Mutta omaa onnea en ole kokenut koskaan... Ja taas kerran olen ihastunut päätä pahkaa. En tiedä mitä tehdä. Miksi elämä on näin vaikeaa?
Rohkeaa avautumista, vaikka sitten väkijuoman alulla. Säälittävä on se joka nauraa, koska ihmiset on erilaisia ja haluavat erilaisia asioita.
Muistuttaa kertomasi aika paljon sitä millainen itse jossain vaiheessa olin ja miltä tuntui ja mitä tapahtui. Omakohtaisesti en voi sanoa muuta kuin sen, että ihastuksia tuli ja ihastuksia meni. Yleensä ei vastakaikua tullut. Enkä tiedä auttoiko asiaa se, että yritys oli ehkä liiankin kova. Myös joskus epätoivoista ja ns. vääriä naisia tuli harrasteltua. Tekemällä oppii, tässäkin asiassa.
Jotenkin en usko, että ulkomuoto on yleensäkään este, varsinkaan jos itsestään nyt vähän huolta pitää, eli ei haise ihan paskalle ja peseytyy, harjaa hampaat, hiukset ja pukeutuu tyylikkäästi ja siististi, vaikka sitten omaperäisellä tavallakin.
Tietty jos rohkeutta ei löydy ja itsetunto on nollissa, niin vaikeaa se on. Tämän tiedän jos minkä.
Mitään sellaista neuvoa, joka tehoaisi, ei osaa eikä uskalla antaa. Uskon itse näissä asioissa sattumaan. Siihen, että täystehoinen etsintä ei oikein auta, vaan pitää luottaa sattumaan ja siihen, että sellainen sopiva tulla tupsahtaa ihan odottamatta. Näin se on itselläni aina käynyt, jos jotain syvällisempää on alkanut syntyä. Aika yllättäviltä tahoilta löytyy se toinen.
Ole oma itsesi ja älä esitä muuta. Ole myös kärsivällinen ja yritä suunnata energia sellaisiin asioihin, mitkä on jo läsnä elämässä ja jotka tuo iloa. Jotenkin olen vakuuttunut siitäkin, että jos ihminen on innoissaan ja tohkeissaan jostain omasta jutusta, se voi näkyä ulospäin ja herättää kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessakin. Se antaa viestin, että ihmisellä on elämässään kipinää, eikä vaan murjota apaattisena paikoillaan.
Olen monen naisen suusta kuullut, että jollekin asialle omistautunut ja innostunut mies on viehättävä. Tämän asian ei välttämättä tarvia olla sellainenkaan, josta nainen ymmärtäisi mitään tai olisi erityisen kiinnostunut. Häntä kiinnostaa vaan miehessä se into.