Naisasiat

  • 7 519 855
  • 26 580

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitäkää pojat pää kylmänä näissä tilanteissa. Liika innokkuus ja takertuminen on naisten mielestä iso turn off. Vaikka kuinka tekisi mieli soittaa ja lähetellä tekstareita tunnin välein niin kannataa kuitenkin jättää väliin. Antakaa naisten ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamisia. Jos naiset eivät näin tee, et ole hävinnyt mitään. Uutta matoa koukkuun vaan.

No sehän tässä juuri onkin, kun nainen nimen omaan itse ehdotti tapaamista jne. Enkä tosiaan kovin paljoa häneen yhteyttä ole itse pitänyt, vaan olen antanut naisen ottaa itse yhteyttä puhelimitse ja viesteillä. Toki olen itsekin soitellut hänelle välillä, mutta olen antanut hänen olla aikalailla rauhassa kyllä.

Onhan tästä tilanteesta naisen kanssa keskusteltu. Että sikäli tiedän, että missä tässä hommassa nyt tällä hetkellä mennään. Pienellä jarrulla ehkä, mutta eiköhän se siitä. Aika näyttää...
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen löytänyt netin kautta aivan ihanalta kuullostavan likan. Ollaan mesetelty noin vuoden verran aika tiiviiseen tahtiin ja meidän ajatukset menevät aikalailla yks yhteen. Nainen siis, johon haluaisin ilman muuta tutustua.

Ongelma on vaan tässä se, että miten minun kannattaisi edetä? En ole varma hänen tunteistaan minua kohtaan. Haluaako hän olla pelkkä ns. kaveri minulle vai haluaako hänkin jotain enemmän, mikä olisi toivottavaa minun kannaltani.

Kannattaisiko minun edetä hitaasti ja antaa ikään kuin ajan viedä mennessään? Auttaa häntä, kehua häntä silloin kun on tarvetta ja olla hänen tukenaan ja siitä sitten pikku hiljaa alkaa tekemään yhteisiä asioita? Harrastaa yhdessä jotain jne? Ja melkein ottaa sellainen kilpikonnapuolustustaktiikka, että en ehdotakaan tapaamisia itse vaan annan hänelle sen tehtäväksi? Vai kannattaisiko minun ottaa vain mahdollisimman nopea taktiikka? Ehdottaa hänelle tapaamista vaikka huomiselle, kun tällä hetkellä hän on täällä kotikaupungissaan Kauhujoella käymässä? Pelkään vain sitä, että hän saattaa ahdistua liikaa? Ja sitten sekin, että toisiimmehan meidän ei tarvitse enää tutustua sillä mehän tunnemme jo toisemme aika hyvin.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Olen löytänyt netin kautta aivan ihanalta kuullostavan likan. Ollaan mesetelty noin vuoden verran aika tiiviiseen tahtiin ja meidän ajatukset menevät aikalailla yks yhteen. Nainen siis, johon haluaisin ilman muuta tutustua.

Ja sitten sekin, että toisiimmehan meidän ei tarvitse enää tutustua sillä mehän tunnemme jo toisemme aika hyvin.

Asiallahan on kaksi puolta. Jos haluat pitää yllä illuusiotasi hänestä älä tutustu. Nimittäin olet luonut päässäsi tietyn kuvan hänestä, mikä ei välttämättä vastaa todellisuutta. Tapaamalla hänet selviää monta tärkeää asiaa, jota ei netin kautta saa selville. Näitä on mm. todellinen ulkonäkö/koko, puheääni ja muu kommunikaatiotaito ja huumorintaju, tuoksu/haju ym.

Itse olen tutustunut viiteen naiseen netin kautta, joista yksi on vastannut ulkonäöltään ja olemukseltaan ennakko-odotuksia. Olenkin huomannut ettei netin kautta tutustuminen ole välttämättä minun juttuni. Siinä jää helposti ihastumisen kannalta tärkeät osa-alueet pimentoon. Nettitreffit ovatkin sitten enemmän kuin työhaastattelutilaisuus, missä jutellaan asiapitoisesti siitä mitä tehdään tai mitä ollaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Olen löytänyt netin kautta aivan ihanalta kuullostavan likan. Ollaan mesetelty noin vuoden verran aika tiiviiseen tahtiin ja meidän ajatukset menevät aikalailla yks yhteen. Nainen siis, johon haluaisin ilman muuta tutustua.

Mielestäni vuosi on lian pitkä aika. Kiinnostavien naisten kohdalla on toimittava nopeasti. Netissä voi vastapuolen mielikuvia ohjailla mielin määrin. Siksi itse ainakin jätän netissä jutustelut aivan minimiin ja haluan nähdä livenä heti kun mahdollista.

Ainakin minulle olisi hieman vaikeaa, jos tapaisin tuollaisen naisen. Tietäisin hänestä paljon, mutta en olisi nähnyt häntä koskaan. Tuossa tilanteessa saattaisi olla vaikea puhua livenä.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen löytänyt netin kautta aivan ihanalta kuullostavan likan. Ollaan mesetelty noin vuoden verran aika tiiviiseen tahtiin ja meidän ajatukset menevät aikalailla yks yhteen. Nainen siis, johon haluaisin ilman muuta tutustua..

..Ehdottaa hänelle tapaamista vaikka huomiselle, kun tällä hetkellä hän on täällä kotikaupungissaan Kauhujoella käymässä?

No pyydä nyt ihmeessä edes kahville viattomasti. Jos kerran ollette jo vuoden rupatelleet, niin eiköhän tyttö lähde kahville vaikka ei haluaisikaan sinun kanssasi mitään. Tiedät varmaan itsekkin sen jälkeen, että haluaako nainen mitä ja onko tapaus sinua miellyttävä? Eläkä nyt ainakaan mieti enää hitaasti etenemistä, jos olette jo vuoden tunteneet.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen löytänyt netin kautta aivan ihanalta kuullostavan likan. Ollaan mesetelty noin vuoden verran aika tiiviiseen tahtiin ja meidän ajatukset menevät aikalailla yks yhteen. Nainen siis, johon haluaisin ilman muuta tutustua.
Tutustu ihmeessä. Pyydä se nainen vaikka parille kaljalle. Jos etäisyys on esteenä, niin järjestä asia siten, että voit nähdä tätä naista pari tuntia livenä (olkoon sitten vaikka joukkueesi vierasottelu tjsp.). Tuon parin tunnin aikana sulle selviää riittävästi minkälainen se nettinainen on luonnossa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tutustu ihmeessä. Pyydä se nainen vaikka parille kaljalle. Jos etäisyys on esteenä, niin järjestä asia siten, että voit nähdä tätä naista pari tuntia livenä (olkoon sitten vaikka joukkueesi vierasottelu tjsp.). Tuon parin tunnin aikana sulle selviää riittävästi minkälainen se nettinainen on luonnossa.

Täytyy sitten pyytää hänet kahville, kävelylle tms. Vaikka vuosi ollaankin jutusteltu jo, niin kyllä uskon että aina jotain juteltavaa löytyy livenäkin. Sitä paitsi kävelyretkihän saattaisi olla toimiva, kun ei tarvitsisi kokoajan jutellakaan.

Vieraspelireissu ei oikein varmaan toimisi. Toinen on aktiivinen koripallon seuraaja ja toinen jääkiekon, että tuolta pohjalta en uskalla lähteä jääkiekkomatsia heti alkuun ehdottelemaan:D...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sitä paitsi kävelyretkihän saattaisi olla toimiva, kun ei tarvitsisi kokoajan jutellakaan.

Kunhan ette mene elokuviin. Kuulema jotkut tekevät tuotakin ensitreffeillä, paikassa missä ei voi jutella vaikka haluaisikin.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kunhan ette mene elokuviin. Kuulema jotkut tekevät tuotakin ensitreffeillä, paikassa missä ei voi jutella vaikka haluaisikin.

Toi on totta, pahin mahdollinen treffien viettopaikka on kyllä leffateatteri.. Treffeillähän pitäis kuitenkin toiseen tutustua ja jos pitää olla hiljaa, niin se on melkosen vaikeaa.
 

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
Toi on totta, pahin mahdollinen treffien viettopaikka on kyllä leffateatteri

Ei välttämättä :) Itsehän aloitin pisimmän suhteeni käymällä leffassa ensitreffeillä. Baarissa jutellessamme tuli puhetta elokuvasta, jonka nainen halusi nähdä, joten kysäisin kelpaisiko seura. Tokihan jatkoimme iltaa leffan jälkeen.

Nykyään tapanani onkin ehdottaa leikillään treffipaikaksi leffateatteria testatakseni naisen huumorintajua.
 

scholl

Jäsen
Toi on totta, pahin mahdollinen treffien viettopaikka on kyllä leffateatteri..

Treffeillä käyminen on ihan urpoa.

Varsinkin tollaisessa tilanteessa, missä joku on jo jutellut messengerissä pidemmän aikaa niin on jo siinä määrin tutustunut, että voi siirtyä suoraan asiaan. Leffassa käyminen voi olla ihan ok juttu, samoin esim. lenkillä käyminen. Riippuu mitkä ne yhteiset mielenkiinnonkohteet ovat. Tai jos on kaunis sää niin voi lähteä tuonne ulos syyspäivään vaikkapa tunniksi pariksi kävelemään ja juttelemaan.

Joku sellainen vastakkain pöydän takana virallisesti istuskelu/kököttäminen on aika syvältä ja varsinkin jos messengerissä on jo tutustuttu niin miksei sitä treffitilannetta voisi skipata kokonaan. Niin itse ainakin tekisin.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Treffeillä käyminen on ihan urpoa.

Varsinkin tollaisessa tilanteessa, missä joku on jo jutellut messengerissä pidemmän aikaa niin on jo siinä määrin tutustunut, että voi siirtyä suoraan asiaan.
Minä kun luulin että nykyään käytetään kaiken maailman nettikameroita, ja että ne römpelit on nähty jo moneen kertaan ennen kuin päästään treffipöydän tms. ääreen. Voin olla väärässäkin.

Joku tapa kuitenkin pitää olla, jotta osapuolten fyysiset olemukset kohtaavat ensi kerran. Ihan sama kutsuuko niitä treffeiksi vaiko miksi.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Avaudutaanpa toisen kerran tähän ketjuun.

Noin pari vuotta tässä on tullut heiluttua poikamiehenä. Tämän ajan sydämeni on kuulunut suvun prinsessalle eli 2-v siskontytölle sekä systerin koiralle. Viime keväästä lähtien yksi ruotsinsuomalainen tyttö on tosin osittain onnistunut varastamaan tärkeimmän sisäelimeni. Vapaamuotoista suhdetta ollaan jatkettu edelleen, mutta sisimmässäni tunnen, että meillä on jotain suurempaakin taustalla.

Noh, totuushan on se, että oma "wanna-be kultaseni" on tällä hetkellä noin 4300km matkan päässä. Lähdin kuin lähdinkin pikku hiprakassa käymään kapakassa, vaikka KKK:ssa jotain muuta yritinkin selittää. Kuinka ollakaan: minuthan tunnistettiin. Kapakassa yksi töistä puolituttu kaveri, jota en ole nähnyt lähemmäs puoleen vuoteen, nappasi hihasta kiinni. Aivan ihana naikkonen, jonka tiesin seurustelevan! Olenko mä sitten se "helppo uhri", jolle on hyvä tulla kertomaan suhteensa huonoja puolia vai oliko kyseessä jotain muutakin? Siinä pikku-pikku huulikontaktissa on vain paha mennä miettimään kaikkia elämän perustotuuksia. Jotenkin vaivihkaa onnistuin irroittamaan itseni "pahemmilta" seuraamuksilta, vaikka molemminpuolisia haluja olisi näemmä ollut. Tietenkään en pysty aivan varmaksi sanomaan kuin omasta puolestani, mutta kyllä merkit oli todella selvät.

Toisaalta tuntuu hyvältä, että istun tällä hetkellä yksin kotona Karhu-pullon seurassa, toisaalta taas... Niin no, varmasti jokainen kolmijalkainen voi kuvitella toisen puolen tunteistani! Edelleen mä pidän itseäni täysin vapaana poikamiehenä, jonka menojen perään ei kysele muut naiset kuin äiti tai systeri silloin tällöin. Toisaalta noin suoran (yllättävän) kontaktin tullessa kaikki ei olekaan aivan niin mustavalkoista...

Vittu, taidan edelleenkin vain pysyä poikamiehenä!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tiedät varmaan itsekkin sen jälkeen, että haluaako nainen mitä (...)?

Ei välttämättä tiedä, jollei suoraan kysytä ja suoraan vastata.

Juuri eilen tuli aiheesta puhetta, kun istuttiin kaverin ja viinipullon kanssa tyttöjen iltaa. Todettiin, että jostakin täysin käsittämättömästä syystä fiksuillakin miehillä on ajoittain todella suuria vaikeuksia huomata ensitapaamisella, etteivät kemiat pelaa ja että nainen on ystävällinen vain koska se on kohteliasta, ei koska on kiinnostunut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Todettiin, että jostakin täysin käsittämättömästä syystä fiksuillakin miehillä on ajoittain todella suuria vaikeuksia huomata ensitapaamisella, etteivät kemiat pelaa ja että nainen on ystävällinen vain koska se on kohteliasta, ei koska on kiinnostunut.

Miksi? Voit varmasti valistaa wanhaa. Olen tosin itse ollut treffeille viimeksi toistakymmentä vuotta sitten, mutta tätä en ymmärrä. Rehellinen "et ole minun tyyppiäni" on mielestäni parempi kuin, "öööö...tota...oot tosi herrasmies ja sun kanssa on mukava olla...totanoin...katsellaan...soittelen sulle...ehkä..."-meininki.
Jostain käsittämättömästä syystä naisilta puuttuu suora (rehellinen? Tai varmaan toi on naisten kannalta rehellistä, mutta...) meininki. Sano mitä ajattelet ja jos mies menee sirpaleiksi, niin kyllä se siitä nousee (minun mielestäni). Jojottelu on syvältä sieltä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miksi? Voit varmasti valistaa wanhaa. Olen tosin itse ollut treffeille viimeksi toistakymmentä vuotta sitten, mutta tätä en ymmärrä.

Niin, jo yllä olevassa viestissäni mainitsen tuosta suoraan kysymisestä ja suoraan vastaamisesta...

Pointti oli siis se, että naiset tajuavat kemian olemassaolon tai sen puuttumisen sanomattakin, miehet eivät välttämättä, vaikka kuinka fiksu tapaus muuten olisikin kyseessä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Niin, jo yllä olevassa viestissäni mainitsen tuosta suoraan kysymisestä ja suoraan vastaamisesta...

Pointti oli siis se, että naiset tajuavat kemian olemassaolon tai sen puuttumisen sanomattakin, miehet eivät välttämättä, vaikka kuinka fiksu tapaus muuten olisikin kyseessä.

Azul, olet 100% nainen ja pakko nostaa hattua sinulle!

P.S. En ymmärtänyt virkettäkään tästä vastauksesta. Puhut toki suoraan kysymisestä ja vastaamisesta, mutta samaan hengenvetoon kemioiden ymmärtämisestä. Miehet EI tunne kemiaa ;-)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Azul, olet 100% nainen ja pakko nostaa hattua sinulle!

Kiitän. Tosin huolestuttavaahan se olisi, jos olisin osaksi mies. Hymiö.

P.S. En ymmärtänyt virkettäkään tästä vastauksesta. Puhut toki suoraan kysymisestä ja vastaamisesta, mutta samaan hengenvetoon kemioiden ymmärtämisestä. Miehet EI tunne kemiaa ;-)

Kokeillaan toista tapaa, jossa on mahdollisesti miehille helpommin tunnistettavia sanoja. Toinen hymiö.

Kun nainen on ensimmäistä kertaa treffeillä miehen kanssa, hän huomaa välittömästi kaksi asiaa, ilman että sanaakaan aiheesta on tarvinnut sanoa ääneen: 1) onko mies pantava ja 2) onko nainen miehen mielestä pantava.

Mies olleessaan ensimmäistä kertaa treffeillä naisen kanssa huomaa välittömästi vain yhden asian, ilman että sanaakaan aiheesta on tarvinnut sanoa ääneen: 1) onko nainen pantava.

Siispä miehille pitää aina vääntää rautalangasta mutta naiset ymmärtävät sanomattakin, onko jollakin aikavälillä luvassa seksiä vai ei. Siksi jo ensimmäisessä viestissäni otin esille ne paljon puhutut suorat kysymykset ja suorat vastaukset.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Siispä miehille pitää aina vääntää rautalangasta mutta naiset ymmärtävät sanomattakin, onko jollakin aikavälillä luvassa seksiä vai ei. Siksi jo ensimmäisessä viestissäni otin esille ne paljon puhutut suorat kysymykset ja suorat vastaukset.

Puhut tässä kyllä yhdestä parinmuodostuksen perustotuudesta, mutta emme me ihmiset sentään ihan noin mustavalkoisia kuitenkaan ole. Kyllä tilanne voi muuttua, vaikka ensivaikutelma (lue: naisten maailmassa kemia) on usein tärkein, ja jota on vaikea myöhemmin muuksi muuttaa. Kyllä kahden ihmisen välit voivat romantisoitua myös ajan kanssa. Ei minun vaimonikaan minua aikoinaan välittömästi katsonut "sillä silmällä".

Muuten kyllä allekirjoitan täysin sen, että me miehet emme tajua "merkkejä" samoin kuin naiset. Naisten kommunikaatio on suurelta osin sanatonta bodylanguagea ja sen sellaista, mitä me miehet emme ymmärrä samassa määrin. Meille riittää, että itse koemme jonkun naisen kiinnostavana, niin tämä sisäinen alfauroksemme (joka myös jokaisessa nörtissä asustaa), alkaa pyörittää mielessä tarinaa mahdollisuuksista saada ko. nainen valloitettua samalla kun jätämme kokonaan huomioimatta tai vähintäänkin aliarvoimme pahasti ne merkit, jotka viittaavat siihen, ettei ko. nainen voisi ajatellakaan mitään kuvioita tämän miehen kanssa vaan on ainoastaan kohteliaan ystävällinen. Useinhan tämä yrittäminen, joka menee vieläpä toisinaan vähän yli, kuten aina allekirjoittaneella meni, on miehen kannalta aivan turhaa energian tuhlausta, mutta poikkeuksiakin on.

edit. Ruumiin kieli on naisille siis joku ihme elämän suola. Sen vuoksi monet naiset ovat hulluna flirttailuun, pitävät tanssimisesta jne. Siksi naiset ovat myös monimutkaisia. Miehelle ruumiin kieli on sitä, että jos nainen on minarissa kynnet huolella lakattuna, niin sehän tarkoittaa sitä, että nainen on mehuissansa metsällä, ja kuka tahansa könsikäs käy. HYMIÖ.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kyllä tilanne voi muuttua, vaikka ensivaikutelma (lue: naisten maailmassa kemia) on usein tärkein, ja jota on vaikea myöhemmin muuksi muuttaa. Kyllä kahden ihmisen välit voivat romantisoitua myös ajan kanssa. Ei minun vaimonikaan minua aikoinaan välittömästi katsonut "sillä silmällä".

Oikeassa olet, tosin se edellyttää sitä, että mies jaksaa uskottavasti antaa ymmärtää olevansa vain kaveri, joka ei halua ainakaan seksiä, sillä muuten naista alkaa ahdistaa ja hän lakkaa vastaamasta puheluihin.

Aiheesta on omakohtaistakin kokemusta, sillä tutustuessani tuohon nykyiseen avomieheen en jaksanut "katsoa ketään sillä silmällä", kun silloisessa (todella huonossa) parisuhteessa, hankalissa sukulaisissa ja työasioissa oli jo valmiiksi ihan tarpeeksi ajateltavaa. Nykyisen kanssa käytiin siis baareissa ja peleissä "ihan vaan kavereina" - tosin myöhemmin mies on tunnustanut, että päätti päästä Azulin pöksyihin edes käymään jo silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa...

Joku vähän viisaampi olisi kyllä voinut herätellä jo aiemmin ja kysellä, että mikä on homman nimi, kun aikaa tulee vietettyä reippaasti enemmän jonkun muun miehen kuin silloisen seurustelukumppanin kanssa, joten muutama kuukausi siinä meni, ennen kuin totuus selvisi sivuunkirjoittaneellekin. Kuukautta myöhemmin vaihdettiin kotiavaimia ja paria kuukautta myöhemmin edessä oli vuokrasopimus, jossa oli kummankin nimet. Ja nyt, reilut 1,5 vuotta myöhemmin, rakastetaan edelleen ja tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että rakastetaan jatkossakin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Oikeassa olet, tosin se edellyttää sitä, että mies jaksaa uskottavasti antaa ymmärtää olevansa vain kaveri, joka ei halua ainakaan seksiä, sillä muuten naista alkaa ahdistaa ja hän lakkaa vastaamasta puheluihin.

Aiheesta on omakohtaistakin kokemusta...mies on tunnustanut, että päätti päästä Azulin pöksyihin edes käymään jo silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa...

Ja mies sai varmasti rehellisyydestään sitten Azulilta ympäri korvia, kun oli alusta saakka ollut noin epärehellinen ja leikkinyt vain ystävää..

Heh, mutta tosiasiassa tuossa on nyt ehkä alleviivattava sisäpiirin tieto kaikille miehille, kun mitä olen huomannut, on tässäkin ketjussa paljon puhuttu tuosta, miten te naiset yrittätte pyörittää meitä miehiä näillä ystävyys-korteillanne jne. Ehkäpä sitäkään ei pidä yleistää liikaa, vaikka itselläkin on valitettava historia poikamiehenä, missä jouduin aina siihen ystävä/kuuntelija hädässä -asemaan naiskuvioissani.

Mitään ehdottomia sääntöjä ei siis näistä asioista ole. Yleistäminen voi pahimmillaan vaan viedä loputkin mahdollisuudet ja katkeroittaa ihmisen, jota ei ole siunattu Love Magnet -ominaisuuksilla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja mies sai varmasti rehellisyydestään sitten Azulilta ympäri korvia, kun oli alusta saakka ollut noin epärehellinen ja leikkinyt vain ystävää...

Ei, vaan oli oikeastaan söpöä saada tietää jotain tuollaista sekä se, että miehellä on useampaan otteeseen jäänyt työpaikallaan (ravintolassa) kaikki muut hommat kesken, kun Azul on astunut sisään ja on tullut hirveä kiire palvella Azulia ensin. Jos mies oli hieman kauempana, työkaverit olivat kuulemma menneet sanomaan, että "se sun tuleva paistisi tulee, menepäs myymään sille".

Oli sen verran söpöä (joo joo, miehet eivät ole söpöjä eivätkä tee mitään söpöä), että tuon paisti-sanankin olen ottanut vaan hauskana juttuna.
 

dimmu

Jäsen
Tässä vähän aikaa sitten tuli kerrottua täälä naisasioista. Sen jälkeen pidimme pienen tauon, jonka jälkeen päätettiin jatkaa, ja suhde toimi kuin unelma. Kunnes...

Kuukausi sitten muija oli jossain bileissä eikä uskaltanut kertoa että oli siellä. No kiinni jäi valehtelusta, koska sanoi että on kaverillaan vaikka samaan aikaan olin samoissa bileissä moikkaamassa kavereita ulkona. Kaverit tietenkin sanoivat että sieltä hän löytyy. Ei siinä mitään vaikka olikin siellä, mitä minä siihen voin sanoa, mutta valehteli että on kaverillaan. No siellä hän tapasi erään äijän ja jotain tekstailua tapahtui pari viikkoa bileiden jälkeen.

Sitten tänä viikonloppuna satuin näkemään, että saapuneissa oli taas viestejä tältä jätkältä. Sain sitten luvan lukea ne viestit ja ei saatana. Oli semmoista viestiä tullut jätkältä että oksat pois. Lähes suoraa ehdottelua, selvää flirttailua jne. No annoin puhelimen takaisin muijalle ja sitten katsoin uudestaan, niin lähetetyt viestit olikin jo poistettu. No kysyin että mitä sä oot sille lähettäny, hän sanoi että pelkästään ei kiinnosta jne. No sitten hän tunnusti että kaverinsa kanssa halusi kiusata tätä jätkää. No sitähän minä en usko. Aluksi uskoin, että hän oli tosiaan vaan lähettänyt takaisin tälle jätkälle jotain tyyliin, että ei kiinnosta, mutta sitten luin niitä saapuneita, niin ei ne siltä vaikuttanut että olisi pelkästään "ei kiinnosta" lähetetty.

Tämä kaikki puhelimen katsominen tapahtui tyttöystäväni luvalla, itse en penkonut sitä.

Nyt on sitten mieli aika maassa ja akka sai kuulla kunniansa kyllä. Hän kyseli miksi nöyryytän häntä näin kavereideni edessä, mutta jotenkin tuntuu että minua tässä nöyryytetään. Sitten hän vikisi, että en luota häneen, eikä hän näköjään ymmärrä mistähän tämä saattaa johtua. Kuukauden sisällä valehtelua, selän takana toimimista, valehtelua lisää jne.

Tässä nyt pari päivää olen yrittänyt miettiä onko järkeä antaa vielä mahdollisuus. Hän sanoi että ei halua menettää minua koska olen tärkein asia elämässä. Kysyin sitten, että miksi valehtelet ja nöyryytät tärkeintä asiaa elämässä. Vastaukseksi sain pelkästään muminaa ja valittamista etten luota.

Tätä ennen ei ole ollut mitään syytä, miksi en luottaisi, mutta tätä hän ei ymmärrä.

Mitä siis tässä tilanteessa tulisi tehdä? En haluaisi erota, haluaisin yrittää vielä, mutta mitä mieltä te olette? Idols-tuomarin sanoin, jatkoon vai ei jatkoon? Eli leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä, vai nokka pystyyn ja kohti uusia tuulia?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös