Tässä on kahden viime vuoden aikana kovastikkin nähty kaikenlaista liittyen naisasioihin. Edellinen ns. suhde on päättynyt muutama vuosi sitten ja sen jälkeiset jutut ovatkin sitten loppuneet jo alkuunsa. Toiset vähän aiemmin, toiset myöhemmin. On tullut purtua hammasta ja murehdittua naisiin liittyen sitä sun tätä. Nyt kuitenkin mielipiteet ja tilaneet ovat muuttuneet.
Parin viime kuukauden aikana on takaraivoon alkanut tulla ajatus, että miksi? Miksi pitäisi haaveilla kauniista vaimosta ja lapsista, kun yksin tässä on eletty kuitenkin koko tähän astinen elämä ja hyvin on pärjätty tähänkin asti. Jotenkin minusta on alkanut tuntumaan, että voisi vaan antaa olla ja elää yksikseen eikä yrittää etsiä mitään itselleen tarpeetonta. Itse olen muutenkin sellainen persoona joka viihtyy hyvin paljon yksikseen ja tykkään olla omissa oloissani. Siksi mietinkin, että kun johonkin henkilöön tulee joskus ihastuttua, niin mikä tarkoitus sillä on tämmöisen minun kaltaiseni persoonan kannalta? Ei se minun henkilökohtaista elämääni juurikaan paranna. Jotenkin vaan tulee jonkinlaisia ongelmia, kun tyttöystäväkokelaat alkavat lähentelemään ja vaatimaan yhdessä oloa, kun sitä nimenomaan on tottunut olemaan lähes aina yksin, poissa muiden arvosteltavissa ja valvovien silmien alta. Totta kai joskus tulee muunlaisia ongelmia kuin nämä äsken mainitsemani, mutta jotenkin minulle on tullut viime aikoina myös tällaisia mainitsemiani tuntemuksia. Jotenkin etoo ajatus, että pitäisin rinnallani ihmistä joka ei välttämättä eräänä päivänä olisikaan siinä enää.
Ehkä minua ei vain ole luotu ketään varten ja koenkin elämäni tällä hetkellä onnelliseksi, kun ei tarvitse stressata naisista eikä oikein mistään muustakaan. Sitten taas joskus tulee mieleen, että olisihan se ihan kiva jos joku olisi vierellä, mutta nääh, kun asioita ajattelee tarkemmin, niin tulisihan sitä ryssittyä hommat ennemmin tai myöhemmin.
PS. Sekavaa tekstiä, mutta saa olla... Tarkoituksenani ei ole saarnata eikä käännyttää ketään tällä viestillä, vaan tuoda erilaisia mielipiteitä ja näkökulmia naisasioihin. Muilla samanlaisia mielipiteitä, kokemuksia?