Naisasiat

• 7 585 485
  • 26 609

julle-jr

Jäsen
Helsingissä ei ole kovin montaa älykästä, ei-demaria, busineksestä kiinnostunutta
No ei kai kun eihän älykkäiden tarvitse olla kiinnostuneita busineksesta, koska älykkäät voivat tehdä innovaatioita, joita ei tarvitse sen kummemmin markkinoida yms. kauppakorkeakoulu-shaibaa. Tyyliin jos kehität vaikka AIDS-lääkkeen, niin se riittää, että otat vaikka joka pilleristä pari senttiä itsellesi ja olet rikas. Tietysti voit, mikäli haluat optimoida voiton, palkata jonkun tuotantotalous-DI:n hoitamaan busines-asiat ja keskittyä itse uusiin innovaatioihin ja muuhun älyllisesti vaativampaan hommaan.

scholl

Jäsen
Joko scholl trollaa ansiokkaasti tai sitten ei ole koskaan ollut pidemmässä parisuhteessa. Asiat eivät koskaan ole noin mustavalkoisia, että on syytön ja syyllinen osapuoli. Parisuhde on kahden ihmisen välinen ja jos se ei toimi, vikaa on varmasti molemmissa. Tietysti jossain teinien kahden viikon deittailuissa asia voi olla eri, mutta kai tässä oli puhe jostain muusta, kun kerran se yhteinen sohvakin oli jo tullut hankittua.

En ole ollut pitkässä parisuhteessa, mutta ei se ole mielestäni olennaista. Niin se yleensä elämässä on, että harvalla on kokemusta kaikesta. Osa on asiantuntijoita teorian pohjalta. Ja jos olisin ollut niin en olisi sinkku nyt.

Kyllähän suhde voi toimia vaikka kuinka hyvin ja toinen jättää tai pettää silti. Osalla ei ole puhtaita jauhoja pussissaan tai sitten moraali ei ole esim. kestävällä pohjalla. Huppumiehen nainen esim. petti, kun oli vihainen. Ei ehkä edes yrittänyt terapiaa tms. muita keinoja, millä ongelma ratkaistaan, vaan osoittautui joksikin, mitä en nyt viitsi sanoa. Mitä huppumies olisi voinut tehdä? Olisiko voinut osata varautua siihen, että ei pitäisi luottaa, vaan pelätä joka kerta, kun pientäkin riitaa tai erimielisyyttä ilmassa, että siellä on vaarassa tapahtua jonkun speden kanssa naimista. Sehän on ihan hirveä tilanne tuollainen. Olennaista on se, että jos on riittävästi itsekuria ja moraalia niin mitään pettämisiä ja jättämisiä ei tapahdu. Se on vain hemmetin vaikea tietää, onko joku nainen riittävän tasokas henkisesti. Siksi vaara on olemassa.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole ollut pitkässä parisuhteessa, mutta ei se ole mielestäni olennaista. Niin se yleensä elämässä on, että harvalla on kokemusta kaikesta. Osa on asiantuntijoita teorian pohjalta. Ja jos olisin ollut niin en olisi sinkku nyt.
Allekirjoituskamaa. Jokaisessa virkkeessä on asiavirhe. Jos parisuhteiden dynamiikasta puhutaan, olennaista on onko itse ollut koskaan pidemmässä suhteessa. Muutoin kommentit ovat juurikin "niin prinssi sai prinsessan ja puoli valtakuntaa ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se." -tasoa. Kenelläkään ei ole kokemusta kaikesta. Asiantuntija teorian pohjalta!? Pieni vinkki: parisuhde ei ole matematiikkaa. Ja jos olisin ollut niin en olisi sinkku nyt. -Schollista ei sitten erota! Vittu, se on hautaan saakka yhdessä. Hauta voi tulla ennemmin tai myöhemmin, mutta se se vasta erottaa. Koita ymmärtää akka! Tai sitten trolli on juuri täyttänyt 16 ja vahingossa paljasti itsensä.

scholl

Jäsen
Kaikilla ei todellakaan ole tarkoitus seurustella lukemattomia kertoja. Itse olen havainnut jo tapailujen perusteella, että toistaiseksi kokelaat eivät ole olleet seurusteluainesta ja kerran ei ole itellä rahkeet riittäneet. Ja ikää tulee 35 vasta myöhemmin tänä vuonna.

Fordél

Jäsen
Ei olekaan kyse miehekkyydestä, vaan siitä, että ymmärretään, että seurustelua ei harrasteta kevyin mielin, vaan jos sille tielle lähdetään niin sitten eletään sen mukaan, mitä on sovittu. Tai sitten naisen pitää tarjoutua johonkin vahingonkorvauksiin. Eihän se voi olla niin, että jos toinen on syytön niin se toinen voi tuosta vain alkaa vittuilemaan ja jättämään.

Sovitko sitten aina etukäteen naisesi kanssa, että jos tämä pettää, niin saat sitten alkaa todella hankalaksi ja vittuilla rajattomasti?

Ja ihan mielenkiinnosta kysyn, että jos vaikka sulla ois suhdetta takana tollanen pari vuotta jonkun kanssa ja tämän jälkeen nainen pettää sua. Mikä mahtaisi olla sun vahingonkorvausvaatimus?

Heh ja tuo viimeinen lause on kyllä kaikista paras. "Eihän se voi olla niin..." Kyllä se vaan voi ja sitä kutsutaan inhimillisyydeksi ja jotkut kutsuvat sitä jopa elämäksi.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Kaikilla ei todellakaan ole tarkoitus seurustella lukemattomia kertoja. Itse olen havainnut jo tapailujen perusteella, että toistaiseksi kokelaat eivät ole olleet seurusteluainesta ja kerran ei ole itellä rahkeet riittäneet. Ja ikää tulee 35 vasta myöhemmin tänä vuonna.

Mielenkiinnolla kysyisin, että monenteen osioon kyselylomaketta paras kandidaatti on päässyt, ennen kuin rahkeet ovat loppuneet? Varmaan älykkyystesti, demari-taustamuuttujat, business-tietämys kuten myös saksan kielen taidot ovat olleet monella Frau-Scholl kandidaatilla hallinnassa. Veikkaampa, että yllättävän moni on kaatunut viimeiseen mutta kriittiseen H&M asiakkuuteen. Itse voisin kuvitella antavani naiselle, jolla on H&M rintaliivit, jos varustus liivien sisällä muuten ist alles wunderbar.

scholl

Jäsen
Mielenkiinnolla kysyisin, että monenteen osioon kyselylomaketta paras kandidaatti on päässyt, ennen kuin rahkeet ovat loppuneet?

Olen nähnyt kaikista kyllä oikeastaan heti. Sen takia olen vain tapaillut. Ei kukaan viitsi aina yksin nyhjöttää, joten on erilaisia ihmisiä hauska tavatakin. Kuten DK:hon panokansallisuus -ketjuun kirjoitin niin eilenkin yritin saada yhtä panokansallisuutta plakkariin, mutta hän ei alkanut kähmimään minua, vaan nukkui etäällä, joten tuo tapailu on ollut ihan full hengailua ja olen ollut selibaarissa. Sen lisäksi minulla on kehissä esim. hölkkätsigu jne. Joskus tapailuissa voi olla tunteitakin mukana, mutta huomaa, ettei ole sopivaa. Se isoin juttu on se, jos alkaa miettimään sitä, että voiko asian julkistaa niin silloin se onkin ihan eriasia eli ei ihan joku normitapailutilanne, jossa ei ole rakkautta, ole sellainen, jota julkistetaan seurusteluna. Se voi olla kova paikka esim. kertoa vanhemmille silloinkin, jos se oikea on kysymyksessä. Ehkä kavereillekin. Pitää olla ns. suhde vakaalla pohjalla ja perusasiat sovittu. Mutta tosiaan ihan perustapailuissakin voi oppia kaikenlaista. On paljon hyviä, mielenkiintoisia ihmisiä, vaikkeivat olisikaan seurusteluainesta.

Se yksi tilanne oli asia erikseen. Ehdottomasti kaikenpuolin loistava, mutta tekemäni tarjous ei johtanut diiliin.

Fordélille sanoisin, että ei kai noita sanktioita noin voi etukäteen ajatella, mutta siinä olen todella tarkka, että tulen käymään vakavahenkiset keskustelun siitä, millainen suhteen luonne tulee olemaan. Jos suhde on mennyt niin pitkälle, että olen julkistanut sen esimerkiksi kertomalla vanhemmilleni niin tottakai siinä vaiheessa puhutaan jo niin isosta kasvojenmenetysasiasta jne. eli naisen aiheuttamat tuhot ovat sen verran suuret, että asia pitäisi viedä käräjäoikeuden ratkaistavaksi. Suomessa ei yleensä niin tehdä, mutta jos sitoudutaan johonkin hankkeeseen niin silloin voidaan ajatella, että suhteen kariutumisella on mahdollisesti suuret vaikutukset imagolle etc., joten kyllä voidaan realistisesti ajatella suhteellisen suurta vahingonkorvausta vaadittavaksi.

julle-jr

Jäsen
Jos suhde on mennyt niin pitkälle, että olen julkistanut sen esimerkiksi kertomalla vanhemmilleni niin tottakai siinä vaiheessa puhutaan jo niin isosta kasvojenmenetysasiasta jne. eli naisen aiheuttamat tuhot ovat sen verran suuret, että asia pitäisi viedä käräjäoikeuden ratkaistavaksi. Suomessa ei yleensä niin tehdä, mutta jos sitoudutaan johonkin hankkeeseen niin silloin voidaan ajatella, että suhteen kariutumisella on mahdollisesti suuret vaikutukset imagolle etc., joten kyllä voidaan realistisesti ajatella suhteellisen suurta vahingonkorvausta vaadittavaksi.
Onkos sitten olemassa joku laki joka sanoo, että mikäli pari on sopinut seurustelevansa ja toinen osapuoli lähteekin suhteesta, on jätetty osapuoli oikeutettu saamaan sopivaksi katsotun korvauksen? Vai onko kyseessä vain sinun mielipiteesi asiasta, siis mielipide, johon ei löydy mitään todellista perustelua? Paitsi se, että SINUN mielestäsi asia on näin.

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Tumpe, mitä se sun muijasi tekee sitten työkseen? Onko häneltä Satakuntaan muuttaminen täysin mahdotonta, esim. työhön tai kouluun. Täällä on kuitenkin niin paljon halvempaa asua ja bussit kulkee Helsinkiin ja kakkostietäkin parannetaan... Toisaalta, jos tiedät saavasi työtä pääkaupunkiseudultakin niin ei sieltäkään Satakuntaan nyt niin kauan takaisin ajele.

Hän opiskelee ammattikorkeassa alaa jota ei edes Porissa taida olla, ja kun kerran opiskelujen aikana on jo vaihtanut oppilaitosta niin kolmas kerta olisi jo silkkaa tuhlausta. Eli hänen muuttonsa ei tule kysymykseen seuraavaan pariin vuoteen ja sittenkin työpaikka todennäköisemmin tuolta alalta tulee löytymään PK-seudulta. Itse asiassa saman alan töitä kuin itsellänikin, joten minulla on myös sama tilanne tulevaisuudessa kuitenkin että suurin osa alan töistä on pk-seudulla. Paikallisesti tuo minulle tarjottu työ on tosi hyvä sauma, mutta valtakunnallisesti yksi muiden joukossa.

Kyllähän töitä aina saa jatkossa eikä toi mikään kerranelämässätilaisuus kuitenkaan ole. Pitkäaikainen paska rahatilanne myös pakoittaa tekoihin, onhan parisuhteessa kuitenkin kahden asunnon vuokran maksaminen jokseenkin tyhmää.

Ei tyttöystäväni kuitenkaan mikään Hirviö ole, vaan aivan ihana ihminen. On tietenkin väärin kertoa asioista täällä kun kaikki eivät kuitenkaan taustoja tiedä, niin syntyy helposti väärä kuva ihmisestä. Ei olisi pitänyt tänne vuodattelee, mutta eihän rakkaus koskaan helppoa ole...

Fordél

Jäsen
Jos suhde on mennyt niin pitkälle, että olen julkistanut sen esimerkiksi kertomalla vanhemmilleni niin tottakai siinä vaiheessa puhutaan jo niin isosta kasvojenmenetysasiasta jne. eli naisen aiheuttamat tuhot ovat sen verran suuret, että asia pitäisi viedä käräjäoikeuden ratkaistavaksi. Suomessa ei yleensä niin tehdä, mutta jos sitoudutaan johonkin hankkeeseen niin silloin voidaan ajatella, että suhteen kariutumisella on mahdollisesti suuret vaikutukset imagolle etc., joten kyllä voidaan realistisesti ajatella suhteellisen suurta vahingonkorvausta vaadittavaksi.

Kuulostaa jo melkoiselta Ally McBeal menolta tää schollin kirjottelu. Siinä ohjelmassahan sitä haastettiin oikeuteen esimerkiksi jos koulun tanssijaisten parivalinnassa oli ongelmia...

Mutta kaiken kaikkiaan ei voi muuta sanoa kuin, että aika surullista luettavaa nämä tekstit on. Todella kaukana omasta ajatusmaailmasta. Ei suhde ole mikään hanke eikä sen loppuminen ole kolaus imagolle. Jos asian näin kokee niin musta siinä ei ole edes mitään mahdollisuuksia onnistumiseen, koska homma tuntuu aivan liian laskelmoidulta. Tunteet pitää olla täysillä mukana eikä tollasia asioita silloin mietitä.

Heitetään loppuun vielä asiaan sopiva siteeraus eräästä loistavasta elokuvasta (The Friday):
"You win some, you loose some. But you live, you live to fight another day"

d2uce

Jäsen
schollin ei nyt kannata lähteä merta edemmäs kalaan ja tuhlata täten kallisarvoista aikaa. Se rakkaus on lähempänä kuin uskotkaan. Vihjettä kannattaa kysellä vaikka suosikkijoukkueen viimekauden kapteenilta.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ei suhde ole mikään hanke eikä sen loppuminen ole kolaus imagolle. Jos asian näin kokee niin musta siinä ei ole edes mitään mahdollisuuksia onnistumiseen, koska homma tuntuu aivan liian laskelmoidulta. Tunteet pitää olla täysillä mukana eikä tollasia asioita silloin mietitä.

Kyllä täällä kuule kaikki puhuvat samasta asiasta, termit vaan vaihtuvat ja rima on toisilla korkeammalla, toisilla matalammalla.

Toisilla (naisilla) siteerataan Nalle Puhia, toisilla Kauppalehteä, kolmannet puhuvat jostain vitun kimalaisista.

Kaikkia kiinnostaa kuitenkin henkinen ja fyysinen pillu, toisilla kilpailukykyisempi, toisilla sellainen josta ei tarvitse ressata.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En usko. Ei autoliikkeessäkään autovalikoima laajene sillä perusteella, että olet kiltti siellä. Tai vaatekaupassa. Kyllä sitä pitää katsella sitä mitä on tarjolla. Pystyn analysoimaan ihmiset ilman, että käyttäytymiseni tulee millään tavalla esille ja sitten jos kiinnostaa, voin tehdä jonkinlaisen diilin.

Scholl on asenteeltaan puoliksi pelimies, mutta jossain vaiheessa muna loppuu kesken. Anteeksi nyt vain mutta noiden ylimaallisten vaatimusten takana taitaa kuitenkin piillä pelko ja kaiken lisäksi EVO. Aina löytyy näitä hemmoja, joiden suut ovat auki, mutta kun pitäisi tehdä jotain, homma menee puihin.

Jotain on vialla, jos noilla spekseillä ei löydy edes mitään vakipanoa, jos parisuhde ei kelpaa.

Kaverilla ei ole mitään kokemusta naisista ja täällä jaellaan neuvoja. Scholl on naisasioiden Petteri Sihvonen. Paljon melua tyhjästä.

Edit. Scholl->Sihvonen - Naiset->Shedden. Sovittamaton ristiriita.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
schollin ei nyt kannata lähteä merta edemmäs kalaan ja tuhlata täten kallisarvoista aikaa. Se rakkaus on lähempänä kuin uskotkaan.

Aloin pelätä stalkkereita. Pakko raottaa verhoja ja katsoa, että väijyykö siellä joku. Iltasanomat kertoo lisäksi nimittäin tänään:
NEITSYT 23.8. - 22.9.
Joku katsoo sinua vaivihkaa. Hän on kiinnostunut sinusta. Jos haluat lähteä leikkiin mukana, nyt olisi sopiva tilaisuus ottaa ensiaskel

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Henkistä pillua! Upea termi, aion käyttää illalla kotona.

Kyllä! Ei poista kullinjöpötystä, vaan luo sitä ja muuta intoa, motivaatiota perkeleesti.

Kilpailukykyisillä, inspiroivilla, älykkäillä naisilla on antaa henkistä pillua. Muusa on henkistä pillua.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajatko Lancia Musalla vai oletko kenties jo sopinut vähintäänkin koeajon? Mies menee töihin ja sanoo duunissa: "tulipas työmatkalla henkistä pillua". Itselläni oli ko. auto vuokra-autona kerran kolme päivää Italiassa, joten...
Kas, minäkin olen vuokra-ajanut tuollaisella, pari vuotta sitten Kreikassa. En tiennytkään saaneeni. Hyvin ajo maistui koko perheelle!

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkaa varovaisia mitä sanotte, joku voi vielä luulla teidän laukovan turenkimaisia mukahauskuuksia.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Monesti kavereiden ja tuttujen touhua seuraillessa tulee mietittyä että olenko mä ainut fiksu täällä.

Eniten ihmetyttää ihmisten tyhmyys. Heti muuttelee yhteen tai menee kihloihin ja muutenkin uskoo ihan mihin vaan skeidaan. Tehdään hömppätunteista sokaistuneena nopeita, tyhmiä ja epäonnistuessaan äärimmäisen kiusallisia ja vaikeita ratkaisuja, vaikka todellisuudessa helposti päättelemällä sen valinnan onnistumisprosentti on todella pieni. Sitten parisuhteessa vaan kinastellaan, jota yritetään puolustella sanomalla jotain esimerkiksi että kaikilla pareilla on ylä- ja alamäkiä. Onhan toi ja muut vastaavat tunnetut lauseet tavallaan ihan totta, mutta niillä ei kannatta puolustella toimimatonta juttua. Sellaiseen jumittamiseenkin jää yllättävän helposti loukkuun, ja kokoajan vaan pahentaa tilannetta kun ei uskalla ottaa sitä pientä pelottavaa askelta ja erota ajoissa.

Lisäksi jätkät ajautuu helposti naisen tossun alle, ja suhdehan ei silloin ole ollenkaan terveellä pohjalla. Joillekin se on jopa muodostunut oletukseksi esimerkiksi epäonnistuneiden suhteiden tai pitkän seurustelemattomuuden seurauksena, ja yleiseti ottaen noin tossa 90-luvun paikkeilla ja varmaan vähän ennenkin, kun jätkät ovat pleikkarit ja irkit keksittyään nörtistyneet todella paljon samalla kuin naiset ovat käyttäneet saamaansa mahdollisuutta hyväkseen ja alkaneet kulkea nokka pystyssä perse keinuen. "Suhteeseen pitää panostaa paljon ja kiva tehdä toisen puolesta asioita". No tavallaan joo, mutta toihan on tietenkin aivan täyttä skeidaa.

Joskus tuntuu että joidenkin kumppanit on valittu suunnilleen paras kolmesta ehdokkaasta -menetelmällä. Arki onkin sitten mököttelyä ja pientä kiukuttelua. "Alussa oli huuma, mutta sitten tasoittui". No tavallaan joo, mutta tollakin harmittavan usein yritetään vaan perustella ja puolustella toimimatonta juttua.

Mä olen sitä mieltä että jos hömppätunteita ei pysty hallitsemaan ja kontrolloimaan, on se mielenhallinnan heikkoutta, ja on enimmäkseen vaan mielikuvituksen aikaansaamaa kuvitelmaa ympäristön luoman odotuksen toteuttamiseksi. Mutta monilla ihmisillä sellainen täysin päivänselvä tyhmyys on jotain aivan uskomattoman käsittämätöntä.

Tietenkinhän sitä on erilaisia viettejä, joita voi ja pitääkin tyydyttää, mutta kunhan aina järki voittaa tunteet.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eniten ihmetyttää ihmisten tyhmyys. Heti muuttelee yhteen tai menee kihloihin ja muutenkin uskoo ihan mihin vaan skeidaan.

Liika hätäily on tyhmää, etenkin jos elämäntilanteissa on kaikki muukin auki. Oikeassa saumassa pitää kuitenkin myös uskaltaa tehdä siirtoja. Ei kaikkea välttämättä päällekkäin ja kerralla, mutta jos epäröi ikänsä on vielä todennäköisempi tekemään virheitä "pakon sanelemana", tai etsimään vikaa kaikista muista paitsi itsestään.

Sitten parisuhteessa vaan kinastellaan, jota yritetään puolustella sanomalla jotain esimerkiksi että kaikilla pareilla on ylä- ja alamäkiä.

Kinastelu on osa tutustumista ja sitä kun suhde muotoutuu uomiinsa. Kinastelusta on vielä pitkä matka riitelyyn ja sovittamattomiin erimielisyyksiin. Kinastelua on kun kyseenalaistaa toisen valinnan, riitelyä on jatkuva toisen valintojen vähättely ja niiden arvostelu jos syynä on se ettei osaa asettua toisen asemaan. Vain esimerkki, mutta kinastelu voi olla myös erittäin opettavaista, niin kauan kuin asioista kommunikoidaan. Jos kinastelu menee aina mököttämiseksi, sitten on jotain vialla. Asioista pitää osata puhua.

Lisäksi jätkät ajautuu helposti naisen tossun alle, ja suhdehan ei silloin ole ollenkaan terveellä pohjalla.
--clip---
"Suhteeseen pitää panostaa paljon ja kiva tehdä toisen puolesta asioita". No tavallaan joo, mutta toihan on tietenkin aivan täyttä skeidaa.

Tossun alla olemista ei ole baarireissujen tai vastaavien menojen, muiden kamujen kanssa olemisen väheneminen. Niiden lopettaminen on, enkä nyt puhu kamujen ammuskelusta haulikolla. Toisen puolesta tekeminen on oikein hienoa jos kyseessä on huomaavaisuus eikä toisen kokonaan harteille heittämät pakonomaiset velvollisuudet. Vässyköinti on perseestä, mutta oikeanlaisen kumppanin kanssa kilpailukyky ja henkiset voimavarat saattavat pysyä paljon virkeämpänä kuin itsenäistyessä krapulapizzan ja kaljan kanssa. Ruoanlaitosta lähtien.

Mietipä juurikin ruoanlaittoa. Kummassa kehityt paremmaksi kokiksi, taitavan kokin kanssa vai itseksesi? Urheilu? Parisuhde lihottaa helposti, mutta toisaalta oikean kumppanin kanssa voi lenkkeillä/oikean kumppanin kanssa voi sopia ajankäytöstä niin että lenkillä voi käydä entiseen malliin. Musiikki? Kaksi levykokoelmaa tekee yhden ison, tai sitten jos toinen on vähemmän musiikkia harrastanut sinulla on uusi oppilas jolle voit innoissasi selittää progesta. Seksi? Pidemmässä parisuhteessa sitä oppii vaikka mitä kamaa ja sutraa. Jossei opi, ei sitä kyllä opi yhden yön suhteissakaan. Jääkiekko? Mielenkiintoista vääntöä tai hieno syy saada omaa aikaa. Kyllä se on kiinni siitä miten osaa uusia tilanteita käsitellä. Itsenäisyys voi aiheuttaa taantumusta ja vässyköintiä ihan siinä missä parisuhdekin.

Mä olen sitä mieltä että jos hömppätunteita ei pysty hallitsemaan ja kontrolloimaan, on se mielenhallinnan heikkoutta, ja on enimmäkseen vaan mielikuvituksen aikaansaamaa kuvitelmaa ympäristön luoman odotuksen toteuttamiseksi.

Ei parisuhdetta ole pakko rakentaa "punainen talo ja perunamaa"-muottiin vaan sitä voi ohjata omanlaisekseen onnelliseksi yhtälöksi jossa ei tavoittele kenenkään muun kuin itsensä ja toisen näköisiä kokonaisuuksia. Pilvilinnoja ei kannata rakennella minkään perinteen mukaan.

Tietenkinhän sitä on erilaisia viettejä, joita voi ja pitääkin tyydyttää, mutta kunhan aina järki voittaa tunteet.

Minusta vakituinen pillu, poppikokoelma ja perunamuusi ovat aika järkevä vaihtoehto.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jatkan nyt tänne, ettei mene naisista jaaritteluksi tuolla Vitutusketjussa.

Viimeiset puoli vuotta olen ollut pelkkää ilmaa, niin eipä ole paljoa innostanut kotityöt ja kalja on tupannut maistumaan turhankin hyvin.

... mikä on ainakin osaltaan jatkanut noidankehää. Suosittelen istuttamaan rouvan alas ja kysymään, mitä voisit tehdä toisin ja kertomaan, mitä toivoisit hänen tekevän toisin. Ylipäätään keskustelu siitä, onko suhteella tulevaisuutta, kuulostaa tuon perusteella järkevältä, jos kerran tilanne on ollut tuo jo puolisen vuotta.

Post scriptum, harva nainen pihtaa tahallaan, jos mies mokaa todella pahasti. Se menee ennemminkin niin, ettei vaan ihan oikeasti huvita - naiset kun kokevat ne isot mokat osoituksina siitä, ettei miestä kiinnosta vähääkään, miltä naisesta tuntuu, mikä puolestaan vie seksihalut jos on yhtään vakavammasta suhteesta kyse.

Silloin asialle ei voi muuta kuin antaa ajan kulua, osoittaa, että välittää ja olla mokailematta enempää, ainakaan isosti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy