Naisasiat

  • 7 531 543
  • 26 610

scholl

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Noh, mussuttamisen, vonkaamisen ja sosiaalisuuden raja on joskus hieno. Oletan että porukka täällä tarkoittaa nimenomaan sitä kun "smalltalk" jatkuu ja jatkuu vaan, tai on selkeää urpoilua.

Noh noh. Herrasmies ei vonkaa, koska ne naisetkin ovat siellä pitämässä hauskaa, eivätkä käyttämässä aikaa sönkötykseen. Eli siis jos löytyy joku potentiaalinen niin ei silloin tarvitse vongata, vaan lähetät lähetin, joka ottaa yhteyttä ko. henkilöön vaikka seuraavaan tapaan: "päivää, olen se ja se, soitan schollin puolesta. Scholl haluaa tavata."
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
pikkukatti kirjoitti:
Tuossa onkin syy miksen käy nykyään baarissa yksin juurikaan. Ehkä yhdellä joskus. Onhan se tietysti aika tylsää yksin, ja yleensä joku kännikala tulee selittämään omiaan siihen. Eikä tajuta ettei seura kiinnosta. Kerran piti livahtaa paikalta kun äijä meni vessaan, kerran taas baarin pitäjä heitti äijän pihalle. Sama juttu on usein jos on pelkästään tyttöjen kanssa liikenteessä.
Juu, itsekään en käy yksin baarissa juurikaan. Yhdessä vaiheessa harrastin jonkun verran sitä, mutta se on äärimmäisen tylsää, ellei törmää sattumalta tuttuun/tuttuihin. Syyt toki minulla hivenen eri, mitä sinulla, miehenä ei ole vastakkaisesta sukupuolesta sillä tapaa ongelmaa, ellei joku räkäposkella oleva iäkkäämpi eukko tule sitten jotain klähmimään.

Eli se syy on siis ihan puhtaasti se, että ei ole vaan mitään mieltä istua itsekseen baarissa (poislukien jos vaikka on luppoaikaa ennen junan lähtöä ja siemaisee oluen kuppilassa ja lukee vaikka lehden). En osaa ja osin en kait haluakaan yrittää vongata ketään baarissa,, olen oikeastaan lähestulkoot aina pitänyt sitä aika epämiellyttävänä tapana tutustua. Naisen asemaan kun kuvittelen, niin ei ole ehkä kauhean kiehtovaa, jos enemmän tai vähemmän kännissä oleva julli tulee jotain mukahauskaa heittämään, pillu mielessään. Toki jotkut osaa tehdä sen tyylillä ja niille kenties on suotu itsevarmuutta, ulkonäköäkin ja kenties massiakin normaalia enemmän, mutta suurin osa ei osaa.

Jos jotenkin ihan ex tempore tulee juttua jonkun neitokaisen kanssa baarissa, niin sitten tulee, siitä voisi ehkä kuvitella syntyvänkin vielä jotakin. Noin muutoin ei kyllä. Jos menen baariin, niin mukana tulee olla joku kaveri tai useampi tai vaikkapa velipoika ja sinne mennään heittämään läppää ja hyvällä tuurilla kenties törmäämään tuttuihin. Tietysti, jos ajattelee baarien yleistä hintatasoa, niin järkevintähän ja halvinta on kavereitten kanssa kännätä ihan vaan kämpillä, joten joku pointti baareissa on oltava, kun sinne mennään ja ei sitä "tapaus seksi" -kysymystä voida koskaan täysin poissulkea tässä kohtaa. Yksi kanava muiden joukossa mahdollisesti tehdä tuttavuuksia tulevaakin silmälläpitäen, koskaan kun ei voi tietää mitä tapahtuu ja keneen törmää. Pääasia lienee kuitenkin jonkinlainen sosiaalisuus noin yleisellä tasolla ja tietysti jos baari on siisti ja tyylikäs, niin siinä on oma romantiikkansa ja glamourinsa itsessäänkin.

Meni vähän asiasta sivuun jo, mutta kuitenkin.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
SamSpade kirjoitti:
Tässä se taas tuli todettua. Tikapuuteoria pitää paikkansa.
Mutta minäpäsä totean, että se ei pidä paikkaansa. Olen itse siitä elävä esimerkki. Teoria on siis kumottu aukottomasti.

Minulla on sellainen teoria, että kaikilla on Seat. Minulla on, teoria pitää siis paikkansa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
SamSpade kirjoitti:
Tässä se taas tuli todettua. Tikapuuteoria pitää paikkansa. Olet kuin oppikirja esimerkki siitä. Naiset usein väittävät ettei se pidä paikkaansa, jotkut miehekin jopa.. mutta.. totuus on tuolla:
http://www.laddertheory.com/
Kovasti jaksat tätä teoriaa lobata. Itse olen varmasti sitten se susiruma nainen, koska minulla on miespuolisia ystäviä, jotka tosiaan ovat ystäviä ilman mitään seksuaalisia tunteita. Ja kappas, kaiken lisäksi heteroja.
 
Suosikkijoukkue
TPS
jupster kirjoitti:
b) Viehättävän ja kauniin naisen kanssa ei voi olla pelkästään ystävä.

Lähin ystäväni on aivan helvetin hyvännäköinen nainen, siltikään ei koskaan ole mitään kummempia ajatuksia ollut. Homokaan en ole.

Koko teoria on täyttä paskaa.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Los Sin Nombre kirjoitti:
Lähin ystäväni on aivan helvetin hyvännäköinen nainen, siltikään ei koskaan ole mitään kummempia ajatuksia ollut. Homokaan en ole.

Koko teoria on täyttä paskaa.

Odotellaan vielä kymmenisen vuotta ja kerrot sitten miten kävi. Nimimerkillä kokemusta on.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
JV kirjoitti:
Odotellaan vielä kymmenisen vuotta ja kerrot sitten miten kävi. Nimimerkillä kokemusta on.
Lähimmistä ystävistäni, tuosta valiojoukosta, kaksi on viehättäviä naisia. Pitääkö minun höylätä nyt sitten molempia, että teoria saisi elinmahdollisuuden? Jos mitään ei tapahdu kymmeneen vuoteen, kuinka kauan pitää odottaa lisää?
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leon kirjoitti:
Lähimmistä ystävistäni, tuosta valiojoukosta, kaksi on viehättäviä naisia. Pitääkö minun höylätä nyt sitten molempia, että teoria saisi elinmahdollisuuden? Jos mitään ei tapahdu kymmeneen vuoteen, kuinka kauan pitää odottaa lisää?

LSN:lklä oli syntymä vuosi merkitty profiiliin. Mutta laittaisin rajan 35-40 ikävuosiin. Jos ei siihen mennessä tapahdu, niin ei sitten koskaan.
 

Sininen Lanka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Los Sin Nombre kirjoitti:
Koko teoria on täyttä paskaa.

Onhan tuossa teoriassa paljonkin asiaa. Ihminenkin on biologinen eläin. joka haluaa jatkaa geenejään parhaan mahdollisen kumppanin kanssa.

"Kaikki saa ja kaikilta saa, mutta kaikki eivät saa kaikilta"
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Los Sin Nombre kirjoitti:
Lähin ystäväni on aivan helvetin hyvännäköinen nainen, siltikään ei koskaan ole mitään kummempia ajatuksia ollut. Homokaan en ole.

Koko teoria on täyttä paskaa.

Kummempia? Mutta kuitenkin pientä rehellistä nahkahissiä hänen pakaroitaan hekumoiden? Olet niiiiiin kusessa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Noh noh. Herrasmies ei vonkaa, koska ne naisetkin ovat siellä pitämässä hauskaa, eivätkä käyttämässä aikaa sönkötykseen. Eli siis jos löytyy joku potentiaalinen niin ei silloin tarvitse vongata, vaan lähetät lähetin, joka ottaa yhteyttä ko. henkilöön vaikka seuraavaan tapaan: "päivää, olen se ja se, soitan schollin puolesta. Scholl haluaa tavata."

Ajantuhlausta. Omat aikeensa voi tehdä nopeamminkin selväksi, tosin sana "vonkaaminen" viittaa kyllä pitempiaikaiseen kidutukseen ja nimenomaan sönkötykseen. Hauskanpito menee kuitenkin mökötykseksi jos kontaktin ottaminen, suora lähestyminen, kysyminen tulkitaan jotenkin ilonpilaamisena, tosin seitsemän euron valkovenäläisten paikoissa "hauskanpito" tuppaa muutenkin olemaan teeskentelyä. Lähettitouhuja on syytä käyttää vain jos kyseessä on alkoholiton ilta tai muu vastaava kokoontuminen jossa kohde ei ole varmasti hakemassa tietoisesti seuraa.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Leon kirjoitti:
Lähimmistä ystävistäni, tuosta valiojoukosta, kaksi on viehättäviä naisia. Pitääkö minun höylätä nyt sitten molempia, että teoria saisi elinmahdollisuuden? Jos mitään ei tapahdu kymmeneen vuoteen, kuinka kauan pitää odottaa lisää?

Ei sinun ketään tarvitse höylätä. Riittää kun teet seuraavan harjoituksen: Menet illalla pimeässä peiton alle, varmistat ettei kukaan lue ajatuksiasi juuri sillä hetkellä, suljet silmäsi ja ajattelet läheisen ystäväsi alasti keittiön pöydälle. Olen kokeillut eikä aiheuttanut minkäänlaista säröä ystävyyteen, mutta ihan mukavaa oli.
 

scholl

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
tosin seitsemän euron valkovenäläisten paikoissa "hauskanpito" tuppaa muutenkin olemaan teeskentelyä.

Vaikka en ole koskaan juonut valkovenäläistä niin toisaalta myöskään ei tule varmaan ikinä eksyttyä paikkaan, missä Suomessa niin halvalla sellaisen saisi, joten vaikea sanoa, millaista se teeskentely sitten olisi.

Eiköhän ne tänä päivänä ala olla siinä yhdeksän euroa valtapaikoissa.

En ole ollut myöskään sellaisessa tapahtumassa, missä olisi heti tiennyt, että joku on hakemassa tietoisesti seuraa, enkä itse ole ollut koskaan hakemassa tietoisesti seuraa. Mielummin niin, että näen jonkun henkilön useamman kerran, jotta tiedän sen olevan asiallinen. Sen jälkeen voi jollain tavalla hoitaa etenemisen. Viitsi nyt ihan kenen tahansa tuntemattoman kanssa jauhaa.

edit. poislukien sellainen viaton pienimuotoinen keskustelu, mikä voi johtua siitä, että joku on vaikka saman pöydän ympärillä etc. Mutta siinä vaihdetaan vain kuulumisia, eikä yritetä mitään. Ja yökerhoissa missä on mökää niin ei siellä tapahdu sellaista. Ei siellä ketään huvita huutaa tuntemattomille
 
Viimeksi muokattu:

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Snakster kirjoitti:
Ei sinun ketään tarvitse höylätä. Riittää kun teet seuraavan harjoituksen: Menet illalla pimeässä peiton alle, varmistat ettei kukaan lue ajatuksiasi juuri sillä hetkellä, suljet silmäsi ja ajattelet läheisen ystäväsi alasti keittiön pöydälle.
Sori, tykkään siitä pöydästä ihan liikaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Vaikka en ole koskaan juonut valkovenäläistä niin toisaalta myöskään ei tule varmaan ikinä eksyttyä paikkaan, missä Suomessa niin halvalla sellaisen saisi, joten vaikea sanoa, millaista se teeskentely sitten olisi.
...
En ole ollut myöskään sellaisessa tapahtumassa,...
...
Ja yökerhoissa missä on mökää niin ei siellä tapahdu sellaista. Ei siellä ketään huvita huutaa tuntemattomille

Onko Suomen kokoisessa maassa oikeasti valtapaikkoja? Olen ajatellut että pitää mennä ainakin Tukholmaan asti, oletan että tarkoitit sitä, siellä toki valkovenäläisistä maksetaan kruunuissa.

Kyllähän etenkin baarireissujen suuntautuessa toiselle paikkakunnalle on nimenomaan mielenkiintoista ottaa kontaktia alkuasukaskimalaisiin. Mieluiten niihin ei ihan niin pinnallisiin. Jutustelun ei tarvitse olla huutamista tai sönkötystä jos oma ihmistuntemus riittää siihen että aistii mikä on ko. alkuasukkaalle tärkeä juttu. Minulle riittää samantyylinen ajattelu, avoimmuus ja kokeilunhalu, jos sieltä silmistä (, pebasta ja kaula-aukosta) paistaa se pirteys ja asenne. Kiltin tytön imagosta plussaa, rääväsuiden kanssa ei kestä hetkeäkään. Sitten vain mehuttelemaan...

Tuntemattomuus on parhaimmillaan upea juttu, on normielämän supersankariutta ilmestyä tyhjästä ja tyhjentää pöytä. Yhtä nopeasti voi sitten tarvittaessa häipyä, selittelemättä mitään turhia.
 

scholl

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Onko Suomen kokoisessa maassa oikeasti valtapaikkoja?

ajattelin valtapaikalla sellaista, missä nyt ihmiset käyvät. Siis ei mitään insideihmemestaa jossain.

Golden AWe kirjoitti:
Kyllähän etenkin baarireissujen suuntautuessa toiselle paikkakunnalle on nimenomaan mielenkiintoista ottaa kontaktia alkuasukaskimalaisiin.

Ei siinä kontaktissa sinänsä mitään pahaa ole. Jos joku seurue esim. alkaa juttelemaan oman seurueen kanssa futiksesta tms. jossakin ulkomailla. Se on ihan mukava jutella pikkaisen, mutta sellainen selkäänkiipeäminen tai joku muu pokailu on inhottavaa baareissa.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Alamummo kirjoitti:
Kovasti jaksat tätä teoriaa lobata. Itse olen varmasti sitten se susiruma nainen, koska minulla on miespuolisia ystäviä, jotka tosiaan ovat ystäviä ilman mitään seksuaalisia tunteita. Ja kappas, kaiken lisäksi heteroja.
tikapuu kirjoitti:
Criticism:I have lots of male friends who would never think of me that way blah blah blah.
Answer:Your friend doesn't find you attractive, or he's currently doing better, or he's gay or you're wrong.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Sniper kirjoitti:
Stereotyyppinen tilanne on että palaan vessasta ja pöydässäni on pikkaisen rohkeutta kerännyt kaveri. Ei esittele itseään ja alkaa välittömästi tai pienen makeilun jälkeen ylimieliseksi. Yleensä vedetään hatusta vielä joku dramaattinen täyttä paskaa oleva tarina, jolla Urpo yrittää osoittaa olevansa ihan erikoistapaus koko yökerhossa. Viimeistään tässä vaiheessa mulla palaa käpy. Ja jonkun silmissä olen taas mustasukkainen.

Viestiesi perusteella minulle aukeaa eteen kuva sinusta (tältä osin) kaverina, jolla todellakin on ongelma, jos ei mustasukkaisuuden, niin ehkäpä sitten itsetunnon tai ainakin tunteiden hallinnan kanssa? Vaikka tämä olikin kärkevästi sanottu, niin mieti nyt itsekin, miksi moisesta pitäisi käämit palaa? Jos toisen jutut tuntuvat tylsiltä tai läpinäkyviltä, niin on aika hemmetin monta muuta fiksumpaa tapaa reagoida asiaan. Kokeile vaikka huumoria seuraavalla kerralla, tai sitten vain asiallisesti ilmoitat, ettei seura kiinnosta? Jollakin tavalla ymmärtäisin suuttumuksen, jos tyttökaverisi lähtee noihin juttuihin mukaan ja tekee esim. sinusta pilaa, mutta silloinhan vika on tyttökaverissasi, ei siinä kolmannessa osapuolessa? Toisaalta ymmärrystä löytyy myös sille, että baarissa voi todellakin joutua tahtomattaankin tilanteeseen, jossa jotain känniääliötä joutuu ojentamaan. Olen joutunut itsekin tällaiseen tilanteeseen, jossa yksi idiootti alkoi kähmimään vaimoani, vaikka ensiksi vaimoni ja sen jälkeen vielä minäkin olimme hänelle ihan riittävän selkeäsanaisesti hänen jo aiemmasta käytöksestä huomauttaneet. Ihminen ei yleensä ole fiksuimmillaan kahden promillen humalassa ja jos lähtötasokaan ei ole turhan korkealla, niin kaikkea voi joutua tahtomattaankin kohtaamaan sosiaalisissa tilanteissa.

Mutta em ei poista sitä tosiasiaa, että minuakin huvittaa suunnattomasti sellaiset kaverit, jotka tärisevät raivosta, jos heidän tyttökaverin/vaimon kanssa juttelee baarissa. Sitä olen monta kertaa ihmetellyt, miten nämä naiset kestävät kyseisia janareita, mutta jatkoaika on paljastanut minulle aivan uuden seikan tästäkin. Monet naiset ilmeisesti pitävät siitä, että heidän poikaystävänsä ovat hiukan mustasukkaisia heistä. Se kun on niin söpöä ja osoitus aidosta rakkaudesta...

Sitä saa mitä tilaa, varsinkin baaritiskillä!
 
Prof. Puck kirjoitti:
Monet naiset ilmeisesti pitävät siitä, että heidän poikaystävänsä ovat hiukan mustasukkaisia heistä. Se kun on niin söpöä ja osoitus aidosta rakkaudesta...

Kyllä se monella naisella näin on. Kyllä näkee myös naisia, jotka todellakin haluavat nähdä miehensä taistelevan heistä fyysisesti. Itse olen sen koulukunnan kavereita, jotka toivovat naisen lähtevän pois elleivät osaa valita. Kuitenkin.. terve mustasukkaisuus on naisten mielestä monesti hyvästä ja heistä monesti tuntuu imartelevalle, että toinen osoittaa huomiota. Ei sen tarvitse olla raivosta tärisemistä eikä läheskään kaikki naiset siitä pidä. Toiselle riittää, että tekee selvän eleen (ilman raivoa tai väkivaltaa), että tuntematon varmasti huomaa kyseessä olevan pariskunnan. Omat rouvani on aina tosin huomauttaneet tästä itse ennen kuin mitään kummempaa ehtii tulla, mutta kaikki humalaiset eivät aina naisen sanaan usko. Tällöin rouvani pitää minua ainakin ritarina, kun paikalle tullessani en räyhää vaan otan tilanteen tai rouvani haltuun :D

Tuon ylläolevan voi ymmärtää väärinkin, mutta varmasti ymmärsitte mitä tarkoitan. Jotenkin tuntuu, että Sniper ei tarkoita sitä, että mykkäsuuna alkaa vapisemaan raivosta, jos joku juttelee hänen rouvalleen, vaan sitä, että hän tekee selväksi (rouvansa ehkä myös) olevansa tämän seurassa ja humalainen jatkaa iskua, jolloin käämi palaa välittömästi. Sniper voi korjata, jos olen väärässä. Itse ymmärrän sellaisen käytöksen täydellisesti, vaikka itse toiminkin toisin 99% tapauksissa. Toisaalta saattaa se itselläkin naksahtaa jonkun mielestä mitättömässä tilanteessa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen kuitenkin.

Proffessoorin kanssa kuitenkin olen samaa mieltä siinä, että huvittaa suunnattomasti ihmiset, jotka vetävät herneen nenään jo siitä, että joku yrittää aloittaa keskustelua heidän rouvansa kanssa. Jos taas keskustelu ei toista osapuolta kiinnosta ja se vain jatkuu vaikka asiasta huomattaisi, on eri asia.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Peesaan Puckia, mutta myös kassarilegendan, Tretjakin, näkemys on looginen.

Itse taas en jaksa naisia, jotka kaipaavat mieheltään jotain machomiehen rituaaleja, jolla taistellaan omasta naisestaan niinkuin kivikaudella. Ei tuolla tasolla tarvitse olla. Kyllä muut asiat saavat luvan olla edellä.

Toinen pointti, joka tuli jo aiemmin esille on sitten se, että jos tilanne näyttää siltä että gimma juttelee mielellään sen toisen hemmon kanssa, niin ehkä omassa suhteessa on hommat pielessä ja syytä olisi etsiä itsestään. Jos taas on näitä tilanteita, että joku tunkee väkisin seuraan ja urputtaa, niin yhtä hyvin voi lähteä vetämään. Vaikka on kyllä aina yhtä väsynyttä, että on todella tuotakin porukkaa, jotka vaan väkisin haluavat tunkea seuraan. Mutta sitten on paljon näitä semituttu-keissejä, jossa tutun tuttu tulee pöytään jne. Niissä olen nähnyt aivan liikaa käämienpalamista. Jos joku mies on tyylikäs ja kohtelias ja juttelee myös seurueen naisten kanssa, niin on se jumalauta naurettavaa alkaa siinä kihisemään. Näissä kohdissa on muuten myös suositeltavaa, että jos alkaa uhkailemaan turpaanvetämisillä tai muilla miehuudenosoituksilla, niin kannattaa varmistaa ettei "vastustaja" ole sinua taitavampi alalla. On kyllä saanut makeat naurut kun macho naisensapuolustaja onkin parilla lukkoliikkeellä maantasolla laskemassa purkkapalojen lukumäärää. Mitenkäs miehensä urhoollisuutta peräänkuuluttama ja sen perusteella miestään arvostava nainen, tämän naurettavan episodin jälkeen miestään katsoo? Nämä siis tilanteissa missä se uhoilu on aivan turhanpäiväistä.

Edelleenkin olen myös sitä mieltä, että ei "joku homo" joka tulee iskemään syvällisillä jutuilla muijaasi pitäisi olla mikään uhka? Miksi siis käyttäytyä niin, ellei takaraivossa homma ole pois hanskasta.

Baarissa notkuminen on muutenkin jyrkästi yliarvostettua. Mikä pointti siellä on hengata, jos ei halua yhtään sosiaalista kontaktia kenenkään muun ihmisen kanssa ja haluaa olla tasan tarkkaan niiden kolmen oman kaverinsa kanssa? Aivan yhtä hyvin voi olla jonkun tyylikkäällä kotisohvalla hyvän musan keskellä, ja takuuvarmasti hyvässä seurassa. Baarissa saa vain huutaa desibelien yli ja hengittää mahdollisimman paskaa ilmaa.


MACK
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Kyllä se monella naisella näin on. Kyllä näkee myös naisia, jotka todellakin haluavat nähdä miehensä taistelevan heistä fyysisesti. Itse olen sen koulukunnan kavereita, jotka toivovat naisen lähtevän pois elleivät osaa valita. Kuitenkin.. terve mustasukkaisuus on naisten mielestä monesti hyvästä ja heistä monesti tuntuu imartelevalle, että toinen osoittaa huomiota. Ei sen tarvitse olla raivosta tärisemistä eikä läheskään kaikki naiset siitä pidä. Toiselle riittää, että tekee selvän eleen (ilman raivoa tai väkivaltaa), että tuntematon varmasti huomaa kyseessä olevan pariskunnan.

Samaa mieltä. Liittynee eniten viettiin sellaista määrätietoista miestä kohtaan..."joka osaa ottaa ohjat käsiinsä". Toisilla miehillä se on asiallista, hillittyä määrätietoisuutta jossa pyydetään häirikköä poistumaan, toisilla "perusäijämäisyyttä" jossa käsketään painua vittuun, toisilla se menee jopa nyrkinheilutteluksi...ja on sitten kimalaisesta kiinni minkälainen reviirinsuojelu vakuuttaa häntä eniten, "normaalille" ylilyönnit suojelussa aiheuttavat jo negatiivisen reaktion. Jos taas mies on välinpitämätön tai ei uskalla reagoida, sekin aiheuttaa helposti negatiivisen reaktion.

Mack kirjoitti:
Itse taas en jaksa naisia, jotka kaipaavat mieheltään jotain machomiehen rituaaleja, jolla taistellaan omasta naisestaan niinkuin kivikaudella. Ei tuolla tasolla tarvitse olla. Kyllä muut asiat saavat luvan olla edellä.

Kuten tuossa edellä kirjoitin, tämä liittynee siihen määrätietoisuuden kaipuuseen. Parempi tosin pitäytyä tuossa hillityssä versiossa, mutta joka tyylille löytyy aina faninsa tyttöjen joukosta..

Mack kirjoitti:
Baarissa notkuminen on muutenkin jyrkästi yliarvostettua. Mikä pointti siellä on hengata, jos ei halua yhtään sosiaalista kontaktia kenenkään muun ihmisen kanssa ja haluaa olla tasan tarkkaan niiden kolmen oman kaverinsa kanssa? Aivan yhtä hyvin voi olla jonkun tyylikkäällä kotisohvalla hyvän musan keskellä, ja takuuvarmasti hyvässä seurassa. Baarissa saa vain huutaa desibelien yli ja hengittää mahdollisimman paskaa ilmaa.

Totta. Kotibileet muutenkin kunniaan. Vaatisi vaikka oman ketjunsa...miksi jopa hyvistäkin bileistä on pakko aina vääntyä baariin, etenkin jos bileporukassakin on sekä kimalaisia että hyviä jannuja?
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sniper kirjoitti:
Joo ja ei. En nyt ilmeisesti osaa oikein selittää. Sinänsä humalaisen iskuyritystä voin seurata vaikka vierestä huvittuneena kunhan nyt ei ihan ronkkimiseksi mene. Ihan samoin selväpäisten kohdalla, tottahan sinkun pitää etsiä sitä seuraa ja ainahan baarissa on varattuja joukossa.

Mutta jos huomaan samassa tilanteessa halveksuvaa/ylimielistä/epäkunnioittavaa tms. asennetta itseäni kohtaan, niin siltä pohjalta mun on vaikea toimia kovin asiallisesti itsekään.
Siis heräät reagoimaan vasta siinä vaiheessa, kun sinua kohdellaan epäkunnioittavasti.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Mack kirjoitti:
Baarissa notkuminen on muutenkin jyrkästi yliarvostettua. Mikä pointti siellä on hengata, jos ei halua yhtään sosiaalista kontaktia kenenkään muun ihmisen kanssa ja haluaa olla tasan tarkkaan niiden kolmen oman kaverinsa kanssa? Aivan yhtä hyvin voi olla jonkun tyylikkäällä kotisohvalla hyvän musan keskellä, ja takuuvarmasti hyvässä seurassa. Baarissa saa vain huutaa desibelien yli ja hengittää mahdollisimman paskaa ilmaa.

Allekirjoitan. Varsinkin jos puhutaan pariskunnan tekemistä niin IMO baariin meneminen kahdestaan on sitä vähemmän järkevintä puuhaa. Ainakin jos sitä tapahtuu usein. Kahdestaan voi viettää aikaa niin paljon paremmin ihan jossain muualla. Ja myös yksinkin. Itse ainakin valitsen mielummin pullon punaviiniä ja hyvää syömistä & musaa kuin baarin savut ja desibelit. Livemusa tietenkin erikseen, mutta se perus lauantai-ilta Onnelassa tms.
 

Ender00

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
koska minulla on miespuolisia ystäviä, jotka tosiaan ovat ystäviä ilman mitään seksuaalisia tunteita.

Olet kaikenlisäksi ajatusten lukijakin?

Minullakin on (ollut) paljon hyviä naispuolisia ystäviä. Joita ehdottomasti olen ajatellut myös seksuaalisessa mielessä. Toki, kuten kuka hyvänsä, osaan esittää myös vilpitöntä ystävää, joten tuskin ovat irstaita ajatuksiani huomanneet.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Goldenin ja Tumpen kanssa täysin samaa mieltä.

Se on todellakin aivan oma juttunsa, kun on oikeasti pirun hauskoja bileitä ja hienoa porukkaa, mutta sitten jotkut valopäät ovat jo viikkoja sitten päättäneet sen illan ohjelman, eli lähdetään puoleksi tunniksi jonottamaan sitä, että päästään tönimään toisia melun ja ruuhkan keskelle. Usein olen huomannut, että esim. 10 hengen porukasta ehkä vain pari on halukas lähtemään, ja olenkin viime vuosina ottanut tehtäväkseni asettua ehdottamaan sitä klassista "jos jäädäänkin tänne, koska eikös nyt ole ihan kivaa", sieltä sitten saa pari kiukkuista katsetta, mutta hei, ei kaikkia voi voittaa. Se toimii pää-asiassa todella hyvin, ihmisjoukot ovat kuitenkin aika tyhmiä ja helposti johdateltavissa, sen nyt pelkkä maailmanhistoriakin osoittaa, eli rohkeasti vaan ottamaan liiderin viittaa päälle, niin tulee hauskempi ilta.

Joo, kyllä kahdestaan ajan viettäminen on aivan eri tasolla, kuin jossain yökerhossa. Toimii se varmaan välillä jonain mausteena, mutta todella harkituin väliajoin. Mielenkiintoista, että jotkut käyvät joka hemmetin viikonloppu ja silti usein sivullisena huomaa miten se toiselle osapuolelle saattaa olla melkoista pakkopullaa.


MACK
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös