Naisasiat

  • 7 522 392
  • 26 580
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Etenkään kun tahtookirjoittaa itse on useampaan otteeseen tullut julistamaan, kuinka olen vähintäänkin itsekeskeinen ja vajaaälyinen...

Vähän off-topikkia, mutta linkitäpä yksikin viesti, jossa olen sinua sanonut itsekeskeiseksi tai vajaaälyiseksi, niin saat keksin. Erittäin ala-arvoisia syytöksiä esität.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vähän off-topikkia, mutta linkitäpä yksikin viesti, jossa olen sinua sanonut itsekeskeiseksi tai vajaaälyiseksi, niin saat keksin.

Kiitti, mutta söin juuri. Väistöyrityksesi on kyllä sinällään ovela: melkein jo aloin nähdä ylimääräistä vaivaa, kunnes huomasin, ettet ollut noteerannut pääpointtia lainkaan. Eipä siis minunkaan tarvitse.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kiitti, mutta söin juuri. Väistöyrityksesi on kyllä sinällään ovela: melkein jo aloin nähdä ylimääräistä vaivaa, kunnes huomasin, ettet ollut noteerannut pääpointtia lainkaan. Eipä siis minunkaan tarvitse.

Olen todennut, että olen tutustunut toki myös mukaviin naisiin. Olen myös koko ajan korostanut, että tietyt naiset (eli ne, joille oma ulkonäkö on noussut hattuun) ovat kusipäitä. Ja olen myöntänyt senkin, että syyllistyin yleistämiseen olemalla tyly minua lähestynyttä kaunista naista kohtaan. Olen myöntänyt, että käyttäytymiseni naista kohtaan oli vittumaista, enkä aio ottaa tuota tavaksi, joskaan en voi luvata, etten "sopivassa" mielentilassa joskus käyttäytyisi samoin uudelleenkin.

En tosin ollut näitä toteamuksia yhteen viestiin kasannut, mutta nyt olen.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Keskustelua jonkin aikaa seuranneena ihmettelen todella paljon tahtookirjoittaa menettely tapoja. Syitä ovat nämä.

A) Hän on ilmiselvästi saanut kerran tai useammin nenilleen tämmöiseltä "ulkonäöstään hattuun nouseilta kusipäiltä"

B) Hän käyttäytyy tarkoituksella kusipäisesti kaunista yksilöä kohtaan. Mutta edellisessä viestissä sanoo, että ei aijo ottaa sitä tavaksi.

Tahtookirjoittaa, kuten varmasti tiedät suomessa on paljon näitä "itsekeskeisiä ulkonäöstään hattuun nousseita kusipäitä". Miksi sitten tietoisesti alennut heidän tasolleen? Kusipäitä tulee ja menee, mutta olemalla itse kusipää muille niin olet ansainut vastaisuudessakin saman kusipäisen kohtelun. Myöskin niiltä, jotka eivät ole kusipäitä, mutta olettavat sinun olevan. Sanoit myöskin toisen nöyryyttämisen jälkeen tulevan hieno fiilis päälle? Tuntuu todella uskomattomalta, kun olet itse selvästikin kokenut kusipäiden kohtelua niin nautit siitä, että voit olla kusipää jollekin toiselle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimimerkki tahtookirjoittaa. Miksi helvetissä sotket jokaikiseen viestiisi jotain sekavaa "miksi naiset saa tehdä sitä ja tätä ja baarissa ja jne", kun tilanne on kuitenkin tämä (ja en ole ainoa joka on näitä aiheita jo sivunnut):

Sinä loukkasit tahallisesti sinua vilpittömästi lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä). Siihen ei liity mitenkään se, miten joku täysin toinen ihminen on aiemmin sinua kohdellut.
-------------------------------------------------------
Sillä nyt vaan ei ole mitään vaikutusta sinun idioottimaiseen (yms) käytökseesi vaikka naiset kusipäisyyttään söisivät miesten päitä baaritiskillä.
-------------------------------------------------------
Se, miten kohtelit sinua lähestynyttä ihmistä (ja kehuskelit sillä) oli idioottimaista, lapsellista, kusipäistä, egoistista ja huonoa käytöstä riippumatta siitä, onko joku toinen palstalainen pettänyt vaimoaan, tai onko joku nainen antanut sinulle tai jollekin muulle kännikalalle tylyt pakit baarissa.
Lainasin itseäni. Olen valmis jatkamaan sitä kunnes löydät kartalle. Yritä nyt aluksi unohtaa se "miks naiset saa tehdä niin mut mä en" ja mieti miten ihmisiä kohdellaan ilman, että se on idioottimaista, lapsellista, kusipäistä, egoistista ja huonoa käytöstä. Siis ihan sinä itse. Toista ihmistä.
Olen väsynyt.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tässä ketjussa on jos jonkinlaisia kirjoituksia, mutta hei te joilla on oma kulta, oli se sitten miehellä nainen ja naisella mies niin olkaa onnellisia. Teillä sentään on joku jota oikeesti rakastaa. Kaikilla ei ole sitä onnea vaikka he olisivat tehneet asian eteen kaikkensa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kaikilla ei ole sitä onnea vaikka he olisivat tehneet asian eteen kaikkensa.

Sanotko sä tuon nyt ihan selvinpäin vai ryvetkö itsesäälissä? Tää on meidän miesten yleinen tapa:)
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nimimerkki tahtookirjoittaa. Miksi helvetissä sotket jokaikiseen viestiisi jotain sekavaa "miksi naiset saa tehdä sitä ja tätä ja baarissa ja jne", kun tilanne on kuitenkin tämä (ja en ole ainoa joka on näitä aiheita jo sivunnut):

Loukkasinko sitä naista jotenkin? Minä annoin sille pakit, ei se ole loukkaus. Jos kokee pakit loukkauksena, kannattaa pysyä pois baarista, tai olla tekemättä aloitteita. Nimittäin aloitetta tehdessä on aina vaarana saada pakit, myös kauniilla naisella, niin uskomattomalta kuin se monesta palstalaisesta (ja kauniista naisista) tuntuisikin.


..."miks naiset saa tehdä niin mut mä en" .

"Miks miehet saa parempaa palkkaa ku me naiset...miks miesten on helpompi päästä johtotehtäviin ku meidän naisten...miks oli niin kauan, et vaan miehet pääsi armeijaan..." Kuulostaako tutulta? Näitä kysymyksiä naiset ovat ihan julkisuudessakin esitelleet iät ja ajat. Joten kai minäkin voin kyseenalaistaa jonkun naisten "etuoikeuden"? Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?

...ja mieti miten ihmisiä kohdellaan ilman, että se on idioottimaista, lapsellista, kusipäistä, egoistista ja huonoa käytöstä. Siis ihan sinä itse. Toista ihmistä.
Olen väsynyt.

Jos jollekin lähimmäiselleni olisin ollut tuollainen kusipää, niin se voisi kaduttaa. Mutta jollekin satunnaiselle baarivosulle kiukutteleminen ei aiheuta oikein mitään tuntemuksia (paitsi sillä hetkellä eittämättä hyvää fiilistä). Mitä minä hyödyn siitä, että yritän esittää mukavaa ja hauskaa naiselle, jos en tippaakaan ole sillä tuulella eikä nainenkaan sillä hetkellä kiehdo? Oli siinä tilanteessa vaan helpompaa olla mulkku kuin yrittää epätoivoisesti esittää jotakin ihanaa alfaurosta. Enkä ole syyllistynyt mihinkään rikokseen. Enkä koe huonoa omaatuntoa. Jos naiselle tuli paha mieli niin voi voi - pakeista voi sellainen tulla. Todennäköisesti se oli tuolle naiselle aivan uusi kokemus, joten ehkä hänkin nyt tajuaa, että jopa kaunis nainen voi saada pakit mieheltä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Mitä kamalaa tahtookirjoittaa on muka tehnyt? Kyllä miehilläkin on oikeus antaa pakit, itsehän komeana karjuna joudun hätistelemään naisia jatkuvalla syötöllä. No joo.

Etenkin ärsyttävää on naisten tapa liimautua varattujen miesten seuraan. Kuvittelevat ilmeisesti, että parhaat ovat aina varattuja. No mutta hei arvon naiset, minäkin olen varattu ja kaukana hyvästä miehestä. Voihan syy olla naisten vittumainen piirre eli katkeruus toisille naisille, pakko aiheuttaa muille hamehemmoille hallaa tavalla tai toisella.

Toki TH:n sanavalinnat näille tsirpuloille olivat, sanoisinko hätkähdyttäviä, mutta varmasti meni vittuilut ihan oikeaan osoitteeseen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Kaikki alkoi tämän ketjun viestistä #7157.

Kuvitellaan tilanne:

Grainger istuu baarissa yksikseen. Koska Grainger on hurmaava, charmikas ja komea persoona, kimalaisia suorastaan pörrää ympärillä. Eräs kimalainen alkaa käydä turhankin tuttavalliseksi ja istuu Graingerin pöytään, vaikka tämä nimenomaan haluaa olla yksin. Kaunis kehotus "voisitko poistua" ei auta, joten on turvauduttava "painu vittuun" tai "suksi suolle" vaihtoehtoihin. (Itse en noin voimakkaita sanavalintoja käyttäisi, mutta jokaisen oma valinta.)

Seuraa kysymys: missä kohdassa tein väärin? Halusin omaa rauhaa? Kehotin naista poistumaan, koska ainoa nainen, jonka seuraa kaipaan, on oma avokkini, onko se väärin? Vaikka tahtookirjoittaa olisikin sinkku, myös sinkkumiehet voivat halutessaan sanoa naisille "no thanks". Uskomatonta mutta totta, kaikki miehet eivät ole helppoja edes kauniille naisille.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vaikka tahtookirjoittaa olisikin sinkku, myös sinkkumiehet voivat halutessaan sanoa naisille "no thanks".

Nythän kyse on siitä, että tahtookirjoittaa haistatteli välittömästi. Tilanne on toki toinen, jos kohteliaasti sanominen ei tuota toivottua lopputulosta.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Grainger sä et ole nyt kartalla tän asian kanssa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Nythän kyse on siitä, että tahtookirjoittaa haistatteli välittömästi.

Niin, aika usea nainen tekee juuri samalla tavalla, ihan niin kuin tahtis yrittää teille kertoa. Mikäli mies ei ole minkään sortin malli, urheilija tahi rokkistarba, niin "haistavittu" kuuluu aika usein, kun yritetään lyöttäytyä seuraan.

Henkilökohtaisesti ei onneksi ole kokemuksia tällaisesta, mutta minulla on aika hyvät silmät ja korvat.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Niin, aika usea nainen tekee juuri samalla tavalla, ihan niin kuin tahtis yrittää teille kertoa.

Mitään muuta täällä kukaan ole väittänytkään. Sitä tässä on ihmetelty, että miksi tahtookirjoittaa käyttäytyy samoin kuin halveksimansa naiset - ja vieläpä sellaisia naisia kohtaan, jotka eivät (ainakaan tiettävästi) ole tökeröllä tavalla pakkeja antaneet.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Loukkasinko sitä naista jotenkin? Minä annoin sille pakit, ei se ole loukkaus.
Loukkaamiseen ainakin pyrit, todennäköisesti myös onnistuit. Omien sanojesi mukaan "heittelit tylyä tekstiä päin tyttösen naamaa". Joko halusit tylyttää ja siitä tuli sulle hyvä mieli, tai sitten halusit vain torjua tytön, päätä jo. Ja unohda samalla tuo "vain pakit".
"Miks miehet saa parempaa palkkaa ku me naiset...miks miesten on helpompi päästä johtotehtäviin ku meidän naisten...miks oli niin kauan, et vaan miehet pääsi armeijaan..." Kuulostaako tutulta? Näitä kysymyksiä naiset ovat ihan julkisuudessakin esitelleet iät ja ajat. Joten kai minäkin voin kyseenalaistaa jonkun naisten "etuoikeuden"? Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä?
Lue tämä nyt erittäin hitaasti: Huono käytös ei ole kenenkään etuoikeus. Jos joku käyttäytyy huonosti, se ei oikeuta sinua käyttäytymään huonosti, tai tee huonosta käytöksestäsi yhtään hyväksyttävämpää. Ymmärrätkö? Tätä on taidettu sulle jo aiemminkin vihjata.
Mutta jollekin satunnaiselle baarivosulle kiukutteleminen ei aiheuta oikein mitään tuntemuksia (paitsi sillä hetkellä eittämättä hyvää fiilistä). Mitä minä hyödyn siitä, että yritän esittää mukavaa ja hauskaa naiselle, jos en tippaakaan ole sillä tuulella eikä nainenkaan sillä hetkellä kiehdo?
Et voi olla tosissasi. Jotain pahaa sulle on joku joskus selvästi tehnyt, purathan sitä ensikerralla vaikka täällä tosielämän sijaan.

Grainger: Ei nyt jaksais alottaa uudesta rullasta taas vääntämään.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Totta kai paskoja fiiliksiä tulee, mutta sitten on edelleen ne kaverit kenen kanssa purkaa niitä fiiliksiä. Tsemppiä joka tapauksessa kovasti, jos nyt loppu tulee.

Kiitos kiitos. Kyllähän tässä hieman fiilikset on jo parempaan kun on saanut mm. muuttohommat jne suht koht kuntoon. Ei nyt kovin helppoa vieläkään ja mielialat tosiaan heittelee kovasti. Kavereiden seura ja harrastukset auttaa kyllä uskomattoman paljon unohtamaan asioita ja kyllä taas huomaa, ettei ikinä kannata minkään naisen takia näitä frendejään unohtaa. Itselläkin alkuhuumassa tuli laiminlyötyä pahasti heitä, mutta onneksi ovat kuitenkin kunnon ystäviä.

Mainitsit tuossa myös tuon yhteenpalaamisen omalla kohdalla. Samaa on tullut mietittyä, että nyt katsotaan sitten että miten käy kun otetaan etäisyyttä. Mutta sillä mielellä nyt menen kumminkin, että tämä on lopullista, sillä ei turhia toiveita kannata elätellä, voisi olla iso virhe sekin. Antaa ajan näyttää. Mutta never say never.

Ja tosiaan alkoholiin ei todellakaan kannattaisi turvautua. Tietysti nyt täytyy hieman yrittää bilettää ja mennä kun on mahdollisuus, ja onhan se ihan hauskaakin. Turhat kalsarikännit ja muut kyllä pitäisi karsia vähemmälle ettei mitään tapaa tosta juopottelusta tule. Onneksi nuo krapulat tuppaa olemaan sen verran pahoja, ettei paljoa tee mieli kauheita putkia vetää :)
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Loukkaamiseen ainakin pyrit, todennäköisesti myös onnistuit. Omien sanojesi mukaan "heittelit tylyä tekstiä päin tyttösen naamaa". Joko halusit tylyttää ja siitä tuli sulle hyvä mieli, tai sitten halusit vain torjua tytön, päätä jo. Ja unohda samalla tuo "vain pakit".

Annoin mahdollisimman tylyt pakit, sillä halusin pakkien olevan mahdollisimman selkeät. Ei meinannut sekään mennä perille, vaan muija jäi siinä vähän testailemaan, että voinko minä ihan tosissani sanoa hänenlaiselleen uskomattoman kauniille yksilölle noin rumasti.

Lue tämä nyt erittäin hitaasti: Huono käytös ei ole kenenkään etuoikeus. Jos joku käyttäytyy huonosti, se ei oikeuta sinua käyttäytymään huonosti, tai tee huonosta käytöksestäsi yhtään hyväksyttävämpää. Ymmärrätkö? Tätä on taidettu sulle jo aiemminkin vihjata.

Huomasit kai, että viestissäni sana etuoikeus oli lainausmerkeissä. Kyllä sellainen illuusio on olemassa, että nainen on baarissa se, joka saa valita, kenet miehen huolii. Niitä, jotka eivät kelpaa, saa kohdella mukamas miten hyvänsä. Ei sen näin pitäisi olla ja sitä tässä olen yrittänyt ajaa takaa koko ajan.

Et voi olla tosissasi. Jotain pahaa sulle on joku joskus selvästi tehnyt, purathan sitä ensikerralla vaikka täällä tosielämän sijaan.

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että joillekin ihmissuhteet ovat tärkeämpiä kuin toisille. Minulle ihmissuhteet ovat vähän sellainen toisarvoinen juttu, enkä siksi suorita mitään hirveitä ponnisteluja muita miellyttääkseni. Siksi antamani vittumainen kohtelu kyseistä prinsessaa kohtaan ei kaduta tippaakaan, ja minun oli helppo toimia noin, vaikka ei siitä minulle mitään tapaa tulekaan. Ei siinä tarvitse olla mitään henkilökohtaista tragediaa taustalla.

Yleensä toki ainakin yritän olla suurin piirtein kohtelias naisille.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Huomasit kai, että viestissäni sana etuoikeus oli lainausmerkeissä. Kyllä sellainen illuusio on olemassa, että nainen on baarissa se, joka saa valita, kenet miehen huolii. Niitä, jotka eivät kelpaa, saa kohdella mukamas miten hyvänsä. Ei sen näin pitäisi olla ja sitä tässä olen yrittänyt ajaa takaa koko ajan.
Huomasin. Unohda tuo illuusio, ja keskity omiin tekemisiisi. Ja tuohon viimeiseen et usko itsekään, tulit leuhkimaan.

Onko se niin vaikeaa ymmärtää, että joillekin ihmissuhteet ovat tärkeämpiä kuin toisille. Minulle ihmissuhteet ovat vähän sellainen toisarvoinen juttu, enkä siksi suorita mitään hirveitä ponnisteluja muita miellyttääkseni.

Kaiken tämä jälkeen, ei todellakaan ole vaikea ymmärtää, surullista se toki on. Onnea valitsemallasi tiellä.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikuttaisi ihan kuin olisit valitsemassa miehen ja naisen välillä?!
Meinaatkos muka ihan tosissasi alkaa isukiksi?
Haista nyt itse!
Olen siis 2 muijan koukussa.
#¤%&/*************** !?
"Se xxxxx rakastaa sua!"
"Älä puhu soopaa.... " jne
En onnistunut vakuuttamaan nykyistä muijaa, sillä kuukauteen sitä ei täällä näkynyt.

Edit: Krapulaiselle ja Kiimaselle muijalle on sana EI! vain hidaste :)
 
Viimeksi muokattu:

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Mikäli mies ei ole minkään sortin malli, urheilija tahi rokkistarba, niin "haistavittu" kuuluu aika usein, kun yritetään lyöttäytyä seuraan.

Teatterissa (siis siinä ravintolassa) baaritiskillä kuultua:

n. 25 v. ihan fiksun oloinen perusjantteri:"Moi, mitäs sulle kuuluu...jne.?"

n. 20 v. ihan perus-kivannäköinen, mutta lievästi sanoen itsestään muuta luuleva pissis:"Vöi wittu siis, eix Keravan juna menny jo?"

Meinas tulla frendiporukan kanssa ihan oikeasti kaljat / GT:t nenästä! Kundi tosin hoiti asian hieman tyttöä asiallisemmin ja tokaisi, että "kyllä sä sinne taksilllakin pääset jos se juna tosiaan jo meni"...
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Minä kyllä ymmärän mitä "tahtookirjoittaa" ajaa takaa. Itselläni on vähän samanlaisia fiiliksiä, eikä baarissa oikein kiinnosta edes lähteä metsästysretkille. Päälle on jäänyt vähän sellainen fiilis että liian usein siinä pitää esittää kuvainnollisesti kaikenmaailman puolivoltteja ja kärrynpyöriä, saadaakseen olla neidin seurassa. Ja sitten kuitenkin monesti saa takaisin vain ylimielistä kohtelua.

Tuollainen "kollektiivinen kosto" on ihan ymmärrettävää omalla tavallaan. Enkä usko että miehissä on ketään joka ei ymmärtäisi tämän asian pointtia. Moni vaan ottaa kantaa sitten ihan yleisesti hyväksi havaittuihin käyttäytymissääntöihin. Mutta Jatkoajassahan on muutenkin tapana jeesustella asiasta kuin asiasta ;). Eikös naisillakin ole näitä "tänään vihaan kaikkia miehiä"-päiviä, kun joku on kohdellut kaltoin?

Tietysti pitää muistaa että porukkahan toki vaihtelee paljon, riippuen siitä missä sitä itse käy. Jossain Seduloissa meininki on aika lähellä sitä "painu vittuun siitä"-tylytystä, mutta siellähän nyt muutenkin käy enemmän pintaliitoporukkaa, joten on ymmärrettävää jos ei vastaa vaatimuksia.

No joo, enpä tiedä. Ehkä tässä täytyy alkaa enemmän jutella myös outojen naisten kanssa, niin voisi saada vielä paremman käsityksen. Tällä hetkellä kuitenkin tuntuu, ettei baari kyllä ole edes kovin hyvä iskupaikka. Mielummin sitten pyörii humalassa keskenään, niin pääsee jokainen osapuoli helpommalla :)
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ennen piti hyväksyä kaksi tosiasiaa, kun kävi baarissa: siellä oli tupakansavua ja saattoi tulla kontaktia vastakkaista sukupuolta edustavan yksilön kanssa. Nykyään tuo ensimmäinen on harvinaisempi. Tuskin kukaan siitäkään veti itkupotkuraivarit. Tai jos veti, piti kuulemma vain hyväksyä se, että se on oma moka, jos menee baariin. Minusta tahtookirjoittaa vetää nyt vain itkupotkuraivareita ja vielä leuhkii sillä. Kakara.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Annoin mahdollisimman tylyt pakit, sillä halusin pakkien olevan mahdollisimman selkeät. Ei meinannut sekään mennä perille, vaan muija jäi siinä vähän testailemaan, että voinko minä ihan tosissani sanoa hänenlaiselleen uskomattoman kauniille yksilölle noin rumasti.

Tässä teit toisaalta pahan virheen. Noista prinsessoista pääsee parhaiten eroon olemalla mahdollisimman tylsä, eli olemalla täydellinen joojoo-mies, sillä näitähän noiden kaunottarien ympärillä pyörii tarjoamassa drinksujaan.

Noilla pakeilla herätit prinsessan mielenkiinnon, sillä erotuit joukosta. Kauniit naiset tai sellaiseksi itseään luulevat hakevat juuri tavallaan vertaistaan seuraa. Perusjanarit saavat tylytystä, mutta juuri tollanen semihärski käytös, jolla osoitat olevasi perusnössön yläpuolella saavat pöksyt pyörimään näiden prinsessojen jaloissa.

Itsekään en aluksi uskonut tätä, mutta kannattaa seurata baareissa miten toi homma toimii ja kokeilla itsekin jos on riittävästi pokkaa. Jos näytät tuollaiselle naiselle, ettet ole pätkääkään kiinnostunut, heiltä menee konseptit sekaisin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Teatterissa (siis siinä ravintolassa) baaritiskillä kuultua:

n. 25 v. ihan fiksun oloinen perusjantteri:"Moi, mitäs sulle kuuluu...jne.?"

n. 20 v. ihan perus-kivannäköinen, mutta lievästi sanoen itsestään muuta luuleva pissis:"Vöi wittu siis, eix Keravan juna menny jo?"

Suun pitäminen kiinni, läikyttäen juomat rinsessan mekolle tai hänen tönäiseminen olisi johtanut paljon parempaan kuin kuulumisten tiedustelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös