bisnesman kirjoitti:
Ei, en tarkoittanut että olisi painostava olo, vaan kun lapsirakkaana ihmisenä haluan joku päivä vielä olla isä ja ehkä vielä aviopuolisokin niin ehkä nyt pitäisi hieman jo panostaa tuohon pariutumiseen :)
Melko passiivinen olen todellakin ollut, vähän tyyliin "no woman no cry".
Vähän samaa ajatusta täälläkin päässä, etenkin usein kun syntymäpäivät ym. lähenee ja vuosirenkaat lisääntyy, niin tällainen ikuinen pohdiskelija ja mietiskelijä on aina suurten kysymysten edessä..
Toisaalta tässä on nyt vasta ensimmäinen vuosi takana 20+ ikäisenä kun ollaan yksikseen ilman tulevaa vaimoa, mutta se seuraava kymppi paukkuu jo hyvinkin pian ja tämäkin ikähaarukka jää taakse..xD (27 siis taulussa nyt!)
Mutta vähän taas naisasiaa, tosin palasinkin ketjuun hiljattain pitkän hiljaiselon jäljiltä. Nyt on reilu vuosi siitä kun itkettiin viimeisiä itkuja tuon edellisen, pitkän suhteen jäljiltä jonka piti johtaa avioliittoon ja perheeseen.
Olo on nyt kuitenkin erittäin hyvä, tosin tällaisena vahvana tunneihmisenä sitä on taas ihan hukassa kun löytää jotain uutta ja hienoa.. Sitä vaan lähtee heti niin täysillä liikkeelle, vaikka pitäisi ymmärtää ottaa ihan iisisti, kun mitään "varmaa" ei ole vielä ilmassa.
Puhelinkin viimeksi siitä että pitänee lähteä käymään Tukholmassa saakka treffeillä jossain vaiheessa, tulihan siellä käytyä ja vallan hienosti se meni. Viime kesänä tuli siis tutustuttua ja nyt on tosi paljon pidetty yhteyksiä, kun kutsu kävi niin pakkohan siihen oli vastata. Mutta tässä kävi juurikin niin kuten pelkäsin, että sitten kun pääsee viettämään kunnolla aikaa kaksistaan tykästyn tyttöseen ihan liikaa ja kun homma on vielä pahasti vaiheessa niin päänvaivaahan siitä seuraa välimatkoineen jne. Silti olen ihan fiiliksissä nyt, miten voikin löytyä tyttö jonka kanssa on niin mielettömän mukavaa ihan vaan olla ja jutella. Juttua irtoaa ihan mistä vaan ja hauskaa on, lisäksi kun on vielä viimeisen päälle kaunis ja tykkää samoista asioista niin.. Täydellistä! Mutta miksi tällainen tapaus pitää löytyä tässä muodossa, eli Suomessakin asuen kaukaa kuin mikä.. Itse en silti ressaa näistä välimatkoista ainakaan nyt, nautin nyt siitä kun tuntee taas elävänsä pitkän synkistelyn jälkeen! Kohta ollaan sentään samassa maassa taas, katsoo nyt. Itsellä olisi vaan nyt kauhea tarve näyttää mihin sitä ukkona pystyy, edellinen suhde kun päättyi osaltani niin ilkeästi enkä saanut ikinä sitä mahdollisuutta osoittaa toiselle miten tosissani olin. Ja on tässä itsetutkiskelun kautta kasvettu ihmisenä aika tavalla, jatkuvaa oppimistahan tämä.
Mä vaan olen sellainen, että lähden näihin juttuihin niin kympillä mukaan, jos menee mönkään ni putoan varmaan taas kovin korkealta.. Toisaalta kaiken osuessa kohdilleen on olotila äärimmäisen mahtava. Tosiaan, kun vedän niin tunteella aina, oltiin sitten naisissa tai pelikentällä, niin siinä sitä ollaan:) Jotain pientä viritystä on ollut tässä kotikulmillakin, mutta en osaa edes kiinnostua muista samaan aikaan, kun yksi tapaus on koko ajan mielessä.
Ja kai se on osa omaa tyyliäni, eli en vaan osaa "pelata" silleen sopivan köykäisesti näitä kuvioita vaikka olenkin vapaa tekemään mitä huvittaa.
Mutta päälimmäinen "viesti" tässä tekstissäni on nyt se, että minäkin olen vielä elossa, reilu vuosi sitten palstalle oikein huolella tilittäneenä voi vain huokaista helpotuksesta nyt. Ehkä se vanhan loppuminen tosiaan poikii jotain uutta ja parempaa, siltä ainakin tuntuu nyt ja vahvasti.