Pirun naiset. Noin viikon kerkesin olla sillai alustavasti yhdessä erään nuoren naisen kanssa(ei, emme sentään ns. läpituttuja ole) ja asiat näyttivätkin menevän ihan hyvään suuntaan, kunnes: Viime perjantaina, kun olin omien frendieni kanssa juomassa kaljaa ja pitämässä hauskaa, niin alkoi tulla puhelimeen ihmeen sekavia tekstiviestejä ko. naikkoselta tyyliin "Mitä järkee lähtee reissuun, minkä arvoista se sulle muka on? Vastaakin suoraan.." ym. ihme avautumista. Ihmettelin, että mitä helvettiä, olinhan mä sanonu meneväni käymään seminaarissa toisessa kaupungissa ja se oli silloin aiemmin ihan OK. No, ajattelin, että vastaan jahka pääsen seuraavaan baariin, johon matkalla oltiin..
Matkalla sitten tämä tyttö osui vastaan ja sain osakseni sellaista pään aukomista mm. siitä, etten ollut vastannut viestiin/kautta puheluun, jota en edellisen baarin melussa ollut huomannut, kuinka hän paleli ulkona yrittäessään soittaa, syyllistämistä ja kruununa toki timanttisen argumentoinnin klassikko "Älä selitä!", kun koetin tiedustella, että mikä nyt oikein mättää. No totesin siihen vaan, että "Sittenhän joudan tästä lähtemään helvettiin, eikö?" ja painelin baariin juomaan kavereideni kanssa kaljaa ja pelastamaan kasvojani, kas kun olin aiemmin iltaa kehunut tavanneeni sellaisen "Tosi mukavan tytön", oujee. Ihan sinällään sama, että jos joku aukoo naamaansa mulle, mutta ei tarvitse nolata kaikkien ystävien nähden. V*ttu.
Ja nyt olen sitten todella "Kylmä ihminen", kun enää haluakaan yllättäen jatkaa tätä yhteistä taivaltamme ja hän on ah niin järkyttynyt sun muuta. Todella ihmeellinen viikko ja pari päivää. PS. alkoi Laphroaig maistumaan..