Naisasiat

  • 7 486 843
  • 26 542

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Henkistä pillua! Upea termi, aion käyttää illalla kotona.

Kyllä! Ei poista kullinjöpötystä, vaan luo sitä ja muuta intoa, motivaatiota perkeleesti.

Kilpailukykyisillä, inspiroivilla, älykkäillä naisilla on antaa henkistä pillua. Muusa on henkistä pillua.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajatko Lancia Musalla vai oletko kenties jo sopinut vähintäänkin koeajon? Mies menee töihin ja sanoo duunissa: "tulipas työmatkalla henkistä pillua". Itselläni oli ko. auto vuokra-autona kerran kolme päivää Italiassa, joten...
Kas, minäkin olen vuokra-ajanut tuollaisella, pari vuotta sitten Kreikassa. En tiennytkään saaneeni. Hyvin ajo maistui koko perheelle!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olkaa varovaisia mitä sanotte, joku voi vielä luulla teidän laukovan turenkimaisia mukahauskuuksia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monesti kavereiden ja tuttujen touhua seuraillessa tulee mietittyä että olenko mä ainut fiksu täällä.

Eniten ihmetyttää ihmisten tyhmyys. Heti muuttelee yhteen tai menee kihloihin ja muutenkin uskoo ihan mihin vaan skeidaan. Tehdään hömppätunteista sokaistuneena nopeita, tyhmiä ja epäonnistuessaan äärimmäisen kiusallisia ja vaikeita ratkaisuja, vaikka todellisuudessa helposti päättelemällä sen valinnan onnistumisprosentti on todella pieni. Sitten parisuhteessa vaan kinastellaan, jota yritetään puolustella sanomalla jotain esimerkiksi että kaikilla pareilla on ylä- ja alamäkiä. Onhan toi ja muut vastaavat tunnetut lauseet tavallaan ihan totta, mutta niillä ei kannatta puolustella toimimatonta juttua. Sellaiseen jumittamiseenkin jää yllättävän helposti loukkuun, ja kokoajan vaan pahentaa tilannetta kun ei uskalla ottaa sitä pientä pelottavaa askelta ja erota ajoissa.

Lisäksi jätkät ajautuu helposti naisen tossun alle, ja suhdehan ei silloin ole ollenkaan terveellä pohjalla. Joillekin se on jopa muodostunut oletukseksi esimerkiksi epäonnistuneiden suhteiden tai pitkän seurustelemattomuuden seurauksena, ja yleiseti ottaen noin tossa 90-luvun paikkeilla ja varmaan vähän ennenkin, kun jätkät ovat pleikkarit ja irkit keksittyään nörtistyneet todella paljon samalla kuin naiset ovat käyttäneet saamaansa mahdollisuutta hyväkseen ja alkaneet kulkea nokka pystyssä perse keinuen. "Suhteeseen pitää panostaa paljon ja kiva tehdä toisen puolesta asioita". No tavallaan joo, mutta toihan on tietenkin aivan täyttä skeidaa.

Joskus tuntuu että joidenkin kumppanit on valittu suunnilleen paras kolmesta ehdokkaasta -menetelmällä. Arki onkin sitten mököttelyä ja pientä kiukuttelua. "Alussa oli huuma, mutta sitten tasoittui". No tavallaan joo, mutta tollakin harmittavan usein yritetään vaan perustella ja puolustella toimimatonta juttua.

Mä olen sitä mieltä että jos hömppätunteita ei pysty hallitsemaan ja kontrolloimaan, on se mielenhallinnan heikkoutta, ja on enimmäkseen vaan mielikuvituksen aikaansaamaa kuvitelmaa ympäristön luoman odotuksen toteuttamiseksi. Mutta monilla ihmisillä sellainen täysin päivänselvä tyhmyys on jotain aivan uskomattoman käsittämätöntä.

Tietenkinhän sitä on erilaisia viettejä, joita voi ja pitääkin tyydyttää, mutta kunhan aina järki voittaa tunteet.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eniten ihmetyttää ihmisten tyhmyys. Heti muuttelee yhteen tai menee kihloihin ja muutenkin uskoo ihan mihin vaan skeidaan.

Liika hätäily on tyhmää, etenkin jos elämäntilanteissa on kaikki muukin auki. Oikeassa saumassa pitää kuitenkin myös uskaltaa tehdä siirtoja. Ei kaikkea välttämättä päällekkäin ja kerralla, mutta jos epäröi ikänsä on vielä todennäköisempi tekemään virheitä "pakon sanelemana", tai etsimään vikaa kaikista muista paitsi itsestään.

Sitten parisuhteessa vaan kinastellaan, jota yritetään puolustella sanomalla jotain esimerkiksi että kaikilla pareilla on ylä- ja alamäkiä.

Kinastelu on osa tutustumista ja sitä kun suhde muotoutuu uomiinsa. Kinastelusta on vielä pitkä matka riitelyyn ja sovittamattomiin erimielisyyksiin. Kinastelua on kun kyseenalaistaa toisen valinnan, riitelyä on jatkuva toisen valintojen vähättely ja niiden arvostelu jos syynä on se ettei osaa asettua toisen asemaan. Vain esimerkki, mutta kinastelu voi olla myös erittäin opettavaista, niin kauan kuin asioista kommunikoidaan. Jos kinastelu menee aina mököttämiseksi, sitten on jotain vialla. Asioista pitää osata puhua.

Lisäksi jätkät ajautuu helposti naisen tossun alle, ja suhdehan ei silloin ole ollenkaan terveellä pohjalla.
--clip---
"Suhteeseen pitää panostaa paljon ja kiva tehdä toisen puolesta asioita". No tavallaan joo, mutta toihan on tietenkin aivan täyttä skeidaa.

Tossun alla olemista ei ole baarireissujen tai vastaavien menojen, muiden kamujen kanssa olemisen väheneminen. Niiden lopettaminen on, enkä nyt puhu kamujen ammuskelusta haulikolla. Toisen puolesta tekeminen on oikein hienoa jos kyseessä on huomaavaisuus eikä toisen kokonaan harteille heittämät pakonomaiset velvollisuudet. Vässyköinti on perseestä, mutta oikeanlaisen kumppanin kanssa kilpailukyky ja henkiset voimavarat saattavat pysyä paljon virkeämpänä kuin itsenäistyessä krapulapizzan ja kaljan kanssa. Ruoanlaitosta lähtien.

Mietipä juurikin ruoanlaittoa. Kummassa kehityt paremmaksi kokiksi, taitavan kokin kanssa vai itseksesi? Urheilu? Parisuhde lihottaa helposti, mutta toisaalta oikean kumppanin kanssa voi lenkkeillä/oikean kumppanin kanssa voi sopia ajankäytöstä niin että lenkillä voi käydä entiseen malliin. Musiikki? Kaksi levykokoelmaa tekee yhden ison, tai sitten jos toinen on vähemmän musiikkia harrastanut sinulla on uusi oppilas jolle voit innoissasi selittää progesta. Seksi? Pidemmässä parisuhteessa sitä oppii vaikka mitä kamaa ja sutraa. Jossei opi, ei sitä kyllä opi yhden yön suhteissakaan. Jääkiekko? Mielenkiintoista vääntöä tai hieno syy saada omaa aikaa. Kyllä se on kiinni siitä miten osaa uusia tilanteita käsitellä. Itsenäisyys voi aiheuttaa taantumusta ja vässyköintiä ihan siinä missä parisuhdekin.

Mä olen sitä mieltä että jos hömppätunteita ei pysty hallitsemaan ja kontrolloimaan, on se mielenhallinnan heikkoutta, ja on enimmäkseen vaan mielikuvituksen aikaansaamaa kuvitelmaa ympäristön luoman odotuksen toteuttamiseksi.

Ei parisuhdetta ole pakko rakentaa "punainen talo ja perunamaa"-muottiin vaan sitä voi ohjata omanlaisekseen onnelliseksi yhtälöksi jossa ei tavoittele kenenkään muun kuin itsensä ja toisen näköisiä kokonaisuuksia. Pilvilinnoja ei kannata rakennella minkään perinteen mukaan.

Tietenkinhän sitä on erilaisia viettejä, joita voi ja pitääkin tyydyttää, mutta kunhan aina järki voittaa tunteet.

Minusta vakituinen pillu, poppikokoelma ja perunamuusi ovat aika järkevä vaihtoehto.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jatkan nyt tänne, ettei mene naisista jaaritteluksi tuolla Vitutusketjussa.

Viimeiset puoli vuotta olen ollut pelkkää ilmaa, niin eipä ole paljoa innostanut kotityöt ja kalja on tupannut maistumaan turhankin hyvin.

... mikä on ainakin osaltaan jatkanut noidankehää. Suosittelen istuttamaan rouvan alas ja kysymään, mitä voisit tehdä toisin ja kertomaan, mitä toivoisit hänen tekevän toisin. Ylipäätään keskustelu siitä, onko suhteella tulevaisuutta, kuulostaa tuon perusteella järkevältä, jos kerran tilanne on ollut tuo jo puolisen vuotta.

Post scriptum, harva nainen pihtaa tahallaan, jos mies mokaa todella pahasti. Se menee ennemminkin niin, ettei vaan ihan oikeasti huvita - naiset kun kokevat ne isot mokat osoituksina siitä, ettei miestä kiinnosta vähääkään, miltä naisesta tuntuu, mikä puolestaan vie seksihalut jos on yhtään vakavammasta suhteesta kyse.

Silloin asialle ei voi muuta kuin antaa ajan kulua, osoittaa, että välittää ja olla mokailematta enempää, ainakaan isosti.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Tulipas koettua Viking Linella jotain ennenkokematonta. Olin nimittäin baarissa istumassa kaverin kanssa ja viereiseen pöytään sattui erittäin viehättävä nuori blondi jonka olisi voinut ottaa vaimoksi vaikka heti. No siinä sitten istuttiin ja juotiin, juotiin ja istuttiin. Vähän aikaa tästä ja tämä naikkonen tuli siihen minun ja kaverini pöytään ja alkoi juttelemaan niitä näitä. Jutusteltuamme vähän aikaa puhe siirtyi jotenkin vanhaan hoitooni ja sitä kautta jossain kohdassa selitin että en ole näitä yhden illan ystäviä. Notta niistä jää vain kauhea himo piälle ja vaarana on että toinen puoli ei ole ymmärtänyt ns. "leikin sääntöjä". No pari paukkua ja puoli tuntia myöhemmin puhe ja ilta pysähtyi kuin seinään. Nainen paukautti ihan vakavissaan päin naamaa: "Tiiäkkö sä oot kyllä helvetin söpö, mutta ku sä et tykkää yhen illan jutuista, ni ei sitte.". Siinä sitte koitin selittää jotenkin, että en sanonut, että en harrasta niitä, vaan että ne eivät niitä tavallisimpia juttuja mulle ole (aika outoa varmaan?). Siitäpä sitten nainen paukautti toisen pommin naamaan: "Niin ja mä tykkään vaan tummahipiäisistä (sanoi sen tosin n-sanalla).". Loppu kului nauraessa oikeastaan kokoajan. Siis oikeasti. Ensin antaa ymmärtää että mahdollisesti olisi mahdollisuus päästä kokeilemaan a-luokan hyttien patjoja, mutta sitten yht'äkkiä pitäisikin olla tummahipiäinen. No laittopaha tuo näköjää numeronsa telefooniini, notta jos vaikka laittaisi jotain viestiä hälle. Josko olisi mieli muuttunut? Vai onko mustamies edelleenkin kuningas.

Ps. Varmasti aika helvetin sekavasti selitetty, mutta jos joku ymmärsi niin olen tehtäväni tehnyt.
 
Nyt on niin mukavaa vipinää tällä saralla, että ihan hymyks pistää. Saapa nähdä vieläkö ens viikollakin hymyilyttää..
Mutta siinä kai se osa sitä hienoutta onkin, että pistää vähän jännittään mitä tässä oikein tapahtuu.. Mut on kyl perkuleen hieno likka, ei voi muuta sanoo.
Edit: Ja eiku paranee vaan!
 
Viimeksi muokattu:

Honza82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, 15 # Patrik Lostedt
Siis oikeasti. Ensin antaa ymmärtää että mahdollisesti olisi mahdollisuus päästä kokeilemaan a-luokan hyttien patjoja, mutta sitten yht'äkkiä pitäisikin olla tummahipiäinen. No laittopaha tuo näköjää numeronsa telefooniini, notta jos vaikka laittaisi jotain viestiä hälle. Josko olisi mieli muuttunut? Vai onko mustamies edelleenkin kuningas.

Ps. Varmasti aika helvetin sekavasti selitetty, mutta jos joku ymmärsi niin olen tehtäväni tehnyt.

Asia ymmärretty! :) Hmm lienee aika legendaarista että ensiksi pientä kiusantekoa ja toisten toiveiden herättelyä ja sitten pakki päälle... Valitettavasti tuollainen kuuluu liiankin usein noitten tapoihin. :D Tiedä sitten oliko tässä nyt ihan tarkalleen siitä kysymys. No, mites on, ootteko ollu yhteyksissä? :)
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Nyt on niin mukavaa vipinää tällä saralla, että ihan hymyks pistää. Saapa nähdä vieläkö ens viikollakin hymyilyttää..
Mutta siinä kai se osa sitä hienoutta onkin, että pistää vähän jännittään mitä tässä oikein tapahtuu.. Mut on kyl perkuleen hieno likka, ei voi muuta sanoo.

Ei voi kun kompata Edellistä, itselläni juuri nyt kanssa hyvä vaihe menossa, olen tavannut todella mukavan tytön jonka kanssa synkkaa ainakin toistaiseksi.. Noh, katellaan rauhassa mihin tää tilanne nyt etenee.
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Ei voi kun kompata Edellistä, itselläni juuri nyt kanssa hyvä vaihe menossa, olen tavannut todella mukavan tytön jonka kanssa synkkaa ainakin toistaiseksi.. Noh, katellaan rauhassa mihin tää tilanne nyt etenee.

Samanlainen tilanne on myös mulla. Reilu kuukausi sitten tapasin ältsin mukavan mimmin harrastuksen parissa ja kemiat loksahti heti kohdilleen. Ainoa miinus oli tupakanpoltto, sillä olen aina ollut melko ehdoton naisen tupakoimisen suhteen, mutta nyt on kyllä muuten niin hyvä paketti kasassa, että tällä kertaa katson sen läpi sormien:) "Tunnusteluvaihe" on meneillään, mutta tunteet on kyllä molemmin puolin vahvat. Ei nyt vielä tuuleteta, mutta helkatin hyvältä tuntuu.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Samanlainen tilanne on myös mulla. Reilu kuukausi sitten tapasin ältsin mukavan mimmin harrastuksen parissa ja kemiat loksahti heti kohdilleen. Ainoa miinus oli tupakanpoltto, sillä olen aina ollut melko ehdoton naisen tupakoimisen suhteen, mutta nyt on kyllä muuten niin hyvä paketti kasassa, että tällä kertaa katson sen läpi sormien:) "Tunnusteluvaihe" on meneillään, mutta tunteet on kyllä molemmin puolin vahvat. Ei nyt vielä tuuleteta, mutta helkatin hyvältä tuntuu.

Kyllähän se pillu maistuu heti pahalle, jos nainen polttaa. Ei voi mitään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän se pillu maistuu heti pahalle, jos nainen polttaa.
No ei se nyt varsinaisesti hyvältä maistu koskaan. Ja empiirisissä tutkimuksissani en ole kyllä huomannut pillun kantajan tupakankäyttötottumuksien vaikuttavan makuun millään lailla.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sanotaan nyt alkuun, että ensimmäinen viestini tähän ketjuun, vaikka aihetta olisi ollut ties kuinka monta kertaa...

Sain eilen pakit eräältä aivan uskomattomalta muijalta. Vitutus ja masennus eilen oli kyllä sitä luokkaa, että ei paljon naurattanut. Vaikka arvasin kyllä, ettei mun "taso" riitä, mutta siinä olisi ollut nainen joka vastaa ulkonäöllisesti ja luonteeltaan täysin ihannenaistani. Tuli pari viikkoa takaperin nähtyä viikon sisään 3 kertaa unta tästä naisesta ja arkiaamuina herätyskellon soidessa 6.30 ja todellisuuden havaittua oli aina vittuuntunut ja haikea olo. No, tällä viikolla päätin sitten että nyt otan niskasta kiinni ja menen selvittämään josko olisi mitään kiinnostusta mua kohtaan tällä muijalla. Eipä sitten ollut. Helvetin tyhjä olo on, mutta toisaalta myös helpottunut, kun ei tarvitse asiaa sen enempää miettiä.

Ja nyt tämä ainakin tietää, että saa multa jalat alta jo pelkästään sillä että näen sen. Voi ottaa sitten yhteyttä jos haluaa tutustua paremmin.
 

Fordél

Jäsen
Sanotaan nyt alkuun, että ensimmäinen viestini tähän ketjuun, vaikka aihetta olisi ollut ties kuinka monta kertaa...

Sain eilen pakit eräältä aivan uskomattomalta muijalta. Vitutus ja masennus eilen oli kyllä sitä luokkaa, että ei paljon naurattanut. Vaikka arvasin kyllä, ettei mun "taso" riitä, mutta siinä olisi ollut nainen joka vastaa ulkonäöllisesti ja luonteeltaan täysin ihannenaistani. Tuli pari viikkoa takaperin nähtyä viikon sisään 3 kertaa unta tästä naisesta ja arkiaamuina herätyskellon soidessa 6.30 ja todellisuuden havaittua oli aina vittuuntunut ja haikea olo. No, tällä viikolla päätin sitten että nyt otan niskasta kiinni ja menen selvittämään josko olisi mitään kiinnostusta mua kohtaan tällä muijalla. Eipä sitten ollut. Helvetin tyhjä olo on, mutta toisaalta myös helpottunut, kun ei tarvitse asiaa sen enempää miettiä.

Ja nyt tämä ainakin tietää, että saa multa jalat alta jo pelkästään sillä että näen sen. Voi ottaa sitten yhteyttä jos haluaa tutustua paremmin.

Ei voi muuta kun antaa legendaarinen Papukaijamerkki ja täysi kymppi hienosta yrityksestä vaikkakaan tällä kertaa ei natsannut. Hienoa, että et jääny funtsimaan tilannetta ja uskalsit tehdä asian eteen jotain vaikka helppoa se ei varmasti ollut kun kyseessä oli noin täydellinen pakkaus. Eipähän ainakaan tartte jossitella ja se on hyvä se.
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Sain eilen pakit eräältä aivan uskomattomalta muijalta...

Kuten Fordél jo sanoikin, niin liian harvoin tässä ketjussa näkee noin selkärankaisia viestejä. Ei ihan meissä kaikissa oo tarpeeksi miestä mennä puhumaan asioista. Oliko se Nietsczhe vai kuka kun sanoi: "Mikä tekee sankaruuden? Astuminen samalla kertaa korkeinta kärsimystä ja korkeinta toivettaan kohden."
 
Viimeksi muokattu:

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Tätä ketjua lukeneena ja tutustuttuani http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=71891 tämän tredin antiin on kyllä pakkoa tunnustaa, että keväästä huolimatta tällä erää ei ole kyllä minkäänlaista intsessiä tehdä lähempää tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Yksi sitkeä nainen ja yksi ex-tyttöystävä on viime aikoina kiihkeästi hönkäillyt tähän suuntaan, mutta molemmat ovat lähinä ärsyttäneet mua. Naiset ja lapset pitävät kamalaa meteliä eivätkä he millään ymmärrä sitä, että miehen on saatava lojua sohvalla rauhassa telkkarin tai läppärin ääressä vähintään tunti päivässä urheilullisten harrastusten lisäksi, joten yksinhän sitä on parasta olla. Pyydän teitä miehiä jotka haikailevat naisten ja perheen perään miettimään asiaa myös tältä kantilta.
 

Fordél

Jäsen
Naiset ja lapset pitävät kamalaa meteliä eivätkä he millään ymmärrä sitä, että miehen on saatava lojua sohvalla rauhassa telkkarin tai läppärin ääressä vähintään tunti päivässä urheilullisten harrastusten lisäksi, joten yksinhän sitä on parasta olla. Pyydän teitä miehiä jotka haikailevat naisten ja perheen perään miettimään asiaa myös tältä kantilta.

Tsori arvon puuntakaa, mutta kaameta yleistämistä. Kokemuksesta voin sanoa, että sellaisia naisia on, jotka kyllä urheilullisten harrastusten lisäksi antaa lojua siinä sohvalla vaikka kahden läppärin kanssa. Kyse on aika pitkälti asenteesta ja siitä miten hoitaa kaiken muun siinä suhteessa.
 
Samanlainen tilanne on myös mulla. Reilu kuukausi sitten tapasin ältsin mukavan mimmin harrastuksen parissa ja kemiat loksahti heti kohdilleen. Ainoa miinus oli tupakanpoltto, sillä olen aina ollut melko ehdoton naisen tupakoimisen suhteen, mutta nyt on kyllä muuten niin hyvä paketti kasassa, että tällä kertaa katson sen läpi sormien:) "Tunnusteluvaihe" on meneillään, mutta tunteet on kyllä molemmin puolin vahvat. Ei nyt vielä tuuleteta, mutta helkatin hyvältä tuntuu.
Tupakointi on myös tämän oman innostukseni kohteen ainoa esille tullut miinus. Mutta kun kaikki muu on juur kuten pitääkin, niin eipä viitsi moisesta nirsoilla.
Ja ihan hyvällä mallilla tuntuu asiat olevan tällä hetkellä, kuulemma on äitillekin jo kerrottu.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
..miehen on saatava lojua sohvalla rauhassa telkkarin tai läppärin ääressä vähintään tunti päivässä urheilullisten harrastusten lisäksi, joten yksinhän sitä on parasta olla. Pyydän teitä miehiä jotka haikailevat naisten ja perheen perään miettimään asiaa myös tältä kantilta.

Joo-o, jokaisesta ketjun viestistä löytää aina jotain, tässäkin piilee pienoinen totuus. Tässä on nyt jo reilu 2 vuotta oltu keskenään vajaan 7 vuoden suhteen jälkeen ja jokseenkin edelleen vähän nihkeää lähteä rakentamaan mitään. Muutaman kerran ihastunut lujaa, viimeisestä on virityksiä olemassa mutta joo, olosuhteet samat kuin aiemminkin eli ei mitään erikoista kehkeytynyt, vielä. Mutta sitä on tässä miettinyt, että töiden ja harrastusten jälkeen jää ihan helvetin vähän aikaa ylipäätään jaettavaksi kellekään muulle, kun tosiaan on oppinut olemaan omassa(kin) rauhassaan. Kyllähän mies sitä naista pääosin tarvii, pakko se on myöntää. Mutta ainakin itse olen tilanteessa, joka tuntuu vaan jatkuvan ja jatkuvan "tsekkailu -vaiheena". Yksi naispuolinen tuttu kysyi tässä hiljattain miksi sinkkuilet? Niin, vaikea siihen oli vastata, mutta itse ainakaan en tässä iässä (28) ala seurustelemaan sen vuoksi että on "joku". Noh, kysyjä on tosiaan jokusen vuoden nuorempi:D

Kyllähän sen vaimoehdokkaan pitää olla sellainen tässä vaiheessa koulutusta, että sen kanssa tulee kaikin puolin juttuun ja niin pois päin. Itse en ainakaan pysty hengaamaan kenenkään kanssa vain sen yhden varsinaisen takia.
Noh, katellaan mitä kevät tuo tullessaan, pitäis kyllä itekin aktivoitua prkl!
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tsori arvon puuntakaa, mutta kaameta yleistämistä. Kokemuksesta voin sanoa, että sellaisia naisia on, jotka kyllä urheilullisten harrastusten lisäksi antaa lojua siinä sohvalla vaikka kahden läppärin kanssa. Kyse on aika pitkälti asenteesta ja siitä miten hoitaa kaiken muun siinä suhteessa.

Jep, riippuu passivoitumisen asteesta. Jos mies kääntyy ja kuuntelee silloin kun naisella on oikeasti sanottavaa, pelin saa kyllä katsoa rauhassa. Se voi olla vain kerran tunnissa, eikä ole liikaa vaadittu.

Sitten taas tämä huomionhaku mihin tahansa muuhun tekemiseen, tai etenkin tekemättömyyteen vain huomion itsensä takia menee naisen logiikan puolelle. Ns. "Olisit ollut sohvalla seuranani kun olin suihkussa"-ilmiö.

Nim. "Oppirahoja"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös