Naisasiat

  • 7 492 809
  • 26 542

Jeihki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei halua aiheuttaa enempää surua sulle, mutta pakko kysyä:

Saitko säälistä vielä viimisen kerran?

Kysymyksenä ehkä tässä tapauksessa jopa hieman mauton..Eipä sillä, melko usein kyllä näin käy, että viimeiset ajot vielä vedellään vanhalla pelillä ennen kuin lähdetään hakemaan uusia koeajoja.

Nimim. itsekin joskus säälistä saanut..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jos on pettänyt jo suhteen alkuvaiheessa niin mitä hemmetin sääliä silloin ansaitsee? Ei sellainen suhde tule kestämään vaan loppu tulee ennemmin tai myöhemmin. Joillakin on se ihme käsitys että on mahdollista pettää mutta silti muka rakastaa.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos on pettänyt jo suhteen alkuvaiheessa niin mitä hemmetin sääliä silloin ansaitsee? Ei sellainen suhde tule kestämään vaan loppu tulee ennemmin tai myöhemmin. Joillakin on se ihme käsitys että on mahdollista pettää mutta silti muka rakastaa.

Ei asiat noin mustavalkoisia ole. Suhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä ja niiden oma suhtautuminen rakkautteen tai vaikka kolmansiin henkilöihin ratkaisee sen, mennäänkö suhteessa vaikka päätyyn saakka. Hyvin moni on varmasti kanssani samaa mieltä, ettei pettäminen ja rakkaus ole toisiaan poissulkevia asioita, vaikka ensimmäinen usein johtaa toisen päättymiseen.
Itse olen onneksi ehtinyt oppirahat näissä asioissa maksaa ennen avioliittoa. Harmillista on se, että siihenkin tarvittiin toinen ihminen jakamaan laskua. Mutta näin nää menee.

Huppumiestä toivottavasti lohduttaa edes hieman se, että Suomeen palatessa on alkamassa paras aika vuodesta kun kelit paranevat ja naisilla on kevättä molemmat rinnat täynnä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehkä pienen pientä valoa ikkunassa näyttäisi olevan täällä suunnalla naisasioiden suhteen pitkästä aikaa ja vähän sillä tapaa vakavemman sorttiselta kannaltakin. Eipä tässä silti nyt vielä tuuletella, katsotaan, se kuuluisa päivä kerrallaan.

On vaan aika hyvä mieli monena aamuna kun herää... =)
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Dante kirjoitti:
Ei asiat noin mustavalkoisia ole. Suhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä ja niiden oma suhtautuminen rakkautteen tai vaikka kolmansiin henkilöihin ratkaisee sen, mennäänkö suhteessa vaikka päätyyn saakka. Hyvin moni on varmasti kanssani samaa mieltä, ettei pettäminen ja rakkaus ole toisiaan poissulkevia asioita, vaikka ensimmäinen usein johtaa toisen päättymiseen.

Asiat eivät todellakaan ole mustavalkoisia. Jokaiseen tapahtumaan on yleensä syy ja pettäminen ei välttämättä sulje rakkautta pois. Itse olen kuitenkin ollut aika ehdoton pettämisen suhteen, enkä hyväksy sitä puolisoltani, enkä myöskään itseltäni.

Jos kuitenkin nykyinen puolisoni pettäisi minua, olisin varmasti valmis antamaan kenties anteeksi ja ottamaan selvää mistä tämä pettäminen johtui, sillä asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia.

Nykyinen suhde on kuitenkin terveellä pohjalla, eikä kummallakaan liene pettämiseen tarvetta.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen kuitenkin ollut aika ehdoton pettämisen suhteen, enkä hyväksy sitä puolisoltani, enkä myöskään itseltäni.

Jos kuitenkin nykyinen puolisoni pettäisi minua, olisin varmasti valmis antamaan kenties anteeksi ja ottamaan selvää mistä tämä pettäminen johtui, sillä asiat eivät ole aina niin yksinkertaisia.

Nykyinen suhde on kuitenkin terveellä pohjalla, eikä kummallakaan liene pettämiseen tarvetta.

Amen ja tasan samat sanat.
Ja jos vaimo luet tätä, niin tämä ei ole mikään avoin valtakirja.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei asiat noin mustavalkoisia ole.

Eivät asiat ole ikinä mustavalkoisia, kyllähän toisille sopivat avoimetkin parisuhteet, mutta jos on yksin tehnyt tietoisen valinnan, ei pidä ihmetellä jos asia ennemmin tai myöhemmin on osana ratkaisemassa tilannetta Rahnaston vastapelurille, päättämässä suhdetta.

Ja kuten sanoit, siinä on yleensä toinenkin jakamassa sitä laskua. Ei pettäjä ole kuitenkaan se jota pitää ensimmäisenä sääliä, muuten kuin raukkamaisuudesta tai siitä ettei ole pystynyt lähtemään huonosta, epätyydyttävästä suhteesta. Silloin ei tosin olekaan yleensä kysymys rakkaudesta.

Vasta jos tilanteessa on vuosikymmenien liitto, lapsia, taloja, ihmisten muuttuminen vuosien ja elämäntilanteiden aikana, sieltä lähtisin sitten sitä harmaata aluetta ensimmäisenä purkamaan. Kun ollaan yhdessä "pakosta". Silloin toisaalta rakkaus onkin yleensä päättynyt.

Ei rakkaus ole mustavalkoista tai helppoa, mutta kullin uittaminen tai sen uittamatta jättäminen vieraissa vesissä on.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Voimia huppumiehelle,elämä tuntuu alkuun raskaalta,mutta kyllä se ajan kanssa helpottaa.

On vaan aika hyvä mieli monena aamuna kun herää... =) Tähän täytyy Ted Raikkaalle esittää jatkokysymys: Entäs ne aamut kun et herää;miltä se silloin tuntuu ?
 

huppumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Ottawa, Leeds Utd
Jos on pettänyt jo suhteen alkuvaiheessa niin mitä hemmetin sääliä silloin ansaitsee? Ei sellainen suhde tule kestämään vaan loppu tulee ennemmin tai myöhemmin. Joillakin on se ihme käsitys että on mahdollista pettää mutta silti muka rakastaa.

Homman nimi on seuraava:

Olimme tapailleet noin 2vkoa, kun tämä pettäminen minun osaltani tapahtui.
Eli en laskenut olevani vielä suhteessa ja siksi asia ei minua ole koskaan vaivannut.
Eilen tuli taas ilmi että exä on pettänyt minua kerran täällä englannissa ollessaan. Kuulemma oli kovassa humalassa ja hemmetin vihainen minulle.


Ja ei en saanut säälistä viimeistä kertaa, en edes yrittänyt..
helvetinmoinen päänsärky ollut la-illasta asti ja tupakoinnin uudelleen aloittaminen ei varmasti ole myöskään auttanut asiaa..
 

scholl

Jäsen
elämäntapavalinnasta.

Eiköhän tuo ole juuri nimenomaan perimmäinen elämäntapavalinta. Joko on produktiivinen yksilö tai sohvalla luuskan kanssa nyhjöttäjä. Elämäntapavalinta.

ens yö onkin sit viimeinen yö yhteisessä sängyssä ja yhteisessä kämpässä..

Tuossa voi myös kieltäytyä lähtemästä.

Mistä johtuu, että se on aina mies, jonka pitää muuttaa ja saa mukaansa ainoastaan vaatteet ja ne kamat mitkä on omistanut ennen liittoa?

Osa miehistä on avuttomia vässyköitä, jotka menevät mukaan yhteiset rahat skeidanjauhantaan. Parempi pitää kiinni omaisuudestaan ja jos on hankittu jotain yhteistä kuten vaikkapa sohvat niin arvioija paikalle, jotta voi sopimus syntyä siitä, että mihin hintaan toinen osapuoli voi mahdollisesti lunastaa ne itselleen.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olimme tapailleet noin 2vkoa, kun tämä pettäminen minun osaltani tapahtui.
Eli en laskenut olevani vielä suhteessa ja siksi asia ei minua ole koskaan vaivannut.

Ymmärrän. Silloin ei ole vielä ollutkaan kyse rakkaudesta tai rakastamisesta. Tuo tyttöystäväsi pettäminen kuulostaa vielä pahemmalta. Asennetta ja parempaa huomista!

Edellisen sivun kirjoittajien kommenteissa on silti ihmettelyn varaa. Pettämisestäänkin kertonut ja yleensä pettäjät saavat enemmän ymmärrystä ja sympatiaa kuin Pisin Kääpiö, joka kertoi petetyksi tulemisesta, todellisesta paskaan tippumisesta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On vaan aika hyvä mieli monena aamuna kun herää... =) Tähän täytyy Ted Raikkaalle esittää jatkokysymys: Entäs ne aamut kun et herää;miltä se silloin tuntuu ?
Se tuntuu siltä, että: "Tänäänkään ei sitten taideta tehdä hommia." Moiset aamut on aika harmillisen yleisiä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
huppumies kirjoitti:
Kuulemma oli kovassa humalassa ja hemmetin vihainen minulle.

Helvetin huono tekosyy pettämiselle mielestäni. Humala sinällään ei saisi koskaan olla teksyy yhtään mihinkään, mutta toki siihen on todella helppo vedota.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Osa miehistä on avuttomia vässyköitä, jotka menevät mukaan yhteiset rahat skeidanjauhantaan. Parempi pitää kiinni omaisuudestaan ja jos on hankittu jotain yhteistä kuten vaikkapa sohvat niin arvioija paikalle, jotta voi sopimus syntyä siitä, että mihin hintaan toinen osapuoli voi mahdollisesti lunastaa ne itselleen.
Niin no, jos avioliitosta on kyse ja avioehtoa ei ole, niin kyllä se jako 50/50-periaatteella tapahtuu ainakin Suomen lainsäädännön mukaan. Vaatia aina voi, ja se voi jopa onnistua, jos noita ulkopuolisia arvioitsijoita tarvita. Mutta jos osituksen tekee ulkopuolinen, niin taitaa aika harvoissa tapauksissa olla perusteita muuhun kuin tuohon puoliksi jakamiseen.

Ja jos ihan ketjun aiheestakin kirjoittaisi, niin itsellä päättyi 7 vuoden avioliitto (+sitä ennen 3 v. muuten yhdessä) viime syksynä. Omaisuuden osituksen saimme tehtyä jokseenkin sovussa ilman ulkopuolista avustajaa (joka olisi kuitenkin palkkioina vienyt reilun siivun siitä vähästä jaettavasta). Kämppä jäi meikäläiselle ja se olikin tässä kohtaa se helpoin, kun ex-rouva ilmoitti, ettei pysty ko. lukaalissa huonojen muistojen takia asustamaan. Muutenkin olen jakoon tyytyväinen, vaikka kalliiksi tuli.

Kaikkinensa ero tuli itselle melko lailla puskista. Eipä siinä mennyt vuottakaan siitä, kun asia ensimmäisen kerran minulle valkeni, kun sitten istuskelin keittiön pöydän äärellä korviani myöten asuntovelkaisena ihmettelemässä käräjäoikeuden virallista eropäätöstä.

Puolen vuoden jälkeen olo on edelleen aivan perseestä. Tunteet vaihtelee, mutta skaalan positiivisimmassa päässä lienee edelleen epäusko, että ei perkele voi olla totta. No, kaipa tuo tuosta kesän myötä valoisammaksi muuttuu... tai sitten ei.
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osa miehistä on avuttomia vässyköitä, jotka menevät mukaan yhteiset rahat skeidanjauhantaan. Parempi pitää kiinni omaisuudestaan ja jos on hankittu jotain yhteistä kuten vaikkapa sohvat niin arvioija paikalle, jotta voi sopimus syntyä siitä, että mihin hintaan toinen osapuoli voi mahdollisesti lunastaa ne itselleen.

Jos raha ei ole ongelma, niin en kyllä näe sitten niin mitään järkeä ruveta riitelemään jostain sohvista tai vastaavista. Okei, jos on erityisen mukava sohva tullut hommattua ja tuntuu, ettei kaupasta saa parempaa tilalle, niin ymmärrän jotenkin. Itse ainakin lähtisin siitä, että jos saa perusroinan jätettyä toisen osapuolen ristiksi, niin vähemmällä pääsee. Poimii sieltä sitten ne muutaman tavaran, jotka oikeasti on johonkin erityisen hyviä ja lähtee puhtaalta pöydältä jatkamaan elämää.

Tämä kaikki tietenkin sillä oletuksella, että keskustelu siitä miten toimitaan tapahtuu asiallisessa hengessä. Mihinkään tylytykseen ei kannata alistua.
 

scholl

Jäsen
Toki myönnän, että jos mies vain jättää naisen niin silloin ei ole paljon intoa varmaan taistella, mutta jos on joutunut mimmin epärehellisen toiminnan uhriksi ja saanut jonkun yksipuolisen ilmoituksen, että se on nyt tässä niin totta hemmetissä sen jälkeen kannattaa sanoa fuck you ja olla mimmin pahin nightmare ikinä. Eivät ne muuten opi miten käyttäydytään. Eli ihan periaatteen vuoksi kannattaa olla suhteellisen hankala esimerkiksi juuri sohva-asiassa. Itselläni on sellainen periaate, että jos en pysty voittamaan niin tasapeli on ainakin tultava. En pelaa koskaan missään asiassa hävitäkseni.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Edellisen sivun kirjoittajien kommenteissa on silti ihmettelyn varaa. Pettämisestäänkin kertonut ja yleensä pettäjät saavat enemmän ymmärrystä ja sympatiaa kuin Pisin Kääpiö, joka kertoi petetyksi tulemisesta, todellisesta paskaan tippumisesta.
Tätä olen ihmetellyt jo pitkään. Omaan pettämiseen suhtaudutaan ihmeen kevyesti ja muut senkuin kannustavat. Lapsellista.
 
K

kiwipilot

Tätä olen ihmetellyt jo pitkään. Omaan pettämiseen suhtaudutaan ihmeen kevyesti ja muut senkuin kannustavat. Lapsellista.

Jeps. Samaa sarjaa kuin se, että naisesta tulee lortto ja huora juostessaan sängystä toiseen munan perässä. Mies taas on kova naisten- ja panomies uittaessaan nakkiaan joka sämpylässä; pukki sanan positiivisessa merkityksessä. Tästä ollaan käyty jätkäporukalla monet keskustelut ja edelleen löytyy tämän mustavalkoisen ajatusmaailman kannattajia, puhumattakaan niistä, joiden mielestä retongin käytöstä huolehtiminen kuuluu vain ja ainoastaan naisten huoleksi, koska "kun me miehet nyt ollaan tälläisia huolettomia koijareita". Ei vittu.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jeps. Samaa sarjaa kuin se, että naisesta tulee lortto ja huora juostessaan sängystä toiseen munan perässä. Mies taas on kova naisten- ja panomies uittaessaan nakkiaan joka sämpylässä; pukki sanan positiivisessa merkityksessä.
Juu, ei sillä ole mitään merkitystä tai eroa. Tuo on vain sellainen patriarkaalinen jäänne ja olettamus, että miehellä voi olla useampi nainen, mutta ei toisinpäin.

Itse en tee mitään eroa, miehen tai naisen käytökselle tuossa kohtaa. Ihan yhtä horoja on molemmat jos niikseen tulee, tai vastavuoroisesti pelimiehiä/naisia.

En tosin käytä kumpaakaan määrettä mielellään. Ihmisillä on vain erilainen seksuaalinen käyttäymismalli ja varmasti voi olla sidoksissa elämäntilanteeseenkin.

Itse tosin tyttöystäväkandidaattina pidän sellaisista ehkä eniten, jotka ei ole kauhean huikentelevaisia seksin suhteen. Ei tuokaan ole tietysti kiveenkirjoitettua, kuten sanoin: ihminen voi myös muuttua.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pettämisestäänkin kertonut ja yleensä pettäjät saavat enemmän ymmärrystä ja sympatiaa kuin Pisin Kääpiö, joka kertoi petetyksi tulemisesta, todellisesta paskaan tippumisesta.

Johtunee lähinnä siitä, että pahasta olostaan avautuva aiheuttaa monelle kiusaantuneen olon; siihen ei haluta puuttua. Ei varmasti tarkoita sitä, etteikö täällä sympatiaa saisi kohtalon kolhuja saanut kirjoittaja, mutta sitä ei jostakin syystä uskalleta näyttää. Valitettavan helppoa näyttää silti olevan jakaa omia kokemuksiaan pettämisestä.

Ja onhan se varmaan mukavampi sanoa että "Jes, emäntä on kuukauden jenkeissä, nyt pannaan ja lujaa" kuin "Emäntä juuri palasi jenkeistä ja jätti."
 

hihhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toki myönnän, että jos mies vain jättää naisen niin silloin ei ole paljon intoa varmaan taistella, mutta jos on joutunut mimmin epärehellisen toiminnan uhriksi ja saanut jonkun yksipuolisen ilmoituksen, että se on nyt tässä niin totta hemmetissä sen jälkeen kannattaa sanoa fuck you ja olla mimmin pahin nightmare ikinä.

Ongelma on se, että hävisit jo tässä kohtaa, ei sen jälkeen kannata enää puhua mistään tasapeleistä. Siinä kohtaa, kun annat kosto/opetusmentaliteetin ryhtyä häiritsemään elämän jatkamista, olet hävinnyt ja mitä enemmän siihen käytät aikaa ja energiaa, sitä korkeammaksi kasvaa x 0-x tappiolukemissa. Siinä kohtaa on enää turha yrittää pyristellä mitään periaateselityksiä.

Mitään muutahan et saa aikaan tuolla taistelulla kuin valtavan alleviivauksen vastapuolen päässä sille tosiasialle, että olit kuin olitkin se luuseri, joka ei ilman naista pärjännyt ja joka ei nyt sitten osaa jatkaa elämää. Toki sillä touhulla voi pari euroa saada, mutta sen pari euroa voi saada kerjäämällä kadunkulmassakin. Ei siitä voittopisteitä jaeta.
 

scholl

Jäsen
Juu, ei sillä ole mitään merkitystä tai eroa.

On siinä se ero, että itseäni ei ainakaan niin suuresti haittaa se, jos kaverini hölmöilevät. Tai siis olen eri syistä kaveri heidän kanssaan. En puutu heidän yksityiselämiinsä. Sen sijaan naisten suhteen tilanne on eri. Niin kauan kuin ei keksitä keinoa, millä pystyisi luomaan geneettisillä kikkailuilla sellaista naista kun haluaa, joutuu luottamaan selkärangan olemassaoloon. Toki naisen sana ei ole miehen sanan vertainen, koska siihen ei liity sellaista perinteistä tulevaa ylpeyttä ja luotettavuutta, mutta siitäkin huolimatta se luotettavuus täytyisi olla olemassa kunnes kuolema erottaa. Toki kaikki puheet mm. siitä, että joku petti sen takia, kun oli vihainen, ei kyllä kerro hyvää naisten keskimääräisestä laadusta.

Olen vähän yrittänyt suunnitella sellaista kyselylomaketta, jolla pystyisi selvittämään kuinka suuri henkinen kantti naisella on eli paljastuisi potentiaaliset pettäjät ja epärehelliset ryökäleet jo alkuunsa.
 

scholl

Jäsen
Ongelma on se, että hävisit jo tässä kohtaa, ei sen jälkeen kannata enää puhua mistään tasapeleistä. Siinä kohtaa, kun annat kosto/opetusmentaliteetin ryhtyä häiritsemään elämän jatkamista, olet hävinnyt

Meinaatko, että Bushia pidettiin luuserina, kun opetti talibaneja? Kyllä kurinpalautustilanteissa se on pikemmin päinvastoin. Kyse on pelkästään siitä, että kenessä on vika. Jos olet käyttäytynyt itse huonosti niin silloin sitä saa mitä tilaa, mutta jos et ole rikkonut mitään sopimusta tms. ja totuuskomissiossa selviää, että toinen on se, jossa on vika niin totta munassa pitää kostaa. Munatonhan on se, joka ottaa huvikseen iskuja vastaan tai tulee väärinkohdelluksi. On kyse siitä, että kuka viimeksi nauraa. Toki en suosittele missään tapauksessa asumista missään samassa asunnossa alunperinkään, koska siinä ei ole mitään järjellistä selitystä tai etua saavutettavissa, mutta jos niin on tapahtunut niin miksi mukamas sitten antaisi virheentekijän vielä siinä vaiheessa saavuttaa jotain. Totta hemmetissä kova kovaa vastaan.

Ei se häiritse mitään elämän jatkamista. Sitähän voi hoitaa ihan vapaa-aikana nopeasti. Pääasia, että toisen käytös ei jää rankaisematta. En suosittele tekemään kuten Anthony Hopkins Fracture leffassa, mikä oli muuten hyvä leffa sinänsä, mutta jokainen tajuaa silti idean. On väärintekijä ja vieton osapuolet olemassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Osa miehistä on avuttomia vässyköitä, jotka menevät mukaan yhteiset rahat skeidanjauhantaan. Parempi pitää kiinni omaisuudestaan ja jos on hankittu jotain yhteistä kuten vaikkapa sohvat niin arvioija paikalle, jotta voi sopimus syntyä siitä, että mihin hintaan toinen osapuoli voi mahdollisesti lunastaa ne itselleen.
Olen kyllä pannut merkille ettei scholl ole hankkinut leegiota lapsia, eikä nähtävästi aiokaan ellei vahingossa erehdy käyttämään venäläistä kortonkia. Jos lapsia kertyy, niin sekä vallitsevat moraalikäsitykset että laki velvoittavat molemmat vanhemmat elättämään jälkeläisensä. Tämä ei tietenkään edellytä yhteisiä rahoja esimerkiksi yhteisen pankkitilin muodossa, mutta lasten tulo kuvioihin lisää tuntuvasti kulujen tasapuolisen jakamisen monimutkaisuutta. Omassa taloudessani ei mitään yhteisiä tilejä ole, mutta koska talous on balanssissa eikä viimeiset fyrkat ole koskaan pelissä, niin molempien rahoja käytetään ristiin ihan tarpeen ja tilanteen mukaan. Itselläni menisi hermo satavarmasti jos joutuisin tekemään kotitalouden tuloista ja menoista sun-ja-mun -laskelmia.

Olen samaa mieltä että osa miehistä on todella avuttomia vässyköitä. Osa naisistakin. Muotoilisin niin, että osa parisuhteeseen ryhtyvistä (tai pitäisikö sanoa ajautuvista) on hieman epäitsenäistä tai manipuloitavissa olevaa sorttia. Uuteen suhteeseen ei pidä noin vaan hypätä rahapussi ammollaan. Kaikille avio- tai avosäätyyn ryhtyville neuvoksi, että kannattaa maksaa yhteiseen talouteen tekemänsä ostokset pankki- tai luottokortilla ja säilyttää myös kuitit, jos on pienintäkään epävarmuutta siitä että mahdollisessa erotilanteessa toinen osapuoli yrittää kusettaa taloudellisesti.
 

Fordél

Jäsen
Meinaatko, että Bushia pidettiin luuserina, kun opetti talibaneja? Kyllä kurinpalautustilanteissa se on pikemmin päinvastoin. Kyse on pelkästään siitä, että kenessä on vika. Jos olet käyttäytynyt itse huonosti niin silloin sitä saa mitä tilaa, mutta jos et ole rikkonut mitään sopimusta tms. ja totuuskomissiossa selviää, että toinen on se, jossa on vika niin totta munassa pitää kostaa. Munatonhan on se, joka ottaa huvikseen iskuja vastaan tai tulee väärinkohdelluksi. On kyse siitä, että kuka viimeksi nauraa. Toki en suosittele missään tapauksessa asumista missään samassa asunnossa alunperinkään, koska siinä ei ole mitään järjellistä selitystä tai etua saavutettavissa, mutta jos niin on tapahtunut niin miksi mukamas sitten antaisi virheentekijän vielä siinä vaiheessa saavuttaa jotain. Totta hemmetissä kova kovaa vastaan.

Niin...Mitähän näihinkin schollin kirjoituksiin nyt sanoisi. No ensinnäkin ei olisi kovin suuri ihme jos ko. nimimerkki ei ole tällä hetkellä vakavassa parisuhteessa...

Toiseksi (ihme että tällaisen lauseenkin pääsee elämänsä aikana sanomaan) parisuhdetta on vähän huono verrata Bushin toimenpiteisiin talibaneja vastaan. Bushilla tuskin oli tunteita heitä kohtaan (tai mistä sitä tietää) ja muutenkin ei parisuhteessa ei kyse mistään voittamisesta tai kurinpalauttamista, oli sen tilanne mikä tahansa. Se, että lähdet vielä iskemään takaisin tuollaisessa tilanteessa, on täysin turhaa energian kulutusta ja alennut samalla vastapuolen tasolle. Parempi vain ottaa ja lähteä.

Jos sen vastapuolen omantunnon kolkuttamiseen tarvitaan kunnon vittuilua niin ehkäpä kyseessä ei ole silloin tapaus, johon kannattaa energiaa tuhlata. Eikä tällöinkää kyse ole mistään iskujen vastaanottamisesta vapaaehtoisesti vaan sitä kutsutaan kaiketi fiksuksi käytökseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös