Naisasiat

  • 7 524 422
  • 26 580
Tumpe kirjoitti:
Kahdestaan voi viettää aikaa niin paljon paremmin ihan jossain muualla. Ja myös yksinkin. Itse ainakin valitsen mielummin pullon punaviiniä ja hyvää syömistä & musaa kuin baarin savut ja desibelit. Livemusa tietenkin erikseen, mutta se perus lauantai-ilta Onnelassa tms.
Kyllähän se näin on. Ei sitä yksin oikein innosta lähteä baariin, ainakaan tässä kylässä kun ei luultavasti törmää edes tuttuihin. Ei siinä mitään jos joku tulee baarissa juttelemaan. Jos tekee sen asiallisesti. Ja tajuaa häipyä mikäli seura ei kelpaa. Näin kesän lähestyessä on tosin kiva joskus käväistä terassilla yksinkin ottamassa se yksi siideri tai lonkero. Niillä harvoin näkyy tällaisia räkä poskella olevia tyyppejä. Ja kiva muutenkin ulkoilmasta nauttia. Muutenkaan ei ole tullut juuri baareissa notkuttua viime aikoina. Se on kivempi ottaa jonkun kaverin luona jossa on tuttua porukkaa. Siinä saa kuunnella sitä musiikkia mitä haluaa, tai vaikka laulaa karaokea naapurien iloksi. Tai kesällä istua pihalla ja grillailla. Onhan se kiva joskus baarissakin käydä, itse en vaan viihdy discoissa tms. Pubit on jotenkin viihtyisämpiä.

Siihen en osaa antaa vastausta miksi jotkut naiset jopa odottavat miehensä käyttäytyvän kyseisillä tavoilla jos toinen mies tulee juttelemaan. Tunnen erään tällaisen tapauksen. Mies menee lyömään turpaan toista miestä jos se uskaltautuu juttelemaan naisen kanssa. Tässä tapauksessa tosin nainen ei tästä pitänyt ollenkaan, eikä halunnut enää miehensä kanssa mihinkään oikein lähteä. Mies oli muutenkin aika omistushaluinen. Itse luuhasi lähes kaikki viikonloput baareissa. Jos nainen halusi pari kertaa vuoteen lähteä ulos naisystäviensä kanssa nousi siitä hirveä haloo. No, kuten arvata saattaa kyseessä on entinen pariskunta. Kyllä itseäkin ottaisi päähän jos poikakaveri käyttäytyisi noin. Kyllä minä ensisijaisesti itse osaan päättää kenen kanssa haluan jutella. Jos se toinen mies on asiallinen ja juttelee muuten vaan niin se on ok. Voi siinä pari sanaa vaihtaa. Jos mies taas ei lähde vaikka pyytäisi, niin tässä vaiheessa on ok jos poikaystävä tulee hätiin. Tosin turpaan vetoa en hyväksyisi tässäkään vaiheessa. Jos ei sanaa usko niin voi sitä ilmoittaa pokelle joka poistaa paikalta. Jos toinen alkaa lyömään niin siinä ehkä hyväksyn itsensä puolustamisen. Väkivaltaa kun en suosi. Kerran kaverini meni baarissa juttelemaan jollekin naiselle. No naisen veli ei tästä pitänyt vaan alkoi uhkailla. Siis mitä vittua se tälle veljelle kuuluu... Koska kyseinen nainen halusi jutella kaverini kanssa ja oli ilmeisesti hänestä kiinnostunut. Lopulta se päättyi käsirysyyn baarin pihalla, tällä ääliöllä oli pari kaveria mukana, onneksi meitäkin oli useampia. Siinä meinasin minäkin saada osani. Mahtaa olla kivaa olla tuo nainen jos on tuollainen veli. Tuskin on poikakaveri ehdokkaita paljoa. Tai sitten kyseiselle juntille oli liian kova pala kun ulkopaikkakuntalainen tulee ja meinaa viedä hänen siskon. Onneksi omat veljeni ei ole tuollaisia.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Alamummo kirjoitti:
Siis heräät reagoimaan vasta siinä vaiheessa, kun sinua kohdellaan epäkunnioittavasti.

Iso uuh tällekin kommentille. Itse ainakin olen monasti seurannut huvittuneena vierestä näitä tuhoontuomittuja iskuyrityksiä. Terveellä itsetunnolla varustetun miehen ei kyllä ole tarve tuossa mitään luolamiestemppuja alkaa tekemään - eikä vastavuoroisesti terveellä itsetunnolla varustetun naisen tarvitse alkaa mustasukkaisuutta herättelemään.

Noita iskuyrityksiä seuranneena tulee välillä mieleen, että voiko tuollaisella meiningillä ikinä saada pillua?
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
sopuli kirjoitti:
Noita iskuyrityksiä seuranneena tulee välillä mieleen, että voiko tuollaisella meiningillä ikinä saada pillua?

Tähän haluaisin vastauksen itsekin. Miten yleensä meluisa ja pimeä baari voi edes olla hyvä paikka metsästykselle. Tai no, alkoholi+alkoholi=seksi, kai? Eipä ole koskaan lähtenyt baarista naisseuraa mukaan spontaanisti. Ei ikinä.
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alamummo kirjoitti:
Siis heräät reagoimaan vasta siinä vaiheessa, kun sinua kohdellaan epäkunnioittavasti.

Minä ainakin toivon, ettei minun tarvitse luolamiehenä tai edes sivistyneesti pitää tyttöystäväni puolia, jos joku puskee pöytään ja kohtelee häntä epäkunnioittavasti. Hän vastatkoon omasta puolestaan sillä varauksella, että jos tilanne kärjistyy, niin mentävähän se on väliin änkyttämään.

Joka tapauksessa ei paljon nappaa nainen, joka kuvittelee tällaisen luuserin puolustavan häntä nyrkein kovinkaan helposti.
 
Viimeksi muokattu:
Tumpe kirjoitti:
Tähän haluaisin vastauksen itsekin. Miten yleensä meluisa ja pimeä baari voi edes olla hyvä paikka metsästykselle. Tai no, alkoholi+alkoholi=seksi, kai? Eipä ole koskaan lähtenyt baarista naisseuraa mukaan spontaanisti. Ei ikinä.

Jos ei ole lähtenyt on kyse vain kahdesta mahdollisuudesta. Joko ei osaa/halua tai sitten on tasoraja järkyttävän korkea. Hei.. tuossahan oli kolme mahdollisuutta.

Huonoin selitys on ettei halua. JOKAINEN haluaa joskus salaa mielessään vaikka kuinka vakuuttelisi ettei haluaisi tai koskaan olisi halunnut. Osaaminen on helpompi, koska yleensä aktiiviset haukat lähtevät pillun kanssa. Tasoraja voi joillakin olla niin korkealla, ettei yksinkertaisesti näy ketään haluttavaa. Tai oikeammin ne haluttavat ovat jo varattuja tai liian päissään, jolloin ei välttämättä kiinnosta.

Itse en ole koskaan ollut aktiivinen, mutta onpa käynyt hurjassa nuoruudessa niinkin, että on vain ajautunut muutaman sanan vaihtamaan yhteentörmäyksessä tai baaritiskillä. Olenpa huomannut, että ystävällinen, reipas sekä kiihkoton asenne vastakkaiseen sukupuoleen on vedonnut. Luonnolisesti olemalla todella itsevarman oloinen (helppo näytellä, kun on itselleen vakuutellut ettei ala yrittämään mitään), jonka jälkeen helposti on vastakkainen sukupuoli ottanut itselleen aloitteen.

Nyt toki tuntuu siltä, että jos ero tulisi niin ei ikinä tulisi enää seksiä, koska on unohtanut miten se homma hoidetaan. Toisaalta helpottaa tietää, ettei koskaan ole muutenkaan osannut vaan kaikki on tapahtunut ikään kuin vahingossa ja ohimennen olemalla oma itsensä.

Siinä olen samaa mieltä, että toisten pöytään tunkemalla ei ikinä, tai ainakin hyvin harvoni, saa mitään aikaan.

EDIT: niille ratkaisu, joilla on liian korkea tasoraja.. juokaa enemmän :D
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on kokemusta mustasukkaisuudesta, nimenomaan siltä puolelta, että olen itse ollut mustasukkainen. Tosin en ole aivan varma, onko kyseessä suorananainen mustasukkaisuus, jos ahdistuu siitä, ettei toinen seiso sovittujen asioiden takana. Samanlaista käytöstä se kuitenkin aiheutti, tosin ei koskaan julkista vaan oman kodin kätköissä pinna katkesi ihan totaalisesti. Yleensä mielikuvitus teki tepposet ja kuvittelin vaikka ja mitä, ilman minkäänlaista syytä.

Tämä liittyi osittain siihen, että koin hirveän vahvasti, ettei kumppanini ole kiinnostunut minun tunteistani tai arvosta minua. Yleensä "kohtauksen" käynnisti nyt mitättömältä tuntuva asia, kuten että herra ei soittanut minulle sovittuna aikana tms. Ja minähän en perään soittele, jos on sovittu, että toinen soittaa. En edes ole luonteeltani mikään kyttääjä, mutta huomasin, että vastapuolen tietynlainen käytös laukaisi minussa sellaisen.

Edelleenkin olen sitä mieltä, että jos ollaan sovittu, että soitetaan, pitää soittaa. Vaikka pitäisi kuinka hauskaa, on syytä ottaa huomioon myös se suhteen toinen osapuoli, joka mahdollisesti on joutunut jäämään kotiin. Ei sitä toista tarvitse koko ajan ajatella, eikä todellakaan soitella sille. Mutta minusta on aika luonnollista, että illan aikana tulee miettineeksi, mitähän sille toiselle kuuluu.

Tilanne laukesi siten, että löysin sellaiset sanat, jotka menivät silloisen poikaystävän, nykyisen mieheni jakeluun. Kerroin, että lapsuudessa on sattunut sitä ja tätä, myös edellisessä suhteessa, mikä horjuttaa tahtomattani luottamusta toiseen. Pyysin, että hän yrittäisi omalla käytöksellään auttaa minua pääsemään moisista tunteista eroon, koska en itsekään halua olla sellainen. Kun asian näin selitin, muuttui miehenkin toiminta. Hän muutamana seuraavana "ulkoilukertana" huomioi minua tässä suhteessa jopa hieman liiallisestikin, mutta se tehosi. Vittuilut yön tunteina ilman syytä jäivät pois.

Nykyisin soittelemme yleensä kerran ja tekstaamme "tarvittaessa", mutta molemmilla on kuitenkin ihan selkeästi "siippa-vapaa" ilta. Itsetunto ja luottamus toiseen on nykyisin niin vahvalla tasolla, että eipä tule mietittyä, kenen kanssa toinen mahtaa puhua illan aikana. Jos pettää, niin sitten pettää, mutta ei pelkkä puhuminen vastakkaisen sukupuolen kanssa ole pettämistä. Ei sellaista voi alkaa ennakoimaan ja pelkäämään. Ja jos niin joutuu tekemään, kannattaa miettiä, onko suhteessa kaikki hyvin. Vai pitäisikö sitä alkaa epäillä, että mies mahdollisesti lirkuttelee duunipuheluidensa aikana esim. naispuoliselle asiakkaalle/kollegalle. Päättymätön suo, jossa kukaan ei voi voittaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sniper kirjoitti:
En.

Tämä alkaa nyt mennä vaikeammaksi kuin olisin arvannut.
Myönnän vähän provoilleeni. Selityksesi vaan näytti siltä, että epäkunnoittava käytös vaimoasi kohtaan hymyilyttää, mutta itseäsi kohtaan suututtaa. Toki ymmärsin, mitä ajoit kommentillasi takaa.

Ender00 kirjoitti:
Olet kaikenlisäksi ajatusten lukijakin?
En usko, että heillä pyörivät nämä ajatukset mielessä minun seurassani. Jos joku on jotain sellaista satunnaisesti ajatellut, niin mitä väliä sillä on, kun en asiaa itse ole noteerannut.

Muutama ystävyyssuhde on joutunut katkolle sillä, että mies on alkanut vihjailemaan jotain sinnepäin, vaikka on hyvin tiennyt, ettei minua kiinnosta pätkääkään. Kiusallista.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Golden AWe kirjoitti:
Totta. Kotibileet muutenkin kunniaan. Vaatisi vaikka oman ketjunsa...miksi jopa hyvistäkin bileistä on pakko aina vääntyä baariin, etenkin jos bileporukassakin on sekä kimalaisia että hyviä jannuja?

Luultavasti siksi, että osa asuu kaupungissa, jossa ei kotibileitä voi pitää yötämyöten.

BoredOldLadylta hienosti selvitetty tilanne nykyisen miehensä kanssa. Ei asioita ole aina pakko laittaa toisen "syyksi", vaan voi ottaa itsekin puheissaan vastuuta, niin menee helpommin jakeluun. Edelleen painotan valtavasti omassa suhteessani ja yleisestikin puhumisen tärkeyttä. Tämä on täällä jo moneen kertaan käyty läpi, mutta ei tässä valitettavasti ajatuksenlukijoita ole kukaan. Puhuminen ennenkuin kriisiä syntyy tai sen jos on jo syntynyt, auttaa aina. Se ollaanko puhumisen jälkeen yhtään järkevämpiä, sitä en tiedä, mutta ainakin asiaa on pyritty selvittämään.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BoredOldLady kirjoitti:
Tämä liittyi osittain siihen, että koin hirveän vahvasti, ettei kumppanini ole kiinnostunut minun tunteistani tai arvosta minua. Yleensä "kohtauksen" käynnisti nyt mitättömältä tuntuva asia, kuten että herra ei soittanut minulle sovittuna aikana tms. Ja minähän en perään soittele, jos on sovittu, että toinen soittaa. En edes ole luonteeltani mikään kyttääjä, mutta huomasin, että vastapuolen tietynlainen käytös laukaisi minussa sellaisen.

Tämäntyyppinen kokemus on itsellänikin ja liittyy aikaan, jolloin olin lapsen kanssa kotona. Elämänpiiri oli kapeampi ja yli metrinen keskustelukumppani harvinaisuus. Voisin melkein vannoa, että tähän liittyy myös joku hormonaalinen poikkeustila, jonka takia turvallisuuden tunne on jatkuvalla vajeella. Luulen, että enemmän kuin mustasukkaisuudesta, on todellakin kyse luottamuksesta ja olonsa turvalliseksi tuntemisesta.

Mutta palaan vielä tähän 'pelien pelaamiseen' eli mustasukkaisuuden ruokkimiseen. On ihmisiä, jotka ovat äärettömän taitavia tässä vaikka seisoisivat kumppaninsa vieressä. Katseita, hymyjä, paikan vaihtoja, kesken lauseen vaikeneminen ja tietäväinen hymy päälle ja jonkun ajan kuluttua toinen kiipeilee seinille. Sitten kun puhutaan, että toinen on mustasukkainen, ihmetellään miksi - 'koskaan en ole antanut aihetta'. Kummatkin osapuolet saavat tilanteesta omat omituiset kicksinsä vaikka valittavat, että tilanne on kauhea. Monesti kuitenkin niin päin, että se joka aiheuttaa toisessa mustasukkaisuutta, saa jotain itselleen tärkeää. Valtaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Rebel kirjoitti:
Luultavasti siksi, että osa asuu kaupungissa, jossa ei kotibileitä voi pitää yötämyöten.

Ehhh...juu ja "maalla kaljabaareissa on vielä hankonarikka sekä lehmäparkki". Ei nyt kuitenkaan ollut kyse tuosta. Etkö muka ole koskaan ollut bileissä joita voisi jatkaa, mutta mukana on jokunen panikoija joka huutaa kaikkia taksiin 23:10 kun kaikki muut alkavat vasta päästä vauhtiin? Tai vielä pahempaa, firman kustantamista bileistä jossain tyylikkäässä saunamestassa, jossa on hauskaa, miehiä ja naisia, sekä vielä ilmaista viinaa, mutta siltikin on vain pakko päästä baariin?

*****

Alamummolle propsit kun malttoi vaikeasti tavoiteltavuuden jälkeen vastata kierrellen hänelle osoittamaani kysymykseen.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Golden AWe kirjoitti:
Ehhh...juu ja "maalla kaljabaareissa on vielä hankonarikka sekä lehmäparkki". Ei nyt kuitenkaan ollut kyse tuosta. Etkö muka ole koskaan ollut bileissä joita voisi jatkaa, mutta mukana on jokunen panikoija joka huutaa kaikkia taksiin 23:10 kun kaikki muut alkavat vasta päästä vauhtiin?

Sori, tarkoitus ei ollut mitään stadi on ainoa kaupunki ja te ootte juntteja OT:tä tästä aloittaa, vaan ihan oikeasti minä ja suurin osa ystävistäni asumme helsingin kantakaupungissa ja täällä nyt vaan on pakko ottaa naapurit huomioon(talon järjestyssäännöt, hiljaisuus klo 22, joka venyyt klo 23 helposti), jotta uskaltaa vaikkapa heti seuraavana viikonloppuna pitää uudet istujaiset. Ja ystäväni, sekä miehet että naiset osaavat sen verran hyvin kaataa, että kaikki ovat vauhdissa viimeistään klo 22. :) Ja asuu varmasti moni muukin kerrostalossa, vaikka kaupunki ei olekaan Helsinki.

Golden AWe kirjoitti:
Tai vielä pahempaa, firman kustantamista bileistä jossain tyylikkäässä saunamestassa, jossa on hauskaa, miehiä ja naisia, sekä vielä ilmaista viinaa, mutta siltikin on vain pakko päästä baariin?

Olen vähän tylsä, mutta sukupuolijakauma ei toimivan parisuhteeni vuoksi kiinnosta ja toisaalta olin viimeiset seitsemisen vuotta valtiolla IT-hommissa=ei firman bileitä, ei naisia. :) Mutta tälle pitäisi varmaan perustaa uusi aihe, tyyliin "Miksi baariin?".
 

Riksuliini78

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Michael Schenker Group
Ender00 kirjoitti:
Miksen huomioi häntä enemmän?
Olen luonteeltani hieman erakko, viihdyn liiankin hyvin yksikseni. Tämä on yksi syy, mikä myös vastaa noihin kahteen muuhun kysymykseen osaltaan. Lisäksi kun meillä on takana jo pitkä suhde niin ei tuo intohimoa enää ole. Se on osaltani toki sellaista välittämistä ja kai rakkauttakin, mitä se sitten lieneekään, mutta mitään huumaa, kiihkoa tai intohimoa ei ole. Kadehdin sinkkukavereitani, jotka voivat ryypätä ja rellestään vapaasti, iskeä naisia, pitää hauskaa. Kaipaan sinkkuelämää ihan helvetisti. Vaikka toki tiedän, että jos eläisin sinkkuelämää niin ehkä kaipaisin sitten jossain vaiheessa taas parisuhteeseen. Tiedän, ei koskaan hyvä. Tosin ehkä sitten valitsisin sellaisen kumppanin joka ei olisi niin erilainen kuin itse olen.

Miksi emme käy enemmän yhdessä jossain?
Okei, leffassa voisi käydä enemmän. Se on mukavaa. Mutta yöelämässä tai bilettämässä yhdessä? Koska intohimo puuttuu niin jotenkin se biletys yhdessä ei kiehdo. Se voisi kiehtoa jonkin verran enemmän, jos saisi sitten ainakin kännätä, mutta kun senkin suhteen vain syyllistetään. Minusta on hauska bilettää kun olen kännissä. Mutta jos lähden naiseni kanssa bilettämään niin jo muutaman tuopin jälkeen alkaa hienovarainen vihjailu, että tarviiko sitä niin kännätä. Ja jos kaikesta huolimatta onnistun humalan vetämään ja seuraavana aamuna en muista illan tapahtumia ihan kirkkaasti niin piikikästä vittuiluahan siitä tulee.

Miksei meillä ole enemmän yhteistä sosiaalista elämää ja yhteisiä tuttavia?
Erakkoluonne tuli jo mainittua. Lisäksi olen sellainen no bullshit-tyyppi. En jaksa jauhaa joutavia. En viihdy isossa joukossa, varsinkin jos ei ole alkoholitarjoilua.

Tälläisenä tämä kai tulee jatkumaan, ei näin pitkän suhteen jälkeen homma varmaan ihan helposti poikki mene, kun nainen tuntuu kuitenkin kaikesta huolimatta minusta pitävän. Jotenkin vain tuntuu, että elän hieman säästöliekillä nykyään, oikea minä pysyy kuoren alla piilossa..tuntuu että olisi niin paljon enemmän annettavaa. Mutta nykyiselle naiselleni ei vain ole intoa antaa oikein enempää.

Jos fiilikset ollu jo pidempään tuollaiset,niin miksi roikkua suhteessa joka "tukahduttaa" sulta kaiken???
Vaikka sanot,että teidän arki on kivaa niin suhteen "tuoreena pysyminen" vaatii/tarvitsee kaikkea sitä erikoista ja mukavaa mitä et naisesi kanssa halua tehdä.
Jäämällä tuohon suhteeseen petät itseäsi...uskottelet,että kaikki on hyvin vaikka samalla myönnät eläväsi "säästöliekillä".
Toivon sulla ja naisellesi kaikkea hyvää,mitä sitten ikinä teetkään.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Los Sin Nombre kirjoitti:
Lähin ystäväni on aivan helvetin hyvännäköinen nainen, siltikään ei koskaan ole mitään kummempia ajatuksia ollut. Homokaan en ole.

Koko teoria on täyttä paskaa.

Tämä lähettämäsi sisältää melkoisen paradoksin. Jokohan itsekin tajusit?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tahmee kirjoitti:
Tämä lähettämäsi sisältää melkoisen paradoksin. Jokohan itsekin tajusit?
Kerro meille kaikille tuo paradoksi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Leon kirjoitti:
Kerro meille kaikille tuo paradoksi.

"Lähin ystäväni on aivan helvetin hyvännäköinen nainen, siltikään ei koskaan ole mitään kummempia ajatuksia ollut. Homokaan en ole."

Tuossahan se. Vai voiko moni väittää vastaan
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
obi-wan kirjoitti:
"Lähin ystäväni on aivan helvetin hyvännäköinen nainen, siltikään ei koskaan ole mitään kummempia ajatuksia ollut. Homokaan en ole."

Tuossahan se. Vai voiko moni väittää vastaan

Eli jokaista hyvännäköistä naista, jonka kanssa on hyvissä väleissä, pitää himoita tai olet homo? Tuotako tarkoitat?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Sistis kirjoitti:
Eli jokaista hyvännäköistä naista, jonka kanssa on hyvissä väleissä, pitää himoita tai olet homo? Tuotako tarkoitat?

Naisen hyvään ulkonäköön on kiinnitetty huomiota, mutta ei kuitenkaan kiinnosta. Eipä ole tapahtunut itselleni. Tosin niin on tapahtunut, etten pidä itse kyseistä naista mitenkään erikoisen näköisenä, mutta muut pitävät. Ja kun nainen ei ulkonäöllisesti ole herättänyt huomiota, niin ei myöskään kiinnosta siinä mielessä.

Se mitä haettiin liittyy varmaankin jollain tapaa tuohon yhtälöön.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Se fakta, että kaikki miehet asettavat kaikki tapaamansa naiset tikkaille pantavuusjärjestykseen ei tarkoita sitä, että mies automaattisesti himoitsisi, saatikka toimisi päästäkseen pukille. Tikapuuteorialla ei ole mitään tekemistä miehen aktiivisen pervouden kanssa.

Tikapuuteoria ei välttämättä tarkoita sitä, että Jorma menisi auttamaan "ystäväänsä" Pirkkoa muutossa, jotta pääsisi heti muuton jälkeen pukille. Useimmin tikapuuteoria näkyy reaalimaailmassa siinä, että Jorma pitää pitkällä aikavälillä hyvät välit Pirkkoon, koska ei halua sulkea pois sitä mahdollisuutta, että ehkä joskus jossain tilanteessa voisi nousta Pirkon päälle. Jos Pirkko ei ole Jorman sosiaalisessa piirissä se kaikkein hehkein ruusu, niin Jorma tuskin edes aktiivisesti haaveilee puuhista Pirkon kanssa, mutta ei silti halua sulkea pois mahdollista tulevaisuuden tilannetta/tilaisuutta.

edit. Tuossa koko teoriasta tiukka tiivistelmä ja hyviä linkkejä "jatko-opintoihin" ;)
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
AnaMasa kirjoitti:
Se fakta, että kaikki miehet asettavat kaikki tapaamansa naiset tikkaille pantavuusjärjestykseen ei tarkoita sitä, että mies automaattisesti himoitsisi, saatikka toimisi päästäkseen pukille.
Ei kylläkään ole fakta. Kaukana siitä, vaikka millaista halpistiedettä käyttäisi sen perustelemiseen. Toki myönnän, että tikapuut saattavat pitää paikkansa sellaisten miesten kohdalla, joilla ei muuten ole pahemmin vientiä tai saumoja tasokkaisiin naisten kohdalla, ja jotka siksi joutuvat katselemaan vähän joka suuntaan seksi mielessä. Mikään yleispätevä malli se ei kuitenkaan ole.
 

julle-jr

Jäsen
Cube kirjoitti:
Ei kylläkään ole fakta. Kaukana siitä, vaikka millaista halpistiedettä käyttäisi sen perustelemiseen. Toki myönnän, että tikapuut saattavat pitää paikkansa sellaisten miesten kohdalla, joilla ei muuten ole pahemmin vientiä tai saumoja tasokkaisiin naisten kohdalla, ja jotka siksi joutuvat katselemaan vähän joka suuntaan seksi mielessä. Mikään yleispätevä malli se ei kuitenkaan ole.
Näinhän se juuri meneekin. Henkilöt, jotka pääsevät vain hyvin satunnaisesti tasokkaiden naisten kanssa lähempään kontaktiin, pitävät mielellään pientä viritelmää jokaisen tuntemansa tasokkaan naisen kanssa, jos vaikka joskus sattuisi niin hyvä tilanne, että pääsisi maistamaan jotain tasokasta. Mutta jos tasokkaita naisia riittää muutenkin tarpeeksi, niin hyviä ystävyyssuhteita ei tarvitse pilata harrastamalla seksiä ystävien kanssa. Ja jos taas ei ole mitään syytä harrastaa seksiä kyseisten henkilöiden kanssa, niin silloin ei myöskään ole mitään syytä miettiä kyseisiä henkilöitä seksuaalisesti.

Tämä kirjoitushan ei nyt tarkoita sitä, että itselläni olisi mitään erityistä runsaudenpulaa näiden tasokkaiden naisten suhteen :) Eikä seksin tietysti välttämättä tarvitse pilata ystävyyssuhdetta, mutta jonkinlaisen riskin ystävyyden pilaantumiseen se kuitenkin aiheuttaa.
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tumpe kirjoitti:
Miten yleensä meluisa ja pimeä baari voi edes olla hyvä paikka metsästykselle.

Siitä yksinkertaisesta syystä, että baarissa sukupuolesta riippumatta yleensä haetaan seuraa. Vielä kännistä johtuva arvostelukyvyn alentuminen - avot.

Harvemmin sitä kaupassa ajattelee, että olisipa kiva wc-paperin lisäksi saada myös pillua.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
jupster kirjoitti:
Harvemmin sitä kaupassa ajattelee, että olisipa kiva wc-paperin lisäksi saada myös pillua.

Huikee heitto!

Ketjun otsikkoon liittyen kerrotaanpa vähän tarinaa viimeajoista.

Muutama vuosi tuli seurusteltua erään oikein viehättävän naisen kanssa. Kumpainenkin asusti eri paikkakunnilla, niin onhan se selvää että pitemmän päälle alkoi vituttaa, kun ei voinut nähdä silloin kun halusi. Nyt kuitenkin tulevana syksynä olisi ollut mahdollisuus kumpaisenkin muuttaa samaan kaupunkiin. Mutta mitenpä kävi? -Niks naks ja poikki.

Tämän hetken tilanne on se, että kesä ollaan kumpikin omillamme ja katsotaan syksyllä missä sitä ollaan ja mikä tilanne on silloin. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että tuskin sitä siinä vaiheessa enää yhteen palataan vaikka samassa kaupungissa oltaisiinkin (Turku).

Jotenkin aika tyhjä olo. Ei harmita pahemmin, ei surua liiemmälti, ei....mitään. Kumma kyllä. Ehkä en vain vielä ole tajunnut koko tilannetta kunnolla. Ehkä se suru ja murhe sieltä vieltä tulee, ehkä ei. Mieluummin ei.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Cube kirjoitti:
Toki myönnän, että tikapuut saattavat pitää paikkansa sellaisten miesten kohdalla, joilla ei muuten ole pahemmin vientiä tai saumoja tasokkaisiin naisten kohdalla
Höpöhöpö. Vitun epätoivoinen ja halpa venäläinen vasemman takakäden heitto teorian puolustajaa vastaan.
julle-jr kirjoitti:
Ja samaa paskaa.

Pillun saanti ei ole missään suhteessa tikkaiden käyttöön. Kaikki käyttävät tikkaita riippumatta siitä, että panevatko kerran kymmenessä vuodessa baarin ruminta akkaa kännissä vai kymmenen kertaa viikossa huippumallia selvinpäin. Toisen tikkailla on lähibaarin ruusut ja toisen tikkailla mallit.
 

Cube

Jäsen
AnaMasa kirjoitti:
Höpöhöpö. Vitun epätoivoinen ja halpa venäläinen vasemman takakäden heitto teorian puolustajaa vastaan.Ja samaa paskaa.
Miten nii?

Jos "teorioista" aletaan puhumaan, niin minusta tuntuu, että tämä koko tikapuuteoria on kehitelty suojelemaan miehiä, joilla on ongelmia sen suhteen, miten suhtautua naisiin. Omaa epätoivoa tai muita puutteita ei tietenkään voi itselleen myöntää, joten kehitellään verhoksi "teoria", jonka mukaan on "luonnollista" ja jopa suorastaan "äijää" suhtautua jokaiseen naiseen ennen kaikkea pano-objektina. Jos joku on eri mieltä, niin hän on - tietenkin - homo. Kuinkas muutenkaan. Kuten itsekin tämän teorian niin osuvasti tiivistit (kun kerran halvoista venäläisistä vasemman takakäden heitoista oli puhe):

AnaMasa kirjoitti:
Mies ei missään tapauksessa voi olla naisen kanssa aito ystävä. Poikkeuksena vain homot ja muut seksuaalisesti sairaat.
Tälle teoriani ilmiölle on olemassa nimikin, mutta psykologiasta ilmeisen kiinnostuneena yksilönä varmasti tiedät sen kertomattakin - kuten myös ehkä ne mekanismit, jotka tämän ilmiön taustalla vaikuttavat.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Cube kirjoitti:
Luin rivien välistä, että yrität antaa ymmärtää minun kärsivän jostain (ties mistä?) naisiin liittyvästä ja julistavan jotain teoriaa tältä pohjalta. Siitähän ei ole kyse. Ole hyvä ja kirjoita selkeämmin. Äläkä aloita kaikkia vaikeita ja tulkinnanvaraisia lauseita, että "Minusta tuntuu.."
Jos "teorioista" aletaan puhumaan, niin minusta tuntuu, että tämä koko tikapuuteoria on kehitelty suojelemaan miehiä, joilla on ongelmia sen suhteen, miten suhtautua naisiin. Omaa epätoivoa tai muita puutteita ei tietenkään voi itselleen myöntää, joten kehitellään verhoksi "teoria", jonka mukaan on "luonnollista" ja jopa suorastaan "äijää" suhtautua jokaiseen naiseen ennen kaikkea pano-objektina.
Niin ketä tämä teoria suojelee? Keksi vaikka fiktiivinen esimerkki, kuten minä pari viestiä sitten.
Jos joku on eri mieltä, niin hän on - tietenkin - homo. Kuinkas muutenkaan. Kuten itsekin tämän teorian niin osuvasti tiivistit (kun kerran halvoista venäläisistä vasemman takakäden heitoista oli puhe):

Tälle teoriani ilmiölle on olemassa nimikin, mutta psykologiasta ilmeisen kiinnostuneena yksilönä varmasti tiedät sen kertomattakin - kuten myös ehkä ne mekanismit, jotka tämän ilmiön taustalla vaikuttavat.
Voi vitun halpa vääristäjä. Erimieltä oleminen ei ole homoutta, mutta jos mies on naisen ystävä kokonaan vailla taka-ajatuksia, niin 1. Nainen ei mahdu miehen tikkaille 2. Miehellä on seksuaalinen sairaus, kuten homous tms. Jokaisen terveen miehen on lauettava 5-10 kertaa viikossa. 5 on jo tosi vähän. Vähempi on merkki heikoista testotasoista tai muusta sairaudesta. Testotasojen mittaus maksaa muutaman kympin ja tuo selvyyden asiaan. Jos 15-55 vuotias (yläraraja hatusta) mies ei halua pillua joka päivä, niin lääkärille mars. Matalat testotasot aiheuttavat muitakin vaivoja alapään toimimattomuuden lisäksi.

Ja kyllä, olen luonnostaan kiinnostunut psykologiasta, mutta en amispohjalta tunne mieltä avartavia termejä. Jos vaan norsunluujakkaraltasi pystyt, niin kerro ihmeessä lisää.

Vielä pari sanaa Cubelle tärkeästä asiasta, homoudesta. Mitä homous on? Homomies haluaa työntää siittimensä toisen miehen karvaiseen ja ulosteiseen peräsuoleen. Sitä se on, eikä mitään muuta. Kaikki muu höttö päällepäin niin kiltin ja fantsun oloisessa hinttikulttuurissa on rakennettu peittämään tuota homouden ydintä, siitintä ulosteisessa peräsuolessa. Homous on seksuaalinen sairaus siinä missä pedofiliakin. Se seikka, että toisen himot eivät satu kohdistumaan puolustuskyvyttömään henkilöön ei tee siitä tervettä. Kukaan ei tiedä tarkemmin, mutta nykytietämyksen perusteella väitän homojen ja pedofiilien olevan yhtä sairaita. Sama aivon palanen on siis molemmilla nurinperin, toisella toiseen ja toisella toiseen suuntaan. Nyt on vaan muotia kivittää toisia ja tehdä toisista TV-kokkeja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös