Naisasiat

  • 7 533 628
  • 26 611
Missä vaiheessa tulee eteen tilanne, jotta nimimerkkisi on jonkun illan jälkeen "Levänneet Kädet"? Onnea tytsin hurmaukseen. Tai mitä onnea siihen tarvitaan, jos on vaan oma ittensä ja kaikki käy kun tanssi.
Kävi miten kävi, niin siitä lähetään, että aina on käsille hommaa..

Kiitos. Iisisti täytyy kuitenkin koittaa ottaa, ettei lähe lapasesta. Ihan hyvä kutina on kuitenkin nyt, eikä se johdu ees satiaisista.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Blondi, punapää vai tumma?
-Blondit ei oikein napostele. Muuten sama.

Pituus itseesi verrattuna?
-No ei ole mitään väliä. Ei haittaa vaikka olisi pitempikin.

Luinen, normaali, lihavahko?
-Kyllähän sitä pitää jotain olla mistä pitää kiinni.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
-Pienet ja terhakat. DD on kokeiltu ja sinne väliinhän voi tukehtua. Hengenvaarallisuus *****

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
-Lätkästä, dokaamisesta ja röökin polttamisesta.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
-Salatuista elämistä.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
-Sohvaperuna käy.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
-No mielellään ei ketään.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mitäs mieltä täällä porukka ikäerosta parisuhteessa? Mulla itselläni nyt semmonen tilanne et vanhemman naisen kanssa ollaan seurusteltu nyt joku kolme kk ja mulla semmonen tunne että tästä jutusta voi tulla elinikänen ollaan nimittäin niin samalla aaltopituudella vaikka minä nuorempi olenkin.

Viime aikoina olen kokeillut näitä ikähaarukoita molempiin suuntiin. 26v ja 38v (itse 32) valitsisin ehdottomasti tämän vanhemman. Aikuiset naiset rulettavat lähes joka osa-alueella, ja voihan sen aina vaihtaa jos alkaa parasta ennen päivä tulla vastaan. Tai sitten voi pitää useamman vaihtelevalla ikähaarukalla, ettei pääse kyllästymään.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pitkästä aikaa asiaa tähän ketjuun. Pienehkä ongelma käsillä.

Jonkun aikaa tapaillut tässä yhtä mukavaa nuorta naista, joka iski minut sen jälkeen, kun lopetin työni. Taustaa siis se, että ko. gimuli on duunini viereissä ruokapaikassa töissä ja opiskellaan samassa koulussa. Lopetettuani töissä tyttö soitti minulle, sanoi kaipaavansa suosikkiasiakastaan ja kyseli kahville. Vapaa mies kun olen ja misukin ihan kivannäköinen niin toki läksin.

Treffit menivät kivasti, vaikken ihan haltioitunut heti ollutkaan. Kuitenkin sen verran lupaavaa, että sovittiin seuraavat treffit. Mimmi lähti siitä suoraan lomille, jonka aikana kyllä tekstailimme puolin toisin, ja sitten nähtiin uudestaan. Ja sekin oli hauskaa, vaikka vieläkin muutamat asiat hämäsivät. Seuraavalla kerralla tyttö tulikin tänne luokseni katsomaan elokuvaa, joka sitten lopulta jäi sivuosaan. Sänkyyn ei menty, mutta vietettiin ilta kuunnellen musaa ja jutellen. Tuntui, että vihdoin löytyi ko. ihmisestä se syvempi taso, jota olin kaivannut.

Kuitenkin nyt kun tänään nähtiin pikaisesti kahvin merkeissä, fiilis oli pitkälti sellainen, että pääsiskö tästä jo veke, kun tietyt pikkuasiat (ääni, katse yms.) toisessa nyppii.

Myönnettäköön, että itse en ole koskaan juuri deittaillut. Omat suhteeni ovat tavallaan vaan syntyneet ilman sen suurempaa valikoimisprosessia. Se tietty kipinä on ollut heti alusta saakka vahvana molemmilla. Nyt sitä ei ainakaan omalta osaltani ole, puheista päätellen tyttö on suht ihastunut.

Ei vaan tiedä, mitä tekisi. Kaiken järjen mukaan mimmi pihalle, koska väkisin ei tule mitään ja se on jo opittu, ettei ihan kuka tahansa kelpaa, vaan nimenomaan se tunne pitää olla olemassa, mutta silti jotenkin olen ulalla tässä treffailukäytännössä ja mietityttää, pitäisikö antaa vielä aikaa toiselle avautua.

Paskamaista toki on se, että jos homma jatkuu vielä, halunnee mimmi pian sänkyyn. Enkä itse kuitenkaan haluaisi tuntea käyttäväni häntä hyväkseni, jos kerta olen epävarma miten hommassa käy.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Paskamaista toki on se, että jos homma jatkuu vielä, halunnee mimmi pian sänkyyn. Enkä itse kuitenkaan haluaisi tuntea käyttäväni häntä hyväkseni, jos kerta olen epävarma miten hommassa käy.

Anna mennä vaan. Olen ollut samassa tilanteessa ja kerran jopa typeränä jättänyt väliin siinä vaiheessa kun homma on jo vaakasuorassa sohvalla, käpälä lämmössä. Periaatteessa oikein tehty, kun oli selkeää että hän haluaa nimenomaan pysyvää, mutta pidemmän päälle ajateltuna, seksistä tehdään ihan liian suuri numero ja synti niinkuin se olisi jo ensimmäisestä kerrasta jotenkin ratkaisevaa hyväksikäyttöä ja johdatusta. On ensinnäkin himo, luontaisiin vaistoihin vastatessaan ei tee väärin. Toisekseen, naiset haluavat että heille valehdellaan, kyllä he tuntevat kuitenkin tuosta itsensä ainakin jollain tapaa haluttaviksi. Niin ja ethän sinä "voi vielä tietää" vaikka epäilisitkin. Anna mennä vaan.

Eri asia jos homma jatkuu viikkoja tai kuukausia. Sitäpaitsi ehkä mimmi onkin huikea syväkurkku ja ihastut itsekin häneen vasta sen jälkeen kunnolla ;)
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Perseelläänhän Nuo asiat ovat.

Pari kuukautta sitten meni poikki elämäni tähän asti pisin suhde, joka kesti kokonaiset puoli vuotta. Säälittävää, eikö? Ja vaikeaa meinaa edelleenkin olla päästä yli tästä entisestä. Lisäksi elämä tuntuu menevän muutenkin persiilleen ja minulla kun on taipumusta masennella, niin aika masentavaa meininkiä tuntuu olevan välillä. Olen ajatellut, että olisi hyvä hommata uusi naaras kumppaniksi, niin pääsisi entisestä yli ja muutenkin voisi elämä taas vähän hymyillä. Sen uuden löytäminen onkin sitten vähän vaikeampi juttu...

Jotenkin käsittämättömästi naispuoliset henkilöt kyllä tuntuvat nykyään osoittavan kiinnostusta meikäläiseen baarissa heiluessani. Parit numerot on tullut saatua. Siinä on vain semmoinen ongelma, että nämä henkilöt tuntuvat olevan semmoisia, jotka kuluttavat varsin paljon aikaansa baarissa ja joiden kaveripiiri koostuu lähinnä miehistä. Nämä taasen eivät ole välttämättä sellaiset ominaisuudet, jotka haluaisin seurustelukumppanillani olevan. Minä kun olen perkeleen mustasukkainen ihminen.

Luottamus ja rehellisyys ovat minulle kaikki kaikessa ja minun on hyvin vaikea luottaa keneenkään, kun kokemukset kertovat, että se ei kannata. Onko sellaista ihmistä olemassakaan, joka ei pettäisi? Itselle koko ajatus pettämisestä tuntuu vastenmieliseltä ja seurustellessani siirryin aina heti takavasemmalle, kun tuntui, että joku (ei oma) nainen yritti tehdä lähempää tuttavuutta. Olisikohan mahdollista saada kumppani, joka toimisi samoin? Valitettavasti minusta tuntuu siltä, että tuskin.

Vaikkakin tavallaan haluaisin uutta suhdetta aloittaa, niin vähän epäilyttää, että kannattaako se, kun eipä niistä suhteista ole tähänkään mennessä mitään tullut. Niin ja on siinä tosiaan sekin, että pitäisi se toinen osapuoli löytää. Missään muualla kuin baarissa en naisia tapaa. Naispuolisten kavereideni lukumäärä on 0, jos nyt ei lasketa paria semmoista, jotka voivat kerran vuodessa "hei" sanoa (ja eipä niillä vastakkaista sukupuolta edustavilla kavereilla mitään seurustellessa tee, kun kumppanissa on silloin tarpeeksi täyttämään se kiintiö). Koulussa tai muualla (selvänä) liikuskellessani olen varsin hiljainen ja omissa oloissani viihtyvä. Alkoholi sitten vaikuttaa minuun siten, että voin jopa äärimmäisessä tapauksessa tehdä aloitteenkin naiseen tutustumisen kanssa.

Hmm. Tämmöistä avautumista tähän väliin. On tullut näitä vitutus- ja naisasia-ketjuja (jotka kulkevat usein käsi kädessä) lueskeltua, niin pitihän sitä nyt vihdoin itsekkin jotain kirjoitella. Nyt pitää kuitenkin siirtyä nukkumaan ja jättää lisäavautumiset myöhempään ajankohtaan. Tai vaikka kirjoittamatta kokonaan.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
ChosenTwo: Älä huoli, kyllä noin fiksu ja hyvillä arvoilla varustettu nuori mies sopivan naisen löytää itselleen.
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Blondi, punapää vai tumma?
Yleensä olen vastannut että jos pitää valita niin tumma, mutta yleensä tämä riippuu jyrkästi naisesta. Joillekin blondit on must, toiset näyttävät hyviltä vain blondeina. Punapäistä ei vielä ole muodostunut mielipidettä...

Pituus itseesi verrattuna?

- Ajatus yli 187cm naisesta on jotenkin hassu (ikinä en ole moisia nähnyt). Eniten kai miellyttävät 10-20cm lyhyemmät.

Luinen, normaali, lihavahko?

- Ei nyt mitään sotanorsua, mutta saa nyt jonkun verran pyöreäkin olla. Rusto kuulostaa kait vähän vastenmieliseltä...

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?

- Isot kannut ovat ainakin vastenmielisiä. Käteen sopivat tai vähän isommat o pop. :)

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?

- Kunhan tekee jotain muutakin kuin istuu koneella tai on muuten aina kavereiden kanssa kaupungilla.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?

- Huumetapaukset ainakin jäisivät väliin.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotain siltä väliltä?

- Mitä urheilullisempi sen parempi, saa toki välilä olla se sohvaperunakin.

Ketä julkisuuden henkilöä han voisi etäisesti muistuttaa?

- Ei tuu kyllä ketään mieleen..
 

Ender00

Jäsen
Paskamaista toki on se, että jos homma jatkuu vielä, halunnee mimmi pian sänkyyn. Enkä itse kuitenkaan haluaisi tuntea käyttäväni häntä hyväkseni, jos kerta olen epävarma miten hommassa käy.

Täh? Jos molempia sänkytouhu innostaa niin mitä hyväksi käyttöä se nyt muka on? Ei seksi ole mitään elämää suurempaa, josta noin paljoa pitäisi stressata.

Ei elämässä voi koskaan olla mistään varma, jos varmuuden vaatii ennenkuin mitään tekee niin koskaan ei tarvitse tehdä mitään.
 

Ender00

Jäsen
ChosenTwo: Älä huoli, kyllä noin fiksu ja hyvillä arvoilla varustettu nuori mies sopivan naisen löytää itselleen.

?
Minusta taas tuo kuulosti vähän hankalalle. Selkeästi liian mustasukkainen, jos ei suvaitse naiselleen edes miespuolisia kavareita ja itsekin heti sulkeutuu kuoreensa kun vastakkainen sukupuoli vastaan tulee, kun seurustelee.

Vähän liian vahvaa reagointia minusta tuon suhteen.

Mitä pettämiseen ja sen mahdollisuuteen tulee niin ainahan se on mahdollista. Kyse on puhtaasti siitä miten houkutteleva tilaisuus pettämiseen tulee. Harvassa jos missään on ihmistä, joka ei riittävän kovan houkutuksen edessä sortuisi.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Minusta taas tuo kuulosti vähän hankalalle. Selkeästi liian mustasukkainen, jos ei suvaitse naiselleen edes miespuolisia kavareita ja itsekin heti sulkeutuu kuoreensa kun vastakkainen sukupuoli vastaan tulee, kun seurustelee.

Jep, hankalaahan se on. Kyllä minä kuitenkin miespuoliset kaverit hyväksyn sinällään, mutta jos kyseessä on esimerkiksi naisen ex-seurustelukumppani, niin sitä en kyllä siedä. Se, että nainen kulkee toisten miesten matkassa ryypiskelemässä, luo varmasti noita tilaisuuksia pettämiseen, kun mitä tässä nyt kaveriporukankin suhtautumista (hyviin) naispuolisiin kavereihinsa tietää, niin kyllä sitä aina tuntuu olevan vähän muu kuin ystävyys mielessä.

No juu, naisestahan se on sitten kiinni, että tapahtuuko mitään, vaikka tarjousta tulisi joka suunnalta. Kyllähän minä tiedän, että varmasti se on hemmetin vaikeaa tällä ajatusmaailmalla varustetun kaverin kanssa seurustella. Yritän kyllä tehdä jotain asian eteen ja kait tämä minun epäluottamukseni on parempaan suuntaan edennyt. Ehkä.

Eräs exäni totesi kerran, että hän ei olisi alkanut (minun roolissa) itsensä kanssa seurustelemaan, koska tämän kaveripiiri koostui lähinnä vastakkaisen sukupuolen edustajista, joiden kanssa hän vietti aikaa jne. Vähän mysteeri tuo on minulle edelleen, että miksi hän toimi kuten toimi, jos ei itse samalla lailla toimivan henkilön kanssa olisi. Noh, seurustelinpa kuitenkin tämän kanssa ja hyväksyin sen, että hänella oli läheiset suhteet tiettyihin henkilöihin. Vähän vaikeaa oli kyllä niellä esimerkiksi sitä, että eräs mieshenkilö tuntui hänelle oikeastaan läheisemmältä kuin minä, mutta hyväksyinpä hänetkin kuitenkin.

Eli siis ongelmat ovat lähinnä minun päässäni ja tulen kyllä toimeen tuommoisissakin tilanteissa, tiettyyn pisteeseen asti. Paras tapahan olisi vain pitää päänsä kiinni, niin mitään ongelmia ei olisi.

Ja mitä tulee minun suhtautumiseeni muihin naisiin seurustellessani, niin siinä en kyllä näe mitään ongelmaa. Tarkoitin tosiaan tuolla sitä, että jos joku tulee sen oloisena luokseni, että siitä voisi jotain toimintaa seurata, niin en anna asian edetä yhtään. Eipä ainakaan pitäisi seurustelukumppanilla olla valittamisen aihetta ja muiden mielipiteet ovatkin sitten toissijaisia.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Täh? Jos molempia sänkytouhu innostaa niin mitä hyväksi käyttöä se nyt muka on? Ei seksi ole mitään elämää suurempaa, josta noin paljoa pitäisi stressata.

Ilmaisin itseäni kenties huonosti. Tarkoitin lähinnä sitä, että siinä missä esim. itse voisin mennä sänkyyn helpommin ja pitää hauskaa, ko. tyttö tuntuu olevan suht vakava sen asian suhteen. Siis että hänelle se on iso juttu, jos mennään. Tyyliin siinä sitten on kyse jo seurustelusta.

Ja tietenkään elämässä ei voi olla koskaan täysin varma mistään (paitsi siitä ettei mikään ole varmaa), niin jos lähtökohtaisesti on "suurehkoja" epäilyksiä ja varsinkin, kun toinen on tuolla mielellä seksin suhteen, en oikein ole varma, miten asiaan suhtautua.

Toisaalta, jos on käyty 4-5 treffeillä niin enpä nyt tiedä, onko kellään oikeus olettaa kyse olevan mistään elämää suuremmasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään noitten ämmien kanssa. Kyllä mä sen oon aina tiennyt että kaikki muijat on aina tunnevammaisia, mutta nyt tää touhu yhden akan kanssa alkaa jo menemään överiksi. Mä kun yritän elää tosielämässä niin tää eukko elää jossain kauniissa ja rohkeissa. Mistäs sitä oikein löytäis edes pienissäkään määrin vähäänkään suht koht normaalin tai edes lähestulkoon sinne päin olevan emännän.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ei saamari sentään noitten ämmien kanssa. Kyllä mä sen oon aina tiennyt että kaikki muijat on aina tunnevammaisia, mutta nyt tää touhu yhden akan kanssa alkaa jo menemään överiksi. Mä kun yritän elää tosielämässä niin tää eukko elää jossain kauniissa ja rohkeissa. Mistäs sitä oikein löytäis edes pienissäkään määrin vähäänkään suht koht normaalin tai edes lähestulkoon sinne päin olevan emännän.

Itselläkin on nyt vaikea ymmärtää naisia ja niiden "ajatuksen juoksua".

Mutta Kauniit ja Rohkeat on todellista arkielämää. Brookekin oli taas menossa naimisiin, ties monen kerran, mutta nyt Ridgen kanssa...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilmaisin itseäni kenties huonosti. Tarkoitin lähinnä sitä, että siinä missä esim. itse voisin mennä sänkyyn helpommin ja pitää hauskaa, ko. tyttö tuntuu olevan suht vakava sen asian suhteen. Siis että hänelle se on iso juttu, jos mennään. Tyyliin siinä sitten on kyse jo seurustelusta.

Kyllä minusta tilanne on se, että pamputtelet nyt huoletta (ja huolella) menemään ja ihmettelet sitten jälkikäteen, että onko kyse seurustelusta ja että oletteko yhdessä vielä 50 vuoden kuluttua. Sitä paitsi kevein perustein, eli hauskanpito mielellä, sänkyyn meno saattaa jopa "syventää" suhdetta sillä tavalla, että haluat entistäkin tiiviimmin viettää aikaa ko. neidon kanssa. Ja sama tietysti toisinpäin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllä minusta tilanne on se, että pamputtelet nyt huoletta (ja huolella) menemään ja ihmettelet sitten jälkikäteen, että onko kyse seurustelusta ja että oletteko yhdessä vielä 50 vuoden kuluttua. Sitä paitsi kevein perustein, eli hauskanpito mielellä, sänkyyn meno saattaa jopa "syventää" suhdetta sillä tavalla, että haluat entistäkin tiiviimmin viettää aikaa ko. neidon kanssa. Ja sama tietysti toisinpäin.

Komppaan. Mikä muu voisi poikamiehen päivää piristää paremmin kuin freesi pimppa. Juuri yksi eukko lähetti viestiä, että minun sänkyyn et tule enää ikinä. Joo, en tule ainakaan ennen perjantaita kun ei ole juuri nyt aikaa.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
?
Minusta taas tuo kuulosti vähän hankalalle. Selkeästi liian mustasukkainen, jos ei suvaitse naiselleen edes miespuolisia kavareita ja itsekin heti sulkeutuu kuoreensa kun vastakkainen sukupuoli vastaan tulee, kun seurustelee.

Vähän liian vahvaa reagointia minusta tuon suhteen.

Mitä pettämiseen ja sen mahdollisuuteen tulee niin ainahan se on mahdollista. Kyse on puhtaasti siitä miten houkutteleva tilaisuus pettämiseen tulee. Harvassa jos missään on ihmistä, joka ei riittävän kovan houkutuksen edessä sortuisi.

Minusta taas oli kohtuullisen nuorelle miehelle hemmetin selkeitä ajatuksia elämästä. Toki kokemus tuo tullessaan avoimuutta, mutta silti tuossa iässä näyttää olevan paljon paremmat lähtökohdat kuin monella muulla. Jokainen ratkoo asiansa oman aikansa kanssa, mutta silti minusta ChosenTwo omaa todella hyvät lähtökohdat tulevaisuuden onnistuneelle parisuhteelle. Elämä ja erot opettavat.
 
Ei tajua. Ei vaan tajua. Kaikki tuntus olevan hyvin, ja asiat luistaa. Mutta onko se niin, vai mitä hemmettiä? Koko ilta menee sylikkäin, niskaa rapsutellaan, halaillaan, käsi kädessä ym. hemppistelyä.
No kyllähän meikä ilmottaa sit että tykkää. Niin vastaus on, ettei saa liikaa tykätä.
Ottas noista ny selvää.
 

julle-jr

Jäsen
Ei tajua. Ei vaan tajua. Kaikki tuntus olevan hyvin, ja asiat luistaa. Mutta onko se niin, vai mitä hemmettiä? Koko ilta menee sylikkäin, niskaa rapsutellaan, halaillaan, käsi kädessä ym. hemppistelyä.
No kyllähän meikä ilmottaa sit että tykkää. Niin vastaus on, ettei saa liikaa tykätä.
Ottas noista ny selvää.
Kaikki ihmiset eivät halua sitoutua liian tiukasti keneenkään. Vaikka viihtyisikin hyvin jonkun kanssa, niin ei se tarkoita että olisi mahdollisuutta alottaa mitään loppuelämän kestävää suhdetta. Esimerkiksi työ- tai koulutilanne voi olla sellainen, että ei ole aikaa tai elämä näyttää muuten epävarmalta. Sen takia ei myöskään ole toivottavaa, että toinen osapuoli "tykkää liikaa", koska tällöin hommasta ei pääse irti satuttamatta tätä liikaa tykkäävää osapuolta. On reilua ilmoittaa jo hyvissä ajoin ettei kannata rakastua toivottomasti. Pidetään hetki hauskaa ja sitten takaisin arjen askareisiin, nykymaailmassa mikään ei ole pysyvää :)
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Pitipä sitten osallistua tähänkin grande gallupiin (en tiedä miksi)..

Blondi, punapää vai tumma?
Ystäväpiiristäni löytyyjoka lajia ja ihan ok ihmisiä. Ehkä tummat tällä hetkellä sytyttävät enemmän. Kunhan ei mikään täysbimbo ole - rautalankaa kun ei aina jaksaisi vääntää.

Pituus itseesi verrattuna?
Saisi olla samanpituinen tai hiukka lyhyempi. Kuitenkin tällaisena metriheikkinä (184 ja risat) reilusti pienemmän neitosen kanssa oleminen olisi aika koomista (toisaalta menihän maailman toiseksi pisin mies naimisiin lyhyen naisen kanssa).

Luinen, normaali, lihavahko?
Suht koht normaali, ei mielellään mikään luuviulu.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Normaalit olisi sopivat joka tilanteessa. Lisäksi ei tarvitsisi kuunnella valituksia kipeästä niskasta/selästä.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
Ympäristöstä, matkustelusta, urheilusta ja yhteiskunnallisista asioista/ilmiöistä - olisi jotain keskusteltavaakin joskus..:) Niin ja olisi hyvä osata kieliäkin enemmän kuin pakolliset kaksi.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
Ei ainakaan mistään, mistä Ibby Love.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Sporttinen ilman muuta. Ei olisi väliä, vaikka olisi joku urheilijaneito; kyllä kannustusta tarvittaessa löytyy.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Ehkä joku Anne Mattila (kuva ei ole kyllä mikään tuore, mutta kuitenkin) tai Mikaela Ingberg voisi tulla kysymykseen..;)
 
Kaikki ihmiset eivät halua sitoutua liian tiukasti keneenkään. Vaikka viihtyisikin hyvin jonkun kanssa, niin ei se tarkoita että olisi mahdollisuutta alottaa mitään loppuelämän kestävää suhdetta. Esimerkiksi työ- tai koulutilanne voi olla sellainen, että ei ole aikaa tai elämä näyttää muuten epävarmalta. Sen takia ei myöskään ole toivottavaa, että toinen osapuoli "tykkää liikaa", koska tällöin hommasta ei pääse irti satuttamatta tätä liikaa tykkäävää osapuolta. On reilua ilmoittaa jo hyvissä ajoin ettei kannata rakastua toivottomasti. Pidetään hetki hauskaa ja sitten takaisin arjen askareisiin, nykymaailmassa mikään ei ole pysyvää :)
Ei saatana. En hyväksy. Tänä iltana siis edessä itkupotkuraivarit jonka jälkeen itkukännit ja taustalle soimaan Crying at the discotheque.

Ei vainenkaa. Mahdollisuusista sen ei pitäisi olla kiinni, vakityö jne. Olen nyt itse kallistunut sen kannalle, että haluaa ottaa ehkä vähän hitaammin alkuun. Vaikka aiemmin sanoikin olevansa "hetikaikkimullenyt" -tyyppinen ihminen. Meikä ei oo ikään rakastunut toivottomasti (jos muutenkaan), tässä olis saumaa. Mutta kattellaan. Kiva likka yhtäkaikki! Ja aivan käsittämättömän hyvä kroppa. Fiksukin vielä.
 

ChosenTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset NHL:ssä
Kai minäkin sitten...

Blondi, punapää vai tumma?
Tummat tuntuvat olevan lähinnä sydäntä... Mutta eipä tällä kauheasti väliä ole. Naama se on joka ratkaisee, että pidänkö ulkonäöstä vai en.

Pituus itseesi verrattuna?
Lyhyempi. Pidempi nainen olisi aika pelottava ajatus. Pienuus on söpöä. :]

Luinen, normaali, lihavahko?
Normaali.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Ei mitään väliä. Tai no ehkä ei noita "kunnon kannuja". Pienet tai normaalit.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
Minusta ja hellyydenosoituksista minua kohtaan. Sama musiikkimaku olisi suuri plussa. Tosin minulla on aika laaja musiikkimaku, että pakostikkin pitäisi jotain samaa kuuntelun kohdetta löytyä. Elokuvien katselu ei ainakaan pitäisi olla vastenmielistä (ja sitten niiden mieleisten elokuvien ei tarvitsisi välttämättä olla jotain romanttisia draamoja/komedioita "tähditettynä" Hugh Grantilla).

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
Pettämisestä. :D

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Varmaankin sohvaperuna tai jotain siltä väliltä.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Eipä osaa sanoa. Kunhan vain olisi omaa silmää miellyttävä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Blondi, punapää vai tumma?
Suurin osa ollu blondeja, tummat menee kans. Yksikään punapää ei ole sytyttänyt, en tiijä miksi.

Pituus itseesi verrattuna?
Ei väliä, skaala ollut 154cm -187cm. Kokonaisuus ratkaisee.

Luinen, normaali, lihavahko?
Hoikka mutta ei luinen.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
B:stä ylöspäin.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
Huonosta huumorista, leffoista, urheilusta, raskaammasta musasta, tai ainakin sietää noita ominaisuuksia. Ja viinan juomista kestää tai lievässä mittakaavassa harrastaa. Voidaan käsittää myös romanttisena valkkarin nautiskeluna. Niin ja hyvästä ruoasta sekä yhdessä tehtävästä arjesta; kokkaus, siivous jne.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
Kaikenlainen uskonnollinen hörhöily eli lahkolaisuus. Omana itsenä oleminen on toivottavaa, ja olen hyvin suvaitsevainen persoona siihen asti kun raja tulee vastaan

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Sporttinen mutta jaksaa löhötä myös sohvalla katsomassa World Poker Touria.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Allison Stokke. Piste.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Ja aivan käsittämättömän hyvä kroppa. Fiksukin vielä.

Tämä se on se juttu joka omalla kohdalla ratkaisee oikeastaan kaiken sen suhteen olenko kiinostunut naisesta vai en. Tulee yksi tapaus mieleen jonka takia olin valmis puskemaan vaikka metrin paksuisesta betonimuurista läpi. Mitään ei jutusta tullut, mutta naisella oli aivan uskomattomat jalat. Varpaista pakaroihin asti sopivasti ruskettunutta hoikkaa mutta silti täyteläistä pehmeää naisen lihaa. Ei haitannut vaikka rinnat olivatkin sellaiset kärpäslätkät. Olisin tehnyt, ja yritinkin mitä vaan jotta juttu olisi edes jollain tavalla toiminut. Kummallinen arvomaailma mulla, mutta väliäkös sillä kun tietää mistä aidosti tykkää.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No laitetaan nyt sitten myös oma "versio"

Blondi, punapää vai tumma?
Niin eipä tuolla tukan värillä nyt niin kauhean suurta merkitystä ole. No blondeista sanotaan mitä sanotaan, mutta ei aina pidä paikkaansa että he olisivat t*hmiä? Eli kuten sanoin aiemmin, hiusten värillä ei ole väliä. Olemus on tärkein.

Pituus itseesi verrattuna?
No niin no, mielummin kuitenkin hieman lyhyempi kuin pitempi. Herättäisi hieman hilpeyttä jos itse on 174 ja misu on päätä pidempi. Sellainen 10 cm lyhyempi olisi sopiva. Ei kyllä sitten mikään kääpiökään.

Luinen, normaali, lihavahko?
Ei mikään anorektikko. mutta ei tonnikeijukaan. Sanotaan niin, että kun sijoittuu oman painoindeksinsä rajojen sisäpuolelle niin se riittää.

Tissit: pienet, normaalit vai kunnon kannut?
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Eipä tuolla rintojen koolla nyt niin merkitystä ole. Sellaiset "sopivat", ei mitkään meijerit.

Mistä asioista hänen tulisi olla kiinnostunut?
Minusta :). heh heh. Riittää kun seuraa edes hieman "päivän tapahtumia", jotta pysyy selvillä mitä tapahtuu. Matkustelu ei olisi pahitteeksi, hieman urheilusta. Mutta aika paljolti kuitenkin riittää kun on oma itsensä.

Mistä asioista hänen ei ehdottomasti tulisi olla kiinnostunut?
Toisista miehistä silloin kun tapailisi minua.

Sporttinen, sohvaperuna vai jotakin siltä väliltä?
Siitä väliltä. Saisi olla "menevää" sorttia,mutta myös sellainen joka viihtyy kotona sohvalla tai takkatulen ääressä huopaan käpertyneenä.

Ketä julkisuuden henkilöä hän etäisesti voisi muistuttaa?
Ei ainakaan Aira Samuliiniä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös