Naisasiat

  • 7 511 344
  • 26 567

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ex-tyttöystävän kanssa meni poikki helmikuun loppupuolella, ja nyt sain kuulla, että on muuttanut jo yhteen uuden poikaystävän kanssa...

Pari päivää aivan suunnattomasti vituttanut, itkettänyt ja ahdistanut, kun mietin mitä kaikkea paskaa tuo ihan mukavanoloinen nuori mies joutuu siinä suhteessa ensihuuman haihduttua kokemaan. Eipä käy kateeksi.

op777
 

Fordél

Jäsen
Jaa-a. Ei se helppoa ole tälläkään nimimerkillä näissä asioissa, mutta ei tässä mitää kirvestä olla kaivoonkaan heittämässä. Kyllähän tuo suhde vaatii aivan helkkaristi töitä ja varsinkin kaukosuhde. Nyt edessä v-loppu naisen kanssa ja saas nähdä kuinka käy. Kaikkensa tässä ainakin yrittää ja kaikki on laitettu tip top. Katsotaan kirjoitetaanko maanantaina vitutus- vai onnellisuusketjuun.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Nyt se pommi sitten tippui. Olen ollut hyvänä kaverina ja ylimpänä ystävänä eräälle naiselle. Olemme olleet lähes päivittäin viimeiset kaksi vuotta yhteydessä. Olen elätellyt toiveita että hänellä olis tunteita minua kohtaan, mutta välittää kuulemma mutta ei meillä kuulemma tule koskaan olemaan mitään suhdetta. Eilen sitten tiputti pommin että on viime viikonloppuan tavannut jonkun miehen ja tekstaillut sen kanssa tämän viikon ja aikovat nyt viikonloppuna tavata.
Olo itselläni on ollut sen jälkeen aivan hirveä, näkö sumenee, oksettaa, kylmä ja kuuma hiki, heikottaa jne... En olisi koskaan uskonut että ihmisellä voi tulla tällainen olo pelkkien tunteiden takia, aivan hirveää ja jo vuorokauden tämä on jatkunut. Työpäiväkin oli yhtä helvettiä.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt täytyy kyllä sanoa, että olet kyllä antanut kusettaa itseäsi täydeltä laidalta. Mikä on se syy miksi odotat jonkun naisen kanssa kaksi vuotta ja uhraat vielä muut sosiaaliset suhteet tällaisen takia?

Ikävä kyllä kaverit ovat kavereita ja suhteet suhteita. Jos kaverikortti viuhuu niin suhteet voi unohtaa. Vain täydellinen nössö jää roikkumaan tuollaiseen "suhteeseen". Naiset osaavat kyllä käyttää hyväkseen tuollaista säälittävää heikkoutta.

Sinä tarvitset nyt helvetillisen parannuksen itseluottamukseen. Arvosta nyt hyvä mies hieman itseäsi ja jätä tuollaiset hölmöilyt nyt tähän viimeiseen kertaan. Tuolla tyylillä et saa ikinä naista, tai jos saat jonkun niin olet täysin jyrän alla ja sitten nainen lähtee kiinnostavamman miehen perään.

Haluatko oikeasti valittaa koko elämän tästä samasta asiasta vai pitäisikö asialle oikeasti tehdä jotain.
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli jouduttua tässä vähän samaan ansaan kuin tiipii. Onneksi ei ole mitään kaveri-korttia viuhuteltu vielä sentään...

Oon kohta vuoden päivät jutellu päivittäin yhden naiseläjän kanssa, joka asuu parinsadan kilometrin päässä. Kesällä tavattiin ensi kertaa, sitä tapaamista ennen en ollut oikeastaan kiinnostunut hänestä kuin ihmisenä. Noh, kuten arvata saattaa, niin ensitapaamisen jälkeen ei päässä ole pyörinyt juuri ketään muuta.
Vaikka oon vannottanut itseäni, ettei tämä poika ala mihinkään kaukosuhteisiin, niin nyt näyttää pahalta...tosin naisen kanssa ei oo tullut juteltua että pitäisikö tästä sen suuremmin puhua, että löytyykö niitä oikeanlaisia tunteita sieltä toiseltakin suunnalta. Luultavasti pitäisi tapailla useamminkin, että niitä tunteita ja puheita alkaisi tulemaan oikealla volyymillä takaisinpäinkin. Molemmilla kuitenkin koulut ja rahatilanne aika kriittisessä pisteessä, ettei sitä voi oikeen edestakaisin reissailla alvariinsa. Nyt jos vaikka ite hoitais koulut pois alta ja sitten kattois josko tytön paikkakunnalta löytyisi pariksi vuodeksi töitä, niin saisi tähän ihmissuhteeseen selvyyden ja hieman perspektiiviä tähän elämiseen, kun on tullut kuitenkin asuttua koko elämä samassa kaupungissa ja samalla seudulla..
Noh, ohan tässä vielä sekin, että nainen saattaa koska vaan löytää jonkin inhottavan jantterin vierelleen ja minä tipun korkealta ja kovaa, vaikka sitä on kuinka luvannut itselleen pettymysten jälkeen, ettei enää koskaan menisi tykästymään tällä tapaa kehenkään. Toisaalta ei tämä tunnu ollenkaan samalta kuin aikaisemmat tykästymiset tai ihastumiset. Tässä on jotenkin eri mittakaavassa kuin muihin ihmisiin kohdistuneissa tunteissa enemmän sitä... mitä ei voi pukea sanoiksi. Sitä mistä tykkää.

Tämmöstä pohdintaa täältä.
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Oma kantani puskakysymykseen on liberaali. Periaatteessa kaikki käy Meissenin porsliinista aina bulgarialaisen kiekonheittäjättären mustan läpitunkemattomaan Amazonakseen. Ikinä ei ole tullut vastaan sellaista vesakkoa joka poistaisi mielenkiinnon lähemmältä tutustumiselta itse päähyödykkeeseen.


Niin, eihän siinä mitään jos se ykköspesä on viidakon siimeksessä, mutta jos kakkosen ympärilläkin on puskaa, niin kyllä siinä vaiheessa alkaa minun pikku-veli niveltämään....ja pahasti!! Näinkin on käynyt...
 

Fordél

Jäsen
Niin, eihän siinä mitään jos se ykköspesä on viidakon siimeksessä, mutta jos kakkosen ympärilläkin on puskaa, niin kyllä siinä vaiheessa alkaa minun pikku-veli niveltämään....ja pahasti!! Näinkin on käynyt...

En tiedä mikä mulla mättää, mutta jotenkin itselle tuo ykköspesä on terminä tullut tutuksi treffeistä ja tarkoittaa suutelua. Laittoi pikkasen eri valoon tämänkin viestin alun...
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari

Tämähän oli kuin suoraan omalta näppäimistöltäni.

Etäisyys, rahatilanne ja koulunkäynnin tila täsmäävät miltei yksi yhteen.
Oma tilanteeni on tosin tainnut jo valahtaa tuohon tiipiin kuvailemaan tilaan..

Mutta on se tosiaan ihmeellistä, että kuten Dominatorikin kirjoitti,
ei itsellänikään ollut sen kummempaa mielessä ennen ensimmäistä tapaamista.
Sen jälkeen ei ole tosiaan oikein pystynyt muuta ajattelemaankaan.
Joskus on ollut unensaantikin vaikeaa. Ei olisi vielä vuosi sitten uskonut..
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Niin, eihän siinä mitään jos se ykköspesä on viidakon siimeksessä, mutta jos kakkosen ympärilläkin on puskaa, niin kyllä siinä vaiheessa alkaa minun pikku-veli niveltämään....ja pahasti!! Näinkin on käynyt...

Juu en mäkään viiksistä naisilla pidä, ja jos vielä rinnatkin ovat karvoituksen peitossa, niin voisi jo alkaa ajatella, onko kyseessä nainen ollenkaan...
 

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu en mäkään viiksistä naisilla pidä, ja jos vielä rinnatkin ovat karvoituksen peitossa, niin voisi jo alkaa ajatella, onko kyseessä nainen ollenkaan...

On tainnut näillä pojilla mennä pikkupoikien ja isojenmiesten "pesät" sekaisin, tai sitten nämä ihmettelijät liikkuvat vielä pikkupojan statuksella, eivätkä ole päässeet vielä toteamaan mitä tosimiehen "pesät" tarkoittaa.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Tämähän oli kuin suoraan omalta näppäimistöltäni.

Etäisyys, rahatilanne ja koulunkäynnin tila täsmäävät miltei yksi yhteen.
Oma tilanteeni on tosin tainnut jo valahtaa tuohon tiipiin kuvailemaan tilaan..

Mutta on se tosiaan ihmeellistä, että kuten Dominatorikin kirjoitti,
ei itsellänikään ollut sen kummempaa mielessä ennen ensimmäistä tapaamista.
Sen jälkeen ei ole tosiaan oikein pystynyt muuta ajattelemaankaan.
Joskus on ollut unensaantikin vaikeaa. Ei olisi vielä vuosi sitten uskonut..


Sehän näissä naisasioissa on, että jos järjellä kaikki ajattelisivat niin ongelmia suhteissa ei edes olisi. Ihmiset ajattelee näissä suhteissa enemmänkin vain tunteella ja se kun on sellainen asia että se vie mennessään eikä sieltä ole paluuta muuta kuin pettymyksen tai onnistumisen kautta, kompromisseja sieltä ei löydy.
Sitten taas siihen että minä olen antanut itseäni kusettaa rankasti. Se on se tunne mikä mut on sinne vienyt. Suhdettahan meillä ei ole ollut vaan kaverikortti on liputettu jo ensitapaamisen yhteydessä.
Ei vaan oikein voinut uskoa että pelkkä tunteiden satuttaminen voi tuntua noin kovana kipuna. Pää edelleen kuin Haminan kaupunki, ehkä tämä tästä. Mutta kiitos kaikille naisille, meni sitten siinä se lopullinen luottamus ja kun täsä ei sitten ollut ensimmäinen kerta kohdallani.
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Etäisyys, rahatilanne ja koulunkäynnin tila täsmäävät miltei yksi yhteen.
Oma tilanteeni on tosin tainnut jo valahtaa tuohon tiipiin kuvailemaan tilaan..

Mutta on se tosiaan ihmeellistä, että kuten Dominatorikin kirjoitti,
ei itsellänikään ollut sen kummempaa mielessä ennen ensimmäistä tapaamista.
Sen jälkeen ei ole tosiaan oikein pystynyt muuta ajattelemaankaan.
Joskus on ollut unensaantikin vaikeaa. Ei olisi vielä vuosi sitten uskonut..

Kunhan ei samasta naisesta kisailla! : D Tämä minun kohteeni asustelee Itä-Suomessa päin.
Mulla ei ole unensaannissa ongelmia naisjutuissa yleensäkään, vaikka nyt ei päässä juuri pyöri muuta kuin "Mitäköhän se tekee nyt?", onneksi unensaantia se ei estä. En olis uskonut että uppoudun kehenkään muuhun ihmiseen ja persoonaan tällä tapaa. Onneksi en ole tälle naiselle yhdentekevä, vaan "hyvin tärkeä". Jos saisi vielä hänen ajatuksensa pyörimään minun ympärillä (ellei ne pyöri jo), niin asiat olisi kyllä niinsanotusti mallillaan...
Yksi vinkki, jos joku niitä vinkkejä täältä etsii, että kannattaa olla suora ja avoin naiselle ja kertoa mitä tuntee. Välttyy tosi monelta väärältä oletukselta ja homma tuntuu luistavan eteenpäin mukavasti.

Sehän näissä naisasioissa on, että jos järjellä kaikki ajattelisivat niin ongelmia suhteissa ei edes olisi. Ihmiset ajattelee näissä suhteissa enemmänkin vain tunteella ja se kun on sellainen asia että se vie mennessään eikä sieltä ole paluuta muuta kuin pettymyksen tai onnistumisen kautta, kompromisseja sieltä ei löydy.

Jos kaikki ajattelisivat järjellä, niin olisiko niitä suhteita edes kovinkaan montaa. Kompromissi olisi mulla ainakin tässä mielessä ja ehkä jopa mahdollinen, se vaan vaatisi sen, että sille toiselle osapuolellekin sama kävisi. Uskoisin kyllä että kävisi, jos tarpeeksi pitkälle päästäisiin, mutta siinä vaiheessa oltaisiin kyllä jo aika vakavalla mielellä liikkeellä.


Sitten taas siihen että minä olen antanut itseäni kusettaa rankasti. Se on se tunne mikä mut on sinne vienyt. Suhdettahan meillä ei ole ollut vaan kaverikortti on liputettu jo ensitapaamisen yhteydessä.
Ei vaan oikein voinut uskoa että pelkkä tunteiden satuttaminen voi tuntua noin kovana kipuna. Pää edelleen kuin Haminan kaupunki, ehkä tämä tästä. Mutta kiitos kaikille naisille, meni sitten siinä se lopullinen luottamus ja kun täsä ei sitten ollut ensimmäinen kerta kohdallani.

Mä en kyllä henkkoht enää ole hypännyt näihin kaverikortti-naisiin mukaan sitten teinivuosien. Jos joku sanoo, ettei kiinnosta, niin sillon mä kyllä tapan oman kiinnostukeni ko henkilöön jos en vapaaehtoisesti, niin pakolla. Nolaisin itseni, mikäli jatkaisin toivotonta taistelua ylivoimaista vihollista vastaan.

Mulla on jotenkin pelko perseessä että tässä nyt omallekin kohdalle sattuu huonosti, mutta ei asiat ole koskaan niin huonosti kun miltä näyttää, ainakaan naisten suhteen. Ne jantterit jotka "vie" nokan eestä naisen, niin on yleensä epävarmoja itsekin ja näinä päivinä ne suhteet ei kestä kovinkaan pitkään, että jos pitää ittensä tämän kiinnostuksen kohteen elämässä, niin vuosien päästä saattaa jopa käydä tuuri...mikäli siis itseä tai sitä naista kiinnostaa vielä.

Mullakin on ollut näitä kaverikortin väläyttäjiä aika useita menneisyydessä, mutta jotenkin sen pettymyksen kanssa on tottunut elämään. Luottamus on tapettu niin monta kertaa, mutta aina se on kasvanut jostain takasin, että "josko tämä olisi se". Toivottavasti omalla kohdalla on nyt "se".
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Kunhan ei samasta naisesta kisailla! : D Tämä minun kohteeni asustelee Itä-Suomessa päin.

Emme "kisaile". Suosikkijoukkueestasi ja etäisyyksistä päätellen meikäläisen "ikkunaprinsessa" asustelee teikäläisen naapuripiirissä.

Yksi vinkki, jos joku niitä vinkkejä täältä etsii, että kannattaa olla suora ja avoin naiselle ja kertoa mitä tuntee. Välttyy tosi monelta väärältä oletukselta ja homma tuntuu luistavan eteenpäin mukavasti.

Niinhän se kannattaisi, mutta joskus tilanne on juuri sellainen, joka minulla on, että huomaa tunteensa vasta liian myöhään ja sitten pelkää menettävänsä sen, joka jo on, eli hyvän ystävyyden. Nössöjähän tässä ollaan, mutta asioiden ääneen sanominen on ennenkin ollut meikäläiselle vaikeaa.
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
En tiedä mikä mulla mättää, mutta jotenkin itselle tuo ykköspesä on terminä tullut tutuksi treffeistä ja tarkoittaa suutelua. Laittoi pikkasen eri valoon tämänkin viestin alun...


Mitä on treffit? Mitä on suutelu?

Tosimies tuntee vain alapään pesät ja nekin nimenomaan järjestyksessä kakkonen, ykkönen
 

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Emme "kisaile". Suosikkijoukkueestasi ja etäisyyksistä päätellen meikäläisen "ikkunaprinsessa" asustelee teikäläisen naapuripiirissä.

Hyvä homma! Nämä neidit täältäpäin ovat kyllä semmosia hiekkasanonkomämitä että oikein rupee risomaan. Mikä siinä on että naiset tuntuu olevan leppoisampia mitä pohjoisemmaksi mennään...

Niinhän se kannattaisi, mutta joskus tilanne on juuri sellainen, joka minulla on, että huomaa tunteensa vasta liian myöhään ja sitten pelkää menettävänsä sen, joka jo on, eli hyvän ystävyyden. Nössöjähän tässä ollaan, mutta asioiden ääneen sanominen on ennenkin ollut meikäläiselle vaikeaa.

Ei se puhuminen pahaa tee, trust me. Jos hän pitää sua ystävänään niin luulis että hän haluaa puhua asiat selviksi. "Mä oon vähän miettinyt tässä... Mä taidan pitää susta enemmän kuin kaverina" kuka esimerkiksi tommoiseen voisi töksäyttää että ystävyys loppuisi tähän näin? Ja jos voi niin silloin se ystävyys ei ole ollut aitoa.
 

Fordél

Jäsen
Mitä on treffit? Mitä on suutelu?

Tosimies tuntee vain alapään pesät ja nekin nimenomaan järjestyksessä kakkonen, ykkönen

Ne on sellaisia pakollisia juttuja, joita tällaiset runoilijapojat joutuvat tekemään, jotta pääsevät niille alapään pesille, joihin ne tosimiehet taas pääsevät suoraan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sehän näissä naisasioissa on, että jos järjellä kaikki ajattelisivat niin ongelmia suhteissa ei edes olisi. Ihmiset ajattelee näissä suhteissa enemmänkin vain tunteella ja se kun on sellainen asia että se vie mennessään eikä sieltä ole paluuta muuta kuin pettymyksen tai onnistumisen kautta, kompromisseja sieltä ei löydy.
Sitten taas siihen että minä olen antanut itseäni kusettaa rankasti. Se on se tunne mikä mut on sinne vienyt. Suhdettahan meillä ei ole ollut vaan kaverikortti on liputettu jo ensitapaamisen yhteydessä.
Ei vaan oikein voinut uskoa että pelkkä tunteiden satuttaminen voi tuntua noin kovana kipuna. Pää edelleen kuin Haminan kaupunki, ehkä tämä tästä. Mutta kiitos kaikille naisille, meni sitten siinä se lopullinen luottamus ja kun täsä ei sitten ollut ensimmäinen kerta kohdallani.
En nyt oikein ymmärrä: tyttö on ollut kaverisi ja kohdellut sinua ystävänä. Sitten hän tapaa miehen ja ihastuu ja sinä tunnet itsesi petetyksi ja luottamus KAIKKIIN naisiin on mennyt ikiajoiksi. Tyttöhän on toiminut suhteessa juuri niin kuin on pitänyt eli ollut ystäväsi. Ei ole hänen vikansa, jos olet salaa elätellyt jotain muita kuvitelmia. Olisiko hänen pitänyt elää loppuelämänsä nunnana vain ystävyyttänne vaalien? Vai menikö minulta nyt jotain ohi?
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitten taas siihen että minä olen antanut itseäni kusettaa rankasti. Se on se tunne mikä mut on sinne vienyt. Suhdettahan meillä ei ole ollut vaan kaverikortti on liputettu jo ensitapaamisen yhteydessä.
...
Mutta kiitos kaikille naisille, meni sitten siinä se lopullinen luottamus ja kun täsä ei sitten ollut ensimmäinen kerta kohdallani.
Alamummon kanssa samoilla linjoilla. Oletko huomioinut, että se nainen ei ole sua kusettanut, vaan itse olet kusettanut itseäsi. Olet elätellyt jotain fantasiaa jostain muusta kuin jo ensitapaamisen yhteydessä selväksi tehdystä asiasta. Teit sen ihan itse, niin kuin on tapana sanoa.

Ja toisekseen: turha on itsesääliin vaipua. Uutta matoa koukkuun vaan, ja pysy erossa näistä kaverikortin väläyttelijöistä. Jos saat kaverikortin heti ensimmäisellä tapaamisella on viesti aika selkeä: "et ole arvoiseni, en tule sun kanssa seksiä jakamaan puhumattakaan vakavammasta suhteesta. Sulla on kuitenkin "jotain", jonka takia sun kanssa olisi hyvä olla kaveri". Tämä jotain saattaa olla lähes mitä vain: sulla on aikaa kuunnella huolia (prinsessalle olkapää ja terapeutti), sulla on kiva kaveripiiri, jonka kanssa olisi kiva olla tekemisissä, sulla on vaikutusvaltaa yhteisessä kaveripiirissä, joten sua ei haluta viholliseksi...

Mä olen aina lähtenyt menemään kaverikortin jälkeen. Eikä ole kaduttanut. Itse asiassa tällainen kaverikortin pelaaja on saattanut olla myöhemmin erittäinkin kiinnostunut. Nurinkurista, mutta tällälailla on päässyt käymään. Kun on itse kiinnostunut, ei naista kiinnosta, mutta sitten kun laittaa naisen passé -listalle, niin johan naista on alkanut kiinnostaa. -No toisaalta, en ole koskaan väittänytkään naisia ymmärtäväni.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Alamummon kanssa samoilla linjoilla. Oletko huomioinut, että se nainen ei ole sua kusettanut, vaan itse olet kusettanut itseäsi. Olet elätellyt jotain fantasiaa jostain muusta kuin jo ensitapaamisen yhteydessä selväksi tehdystä asiasta. Teit sen ihan itse, niin kuin on tapana sanoa.

Jep, näinhän se on. Asia ei ole niin mustavalkoinen kuin se minkä kuvan olen antanut. Meillä on ollut hetkiä myös jotka ei pelkälle kaveruudelle perustu, hyvinkin aktiivinen makuukammarielämäkin ja toisen pitäminen tärkeimpänä asiana elämässä ja edelleen olemme toisillemme ne elämän tärkeimmät ihmiset. Kaikkia yksityiskohtia tässä en ala erittelemään. Jokainen tapaus on hyvin yksilöllinen. Tämä tapaus on taas niin monisäikeinen ja mutkikas että en jaksa siitä tänne avautua. Meillä kummallakin on ollut viime aikoina erittäin suuria vastoinkäymisiä monella taholla joista ei ole ilman ulkopuolista apua selvitty, eikä olla vieläkään selvitty. Tälläkin hetkellä on todella suuret prosessit menossa. Ehkä kumminkin näin kirjoittamalla olen antanut sen kuvan että syy olisi naisen, eihän se olekaan vaan se on ongelma etten osaa tulkita naisten ajatuksenjuoksua oikein. Toisilla joku asia voi tarkoittaa ihan päivastaista kuin toisella. Sehän tässä se ongelma on että minä se syypää olen ja olen tosiaan sen tehnyt ihan itse.

Mutta elämä jatkuu ja olo on nyt ollut mitä parhain perjantaista lähtien. Kyllä mä edelleen naisiin luotan mutta ajatuksenkulkua en varmaan koskaan täysin ymmärrä, eikä varmaan meidän miesten kuulukaan tai edes pystytä siihen.

Päivitys tilanteeseen; torstain jälkeen on että olemme nyt olleen torstaista sunnuntaihin joka päivä tekemisissä toistemme kanssa kasvotusen. Juurikin kotiuduin pidemmiltä päiväkahveilta kyseisen naisen luota. Ei vaan ole vieläkään tavannut sitä uutta miestä, ja sanoi että ei jaksakaan varmaan ja siihen luotan koska eilen olimme kahdestaan syömässä ja muutaman tuopin ääressä yli puolenyön, nyt nainen poti krapulaa ja huonoa oloa. Niin että tästä sitä sitten voi alkaa miettiä sitä logiikka uuden miehen ja minun välillä, aina ei ymmärrä. Eikä ne tapaamiset siihen jää huomenna taas mun pitäisi illalla mennä käymään. Korosti myös eilen että haluaa että jatkamme elämäämme näin samaan malliin kuin ennekin, että olen se ainoa mies kenet hän haluaa lapsilleen ja sukulaisiilleen tuoda esille.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
En nyt oikein ymmärrä: tyttö on ollut kaverisi ja kohdellut sinua ystävänä. Sitten hän tapaa miehen ja ihastuu ja sinä tunnet itsesi petetyksi ja luottamus KAIKKIIN naisiin on mennyt ikiajoiksi. Tyttöhän on toiminut suhteessa juuri niin kuin on pitänyt eli ollut ystäväsi. Ei ole hänen vikansa, jos olet salaa elätellyt jotain muita kuvitelmia. Olisiko hänen pitänyt elää loppuelämänsä nunnana vain ystävyyttänne vaalien? Vai menikö minulta nyt jotain ohi?

Ehkä väärä sana tuo luottamus, mutta varautuneisuus on kasvanut monella potenssilla. Sekä minä en ole niitä kuvitelmia salaa elätellyt vaan olen ne suoraan ilmoittanut, hänen elämäntilanne vaan on sellainen ettei suhteeseen voi ryhtyä monestakin syystä jotka jätän kyllä mainitsematta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Meillä on ollut hetkiä myös jotka ei pelkälle kaveruudelle perustu, hyvinkin aktiivinen makuukammarielämäkin (...)

Niin, eikös nainen kuitenkin "kaverikorttia" vilauttamalla ole tehnyt hyvinkin selväksi, ettei halua kanssasi mitään vakavaa? Jos nainen sanoo haluavansa kaverin, jonka kanssa harrastaa seksiä, viesti on selvä: ikinä et naisesta vakituista ja vakavasti otettavaa seurustelukumppania saa, koska hän ei niin halua. Tai toki on poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön, mutta kuitenkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, eikös nainen kuitenkin "kaverikorttia" vilauttamalla ole tehnyt hyvinkin selväksi, ettei halua kanssasi mitään vakavaa?
Sellaisia nämä jutut on. Yleensä seksisuhteet on vähän sellaisia, että ennemmin tai myöhemmin toinen haluaa jotain vakavempaa. Voi tietysti onnistua muullakin tavoin, en sitä väitä, mutta olen aika vakuuttunut, että ryhtyessään tuollaiseen on ainakin toisella hieman jotain muutakin taustalla kuin se seksi.

Seksisuhteista pitäisikin perääntyä heti jos toinen alkaa osoittaa liikaa kiinnostusta ja alkaa tulla sellaista kontrollointia ja vaatimuksia. Tuo ihastuminen nyt voi tapahtua kummin päin tahansa, mutta usein se siihen menee.

Olen itse yhden seksiin perustuvan lyhyehkön suhteen kokenut ja luultavasti en lähtisi siihen toiste. Tässä tapauksessa minä en ollut se joka ihastui.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Niin, eikös nainen kuitenkin "kaverikorttia" vilauttamalla ole tehnyt hyvinkin selväksi, ettei halua kanssasi mitään vakavaa? Jos nainen sanoo haluavansa kaverin, jonka kanssa harrastaa seksiä, viesti on selvä: ikinä et naisesta vakituista ja vakavasti otettavaa seurustelukumppania saa, koska hän ei niin halua. Tai toki on poikkeuksia, jotka vahvistavat säännön, mutta kuitenkin.


No nää on taas niin vaikeita pukea sanoiksi että mikä on se perustava yhteenkuuluvuuden tunne. Se että tämä ei ole missään tapauksessa perustunut seksin harrastamiseen, se on vaan ollut sen muun hyvän sivutuote. Se syy miksi olemme olleet yhteydessä ei ole seksi, ja syytä siihen miksi olemme olleet yhteydessä on ollut monen asian summa joita en tässä ala kertomaan. Sekä myös seksin harrastamisesta on meillä yhteinen käsitys, sitä ei harrasteta ellei ole tunteita toista kohtaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Mitä V*ttua nyt taas! "Olet kiva ja voisin olla sun.." etc. etc. Onhan näitä kuultu ennenkin, mutta nyt on kyllä sellainen nainen kyseessä, että ihan mielissään tästä on. Mutta mikäli vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin tästä ei seuraa kuin itkua ja hammasten kiristystä. Mutta mutta, jos ei koita ei voita.

Veikkaanpa kyllä, että kohta ollaan vitutusketjussa ko. asian takia. Jos ei, niin riipaisen kyllä kovat kännit sen kunniaksi. Tai no, ehkäpä riipaisen ne joka tapauksessa...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös