Naisasiat

  • 7 531 543
  • 26 610

scholl

Jäsen
Veijari kirjoitti:
Kuka mitenkin, toinen voi kokea pettämiseksi jo ensimmäisten treffien jälkeisen hairahduksen ja toinen vasta kun pappi on lausunut aamenen.

Niin mutta jokainen toimikoon sitten oman käsityksensä mukaisesti, mutta pysytkö kannassasi, että mies jotenkin virallisesti ilmoittaa naiselle olevansa vain yhden kanssa? "huomenta, olen muuten tästä lähtien vain yhden kanssa"
 

Veijari

Jäsen
Veijari kirjoitti:
Vasta kun menet jollekin kimalaiselle "lupaamaan"...

Laitetaan tuohon lainausmerkit niin ei mene pilkun nussimiseksi. Millä tavoin sitten tämä "lupaus" tai parisuhteen aloittaminen osoitetaan ja missä vaiheessa menee pettämiseksi, onkin sitten tulkintakysymys, kunkin parin ja yksilön kohdalla varmasti erilainen. Veteen piirretty viiva tämäkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mielestäni tuo lupaaminen voi olla myös eleellistä. Sellaista miten käyttäytyy ja toimii. Esim. kiihkeät suudelmat ja jatkuva halailu ja muut toiminnot, jotka viestittää, että suhtautuu toiseen ihmiseen jotenkin spesiaalilla tavalla. Sanattomat eleet ja vihjeet on usein sanoja voimakkaampia lupauksia.

Omakohtaisesti näen, että olen todella yhdessä naisen kanssa sitten, kun sanon rakastavani häntä. Sitä ennen en tuota sanaa käytä, ennen kuin tiedän varmasti, että kyseessä on ihminen jonka kanssa tahdon elää mahd. loppuikäni.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Eiköhän ole enemmän kyse siitä, että jos joku kokee seurustelevansa jonkun kanssa niin silloin toisen kanssa oleminen on pettämistä.

Mielestäni tämä oli juuri oikein määritelty. Niin kauan kuin kyse on vain vokottelusta tai tapailusta, eikä esim. fyysisestä suhteesta, viikonlopuista toisen luona, ja kesäyön uinneista alasti autiolla uimarannalla, on myös vapaa tapailemaan/lääppimään/pistelemään muita jos kerran tilaisuus osuu kohdalle, vaikka siitä varmasti moni vetäiseekin herneen nenään. Olisi itse anta(utu)nut aiemmin :)

Se, että on jo tavannut yhden, mutta käynyt jonkun toisen luona kylässä "odotusaikana" ei ehkä ole sitten enää mikään vuosisadan rakkaustarina, mutta kyllä se kuumotus ja läheisyydenkaipuukin, sen tuhlailu on aika hölmöä. Elämä on tarkoitettu elettäväksi ja miesmehut imettäväksi!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
"huomenta, olen muuten tästä lähtien vain yhden kanssa"
Tämä kuulostaa aika kivalta. Siinä tosin jää auki vielä se, kuka se 'yksi' on. Ikäväksi sen tekee jos sen hetkinen keskustelukumppani ei sitten olekaan se 'yksi'.

Eiköhän tuo pettäminen ole omantunnon kysymys enemmän kuin mitään muuta. Vai haetaanko omantunnon ääni nykyään täältä?

Sä olet, Freeshi, todella yhden naisen kanssa sitten, kun syöt sen tarjoamaa homejuustoa :)
 
Ted Raikas kirjoitti:
Omakohtaisesti näen, että olen todella yhdessä naisen kanssa sitten, kun sanon rakastavani häntä. Sitä ennen en tuota sanaa käytä, ennen kuin tiedän varmasti, että kyseessä on ihminen jonka kanssa tahdon elää mahd. loppuikäni.

Vähän sama, mutta lisäänpä tuohon vielä sen, että sen jälkeen en tuota käytä. Kerrasta pitää uskoa. Noh.. eihän ne ikinä usko (tässä tapauksessa tietenkin se) ja joutuu kerta toisensa jälkeen jaarittelemaan tuota tyhjää ja kulunutta lausetta, ihan kuin se muuttuisi paremmaksi, jos sen joka päivä sanoo. Pitää kuitenkin ymmärtää tunnepuolen asioita paremmin ymmärtäviä eli naisia, ja sanoa se silloin tällöin. Tahtoo vain tuollaiset itsestään selvät lausahdukset unohtua, kun se on niin selvä asia.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
tant gredulin kirjoitti:
Sä olet, Freeshi, todella yhden naisen kanssa sitten, kun syöt sen tarjoamaa homejuustoa :)

Sanoisin että kun tavara alkaa homehtua, on se syytä heivata pois.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nämä mustasukkaisuusasiat ovat hankalia. Itse olen kai siinä onnekkaassa kastissa, jolle mustasukkaisuus ei kuulu luonteeseen sitten millään. Tässä vuosien varrella on kuitenkin tullut nähtyä niin pöyristyttäviä ilmiöitä mustasukkaisuuden verukkeella, että se vetää oikeasti vakavaksi. Olen huomannut miten naispuolisten ystävieni kivat jätkäkaverit ovat muodostuneet väkivaltaisiksi mielipuoliksi, jotka käytännössä sekoavat. Ja ne syyt ovat järkyttävän vähäpätöisiä. Tai naisia, jotka haluavat omistaa toisen hintaan mihin hyvänsä, kontrolloida jokaista asiaa, eivätkä myöskään salaa sitä. Vierestä kun tuota katsoo, niin usein miettii miten ihmiset voivat sietää toisiltaan tuollaista? Ei kai rakkaus voi olla niin vahvaa siinä vaiheessa kun rinnalle iskeytyy vastenmielisiä sivuvaikutuksia?

Pahimmillaan mustasukkaisuus on paha sairaus, pahimmat keissit kuten nämä Björkqvistit ovat tietenkin ääripäätä, mutta yksikin sellainen on liikaa.


MACK
 

scholl

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
Mielestäni tuo lupaaminen voi olla myös eleellistä. Sellaista miten käyttäytyy ja toimii. Esim. kiihkeät suudelmat ja jatkuva halailu ja muut toiminnot, jotka viestittää, että suhtautuu toiseen ihmiseen jotenkin spesiaalilla tavalla. Sanattomat eleet ja vihjeet on usein sanoja voimakkaampia lupauksia.

Itse en kyllä muista halanneeni koskaan ketään muuta kuin tahattomasti tai kännissä sen kummemmin tarkoittamatta. Toki olen ottanut vastaan halailuja, mutta se on sellaista vastenmielistä toimintaa kun selkääntaputtelijat tulevat halailemaan aina silloin tällöin. Mutta ei kai mies nyt naista halaa ja suuteluhan on osa seksiä. Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että se olisi ollut lupaus jostakin. Paljon sitä näköjään oppii uutta.
 

scholl

Jäsen
Ei se ole mustasukkaisuutta, jos ojennat henkilöä, joka tulee häiritsemään pöytään tai keskeyttämään keskustelua. Kyllä sukupuolesta riippumatta voi ihan hyvällä omallatunnolla sanoa kohteliaasti tunkeutujalle, että tälle käy hyvin huonosti, jos ei lähde pois hyvin nopeasti.
 
Sniper kirjoitti:
Totuus on, etten siedä esimerkiksi yökerhossa pöytäämme tulevaa homoa/vässykkää joka lässyttää jotain mukahenkevää ja siinä ohessa alkaa jollain tasolla väheksymään mua. Vaikka kuinka tekis sen tiedostamatta, niin primitiivireaktio seuraa enkä edes sitä peittele. Eikä haittaa vaikka kuinka pitäis mua luolamiehenä.

Sama vika. En tosin ala turpaan mättämään enkä elämää pitämään, mutta kun huomaa, että joku tiedostetusti alkaa kääntämään rouvan kanssa muka henkevää keskustelua unohtaen oman paikalla olon, alkaa keskustelu olemaan päätöksessään. Onneksi tosin muijakin huomaa tuollaiset aika hyvin.

Tässä kun on vuosia yhdessä oltu, niin on monasti yritetty naista iskeä vierestä ja ihan häpeilemättömän suoria ehdotuksiakin olen päässyt todistamaan. Ei ne ole ikinä haitanneet mua, mutta kaikki tommonen kieroilu ja lipevä toiminta on ihan perseestä.

Vahinkoja sattuu, eikä kaikki ravintolassa tiedä (varsinkaan kännissä), että jollakin on jo seuraa. Ei siinä ole mitään pahaa. Eri asia tietenkin, jos alkaa vielä ihmettelemään sen jälkeen, kun joko itse tai yleensä rouva ehtii ilmoittamaan, että parempaa seuraa on jo mukana. Mutta tulihan sitä poikamiehenä yritettyä itsekin baarissa jututtaa tuntemattomia ja joskus he olivat varattuja. Silloin herrasmies vaihtaa kätevästi kiinnostuksensa joko takaisin kavereihin, toisiin naisiin tai sitten ihan viinaan.
 
Suosikkijoukkue
Hifk
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Sama vika. En tosin ala turpaan mättämään enkä elämää pitämään, mutta kun huomaa, että joku tiedostetusti alkaa kääntämään rouvan kanssa muka henkevää keskustelua unohtaen oman paikalla olon, alkaa keskustelu olemaan päätöksessään. Onneksi tosin muijakin huomaa tuollaiset aika hyvin.



Vahinkoja sattuu, eikä kaikki ravintolassa tiedä (varsinkaan kännissä), että jollakin on jo seuraa. Ei siinä ole mitään pahaa. Eri asia tietenkin, jos alkaa vielä ihmettelemään sen jälkeen, kun joko itse tai yleensä rouva ehtii ilmoittamaan, että parempaa seuraa on jo mukana. Mutta tulihan sitä poikamiehenä yritettyä itsekin baarissa jututtaa tuntemattomia ja joskus he olivat varattuja. Silloin herrasmies vaihtaa kätevästi kiinnostuksensa joko takaisin kavereihin, toisiin naisiin tai sitten ihan viinaan.

Kerran oltiin tyttöystäväni Eevan kanssa tansseissa, yksi kaveri tuli hakemaan Eevaa tanssimaan, (olin käymässsä vessassa, oli pakko mennä kun oli niin kova hätä) no siellä se yritti tyttöystävääni lattialle, menin vaan paikalle ja sanoin, että annan turpaan jollei lähde pois. No huomasin että se olikin hyvä konsti jos joku alkaa tulemaan toisen tyttöystävän luokse ehdottelemaan, ei sellainen ole sopivaa.

Pastori punaisissaan
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ted Raikas kirjoitti:
Peesaan girlzillaa ja totean, että väärin et ole tehnyt. Olet ainoastaan tehnyt alustavaa tutkimustyötä jonkun pysyvemmän asian vuoksi. Et siis pettänyt, koska et ole sitoutunut vielä keneenkään. Tosiaan, siinä vaiheessa kun annat toiselle naisihmiselle ymmärryksen, että olet vakavissasi kiinnostunut hänestä, tilanne muuttuu oitis. Silloin on katkaistava yhteydet siihen toiseen naiseen, tai ainakin tehtävä selväksi, että olet kovaa vauhtia menossa varatun statukseen.

Kahden naisen välillä pomppiminen ei varmaan ole kauhean fiksua ja pidemmän päälle turvallistakaan. Voi käydä niin, että menettää molemmat ja jää oksalle vinguttelemaan.

Valitset sitten kumman valitset, niin eihän hänen edes tarvia tietää, että tapailuvaiheessa olet käynyt aidan toisella puolen.

Joo kyllähän tää morkkis vieläkin päälle painaa, mutta kohta pitäs lähteä tän ensimmäisen kanssa ulos, noh tämän suhteen odotukset onkin vähän suuremmat kuin sen toisen.

Ainoa mikä tuossa nyt harmittaa, on se, että kyseinen nainen kenen luona eilen olin, on ainejärjestömme hallituksen entinen pj joka siis tavallaan pystyy halutessaan estämään pääsyn minulta hallitukseen. Noh kattellaan...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos joku siis puhuu naisellenne, jonka ilmeisesti omistatte, niin uhittelette turpaanvetämisellä?

Itse olin joskus tanssilattialla, missä vanha tuntemani gimma tuli kysymään kuulumisia, parinkymmenen sekunnin päästä hänen jätkäkaverinsa kaveri tuli kertomaan, että tuolta tulee kohta viisi jätkää(en koskaan tiennyt olevani niin uhkaava ilmestys että hakkaamiseeni tarvitaan peräti viisi torveloa) vetämään sua turpaan, jollet lopeta. Kerroin pellelle tiukkaan sävyyn mikä on homman nimi ja tyttö selitti samaa, ja johan alkoi kaveri taputtelemaan selkään ja olemaan niin kaveria, itse lähinnä katsoin junttia niinkuin idioottia. Sanoin tytölle, että valitettavasti ei mene hyvin jos poikakaveri on sorttia joka seisoo baaritiskillä ja lähettää kaverinsa uhittelemaan jotakuta parin vaihdetun sanan jälkeen.

Tuo kertoo pääosin aina siitä yhdestä ja ainoasta asiasta, eli oma itsetunto ei vain ole mistään kotoisin. Kun istut jossain sohvalla ja joku sortuu rikkomaan lakia ja puhumaan tyttöystävällesi, niin mitä vitun pelättävää sulla on? Eikös sun tyttöystäväs ole sinuun lääpälläsi? Takaraivossa ilmeisesti jyskyttää karmea menetyksen pelko tai muu oma demoni, kun äiti tai isi ei aikoinaan rakastanut tarpeeksi? Jos mimmisi innostuu muiden juttuseurasta, niin katso peiliin.


MACK
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että se olisi ollut lupaus jostakin. Paljon sitä näköjään oppii uutta.
Ok, ehkä selitin hieman epäselvästi. Eihän halaaminen itsessään ole tietenkään lupaus mistään, halaan itse ihmisiä tuon tuostakin ihan ystävyyden ja vilpittömyyden eleenä. Ei siinä mitään. Nyt on kuitenkin kyse hellyydenosoituksista, mistä puhuin, sillä millä tavalla syleilee ja näyttää läheisyyttään toiselle. Meinaan, jos on kyse aika puhtaasti seksiin painottuvasta suhteesta, niin uskoisin, että en itse ylimääräiseen hellyyteen osaisi taipua. Siinä olisi enemmän tai vähemmän kyse siitä aktista ja jostain eläimellisestä suorituksesta. Eli tuskin ylimääräisen paljon suuteluja ja syleilyjä, mitä nyt välttämättömimmät.

Tämä on tietysti vain oma näkemykseni, mutta voimakas intiimi halaaminen liittyy minulla luottamukseen ja vahvaan kiintymykseen.
 
Mack kirjoitti:
Jos joku siis puhuu naisellenne, jonka ilmeisesti omistatte, niin uhittelette turpaanvetämisellä?

Jotkut uhittelevat.. kaikki eivät missään nimessä.

Tuo kertoo pääosin aina siitä yhdestä ja ainoasta asiasta, eli oma itsetunto ei vain ole mistään kotoisin. Kun istut jossain sohvalla ja joku sortuu rikkomaan lakia ja puhumaan tyttöystävällesi, niin mitä vitun pelättävää sulla on? Eikös sun tyttöystäväs ole sinuun lääpälläsi? Takaraivossa ilmeisesti jyskyttää karmea menetyksen pelko tai muu oma demoni, kun äiti tai isi ei aikoinaan rakastanut tarpeeksi? Jos mimmisi innostuu muiden juttuseurasta, niin katso peiliin.

Itsellä ainakin rouva vetää herneet nokkaan, jos katselen vierestä ja joku ei tajua, että hän sanoo olevansa jo minun seurassa. Eipä siinä.. enpä katsoisi itsekään itseäni, jos en olisi rouvastani sen vertaa kiinnostunut etten mainitsisi asiaa millään tavalla, jos häntä isketään. Meillä on tosin tapana nauraa ensin, että rouvalla on jo seuraa (paitsi jos joku nyt yrittää pystyyn raiskata). Jos taas joku jatkaa lääppimistä tai tunkeilua tämän jälkeen, olen mielestäni velvollinen käskyttämään. Ainakin rouva vetää minua kotona turpaan, jos jätän hänet "oman onnensa nojaan".
 

scholl

Jäsen
Mack kirjoitti:
Jos joku siis puhuu naisellenne, jonka ilmeisesti omistatte, niin uhittelette turpaanvetämisellä?

Ei kai sillä ole merkitystä, että omistaako vai ei, vaan tilanne on se, että jos ihmisillä on keskustelu käynnissä niin ei siihen tulla väliin mitään sönköttämään. Odottakoon, että keskustelut on käyty. Itse olen kyllä uhkaillut sekä naisia, että miehiä, jotka ovat tulleet jotain mussuttamaan. Useimmiten keskeyttäjät ovat humalaisia kaikenlisäksi. Ei siinä tarvitse olla millään tavalla väkivaltainen, vaan tuoda selville, että toinen on tehnyt virheen ja sanoa, että käy huonosti, jos tämä ei ole kadonnut sekunnissa.

Itse kyllä ihmettelen, että mikä tarve jengillä on ylipäätänsä mennä ravintoloissa ihmisille mussuttamaan. Joisivat vaan sitä juomaa ja juttelisivat omien kavereidensa kanssa.
 

scholl

Jäsen
Pula-ajan Tretjak kirjoitti:
Jos taas joku jatkaa lääppimistä tai tunkeilua tämän jälkeen, olen mielestäni velvollinen käskyttämään. Ainakin rouva vetää minua kotona turpaan, jos jätän hänet "oman onnensa nojaan".

Ai jatkaa lääppimistä? Naiset ovat kyllä aika pihalla, kun suostuvat lääppimisen aloittamiseen. Itse en ainakaan hyväksy sitä, että joku alkaa minua lääppimään alunperinkään. Naisilla tämä on ilmeisesti erilaista. Eivät tajua, mikä on henkilökohtainen koskemattomuus. Jos olisin nainen, enkä uskaltaisi uhkailla puolta isompia urpoja kuten nyt niin tökkäisin jokaista lääppijää tainnutuspistoolilla.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
scholl kirjoitti:
Itse kyllä ihmettelen, että mikä tarve jengillä on ylipäätänsä mennä ravintoloissa ihmisille mussuttamaan. Joisivat vaan sitä juomaa ja juttelisivat omien kavereidensa kanssa.
Sama. Todella käsittämätöntä kun ei saa vetää viinaa rauhassa / kavereidensa kanssa. Itse en ainakaan maksa siitä hyvästä sisään raflaan x määrää euroa, että joudun kuuntelemaan jonkun urpon paskan jauhamista.
 
scholl kirjoitti:
Ai jatkaa lääppimistä? Naiset ovat kyllä aika pihalla, kun suostuvat lääppimisen aloittamiseen. Itse en ainakaan hyväksy sitä, että joku alkaa minua lääppimään alunperinkään. Naisilla tämä on ilmeisesti erilaista.

En nyt tarkoittanut sanalla sitä, mitä sinä tarkoitat ilmeisesti. Vika on sinänsä oma, koska selitin asian huonosti. Tarkoitin lähinnä verbaalisia asioita, jotka pitää sinänsä sietää aluksi, koska kyseessä monesti on väärin käsitys. Jos taas ei selkeästä ilmoituksesta huolimatta osaa lopettaa niin tunnen velvollisuudekseni puuttua. Ja onpa rouva itsekin sanonut suoraan, miten tulee hänen mielestään tällaisessa tilanteessa toimia. En ole ensimmäisenä kajauttamassa nyrkillä ketään päähän, mutta en näe asiassa mitään ihmeellistä, jos näin joissain tapauksissa käy. Itse ei ole tarvinnut vielä ketään kumauttaa, ihmiset tahtovat uskoa satakiloista läskiä ihan ystävällisellä (tai vähemmän, joskus on joutunut sanomaan pahasti) huomautuksella. Baarissa olen kuitenkin ollut töissä ja olenpa joutunut kantamaan pihalle väkisin sellaisia, jotka eivät yksinäisen naisen huomautuksesta ota opikseen vaan alkavat suorastaan tunkeilla siihen henkilökohtaisen koskemattomuuden piiriin. Omalle kohdalle ei ole sattunut kertaakaan paikalla ollessa, ettei joku olisi tajunnut lopettaa iskemistä siihen paikkaan, kun huomaa rouvani olevan miesseurassa jo. Tai no.. kerran kävi, mutta reipas pyöräytys tanssilattiaa pitkin riitti lopettamaan, mutta siinäkin tuli ensin todettua tungettelijalle, että nyt olisi aika painua vittuun. Ei uskonut ja kävi käsiksi rouvaan. Itse reagoin välittömästi, mutta siinäkin vaikutti lopuksi siltä, että kaveri halusi enemmän tappelua kuin rouvaa. Mietittyään naamallaan tilannetta päätyi kuitenkin siihen vaihtoehtoon ettei tappeleminenkaan välttämättä olisi ollut hänen kannaltaan hauskaa.

Mutta pointti itselläni on se, että jos joku sattuu jotain kännipäissään naiselle ehdottelemaan, ei se ole mielestäni mitenkään omituista. Yleensä kyseessä on iskuyritys, eikä siinä tiedetä mahdollisesta jo olemassa olevasta kavaljeeristä mitään. Virheitä sattuu. Mutta välittömästi tämän tiedon saatuaan pitäisi jokaisen ymmärtää jättää neiti-ihmiset rauhaan. Onhan toki niitäkin naisia, jotka suorastaan etsivät toisten miesten seuraa omansa läsnäollessa, saadakseen aikaan primitiivisen mittelön vahvemmuudesta. Olenpa kuullut sellaisestakin, että olisi lähtenyt vahvemman mukaan :D
 

scholl

Jäsen
lunar kirjoitti:
Itse en ainakaan maksa siitä hyvästä sisään raflaan x määrää euroa, että joudun kuuntelemaan jonkun urpon paskan jauhamista.

Tunnen yhden tuollaisen tuossa mielessä urpon kaverin. Tosin hänen vaimonsa on nyt kieltänyt häneltä alkoholin käytön kai loppuiäksi. Jokatapauksessa aiemmin hän lähti aina esim. terassilta pöydästä ja meni jauhamaan johonkin tuntemattomien pöytään ja jakoi siellä käyntikorttiaan hetken päästä joillekin urpoille jätkille. Samoin diskoissa oli pakottava tarve mennä jauhamaan jollekin ihan perttijätkille. Joskus halusi esitellä minulle jotain juuri tavattuja spedejä. Joskus "tappelimme" siitä hyvästä, kun minua ei kiinnostanut tutustua johonkin täysurpoon, vaan olin kavereiden kanssa pitämässä hauskaa, enkä halua siitä illasta lohkaista aikaa urpoille.

edit. tämän kaverin vaimokin kertoi minulle muutaman kerran, että häntä harmittaa se, kun jos ovat yhdessä liikenteessä ja mies katoaa tuntemattomille juttelemaan
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kovin mielenkiintoinen tuo AnaMasan tikapuu-teoria. En kyllä suoralta kädeltä sitä hylkäisi, mutta en täysin allekirjoitakaan. Mielestäni:

a) ns. susiruman naisen kanssa (tai sellaisen mikä ei herätä mitään seksuaalisia tunteita) voi olla ystävä.

b) Viehättävän ja kauniin naisen kanssa ei voi olla pelkästään ystävä. Jossain vaiheessa sitä alkaa jokatapauksessa miettimään "entä jos". Vaatii todella paljon itsekuria ja päättäväisyyttä, jotta tälläinen ystävyys voisi jatkua. Ystävien kesken taas ei pitäisi olla tukahdutettuja tunteita.

Mulla on naispuolisia ystäviä, mutta näihin kaikkiin pätee tuo ensimmäinen kohta. En tunne heitä kohtaa mitään seksuaalista enkä ole koskaan edes ajatellut moisia. Se, että jokainen mies panee kaikkea kaksijalkaista kanoista tikapuihin ei kyllä pidä allekirjoittaneen kohdalla paikkansa. Jopa tukeva humalakin vaatii ensin ihastumista ulkonäköön.

Ne naiset, joita kohtaan olen tuntenut vetoa (tai ovat tunteneet minua kohtaan) ovat kaikki päättyneet. Joko sänkyyn taikka sitten omaan mahdottomuuteensa ja epärehellisyyteensä. Yksi pitkäaikainen "ystävyyssuhde" päättyi oikeastaan joka kerta sängyn puolelle. Tosin tälle suhteelle taitaa olla joku toinen nimi.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
jupster kirjoitti:
Kovin mielenkiintoinen tuo AnaMasan tikapuu-teoria. En kyllä suoralta kädeltä sitä hylkäisi, mutta en täysin allekirjoitakaan. Mielestäni:

a) ns. susiruman naisen kanssa (tai sellaisen mikä ei herätä mitään seksuaalisia tunteita) voi olla ystävä.

b) Viehättävän ja kauniin naisen kanssa ei voi olla pelkästään ystävä. Jossain vaiheessa sitä alkaa jokatapauksessa miettimään "entä jos". Vaatii todella paljon itsekuria ja päättäväisyyttä, jotta tälläinen ystävyys voisi jatkua. Ystävien kesken taas ei pitäisi olla tukahdutettuja tunteita.

Mulla on naispuolisia ystäviä, mutta näihin kaikkiin pätee tuo ensimmäinen kohta. En tunne heitä kohtaa mitään seksuaalista enkä ole koskaan edes ajatellut moisia. Se, että jokainen mies panee kaikkea kaksijalkaista kanoista tikapuihin ei kyllä pidä allekirjoittaneen kohdalla paikkansa. Jopa tukeva humalakin vaatii ensin ihastumista ulkonäköön.

Ne naiset, joita kohtaan olen tuntenut vetoa (tai ovat tunteneet minua kohtaan) ovat kaikki päättyneet. Joko sänkyyn taikka sitten omaan mahdottomuuteensa ja epärehellisyyteensä. Yksi pitkäaikainen "ystävyyssuhde" päättyi oikeastaan joka kerta sängyn puolelle. Tosin tälle suhteelle taitaa olla joku toinen nimi.
Tässä se taas tuli todettua. Tikapuuteoria pitää paikkansa. Olet kuin oppikirja esimerkki siitä. Naiset usein väittävät ettei se pidä paikkaansa, jotkut miehekin jopa.. mutta.. totuus on tuolla:
http://www.laddertheory.com/
 
Tuossa onkin syy miksen käy nykyään baarissa yksin juurikaan. Ehkä yhdellä joskus. Onhan se tietysti aika tylsää yksin, ja yleensä joku kännikala tulee selittämään omiaan siihen. Eikä tajuta ettei seura kiinnosta. Kerran piti livahtaa paikalta kun äijä meni vessaan, kerran taas baarin pitäjä heitti äijän pihalle. Sama juttu on usein jos on pelkästään tyttöjen kanssa liikenteessä.
Mitä taas noihin kaverijuttuihin tulee niin itsellä ei ole mitään ongelmaa olla vain kaveri miehen kanssa. Ilmeisesti se on helpompaa naisille. Miehillä kun on usein mielessä jotain muutakin. Eräskin kaverisuhde meni hivenen piloille kun mies osoittikin kiinnostusta muuhunkin. Itse taas ei osannut häntä ajatella kuin kaverina, kun oli tuntenut koko ikänsä ja muuta. No väleissä ollaan edelleen, ei tosin olla paljon nähty kun hän asuu muualla. No, kai tässä pitää olla iloinen ettei sitten ole kait susiruma, kun ei tuo nyt ainut tapaus ollut.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Itse kyllä ihmettelen, että mikä tarve jengillä on ylipäätänsä mennä ravintoloissa ihmisille mussuttamaan. Joisivat vaan sitä juomaa ja juttelisivat omien kavereidensa kanssa.

Noh, mussuttamisen, vonkaamisen ja sosiaalisuuden raja on joskus hieno. Oletan että porukka täällä tarkoittaa nimenomaan sitä kun "smalltalk" jatkuu ja jatkuu vaan, tai on selkeää urpoilua.

Selkeästi pariskunnassa olevalle puoliskolle, tai oman sukupuolen edustajille jauhaminen, no sitä en todellakaan käsitä. Mitä hyötyä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös