Naisasiat

  • 7 518 419
  • 26 580

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Edelleen omasta mielestä koiran/lapsen/vaimon kasvatus toimii samalla tavalla. Hyvästä käytöksestä palkitaan ja huonosta rangaistaan. Jos näin ei ole, alkavat ne hyppiä silmille ja silloin ollaan suurissa ongelmissa. Tämä nykyinen tasa-arvo hössötys on tehnyt miehistä idiootteja, jotka ottavat vastaan mitä paskaa vain.
Ei mikään ihme, että naiset käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät, kun miesten joukossa on kirjoittamasi kaltaista skeidaa suoltavia remppanoita. Ihanko olet oppejasi päässyt käytännössä toteuttamaan vai visioitko näitä jossain peräkammarissa?

Suomen naisissa tuntuu olevan huolestuttava määrä psykopaatteja, sillä tämän kaltainen käytös on ihan arkipäivää ja sitä on tälläkin palstalla monet miehet valittaneet.
Psykopaatin määritelmä on nyt sinulla pahasti hakusessa. Lue vaikka tästä ja opi käyttämään termejä oikein.
 

Barry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Ei mikään ihme, että naiset käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät, kun miesten joukossa on kirjoittamasi kaltaista skeidaa suoltavia remppanoita. Ihanko olet oppejasi päässyt käytännössä toteuttamaan vai visioitko näitä jossain peräkammarissa?

Niin, tämän letkautuksen jälkeen en voinut olla pohtimatta, että saattaisiko asia mennä jopa toisinpäin? Ei mikään ihme, että miehet käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät, kun naisten joukussa on tästäkin viestistä jollain tapaa aistittavissa olevaa äkkipikaisuutta. Noh, oli miten oli, niin olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä, että naisten, lasten ja koirien kouluttamista ei pitäisi millään tapaa vertailla keskenään. Hyi helvetti!


Psykopaatin määritelmä on nyt sinulla pahasti hakusessa. Lue vaikka tästä ja opi käyttämään termejä oikein.

Ja veijarin vaimolla on homon määritelmä pahasti hakusessa. Mielestäni päteminen termien määritelmillä ei ole tässä kuitenkaan oleellista.

Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin itse en luultavasti voisi katsella kyseisenlaista käytöstä. Enkä oikeastaan ymmärrä, että miten joku voi tuollaista edes puolustella? Tai siis jos mietin omalle kohdalle, että tärkeä ihminen olisi ilmoittamatta yön poissa, niin kyllä mä olisin hemmetin huolestunut tuossa tilanteessa, mutta jos kyseessä olisi oikeasti ihminen, jota rakastan, niin jumalauta avioero? Muutenkin miettisin elämänkumppanini kypsyyttä, jos hän rupeaisi minua homottelemaan? Hitto, tuohan on sama asia, kun itse huorittelisin elämänkumppaniani. Ei missään tapauksessa suvaittavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä.

edit: typo.
 
Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ei mikään ihme, että naiset käyttäytyvät niin kuin käyttäytyvät, kun miesten joukossa on kirjoittamasi kaltaista skeidaa suoltavia remppanoita. Ihanko olet oppejasi päässyt käytännössä toteuttamaan vai visioitko näitä jossain peräkammarissa?

Reppanoita ovat ne, jotka suostuvat siihen että heitä kohdellaan kuin paskaa.

Tästä asiasta saa avautua tässä ketjussa usein ja aivan aiheesta. Jostain syystä varsinkin naiset ja osa miehistäkin eivät ymmärrä tätä logiikkaa.

Kun vertaan koiran kouluttamista ja lasten kasvatusta parisuhteeseen, ei asiassa ole mielestäni mitään erikoista. Kaikki kolme ovat tilanteita, joissa täytyy olla kaikille säännöt selviä. Jos säännöt eivät ole selvillä tai niitä ei noudateta, on luvassa isoja ongelmia. Tietysti prosessi parisuhteessa on enemmän kaksisuuntainen kuin kahdessa muussa tapauksessa.

Jokainen oikeasti onnellisessa parisuhteessa elävä tietää, ettei siihen kuulu homotelut, erolla uhkailut ja toisen osapuolen sohvalla nukkumiset. Asiat pitää osata ratkaista muulla tavalla kuin loukkaamalla toista. Usein näkee tilanteita, joissa miestä nöyryytetään ihan julkisillakin paikoilla ja suurten ihmismäärien edessä.

Jos sietää tuollaista loukkaavaa ja epäkunnioittavaa käytöstä hyssyttelemällä ja antamalla siimaa, on samaa paskaa tiedossa jatkossakin. Asiallinen tai jopa hieman epäasiallisempikin palaute ja vakava keskustelu ovat tarpeen tässä Veijarin tapauksessa. Tämä rouva pitää saada tajuamaan, ettei tuollainen käytös sovi. Veijaria tässä on loukattu raskaalla kädellä, joten hänenä kyllä vetäisin tästä omia johtopäätöksiä, ellei vaimo tajua homman juonta ja pyydä anteeksi tapahtunutta. Jokainenhan tietää mitä tarkoittaa, jos anteeksipyyntöä ei tule.

Siimaa voi ja kuuluukin antaa suhteessa muissa asioissa, mutta ei kyykyttämisen ja toisen loukkaamisen suhteen.
 

d2uce

Jäsen
Putoan viikonlopun aikana kahden muijan tilanteesta nollaan. Toinen lentää la-iltana ja toinen su-aamuna pois. Jännä nähdä joutuuko lähtemään jonnekin mestoille, jotta naiset voivat sitten oikein toisissaan minua pokailla.

Itse en vastaavassa tilanteessa lähtisi suotta vaivautumaan mihinkään. Vuori tulee kyllä Muhammedin luo.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin itse en luultavasti voisi katsella kyseisenlaista käytöstä. Enkä oikeastaan ymmärrä, että miten joku voi tuollaista edes puolustella? Tai siis jos mietin omalle kohdalle, että tärkeä ihminen olisi ilmoittamatta yön poissa, niin kyllä mä olisin hemmetin huolestunut tuossa tilanteessa, mutta jos kyseessä olisi oikeasti ihminen, jota rakastan, niin jumalauta avioero? Muutenkin miettisin elämänkumppanini kypsyyttä, jos hän rupeaisi minua homottelemaan? Hitto, tuohan on sama asia, kun itse huorittelisin elämänkumppaniani. Ei missään tapauksessa suvaittavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä.

Jostain kuitenkin aina tulee nämä samat ihmiset puolustelemaan paskaa käytöstä parisuhteessa. Aina pitäisi ymmärtää ja antaa asian olla. Kannattaa jokaisen miettiä ihan omalle kohdalle tuollaista käytöstä. Tuntuisiko hyvälle? Ymmärtäisitteko ja antaisitte asian olla?
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Ehkä lähdin hieman turhan kärkkäästi puolustamaan tuota suuttumista, koska on ihan tuoreessa muistissa eräs tapaus... Siinä oikeasti pelästyy aivan helvetisti, kun toinen on ulkomailla ja tietää, että viinaa vedetään ja yht'äkkiä puhelin on pois päältä vuorokauden, vaikka kenttää kyllä on. Mielestäni aivan aiheellisesti oletin, että olisi laittanut viestiä jonkun kaverinsa puhelimesta, että "akku meni, kestää ennen kuin pääsen lataamaan"...

Kuinka usein "olen helvetististi kännissä, mutta muuten kunnossa" -viestejä pitää lähettää? Jos ryypätään kavereiden kanssa kotimaassa, niin riittääkö kaksi kertaa illan aikana? Ulkomailla ollessa ilmeisesti kolme kertaa vuorokaudessa?
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En ole vielä kohtaukseen johtaneista syistä keskustellut, mutta oletan, että se etten vastannut yöllä puhelimeen oli ehkä se suurin syy. Ei kuulemma ollut vaimo nukkunut koko yönä silmäystäkään, jolloin väsymys + pelko + tietämättömyys voi aiheuttaa jos minkäkinlaisia kauhukuvia.

Näinhän se taitaa olla. Vaimolla on ollut nyt hetki aikaa rauhoittua, niin näkee tilanteen selvemmin. Aika hädissään oli varmasti ollutkin, kun niin aggressiivisesti tuli päälle.

"Vaikka minä homo olisinkin, niin ei sitä minulle itselleni tarvitse kertoa!"

Kyllä se siitä.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Jostain kuitenkin aina tulee nämä samat ihmiset puolustelemaan paskaa käytöstä parisuhteessa. Aina pitäisi ymmärtää ja antaa asian olla. Kannattaa jokaisen miettiä ihan omalle kohdalle tuollaista käytöstä. Tuntuisiko hyvälle? Ymmärtäisitteko ja antaisitte asian olla?

Olet aivan oikeassa, ihmiset sietää liikaa paskaa koska eivät uskalla olla yksin. Mihinkään normaaliin käyttäytymiseen tuollaiset eivät kuulu, paitsi niille vässyköille jotka siihen suostuvat. Jos mimmille ois huutanut että *itun h*#ra, hae kamas rappukäytävästä niin sodasta ei tulisi ikinä loppua. Veijarina laittaisin naisen aisoihin ja sohvalle nukkumaan miettimään käytöstään. Jos ei opi niin kartanolle. Loppupeleissä homma menee kuitenkin siihen, että mitkä ovat rajat, mitä saa ja mitä pitää sietää. Täällä selitellään asioita parhainpäin mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että Veijarin vaimokkeella tuntuu olevan pienoisia mentaalipuolen ongelmia. Nimimerkillä been there, done that.

Ja Alamummolle, siinä ei ole mitään remppanaa, että mies pitää puolensa ja pistää naisensa aisoihin. Samoin kun naisen pitää hoitaa asiat. Rajat ja säännöt selviksi. Ylilyöntejä tulee, mutta rajansa niissäkin. Kukaan ei ole luonut toista osapuolta parisuhteen diktaattoriksi. Mutta toisaalta nyky-yhteiskunnan hyssyttelykulttuuri on johtanut moiseen, että tekosyillä voidaan kohdella ihmistä niin törkeästi kuin halutaan.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Olet aivan oikeassa, ihmiset sietää liikaa paskaa koska eivät uskalla olla yksin. Mihinkään normaaliin käyttäytymiseen tuollaiset eivät kuulu, paitsi niille vässyköille jotka siihen suostuvat. Jos mimmille ois huutanut että *itun h*#ra, hae kamas rappukäytävästä niin sodasta ei tulisi ikinä loppua. Veijarina laittaisin naisen aisoihin ja sohvalle nukkumaan miettimään käytöstään. Jos ei opi niin kartanolle.
Öh.. tuota.. noin teoriassa ihan jännä filosofia, mutta jäikö minulta nyt jotain huomaamatta vai olenko vässykkä, kun minusta yöllinen ilmoittamaton poissaolo on yllä kokonaan painettu villaisella? Jos minun parisuhteessa puolisko olisi ilmoittamatta yön pois, niin sille en keksisi kuin kaksi selitystä: 1. Jotain vakavaa on sattunut 2. Se pettää. Oma ensireaktioni olisi todennäköisesti vähintään Veijarin muijan luokkaa, elikkä jotain jälkikäteen katsottuna typerää tulisi sanottua/uhottua. Tuskin olisi sohvallakaan tilaa. Tuo typerä reaktio ei silti tee toisen ensin tekemää tekemättömäksi.

Tuon edellisen voi ajatella myös niin, että odottamaton yöllinen poissaolo todellakin järkytti. Sitten kun toinen tuleekin vihellellen kotiin, niin koko yön valvominen ja pirujen seinille maalailu purkautuu tavalla tai toisella. Eihän siitä nyt voi ruveta vastatylyttämään.

Ja mitä toisen kohteluun tulee, niin kohtelua se on ilmoittamatta jättäminenkin. Tältä kantilta muija vaan sovelsi dynamo68:n logiikkaa ja laittoi miehen ajattelemaan, että miten toista kohdellaan.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Öh.. tuota.. noin teoriassa ihan jännä filosofia, mutta jäikö minulta nyt jotain huomaamatta vai olenko vässykkä, kun minusta yöllinen ilmoittamaton poissaolo on yllä kokonaan painettu villaisella?

Mikä ilmoittamaton poissaolo?

Olin viikonloppuna eräällä leirillä mukuloita (juniorijalkapallojoukkuetta) kaitsemassa ja olin ilmoittanut, että tulen vasta sunnuntai aamuna himaan

Minusta sinulta jäi tuo huomaamatta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kuinka usein "olen helvetististi kännissä, mutta muuten kunnossa" -viestejä pitää lähettää? Jos ryypätään kavereiden kanssa kotimaassa, niin riittääkö kaksi kertaa illan aikana? Ulkomailla ollessa ilmeisesti kolme kertaa vuorokaudessa?

Puolisko oli alkuillasta laittanut viestiä, johon olin vastannut. Koska olin seuraavana päivänä menossa kauppaan ja puolisko oli palaamassa parin päivän päästä, olin lisännyt viestini perään vielä kysymyksen, että haluaako hän jääkaapissa olevan jotakin erityistä sitten kun palaa. Kun vastausta ei kuulunut, laitoin seuraavana iltapäivänä pari tuntia ennen kauppaan menoa viestin, että oliko sieltä kaupasta jotain erityistoiveita. Välitystietoja ei tullut, mistä huomasin puhelimen olevan edelleen pois päältä ja huolestuin. Eli kyse ei ollut siitä, että vaatisin ilmoittamaan kulloisistakin promillemääristä ja seurueista ja tekemisistä sun muista.

Selvennettäköön vielä, ettei kyseessä ollut pelkkä ryyppyreissu vaan myös työhön liittyvä matka.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olin viikonloppuna eräällä leirillä mukuloita (juniorijalkapallojoukkuetta) kaitsemassa ja olin ilmoittanut, että tulen vasta sunnuntai aamuna himaan

Minusta sinulta jäi tuo huomaamatta.

Olin viikonloppuna eräällä leirillä mukuloita (juniorijalkapallojoukkuetta) kaitsemassa ja olin ilmoittanut, että tulen vasta sunnuntai aamuna himaan, tai ainakin omasta mielestäni ilmoitin.

Minusta tuo on ymmärrettävissä siten, ettei Veijari itsekään ole 100 % varma siitä, oliko yöpymisestä toisaalla muistettu ilmoittaa vai ei.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Minusta tuo on ymmärrettävissä siten, ettei Veijari itsekään ole 100 % varma siitä, oliko yöpymisestä toisaalla muistettu ilmoittaa vai ei.

No jos ei ole ilmoittanut niin ei ole syytä täällä avautuakaan ja ihmetellä moista :D Ja jos ei ole ilmoittanut niin sai mitä ansaitsi. Itse puhuin tapauksista missä mies/nainen on toiminut oikein ja saa paskaa niskaansa syyttä suotta. Sellaistakin nimittäin tapahtuu..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Varmasti auttaisi ylipääsyä kun saisi vastaukset noihin kysymyksiin eli ehkä olisi paikallaan kysyä niistä vastapuolelta.
Kysytty on. Muutamaankin eri otteeseen, mutta vastaukset ovat olleet aikalailla samaa luokkaa, mitä Trenchtown ja Ted Raikas ovat tuossa vastailleet. Eli syy jäänee ikuiseksi mysteeriksi.

Voihan sitä kysyä, mutta ei se välttämättä halua kertoa. Mulle kävi niin, että yritin pari kertaa jankata tuonkaltaisiin kysymyksiin vastauksia ja kyllä niitä sainkin, mutta sellaisia, joiden tiedän ainakin osaksi olevan valhetta. Ehkä hän ei vaan vieläkään voi minulle puhua asiasta rehellisesti. Tiedä sitten, että häpeääkö tekojaan, vai eikö vaan voi kohdata itseään ja tekemisiään puhumalla asiasta rehellisesti minun kanssani.

Kokemuksieni mukaan sieltä voi tulla kaikenlaista ympäripyöreätä, joka oikeastaan enemmän lisää niitä kysymyksiä, kuin antaa niitä vastauksia. Tiedän sen tunteen, että haluaisi saada täyden selityksen, miksi asiat meni miten meni. Sitä vaan ei aina saa. Senpä takia asia pitäisi itsekseen vähitellen unohtaa ja siirtyä eteenpäin.

Kaikkia vastauksia asioihin ei elämän aikana saa, kun ei niihin aina selkeitä vastauksia välttämättä olekaan. Etenkin kun puhutaan tunteista, liikutaan niinkin abstrakteissa ja monella tapaa vaikeasti määriteltävissä asioissa, ettei niiden kantajatkaan osaa syitä määritellä. Vaikka haluaisikin kertoa, miksi joku on niin kuin on, niin ei löydy oikeita sanoja.
 

Fordél

Jäsen
Kysytty on. Muutamaankin eri otteeseen, mutta vastaukset ovat olleet aikalailla samaa luokkaa, mitä Trenchtown ja Ted Raikas ovat tuossa vastailleet. Eli syy jäänee ikuiseksi mysteeriksi.

Asia pihvi. Ehkä vielä siis liian tuore tapaus, jotta se toinen osapuoli voisi puhua asioista rehellisesti. Ehkä joskus aikojen päästä voisit saada rehellisenkin vastauksen, mutta toisaalta silloin joskus sua ei se varmaankaan vois vähempää kiinnostaa.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kysytty on. Muutamaankin eri otteeseen, mutta vastaukset ovat olleet aikalailla samaa luokkaa, mitä Trenchtown ja Ted Raikas ovat tuossa vastailleet. Eli syy jäänee ikuiseksi mysteeriksi.

Sen verran tuota KK-ketjua lukeneena mietin vaan että onko asialla ja pullolla jokin yhteys? Aika iso osa elämääsi kulkee alkoholin parissa. Itsellä oli sama ongelma ja tuhosin monta asiaa tajuamatta edes mihin ne liittyy. Paloin loppuun ja menin lääkäriin. Puhuminen auttoi, ja sen tajuaminen ettei niin voi enää jatkua. 2 viikkoa mennyt selvinpäin ja elämä maistuu ihan eriltä, onneksi oli läheisiä ja ystäviä jotka auttavat ja tukevat. Ihmissuhteitakin saanut paikattua.

Mutta silti ollaan vasta alussa ja vaikeitakin hetkiä tulee. No tämä ois voinu olla matkalla alkoholismiin-ketjussakin, mutta mietiskelin vain kohtaloasi, joten älä ota pahalla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sen verran tuota KK-ketjua lukeneena mietin vaan että onko asialla ja pullolla jokin yhteys? Aika iso osa elämääsi kulkee alkoholin parissa.

Tuota minäkin erehdyin jossain ketjussa joskus kysymään. En nyt pikaisella vilkaisulla viestiäni löytänyt, mutta sisältö oli pääpiirteissään se, että pelkästään rouvaa on turha syyttää, jos kerran itse aikoo vaan istua kalja kädessä ja odotella, että kyllä se rouva tulee jonain päivänä taas palvelemaan ja ottamaan suihin kolmesti päivässä ihan tuosta noin vaan.

Ptk ei muistaakseni vastannut mitenkään, mutta muilta tuli kyllä kommenttia, ettei ptk:ta saa syyllistää ja eihän se nyt miehen vika ole jne.

Edit. Tällainen löytyi kyllä, muttei ollut ihan se, mitä hain.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sen verran tuota KK-ketjua lukeneena mietin vaan että onko asialla ja pullolla jokin yhteys?

Onhan sillä.

Vaimo joskus tunnusti, kun olen tätä meidänsuhdetta yrittänyt ruotia, että hän lähes tietoisesti ajaa minut tietokoneelle ja ryyppäämään. Syytä siihen en kyllä saanut, että miksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mikä ilmoittamaton poissaolo?

Ihmettelen erittäin paljon miten ei missään vaiheessa lähestyvä yöpoissaolo tullut uudelleen puheeksi. Se on ihan normaalitapahtuma, kun ilmoittaa olevansa "ensi yön pois niin kuin silloin puhuttiin", saa vastaukseksi "minne sä oot menossa, etsä mulle tommosesta kertonut."

Eikä sekään ole mikään ongelma vaikka asia tulisikin ensimmäistä kertaa esille, pääasia, että tuli. Mikä tahansa asia kannattaa kertoa ensiksi ajoissa ja sitten uudelleen lähempänä. Luonnollisesti tämä koskee muitakin asioita kuin parisuhdetta.

Reaktio oli myös jossain määrin outo, mutta lienee kuitenkin suhteellisen ymmärrettävä. Naisistahan tuossa vain on kyse.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Reaktio oli myös jossain määrin outo, mutta lienee kuitenkin suhteellisen ymmärrettävä. Naisistahan tuossa vain on kyse.
Irroitan tämän viestin viimeisen kappaleen täysin erilleen tekstistä ja kerron pari tapahtumaa viime päiviltä. Tämä on vasta kolmas koko päiväni jälleen kotona ja jo kaksi naista (tai paremminkin heidän reaktionsa) ovat saaneet pääni pyörälle.

Palstan naispuoleiset jäsenet varmaan voivat tehdä jonkinlaisen pienen yhteenvedon siitä, että mitä ihmettä mä nyt olen tehnyt väärin. Mikä ettei miehistäkin näkökulmaa kaivataan.

Ei vaan aina pysty ymmärtämään - part I
Ensinnäkin vkl:na tapasin yhden tutun tytön vuosien takaa, jota tosin olen vilaukselta nähnyt aina silloin tällöin ja vähän kuulumisiakin vaihtanut. Viimeksi ollaan nähty/juteltu arviolta yli vuosi sitten. No siinä keskustelun lomassa sitten menin mainitsemaan, että kyllä mä hänestä tykkään ja tykkäänkin tosi paljon (siis meillä ei koskaan ole ollut mitään keskinäistä juttua). No eikös sieltä tullut heti täyslaidallinen jotain seurustelujuttua ("mutku mulla on poikaystävä") ja pari kysymystä siitäkin, että mullakin taitaa jotain pieniä virityksiä olla ihan muualle. Nii-in?

Se oli sitten vihoviimeinen reaktio, jonka siinä kohdassa olisin halunnut kuulla. Noh, OK, olin itse sellaisessa pienessä kesäsimassa, mutta se ei kyllä missään nimessä vaikuttanut puheisiini. Mitä hemmettiä se vaikuttaa yhtään mihinkään, vaikka olisimme olleet kumpikin tahoillamme viisi vuotta naimisissa, hänellä olisi vaikka viisi kakaraa ja mulla kymmenreikäinen haaremi. Jos mä hänestä tykkään, niin kai sen nyt voi sanoa ääneen!

Ei vaan aina pysty ymmärtämään - part II
Toinen merkillinen ilmiö tapahtui tänään päivällä. Olin autolla Turun keskustassa liikenteessä ja juuri ostanut Groove Coverage - Runaway -biisin. Hellelukemissa auton kaikki ikkunat ja luukut auki kuuntelin biisiä istuskellessani liikennevaloissa ja elämä hymyili. Hiljaisessa risteyksessä yksi ei-mikään-erikoinen, mutta kesäinen naikkonen käveli suojatietä vasemmalta oikealle. Otin aurinkolasien takaa pienen katsekontaktin ja hymyn huulille; nautin selkeästi kauniista kesäpäivästä ja halusin jakaa sen saman tunteen myös hänen kanssaan. En ole niin kylmää suhtautumista nähnyt varmaan sitten teinivuosieni.

Teki melkein mieleni huutaa perään jotain tyyliin: "Hei akka!", mutta ajattelin kuitenkin, että antaa olla. Voi vittu, jos tavalliset naiset suhtautuvat selkeään kesäiseen flirttiin tuolla tavalla! Kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään 16v teinityttö, joka olisi voinut kuvitella mut joksikin likaiseksi sedäksi. Olen kuitenkin 32 ikävuottani nuoremman näköinen ja flirttini kohde oli arviolta reilusti päälle 25v.

EDIT: ai niin, mulla ei ole sitten autossa mitään ammattikoulubassoa, josta tuhahdus olisi voinut johtua. Toisekseen autoni malli ja väri ovat saaneet pääpiirteittäin kaikilta naispuolisilta ystäviltäni kehuja. Kyllä se tuhahdus oli selkeästi suunnattu sille kuskin ikkunasta roikkuvalle kuolaavalle ääliölle...
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No eikös sieltä tullut heti täyslaidallinen jotain seurustelujuttua ("mutku mulla on poikaystävä") ja pari kysymystä siitäkin, että mullakin taitaa jotain pieniä virityksiä olla ihan muualle. Nii-in?

Nainen selvittää, part I: kyseinen daami oli imarreltu siitä, että ilmaisit kiinnostuksesi, mutta halusi tehdä täysin selväksi sen, että hän on tosissaan poikaystävänsä kanssa.

Tuo oli ensimmäinen ajatukseni, mutta jos kommentti oli tyyliä "kyllä mä muuten, mutta kun...", se tarkoitti, että naisesta on mukavaa saada huomiota juuri sinulta ja saattaisi haluta harrastaa jopa seksiä kanssasi, mutta tuskin kuitenkaan kehtaa, koska on jo varattu toisaalle. Vaihtoehto numero 2.2 on se, että hän on toisen miehen kanssa vain koska ei ole saanut sinua ja haluaa urkkia, kuinka tosissasi olet / olisit.

Voi vittu, jos tavalliset naiset suhtautuvat selkeään kesäiseen flirttiin tuolla tavalla!

Nainen selvittää, part II: jokin sinussa oli totaalinen turn-off. Mahdollisesti kyse oli siitä, että kyseinen nainen on nähnyt niin paljon kuolaavia äijiä, että ne ovat alkaneet jo tosissaan etoa. Parhaiten sellaisiin naisiin vetoaa mies, joka ei kiinnitä heihin mitään huomiota.


*******

Jaa miten niin meistä ei ota selvää?
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Hellelukemissa auton kaikki ikkunat ja luukut auki kuuntelin biisiä istuskellessani liikennevaloissa ja elämä hymyili. Hiljaisessa risteyksessä yksi ei-mikään-erikoinen, mutta kesäinen naikkonen käveli suojatietä vasemmalta oikealle. Otin aurinkolasien takaa pienen katsekontaktin ja hymyn huulille; nautin selkeästi kauniista kesäpäivästä ja halusin jakaa sen saman tunteen myös hänen kanssaan. En ole niin kylmää suhtautumista nähnyt varmaan sitten teinivuosieni.

En ole nainen, mutta jos olisin nainen, niin kylmäksi jättäisin minäkin. Tiedäksää, ehkä vähän liian kliseinen tilanne.

edit. ehkä ei ollut amisbassoa, mutta aika amismeininki kuitenkin. Tuo biisi nimittäin + luukut auki = ei, ei, ei.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ei ehkä kannattaisi kirjoittaa suoraan näin DBTL-tiistain jälkimainingeissa, mutta yritetään nyt kuitenkin osua näppäimille.
- - - kyseinen daami oli imarreltu siitä, että ilmaisit kiinnostuksesi, mutta halusi tehdä täysin selväksi sen, että hän on tosissaan poikaystävänsä kanssa.
Herr Ketun viestistä tuli vaan mieleen että sait ehkä vastapuolen kiusaantuneeksi, eli kommenttisi tuli hänelle puskista ja sitä seurasi hienovarainen torjuntareaktio.
No vastakommenttihan tuli kuitenkin aika yllätyksenä. Oltiin melkein kolme vuotta "melkein" työkavereina, joten luulisi hänen siinä ajassa oppineen järjenjuoksuni ja kielenkäyttöni. Voin kuitenkin kertoa "oman tykästymiseni" samalla tavalla myös kummipojalleni, serkkutytölleni tai jopa siskon koiralle... Ei niin, etteikö välillämme olisi koskaan ollut minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa, mutta hämmästytti vain tuo vastakommentin ehdottomuus (eli kulissit ovatkin vain kulisseja?). Mielestäni tein saman asian selväksi jo parisen vuotta sitten, kun olin eroamassa entisestä emännästäni. Silloin tosin mitään ei tapahtunut, vaikka kaikkeen oli mahdollisuudet.
- - - jokin sinussa oli totaalinen turn-off. Mahdollisesti kyse oli siitä, että kyseinen nainen on nähnyt niin paljon kuolaavia äijiä, että ne ovat alkaneet jo tosissaan etoa. Parhaiten sellaisiin naisiin vetoaa mies, joka ei kiinnitä heihin mitään huomiota,
En ole nainen, mutta jos olisin nainen, niin kylmäksi jättäisin minäkin. Tiedäksää, ehkä vähän liian kliseinen tilanne.
- - - Eiköhän tommoisessa "kesäflirtissä" oo aika normaalia hyvin erimoiset suhtautumiset vaikka kuinka Fabio olisi.
Fabioksi mulla on ai-VAN liian lyhyet hiukset eikä tilanne muutenkaan ollut sellainen. Kyllä kyse oli enemmänkin sellaisesta hyvän kesäfiiliksen luomisesta eikä varsinaisesta bassoflirtistä. Tiedän tasan tarkkaan sen, että olen aivan liian wanha kliseiseen ammattikoulupohjaiseen kesäflirttiin. Ehkä vain puolivahingossa annoin kuitenkin kuvan sellaisesta kuolaavasta teini-bemarijätkästä. Missään nimessä en suostu uskomaan siihen, että ko. nainen olisi saanut "liikaa" DX-virittelyhuomiota. Eniten nyppii se, että vaikka flirtti olisikin ollut liian paljon, niin miksi piti nirppanokkailla ja peittää se hyvä kesäfiilis. Biisin kerroin vain sitä varten, että itselläni oli järjettömän hyvä fiilis hyvästä löydöstä, kuten jo Hyviä dance-biisejä -ketjussa kerroin.
 

axe

Jäsen
Eniten nyppii se, että vaikka flirtti olisikin ollut liian paljon, niin miksi piti nirppanokkailla ja peittää se hyvä kesäfiilis. Biisin kerroin vain sitä varten, että itselläni oli järjettömän hyvä fiilis hyvästä löydöstä, kuten jo Hyviä dance-biisejä -ketjussa kerroin.

Mää oon vakuuttunut, ettei se nyrppäillyt suoranaisesti sulle. Se oli vain oikean soitinmusiikin ystävä ja ilmaisi mielipiteensä tuosta jumputuksesta.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Nainen selvittää, part I: kyseinen daami oli imarreltu siitä, että ilmaisit kiinnostuksesi, mutta halusi tehdä täysin selväksi sen, että hän on tosissaan poikaystävänsä kanssa.

Tuo oli ensimmäinen ajatukseni, mutta jos kommentti oli tyyliä "kyllä mä muuten, mutta kun...", se tarkoitti, että naisesta on mukavaa saada huomiota juuri sinulta ja saattaisi haluta harrastaa jopa seksiä kanssasi, mutta tuskin kuitenkaan kehtaa, koska on jo varattu toisaalle. Vaihtoehto numero 2.2 on se, että hän on toisen miehen kanssa vain koska ei ole saanut sinua ja haluaa urkkia, kuinka tosissasi olet / olisit.

Nainen selvittää, part II: jokin sinussa oli totaalinen turn-off. Mahdollisesti kyse oli siitä, että kyseinen nainen on nähnyt niin paljon kuolaavia äijiä, että ne ovat alkaneet jo tosissaan etoa. Parhaiten sellaisiin naisiin vetoaa mies, joka ei kiinnitä heihin mitään huomiota.

Nämä ovat kaikki aika ehdottomia miehen suhteen. Miehelle ei tehdä kohteliaasti selväksi, että ei kiitos. Vaikka tilanne on varsin nopea, niin tuollainen tylytys on aika rektaalista.

Tosin ei mitään uutta, ainakaan minulle. Tätä samaa meininkiä harrastetaan deittipalstoillakin, eli lyhyesti: Jos naama ei miellytä, niin suksikoon vittuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös