Yksi esimerkki naislieveilmiöistä on se, että osa naisista ei maksa kulujaan.
En käsitä sitä kertakaikkiaan. Normaalikaveripiirissä ihmiset eivät ole ihan täysin tarkkoja pennosistaan, koska tietää, että drinksujen tilaukset menee suurin piirtein tasan. Jos joku on lokki niin asiaan voidaan puuttua. Mutta jostain kumman syystä naisissa on paljon enemmän epärehellisyyttä ja rikollista ainesta kuin miehissä. On sellaisia, jotka eivät maksa. Sitten joku sanoo, ettei naista saa lyödä. Vittu jos joku ei maksa drinksujaan tai muita kulujaan niin eikö silloin muka saa sanoa, että maksa velkas tai saat turpaan. Itse en todellakaan ole raha-asioissa tarkka, mutta jos joku kusettaa kuten muutama kerta on käynyt drinksuasioissa niin se alkaa pikkuhiljaa vituttamaan niin paljon, että kyllä olen joskus miettinyt, että millä helvetillä sellaisen asian pystyy ratkaisemaan. Kun on aivan käsittämätön vitutus päällä. Tietää jo etukäteen, että jos näkee jonkun tyypin niin tämä yrittää kusettaa. Helposti voi käydä niin, että kuukaudessa menee joku 500 euron enemmän sen takia, että joku nilkki ei maksa.
En tajua, että yksityishenkilön pitäisi olla joku perintätoimisto samalla. Kyllä osa on varmaan minulle velkaa jo 80 luvulta jotain, mutta pikkuasioita ei jaksa miettiä, mutta sitten jos joku nainen toimii niin, ettei hae esim. joka toista juomaa, vaan vittu aina on jotain venkoilua niin kyllä siinä vaiheessa tekee mieli tempaista, vaikken naista löisikään, mutta mieli tekisi. Ainakaan itse en voi sietää yhtään epärehellisyyttä tai sitä, ettei oma-aloitteisesti hoideta tilejä tasan. Miten omatunto voi jollain kestää sen, että on ympäriinsä velkaa.