Naisasiat

  • 7 509 543
  • 26 558

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JWill kirjoitti:
Ted Raikas:

- rima liian korkealla
- kiinnostuu "vääränlaisesta" naistyypistä, joka etsii mieheltä jotain muuta mitä Ted tarjoaa
- lähestyy naisia johdonmukaisesti liiaksi kaveripohjalta -> jo tutustumisvaihe mättää, joka kuitenkin on ehkä se tärkein naisen muodostaessa ensivaikutelman
- on hieman naismainen, feminiini
- persoona/ulkonäkö-yhdistelmä ei sytytä kohderyhmän naisia

?!?!?! Kunhan pohdin, en väitä.
Mielenkiintoista. Saatoit pääpiirteittäin osua aika lähelle totuutta. Kun noita kohtia katsoo, niin saatan tunnistaa itseni sieltä useistakin kohdista pelottavankin hyvin. Et vaan satu olemaan joku tuttu ja tunnet minut? ;) No, tuskin.

Ihan asiallisia huomioitahan nuo ovat, en loukkaannu.

Olen varmaan vaan niitä miehiä, jotka törmäävät aina "vääriin naisiin", vähän niinkuin osa naisista törmää jatkuvasti vääränlaisiin miehiin.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JWill kirjoitti:
- lähestyy naisia johdonmukaisesti liiaksi kaveripohjalta -> jo tutustumisvaihe mättää, joka kuitenkin on ehkä se tärkein naisen muodostaessa ensivaikutelman

Tutustumisvaiheessa olen huomannut tärkeäksi yrittää siirtyä aika nopeasti pois small talk -vaiheesta, koska jos ei juttuineen erotu mitenkään muista, on aika vaikea luoda lähtemätöntä vaikutelmaa. Ainakin itse olen suosinut tapaa, että kerron asioita itsestäni anekdoottien kautta - koska olen kokenut ja nähnyt aika hauskoja asioita tehdessäni asioita jotka ovat mulle tärkeitä, kerron niitä ihan viihdyttämismielessä saadakseni keskustelukumppanin nauramaan, mutta sivulauseissa on samalla helppo tuoda omaa persoonaa ja kiinnostuksen kohteita esille vaikuttamatta itsekeskeiseltä tai liian suoralta. Siis ei tyyliin "olen soittanut bändissä pitkään ja matkustellut ulkomailla" vaan "tuosta sanomastasi tuli muuten mieleen yksi aika mainio juttu, mikä kävi kerran kun olin bändini kanssa keikkamatkalla" - jos juttukaveri on hereillä, tuo riittää siitä aiheesta, että harrastaa musiikkia. Jos häntä kiinnostaa kuulla bändissä soittamisesta lisää, hän voi kysyä siitä tuon tiedon jälkeen, ja kysymyksen jälkeen taas siitä voi kertoa vaikka kuinka paljon vaikuttamatta itsekeskeiseltä.

Jossain määrin olen sitä mieltä, että "sitä jotain" voi ihan tietoisesti hankkia omaan persoonaansa, kun miettii mitkä asiat ovat itselle tärkeitä ja panostaa niihin sen jälkeen kunnolla - harjoittelee tullakseen paremmaksi asioissa joista pitää, hankkii niistä tietoutta ja niin edelleen, mitä ne sitten ovatkaan. Ainakin minua tuollainen yleinen kunnianhimo ja aktiivisuus elämässä kiehtoo huomattavasti enemmän kuin keskivertoisuus ja olen ollut huomaavinani, että oma kiinnostavuutenikin on lisääntynyt sen jälkeen, kun tajusin itse tämän asian.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Ted Raikas kirjoitti:
Mielenkiintoista. Saatoit pääpiirteittäin osua aika lähelle totuutta. Kun noita kohtia katsoo, niin saatan tunnistaa itseni sieltä useistakin kohdista pelottavankin hyvin. Et vaan satu olemaan joku tuttu ja tunnet minut? ;) No, tuskin.

Ihan asiallisia huomioitahan nuo ovat, en loukkaannu.

Olen varmaan vaan niitä miehiä, jotka törmäävät aina "vääriin naisiin", vähän niinkuin osa naisista törmää jatkuvasti vääränlaisiin miehiin.

Joo, en varmasti tunne sua mistään. Kun nämä ihmissuhdeasiat on siviili- ja työelämän kautta niin keskeisesti tapetilla jatkuvasti, niin kai sitä luo jonkinlaista henkilökuvaa ihmisistä sen tiedon ja kokemusten pohjalta mitä on kertynyt vuosien varrella. Ei ne toki aina yks yhteen mene, mutta normaalisti ainakin sinne päin.

Mun ongelma taas on se, että en noilla sinkkumarkkinoilla koskaan ole kerennyt kovin kauaa pyöriä, joten en oikein osaa antaa mitään kovin hyviä käytännön niksejä tai neuvoja, miten tuommoiset probleemitilanteet osais edukseen kääntää. Keskustella toki pystyn, osoittaa myötätuntoa ja ymmärrystä, ehkä saada henkilön miettimään asioita eri näkökulmista... Mutta Amorin apulaiseksi minusta ei ole. ;)
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ted Raikas kirjoitti:
Olen varmaan vaan niitä miehiä, jotka törmäävät aina "vääriin naisiin", vähän niinkuin osa naisista törmää jatkuvasti vääränlaisiin miehiin.

Niin. Osalla ihmisistä on valmiina päässään niin selkeä kuva 'ihannemiehestä tai -naisesta' että tosielämässä harvoin tulee sellaista ihmistä vastaan. Joillakin odotukset ovat mahdottomia ja ristiriidassa keskenään - naisilla usein tämä 'renttu, joka muuttuu kunnolliseksi sitten kun seurustellaan'. Ihan varmaan niin...:) Toisilla taas ei ole minkäänlaista kuvaa minkälaisen ihmisen toivoisi astuvan elämäänsä - ajelehditaan vaan suhteesta toiseen eliminoimalla 'tämä ei ollut oikea' ja hetken päästä 'ei tämäkään ollut se'. Jostain sieltä keskitieltä pitäisi löytyä jonkinlainen tavoite, päämäärä, mitä haluaa. Joillekin se on arvomaailman jakaminen, joillekin harrastusten jakaminen, joillekin riittävät ulkoiset ominaisuudet. Kannattaa miettiä mikä itselle on tärkeää, ja mikä suhteessa voisi kantaa kun suurin huuma on ohi. Loppuun vielä kuolematon Andy McCoy-lausahdus: 'sun pitää varoo mitä sä toivot, koska sä voit saada sen'.

Amorin apulaista tässä tietysti kaipaa itse kukin :)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ted Raikas kirjoitti:
Olen varmaan vaan niitä miehiä, jotka törmäävät aina "vääriin naisiin", vähän niinkuin osa naisista törmää jatkuvasti vääränlaisiin miehiin.

Ja tämäkin on sitten loppupeleissä kai itsestä kiinni. Siis vaikka tiedostamattaan ohjautuukin (itsetuhoisesta käytöksestä johtuen?) vääränlaisten naisten suuntaan, voisi kurssia yrittää korjata tietoisesti huomioimalla toisenlaisiakin naisia.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Playersin Minna, huuuuu! Mahtawat huulet. Niin, itsehän olin hänen kanssaan paljonkin tekemisissä risteilyllä tuossa taannoin, oli tyttö töissä siellä. Itsehän hän nimitti minua mm hänen prinssikseen. Halasin useaan otteeseen sekä tanssin letkajenkkaa hänen perässään, miten aina menikin väärin ne hypyt. Eikö sillä toisella hypätäkään eteen?
http://www.players.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=41
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
puuha-pete kirjoitti:
Playersin Minna, huuuuu! Mahtawat huulet.

Onhan noita. Varmasti tuonkin näköisiin plikkoihin mahtuu aina joskus joku ihan fiksukin. Samalla prosentilla kai kuin koko kansaankin. Kyllähän kumppanin pitää aiheuttaa niinsanottu "tulpaton mopo"-efekti, mutta jotenkin sitä tähänkin ikään mennessä jo arvostaa niin paljon enemmän sitä, mitä ihminen pystyy tuottamaan verbaalisesti.

edit: hah, sama syntymäpäivä kuin allekirjoittaneella
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
tant gredulin kirjoitti:
Jostain sieltä keskitieltä pitäisi löytyä jonkinlainen tavoite, päämäärä, mitä haluaa. Joillekin se on arvomaailman jakaminen, joillekin harrastusten jakaminen, joillekin riittävät ulkoiset ominaisuudet. Kannattaa miettiä mikä itselle on tärkeää, ja mikä suhteessa voisi kantaa kun suurin huuma on ohi.
Itseasiassa minulle on pääasia naisessa se, minkälainen arvomaailma tällä on, eli tietysti mahd. lähellä omaani. Ei kuitenkaan ole pakko olla ihan yksi yhteen. Se lienee mahdotontakin. Sen lisäksi yhteiset kiinnostuksenkohteet ja kenties harrastukset olisi aika tärkeää, että löytyisi tekemistä ja puhumista. Samankaltainen maailmankuva ja näkemykset siis. Ulkoiset seikat tulevat sitten vasta seuraavana kuvaan, toki niissäkin on ihanteita, ei sillä, mutta olen aina ollut valmis tinkimään niistä. Jos niissä nyt mitään tingittävää edes on. On minun pääni hurmannut enemmän tai vähemmän, hyvinkin erityyliset naiset jos ulkoiseen katsotaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vähään aikaan ei ole tähän ketjuun ollut asiaa, mutta nyt kaipaisin kanssapalstalaisten (eritoten naispuolisten) kantaa seuraavanlaiseen tilanteeseen:

Omassa opinahjossani, samassa suuntautumisryhmässä on eräs naispuolinen henkilö, joka on viime aikoina osoittanut jonkinlaista kiinnostusta asioihini. Muutin vastikään, ja ko. henkilö on innokkaasti kysellyt, milloin pidän tuparit, että hänet on varmasti kutsuttu. Kun kuuli, että tuparit olivat ajoittumassa ajankohtaan, jolloin hän ei olisi päässyt paikalle, oli kuin maansa myynyt. Oli peruuttamassa jo aiemmin sovittua Savonlinnan reissuaan, jotta pääsisi paikalle. Tuparit kuitenkin sitten sopivasti siirtyivät viikon päähän alkuperäisestä suunnitelmasta, joten neito oli huojentunut. Muutenkin on kysellyt vointejani ja viihtymistäni.

Hieman taustaa tapahtumille ja aiemmalle historialleni neitosen kanssa: siirtyi opinahjooni viime vuoden syksyllä. Pistin jo silloin merkille tämän todella kauniin ruskeaverikön, hakeuduin juttusille ja suht nopealla aikataululla pyysin uloskin. Ei silloin lähtenyt, kertoi tapailevansa toista. Ystävystyimme kuitenkin jossain määrin, mesekeskusteluja (osoitteet oli vaihdettu yhteisten projektien vuoksi) seurasi jokunen. Jossain vaiheessa kevättä, muistaakseni siinä maalis-huhtikuussa, neito poisti minut listaltaan. Syytä en koskaan saanut tietää, ei sitä kertonut enkä minä kysellyt.

Tämän viikon alussa neiti lisäsi minut yllättäen takaisin omalle listalleen, ja tästä sai alkunsa pohdiskelu, että mistäs nyt tuulee. Olin jo aiemmin pistänyt oudoksuen merkille lisääntyneen kiinnostuksen.

Mistäköhän tässä nyt sitten on kyse? Haluaako neiti

a) olla kaveri
b) olla enemmän kuin kaveri
c) jotain itselleen hyödyllistä minulta tai minun kauttani?

En oikein tajua motiivia tässä, ainakaan vaihtoehdolle A. Miksi juuri nyt, ihan pystymetsästä, tällainen kiinnostus tekemisiäni kohtaan, kun aiemmin ollut noinkin kylmää linjaa. En sinänsä haluaisi uskoa vaihtoehtoon C myöskään, ei tunnu sellaiselta ihmiseltä. Mutta mistä niistä koskaan tietää. Joten... vaihtoehto B? Mutta miksi ihmeessä, miksi nyt, ei voi käsittää. Onko kyse vain siitä, että olen muuttanut omilleni jokseenkin hyvälle asuinalueelle (olettaa paalua löytyvän?) vai kenties siitä, etten ole juuri enää häntä huomioinut? Vai kenties näiden yhteisvaikutus & tuntematon tekijä?

Mielelläni kuulisin tyystin ulkopuolisten kommentteja ja ajatuksia tilanteesta. Tuparit ovat parin viikon sisällä, ja neiti on tietysti sinne tulossa siis. Ajattelin sitä ennen selvittää, olisiko jotain vaiko ei. Huvittavaa muuten huomata - jos tosiaan näin on, että olisi kiinnostunut - että viime aikoina naisten kiinnostus minuun on kohdistunut juuri niissä tapauksissa, kun olen itse ollut suht "viileä" suhtautumiseltani. Viitaten siis esim. Ted Raikas'in kirjoituksiin tässä ketjussa aiemmin.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Pärdellä taitaa nyt mennä turhaan liian monimutkaiseksi. Olet jo kerran neidon kanssa "pään avannut", niin ei kai pitäisi olla kauhean korkea kynnys asiaa selvittää. Tokihan tuon kertomuksen perusteella vaikuttaisi siltä, että kyseisen neidin elämäntilanne on jollain tapaa muuttunut entisestä. Ehkäpä etsikkoaikasi on nyt? Tosiaan, ei muuta kuin asiaa selvittämään, kerta peli on jo aikaisemmin avattu. Tosin ajankohtanahan nuo tuparit olisivat varmaankin ehkä se paras paikka asiaa tiedustella...? Turha kuitenkaan tehdä asiasta sen monimutkaisempaa alkamalla miettimään mahdollisia syitä. Menee ikä ja terveys semmoisessa.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
JWill kirjoitti:
Turha kuitenkaan tehdä asiasta sen monimutkaisempaa alkamalla miettimään mahdollisia syitä. Menee ikä ja terveys semmoisessa.

Ei ei, toki. Ajattelinkin tupareissa katsastaa asiaa enempi. Lähinnä halusin kuulla ajatuksia, että mitä muut tuollaisesta käytöksestä. Eli, olenko siis ihan hakoteillä, kun oletan naikkosen olevan kiinnostunut enemmästä kuin ystävyydestä.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
No heitetään teoria sulle, ihan lonkalta heitettyä vaan:

Pärde häiriköi liikaa mesen välityksellä neitosta, joka siinä vaiheessa oli erittäin kiinnostunut jostain muusta miehestä ja ehkäpä jo vakavissaan tämän suhteen. Pärde on rakastuneelle naiselle luonnollisesti täysin hyödytön, joten parempi laittaa meseen blokkia, jottei missään tapauksessa sotketa kuvioita siten. No ikävä kyllä suhde ei kestänyt ja tyttö palasi takaisin sinkkumarkkinoille kesän jälkeen. Nyt Pärden markkina-arvo onkin yhtäkkiä kokenut huomattavan nousun ja sankarimme pääsee takaisin meselistallekin.

Naispuolisten kavereiden kanssa tämmöistä näkee joskus. Kun heillä menee huonosti parisuhteessa tai sinkkumarkkinoilta ei meinaa tärpätä, niin miesystävä on erittäin kaivattua seuraa. Mutta annappa olla, kun se uusi uros löytyy, niin yhtäkkiä huomaa olevansa prioriteettilistalla siellä siivoamisen ja tenttiin lukemisten välimaastossa.
 

J.Petke

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Ei ei, toki. Ajattelinkin tupareissa katsastaa asiaa enempi. Lähinnä halusin kuulla ajatuksia, että mitä muut tuollaisesta käytöksestä. Eli, olenko siis ihan hakoteillä, kun oletan naikkosen olevan kiinnostunut enemmästä kuin ystävyydestä.

Naisista ei ikinä voi olla varma ennen kuin kysyy. Kuulostaa toki siltä että olisi kiinnostunut mutta ootapa jos menet ehdottamaan jotain... Paras vaihtoehto onkin ihan kysästä suoraan että missä mennään. Näinhän nämä ongelmat ratkeaa. Niin omituinen laji tuo naislaji on että oletat mitä tahansa niin olet luultavasti väärässä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pärde kirjoitti:
Ei ei, toki. Ajattelinkin tupareissa katsastaa asiaa enempi. Lähinnä halusin kuulla ajatuksia, että mitä muut tuollaisesta käytöksestä. Eli, olenko siis ihan hakoteillä, kun oletan naikkosen olevan kiinnostunut enemmästä kuin ystävyydestä.

Älä helvetissä tee tupareissa asian suhteen juurikaan minkäänlaista elettä, ellei saumaa tarjoudu ikäänkuin itsestään. Parempi vaihtoehto kaikille osapuolille - olettaen että haussa on muutakin kuin pinppiä - on se että siinä vaiheessa kun tienne erkanevat tupari-iltana, sanot että oli hauska nähdä ja mukava kun tulit yms. ja että huomenna voisi mennä yhdessä brunssille parantelemaan. Tuparipäissään suostuminen on todennäköistä ja sitten onkin taas koko sunnuntai aikaa tehdä vaikutus vakavammalla mielellä.
 

Kaivanto

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Eli, olenko siis ihan hakoteillä, kun oletan naikkosen olevan kiinnostunut enemmästä kuin ystävyydestä.

Kuten koukeroisesti jo ilmaisin, ulkopuolisen silmin kertomasi perusteella tässä ei pitäisi olla mitään epäselvää, siis mikäli neiti ei satu olemaan filatelisti ja saanut juuri tietää, että pidät hallussasi Brittiläisen Guyanan sentin merkkiä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pärde kirjoitti:
Haluaako neiti
a) olla kaveri
b) olla enemmän kuin kaveri
c) jotain itselleen hyödyllistä minulta tai minun kauttani?
Vaihtoehto C on oikein. Toki vaihtoehto B on mahdollinen, mutta sekin johtaa lopulta vaihtoehto C:n toteutumiseen.
 

Cube

Jäsen
Pärde kirjoitti:
Jossain vaiheessa kevättä, muistaakseni siinä maalis-huhtikuussa, neito poisti minut listaltaan. Syytä en koskaan saanut tietää, ei sitä kertonut enkä minä kysellyt.
Ilmeisesti siis tyttö ei ainoastaan poistanut sinua listalta, vaan meni peräti blokkaamaa? Aika kylmä :)

Päättelen siis tällaista, koska noita tavallisia yhteystietojen poistoja ei ainakaan minun mesessäni taida mistään edes huomata.
 
Pärde kirjoitti:
Huvittavaa muuten huomata - jos tosiaan näin on, että olisi kiinnostunut - että viime aikoina naisten kiinnostus minuun on kohdistunut juuri niissä tapauksissa, kun olen itse ollut suht "viileä" suhtautumiseltani. Viitaten siis esim. Ted Raikas'in kirjoituksiin tässä ketjussa aiemmin.

Kyllä itse olen ainakin niin pehmeä, että jos joku jätkä osoittaa kiinnostuksensa liian selkeästi/usein, niin ei se vaan nappaa. Juuri se hiukan viileä suhtautuminen saa mielenkiinnon heräämään. Täytyy olla vähän salaperäinen. Ihmettelen kyllä, miksi en itse sitten käytä kyseistä taktiikkaa, vaikka olen sitä mieltä, että kaikki haluavat hiukan metsästää. Mutta se menisi varmaan niiden pelien pelaamisen puolelle, enkä harrasta sellaista. Yksi mahdollisuus voi myös olla, että kyseinen henkilö yhtäkkiä huomasikin, ettet olekaan yrittänyt ottaa enää mitään yhteyttä ja olikin pettynyt/yllättynyt. Ehkä on tottunut normaalisti olemaan huomion keskipisteenä tms. ja nyt onkin saanut huomiota vähemmän kuin yleensä ja ajatteli sitten hakea sitä sinulta. Mistä pääseekin hyvin seuraavaan lainaukseen:

JWill kirjoitti:
Naispuolisten kavereiden kanssa tämmöistä näkee joskus. Kun heillä menee huonosti parisuhteessa tai sinkkumarkkinoilta ei meinaa tärpätä, niin miesystävä on erittäin kaivattua seuraa. Mutta annappa olla, kun se uusi uros löytyy, niin yhtäkkiä huomaa olevansa prioriteettilistalla siellä siivoamisen ja tenttiin lukemisten välimaastossa.

Tähänkin voi olla monta syytä. Jos suhteessa menee huonosti, niin nainen voi mennä juttelemaan miespuolisen tuttavan kanssa saadakseen toisen mustasukkaiseksi. Mahdollisesti kyseessä voi myös olla joku "kosto", jos miesystävä on ollut liian tuttavallinen jonkun neitokaisen kanssa tms. Jos on kyseessä sinkku, niin yleisesti ottaen markkinoilla menee paremmin, jos muut huomaavat, että vientiä on. Tämä pätee siis molempiin suuntiin. Kyllä itse olen ainakin huomannut, että joku onkin yhtäkkiä alkanut vaikuttaa paremmalta, kun on huomannut, että kyseinen henkilö kelpaa jollekin muullekin. (Kunhan tämä "joku muu" on sellainen, että hänellä itselläänkin riittäisi vientiä!) Kyllä se on itsekin huomattu, että kun on miespuolisen ystävän/sukulaisen kanssa bilettämässä, niin heti on joku jätkä kyselemässä "Onko toi joku sun äijä vai?"
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vecchia Volpe kirjoitti:
Kyllä itse olen ainakin niin pehmeä, että jos joku jätkä osoittaa kiinnostuksensa liian selkeästi/usein, niin ei se vaan nappaa. Juuri se hiukan viileä suhtautuminen saa mielenkiinnon heräämään. Täytyy olla vähän salaperäinen.
Olen itse tuota etäinen ja viileä ja yhteyttäottamaton -taktiikkaa joskus testannut, mutta eipä sekään liiemmälti mitään positiivista efektiä yleensä. Tulos on vaan sitten se, että yhteydenottoja ei todellakaan tule ja juttuyhteys katkeaa siihen. Olen sitten ennen pitkää itse sen verran hellämielinen, että kyselen niitä kuulumisia tavalla tai toisella.

Lisäksi se, jos on joku vienyt jalat alta, niin hankala siinä olla jotenkin välinpitämätön, kun mieltä ja sydäntä kalvaa koko ajan ja haluaisi tavata ja jutellakin.

No juu, vääränlaiset tyypit kehissä, ei siinä kai muuta.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta kai tämä on nais-kohtaista, kuten moni onkin jo todennut. Ja ainoa varma keino saada selville on kysyä. Tosin pidä siinäkin terve järki mukana, monikaan nainen ei varmasti tunnustaisi sinulle mikäli kyseessä on vaihtoehto C! ; )

Sen verran mitä voin itseni ja ystävieni perusteella sanoa, niin veikkaisin nimittäin juuri tuota C:tä. Voihan olla että hänellä on mennyt hiljattain joku viritys piloille ja kaskas, vielähän meillä on tämä yksi mies joka aikoinaan olisi halunnut jotain, otetaampa häneen yhteyttä.

Se sitten mitä hän sen jälkeen haluaa on mysteeri, saattaa olla jopa hänelle. Mutta naiset haluavat tuntea olevansa haluttuja. Ja sinä haluat häntä. Mikä olisi helpompaa kuin ottaa yhteyttä mieheen jolla intoa olisi ollut yt kun itse on jäänyt ilman sitä jota aikaisemmin viritteli?

Mutta kuten sanoin; ihmisiä on moneen junaan. Tuo yllä oleva vain täysin ulkopuolisen korvin, naisihmisenä :)
 
Vecchia Volpe kirjoitti:
Kyllä se on itsekin huomattu, että kun on miespuolisen ystävän/sukulaisen kanssa bilettämässä, niin heti on joku jätkä kyselemässä "Onko toi joku sun äijä vai?"
Tuo pitää aika hyvin paikkaansa. Viime kerralla baarissa just joku äijä kysyi onko tuo poikaystäväsi ja näytti veljeäni. Taisin todeta joo ja häipyä. Ei kovin paljon hänen seura siis houkuttanut. Muutenkin usein kysellään missäs se sinun poikaystävä on. No jos ei kiinnosta enempää kyseisen jannun kanssa jutella niin voi todeta että se tulee tänne kohta tms.

Ja tuohon pärden tilanteeseen. Jos itse toimisin kuten tuo nainen niin kyllä se merkkaisi että olen kiinnostunut. Mutta kuten mainittu naisia on moneen lähtöön. Itse en harrasta mitään pelien pelaamista tms. Tosin en tiedä teenkö näin huomaamattani vai mitä. Muutaman miespuolisen kaverin kanssa oon ollut ihan vaan kaveripohjalta. Enkä ainakaan tarkoituksella mitään viestiä ole muusta kiinnostuksesta antanut. Silti kyseiset kaverit ovat halunneet muutakin. Tosin en tiedä ovatko he luulleet että myös minä olisin kiinnostunut vai haluavatko vain selvittää asian. Sitä en ymmärrä joissain naisissa, ja miksei miehissäkin. Miksi pitää olla jonkun kanssa vaan sen takia että halutaan joku jannu tai nainen siihen vierelle. Ihan vaan sen takia ettei tarvitse yksin olla tai sitten vaan näytille. Kyllä minulla pitää kiinnostus toista kohtaan tulla melko pian. Sen takia ehkä nuo kaveripohjalta alkaneet suhteet ei toimisi.

No pitkästä aikaa eräs miespuolinen henkilö on alkanut kiinnostaa enempikin. Tietäisi vaan onko tunne molemminpuolinen. Se on vaan vähän hankalampi selvittää. Kun ei oikeastaan ole tullut edes tilaisuutta jutella hänen kanssaan kahden. Kyseessä on vielä ilmeisesti vähän ujompi tapaus, enkä itsekään näissä asioissa kovin hyvä ole. No joistain pienistä eleistä ja katseista voisi kuvitella että saattaisi jotain pieniä mahiksia ollakin, mutta mistä näitä tietää. Joo alkaa mennä teinijutuiksi ja kuuluisi varmaan miesasioihin...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cube kirjoitti:
Päättelen siis tällaista, koska noita tavallisia yhteystietojen poistoja ei ainakaan minun mesessäni taida mistään edes huomata.
Gaimilla näkyy, kenen listoillasi olevien henkilöiden messenger listalla olet. Blokkauksia ei taida saada näkymään millään ohjelmalla?

Pärden tilanteessa olisin kylmän viileä. Itseään ei kannata ainakaan munata opiskelukaverien silmissä. Tyttö ottaa jos tyttö haluaa ;)
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
JWill kirjoitti:
Naispuolisten kavereiden kanssa tämmöistä näkee joskus. Kun heillä menee huonosti parisuhteessa tai sinkkumarkkinoilta ei meinaa tärpätä, niin miesystävä on erittäin kaivattua seuraa. Mutta annappa olla, kun se uusi uros löytyy, niin yhtäkkiä huomaa olevansa prioriteettilistalla siellä siivoamisen ja tenttiin lukemisten välimaastossa.

Voiko sitä enää paljon osuvammin sanoa? Se on kyllä liian usein näin, ensiksi ollaan niin mukavia ja nautitaan seurasta ja on kivaa. sitten tulee se hetki kun toinen "ei kerkeä" näkemään eikä enää jaksa edes jutella ohimennen ja oletkin yhtäkkiä kuin ilmaa. Ota niistä sitten selvää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös