Golden AWe kirjoitti:
Tiedän tapauksia joissa asutaan yhdessä mutta nukutaan eri sängyssä jne.
Hesarissa oli pari viikkoa sitten juttu siitä kuinka Ameriikanmaalla (yllättäen) on nykyään erittäin suosittua, että asuntoa vaihtaessa molemmille ostetaan omat makuuhuoneet. Eli ei kestä kauaa ennen kuin Euroopassa havaitaan sama ilmiö.
Tämä johtuu ihan suoraan siitä minkä useimmat meistäkin ovat aivan varmasti huomanneet, se nyt vain on parempi nukkua, kun toinen ei ole siinä pyörimässä ja kuorsaamassa. Kunnolla nukutun yön jälkeen on energisempi ja kaikki asiat sujuu paremmin sisältäen parisuhteen.
Asiaa oli pohdittu myös tieteelliseltä kannalta siten, että ihmiselle ei kerta kaikkiaan ole mitään hyötyä yhdessä nukkumisesta ja se on täysin "keksitty" asia. En valitettavasti tähän hätään muista tarkemmin. Jatkoajan virallinen tiedemies (tiedät kyllä kuka olet) voisi tarkentaa asiaa, koska itse artikkelia ei taida maksuttomana mistään saada.
Mekin olemme vaimon kanssa lopettaneet kaiken maailman aamuhalit, koska heräämme eri aikaan 95% aamuista. En minä ainakaan halua herätä hetkeksi joka aamu tuntia ennen herätyskelloa vain sen takia, että toinen kertoo lähtevänsä nyt esim. töihin. Kyllähän minä herätessäni sitten näen, että hän on lähtenyt.
Tapaus Jariin en ota ihmeemmin kantaa, mutta totean, että hyvä Mikko78, että tiedät tehneesi väärin lukiessasi vaimosi viestit. Todella ikävä juttu, että et voinutkaan luottaa häneen, mutta eipä hänkään voi sinuun.
Aivan turha tulla kenenkään huutelemaan, että toinen asia on vakavampi kuin toinen. Ensinnäkin ainoastaan toisen teko rikkoo lakia (niin, Suomen lakia) ja molemmat teot ovat aivan käsittämättömiä, joten niitä ei tarvitse sen enempää vertailla.