Peesaan Puckia, mutta myös kassarilegendan, Tretjakin, näkemys on looginen.
Itse taas en jaksa naisia, jotka kaipaavat mieheltään jotain machomiehen rituaaleja, jolla taistellaan omasta naisestaan niinkuin kivikaudella. Ei tuolla tasolla tarvitse olla. Kyllä muut asiat saavat luvan olla edellä.
Toinen pointti, joka tuli jo aiemmin esille on sitten se, että jos tilanne näyttää siltä että gimma juttelee mielellään sen toisen hemmon kanssa, niin ehkä omassa suhteessa on hommat pielessä ja syytä olisi etsiä itsestään. Jos taas on näitä tilanteita, että joku tunkee väkisin seuraan ja urputtaa, niin yhtä hyvin voi lähteä vetämään. Vaikka on kyllä aina yhtä väsynyttä, että on todella tuotakin porukkaa, jotka vaan väkisin haluavat tunkea seuraan. Mutta sitten on paljon näitä semituttu-keissejä, jossa tutun tuttu tulee pöytään jne. Niissä olen nähnyt aivan liikaa käämienpalamista. Jos joku mies on tyylikäs ja kohtelias ja juttelee myös seurueen naisten kanssa, niin on se jumalauta naurettavaa alkaa siinä kihisemään. Näissä kohdissa on muuten myös suositeltavaa, että jos alkaa uhkailemaan turpaanvetämisillä tai muilla miehuudenosoituksilla, niin kannattaa varmistaa ettei "vastustaja" ole sinua taitavampi alalla. On kyllä saanut makeat naurut kun macho naisensapuolustaja onkin parilla lukkoliikkeellä maantasolla laskemassa purkkapalojen lukumäärää. Mitenkäs miehensä urhoollisuutta peräänkuuluttama ja sen perusteella miestään arvostava nainen, tämän naurettavan episodin jälkeen miestään katsoo? Nämä siis tilanteissa missä se uhoilu on aivan turhanpäiväistä.
Edelleenkin olen myös sitä mieltä, että ei "joku homo" joka tulee iskemään syvällisillä jutuilla muijaasi pitäisi olla mikään uhka? Miksi siis käyttäytyä niin, ellei takaraivossa homma ole pois hanskasta.
Baarissa notkuminen on muutenkin jyrkästi yliarvostettua. Mikä pointti siellä on hengata, jos ei halua yhtään sosiaalista kontaktia kenenkään muun ihmisen kanssa ja haluaa olla tasan tarkkaan niiden kolmen oman kaverinsa kanssa? Aivan yhtä hyvin voi olla jonkun tyylikkäällä kotisohvalla hyvän musan keskellä, ja takuuvarmasti hyvässä seurassa. Baarissa saa vain huutaa desibelien yli ja hengittää mahdollisimman paskaa ilmaa.
MACK