Naisasiat

  • 7 532 505
  • 26 610

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onhan se näinkin. Ja toivonkin että asia on kuten sanoit. Onneksi en ole mitään jatkuvaa pommittamista harrastanut. Kuten sanottua, kasetti meinaa vaan pettää tälläisissä asioissa missä pitäisi olla viileänä.

Jos todella haluat naista ja epätietoisuus vaivaa sinua niin suosittelen kuitenkin lähettämään useampia viestejä. Kyllä se vielä lämpenee kun vain osoitat olevasi todella kiinnostunut. Eli laitat viestejä n parin tunnin välein, ehkä jopa useammin jos on asiaa. Kerrot kuulumisia, siitä kuinka kaipaat Häntä ja kyselet myös että onko jokin vialla kun ei vastauksia kuulu..aina ei tarvi edes olla asiaa. Tämä on toki vain yksi teoria, eikä välttämättä kaikkien kanssa toimi.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä se Pete2004 siellä uikuttaa makaroonilaatikosta?
Älä nyt jaksa. Saahan sen kerran kuukaudessa ketsupilla.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä se Pete2004 siellä uikuttaa makaroonilaatikosta?
Älä nyt jaksa. Saahan sen kerran kuukaudessa ketsupilla.

BURN! ;)

Itse en edes syö makaroonilaatikkoa ilman ketsuppia ja se tekee tästä hommasta saatanan haastavaa!
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Jos todella haluat naista ja epätietoisuus vaivaa sinua niin suosittelen kuitenkin lähettämään useampia viestejä. Kyllä se vielä lämpenee kun vain osoitat olevasi todella kiinnostunut. Eli laitat viestejä n parin tunnin välein, ehkä jopa useammin jos on asiaa. Kerrot kuulumisia, siitä kuinka kaipaat Häntä ja kyselet myös että onko jokin vialla kun ei vastauksia kuulu..aina ei tarvi edes olla asiaa. Tämä on toki vain yksi teoria, eikä välttämättä kaikkien kanssa toimi.

Juurikin näin, tai sitten ei.....

Tekstiviestit on perseestä, älä käytä niitä. Kuten Kultainen Suihku sanoi, jos on oikeasti asiaa niin soita. Turha lätinä saattaa vaan ahdistaa. Tosin joku pitää sitä söpönä, mene ja tiedä.

Itse opastaisin olemaan astetta viileämpi ja oikeasti soittamaan sillä puhelimella, jätä ne viestittelyt mattivanhasille.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Tekstiviestit on perseestä, älä käytä niitä. Kuten Kultainen Suihku sanoi, jos on oikeasti asiaa niin soita. Turha lätinä saattaa vaan ahdistaa. Tosin joku pitää sitä söpönä, mene ja tiedä.

Itse opastaisin olemaan astetta viileämpi ja oikeasti soittamaan sillä puhelimella, jätä ne viestittelyt mattivanhasille.

Samaa mieltä.

Kyllä ne viestit varmaankin kannattaa jättää pois, kun ei itse kohdekaan näytä olevan kovin innokas viestittelijä. Itse en myöskään jaksa oikeastaan ikinä viestejä naputella, mielummin soitan.

Itse asiassa viimeksi kun tohon viestittelyyn lähdin mukaan, niin tarttui myös mamma kainaloon ja sillä tiellä ollaan edelleen. Aloite viestittelyyn tosin tuli silloin mammalta ja nykyiseltä vaimolta.

Eli tästä ei varmaan kauheasti apua ollut... :)

Lykkyä tykö kuitenkin.

Edit. Pete2004 oon kuullut, että jotkut laittavat makaroniloodaan myös sinappia, mene ja tiedä, mutta kannattaa varmaan kokeilla jos se muuten kyllästyttää.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Jos todella haluat naista ja epätietoisuus vaivaa sinua niin suosittelen kuitenkin lähettämään useampia viestejä. Kyllä se vielä lämpenee kun vain osoitat olevasi todella kiinnostunut. Eli laitat viestejä n parin tunnin välein, ehkä jopa useammin jos on asiaa. Kerrot kuulumisia, siitä kuinka kaipaat Häntä ja kyselet myös että onko jokin vialla kun ei vastauksia kuulu..aina ei tarvi edes olla asiaa. Tämä on toki vain yksi teoria, eikä välttämättä kaikkien kanssa toimi.

Jos todella haluat naisesta eroon, niin toimi tämän ohjeen mukaan.
 

Möksy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punainen. Musta. Valkoinen.
Ekan kerran tähän ketjuun kirjoitan ja luultavimmin tämä kerta jää viimeiseksi. Muuta asiaa mulla ei tänne ole kuin, että ilman naisia elämä olisi niin hemmetin paljon helpompaa. V*TTU !!
 

scholl

Jäsen
Mikset sovi sitä, että koska niitä soittoja tai tekstiviestejä laitetaan? Tai esim. msn messenger viestitystä, jos tuntuu, että sekä soittelu, että tekstiviestien lähettäminen on jotenkin stressaavaa varsinkin arkisin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Muijat on niin hanurista!
Ensin sitä esitetään niin kiinnostunutta ja sanotaan allekirjoittaneella vaikka mitä hienoja lauseita ja sitten saa kuulla omalta parhaalta kaveriltaan, kuinka nuoli tämän naisen kanssa eilen...Eihän se kaverini vika ole, kun ei edes tiennyt että mulla on juttua kyseisen muijan kanssa, mutta tämä muija kyllä tiesi varsin hyvin...ketuttaa niin perkeleesti. Ja miehistä väitetään, että ajattelevat vain alapäällä, mutta kyllä naiset ovat vielä itsekkäämpiä tapauksia...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
sitten saa kuulla omalta parhaalta kaveriltaan, kuinka nuoli tämän naisen kanssa eilen...Eihän se kaverini vika ole, kun ei edes tiennyt että mulla on juttua kyseisen muijan kanssa, mutta tämä muija kyllä tiesi varsin hyvin.

Niin siis, eikö tämä ole sama nimimerkki kuka painoi parhaan ystävänsä muijaa, tämän ollessa käymässä jossain pikaisesti?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin siis, eikö tämä ole sama nimimerkki kuka painoi parhaan ystävänsä muijaa, tämän ollessa käymässä jossain pikaisesti?
Juu sama nimimerkki ollaan. Mutta tarkennan, että että tämä "paras" kaverini ei ole sama kenen muijaa hässin. Kaiken kaikkiaanhan itse saan takaisin samalla mitalla, mutta en vain ajattele asiaa sillä tavalla, kun tulee oltua niin itsekäs näissä asioissa...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Juu sama nimimerkki ollaan. Mutta tarkennan, että että tämä "paras" kaverini ei ole sama kenen muijaa hässin. Kaiken kaikkiaanhan itse saan takaisin samalla mitalla, mutta en vain ajattele asiaa sillä tavalla, kun tulee oltua niin itsekäs näissä asioissa...

Älä murehdi turhia vaan seuraavan kerran kun muija on mukana houkuttelette sen 2 vs. 1:een, ja alistatte kunnolla, ja sitten tapahtuman jälkeen kun muija luulee hallitsevansa teitä molempia, dumppaatte tämän molemmat. Paras tapa toimia!
 

Johnny Freak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Popa, sympatiat Alfred Oerterille
Wituttaa kun muuta elämää tolla rintamalla ei ole kuin että poikani äiti..tässätapauksessa entinen soittelee kokoajan ja on myös herkästi tulossa käymään..hän seurustelee vielä!!Mikään ei mene jakeluun hänelle,eikä nyt viittis jentlemanina alkaa huoritteleen!Mikä avuksi?nimim.epätodellisen toivoinen
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä murehdi turhia vaan seuraavan kerran kun muija on mukana houkuttelette sen 2 vs. 1:een, ja alistatte kunnolla, ja sitten tapahtuman jälkeen kun muija luulee hallitsevansa teitä molempia, dumppaatte tämän molemmat. Paras tapa toimia!
Hahahhah selvästi pitää asia hoidella tällä tavalla...katsotaan nyt mitä tämä päivä tuo tullessaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä murehdi turhia vaan seuraavan kerran kun muija on mukana houkuttelette sen 2 vs. 1:een, ja alistatte kunnolla, ja sitten tapahtuman jälkeen kun muija luulee hallitsevansa teitä molempia, dumppaatte tämän molemmat. Paras tapa toimia!

Tämä on varsin toimiva konsepti, mutta minusta nimimerkki king of the junglen ei kannattaisi alkaa vaihtaa entistä hyvin toimivaa tyyliään. Eli tämä tapaus olisi ehkä järkevintä hoitaa niin, että odottaa rauhassa tämän misun ja kaverin seurustelusuhteen alkamista ja sen jälkeen käy heiluttelemassa pamppua kun kaveri on jossain käymässä.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Pelkän nettisäädön mies pääsi jäljille. Kännykkään tuli mm. uhkaus käsivarsien katkaisusta. Jos olisin suostunut tapaamiseen naisen kanssa aikaisemmin, niin olisin nyt kai paremmassa asemassa, mikäli homma olisi toiminut hyvin. Olen kuitenkin sitkeästi odottanut naisen mahdollista eroa, koska en ole halunnut varatun kanssa yrittää mitään käytännössä ennen todellista eropäätöstä.

Harmi jos kommunikointi ei jatku ja tapailu myöhemmin ala. Tällaista ajatuksellista sielunkumppania kun en ole ennen tavannut. Kemiasta ja sen sellaisesta en tiedä.

Omituista, etten tunne lainkaan sääliä miestä kohtaan. Kai sitä selittää sekin, että miehellä itsellään oli pitkän aikaa rinnakkaissuhde, mutta vähintään yhtä paljon vaikuttanevat omat itsekkäät motiivit.

Kyllä sitä on julma ihminen.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä näytti viikolla olleen juttua makaronilaatikoista, ketsupista ja ilmeisesti "ruokavaliosta" yleisesti.

Itse kyllästyin lopulta vanhaan loodaan täydellisesti, joten lopetin vanhan ruokavalioni täysin siirtäen sen loppukeväästä tylysti kerta rysäyksellä sivummalle, vaihtaen lopulta täysin uuteen ruokalajiin. Aivan kuten tuo vanha makaronilaatikko, on nykyinenkin sinänsä saman toistoa päivästä toiseen, mutta tämä nykyinen tarjoaa silti jotain aivan erilaista ja parempaa, ja ennen kaikkea minulle täydellisen sopivan tuntuista.

Riittää ruoasta keskustelu, nälkähän tässä tulee, sanotaan nyt ihan selkokielellä että olen aivan korviani myöten rakastunut, enkä muista koskaan tunteneeni tällaisia asioita kuin tässä viime aikoina. Hulluinta on se, että nainen tuntuu olevan samoilla linjoilla tunteidensa kanssa kuin minä, ja sekös meinaa välillä laittaa nupin aivan jumiin.

Ihan älyttömän hyvä ja suorastaan uskomaton fiilis kokea tällaista, vaikka elämä ja terveystilanne ei viime aikoina ole muuten juuri hymyillyt. Makoilin toissa viikon sairaalassa, ja tajusin siellä yksin asioita kelaillessani kuinka tärkeässä asemassa tämä henkilö on mm. tervehtymiseni ja jaksamiseni suhteen. Välillä oli niin synkkä olo, että mietin itseni tuntien mitä syitä olisi edes kuntouttaa mestoja täyteen iskuun jos olisin yksin eikä hän olisi elämässäni.

Enempiä vuodattamatta, asiat ovat kyllä täysin mallillaan näiltä osin, muuten onkin sitten vähän remontoimista mm. oman itsensä suhteen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä yleensä jos muijien kanssa meinaa lähemmin, pitempään ja varsinkin vakavammin seurustella, niin jo valinta- ja tarkkailuprosessin alussa kannattaa juottaa ne totaaliseen känniin. Eikä mielellään millään miedoilla siiderilitkuilla, vaan ihan kunnon matskulla. Tietenkin sen ymmärtää jos joku nauraa tai laulaa silloin enemmän tai muuta vastaavaa, mutta siinä vaiheessa kun kyky tasapainoilla on jo ratkaisevasti heikentynyt ja äänensävy muuttunut loirimmaksi, niin vasta siinä tilassa sitä monesti näkee ihmisen todellisen luonteen, ja siis että onko siitä kyseisestä naisesta mihinkään. Muuten monesti tai ainakin joissain tapauksissa saa pitkäänkin temppuilla ja pulikoida eri asteisissa suhteissa, lopputuleman ollen ero, ja lisäksi mahdollisesti paljon stressiä yms jne. Ja tietenkin pitää ajatella myös niitä kaikkia ihania pimppejä joita on siinä ajassa ehtinyt missata, siis selvitellessä että millainenhan se toinen oikein on.

Ennen mä pyytelin ekoilla "treffeillä" naisia kahville, kunnes huomasin miten vaikea tilanne se loppujenlopuksi on, siis istua vastakkain ja tuijotella toista suoraan syvälle silmiin samalla kun kuiva pulla kutittaa kurkussa. Joskus mä sitten pyytelin naisia leffaan, mutta eihän siitä pimeässä salissa edes näe toista eikä siellä voi keskustella mistään ja tutustua silleen toiseen jne, ja joskus leffa oli niin koskettava että ämmät oli tippa linssissä ja lähti kotiin, tai jopa itsellänikin oli aika "sanaton" olo. Myöhemmin mä monesti pyytelin niitä ihan vaan ulos, vaikkapa esimerkiksi jonnekkin kävelylenkille, mutta sekin on toisaalta aika mielikuvituksetonta. Nyttemmin mä aina pyydän muijat ryyppäämään, jonka oon huomannut parhaimmaksi vaihtoehdoksi tutustua aidosti toiseen ihmiseen, ilman mitään teeskentelyjä.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Eli huonosti pystyssä pysyvä Loiri lämmittää mieltä vai? Täytyy kyllä sanoa, että aika erikoislaatuinen naismaku jätkällä. Varmaankin tuo Tapolan Mervi vois olla sulle se one 'n only.

Omalla tontilla kaikki hyvin, kiitos hei.
 

scholl

Jäsen
Makoilin toissa viikon sairaalassa, ja tajusin siellä yksin asioita kelaillessani kuinka tärkeässä asemassa tämä henkilö on mm. tervehtymiseni ja jaksamiseni suhteen. Välillä oli niin synkkä olo, että mietin itseni tuntien mitä syitä olisi edes kuntouttaa mestoja täyteen iskuun jos olisin yksin eikä hän olisi elämässäni.

toi on muuten mielenkiintoinen asia. Pitäisi osata pokata joku luuska ennenkuin sairastuu. Itse en tajunnut tuota ja sitten kun olin jo sairaalassa niin ajattelin, että kyllähän tästä noustaa kun saa taas treenata. No jossain vaiheessa huomasin, että kondis onkin laskenut aika paljon ja yleisfiilis, joten kun huomasi, ettei jaksa oikein tehdä kunnon harjoituksia niin motivaatiota ei ole treenata. Kaiken lisäksi treeni oli syynä siihen, että joutui sairaalaan. Mielenkiintoista on myös se, että olen huomannut, että keskimäärin ihmiset ovat alkaneet minua vituttamaan eli se ei toimi niin, että voisi pokata luuskan jälkikäteen siihen tervehtymiseen, koska ainakaan minua ei kiinnosta kukaan, pikemminkin vituttaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli huonosti pystyssä pysyvä Loiri lämmittää mieltä vai? Täytyy kyllä sanoa, että aika erikoislaatuinen naismaku jätkällä. Varmaankin tuo Tapolan Mervi vois olla sulle se one 'n only.
En mä nyt noin sanonut enkä tarkoittanut sanoa. Siitä vaan kirjoitin, että kun normaalisti saa ämmää viedä minne lie hömpötyksiin ja tapailla vaikka kuinka monta kertaa ennen kuin näkee mistä se oikeasti tykkää ja millainen se oikeasti on sen kaiken teeskentelyn keskellä ja alkutsemppaamisen jälkeen, mutta kun kerran juotat sen känniin, ehkäpä totuus selviää jo silloin, siis jopa ennen kuin esimerkiksi olet nolannut itsesi kavereiden keskellä jos ämmästä paljastuikin joku aikuispissis just niillä kaverisi kekkereillä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En mä nyt noin sanonut enkä tarkoittanut sanoa. Siitä vaan kirjoitin, että kun normaalisti saa ämmää viedä minne lie hömpötyksiin ja tapailla vaikka kuinka monta kertaa ennen kuin näkee mistä se oikeasti tykkää ja millainen se oikeasti on sen kaiken teeskentelyn keskellä ja alkutsemppaamisen jälkeen, mutta kun kerran juotat sen känniin, ehkäpä totuus selviää jo silloin, siis jopa ennen kuin esimerkiksi olet nolannut itsesi kavereiden keskellä jos ämmästä paljastuikin joku aikuispissis just niillä kaverisi kekkereillä.

Juuri näin. Minulle ei kelpaa ämmät jotka ei osaa ryypätä eikä polttaa. Onneksi näitä sentään vielä löytyy. Kyllä karsiutuu jyvät akanoista kun aletaan kunnolla tinttaamaan. Tosin ne pahimmat tapaukset myös karsiutuvat tällä testillä helposti. Jos ei ole mitään kontrollia niin bye bye.
 

Birchman

Jäsen
Solmussa ollaan.

Noniin arvon palstalaiset. Tilanne on tällä hetkellä tämä;

Puoli vuotta olen nyt hengaillut yhden tyttösen kanssa ja kivaa on ollut. Seurustelua tämä ei kuitenkaan ole, koska molemmat ovat vapaita tapaamaan muitakin jos vaan halua on. Kevyttä ja kivaa indeed. Tuskin tästä koskaan mitään tulee, mutta molemminpuolin ollaan aika hyvin koukussa toisiimme. Menin minä poikakin rakastumaan tähän tyttöön ja ei ollut kauhean helppoa kun tietää, että tyttökin tapailee välillä toisia. Ai saatana teki kipeää. Mutta en minäkään loppujen lopuksi tiedä haluanko sitoutua kehenkään? Paljon on kuitenkin muutoksia tulossa opiskelujen suhteen ym.

Tuossa loppukesästä yksi tyttönen pyysi minua ulos ja alkuun hieman epäröin ja kerroin, että olen tapaillut erästä toista. Noh tuossa vähän aikaa sitten kuitenkin kysyin onko tarjous edelleen voimassa ja olihan se. Nyt ollaan nähty muutama kerta ja ihan kivaa on ollut, mutta ei silti läheskään samanlaista kuin mitä tämän toisen kanssa on ollut alusta asti.

Nyt tuleekin teidän palstalaisten apu tarpeen.

Sanonko tälle uudelle tytölle, että olen nyt tapaillut toista aika kauan, olen pahasti ihastunut ja aion nähdä häntä vielä tulevaisuudessakin, mutta jos hän haluaa voimme mekin vielä jatkossa nähdä?

Vai suojelenko ja sanon, ettei tähän leikkiin kannata lähteä mukaan (on meinaan aika raadollista nimim. kokemusta löytyy)? Anyway rehellinen aion olla kaikille osapuolille.

Harmittaa tosiaan, että vaikka tämä uusi onkin ihan mukava niin ei valitettavasti pääse lähellekään mitä tämä vanha tuttu ja turvallinen...

EDIT: Siis tarkoitan leikkiin lähtemisellä sitä, että näkee tätä uutta silloin tällöin, ehkä enemmän kaverimielessä kuin missään vakavemmassa. Tietenkin jos tyttö haluaa vaikka sängyssä pyörähtää niin mikäs siinä, mutta mä en halua todellakaan hänen sydänsuruja kontolleni.
 

Cassu

Jäsen
Jos naisen näkökulmasta haluat apua niin sano ihan suoraan mitä tytöistä hauat. Tai en tiedä kuinka herkkiä muut naiset ovat, mutta itseäni suora puhe satuttaa vähemmän. Koska ymmärsinkö oikein muutaman tunnin univelalla että tämä jälkimmäinen nainen ei tiedä sun tunteista tätä pitkäaikasempaa tyttöä kohtaan? Jos sinä vaan kaveruutta haluat niin sano se sitten. Näin satutat paljon vähemmän...
Johan tuli sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti jotain irtoaa
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
EDIT: Siis tarkoitan leikkiin lähtemisellä sitä, että näkee tätä uutta silloin tällöin, ehkä enemmän kaverimielessä kuin missään vakavemmassa. Tietenkin jos tyttö haluaa vaikka sängyssä pyörähtää niin mikäs siinä, mutta mä en halua todellakaan hänen sydänsuruja kontolleni.

Puhut tilanteista ja yleensäkin mistään näihin suhdejuttuihin liittyvästä mahdollisimman vähän ja annat mennä härskisti vaan ---> et ota vastuuta, mutta se on ok niin kauan kuin sinulta ei kysytä mitään/suoraan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös