Mainos

Naisasiat

• 7 596 068
  • 26 633

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Tobias kirjoitti:
Mutta suosittelen minun tyyliäni kaikille siksi, että se on paras tyyli.

Tuo on varmasti hyvä tyyli, jos ei kaipaa rinnalleen sitoutuvaa kumppania ja arjen jakajaa. Joku viisaana esiintyvä on sanonut, että ihminen on vapaa vasta silloin, kun hänet on sidottu. Olen siitä samaa mieltä. Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse olla.

Suurin ongelma minulle tuossa mallissa on se, että kaipaan suhteelta ennen kaikkea henkisyyttä, en seksiä. Haluan, että joku ihminen on elämässäni tiukemmin kuin kukaan muu.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tobias kirjoitti:
No toisaalta, tehköön kukin tavallaan. Mutta suosittelen minun tyyliäni kaikille siksi, että se on paras tyyli.
Jep. En tiedä parhaimmasta, mutta olen aika monen asian kanssa samaa mieltä viestissäsi. Ennen en ollut, eikä siitä ole kauaakaan. Asiat vaan ovat muuttuneet ja samalla olen saanut huomata puolen vuoden aikana tapahtuneen melko radikaalin muutoksen sisimmässäni. Aikanaan tuli ruikutettua ja samalla haikailtua koko ajan jonkun perään, tai ylipäätään parisuhteen. Sitten aloin miettiä, että miksi helvetissä? Eihän siinä mitään vikaa, jos kemiat pelaa ja on yhteiset säännöt selvät heti kättelyssä. Fine by that, mutta miksi väkipakolla etsiä jotain sellaista elämää kun itsekseenkin viihtyy ja pärjää ihan hyvin? Kavereita on ja mikäpä mukavempaa, kun voi niiden kanssa lähteä hengailemaan silloin kun huvittaa, eikä kukaan soittele perään ja kysele, että moneltakos sitten meinasit tulla kotiin? Ei kiitos sellaista minulle, olen mieluummin oman oloni ruhtinas.

Noin muutenkaan en ihastu enää kovinkaan helposti, saa olla aika erikoinen nainen, että menee jalat alta. Jos moista ei kohdalle satu, niin olen mieluummin ilman. Seksi on eriasia, kammoksun jossain määrin edelleenkin irtosuhteita, mutta noin periaatteessa jos on samoilla säännöillä liikkuva naisenpuolisko ja riittävästi on vetoa, niin miksei. En kyllä etsi seksiseuraakaan mitenkään järjestelmällisesti, sekin on asia, joka osuu kohdalle jos on osuakseen.

Väkisin ei saa mitään, se on tullut huomattua näissä asioissa. Näin ollen en erityisemmin yritä. Toki heitän pientä flirttiä ja pidän yhteyksiä mukaviin naisiin, ihan noin varmuuden varalta. Ei siitä mitään haittaakaan ole, jos on hyvissä väleissä ihmisten kanssa. En näe sitä minään pelinäkään, koska en ole vehkeilemässä mitään kenenkään seläntakana. Jos joku on kumppaniksi otettu, on hän yleensä sen verran spesiaali, että muita ei ole enää tarpeen väijyskellä. Toki silti yhteydet voi pitää ja onhan minulla naispuolisia kavereinakin vaikka kuinka monta. Jos jollekin naiselle ei käy, että minulla on muita naisia kavereina, niin painukoot sitten samantien vaikka helvettiin. Kavereita ei vaihdeta.

Tälläistä.

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
Hemingway kirjoitti:
Haluan, että joku ihminen on elämässäni tiukemmin kuin kukaan muu.

Kyllä se tuntuu hyvältä, kun on rakas ihminen tukena ja puolellasi tässä kylmässä maailmassa, jakamassa ilot ja surut, kokemassa ja näkemässä kanssasi. Kuulemassa, kun kerrot kevään ensimmäisesti sinivuokosta.

Sinkku sanoo, että on niin kiva, kun voi milloin tahansa avata vaikkapa viinipullon illalla ja laiskotella kysymättä keneltäkään. Parillinen taas sanoo, että hän voi nauttia tämän pullon jonkun kanssa ja turista samalla mukavia. Ja sinkku sanoo, että jääpähän hänelle enemmän, kun ei tarvitse jakaa sitä kenenkään kanssa. Ja niin edelleen. Eläkäämme kuten tahdomme.

Parempi yksin kuin huonossa seurassa, mutta hyvän seuran löytyminen on loistojuttu!

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tästä emme voisi olla enempää samaa mieltä. Siksipä olenkin ollut suurimman osan elämästäni yksin.

Allekirjoitan. Kiva huomata, että toverita riittää.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Golden AWe kirjoitti:
Tiedän tapauksia joissa asutaan yhdessä mutta nukutaan eri sängyssä jne.

Hesarissa oli pari viikkoa sitten juttu siitä kuinka Ameriikanmaalla (yllättäen) on nykyään erittäin suosittua, että asuntoa vaihtaessa molemmille ostetaan omat makuuhuoneet. Eli ei kestä kauaa ennen kuin Euroopassa havaitaan sama ilmiö.

Tämä johtuu ihan suoraan siitä minkä useimmat meistäkin ovat aivan varmasti huomanneet, se nyt vain on parempi nukkua, kun toinen ei ole siinä pyörimässä ja kuorsaamassa. Kunnolla nukutun yön jälkeen on energisempi ja kaikki asiat sujuu paremmin sisältäen parisuhteen.

Asiaa oli pohdittu myös tieteelliseltä kannalta siten, että ihmiselle ei kerta kaikkiaan ole mitään hyötyä yhdessä nukkumisesta ja se on täysin "keksitty" asia. En valitettavasti tähän hätään muista tarkemmin. Jatkoajan virallinen tiedemies (tiedät kyllä kuka olet) voisi tarkentaa asiaa, koska itse artikkelia ei taida maksuttomana mistään saada.

Mekin olemme vaimon kanssa lopettaneet kaiken maailman aamuhalit, koska heräämme eri aikaan 95% aamuista. En minä ainakaan halua herätä hetkeksi joka aamu tuntia ennen herätyskelloa vain sen takia, että toinen kertoo lähtevänsä nyt esim. töihin. Kyllähän minä herätessäni sitten näen, että hän on lähtenyt.

Tapaus Jariin en ota ihmeemmin kantaa, mutta totean, että hyvä Mikko78, että tiedät tehneesi väärin lukiessasi vaimosi viestit. Todella ikävä juttu, että et voinutkaan luottaa häneen, mutta eipä hänkään voi sinuun.

Aivan turha tulla kenenkään huutelemaan, että toinen asia on vakavampi kuin toinen. Ensinnäkin ainoastaan toisen teko rikkoo lakia (niin, Suomen lakia) ja molemmat teot ovat aivan käsittämättömiä, joten niitä ei tarvitse sen enempää vertailla.

scholl

Jäsen
pernaveikko kirjoitti:
Hesarissa oli pari viikkoa sitten juttu siitä kuinka Ameriikanmaalla (yllättäen) on nykyään erittäin suosittua, että asuntoa vaihtaessa molemmille ostetaan omat makuuhuoneet. Eli ei kestä kauaa ennen kuin Euroopassa havaitaan sama ilmiö.

Itsekin naureskelin tuolle jutulle. Itse olen jo varmaan kymmenen vuotta sanonut, että muutan jonkun kanssa yhteen vain, jos saan asunnon, mikä on symmetrinen. Olohuone voi olla neutraalia aluetta, mutta makuuhuone ja muut sitten molemmilla omat ja nyt se täyttää toteutuvan laajemmassa kaavassa. Taisi olla yli 60% uusista taloista Amerikassa, missä miehelle ja naiselle tulee omat makuuhuoneensa. Saa nähdä, koska suomalaiset feministit puuttuvat lehtien kirjoittelemiseen ja sanovat 80-luvun suomettumisen henkeen, että uutinen on virheellinen, ei niin oikeasti tapahdu.

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
pernaveikko kirjoitti:
Tämä johtuu ihan suoraan siitä minkä useimmat meistäkin ovat aivan varmasti huomanneet, se nyt vain on parempi nukkua, kun toinen ei ole siinä pyörimässä ja kuorsaamassa. Kunnolla nukutun yön jälkeen on energisempi ja kaikki asiat sujuu paremmin sisältäen parisuhteen.

No sitten sinne omaan makuuhuoneeseen pitää hommata joku ruotsalainen aupairityttö, että saa silmiä avaamatta aamujöpöissä pökätä nakin lusikka-asennossa sisään. Kuka sitä nyt jaksaa sängystä nousta ylös, ja kävellä viereiseen huoneeseen saamaan aamuhoitoa.

Sera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai ne pelaa taas...
pernaveikko kirjoitti:

Erillisistä sängyistä ja erikseen nukkumisesta en ole vakuuttunut, mutta ainakin omaa kaappitilaa pitäisi olla riittävästi, ettei toisen säilyttämät omasta mielestä tarpeettomat esineet ala nyppiä. Tämä voi olla parisuhteen kulmakiviä. Meinasin itse heittää eilen muuttolaatikoita purkaessa roskikseen kasan vanhoja sanomalehtiä, mutta tottakai varmistin asian ensin ja sainkin tietää niiden olevan kullan arvoisia. Ei sillä, että ne paljon tilaa veisivät, mutta jostain piti päästä sanomaan vastineeksi.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Leon kirjoitti:
Sen verran pitää tuottaa sinulle pettymystä, että yksi kriteerit täyttävä ei ole enää vapailla markkinoilla.
Awww.... vaikka, etsä kyllä laatunaaralta näytä. Jos nyt toki haluat kutsuttavan itseäsi sillä nimellä, niin toki muistan asian jatkossa.

Jooh, tuota Simonin asiaa minäkin mietin tässä. Rouvan kanssa on samantapainen asia käytössä, mutta vain hyvän yön toivotukset. Jos toinen menee nukkumaan aikaisemmin, se pistää ekana viestin. Jos toinen on baarissa, niin se pistää viestin kun tulee kotiin. Meillä tämä toimii ja jos unohtaa/sammuu, niin aamulla puhelin EI OLE täynnä vihaisia viestejä. Korkeintaan:"Taas näemmä on sammuttu vai?" Ja hymiöt perään.

Enivei, jos tuo nainen vaatii Simonilta viestejä yöllä ja itse punkkaa äijänsä kanssa, niin itse en kyllä katselisi pitkään. Mendietan patenttikäytännölle peukku ylöspäin.

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
pernaveikko kirjoitti:
Tapaus Jariin en ota ihmeemmin kantaa, mutta totean, että hyvä Mikko78, että tiedät tehneesi väärin lukiessasi vaimosi viestit. Todella ikävä juttu, että et voinutkaan luottaa häneen, mutta eipä hänkään voi sinuun.

Aivan turha tulla kenenkään huutelemaan, että toinen asia on vakavampi kuin toinen. Ensinnäkin ainoastaan toisen teko rikkoo lakia (niin, Suomen lakia) ja molemmat teot ovat aivan käsittämättömiä, joten niitä ei tarvitse sen enempää vertailla.

Jaa-a. Enpä voisi enempää olla eri mieltä. Ei meillä yleensä lueta toisen viestejä ilman lupia mutta kyllä nuo kaksi tekoa ovat vakavuusasteeltaan aivan eri luokkaa. Viestien lukemisesta tuskin kumpikaan edes vetäisi herneitä nenään.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
JAT kirjoitti:
Jaa-a. Enpä voisi enempää olla eri mieltä. Ei meillä yleensä lueta toisen viestejä ilman lupia mutta kyllä nuo kaksi tekoa ovat vakavuusasteeltaan aivan eri luokkaa. Viestien lukemisesta tuskin kumpikaan edes vetäisi herneitä nenään.

Ovat eri luokkaa, juu.

Vetäisin kyllä herneen nenääni, jos mies kävisi lueskelemassa ilman lupaa mun puhelimeni viestikansioita. Saa kyllä lukea ihan vapaasti jos nätisti pyytää.

Teillä ei yleensä lueta viestejä ilman lupia, mutta ilmeisesti joskus kuitenkin. Onko se tosiaan mielestäsi ok?

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Alamummo kirjoitti:
Teillä ei yleensä lueta viestejä ilman lupia, mutta ilmeisesti joskus kuitenkin. Onko se tosiaan mielestäsi ok?

Olisi pitänyt jättää se "yleensä" pois. Siis emme lue toistemme viestejä kuin pyynnöstä. Hmm, nyt täytyykin kuitenkin tarkistaa omia asenteita hieman. Kyllähän toisen puhelimessa voi olla esim. ystävien välisiä luottamuksellisia asioita mitä minun ei ole mitään tarvetta tietää. Eli salassapito ei ole viestin vastaanottajan kannalta olennainen asia, meidän suhteessamme, vaan lähettäjän.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
JAT kirjoitti:
Siis emme lue toistemme viestejä kuin pyynnöstä.

Miksi niitä pitää lukea tai "pyytää lukemaan"? Mahdotonta ymmärtää miten voi kiinnostaa.

Valota nyt hieman minkälaisia viestejä siellä sitten on eli mikä saa lukemaan niitä aina uudelleen?

Onko tämä jotain kieroutunutta "me tehdään kaikki yhdessä" -juttua?

pernaveikko kirjoitti:
Miksi niitä pitää lukea tai "pyytää lukemaan"? Mahdotonta ymmärtää miten voi kiinnostaa.

Kyllä ainakin oma rouva välillä näyttää puhelintaan, että lueppa tuo. Voi olla joku asia, mistä haluaa toisen "tulkinnan" tai muuten vain ihmettelee tai haluaa ettei itse vääristä sanomaa matkan varrella. En usko, että lainaamallasi kaverilla on mitään fetissiä säilyttää viestiä ja lukea se muijansa kanssa kerta toisensa jälkeen.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
pernaveikko kirjoitti:

Vähän vain mietityttää, että miksi sen daamin kanssa haluaa samassa kämpässä asua, jos ei edes läheisyyttä kuulu suhteeseen? Sittenhän voisi hankkia kivan kämppiksen, joka on jakamassa asumiskuluja. Toki jos tulee itse baarista himaan, niin usein on helpompi nukkua sohvalla, kun kuorsaus on varma homma.

pernaveikko kirjoitti:
Miksi niitä pitää lukea tai "pyytää lukemaan"?

No ainakin itse välillä luen vaimoni ja toki vaimokin minun viestäjäni lukee, kun esim. 5kk poika on sylissä, niin ei siinä ehdi tekstarin luokse ja toinen sitten sanoo että lukisitko mitä siellä viestitellään. Että tässäkin jutussa on muita pointteja, kuin joku uskollisuusaspekti. Eli mitenkään salaa ei niitä lueta, vaan esim. apuna toiselle.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
sopuli kirjoitti:
Tästä tekstiviestien lukemisesta on käyty yksi JA:n historian tuskallisimmista väännöistä, ei viitsisi mennä siihen uudestaan.
Täytyy vähän ihmetellä, että miksi siitä edes tässä ketjussa väännetään, kun lienee kuitenkin Mikko78:n kertoman jutun epäolennaisin asia. Pointti on jokin ihan muu.

sopuli kirjoitti:
Tästä tekstiviestien lukemisesta on käyty yksi JA:n historian tuskallisimmista väännöistä, ei viitsisi mennä siihen uudestaan.

Vääntö lienee koskenut sitä salassa viestien lukua? Luulisi ettei kenelläkään ole sitä vastaan, mitä toiset ihmiset tekee keskenään toistensa antamien rajojen puitteissa?

Blackie kirjoitti:
Täytyy vähän ihmetellä, että miksi siitä edes tässä ketjussa väännetään, kun lienee kuitenkin Mikko78:n kertoman jutun epäolennaisin asia. Pointti on jokin ihan muu.
Sitä alettiin "rinnastamaan" pettämiseen.. Ehkä älytöntä sinänsä, vaikka röyhkeätä omalla tavallaan - etenkin jos mitään sopimusta moisen hyväksyttävyydestä ei ole tehty.

Mutta ketjun varsinaisen otsikon myötäiseen asiaan. Tänään on valoa tunnelin päässä - treffit. Lähes vuoden kärvistelyn (mistä mainitsin aiemmassa viestissä) jälkeen on varsin potentiaalinen tilanne nyt päällä. Omalta kohdalta paljon ratkeaa tänään/huomenna. Kyseessä on siis vasta toinen tapaamisemme, ensimmäinen oli varsin lyhyt ja alkoholinkatkuinen. Hoppas att vi trivs.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Blackie kirjoitti:

No, kaikki kuitenkin alkoi siitä, että piti mennä toisen luuria sorkkimaan luvatta. Pitäisin sitä sinänsä olennaisena asiana.

Rebel kirjoitti:
ei siinä ehdi tekstarin luokse ja toinen sitten sanoo että lukisitko mitä siellä viestitellään.

Asia selvä, itse en välttämättä mitenkään lue viestiä sillä sekunnilla, kun se tulee. En näe siihen tarvetta. Ei, siellä nyt vain ei voi olla mitään niin tärkeätä, että se pitää saada heti luettua. Sellaista voi vaikka ollakin, että esim. tunnissa tarvitsee vastata.

Sellaista käy joskus, että vaimo tuo luurin jonnekin ja sanoo, että hei sulle on tullut viesti. Minä sanon sitten, että joo laita vaan se luuri siihen, luen kohta.

sopuli kirjoitti:

Jotain muistan itsekin tuosta, mutta en kuitenkaan ole saanut traumoja.

Veijari

Jäsen
Mikko78 kirjoitti:
Meillä on yhteinen lapsi jonka takia olen yrittänyt pysyä kasassa. Koskee vaan niin vitusti etten kykene kunnolla nukkumaan ja käymään töissä.

Voimia sulle! En voi edes kuvitella miltä itsestä tuntuisi vastaavassa tilanteessa.

Vakavan pohdinnan paikka lienee se pystytkö ikinä enää luottamaan vaimoosi. Vaikka perheeseen kuuluukin lapsi, ei pelkästään sen vuoksi kannata pilata loppuelämää sillä, että elää avioliitossa ihmisen kanssa johon ei pysty luottamaan kuin parhaimpaan ystäväänsä. Kyllä lapsi sen vaistoaa tavalla tai toisella jos vanhempien väliltä puuttuu aito rakkaus ja luottamus ja se ei välttämättä taas ole hyvä asia lapsen kehitykselle.

Jos meinaat kaikesta huolimatta pysyä vaimosi rinnalla, sinuna kävisin ensi töikseni leipomassa Jarille selväksi kuka naistasi köyrii ja kuka ei. Lisäksi, en edes miettisi kertoisinko neljännelle osapuolelle asiasta - tottakai kertoisin. Saisi tämä Jarikin hieman muuta mietittävää kotonansa.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turha tästä muutenkaan on vääntää, nimimerkki Gunners antoi jo sen parhaan neuvon:
Gunners kirjoitti:
Kannattaa kyseisen Jarin tyttöystävälle kertoa ja myös samalla reissulla käydä mättämässä kyseistä lieroa turpaan sen minkä lähtee.

Oloa helpottaa kaikkein eniten se, että Jari saa kattilaansa hetken aikaa hella kutosella. Ja vähän päälle. Jos parisuhdetta meinaa jatkaa tuollaisen jälkeen, niin tiedossa on pitkä ja kivinen vaikkakin ihan mahdollinen tie. Henkilökohtaisesti en pystyisi enää koskaan luottamaan, mutta ihmiset ovat erilaisia.

Tobias

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Oloa helpottaa kaikkein eniten se, että Jari saa kattilaansa hetken aikaa hella kutosella. Ja vähän päälle. Jos parisuhdetta meinaa jatkaa tuollaisen jälkeen, niin tiedossa on pitkä ja kivinen vaikkakin ihan mahdollinen tie. Henkilökohtaisesti en pystyisi enää koskaan luottamaan, mutta ihmiset ovat erilaisia.

Täytyy kysyä, minkä vuoksi pitäisi ryhtyä rikollisiin toimenpiteisiin? Mitä tämä ko. Jari on tehnyt pahemmin kuin nainen, kenen kanssa Jari on ollut?

Ainkain jos itse olisin tämä Jari, tekisin välittömästi tutkintapyynnön poliisille mikäli joku kävisi käsiksi.

No joo, ikäviä asioita tällaiset ovat ihan varmasti, ei siitä pääse mihinkään. Itse suosittelen unohtamaan menneisyys ja jatkamaan tyhjältä pöydältä yksinään.

scholl

Jäsen
JAT kirjoitti:

Siis kumpi on nyt vakavampaa? Eikös tuomioistuin päätä sen vakavuuden. Tai tuollaisissa mustasukkaisuutta sisältävässä perheen sisäisissä asioissa saatetaan tuomio langettaa ilman tuomioistuinta. Ainakin itse antaisin hyvin ankaran rangaistuksen siitä, jos joku kajoaisi kännykkääni. Se on yksityisyydensuojan alainen asia ja saa olla iloinen, jos rikollinen sen jälkeen vielä kävelee. Tosin jos olisin itse pettänyt niin silloin tilanne olisi eri. Vaikea sanoa, että miten siinä kukin rangaistuksen saisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy