Naisasiat

  • 7 531 543
  • 26 610

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Veikkaisin, että AnaMasa on kapiainen. Sen verran avarakatseinen setä selvästikin kyseessä :).

Yritin muuten viikko sitten baarissa yhtä kasikasia lämmitellä. Kyselin kaikkea päättyneistä YO-kirjoituksista ja se siinä vastaili (mun mielestä) innostuneena. Sitten sen kaveri tuli kysymään siltä, että "Mennäänkö, vai onko teillä jotain kesken?" "Ei ole, mennään vaan."

Näin lähelle pääsin :(

Edit: Piti kertoa tämä juttu tarkemmin, mutta en osannut ja se tuskin olisi edes ketään kiinnostanut. Yritin parhaani.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
AnaMasa kirjoitti:
Erimieltä oleminen ei ole homoutta, mutta jos mies on naisen ystävä kokonaan vailla taka-ajatuksia, niin 1. Nainen ei mahdu miehen tikkaille

Oukei, koska tämä tikapuufilosofia nyt sitten mitä ilmeisimmin pätee kaikkin miehiin (ja miksei naisiinkin), niin voisiko sitä ajatella sitten niin, että pelkkä hyvä ulkonäkö ja mukava luonne ei riitäkään tikapuille pääsyyn? Vai onko pelkkä viehättävyys se, minkä perusteella tuo kategorisointi tapahtuu?

AnaMasa kirjoitti:
2. Miehellä on seksuaalinen sairaus, kuten homous tms. Jokaisen terveen miehen on lauettava 5-10 kertaa viikossa. 5 on jo tosi vähän. Vähempi on merkki heikoista testotasoista tai muusta sairaudesta. Testotasojen mittaus maksaa muutaman kympin ja tuo selvyyden asiaan.

Tämä oli mielenkiintoinen tieto. Onko tälle teorialle olemassa jotain lähdettä, vai onko kyseessä vain sinun tekemiesi kenttätestien ja omien näkemystesi summa?

Minusta alkaa tuntua siltä, että koko helvetin tikapuuteoria on kehitetty kiveksillään ajattelevien miesten toimesta heidän toimintatapojensa suojelemiseksi. Tätä toteutetaan sitten asennoitumalla siten, että "tämä teoria pätee muihinkin, joten minussakaan ei ole mitään epänormaalia".

AnaMasa kirjoitti:
Jos 15-55 vuotias (yläraraja hatusta) mies ei halua pillua joka päivä, niin lääkärille mars. Matalat testotasot aiheuttavat muitakin vaivoja alapään toimimattomuuden lisäksi.

No perkules, soittelin juuri lääkärille, mutta sinne oli melkoinen jono. Kuulemma vasta juhannuksen jälkeen olisi aikoja vapaana. Lääkäri vielä mainitsi, että nyt on todellakin poikkeuksellinen ruuhka, kun tuo tikapuuteoria on tullut julki.
 

julle-jr

Jäsen
AnaMasa taitaa olla henkilö, joka mielellään pitää omia, faktoihin perustumattomia mielipiteitään absoluuttisina totuuksina. Yritetään agressiivisesti puolustaa omaa kantaa eikä missään määrin haluta edes pohtia josko vastakkaista ajattelutapaa edustavat henkilöt olisivat sittenkin edes jossain määrin oikeassa.

Ihan peace-hengessä voin kertoa, että asiat eivät ole useinkaan täysin yksiselitteisiä.
 
Viimeksi muokattu:

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
En tiedä kuuluisiko tämä tarina paremminkin ihmettelyketjuun, mutta koska tarina koskee naista ja naisen käyttäytymistä, niin ajattelin avautua tänne.
Tarkemmin ajateltuna vitutusketjukin saattaisi olla oikea osoite.

Olin nimittäin perjantaina Tavastia klubilla todistamassa mitä hämmentävintä tapahtumaketjua, joka meni suunnilleen näin.

Kiinnitin jossain vaiheessa lämmittelybändin setin aikana huomioni äärimmäisen kauniiseen tummaverikköön, joka silmäilikin useampaan otteeseen viekoittelevasti takaisinpäin. Jossain vaiheessa settiä tämä kimalainen olikin jo hivuttautunut kiusallisen lähelle allekirjoittanutta ja tanssahteli siinä max. kahden sentin päässä, välillä "vahingossa" takamuksellaan koskettaen ja mielessä ehti käydä vähän sitä sun tätä. Arvaattekin varmaan helposti mitä.

No, meni muutama hetki ja paikalle pamahti nk. tyypillinen rekkalesbo itkien hysteerisenä. Hetki sitten minussa lähes kiinni tanssahdellut jumalatar otti rekkiksen tiukkaan kieli-imutukseen ja tajusin, että riidellyt pariskuntahan siinä on ja poistuin välittömästi takavasemmalle.

Meni sitten jonkun aikaa ja illan pääesiintyjä aloitti soittamisen. Jostain syystä tämä naispariskunta oli taas eksynyt aivan viereeni. Niin oli myös joku onneton flanellipaitajätkäkin, joka oli seuraava kiusoittelun uhri. Rekkiksen silmien edessä tämä kimalainen aloitti avoimen flirttailun, johon kuului koskettelua ja kuiskailuja. No luonnollisesti flanellipaita oli ihan fiilareissaan ja valmisteli siirtoaan, kunnes yhtäkkiä flirttailija aloittikin kiihkeän imuttelun jälleen kerran hysteerisenä itkevän rekkiksen kanssa. Meinasin kyllä pudota totaalisesti flanellipaidan ilmeelle. Eikä tässä vielä kaikki. Loppukeikan ajan flanellipaidalle näytettiin centteriä joka kerta, kun uskalsi katsoa tyttöihin päin kysyvä ilme naamallaan.

Mikä helvetti saa ihmisen toimimaan tällä tavalla? Lähinnä kävi sääliksi se rekkis, jota ilmeisesti joka kerta radalla nöyryytetään tällä tavalla.

Huvinsa kullakin.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Juuso74 kirjoitti:
Mikä helvetti saa ihmisen toimimaan tällä tavalla? Lähinnä kävi sääliksi se rekkis, jota ilmeisesti joka kerta radalla nöyryytetään tällä tavalla.

Parahin Juuso, kyseessähän on "normaali" esileikki, jonka jälkeen voidaan suorittaa ns. mustasukkaisuuspano. Kaikkihan tietävät, että seksuaalinen kiihko saavutetaan parhaiten mustasukkaisuuspuuskassa. Tosin lepakot eivät voi "panna" aivan samalla menetelmällä kuin hetskut (tai homot), mutta käytösmallin idea lienee sama.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Tämä kommentti on varmasti taas liian vaikea ymmärtää, mutta tapasin tänään upean naisen, jolla oli aivan jumalaiset silmät. Niillä silmillä ja sillä katseella hän varmaan pystyisi viettelemään umpihomonkin nanosekunnissa. Mikähän minua vaivaa? Ymmärtäisin kyllä, jos olisin kiinnittänyt huomiota hänen jumalaisen kauniina kaartuvaan takapuoleen (krhöm; niinkuin itse asiassa teinkin), tai erityisen kauniisiin rintoihin, mutta ei. Silmät keräsivät koko potin. Huh, onneksi olen turvallisesti naimisissa, niin ei mene elämä ihan sekaisin pelkän silmäparin vuoksi... Sairasta!
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Tosiaan siis menin sitten "sekaantumaan" naiseen jonka olin toki tuntenut jo puolisen vuotta ja vaikka aina olin pitänyt ihmistä hyvin älykkäänä ja eritoten kauniina, koska vähän tekisi mieleni sanoa, etten moista naiskauneutta koskaan ole koskenut aiemmin, niin siltikin olin aina ajatellut, että kiva on tuntea kyseinen ihminen juurikin sen älyn vuoksi ja kun todella hyviä keskusteluja olemme saaneet aikaiseksi. No toissa viikonloppuna sitten olimme yhdessä eräissä pippaloissa ja kuten aina kaikissa elokuvissa ja sarjoissa pettäjä sanoo kumppanilleen, että "se vain tapahtui."

Naiseksi kutsun kyseistä ihmistä vaikka onkin minua jonkin verran nuorempi. Siinä rajoilla mennään, että tunnen asian vielä ihan ok:ksi. Siis ihan numeroillakin katsottuna ei ole enää teini, mutta siltikään en ole tottunut sen ikäisten kanssa mitään juurikaan tekemään. Iso osa elämästäni on mennyt joko oman ikäisten tai itseäni vanhempien naisten kanssa. No kieltämättä asiassa myös kiehtoo se ikä tavallaan vaikken yleensä ajattele asioita siltä kantilta.

No tenttien jälkeen Turkuun vie tieni ja toivotaan, että kohtaamisesta tulee hyvä ja asia saanee jatkoa. On se vaan niin kumma, että sopiva ihminen pitää löytää toiselta puolelta Suomea, mutta kun en kovin herkästi ihastu ihmisiin niin kai se on vain sitten tarkoitettu. On kyllä pakko sanoa, että Turussa on kauniita naisia. :)

Viime talven muutaman kuukauden episodini erään toisen naisen kanssa aiheutti itselleni vähän pahaa makua koko ajatusmaailmaani suhteiden kanssa, mutta nyt tuli asia vain niin puun takaa, että pakkohan se on katsoa kortit. Vituttaisi ihan äärettömästi jos nyt olisin alkanut perääntymään. Itseasiassa hetken aikaa mietin, että onko tässä joku vialla koska en yleensä kovin herkästi ihastu ja varsinkaan jos edellisen suhteen loppumisesta on alle kaksi kuukautta, mutta lopulta ei kait suhdeasiat mene mihinkään kaavoihin. Joskus niitä tulee ja joskus ei. Tuskin minä nyt keneltäkään lupaa tarvitsen tehdä elämälläni mitä haluan? Eli antaa palaa Frank!! Vai?
 

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Wild
Aha.

Vappubileet, joissa on selkeä miesenemmistö. Oli hauskaa, vietin aikaa kavereiden kanssa, eikä oikein käynyt edes mielessä että voisi käydä näin niin kuin kävi. Melko alussa bongasin yhden kivannäköisen tytön, joka sitten oli koko tapahtumassa niitä harvoja joihin olin kiinnttänyt huomiota useammin kuin yhden kerran.

Bileiden loppu: näen hänet jossain kaveriporukassa, jonka jälkeen hän häviää näkyvistä. Käännyn, hän onkin jo mun vieressä tanssahtelemassa ja kyselemässä jotain. Olin kuin kirveellä päähän lyöty, siis öö? Nyt on takana pitkä juttelutuokio ja numero.

Katsellaan ja kummastellaan.
 

scholl

Jäsen
Flirttailusta tuli se mieleen, että näin eilen Burger Kingissä tulevan himonussijan. Kaikkihan tuntevat ihmistyypin. Ei välttämättä olisi teiniraskauksia eikä yksinhuoltajia, jos ei olisi himonussijoita. Niitä on joka yhteiskuntaluokassa. Kaveri asui Katajaharjuntiellä ja siellä oli samassa taloyhtiössä äänekäs himonussija, joka liikkui vanhalla koslalla, mutta aina tuli uusi mimmi kyydissä mukana. Samoin yksi opiskelukavereistakin oli tätä jengiä. Ei pystynyt keskittymään mihinkään normaaleihin asioihin, kun koko ajan noi mielessä. Ruokalassakin saattoi olla hiljaa ja hetken ja sanoa sitten "katso rintojen väliin". Ja sitten lähteä sen jälkeen vessaan.

Himonussijat eivät edes flirttaile tarkoituksella, vaan heittävät läppää ja sitten jossain vaiheessa nainen on myyty. Se on sellaista jatkuvaa tinkimistä. Siinä missä normiasiakas Burger Kingin kassalla-asioidessa on yhtä ystävällinen kuin aulisgerlander niin himonussija naurattaa kassaa. Eilenkin se tyyppi tinki ja heitti läpyskää niin kauan että kassa naureskeli full. En kaikkea ymmärtänyt, kun keskustelu käytiin katalaaniksi, mutta kyllä selväksi tuli että siinä oli tuleva himonussija. Siis tarkoitan nimenomaan tulevaa, koska tämä nicorosbergin hiuksilla varustettu björndunkerbeck oli ehkä 14 vuotias ja hänellä oli pari nuorempaa adjutanttia mukana. Seminuubialaismyyjä taas oli joku parikymppinen.

Työntekijät, jotka ovat vain jossain työssä ovat kyllä oivallisia kohteita himonussijoille. Jos eivät yritä tinkiä tai jauhaa jotain extraa mukaan niin saattavat suoranaisesti kehuskella muuten naista, joten tämä kyllästynyt nainen voi siinä tilanteessa helposti päätyä himonussijan plakkariin. Se on jännä juttu.

Flirttailu, mitä fiksummat eivät harrasta, ei ole varmaankaan sellaista, mitä pohditaan, että nyt voisi flirttailla, vaan juuri esim. himonussijat ovat elävä esimerkki siitä, että se on vain niiden luonnollista toimintaa. Heittää lepertelyskeidaa. Täytyy nyt ihan mielenkiinnosta tsiigata, jos näkyy tossa lähivuosina, että minkänäköisten mimmien kanssa björni beachilla hengaa. Veikkaan, ettei ihan hermusia ole.
 

Vaihtorotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Nonniin. Parin vuoden suhde romukoppaan. Syynä ketjussa aiemmin mainitsemani asiat.

Sovittiin kuitenkin, että hengaillaan yhdessä ja nähdään muutenkin. Jos sitten joskus tulevaisuudessa ajaudumme uudestaan yhteen, niin sitten yritetään uudestaan. Nyt on kuitenkin aika elää omaakin elämää ja nähdä omia kavereita. Voi tehdä hyvääkin.

Perseestähän tämä on joka tapauksessa. En tiedä mitä muuta sanoa.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
TotallyRed kirjoitti:
Nonniin. Parin vuoden suhde romukoppaan. Syynä ketjussa aiemmin mainitsemani asiat.

Osanottoni. Perseestähän tuo todella on, kuten itsekin mainitsit.

Itsekin siis kärsin paraikaa karvaan eron jälkimainigeista. On todella syvältä. Ihmiset (siis lähinnä kaverit) haluavat tietenkin pelkkää hyvää "Kyllä se elämä siitä jatkuu"-kommentteineen, mutta juuri tällä hetkellä en jaksaisi mitään kliseitä kuunnella. Kiitos silti tuesta kaikille.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
jessie kirjoitti:
Ihmiset (siis lähinnä kaverit) haluavat tietenkin pelkkää hyvää "Kyllä se elämä siitä jatkuu"-kommentteineen, mutta juuri tällä hetkellä en jaksaisi mitään kliseitä kuunnella.

Sama tilanne. Aiemmin tuolla kirjoitin kuinka ei tunnu oikeen ero missään. Nytpä tuntuu ja paljon tuntuukin. Sitä eilen vasta oikein tajusi mitä neljän vuoden suhteen aikana ehti tapahtua. Nyt kaikki tuo on pyyhitty pois. Ei todellakaan mikään ihana olo. Harmittaa todella paljon. Vituttaa.

"Elämä voittaa." Joo, voi olla näin. Mut nyt ei oikein tunnu siltä. Tekis mieli vaan mennä jonnekin nurkaan kyhjöttämään ja murjottamaan, mutta ei voi. Pitäisi pääsykokeisiinkin lukea, mutta ei siitäkään tule hevon helvettiä kun mielessä pyörii ihan muut asiat. Ehkä se tästä...

Tulipa avautuminen. Sori.
 

Birchman

Jäsen
Voi voi voi... En kyllä tajua tätä omaa ajatusmaailmaani yhtään. Halu nähdä eräs mahtava tyttö on tavallaan suuri. Toisaalta en haluakkaan nähdä häntä. Voi vittu kun en ymmärrä yhtään mistään mitään.
 
Viimeksi muokattu:

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vappuna löytyi oikein helmi neitokainen baarista ja mikä parasta nainenkin kiinnostu musta. Aluks olin kahden vaiheilla, että yritänkö tätä vai jätänkö suosiolla väliin. Riski kuitenkin kannatti ja perjantaina pitäs lähtee ulkona käymään.

Nyt täytys kuitenkin kahdelle muulle naikkoselle sanoa jollain fiksulla tapaa ettei oikein niiden seura kiinnosta. Tarkotus olis vielä sanoa se niin, ettei ne loukkaannu. Toinen niistä on vielä sellanen tapaus, että se loukkaantuu jos sanon meneväni toisen naisen kans ulos ja mua ei suuremmin valehtelu kiinnosta.

Mutta tähän vappuneitoon tekee kyllä mieli panostaa, sen verran unique neito oli kyseessä.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
HerraHermanni kirjoitti:
.."Elämä voittaa." Joo, voi olla näin. Mut nyt ei oikein tunnu siltä. Tekis mieli vaan mennä jonnekin nurkaan kyhjöttämään ja murjottamaan, mutta ei voi. Pitäisi pääsykokeisiinkin lukea, mutta ei siitäkään tule hevon helvettiä kun mielessä pyörii ihan muut asiat. Ehkä se tästä...

Tulipa avautuminen. Sori.

Ei välttämättä auta yhtään, mutta sanon silti! Eli kyllä se ajan myötä vaan helpottaa usko pois. Ja niille jotka kärsivät erosta tällä hetkellä mutta pitävät säännöllistä yhteyttä x:ään, ei vaan imo kannata ainakaan kovin aktiivinen yhteydenpito. Ajan myötä onnistunee tuo ystävyyden vaaliminen jollain tasolla, mutta silloin kun pitkä suhde on takana ja on erottu "hyvissä väleissä" (kuinka turhaa ja perseestä se onkaan) on parempi jos edes toinen pystyy ottamaan sen pakollisen etäisyyden, ensimmäisten kuukausien ajaksi. Pidentää vaan sitä paranemista ja toipumista roikkua siinä menneessä, koska toisella on useimmiten se halu vielä yrittää ja toinen tahtookin jotain muuta..

Itselläni meni reilu vuosi kunnes huomasin että vihdoin on kaikki kakka pyyhitty päällisin puolin pois mielestä. Tuona aikana en olisi kyennyt aloittamaan mitään uutta, jotain viritelmiä ja "tutustumista" vähän luonut, mutta suhteeseen en olisi vaan ollut valmis ja sen avoimesti kerroinkin vastakkaiselle sukupuolelle. Tuon reilun vuoden aikana tuli ensin elettyä vähän itsetuhoistakin aikaa, kunnes jossain vaiheessa piti ryhdistäytyä ja alkaa elämään välillä vähän itselleenkin. Nyt kun koko alkuvuoden on pitänyt itsestään äärimmäisen hyvää huolta, on olo todellakin hyvä! Silti usein miettii että uskaltaako sitä enää rakastua ja luottaa toiseen 100%.. Joku tietty pelko on jäänyt takaraivoon, pakko myöntää. Silti on nyt olemassa muuan neito johon koitan panostaa täysillä, katsotaan nyt mihin se riittää. X on kuitenkin vihdoin unohdettu ja hyvä niin. Todellakin tunne siihen suuntaan on täysin kaverillinen enää, ihan ok tosiaan. En olisi ikinä uskonut, vuosi sitten kun vielä tuskastelin ja kärvistelin näiden juttujen kanssa.

Jokainen meistä on silti erilainen ja paranemisprosessit vaihtelee, tuo itsestään huolehtiminen ja sieltä sen positiivisuuden löytäminen on kuitenkin aika hyvä lähtökohta alkaa kasata itseään kohti uusia seikkailuja.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän eron myötä menneisyys ja yhteiset kokemukset pyyhkiydy millään muotoa pois! Jatkoa vaan ei seuraa ja hauskoja kokemuksia ei kovinkaan suurella todennäköisyydellä tulla muistelemaan enää yhdessä, mutta kyllä kaikki siellä pääkopassa säilyy. Ajan kanssa niistä voi jopa luontevasti jutustella muidenkin kanssa ilman, että tuntee "piston sydämessään".

Ex:n kanssa kannattaa pitää asiallinen hajurako. Jos on "oikeata" asiaa, on hyvä, että puheyhteys on olemassa, mutta on syytä hengata muiden ystävien kanssa. Niin kauan, kun päättyneen suhteen toinen osapuoli on jatkuvasti lähellä, asiat kiertää enemmän tai vähemmän kehää. Uusiin asioihin keskittyminen on vaikeaa, kun "entinen" elämä on läsnä jatkuvasti. Ja jotta päästään asiassa eteenpäin, vanha on jäätettävä taakse, ihan ja lähinnä käytännössäkin.

Aika parantaa, se on selvä. Jokaiselle "aika" on yksilöllinen käsite. Jos itkettää itke, jos naurattaa naura. Mutta älä missään nimessä jää lepäämään "tunnottomana" laakereille, vaan tee jotakin, mikä vie sinua "ajassa" eteenpäin. Mitä se sitten onkin, siitä päätät sinä itse.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sit kun mä selviän tästä kuolemantaudista, niin täytyy kyllä kertoa yhdelle tytölle miten paljon mä tykkään ja välitän siitä, ja että miten tärkeä se on mulle. On tässä muutamankin päivän ajan neljän seinän sisällä tullut mietittyä kaikenlaista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pete2004 kirjoitti:
Sit kun mä selviän tästä kuolemantaudista, niin täytyy kyllä kertoa yhdelle tytölle miten paljon mä tykkään ja välitän siitä, ja että miten tärkeä se on mulle.
Toivotaan, että kyseinen henkilö osaa arvostaa sitä asiaa oikealla tavalla. Itselläni on ikäviä kokemuksia siitä, että nainen vaivautuu asiasta ja suhde häneen mutkistuu. Joskus on vaan parempi olla sanomatta mitään tunteistaan, mutta toivotaan, että tässä sinun tapauksessa tosiaan juttu menee kuten toivotkin.
 

Fordél

Jäsen
On se maailma vaan ihmeellinen paikka. Ensin kaikki on ihan sitä ja samaa eikä ymmärrä asioiden merkitystä. Sitten kun vihdoinkin tajuaa niin kaikki voi olla jo menetetty. Kyllä, olen moannut naisrintamalla ja pahasti. Tuli laitettua jokin aika sitten poikki naisen kanssa, jonka merkityksen olen vasta viime kuukausina tajunnut. Kyseessä olikin se "yksi ja ainoa", jollaista ei enää vastaan tule. Sanotte mitä sanotte. Suoraan sanottuna niin v*tuttaa aivan järjettömästi, että en tajunnut kaikkea tätä aikaisemmin. Jotenkin sitä ei vaan silloin ollut vielä valmis. Nyt kun oon valmiimpi kuin koskaan niin kaikki saattaa olla jo taputeltu...

Nyt on sitten alkanut hirvee taisto tän asian korjaamiseksi, mutta en tiedä mitä tästäkin tulee. Ei sillä juurikaan ole mitään syytä ottaa enää takaisin. No mutta niin kauan kun on toivoa niin aion kyllä taistella, sillä ei tällästä kaveria tosiaan ole toista. Uskomattoman hieno tyyppi, ei voi muuta sanoa. Jep, eipä mulla muuta. Piti vaan vähän avautua, jotta saa tätä päätä vähän purettua kun ajatus pyörii kuitenkin koko ajan hänen ympärillä.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Fordelille: Olisin ihan hyvin voinut kirjoittaa tuon ylläolevan tekstin. Omasta erostani on kohta kaksi vuotta, mutta tuollaiset ajatukset pyörii päässä vieläkin päivittäin. Asiaa ei todellakaan helpota se, että exä joskus kyseli mahdollisen yhteenpaluun mahdollisuudesta (kysymys siis ihan teoreettisella tasolla). Nyt olen siinä pisteessä, että en vaan vittu jaksa mitään pelejä ja leikkejä.

Vaikeinta mielestäni on käsitellä sitä asiaa, että rakastaa toista ihan helvetisti edelleen. On tietenkin eri asia olla rakastunut kuin rakastaa, mutta itse koen tuon rakastamisen jopa astetta syvemmäksi tunteeksi. Kuinka voi olla olematta missään yhteydessä, kun kuitenkin jatkuvasti miettii, että onkohan sillä toisella kaikki kunnossa?

Kaikesta huolimatta en kadu itse tekemääni eropäätöstä, sillä hetkellä se oli ainoa mahdollinen ratkaisu.
 

ipaz

Jäsen
Nyt on asiat mallillaan kesää kohti mentäessä. Timo Silakkaa lainaten "kunto on kohdillaan ja naiset tuntuu kiinnostavan". Tuosta lähti vierestä äsken mukava neito, jonka kanssa ollaan tehty asiat selväksi että tää suhde pysyy pelkästään fyysisellä tasolla. Ei mitään pusuja tai haleja kun tuo äsken häippäs vaan rehellinen moi. Tämän kanssa ollaan nyt touhuttu vajaa 2 kk enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Mutta kokemuksesta tiedän että jossain vaiheessa tulee raja vastaan, siis naiselle. Se on siis joko kaikki tai ei mitään.

Samalla on kuitenkin tullut käytyä kahvittelemassa parin muunkin kanssa tässä muutaman viikon sisällä. Ne ovat tosin jääneet ja tulevat jäämäänkin tuohon yhteen kertaan. Baareissa kulkiessa tuntuu että koko ajan olisi halukkaita tekemään lähempääkin tuttavuutta. Minähän olen siis maailman huonoin aloitteentekijä joten hyvä näin päin. Näkyykö se ulospäin niin selvästi että on saanut piparia? Ehkäpä selkä on suoristunut ja hymy palannut kasvoille, sillä alkuvuosi oli todella hiljaista naisrintamalla. Ja ehkä tästä syystä johtuen tuli monesti vedettyä pleksit, joka tietenkään ei kauheasti nosta pisteitä neitokaisten silmissä.

Nyt kesän korvalla on pitkästä aikaa sellainen olo että saattais tapahtuakin jotain. Tarpeeksi kun niittää niin eiköhän sieltä joku sitten jää käteenkin syksyyn pimenevien iltojen seuraksi. Täytyy vaan yrittää pitää mopo hanskassa ettei sitten olla tyhjin käsin myöhemmin. Ja jos ei tärppää niin eihän sekään nyt mikään maailmanloppu olisi. On tässä jo sen verran tullut yksin tätä reissua tehtyä ettei enää suuremmin jaksa stressata.
 

Ender00

Jäsen
ipaz kirjoitti:
Näkyykö se ulospäin niin selvästi että on saanut piparia?

Kyllä. Hyvä fiilis, itseluottamus ja leader of pack itsetunto todellakin jollain merkillisellä tavalla heijastuu uloskin päin ja se houkuttaa naisia. Kaikki on helppoa ja olet haluttu.

Psyykkeen vaikutus ihmisen ulkoiseen vetovoimaan on käsittämättömän suuri.
 

Birchman

Jäsen
Tulenpa taas avautumaan vähän tänne. Ei näistä kukaan kuitenkaan selvää saa, mutta saapahan vähän purkautua.

Hienosti menee...tavallaan. Tässä nyt pelkään sitä, että kiinnynkin liiaksi erääseen kaveriin. Sitten tulee niitä menetettyjä tilaisuuksia muiden kaksijalkaisten kanssa kun ei vaan kiinnosta. Yhteistä tulevaisuutta ei ole tiedossa tämän tytön kanssa, mutta kun sydän ei vaan meinaa antaa periksi. Noh sovittiin, että nyt on sellaista taukoa viikon parin verran. Ehkä itsekin "pääsee yli" kun hetken saa olla ihan rauhassa.

Eniten vituttaa juuri se, että kun aiemmin on ollut aika rauhallista ja nyt tuntuu, että tarjontaa olisi niin en pysty sitä hyödyntämään. Toisaalta ei tekisi kyllä mielikään seurustella kenenkään muun kanssakaan. Niin mahtavaa se yhteinen aika on ja mikäli tässä nyt alkaisi johonkin juttuun jonkun toisen kanssa voisi olla ihan varma etten häntä enää näkisi kovinkaan paljon...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös