Naisasiat

  • 7 510 208
  • 26 558

Tobias

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Oloa helpottaa kaikkein eniten se, että Jari saa kattilaansa hetken aikaa hella kutosella. Ja vähän päälle. Jos parisuhdetta meinaa jatkaa tuollaisen jälkeen, niin tiedossa on pitkä ja kivinen vaikkakin ihan mahdollinen tie. Henkilökohtaisesti en pystyisi enää koskaan luottamaan, mutta ihmiset ovat erilaisia.

Täytyy kysyä, minkä vuoksi pitäisi ryhtyä rikollisiin toimenpiteisiin? Mitä tämä ko. Jari on tehnyt pahemmin kuin nainen, kenen kanssa Jari on ollut?

Ainkain jos itse olisin tämä Jari, tekisin välittömästi tutkintapyynnön poliisille mikäli joku kävisi käsiksi.

No joo, ikäviä asioita tällaiset ovat ihan varmasti, ei siitä pääse mihinkään. Itse suosittelen unohtamaan menneisyys ja jatkamaan tyhjältä pöydältä yksinään.
 

scholl

Jäsen
JAT kirjoitti:
Jaa-a. Enpä voisi enempää olla eri mieltä. Ei meillä yleensä lueta toisen viestejä ilman lupia mutta kyllä nuo kaksi tekoa ovat vakavuusasteeltaan aivan eri luokkaa. Viestien lukemisesta tuskin kumpikaan edes vetäisi herneitä nenään.

Siis kumpi on nyt vakavampaa? Eikös tuomioistuin päätä sen vakavuuden. Tai tuollaisissa mustasukkaisuutta sisältävässä perheen sisäisissä asioissa saatetaan tuomio langettaa ilman tuomioistuinta. Ainakin itse antaisin hyvin ankaran rangaistuksen siitä, jos joku kajoaisi kännykkääni. Se on yksityisyydensuojan alainen asia ja saa olla iloinen, jos rikollinen sen jälkeen vielä kävelee. Tosin jos olisin itse pettänyt niin silloin tilanne olisi eri. Vaikea sanoa, että miten siinä kukin rangaistuksen saisi.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trenchtown kirjoitti:
Oloa helpottaa kaikkein eniten se, että Jari saa kattilaansa hetken aikaa hella kutosella. Ja vähän päälle. Jos parisuhdetta meinaa jatkaa tuollaisen jälkeen, niin tiedossa on pitkä ja kivinen vaikkakin ihan mahdollinen tie. Henkilökohtaisesti en pystyisi enää koskaan luottamaan, mutta ihmiset ovat erilaisia.

Heh. Ihme touhua. Nainen vaihtoon ja se on siinä. Tosin tuokin riippuu suhteen pituudesta ja kohteesta. Esim. jos vaimoni kävisi kerran vieraissa kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen jonkuin satunnaisen ravintolatuttavuuden kanssa niin asia olisi sovittavissa. Jos taas yhdyntäkumppanina olisi joku ystäväni tai vaikkapa työtoverini niin kenkää tulisi. Kuten myös lyhyen yhdessäolon jälkeen.

Tuota turpaanveto strategiaa en ole oikein ymmärtänyt. Se tulisi kyseesen raiskaus yms. tapauksissa. Mutta jos se oma kumppani on vieraisiin lähtenyt vapaaehtoisesti niin vikaa voisi etsiä myös itsestään. Korostetaan nyt tässä kuitenkin että ei se vika tietenkään aina itsestä löydy.
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
JV kirjoitti:
Esim. jos vaimoni kävisi vieraissa kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen jonkuin satunnaisen ravintolatuttavuuden kanssa niin asia olisi sovittavissa.
Minä käsitin että tässä Jatkoaikaa kuohuttaneessa tapauksessa olisi kyse useamman vuoden jatkuneesta pettämisestä. Jos sen pystyy antamaan anteeksi niin onnea vaan, minä en pystyisi.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Trenchtown kirjoitti:
Minä käsitin että tässä Jatkoaikaa kuohuttaneessa tapauksessa olisi kyse useamman vuoden jatkuneesta pettämisestä. Jos sen pystyy antamaan anteeksi niin onnea vaan, minä en pystyisi.

En kommentoinut varsinaisesti juuri tätä tapausta. En vain usko että se mätkiminen helpottaa omaa oloa missään tapauksessa. Editoin tuon edellistä selkeämmäksi.
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
JV kirjoitti:
En kommentoinut varsinaisesti juuri tätä tapausta. En vain usko että se mätkiminen helpottaa omaa oloa missään tapauksessa. Editoin tuon edellistä selkeämmäksi.

Helpottaa se, ja saa samalla rikoksestaan opetuksen toi mieskin, oikeudessa kun näitä ei voi ratkoa. On luotettava erilaiseen oikeuteen.
 

Birchman

Jäsen
Ei kaikki naiset olekaan pahoja.

Kevyt kevätromanssi erääseen puolituttuun. Kavereina kuitenkin pysytään vaikka molemmilla onkin tunteita toisia kohtaan. Asiat puhuttu selviksi ja edelleen voi koska vain soittaa ja pyytää vaikka ulos ja sen jälkeen sitten...kröhm. Voiko mies enää enempää toivoa. Ei tarvitse sitoutua mihinkään ja silti saa nauttia hyvästä seurasta ja naisesta muutenkin. Lisäksi tyttönen on aivan älyttömän hyvännäköinen ja fiksu.

Pitää vaan olla tarkkana, ettei ala tuntea enempää, ei meinaan ollut kovinkaan kaukana. Molemmilla on kuitenkin sen verran omat kuviot ihan kaikissa asioissa, että järkevin vaihtoehto oli tämä. Ei aina tarvitse vetää on/off linjaa että joko seurustellaan tai sitten ei nähdä yhtään.
 
Viimeksi muokattu:

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Rallar kirjoitti:
Kevyt kevätromanssi erääseen puolituttuun. Kavereina kuitenkin pysytään vaikka molemmilla onkin tunteita toisia kohtaan. Asiat puhuttu selviksi ja edelleen voi koska vain soittaa ja pyytää vaikka ulos ja sen jälkeen sitten...kröhm. Voiko mies enää enempää toivoa. Ei tarvitse sitoutua mihinkään ja silti saa nauttia hyvästä seurasta ja naisesta muutenkin.
Voiko asiat enää paremmin miehellä olla? No anyway, tuollainen meininki piristää varmasti mieltä mukavasti.
 

Birchman

Jäsen
The Hawks kirjoitti:
Voiko asiat enää paremmin miehellä olla? No anyway, tuollainen meininki piristää varmasti mieltä mukavasti.

Tottakai voi mennä paremmin, seurustelu ja todellinen rakastuminen ovat älyttömän hienoja asioita. Mutta meikäläisen elämäntilanteeseen tämä juttu sopii kuin isä äitiin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta tässä pettämistapauksessa tämä Jari on tehnyt vääryyttä ainoastaan omaa mahdollista puolisoaan kohtaan. Onhan se tietysti hieman moraalitonta nussia varattua naista, mutta silti olen sitä mieltä, että Mikko78:a ei ole pettänyt kukaan muu kuin hänen vaimonsa. Vaimon kanssa asiat tulee selvittää ja tällaiset Jarin kouluttamiset on syytä unohtaa kerta kaikkiaan. Sellaisessa toiminnassa tekee pellen vain itsestään.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En puutu sen kummemmin Simonin kuin Mikonkaan tapaukseen, vaan ihmettelen vain porukan suhtautumista niihin. Periaatteessahan nuo ovat tapauksen kaksi puolta, mutta silti niihin suhtaudutaan kovin eri tavoin. Hassua, sano.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Nyt kysytään palstalaisten arvioita.

Olen tapaillut erästä upeaa kimalaista ja juttu etenee, mutta on vielä alkuvaiheessa.

Nyt sitten eräs (kuuma) liettualainen, entinen luokkatoveri, kimalainen kertoi että on tulossa Suomeen ja ottaa vielä pari kamua, hekin kimalaisia mukaan, tulevat luokseni kylään ja bilettämään vlopuksi tämän kuun loppupuolella.

Miten toimin? Mitä sanon osapuolille, sanonko mitään, entä onko yleensäkään järkevää hillitä itseään? Voiko paikalliselle kimalaiselle sanoa mitenkään uskottavasti "kylään tulee kolme litukkaa, biletämme, joo kuule kavereina vaan"? Voinko minä sanoa yleensäkään mitään perversseihin amibitioihin liitettävää uskottavasti? Olenko homppeli jos en käytä tilaisuutta hyväkseni?

Niin ja en voi kieltää heitä tulemasta, sillä hänenkin poikaystävänsä (nörtti) majoitti minut viimeksi vieraillessani Vilnassa. Ko. kimalainen kuitenkin jätti nyt (onneksi?) täplänaaman kotiin.

Ottaako joku omatuntoani lainaan vähäksi aikaa?

~BREASTS!!!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Golden AWe kirjoitti:
Nyt kysytään palstalaisten arvioita.

Olen tapaillut erästä upeaa kimalaista ja juttu etenee, mutta on vielä alkuvaiheessa.

Nyt sitten eräs (kuuma) liettualainen, entinen luokkatoveri, kimalainen kertoi että on tulossa Suomeen ja ottaa vielä pari kamua, hekin kimalaisia mukaan, tulevat luokseni kylään ja bilettämään vlopuksi tämän kuun loppupuolella.

Miten toimin? Mitä sanon osapuolille, sanonko mitään, entä onko yleensäkään järkevää hillitä itseään? Voiko paikalliselle kimalaiselle sanoa mitenkään uskottavasti "kylään tulee kolme litukkaa, biletämme, joo kuule kavereina vaan"? Voinko minä sanoa yleensäkään mitään perversseihin amibitioihin liitettävää uskottavasti? Olenko homppeli jos en käytä tilaisuutta hyväkseni?

Niin ja en voi kieltää heitä tulemasta, sillä hänenkin poikaystävänsä (nörtti) majoitti minut viimeksi vieraillessani Vilnassa. Ko. kimalainen kuitenkin jätti nyt (onneksi?) täplänaaman kotiin.

Ottaako joku omatuntoani lainaan vähäksi aikaa?

~BREASTS!!!

Ei mitään hätää. Jos juttu on alkuvaiheessa, niin kerro että litukat ovat sun sukulaisia;-) Teillä on aika läheinen suhde, esim saunotte häpeilemättä yhdessä.

Tottakai käytät tilaisuuden hyväksesi, vai oliko tässä kompa jota en taas tajunnut?

Mikä omatunto?
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Golden AWe kirjoitti:
Miten toimin? Mitä sanon osapuolille, sanonko mitään, entä onko yleensäkään järkevää hillitä itseään? Voiko paikalliselle kimalaiselle sanoa mitenkään uskottavasti "kylään tulee kolme litukkaa, biletämme, joo kuule kavereina vaan"? Voinko minä sanoa yleensäkään mitään perversseihin amibitioihin liitettävää uskottavasti? Olenko homppeli jos en käytä tilaisuutta hyväkseni?

Ilmeisesti sulla on joku perusteltu syy olettaa, että nämä liettualaiset kimalaiset haluavat tehdä kanssasi muutakin kuin "bilettää, joo kuule kavereina vaan"?
Sulla on muutamakin eri vaihtoehto sössiä homma:
1) Sanot suomalaiselle kimalaiselle että liettulaiset kimalaiset on tulossa. Suomalainen vetää porot sieraimeen ja lähtee itse bilettämään italialaisten poikakimalaisten kanssa. Olet salaa / avoimesti käärmeissäsi.
2) Et sano suomalaiselle kimalaiselle, söhläät liettuan kimalaisen kanssa, jäät kiinni, se on moro.
3) Kerrot suomalaiselle kimalaiselle liettuankimalaissuunnitelmasi, tämä vetää porot sieraimeen, suunnitelmasi kusee (liettuankimalaisia ei kiinnosta muu kun bilettäminen), ja lähin kimalaisesi onkin yhtäkkiä oikea kätesi.
jne, keksi itse lisää.
Jos suomenkimalainen kiinnostaa oikeasti, biletä ihan vaan kaverina. Jos ei, toteuta vaikka vaihtoehto 2 tai 3. Ei ole varmaan ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun tiellesi osuu houkutuksia, ihan on ittestäs kiinni minkä katsot tärkeämmäksi.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Golden AWe kirjoitti:
Miten toimin?

Mielestäni tuon kaltaisessa tilanteessa parasta on antaa kohtalon päättää. Eli toimit niin, ettet toimi mitenkään ja annat vaan asioiden tapahtua. Liettuan kimalaiset tulevat, koska ovat jo matkalla ja sinun tehtäväksesi jää avata ovi ja katsoa mitä tapahtuu. Jos päätöksenteossa on havaittavissa empimistä, suosittelen vahvempia drinkkejä. Ainoa asia mikä vaatii tietoista satsaamista on se, että koska ko. tilanteessa kannattaa vetää kohtalokortilla loppuun asti, on ainoa oikea tapaa vedellä paljaalla mikäli rako mahdollisesti aukeaa. Kyseisen ajopuuteorian toteutukseen kuuluu vielä se, että jos tulee tauti tai jälkikasvua niin et hakeudu mihinkään hoitoon tai muuta, vaan levittelet hölmistyneenä käsiäsi lätkästä tuttuun "minäkö muka, eihän siinä ollut mitään, puhdas niitti" -tyyliin.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Hemingway kirjoitti:
Tässä on paljolti kysymys siitä, minkä merkityksen antaa pettämiselle.

Murrosiän jo ohittaneena uskallan väittää tärkeintä olevan sen, ettei petä itseään. Jos osaa olla uskollinen ja/tai rehellinen itselleen, osaa sitä olla myös muille.
 

Birchman

Jäsen
Saku #11 kirjoitti:
Eli jäljelle jää kieltäytyminen. Lieneekö tässä nyt mitään sellaista tapaa jolla ystävyyden jatkuminen olisi jotakuinkin todennäköistä?

Paha on tilanne. Vinkkinä en voi antaa muuta kuin sen, että kerrot ihan rehellisesti naikkoselle miten asia on (ei välttämättä kuitenkaan tuota seksuaalista vetovoiman puute-juttua). Toinen varmasti pahoittaa mielensä ja sille et sinä voi mitään - olethan kuitenkin asiassa itse rehellinen.

Ystävyyden jatkumiseen vaikuttaa se millainen henkilö tämä tyttö on. Toiset ottaa asian niin raskaasti, että helpointa on se ettette ole enää tekemisissä toisienne kanssa. Tai sitten kaikki on helppoa ja voitte naureskella tälle asialle vielä joskus.

Muista nyt kuitenkin, että niin epäitsekäs ei tarvitse olla että vain toisen hyvänmielen takia alkaisi johonkin suhteeseen. Itseään siinä vain pettää ja loppujen lopuksi sellainen suhde ei koskaan toimisi.


Rallar
 

Rystylätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,Sympatiat Jyp ja Kalpa
Meikäläinen ainakin antaisi mennä asiat omalla painollaan näiden liettualaisten minkkien kanssa.

Kuka normaali mies voi kieltäytyä, jos 3 jumalaisen kaunista kimalaista haluaisi yhtä-äkkiä harrastaa kaikennäköistä sun kanssa.Kyllä mulla olisi viikon päästä morkkis siitä, että kusi hommat näiden latvialaisten kanssa.No mut ite teet päätökset!
Tsemppiä!

E: mä oon muuten aika hyvä kusemaan asiat naisten suhteen, että mun neuvoja on turha kuunnella :D
 
Viimeksi muokattu:

Kate

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC, Diego Maradona
Saku #11 kirjoitti:
Nyt on paha tilanne päällä.

Eli jäljelle jää kieltäytyminen. Lieneekö tässä nyt mitään sellaista tapaa jolla ystävyyden jatkuminen olisi jotakuinkin todennäköistä?

En nyt suoralta kädeltä sano, että ei, mutta ihan teidän kummankin kannalta toivon, että ette ajaudu samanlaiseen tilanteeseen kuin minä ja exäni. Erottiin, mutta koska asutaan ja työskennellään samassa paikassa, jatkettiin 'ystävinä'. Välillä nukutaan samassa sängyssä, välillä riidellään niin, että kellään ei ole mukavaa. Mies seurustelee toisen naisen kanssa, mutta on siis pettänyt tätä naista monta kertaa minun kanssani. Itsekin pidän yhteyttä tähän naiseen, koska hän ei (tietenkään) ole tyytyväinen siihen, että poikaystävällä on välillä hieman liian läheinen suhde toiseen naiseen (hän ei kuitenkaan tiedä pettämisistä, epäilee tosin).

Itselläni on edelleen aivan liikaa tunteita tätä miestä kohtaan, jotta voisin olla täysin puhtaasti vain ystävä. Joten tilanne ei ole mukava. Tällä toisella naisella on suuria epäilyjä, etenkin koska hän asuu toisessa maassa kuin minä ja tämä mies. Mies ei ole tyytyväinen, koska hänellä on kaksi naista, jotka nalkuttaa koko ajan ties mistä. Vaikeinta on, että mies tuntuu hassulla tavalla tarvitsevan meitä molempia...

Tätä on nyt jatkunut yli kaksi vuotta. Parasta olisi muuttaa pois ja vaihtaa työpaikkaa, mutta se on niin pirun vaikeeta, kun toinen ihminen on ajatuksissa koko ajan. Muutinkin pois kerran, mutta mies sai palaamaan kuuden viikon jälkeen.

Joten Saku #11, käykää kunnon keskustelu, puhukaa tunteet selviksi ja sopikaa miten jatkatte eteenpäin. Älä hyvittele mitään, mutta ymmärrä, jos tilanne on toiselle vaikea. Koska tunteita on vaikea hallita ja muuttaa.
 

Ender00

Jäsen
Mikko78:n tapaukseen kommentoisin sen verran, että ilmeisesti siellä oli luottamus mennyt jo ennen tuota pettämisen paljastumista. Millään muulla ei voi selittää sitä, että pitää toisen kännykän viestejä mennä urkkimaan.

Ja mitä noihin Liettuan tulijoihin tulee, kuka siitä nyt puhuikaan, niin ota ihmeessä ne vastaan, älä kerro nykyiselle naiselle mitään, tapahtuu mitä tapahtuu ja seurauksia voi miettiä sitten myöhemmin. Enemmän sinua tulisi myöhemmin harmittamaan jos et nyt katsoisi mitä tuosta seuraa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä siinä on, että rakentavan keskustelun/ riitelyn sijaan, toiset ihmiset eivät osaa riidellä mitenkään muuten kuin syyttelemällä toista? Aivan saatanan ärsyttävää, kun ei päästä asian ytimeen ja parannuksia miettimään, kun toinen vaan jatkaa syyttelylinjalla. Se on ihan selvää, että riidellessä helposti heitetään kaiken maailman syytöksiä ilmaan puolin ja toisin, mutta mun mielestä aika pian syytökset alkavat kulkea samaa kehää ja pitäisi siirtyä eteenpäin ja miettiä, miten tästä eteenpäin. Enkä tarkoita nyt suhteen jatkoa, vaan ihan ongelmien ratkaisua.

Meikäläisellä hitsasi ukon kanssa aamulla niin kiinni, että räjähdin lapsen kuullen. Ei hyvä. Sen suurempia ongelmia meillä ei oikeasti ole, mitä nyt ukolla stressi duunissa, mulla päävastuu himasta ja lapsesta ja toinen skidi tulossa. Tähän päälle erittäin pitkäaikainen yöheräily, joko lapsen itkun tai ukon kuorsauksen toimesta.

Tämä väsymys ja raskaushormonitkin ehkä saivat sitten kupin kaatumaan. Ja mitä tekee ukko? Sanoo, että hän tulee kuorsaamaan aina ja että mä vaan valitan koko ajan, että se tekee kaiken väärin. Myönsin, että olen ollut aika vittumainen väsymyksen takia ja pyydän sitä anteeksi. Mitä tekee ukko? Syyttelee vähän lisää. Myönnän itku kurkussa, että en nyt ole oikein oma itseni, kun heräilen useita kertoja yössä ja raskauskin verottaa. Tässä vaiheessa olis ollut kiva jo päästä eteenpäin asiassa eli miten me tämä ongelma ratkaistaan. Mitä tekee mies? Heittäytyy martaksi: "kun minä en tee koskaan sinun mielestäsi mitään oikein"... Loppuun heittää vielä, että "kai tämä nyt oli sitten tässä". WTF? Tulee riita ja tämä on tässä?

Miehelläni on ollut tapana heittää erokortti pöytään riidellessä ja inhoan tätä yli kaiken. Lapsen myötä se on vähentynyt, koska olen tehnyt aika helvetin selväksi, että seuraava "mä muutan pois kotoa"-heitto saattaa jäädä viimeiseksi. Ja, että mä pärjään hyvin yksinkin, jos hän ei oikeasti halua olla enää yhdessä. On mennyt jotenkin jakeluun, mutta tänään oli sitten vähän levy muuttunut. Tällainen erolla suora tai epäsuora uhkailu on mun mielestä kaikista alhaisinta, varsinkaan, jos se ei ole "yleinen" fiilis. Meidänkin riidat on sellaisia, mitkä johtuu yleensä väsymyksestä ja elämäntilanteesta, mutta yleisesti ottaen meillä on kaikki kunnossa. Rakkautta, kiintymystä ja naurua riittää vielä. Ei tosin kaikkia joka päivä, mutta arki noin yleensä on hyvää.

Lopulta saatiin asiat puhuttua selväksi ja mies ymmärsi, että suurin osa nalkutuksesta johtuu väsymyksestä. Tosin aihettakin huomautuksiin miehelle on, mutta ehkä lähestyn asiaa erilailla jatkossa. Mutta tästäkin asiasta olisi voitu sopia heti, ilman suurta riitaa ja draamaa, jos mies olisi hengittänyt hetken ja laskenut viiteen. Katsonut mua, möhömahaa, ja jättänyt marttakortin käyttämättä. Turhaan taas piti pahoittaa toisen mieli ja heitellä erokortin uhkia ilmaan. Nyt siis kaikki on hyvin. Sovittiin, että mies nukkuu vähän aikaa lapsen huoneessa, jotta saan muutaman hyvin nukutun yön alle ja jaksan taas. Ratkaisu siis löytyi lopulta varsin helposti, mikä oli alunperin tarkoituksenikin.

Musta vaan tuntuu, että mun mies on näissä asioissa ihan "henkisesti nainen". Siis helposti loukkaantuva, herkkänahkainen ja marttyyriyteen nopeasti sortuva. Minä kun olen käsittänyt, että se on naisten yksinoikeus. Muuten on kyllä ihan äijämäinen ja hyvä tyyppi, mutta tämä piirre on ihan kuin monen miehen kuvaus omasta naisestaan. Kiva.
 

nr.31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Google
Jaaha, se on sitten henkilökohtaisesti ensimmäinen pidempi seurustelusuhde saatu päätökseen. Reilut kaksi vuotta meni, vuoden jälkeen lähisuhteesta tuli opiskelupaikkojen takia etäsuhde ja reilun vuoden kohdalla tuli ensimmäinen väli rikko, jossa ilmeisemmin oli kolmasosapuoli mukana. No kuukauden jälkeen tyttö tuli takaisin pääsyä anelemaan. Ajattelin fiksusti että, koska kesä päästään olemaan yhdessä niin voisihan sitä koittaa. Taas meni kesä hyvin vaikka pientä luottamus pulaa tunsin koko ajan. No nyt viimenen puoli vuotta enemmän ja vähemmän huonosti jälleen etäsuhteen takia. No päätettiin tai päätin laittaa pillit pussiin, koska tyttö ei ollut valmis panostamaan suhteeseen etäsuhteen vaatimalla tavalla. Jännä juttu ihmismielessä on se, että nytkin mietin olisinko voinut tehdä jotain toisin. Kyllä se aina kirpaisee kun menettää ihmisen josta kuitenkin paljon välittää. No tämä oli varmasti molemmille osapuolille parempi ratkaisu.

Jälkiviisaana olisi pitänyt ensimmäisen välirikon antaa olla se viimeinen, koska ei sitä luottamusta aivan helposti saa takaisin vaikka kuinka yrittää. Ja etäsuhteet ovat niin raskaita, että jos niihin ei olla valmiita panostaan niin ei kannata edes yrittää.
 

Ponkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Sht
Käy vaan Mikko78 leipomassa nokkaan sitä kaveria, tai parempi kun laitat jonkun muun asialle:D
 

Fordél

Jäsen
Hemingway kirjoitti:
Tuo on varmasti hyvä tyyli, jos ei kaipaa rinnalleen sitoutuvaa kumppania ja arjen jakajaa. Joku viisaana esiintyvä on sanonut, että ihminen on vapaa vasta silloin, kun hänet on sidottu. Olen siitä samaa mieltä. Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse olla.

Suurin ongelma minulle tuossa mallissa on se, että kaipaan suhteelta ennen kaikkea henkisyyttä, en seksiä. Haluan, että joku ihminen on elämässäni tiukemmin kuin kukaan muu.

Todella hienosti sanottu, Hemingway. Itse ajattelen tismalleen noin ja tarvitsen sen jonkun jonka kanssa voi olla täysin oma itsensä ja jakaa kaikki asiat. Niin paljon sitä joutuu olemaan töissä yms. vähän jonkun roolin vankina, että mulla pitää olla se jonka kanssa pystyy olemaan täysin oma itsensä, omine heikkouksineen ja vahvuuksineen. Lähinnä kyse on henkisestä tilasta ja henkisistä tarpeista ja kaikki muu onkin sitten vain plussaa.

Itse korostaisin juuri sitä, että jokainen taplaa tavallaan ja jokainen suhde on omanlaisensa. Vaikea täällä on siis mitään sen suurempia neuvoja antaa kun ei tiedä taustoista mitään. Joskus on hyvä vain antaa periksi ja irroittaa ote vaikka se tuntuisi todella vaikealta. Toisaalta joskus taas pitää taistella eikä luovuttaa ensimmäisen karikon kohdalla. Tapaus- ja ihmiskohtaista ja tosiaan vaikea tässä on toisia neuvoa. Itse sen tietää parhaiten.

Tuo Mikon tapaus on todella perseestä ja en voi ymmärtää kuinka vaikea sitä olla sörkkimättä varattuja. Itse en ole koskaan pettänyt enkä siihen edes kykenisi eli jotain hyvää sentään meikäläisessä parisuhteen toisen osapuolen kannalta. Ja kuinka moni voi yhden illan jutun jälkeen oikeasti sanoa, että kyllä se oli sen arvoista ja heittää samalla vaikka kymmenen vuotta hukkaan toisen ihmisen kanssa. Sellaisen, joka on ollut sun rinnalla ne ylä- ja alamäet. Sitä pitää sen verran arvostaa, että joko keskittyy siihen ihan täysillä tai sitten valitsee sen toisen elämän tyylin, jota täällä muutama on mainostanut.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Juu, eipä oo häävi tilanne Mikko78:lla. Ehdottomasti kertomaan tälle neljännelle osapuolelle. Täytyy myös varmaan käydä aika perusteellisesti tuo juttu oman vaimonsa kanssa läpi.

Yleensäkin, kun tätä palstaa lukee, niin näkyy yhdellä jos toisellakin olevan luottamusongelmia tyttöystävänsä/vaimonsa kanssa. Itse en voi käsittää, miten ihminen voi yleensä olla vakavassa ihmissuhteessa toisen kanssa, jos toiseen ei voi luottaa täysin. Vaikka totta kai luottamuksen syntyminen vaatii aikaa, niin silti. En itse ainakaan lähtisi koskaan suhteeseen, jos en voisi luottaa täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös