, joka jaksaa viedä tätä hommaa eteenpäin.
Mitä tulee Bonesin kirjoitukseen muuten niin rehellistä tekstiä ja siitä aina hatun nosto. Tärkeintä on olla itselle ja toiselle rehellinen. Siitä kun lähtee liikkeelle niin ei voi mennä kovin pahasti metsään. Ehkä tuo tarinanne on lopussa ja sääli jos siinä menee myös ystävyys. Niitähän ei ole koskaan liikaa. Mutta kun valitettavasti toiselle ei voi liikaa olla mieliksi, joten jos et pysty antamaan enempää suhteeseenne niin sille ei sitten voi mitään. Mun mielestä kannat kuitenkin turhaa syyllisyyttä siitä, että et ole koko aikaa läsnä kun kyse ei ole kuitenkaan normaalista parisuhteesta ja molemmat sen tietää.
Kuinka tärkeä on toi ihastumisen tunne eli onko vain niin että haluat sitä pelkästään sen tunteen takia? Onhan se mieletön tunne ja kaikkihan sitä janoaa, mutta monesti sen tunteen jälkeen edessä ovat samat ongelmat ellei niille ole kyennyt tekemään jotain tai ellei tämä uusi ihastus pysty niihin vaikuttamaan.
Sori, vähän sekavaa...