Mainos

Naisasiat

• 7 596 068
  • 26 633

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Myönnätkö kuitenkin, että scholl on oikeassa? Olen monen kanssa näistä asioista jutellut ja pääpiirteittäin asiat ovat juuri niin kuin sanon. Moni muu ei vain uskalla tuoda totuuksia julki, vaan asioista vaietaan.
Minusta ensinnäkin sinä olet kokonaan väärässä ketjussa. Olet suurinpiirtein viimeinen ihminen, keneltä kysyisin vinkkejä tai kuuntelisin ohjeita naisasia-ketjussa. Vetoat johonkin kummallisiin seikkoihin päivänselvissä asioissa, minkä vuoksi sinun juttuihisi on erittäin hankala edes suhtautua vakavasti. Väität tuoreimmassa tuotannossasi jättäväsi ovet avaamatta siksi, ettet näyttäisi hölmöltä piccololta. Minusta sinä jätät ovet avaamatta siksi, että olet yksinkertaisesti vain epäkohtelias moukka. Ja varsinkin ajatusmaailmasi parisuhteesta, joka pitäisi kirjata sopimuksen muotoon, on suorastaan hulvaton. En vain voi välttyä ajattelemasta, että olet jopa tosissasi.

Tai sitten menin halpaan. Vastaan sinulle, kun minun pitäisikin jutella schollin kanssa. Voidaan toki jättää Leon ja scholl heittämään keskenään läppää. Tullaan sitten viikon päästä katsomaan, mitä on saatu aikaiseksi.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En tajua, että yksityishenkilön pitäisi olla joku perintätoimisto samalla. Kyllä osa on varmaan minulle velkaa jo 80 luvulta jotain, mutta pikkuasioita ei jaksa miettiä, mutta sitten jos joku nainen toimii niin, ettei hae esim. joka toista juomaa, vaan vittu aina on jotain venkoilua niin kyllä siinä vaiheessa tekee mieli tempaista, vaikken naista löisikään, mutta mieli tekisi.
Jos se ei halua näyttää hölmöltä tarjoilijalta?

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
Olet kyllä siinä oikeassa, että toisin kuin katolilaisuudessa niin protestanttisuuteen kuuluu hampaat irvessä talvisodan hengessä rämpiminen.

Katolisuuteen toisaalta kuuluu se iso miinuspuoli, että eivät pidä spärdäreistä eivätkä oikein muutenkaan ennen avioliittoa anna. Ja jos antavat ja käy ilman ehkäisyä vahinko, on aborttikin kielletty. Suht takakireetä meininkiä.

Tuo tapajuttu on koominen. Minusta on vain hyvä että nainen on sen verran pätevä että osaa itse avata oven. Sama pätee illastamiseen, jos nainen pitää aina viedä ulos kuten koira, ei se oikein anna pätevää kuvaa.

Pontus Toikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
C of RED
Tiesitkö, että hauskaa voi pitää useammankin kerran. Moni käy jääkiekkomatsissakin, vaikka olisi peliä nähnyt ennenkin.

Tiesitkö että hauskaa voi pitää naisenkin kanssa esim. harrastaa seksiä.
Aina yhtä huikeaa lukea näitä schollin juttuja naisasiat ketjussa, hän on myöntänyt ettei ole ikinä seurustellut tai asunut yhdessä naisen kanssa ja silti hän tuputtaa "neuvojaan" täällä. Sama kuin raudottaja jakomäestä antaisi Kallasvuolle neuvoja miten yritystä johdetaan. Taitaa oikeasti olla vaan kyse "siitä puhe mistä puute".

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Voisiko kuitenkin olla niin, että se ns kiltti kaveri on mies jolla oikeasti on munaa. Sellaisen tyypin ego kestää sen että muija pitää näennäisesti jöötä ja saa luulla olevansa pomo. Sitten kun tulee oikeasti joku tärkeä asia, esimerkiksi se että televisio-hankinnassa ei muijalta edes kysytä mielipidettä tai muijan isä ei käy kylässä ilman lupaa, niin tottakai näytetään hauista.
Tuo on kyllä itsetunto-ongelmaisen despootin kuvaus, eikä kiltin mutta jämptin miehen. Ei kummankaan tarvitse hallita edes näennäisesti, vaan asiat voidaan hoitaa yhdessä tai sitten ne hoitaa ko. asiasta paremmin perillä oleva. Ei ketään tarvitse kyykyttää oman miehuutensa osoittamisen vuoksi. Eikä toisaalta tarvitse kyykkiäkään hyväluonteisen teeskentelemiseksi.

Jopetus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Olen tässä muutaman päivän nyt mietiskellyt näitä omia parisuhdekuvioitani ja lueskelin täällä käytyä kiltti vai nössö keskustelua. Jos kiltillä tarkoitetaan kaikessa periksi antavaa lapasta, niin en usko siihen kategoriaan kuuluvani. Ja ehkäpä itse kallistun myös enemmän rentun kuin peruskunnollisen puolelle, vaikka naistani(ja miksei muitakin ihmisiä) kohtelenkin asiallisesti.

Olen kuitenkin sitä mieltä että kiltti tai ei, se ei välttämättä ole niin ratkaisevaa, ainakin jos jätetään ääripäät molemmista pois. Sen sijaan se mikä naisia tuntuu kovasti kiehtovan on miehen itsevarmuus ja itsetunto. Ne jos on kohdallaan niin homma kyllä pelaa muutenkin. Itsevarmuus ei kuitenkaan saisi kääntyä ylimielisyyden puolelle, se tuskin innostaa kovin monia.

Ehkäpä omat parisuhdekarikkoni tässä suhteessa kietoutuvat myös tämän asian ympärille? Vaikka olen muuten tekemisissäni ja olemisissani erittäinkin itsevarma, eikä itsetunto ongelmiakaan ole, niin aikaisemmista parisuhdeongelmista on ehkä jäänyt vielä saatu oppi sisäistämättä ja niinpä parisuhteessa jonkinlainen epävarmuus väkisinkin iskee päälle kunhan suhde hiukankin pidemmälle etenee. Tähän täytyisi nyt sitten uusia lääkkeitä löytää.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jopetus on edellisen postauksensa viimeisessä kappaleessaan oivaltanut jotakin olennaista. Vielä kun osaat soveltaa tuon käytäntöön, niin naishommat onnistuvat.

Itselläni on nyt niin hirmuinen krapulahorkka (ei pääkipua, ei okseta mutta muuten horkkamaista) ja varmaan vielä promille veressäkin, että mitenhän sitä jaksaa viikonlopun sitä 17-vuotiasta neitoani viihdyttää... On se rankka elämä. Ja näin arkena. Morkkista ei edes tohdi ajatella.

Eilinen oli vähän erilainen kuin täällä 3 päivää sitten kirjoitin...

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=40259&page=8

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Myönnätkö kuitenkin, että scholl on oikeassa? Olen monen kanssa näistä asioista jutellut ja pääpiirteittäin asiat ovat juuri niin kuin sanon. Moni muu ei vain uskalla tuoda totuuksia julki, vaan asioista vaietaan.

Musta toi on lähinnä utopistista. Onneksi luonnon valinta kuitenkin toimii vielä jotenkin. Asenne ei kait kuitenkaan periydy geeneissä ? Vai onko sulla tuo perimän jatkaminenkin ulkoistettu, ettei vaan pääsisi äijämäisyys kaikkomaan, saati sitten tyttöpöpöt tarttumaan. Tai herranjesta, saattaa vielä mennä hyvä kauluspaita pilalle huulipunasta.

Hetkittäin toivon, että olisi jotenkin lain puitteissa siirtää tietynlaiset ihmiset tietynlaiseen karsinaan. Saavat sitten snobailla siellä ihan keskenään..

Tuli vaan mieleen.
Oven avaamisella ja pienellä nöyrtymisellä kuitenkin saa aikas hyvin piparia.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Aina yhtä huikeaa lukea näitä schollin juttuja naisasiat ketjussa, hän on myöntänyt ettei ole ikinä seurustellut tai asunut yhdessä naisen kanssa ja silti hän tuputtaa "neuvojaan" täällä.

No, eihän mikään olen niin järjestelmällinen ja sopiva, kuin oma nyrkki. Saksalaisella millintarkalla toiminnalla se vie voiton monesta naisesta, joka vain pilaisi kuitenkin kaiken.
Eikä maksa mitään.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Helposti voi käydä niin, että kuukaudessa menee joku 500 euron enemmän sen takia, että joku nilkki ei maksa.
Vaan ylivoimaisesti kaikista urpoin on se, joka antaa kusettaa itseään 500 euroa, eikä esimerkiksi siinä 10-15 euron kieppeillä ala vastavuoroisesti odotella omiansa takaisin esimerkiksi toisen ostamien drinkkien muodossa.

Tuamas

Jäsen
Naisten kanssa elämä on aina mielenkiintoista,
tähän liittyen voisi sanoa että parisuhteen väliin iskevät suhteet tulevat kovin harvoin toimimaan, koska jos nainen/mies on päättänyt kerran pettää, hän tulee sen erittäin todennäköisesti myös toistamaan.

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Katolisuuteen toisaalta kuuluu se iso miinuspuoli, että eivät pidä spärdäreistä eivätkä oikein muutenkaan ennen avioliittoa anna.

Muuten en tahan todella ala-arvoiseen provonheittokilpailuun lahde mukaan, mutta neljan katolilaisen kanssa on peuhattu ja jokaiselta on saatu pepparkaakkoa ihan alusta asti. Ja ilman pyynteja. Yksi tosin pihtas ekan yon. Ei tosin ole tama nykyinen, joka edelleen muistelee, kun luterilainen ei antanut ekana yona ;)

Spardareista on ainakin keskusteltu jokaisen kanssa.

Fordél

Jäsen
Itseäni on tässä viime aikoina mietityttänyt, että millainen miehen pitäisi olla parisuhteessa ja naisen silmissä, jotta se mielenkiinto pysyisi yllä? Siis lähinnähän kyse on tasapainoilusta sen miehisemmän minän ja herkemmän puolen kanssa. Kuitenkin niin monesti näkee, että naiset ovat ihastuneet siihen kaveriin, joka kohtelee heitä kuin paskaa. Tällöin sitä alkaa väkisinkin ajattelemaan, että onko sittenkään mitään järkeä näyttää sitä herkempää puolta näin usein, joka taas tulee luonnollisesti kun on niin helkkarin hyvä olla oman naisen kanssa.

Tavallaan siis hyvin petollinen kehä tuokin. Pitäisi osata puhua ja näyttää tunteensa, mutta samalla olla selkeä mies siinä suhteessa, sillä sitähän naisetkin kuitenkin myös kaipaavat. Melkoista tasapainoilua ja kait se sitten löytyy kokemuksen kautta se oikea tasapaino. Tietysti loppupeleissä sitä ei voi olla mitään muutakaan kuin mitä itse on, mutta löytyyhän nuo molemmat puolet allekirjoittaneestakin.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Minusta sinä jätät ovet avaamatta siksi, että olet yksinkertaisesti vain epäkohtelias moukka. Ja varsinkin ajatusmaailmasi parisuhteesta, joka pitäisi kirjata sopimuksen muotoon, on suorastaan hulvaton.

Joskus nuore(mpa)na ja typerä(mpä)nä tapailin muutaman kuukauden erästä sankaria, jolla oli hyvinkin schollmaisia piirteitä. Yksi tämän sankarin hulvattomimmista ajatuksista oli se, että sitten kun (itse käyttäisin kyllä sanaa jos) hän lisääntyy jonkun naisen kanssa, hän vaatii isyystestin tehtäväksi heti kun tenava on olemassa. Jos isyystestiä ei tehdä, nainen ja tenava lentävät välittömästi pellolle.

Tuo sankari oli tuolloin 23 tai 24 ja oli vakuuttunut siitä, että Azul on hänen tuleva vaimonsa. Vaan Azulpa nosti kytkintä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaan ylivoimaisesti kaikista urpoin on se, joka antaa kusettaa itseään 500 euroa, eikä esimerkiksi siinä 10-15 euron kieppeillä ala vastavuoroisesti odotella omiansa takaisin esimerkiksi toisen ostamien drinkkien muodossa.

Scholl ei istukaan rahvaan kanssa samoissa baareissa, vaan esimerkiksi Palacen ginibaarissa, jossa Hendrick's tonic maksaa muistaakseni 15-16 euroa.

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itseäni on tässä viime aikoina mietityttänyt, että millainen miehen pitäisi olla parisuhteessa ja naisen silmissä, jotta se mielenkiinto pysyisi yllä?
Seuraavassa jotain vinkkiä, suuntaan jos toiseenkin.

Kolme ystävystä, sinkku, kihlattu morsian sekä jo vuosia aviossa ollut vaimo tapasivat toisensa.
Jutustellessaan elämästään he päättivät keksiä jotain kivaa yllätystä sekä itselleen, että miehilleen, parisuhteen piristykseksi.
Pienen neuovonpidon jälkeen naiset päättivät kokeilla miten saisivat miehensä parhaiten vieteltyä. Naiset päättivät pukeutua mustaan nahasta tehtyyn, paljastavaan bodyyn, korkkareihin sekä panostaa taidokkaasti tehtyyn, viettelevään meikkiin. Suunnitelma toteutettaisiin jo samana päivänä.

Seuraavana päivänä naiset kokoontuivat vertailemaan kokemuksiaan.
Sinkku kertoi: Kutsuin silloin tällöin tapailemani miehen kotiini iltaa istumaan.
Olin pukeutunut sovitulla tavalla ja kun mies tuli ovesta kiljaisin villisti ja hän kaatoi minut eteisen lattialle. Rakastelimme kahdesti ennen kuin jatkoimme makuuhuoneeseen. Iltamme oli ihana.

Morsian kertoi: Pukeuduin bodyyn, korkkareihin ja meikkasin silmiini viettelevät rajaukset. Odotin sulhastani eteisessä mutta minulle tuli kylmä ja kietaisin soopeliturkin harteilleni. Mies halusi heti nähdä mitä minulla oli turkin alla ja riisui turkin, karjahti villisti ja suuteli minut pökerryksiin kantaessaan hellästi makuuhuoneeseen. Rakastelimme hurjasti koko yön.

Naimisissa oleva kertoi, hieman pettyneellä äänellä: Puin sen mustan, nahkaisen, upeasti paljastavan bodyn. Rohkaistuin myös korkeimpiin korkokenkiin mitä omistin. Meikkasin huolella ja näytin tosi hyvältä ja seksikkäältä. Kun mieheni tuli kotiin hän meni suoraan sohvalle maata, otti kaukosäätimen ja huusi "kuules batman, mitä meillä on ruokana tänään?

terveisin koo

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa naisten aloitekyvyttömyys. Siis tilanne, jossa nainen selvästi osoittaa kiinnostuksensa baarissa esim. sivullekirjoittanutta kohtaan mm. intensiivisin katsein, elein jne. Mutta miksi sitä hommaa ei sitten voi hoitaa loppuun asti, ts. miksi nainen ei tässä tilanteessa itse tule tekemään aloitetta? Ei se ole aina miesten tehtävä juosta naisten perässä huomiota ja suosiota kerjäämässä. Toki aloitekykyisiäkin naisia on, mutta eniten tosiaan vituttaa tilanteet, joissa selvästi annetaan ymmärtää, mutta sitten homma jätetään siihen. Sitä tuijotusta voi jatkua vaikka valomerkkiin asti, mutta juttelemaan ei, ei sitten vahingossakaan vaivauduta itse tulemaan.

Olkoon vaikka minkälainen silikoniblondi osoittamassa kiinnostusta, mutta jos ei sitä aloitekykyä hitustakaan löydy, niin antaa koko asian sitten olla.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sitä tuijotusta voi jatkua vaikka valomerkkiin asti, mutta juttelemaan ei, ei sitten vahingossakaan vaivauduta itse tulemaan.

Johtuu ainakin osaltaan siitä, että (suomalaiset) naiset ovat niin kateellisia ja vittumaisia toisilleen, että sanan huora lausumiseen riittää sekin, että puhuu miehelle, jota ei ennestään tunne. On helpompaa olla yksin hylättynä nurkassa tai vetää lärvit kavereidensa kanssa kuin saada huoran maine - etenkin jos käy samassa baarissa usein.

Muistan, kuinka aikoinaan ensimmäisenä lukiopäivänä tietty porukka päätti välittömästi, että olen "huora" ja olen pannut puolta koulua ennen kuin ensimmäinen lukiovuosi on ohi. Päätöksen syntymiseen riitti se, että mulla oli hieman meikkiä (ei lähellekään mitään sotamaalausta à la Tuksu), korkokengät ja vaihdoin pari sanaa sellaisen pojan kanssa, jota en ennestään tuntenut. Muuten vaatetus koostui farkuista (mitään siveetöntä ei näkynyt), nahkatakista ja jostain tavallisesta paidasta, josta ei näkynyt edes rintojenväliä, saati nännejä. Ja lukion kävin Helsingin keskustassa, joten syynä huoran leimaan ei ollut edes se, että olisin muuttanut pienelle paikkakunnalle isommasta kaupungista. Silti olin sille tietylle porukalle "huora" koko lukioajan.

Aiheesta kiinnostuneille kerrottakoon vielä, etten koko lukioaikana harrastanut seksiä kenenkään samaa lukioa käyneen kanssa enkä muutoinkaan "jaellut" ympäriinsä.

"Huoran" maine tuntui silloin aika pahalta, etenkin kun en ainakaan omasta mielestäni ollut tehnyt mitään, mikä oikeasti olisi antanut syyn pitää "huorana". Joten voin hyvin kuvitella, ettei se ole aikuisiälläkään mukavaa, jos huoraksi kutsutaan, edes selän takana.

Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Azul:in avautumisesta voi vetää jonkin sortin päättelyn, että hän on joutunut henkisen kiusaamisen kohteeksi ? Ja henkinen kiusaaminenhan on se kaikkein pahin, naurua selän takana, kuiskuttelua, ivailua, pilkkaamista muun porukan ulkopuolelle jättämistä etc.
Jostain "syystä" sinut valittiin kohteeksi, jota pilkataan ja väitetään "huoraksi"
Asiahan voi olla niinkin että tämä tietty porukka oli itse näitä jotka duunasivat kaikkien jannujen kanssa jotka vastaan tulivat?

Ja mitä tulee tahtookirjoittaa -nimimerkin kirjoitukseen. Tuttu tunne. Tuohon olen törmännyt useita kertoja, että kukaan naispuoleinen henkilö ei sitten millään ilveellä tule tekemään sitä aloitetta että tulisi keskustelemaan...

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Asiahan voi olla niinkin että tämä tietty porukka oli itse näitä jotka duunasivat kaikkien jannujen kanssa jotka vastaan tulivat?

Itseasiassa satun tietämään, että ainakin yksi siihen porukkaan kuulunut likka sitten viimeisenä vuonna testaili kolmen, samaa lukiota käyneen pojan kanssa sängyn jousituksia ollessaan varattu (neljännelle samaa lukiota käyneelle)... reilun vuorokauden aikana. Teki mieli käydä kysäisemässä, että kuka nyt on huora, mutta en sitten viitsinyt. Sen verran kuitenkin piti maksaa kalavelkoja, että päivittelin ko. likan käytöstä kavereilleni "ihan vaan vahingossa" sen poikaystävän kuullen.

Kavereita siis oli kyllä, eikä lainkaan häirinnyt, ettei se yksi tietty porukka välittänyt musta, koska en heidän seuranssaan olisi halunnutkaan liikkua. Vittumaista tuossa oli, kuten kirjoitinkin, se, että syyttä syytettiin huoraksi, vailla minkäänlaisia perusteita.

Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itseasiassa satun tietämään, että ainakin yksi siihen porukkaan kuulunut likka sitten viimeisenä vuonna testaili kolmen, samaa lukiota käyneen pojan kanssa sängyn jousituksia ollessaan varattu (neljännelle samaa lukiota käyneelle)... reilun vuorokauden aikana. Teki mieli käydä kysäisemässä, että kuka nyt on huora, mutta en sitten viitsinyt. Sen verran kuitenkin piti maksaa kalavelkoja, että päivittelin ko. likan käytöstä kavereilleni "ihan vaan vahingossa" sen poikaystävän kuullen.

No tuohan on paras keino "lipsauttaa" vahingossa ko. typyn poikaystävän kuullen että se on duunaillu kolmen muun jannun kanssa. Saa olla ilkeä ja kelju jos syyttä syytellään itseä. Kalavelkoja saa ja pitääkin maksaa.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Sitä tuijotusta voi jatkua vaikka valomerkkiin asti, mutta juttelemaan ei, ei sitten vahingossakaan vaivauduta itse tulemaan.

Tähän törmäsin itsekin usein ja törmään usein vieläkin. Nainen katsoo toisesta pöydästä kiinteästi silmiin koko ajan, mutta ei millään tule lähemmäs.

Miellyttävänä poikkeuksena tosin nykyinen tyttöystäväni, joka iski minut aikanaan baarista. Silmäpeliä siinä ensin käytiin ja sitten tyttö avasi suunsa ja tuli uskaliaasti luokseni. Ja loppu on historiaa...

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miehethän eivät keskustele keskenään mistään henkilökohtaisista asioista tai juoruile, vaan katsovat urheilua, vetävät viinaa ja pitävät hauskaa.

Tähän on pakko puuttua. Kyllä sitä sauna-illoissa puheet pysyvät hetken aikaa töissä,urheilussa, autoissa ja alkoholijuomissa. Viiden minuutin lauteilla istumisen jälkeen puhutaan pillusta tai sitte siellä lauteilla istujat ole miehiä ollenkaan!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy