Naisasiat

  • 7 493 157
  • 26 542

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Let's see...

Blondi, punapää vai tumma?
Sekä että. Blondeihin toki kiinnittää enemmän huomiota. Punapäiseen naiseen en ole vielä kertaakaan ihastunut.

Pituus itseesi verrattuna?
Hieman lyhyempi tai samanpituinen. Samanpituisen kanssa onnistuu seksi seisaaltaan huomattavasti helpommin kuin lyhyen naisen kanssa.

Luinen, normaali, lihavahko?
Normaali.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Normaalit. Naisella pitää olla rinnat!

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
Sama musiikkimaku olisi suuri plussa. Myös kiinnostus urheilua kohtaan on plussaa. Sellainen, joka osaa olla oikeassa tilanteessa tuhma ja huumorintajuinen.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
Naapurin mielipiteestä, hippeydestä ja wannabe-amerikkalaisvastaisuudesta.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Sporttinen!

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Kiira Korpi (aito suomalainen ulkonäkö), Mandy Moore (amerikkalainen unelma).
 

Birchman

Jäsen
Päivitystä

Noniin nyt on nähty ja totuudet kerrottu tyyliin näin: Tapailen edelleenkin toista ja jos meikästä haluaa miesystävää niin sitten olen väärä tyyppi. Jos haluat nähdä vielä jatkossakin niin tosi kiva.

Vastauskin miellytti ainakin meikäläistä. Tyttö haluaa nähdä myös jatkossa. Sanoi, että kunhan on seuraa niin kaikki on ok.

Kivi putosi sydämeltä...
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti mulla ei oo asiaa tähän ketjuun hetkeen aikaan. Kaverin kanssa pistettiin veto pystyyn, että kumpi on pitempään selibaatissa. Kaikki on siis kiellettyä.. Hävitä en aio ja kaveri samaa sano, joten naisten ei tarvi olla Tampereen suunnalla varuillaan ;)
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Noniin nyt on nähty ja totuudet kerrottu tyyliin näin: Tapailen edelleenkin toista ja jos meikästä haluaa miesystävää niin sitten olen väärä tyyppi. Jos haluat nähdä vielä jatkossakin niin tosi kiva.

Vastauskin miellytti ainakin meikäläistä. Tyttö haluaa nähdä myös jatkossa. Sanoi, että kunhan on seuraa niin kaikki on ok.

Kivi putosi sydämeltä...


Olikos tämä ensin tapaamasi tyttö varattu vai tapaileeko muutenvain muitakin?
 
Ei ole meikäläisen heiniä sekaantua mihinkään sellaiseen homebreaker juttuun.

Kenenpä heiniä se nyt olisi, niihin vaan voi näköjään joutua mukaan, tahtoi tai ei, nimimerkillä tuollainen tilanne päällä juuri nyt.

Hemingway tuosta aikaisemmin kirjoittelikin ja kyllä se vaan on niin, että mun ajatukset asiasta on ihan täysin samat.

Varatun neidin olen tiennyt jo pitkään teemalla "huonoa ajoitusta jo vuodesta 2001" ja sama tilanne on päällä nytkin. Jos molemmat olisivat sinkkuja, ei hommassa olisi kuulemma mitään epäselvää, kun maileja on vaihdettu parin viikon ajan ja kerran törmätty sinä aikana yössä sattumalta.
 

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Samanpituisen kanssa onnistuu seksi seisaaltaan huomattavasti helpommin kuin lyhyen naisen kanssa.

Itse asiassa hieman itseään pitemmän naisen kanssa tämä onnistuu kaikkein parhaiten.

nimim. "Pätkä"
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
No, kusi tämä tapaus tai ei, on ihan kiva pitkästä aikaa tuntea olevansa ihastunut. Onhan sekin jo jotain.

Näin juuri. Itse nyt kun olen ollut poikamiehenä putkeen reilut puolivuotta, alkaa välillä epäilemään omaa kykyään ihastua ja rakastaa. Tulee outo tunne kun ei mitkään naiset kiinnosta, samalla tuntee olonsa hieman yksinäiseksi. Melkein jokainenhan täällä kuitenkin ennemmin tai myöhemmin haluaa ja hakee sitä vakituista kultaa lämmittämään syysiltoja. Samalla taasen kun tuollaisen jakson jälkeen ihastuu, huomaa että kaikki on ok. Se on hyvin se.
 

ipaz

Jäsen
Näin juuri. Itse nyt kun olen ollut poikamiehenä putkeen reilut puolivuotta, alkaa välillä epäilemään omaa kykyään ihastua ja rakastaa. Tulee outo tunne kun ei mitkään naiset kiinnosta, samalla tuntee olonsa hieman yksinäiseksi.

Itse kun on ollut poikamiehenä kohta jo neljä vuotta, niin en enää edes epäile vaan olen alkanut uskomaan etten pysty ihastumaan (saatika sitten rakastumaan) kehenkään. On tässä aina välillä on jotain juttuja ollut, mutta ne loppuvat jostain syystä (pelko sitoutumisesta ja toisesta välittämisestä?) muutamien viikkojen jälkeen.

Kaverit ovat alkaneet naittaa mua vähän väliä ihan mielenkiintoistenkin naisten kanssa, mutta olen kieltäytynyt kohteliaasi koska kyllä mä haluan löytää Hänet itse. Se on vaan niin pirun hankalaa kun on koko ajan töissä (josta moni on parinsa löytänyt mutta omasta periaatteesta johtuen "en syö kuormasta") tai sitten liian väsynyt liikkumaan ihmisten ilmoilla, tai viihteellä ollessa yleensä liian tuiskeessa jotta pystyisi edes juttelemaan kenenkään kanssa. Jotenkin tästä oravanpyörästä pitäisi hypätä pois, mutten ole vielä keksinut miten. Joku uusi harrastus voisi olla pelastus, mutta vielä ei ole tullut vastaan sellaista mielenkiinnon kohdetta johon jaksaisi panostaa aikaansa yhtään tavallista enempää.

Näin syksyn pimenevien iltojen saapuessa olisi todellakin hienoa että tässä sohvalla olisi joku toinenkin joka käpertyisi kainaloon ja kertoisi kuinka hyvä hänen on olla, ja samalla tietää että se johtuu minusta. Toisaalta taas en haluisi kenenkään tulevan häiritsemään tätä elämänrytmiä, johon tässä vuosien varrella on tottunut. Olen aina pitänyt itseäni hyvinkin sopeutuvaisena ihmisenä, eikä parisuhde poikkea siitä. Olen muuttanut kaupungista toiseen naisen takia, eikä se ollut lainkaan huono ratkaisu. Enemmänkin tuo tulppa tässä asiassa on omat tunteet, tai siis niiden puuttuminen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Samoja tuntemuksia kuin edellisillä. Sitä alkaa kasvaa kiinni siihen vapaan sinkkumiehen elämään, että kynnys ihastua (vai voiko sitä kynnyskysymykseksi edes määrittää?) ja rakastua sen myötä on kasvanut. Kyky sitoutua ja sitä kautta muuttaa elämäntapoja tuntuu liian vaikealta.

Niin sitä vaan muuttuu vuosien saatossa.

Tietysti jos nyt sitten osuu eteen ihminen, joka toden teolla vie jalat alta ja tuntuu myös, että muutokset tapahtuu sujuvasti, niin ehkä asia on sitten toisin.

On vaan aika harvinaista, että tielle osuu juuri sellainen, että palaset naksahtaa kohdalle samantien. Jotkut suhteet alkaa rakentaen pala palalta ja ajan kanssa. Itselläni ei mielenkiinto ja aika ja kärsivällisyys riitä sellaiseen.

Se pitää tapahtua salamaniskun lailla, tai jäädä tapahtumatta kokonaan.
 

Selänne 8#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, KalPa ja Anaheim Ducks
Mulla itellä alko kyllä tää suhde ku salama kirkkaalta taivaalta. Eli tämän nykyisen naisen kanssa oltiin tunnettu toisemme jonkun vuoden ja oltiin vaan työkavereita, mutta sitten huomasin ite et taidanpa olla ihastumassa tähän tyttöön. No ei siinä vielä mitään en ainakaan huomannu että se ois ollu minusta kiinnostunu, mutta sitten kulu aikaa ettei nähty noin puoleen vuoteen ja kappas tärähti tulla viesti yks lauantai päivä ja kyseli vaan siinä viestissä minulta et mitäpä kuuluu ja missä oon nyt töissä jne. Ja siitähän se sitten lähti viestit alko muuttua vähä siihen suuntaan et sieltäkin puolelta alkaa löytyä kiinnostusta. Ja sillä on viel jonkin näköinen suhde toiseen mieheen, mutta kuitenkin aika hatara ja lopussa oleva ja me ollaan kuitenkin nyt puoli vuotta hengailtu yhessä aina ku ollaan pystytty ja pidetään yhteyttä päivittäin ja tullaan loistavasti toimeen ja ajatukset on samanlaiset elämästä ja muusta. Minua vaan alkaa jo rassaamaan pahasti tuo sen suhde ja olen miettiny et mikä tässä tilanteessa on oikea ratkaisu antaa ajan kulua vai painostaa enempi, että eroais siitä toisesta miehestä? Saa antaa HYVIÄ! neuvoja.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Mulla itellä alko kyllä tää suhde ku salama kirkkaalta taivaalta. Eli tämän nykyisen naisen kanssa oltiin tunnettu toisemme jonkun vuoden ja oltiin vaan työkavereita, mutta sitten huomasin ite et taidanpa olla ihastumassa tähän tyttöön. No ei siinä vielä mitään en ainakaan huomannu että se ois ollu minusta kiinnostunu, mutta sitten kulu aikaa ettei nähty noin puoleen vuoteen ja kappas tärähti tulla viesti yks lauantai päivä ja kyseli vaan siinä viestissä minulta et mitäpä kuuluu ja missä oon nyt töissä jne. Ja siitähän se sitten lähti viestit alko muuttua vähä siihen suuntaan et sieltäkin puolelta alkaa löytyä kiinnostusta. Ja sillä on viel jonkin näköinen suhde toiseen mieheen, mutta kuitenkin aika hatara ja lopussa oleva ja me ollaan kuitenkin nyt puoli vuotta hengailtu yhessä aina ku ollaan pystytty ja pidetään yhteyttä päivittäin ja tullaan loistavasti toimeen ja ajatukset on samanlaiset elämästä ja muusta. Minua vaan alkaa jo rassaamaan pahasti tuo sen suhde ja olen miettiny et mikä tässä tilanteessa on oikea ratkaisu antaa ajan kulua vai painostaa enempi, että eroais siitä toisesta miehestä? Saa antaa HYVIÄ! neuvoja.
Hyvä neuvo on että nosta kissa pöydälle, jos oikesti tosiaan välität siitä naisesta, ja katso jättääkö sen miehen. Toisaalta jos ei jätä.. niin parempi vetää täysin jarrut päälle. Tässä pelissä jollain jää aina paskaa käteen..
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mulla itellä alko kyllä tää suhde ku salama kirkkaalta taivaalta. Eli tämän nykyisen naisen kanssa oltiin tunnettu toisemme jonkun vuoden ja oltiin vaan työkavereita, mutta sitten huomasin ite et taidanpa olla ihastumassa tähän tyttöön. No ei siinä vielä mitään en ainakaan huomannu että se ois ollu minusta kiinnostunu, mutta sitten kulu aikaa ettei nähty noin puoleen vuoteen ja kappas tärähti tulla viesti yks lauantai päivä ja kyseli vaan siinä viestissä minulta et mitäpä kuuluu ja missä oon nyt töissä jne. Ja siitähän se sitten lähti viestit alko muuttua vähä siihen suuntaan et sieltäkin puolelta alkaa löytyä kiinnostusta. Ja sillä on viel jonkin näköinen suhde toiseen mieheen, mutta kuitenkin aika hatara ja lopussa oleva ja me ollaan kuitenkin nyt puoli vuotta hengailtu yhessä aina ku ollaan pystytty ja pidetään yhteyttä päivittäin ja tullaan loistavasti toimeen ja ajatukset on samanlaiset elämästä ja muusta. Minua vaan alkaa jo rassaamaan pahasti tuo sen suhde ja olen miettiny et mikä tässä tilanteessa on oikea ratkaisu antaa ajan kulua vai painostaa enempi, että eroais siitä toisesta miehestä? Saa antaa HYVIÄ! neuvoja.


Ajattelet siis olevan ok tapailla toisen miehen naista? Ehkä ongelma olikin siinä. Tosin jos ajattelette jonkinnäköisestä petoksestakin samalla tavalla, mikäs siinä. Voisi myös sanoa, että jos naista todella kiinnostaa ei tuollaista tilannetta olisikaan.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Minua vaan alkaa jo rassaamaan pahasti tuo sen suhde ja olen miettiny et mikä tässä tilanteessa on oikea ratkaisu antaa ajan kulua vai painostaa enempi, että eroais siitä toisesta miehestä? Saa antaa HYVIÄ! neuvoja.

Kyseessä on nainen, joka ei luovu edellisestä suhteestaan ennenkuin seuraava on "hollilla".

Neuvoisin että haistatat pitkät mokomalle. Säästyt sydänsuruilta sitten jatkossa.
 

Jindebyne

Jäsen
Itse laitoin oman suhteeni poikki perjantaina pitkän harkinnan jälkeen. Nyt on todella hyvä fiilis ja vapaa olo, ehkä jopa pitkitin ratkaisuani liian kauan, kun tyydyin vain rutiineihin? En tällähetkellä kaipaa ketään vierelleni vaan nyt on vaan hauskaa mennä tuttujen kanssa ja tutustua vastakkaiseen sukupuoleen myöhemmin.
 
Kyseessä on nainen, joka ei luovu edellisestä suhteestaan ennenkuin seuraava on "hollilla".

Noita naisia tuntuu olevan liikenteessä helvetin paljon, tuntuu jopa, ettei muunlaisia osu ainakaan omalle tielleni. Lauantai-iltanakin huomasin yht´äkkiä käteeni tarttuvan käden, jossa oli kihlasormus. Se olikin sitten ainoa miinus kyseisessä neidissä, täydellistä vaimoke-ainesta Teri Hatcherin ulkonäöllä, mutta mutta...

Kyllähän se on niin, että ne todelliset ja ikäiseni helmet, joiden kanssa MM voisi alkaa muutakin kuin vain säätämään, on vaan valitettavasti varattuja, tavalla tai toisella. Ja sitä on sitten sen verran kranttu, että ei kelpaa kuin todellinen helmi.

Baarit on onneksi täynnä nuoria ja nättejä sinkkutyttöjä, jotka sopii hetkellisesti ihan hyvin mun elämäntilanteeseen, mutta pidemmällä tähtäimellä itseäni 6-8 vuotta nuorempi neitokainen ei kiinnosta.

Toisaalta taas, maailma ja naiset on julmia, joten miksen olisi minäkin. Tätäkin pelia voi pelata monella tavalla ja aina tiettyyn pisteeseen asti ihan hyvällä omalla tunnolla. Omaan pussiinhan se kuitenkin tulee, jos on tullakseen.
 

Selänne 8#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, KalPa ja Anaheim Ducks
No tänään aamulla nähtiin ja sanoin, että en enää kauaa aio roikkua mukana ellei entinen poistu kuvioista ja näytti tuo kolahtavan aika pahasti ja huomasin silmistä, että pelkää menettävänsä minut. Tosi vaikea tilanne kun rakastan hirveästi tätä naista ja kun tiedän, että se suhde mikä sillä on niin ei ole enää korjattavissa. Mutta jostain syystä sen on vaan vaikea irtautua siitä toisesta, mutta katellaan mitenkä tässä käy.
 

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Kyseessä on nainen, joka ei luovu edellisestä suhteestaan ennenkuin seuraava on "hollilla".

Neuvoisin että haistatat pitkät mokomalle. Säästyt sydänsuruilta sitten jatkossa.

Jeps. Ei muuta kuin uusia seikkailuja kohti. Ei seuraa mitään hyvää... Kerron hyvin opettavaisen tarinan; pääosissa minä, exä ja uusi mies.

Omassa elämässä kävi tämän vuoden aikana niin, että kihlattu rakastui toiseen mieheen rauhanturvapalvelukseni aikana (mikä on siis edelleen kesken). Kyseinen mies muuten pommitti exääni jo ensimmäisen rauhanturvapalvelukseni aikaan kolme vuotta sitten, kun olivat samassa kesätyöpaikassa. Eli siellä se petollisuuden siemen jo kylvettiin. Tällä hetkellä tässä on nyt soudettu ja huovattu enemmän ja vähemmän pitkin kuluvaa vuotta. Eli se irtipäästäminen kuuden vuoden jälkeen on kuitenkin ollut hvetin vaikeaa, niin minun kuin exän puolelta.

Silloisen kihlatun tapailut tulivat tietooni hänen itsensä kertomana ja eihän siinä muuta seurannut kuin ero. Exä aloitti seurustelun/tapailun tämän uuden kanssa. Ei mennyt kuin pari viikkoa erosta kun exä ilmoittikin sitten minulle, että tekee suuren virheen ja tahtookin minut takaisin. Sovimme, että yritämme saada suhteen vielä toimimaan. Tosin, minulla oli vielä 4 viikkoa seuraaviin palvelusvapaihini että olisimme voineet kasvotusten asioista puhua. Puhelimessa vietimme tosi paljon aikaa ja alku meni ihan ok. Sitten taas yhtäkkiä homma meni vaikeaksi. Syynähän oli tietty se, että tämä uusi oli saanut käännettyä exän pään ja hän ei kuulemma vain voinut vastustaa tätä adonista.

Aikaa kului ja olin jo pääsemässä jaloilleni, kun exä tuli sitten raapimaan oven taakse, että hän jättää sen uuden, otin takaisin tai en. Noh, siinä sitten tuli semmoista tekstiä, että oli aivan liian vaikeaa kääntää hänelle selkäänsä. Ja niin, eipä pidä unohtaa, että palvelusvapaillani ennen tätä oven raapimista oli exän kanssa aina säätöä, vaikka hän seurustelikin sen uuden kanssa.

Tarina jatkui, otimme toisen jatkoajan suhteellemme. Minä ulkomailla, hän täällä Suomessa ja se adonis tuossa naapurissa. Tietäähän miten siinä käy... Meillä meni joku pari kuukautta taas ihan kivasti, mutta tämä kolmiodraaman yksi jäsen ei tahtonut pysyä poissa kuvioista ja tunki itsensä vielä kerran meidän väliimme eikä exä malttanut pitää näppejään erossa. Se kielletty hedelmä, ai niin ihanata.

Tilanne eteni, erosimme viimeisen kerran ja en vielä tässä vaiheessa tiennyt, että mitä kaikkea selän takana oli taas tehty ja puuhattu. Tai siis tiesin, mutta en tahtonut tietää... Minun ja exän säätäminen kuitenkin jatkui palvelusvapaillani ja tällöin olin autuaan tietämätön, että hän seurusteli taas tämän uuden kanssa. Nykyinen vallitseva tilanne selvisi minulle viimeisillä palvelusvapailla tässä ihan hetki sitten. Exä on nyt sitten muuttamassa yhteen tämän uuden, vai pitäisikö jo tässä vaiheessa sanoa, että vanhan kanssa. Silti, kontaktia on ylläpidetty ja edelleenkään emme ole exän kanssa päässeet irti täysin.

Tarinan opetus: Useimmat kolmiodraamat eivät pääty hyvin kenenkään kannalta ja kaikki saavat aivan varmasti kolhuja! Ja minulla on tietenkin syyni inhota Turenkia.
 
Viimeksi muokattu:

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse on avioeron jälkeen sinkkuna tullut oltua jo useampi vuosi ja nyt olen jo hetken ihmetellyt, että mikä ihme naisia(varattuja) vaivaa nykyään? Viimeisen vuoden aikana on tullut enemmän ja enemmän naimisissa, kihloissa ja seurustelevia naisia tarjolle(tai miksi kukin haluaa kutsua). Oma avioliitto meni reisille juuri aviovaimon uskottomuuden takia ja itsellä ei ole pienintäkään aikomusta aloittaa varatun naisen kanssa minkäänlaista peliä. Onko ihmisten moraali todellakin niin löystynyt vai onko ihan vaan mun huonolla tuurilla asian kanssa jotain tekemistä? Paras oli kaksi viikkoa sitten, kun naimisissa oleva nainen, jolla on kolme lasta, kysyi ihan suoraan illanpäätteksi, että olisiko ihan hullu idea, jos hän ja lapset muuttaisi mun luo asumaan???? Ok, olen naisen muutaman vuoden tuntenut, mutta ihan vaan kaveripohjalta. Niin ja vastasin, että kyllä todellakin on hullu idea.
 

Selänne 8#

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, KalPa ja Anaheim Ducks
Itse on avioeron jälkeen sinkkuna tullut oltua jo useampi vuosi ja nyt olen jo hetken ihmetellyt, että mikä ihme naisia(varattuja) vaivaa nykyään? Viimeisen vuoden aikana on tullut enemmän ja enemmän naimisissa, kihloissa ja seurustelevia naisia tarjolle(tai miksi kukin haluaa kutsua). Oma avioliitto meni reisille juuri aviovaimon uskottomuuden takia ja itsellä ei ole pienintäkään aikomusta aloittaa varatun naisen kanssa minkäänlaista peliä. Onko ihmisten moraali todellakin niin löystynyt vai onko ihan vaan mun huonolla tuurilla asian kanssa jotain tekemistä? Paras oli kaksi viikkoa sitten, kun naimisissa oleva nainen, jolla on kolme lasta, kysyi ihan suoraan illanpäätteksi, että olisiko ihan hullu idea, jos hän ja lapset muuttaisi mun luo asumaan???? Ok, olen naisen muutaman vuoden tuntenut, mutta ihan vaan kaveripohjalta. Niin ja vastasin, että kyllä todellakin on hullu idea.
Sitä minäkin oon ihmetelly ja miks ne varatut naiset vainoaa just minua, mulla ollu useampikin tapaus, että seurustelee toisen kanssa, mutta silti kyöhnää minun kanssa. No niille edellisille en oikein lämmenny eivät olleet minun makuun, mutta tää nykyinen vei multa jalat alta melkein heti ensi näkemältä. Mut se on hyvä tän nykyisen kanssa, että pystytään puhumaan kaikista asioista ja kyllä minä edelleen odotan ja toivon, että asiat selviää. Mutta samalla olen myös valmistautunut poistumaan kuvioista, jos ero venyy hyvin pitkäksi.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Vanha suola..

Eilen tuossa tapasin naisen jonka kanssa oli ollut "peliä" noin 2 vuotta sitten.

Itse vielä ehdotin tapaamista ja tämä nainen pyyti minua hänen luokseen käymään, tilanne oli aika aluksi aika jännittynyt, koska olin häneltä pakit saanut, tosin aikamoista arpomista se oli ennen sitä pakkien antamista. Noh siinähän sitä vierähti 5-6h tämän ihanan naisen luona, en oikein osaa sanoa mitä oikein tapahtui, en ollut nähnyt tätä naista vuoteen ennen tätä kohtaamista, mutta täytyy sanoa että sitä ei kyllä huomannut juttuluisti hyvin. Noh tämä päivä on mennyt pelkästään häntä miettiessä, perkele kun ei tiedä mitä tekisi, puhuttiin kyllä että nähtäisiin uudestaan ja kaikkea tälläistä, mutta hän on sen tyyppinen ihminen että haluaa olla kaikkien kanssa väleissä.
Jotenkin vaan eilen juttu oli niin hupaisa, ensin istuskeltiin vastakkain, sitten jo samalla sängyllä, korostan vielä naisen olevan enemmän sellainen naapurintyttö, joka minun käsitykseni mukaan haluaa edetä hyvin hitaasti ja miettiä asioita hyvin paljon. En vain tiedä mitä minun pitäisi tehdä, taidan jälleen olla lätkässä häneen..
 

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Oijoi, katkeraa tilitystä tiedossa. Eli duunissa on nyt puolen vuoden verran ollut unelmien nainen töissä: kaunis, älykäs, huumorintajuinen ja kaikin puolin täydellinen pakkaus. No, nyt on kuitenkin päässyt tapahtumaan niin, että tämä fiksuna pitämäni nainen on mennyt ihastumaan työkaveriini (kyllä, olen katkera ja pettynyt), joka on moukkamainen, joskin hyväntahtoinen amisjätkä.

Itse ihmettelen tätä suuresti, sillä olen tullut ja tulen edelleenkin mielestäni hyvin juttuun ko. naisen kanssa. Olemme molemmat johtotehtävissä ja juttu on luistanut mielestäni hyvin kahvitauoilla ja muutenkin. Viihteelläkin olemme työporukalla olleet muutamaan otteeseen, ja sielläkin olen tullut hyvin juttuun tämän naisen kanssa, ja hän on kehunutkin kuinka kanssani on helppo jutella kaikenlaisesta.

Siinähän on tietysti päässyt käymään niin, että olen tähän naiseen aika hemmetin ihastunut, ja suunnitellut treffeille pyytämistä. Nyt olen kuitenkin ollut kuin halolla päähän lyöty, kun olen viimeisen parin viikon ajan nähnyt naisen ja amiksen toistensa kimpussa jatkuvasti, ja jotain sutinaa kuulemma heidän välillään oli pari viikkoa sitten firman retkellä, johon itse en päässyt osallistumaan.

Siis mitä helvettiä, mistä tämä johtuu? Pidän kunnostani huolta, olen keskustelutaitoinen, omaan suht. hyvän tilannetajun ja toimin firmassa vaativammissa tehtävissä tämän naisen tapaan. Ko. nainen kuitenkin ihastuu palavasti mukavaan mutta vähän yksinkertaiseen, Tallinnan viinanhakumatkoilla ja huonolla musiikilla itseään viihdyttävään amisviikseen.
Ja ei, kyse tuskin on ulkonäöstä, sillä kumpikaan meistä miehistä ei tosiaan ole malli, molemmat mielestäni sellaista perus ok-tasoa.

No niin, siinä siis katkeraa tilitystä...ja aika turhaakin varmasti, sillä sen olen kyllä vuosien saatossa oppinut, että näitä asioita ei välttämättä kannataisi järkisyillä yrittää selitellä.

Mutta löytyykö Jatkoajasta kohtalotovereita näiden työpaikkaromanssien osalta, ja jopa kokemuksia kolmanneksi pyöräksi jäämisestä? Enitenhän tässä hajottaa se kun tietää, että joutuu näiden kahden pelehtimistä seuraamaan nyt aitiopaikalta. Aika vaikea unohtaa.

Edit. pientä viilausta
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
joka on moukkamainen, joskin hyväntahtoinen amisjätkä.

Itse ihmettelen tätä suuresti, sillä olen tullut ja tulen edelleenkin mielestäni hyvin juttuun ko. naisen kanssa.

Olemme molemmat johtotehtävissä

kun olen viimeisen parin viikon ajan nähnyt naisen ja amiksen

Siis mitä helvettiä, mistä tämä johtuu? Pidän kunnostani huolta, olen keskustelutaitoinen, omaan suht. hyvän tilannetajun ja toimin firmassa vaativammissa tehtävissä tämän naisen tapaan.

Ko. nainen kuitenkin ihastuu palavasti mukavaan mutta vähän yksinkertaiseen, Tallinnan viinanhakumatkoilla ja huonolla musiikilla itseään viihdyttävään amisviikseen.

Boldasin tuosta muutaman suht asenteellisen ilmaisun, joista käy ilmi, että

a) amis on mielestäsi itseesi verrattuna aika nolla
b) mielestäsi tulet naisen kanssa juttuun
c) mittaat ihmissuhdetta ulkoisilla seikoilla kuten johtotehtävillä.

Ensimmäinen perustava virheesi on se, että olet tulkinnut naisen mukavuuden kiinnostukseksi. Näin ei suinkaan aina ole. Hurjan mukava nainen saattaa todellakin olla vain hurjan mukava.

Toiseksi tekstistäsi syntyy vähän junttimainen ja ylpeä vaikutelma. Oletko varma, että nainen ei pidä sinua vähän yksinkertaisena ja tyhmänä? Naisten mittareilla tuollainen kukkoilu saattaa vaikuttaa ääliömäiseltä.

Kolmanneksi juuri nämä mukavat ja fiksut naiset etsivät miehestä usein jotain muuta kuin ulkoista mahtavuutta kuten asemaa ja rahaa. Tiedän sen siitä, että olen itse luuseri, mutta silti koulutetut, hyvin toimeentulevat ja kauniit naiset osoittavat kiinnostusta, vaikka en ole mitenkään komea. Fiksuille naisille tärkeää on usein ihmissuhde eikä sen ulkopuolinen.

Loppujen lopuksi nämä ovat kuitenkin asioita, jotka riippuvat tähtien asennosta ja sen sellaisesta.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olemme molemmat johtotehtävissä ja juttu on luistanut mielestäni hyvin kahvitauoilla ja muutenkin. Viihteelläkin olemme työporukalla olleet muutamaan otteeseen, ja sielläkin olen tullut hyvin juttuun tämän naisen kanssa, ja hän on kehunutkin kuinka kanssani on helppo jutella kaikenlaisesta.
Tuossa edellä tuli jo muutama viiltävä pointti, mutta lisäisin vielä yhden. Olet ollut ihastunut ja suunnitellut kaikenlaista. Jos olisit toiminut aikaisemmin niin tilanne olisi ollut korjattavissa, mutta koska olet nysvännyt itsesi tuohon kaveritilanteeseen, niin mikään ei enää sinua pelasta. Tuon naisen mielestä te tulette ihanasti juttuun ja sulle on ihana puhua, kun sä osaat kuunnella ja ottaa huomioon. Kuitenkin neiti pitää sinua kaverinaan eikä minään muuna. Ja kun sen kaverirotkon yli olet huomaamattasi kävellyt, niin silta takanasi paloi saman tien, eikä mitään ole enää tehtävissä.

Amis passasi tuon kohteliaan tutustumisvaiheen jossa itsestä yritetään antaa oikein mukava ja kohtelias kuva ja ehdotti luultavasti suoraan treffejä ensimmäisen tilanteen siihen tarjouduttua. Pelimies.

Ps. Jos olet meillä töissä niin pahoitteluni, en tiennyt että se oli sulle varattu.
 
Viimeksi muokattu:

Jet Pilot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koovee
Toiseksi tekstistäsi syntyy vähän junttimainen ja ylpeä vaikutelma. Oletko varma, että nainen ei pidä sinua vähän yksinkertaisena ja tyhmänä? Naisten mittareilla tuollainen kukkoilu saattaa vaikuttaa ääliömäiseltä.

Kuten sanoinkin, olen katkera ja pettynyt, joten osan tekstini asenteellisuudesta pistän sen piikkiin. Kirjoituksestani syntyy varmasti ylpeä vaikutelma, mutta mielestäni omista suorituksistaan ja elämästään voi ja pitää vähän ylpeä ollakin.

Ja aika usein kyllä juuri ulkoiset asiat, esim. asema töissä, varallisuus, pukeutuminen ja harrastukset, ovat niitä asioita jotka mielenkiintoa lisäävät. Tuntuu vain, että monet eivät sitä ääneen myönnä, mutta omien kokemusteni mukaan monia naisia kiinnostaa mm. juuri valta ja raha. Tai no, ehkä minä olen vain tavannut sitten niin pinnallisia tapauksia.

Omasta puolestani voin sanoa, että itse ainakin kiinnostun paljon todennäköisemmin itsensä kouluttaneesta ja kunnostaan huolta pitävästä naisesta, kuin kaupan kassalla työskentelevästä ja illat Salattuja elämiä seuraavasta henkilöstä. Ja anteeksi taas tällainen yleistys ja kärjistys.

Ja ei, en tosiaan ole varma etteikö nainen pitäisi minua vähän yksinkertaisena ja tyhmänä. Mistäs minä sen voisin tietää. Mutta mitään kukkoilua en myönnä harrastaneeni ainakaan tämän naisen seurassa.

Vaikka nämä suhde-asiat ovatkin herran hallussa ja järjellä ei tunnu olevan asioiden kanssa paljonkaan tekemistä, uskon kuitenkin, että ainakin vähän vanhemmalla iällä parisuhteen muodostaminen on aikalailla järkeilyä, vaikka sitten tiedostamatonta. Etsitään kumppania joka on samaa tasoa ulkonäöllisesti, omaa samankaltaisen elämänkatsomuksen sekä harrastukset, ja on suurinpiirtein samanverran koulutettu. Ainakin kun itse katson esim. vanhempiani tai tuttavapariskuntia, täyttyvät edellä mainitsemani etsintäkriteerit aika hyvin toteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös