Mitä se Pete2004 siellä uikuttaa makaroonilaatikosta?
Älä nyt jaksa. Saahan sen kerran kuukaudessa ketsupilla.
BURN! ;)
Itse en edes syö makaroonilaatikkoa ilman ketsuppia ja se tekee tästä hommasta saatanan haastavaa!
Mitä se Pete2004 siellä uikuttaa makaroonilaatikosta?
Älä nyt jaksa. Saahan sen kerran kuukaudessa ketsupilla.
Jos todella haluat naista ja epätietoisuus vaivaa sinua niin suosittelen kuitenkin lähettämään useampia viestejä. Kyllä se vielä lämpenee kun vain osoitat olevasi todella kiinnostunut. Eli laitat viestejä n parin tunnin välein, ehkä jopa useammin jos on asiaa. Kerrot kuulumisia, siitä kuinka kaipaat Häntä ja kyselet myös että onko jokin vialla kun ei vastauksia kuulu..aina ei tarvi edes olla asiaa. Tämä on toki vain yksi teoria, eikä välttämättä kaikkien kanssa toimi.
Tekstiviestit on perseestä, älä käytä niitä. Kuten Kultainen Suihku sanoi, jos on oikeasti asiaa niin soita. Turha lätinä saattaa vaan ahdistaa. Tosin joku pitää sitä söpönä, mene ja tiedä.
Itse opastaisin olemaan astetta viileämpi ja oikeasti soittamaan sillä puhelimella, jätä ne viestittelyt mattivanhasille.
Jos todella haluat naista ja epätietoisuus vaivaa sinua niin suosittelen kuitenkin lähettämään useampia viestejä. Kyllä se vielä lämpenee kun vain osoitat olevasi todella kiinnostunut. Eli laitat viestejä n parin tunnin välein, ehkä jopa useammin jos on asiaa. Kerrot kuulumisia, siitä kuinka kaipaat Häntä ja kyselet myös että onko jokin vialla kun ei vastauksia kuulu..aina ei tarvi edes olla asiaa. Tämä on toki vain yksi teoria, eikä välttämättä kaikkien kanssa toimi.
sitten saa kuulla omalta parhaalta kaveriltaan, kuinka nuoli tämän naisen kanssa eilen...Eihän se kaverini vika ole, kun ei edes tiennyt että mulla on juttua kyseisen muijan kanssa, mutta tämä muija kyllä tiesi varsin hyvin.
Juu sama nimimerkki ollaan. Mutta tarkennan, että että tämä "paras" kaverini ei ole sama kenen muijaa hässin. Kaiken kaikkiaanhan itse saan takaisin samalla mitalla, mutta en vain ajattele asiaa sillä tavalla, kun tulee oltua niin itsekäs näissä asioissa...Niin siis, eikö tämä ole sama nimimerkki kuka painoi parhaan ystävänsä muijaa, tämän ollessa käymässä jossain pikaisesti?
Juu sama nimimerkki ollaan. Mutta tarkennan, että että tämä "paras" kaverini ei ole sama kenen muijaa hässin. Kaiken kaikkiaanhan itse saan takaisin samalla mitalla, mutta en vain ajattele asiaa sillä tavalla, kun tulee oltua niin itsekäs näissä asioissa...
Hahahhah selvästi pitää asia hoidella tällä tavalla...katsotaan nyt mitä tämä päivä tuo tullessaan.Älä murehdi turhia vaan seuraavan kerran kun muija on mukana houkuttelette sen 2 vs. 1:een, ja alistatte kunnolla, ja sitten tapahtuman jälkeen kun muija luulee hallitsevansa teitä molempia, dumppaatte tämän molemmat. Paras tapa toimia!
Älä murehdi turhia vaan seuraavan kerran kun muija on mukana houkuttelette sen 2 vs. 1:een, ja alistatte kunnolla, ja sitten tapahtuman jälkeen kun muija luulee hallitsevansa teitä molempia, dumppaatte tämän molemmat. Paras tapa toimia!
Makoilin toissa viikon sairaalassa, ja tajusin siellä yksin asioita kelaillessani kuinka tärkeässä asemassa tämä henkilö on mm. tervehtymiseni ja jaksamiseni suhteen. Välillä oli niin synkkä olo, että mietin itseni tuntien mitä syitä olisi edes kuntouttaa mestoja täyteen iskuun jos olisin yksin eikä hän olisi elämässäni.
En mä nyt noin sanonut enkä tarkoittanut sanoa. Siitä vaan kirjoitin, että kun normaalisti saa ämmää viedä minne lie hömpötyksiin ja tapailla vaikka kuinka monta kertaa ennen kuin näkee mistä se oikeasti tykkää ja millainen se oikeasti on sen kaiken teeskentelyn keskellä ja alkutsemppaamisen jälkeen, mutta kun kerran juotat sen känniin, ehkäpä totuus selviää jo silloin, siis jopa ennen kuin esimerkiksi olet nolannut itsesi kavereiden keskellä jos ämmästä paljastuikin joku aikuispissis just niillä kaverisi kekkereillä.Eli huonosti pystyssä pysyvä Loiri lämmittää mieltä vai? Täytyy kyllä sanoa, että aika erikoislaatuinen naismaku jätkällä. Varmaankin tuo Tapolan Mervi vois olla sulle se one 'n only.
En mä nyt noin sanonut enkä tarkoittanut sanoa. Siitä vaan kirjoitin, että kun normaalisti saa ämmää viedä minne lie hömpötyksiin ja tapailla vaikka kuinka monta kertaa ennen kuin näkee mistä se oikeasti tykkää ja millainen se oikeasti on sen kaiken teeskentelyn keskellä ja alkutsemppaamisen jälkeen, mutta kun kerran juotat sen känniin, ehkäpä totuus selviää jo silloin, siis jopa ennen kuin esimerkiksi olet nolannut itsesi kavereiden keskellä jos ämmästä paljastuikin joku aikuispissis just niillä kaverisi kekkereillä.
EDIT: Siis tarkoitan leikkiin lähtemisellä sitä, että näkee tätä uutta silloin tällöin, ehkä enemmän kaverimielessä kuin missään vakavemmassa. Tietenkin jos tyttö haluaa vaikka sängyssä pyörähtää niin mikäs siinä, mutta mä en halua todellakaan hänen sydänsuruja kontolleni.