Ted Raikas kirjoitti:"Olet kyllä tosi jees tyyppi ja kiva, mutta..."
Harvemmin taitavat sanoa. Uskoisin, että miehillä on hieman erilainen tapa ilmaista asia, mutta varmasti sitä naisillekin sattuu... ei sillä.hätrikki || kirjoitti:Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille? Vai olenko ammentanut ihmissuhdetietoni vain tästä topicista...
Kiitän. Kaipa se niin on, tänään tuntuu tosiaan ainakin hieman paremmalta. Eihän tuossa mitään suhdetta ollut edes, mutta niin, minkäs tunteilleen mahtaa, noille iloisille ja joskus vähemmän iloisille veijareille.Voimia Tedille. En sano että huomenna on uus päivä, mut joskus sä näät auringon vielä paistavan.
Mä en oikein ymmärrä miten tähän tilanteeseen voi päätyä ns. toistuvasti. Kyllä sen nyt naisesta pystyy kertomaan, onko se ihan oikeasti kiinnostunut vai kuuluuko siihen valitettavan yleiseen vedättäjähuora-porukkaan. Vedättäjä-huorilla on verissä se, että pitää olla koko ajan joku äijä, jonka kanssa voi yhdessä pyöriä näyttäytymässä ja samalla kuitenkin haku päällä seuraavaa kohdetta tai jopa "sitä oikeaa" varten. VH:n kanssa voi olla kaveri ja niiltä saattaa joskus jopa irrotakin, mutta ei kannata kuvitella mitään isompaa. Joitain miespuoleisiakin vh-tyyppejä tunnen, mutta harvalla riittää siihen karisma (ja moraali) tai sitten naiset haistavat nämä tyypit kauempaa. Kaikista eniten vituttaa katsella vierestä kun sinisilmäistä kaveria "viedään", eikä oikein kehtaa sen silmiä aukaistakaan.Ted Raikas kirjoitti:Pakit tuli, niin, että lävähti... vtt. No, kyllähän sen melkein jo arvasi, mutta ei se ole sitä vanhaa kunnon lauseketta mukavaa kuulla:
"Olet kyllä tosi jees tyyppi ja kiva, mutta..."
Sitä joskus on itsekin pohtinut, että mikä itsessäkin on vialla, kun ei koskaan tärppää. Kuitenkin täysin ilman minkään sortin itserakasta vivahdetta uskallan väittää, että sekä fyysisesti kropaltani kuin myöskin pärstäkertoimesta en jää ainakaan keskiarvon alle. Jos joku haluaa mainitsemisestani vinoilla niin siitä vaan, en ota kantaa, koska ei ole niin väliä. Viimeisestä suhteesta on aikaa kohta kolme vuotta ja sekin oli vain lähinnä ihan puhdas seksisuhde joka siis kariutui heti, kun piti alkaa säätämään siihen kylkeen jotain henkistä.JWill kirjoitti:"Onko tämmöisiä miehiä oikeasti olemassa?"
avatar kirjoitti:Sitä joskus on itsekin pohtinut, että mikä itsessäkin on vialla, kun ei koskaan tärppää. Kuitenkin täysin ilman minkään sortin itserakasta vivahdetta uskallan väittää, että sekä fyysisesti kropaltani kuin myöskin pärstäkertoimesta en jää ainakaan keskiarvon alle. Jos joku haluaa mainitsemisestani vinoilla niin siitä vaan, en ota kantaa, koska ei ole niin väliä. Viimeisestä suhteesta on aikaa kohta kolme vuotta ja sekin oli vain lähinnä ihan puhdas seksisuhde joka siis kariutui heti, kun piti alkaa säätämään siihen kylkeen jotain henkistä.
No jos tänään syntyi poikkeus. Otin yhteyttä pitkällä maililla erääseen naiseen, jonka tunnen netin kautta jo pidemmältä ajalta ja kerroin asian todellisen laidan. Vastasi ja sanoi, että kirjoittaa takaisin, koska mielenkiinto heräsi hyvinkin korkealle. Kyseinen henkilö asuu reilun sadan kilometrin päässä, mutta väliäkö tuolla. Mielummin hyvä suhde vähän kauempana, kuin ei suhdetta ollenkaan. Toivotaan parasta. Reilun viikon takaiset treffeit kun tosiaan muuten sujuivat hyvin, mutta se viimeinen pointti, eli muu kuin platoninen kiinnostus neidiltä allekirjoittaneeseen puuttui. Tämä tämänpäiväinen nainen on kyllä kieltämättä meikäläisen mittarilla melkoisen näyttävän näköinen tapaus. Kiinnostuksen laukaisi lähinnä se, että kirjoittaakin vielä harvinaisen fiksuja asioita.
Ted Raikas kirjoitti:Että tällästä. NO, ei voi sanoa, ettenkö olisi parhaimpani tehnyt. Hitto vie. Kemiat ei taaskaan kohdanneet... mitkä vitun kemiat, sanon minä? Mistä vitun kemioista on aina kyse?
hätrikki || kirjoitti:Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille? Vai olenko ammentanut ihmissuhdetietoni vain tästä topicista...
avatar kirjoitti:Kiinnostuksen laukaisi lähinnä se, että kirjoittaakin vielä harvinaisen fiksuja asioita.
tuuski kirjoitti:Kaikista eniten vituttaa katsella vierestä kun sinisilmäistä kaveria "viedään", eikä oikein kehtaa sen silmiä aukaistakaan.
hätrikki kirjoitti:Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille? Vai olenko ammentanut ihmissuhdetietoni vain tästä topicista...
Tulppu kirjoitti:Uskomatonta. Olet siis aikoinaan tavannut jonkun vosun, jolle nyt heität pitkän sähköpostin ja tämä kissa on samantien kehräämässä takaisin? Kiinnostuu siis yhden sähköpostin vuoksi "hyvin korkealle"?
Heräsi kyllä mielenkiinto noita spekulaatioitasi kohtaan, mutta olet kyllä oikeassa ja en itse pidä siitä, että heitellään perättömiä olettamuksia ihmisestä, ilman mitään faktoja.JWill kirjoitti:Tähän Ted Raikkaan tilanteeseen olisi kyllä houkuttelevaa puuttua ja esittää erinäisiä spekulaatioita, mutta koska tällä palstalla ei sallita henkilökohtaisuuksiin menoa, jätän sen tekemättä. Ihmetystä ja monenlaisia kysymyksiä Tedin tilanne joka tapauksessa on täälläkin päin herättänyt. "Onko tämmöisiä miehiä oikeasti olemassa?"
Näinhän se tietysti on, voin allekirjoittaa tuon.FourForty kirjoitti:Mikäli kosketusetäisyydelle ei ole menty, määrittelisin kemioiden puuttumisen siksi, että toisen seurassa ei tule riittävän selvästi oloa, että seurassa on helppo olla ja vaikuttaisi, että toisen on tuntenut kauemmin ja paremmin kuin itse asiassa onkaan. Tämä tunne on kuitenkin ihan avainjuttu ihastumisessa ja jos sitä ei ole, ei ainakaan minussa tunteitakaan herää.
Ted Raikas kirjoitti:Kenties olen niin veljellisen oloinen kaveri, että minuun kajoaminen tuntuisi likimain sukurutsaukselta. Moinen ajatus on usein hiipinyt mieleen. Tai sitten olen vain tilannesokea ja en huomaa, että joku räpsyttelee silmäänsä ja oletan sen olevan vain roskasta johtuvaa nykimistä.
Mene ja tiedä. Arvoitus nuo naiset.
Itseironiaa pikemminkin, mutta en minä nyt pohjattoman mänttinä tyyppinäkään itseäni sentäs pidä. Jokaisessa on omat heikkoudet ja omat vahvuudet, tiedä sitten, ehkä tapaamieni kohdalla ne omat vahvuuteni eivät ole olleet se, mikä tekee vaikutuksen. Olenhan nyt toki seurustellutkin, eli silloin ehkä jokunen palanen osui kohdalle, mistä päästäänkin siihen, että...Tulppu kirjoitti:Olet niin hyvä tyyppi ettei sinuun voi edes rakastua? Tuota mä kutsuisin jo itseluottamukseksi!
...näinhän se on. Kenties siinä toistaiseksi viimeisimmässä suhteessani kaikki lähti siitä, että en edes etsinyt ketään, ollut haku päällä varsinaisesti. Sitten vaan kävi, mitä kävi ja huomasi olevansa kimpassa.Mutta kummasti se tilanne korjaantuu, vitsi on ainakin omalla kohdallani ollut siinä, että älyää lopettaa etsimisen: Yleensä olen vain huomannut yhtäkkiä seurustelevani.
hätrikki || kirjoitti:Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille?
Jaa. Mä vaan satun tuntemaan enemmän sellaisia naisia kuin miehiä, jotka tykkäävät lukea tuota sarjakuvaa. En tiedä miten asia yleisesti on, eikä se nyt tuon kirjoituksen pointti ollutkaan. Vaan ehkä enemmänkin pointti oli se, että lukisiko kukaan tuota sarjakuvaa, jos roolit olisivat toisinpäin? Siis jos nainen kuvattaisiin tyhmänä sikana ja mies määräilisi ja mäkättäisi ja varsinkin että olisi aina oikeassa. No ei luultavasti silloin tuo sarjakuva olisi yhtä tunnettu kuin nyt, ja tavallaanhän se on kyllä ymmärrettävääkin. Mutta musta tuntuu, että jos sarjakuvassa miehen ja naisen roolit olisivat toisin päin, silloin naiset nostaisivat ison metelin tuosta, mutta nyt kun mies kuvataan hölmönä sikana, kaikki on kaikkien mielestä ok.. Tämä siis oli vain yksi esimerkki siitä nykyajan pullamössö playstation nainen määrää sukupolvesta.Borgie kirjoitti:Pete2004 kyseli Viivistä ja Wagnerista, kyllä, olen mies ja ko sarjis kuuluu lempisarjiksiini. Vai onko tämä nyt 1+1 ja olenkin parrakas nainen?
FourForty kirjoitti:Jotkut ihmiset vain osaavat ensitapaamisella koskea paikkoihin, joista juuri itse pitää.
Pete2004 kirjoitti:Jaa. Mä vaan satun tuntemaan enemmän sellaisia naisia kuin miehiä, jotka tykkäävät lukea tuota sarjakuvaa.
En harrasta kähmimistä. Sillä menetelmällä tuskin koskaan syntyy mitään järkevää. Enkä muutenkaan pidä sitä soveliaana ja ihmisarvolle sopivana. En itsekään tykkää, että kukaan tulee kähmimään, joten miksi joku muukaan pitäisi? Tai jos on nainen, joka siitä tykkää, niin en usko, että seksiä kummempaa voisi tapahtua. Jos edes sitäkään. En luottaisi sellaiseen ihmiseen kyllä pätkääkään.scholl kirjoitti:Voisiko Ted Raikas kertoa, missä tilanteessa tuollainen lause tulee vastaan? Menetkö kähmimään mimmiä vai mikä juttu tuossa on?
Pete2004 kirjoitti:nokka pystyssä kulkenut kuin nykyajan horochicksi teinislutti demipissikset.
Ted Raikas kirjoitti:No, tässä tapauksessani tutustuin tähän henkilöön eräissä bileissä jo yli kuukausi sitten ja olen tavannut kaverillisissa merkeissä muutamia kertoja ja jutellutkin sitten muutoin melko paljon. Ihastuin, mutta hän ei osoittanut juurikaan vastaavia merkkejä.
scholl kirjoitti:Ehkä se on naisten Dilbert tai Homer Simpson. Oletteko muuten huomannut, että mieshän on aina stara. Aku Ankka, Dilbert, Homer Simpson. Missään sarjakuvissa nainen ei ole se stara. Ei Wagnerissakaan. Se sika tekee niinkuin haluaa ja järkyttävännäköinen kaatopaikkaluuska joutuu mussuttamaan vieressä.
kiwipilot kirjoitti:Modesty Blaise, Yoko Tsuno, Natasha, Mafalda, Vampirella... Onhan näitä.