No nyt on käynyt sillain, että meikäläinen on rakastunut! Olen luullut että olen ollut rakastunut aiemminkin, mutta tämä on sitä ihteensä. Tunne on vielä molemminpuolinen.
Tavattiin työasioissa ja kuin salama kirkkaalta taivaalta ruvettiin ymmärtämään toisiamme. Ruvettiin pitämään yhteyksiä (nainen asuu ulkomailla ja on ulkomaalainen) maililla ensin, sitten tekstiviesteillä ja sitten myöhemmin myös ruvettiin soittelemaan. Suhteemme syveni ja päätinpä sitten kipaista lomamatkan aikana häntä katsomassa. Oli uskomattoman hieno viikko hänen kanssaan. Paras viikko ikinä. Noh nyt olen taas kotimaassa ja ikävä on kova. Mutta, mutta:
Nainen on myös naimisissa ja hänellä on 2 lasta. Tilanne on hirveä. Omatunto kolkuttaa tuossa pettämis asiassa ja vituttaa muutenkin. Itse olen aina puhunut etten petä tai ole mukana pettämisessä, mutta niinpä tässä ollaan. Nainen on sanonut että ei koske mieheensä ja että haluaisi eron, mutta ei ole vielä pystynyt sitä tekemään vaikka vähän aika sitten siitä puhuivat. Niin ja tosiaan asustaa ulkomailla.
Tässä ollaan jo puhuttu toisesta reissusta sinne. Mutta samalla myös itse haluaa enemmän, en halua olla mikään rakastaja, enkä ole. Olen miettinyt pistää lopun koko asialle, mutta tajunnut ettei tunteeni siitä miksikään muutu. Ikävä vain pahenisi. Pelkkä ajatus siitä, että ei olisi "jotain ketä odottaa" oksettaa. Hän on myös minua vanhempi, voi olla että nuori ikänikin häiritsee häntä, pelkää varmaan että jos eroaa niin jää yksin.
Ikävä pistää surulliseksi, mutta silti hymyilyttää. Hän on aivan tavallisen näköinen nainen, mutta kaunein minun silmissäni. Hänen kanssaan alasti oleminen tuntuu luonnollisemmalta, kuin katselisi itseä peilistä.
Molemmat haluaa samaa ja tuntee samoin, mutta ei tiedetä kuinka mennään. No onhan tässä molemmilla ihan eri elämäntilannekin joten soveltamista vaatisi.
Tässä on tuntenut kyllä kaikenlaisia tunteita laidasta laitaan. Mutta rakkaus pysyy. Olen helvetin onnellinen, mutta silti surullinen.Tottakai kun tunteet on näin selvät niin silloin muu tilanne ympärillä on vaikea. Jptenkin huonoa tuuriani, mutta silti tunnen kuin olisin saanut lottovoiton.
Niin mitäs sitten tässäkin teet?