Naisasiat

  • 7 532 560
  • 26 610

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
fat of the land kirjoitti:
Noniin tähän on tultu: ...Päätöksen paikka...:
Tältä se näyttää: Vaimon ehdotuksesta päädyimme ratkaisuun jossa muutan toistaiseksi pois kodistamme yksin asumaan ...

Ratkaisu tuntuu yllättävän hyvältäehkä se vapaus kasvattaa ja yksinäisyys tuo ikävän (en ole ikinä asunut yksin), tavoitteena on siis löytää toisemme uudestaan eikä erota...

Jos ratkaisu - erilleen muutto - on yhteinen ja kummallakin on halua tilanteen selvittämiseen, niin varmasti voitte onnistua. Kuitenkin sen verran varoitan, että erilleen muutto ei vielä takaa mitään, eli se ei ainakaan ole ratkaisu ongelmien selvittämiselle. Korkeintaan se voi luoda tilaa selvittää asioita, jos olosuhteet kotona on jumissa?

Yleisesti - ei siis pelkästään fat of the landille - kehotan hakemaan ammattiapua, (parisuhde)terapiaa, perheneuvontaa jne. jos tuntuu siltä, että halua jatkamiselle on, mutta asioiden selvittäminen tuntuu vaikealta/mahdottomalta. Itse en työskentely tuolla alalla, mutta lähipiiristä löytyy ihmisiä, jotka tekevät erilaista terapiaa työkseen ja kyllä he todellisia ammattilaisia työssään ovat. Eräs läheinen ystävä on juuri saanut pelastettua parisuhteensa 1 1/2 vuoden mittaisella terapialla ja kyseessä oli ongelma (ainakin ystäväni puolelta), joka ei taatusti olisi poistunut kumppania vaihtamalla.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pakit tuli, niin, että lävähti... vtt. No, kyllähän sen melkein jo arvasi, mutta ei se ole sitä vanhaa kunnon lauseketta mukavaa kuulla:

"Olet kyllä tosi jees tyyppi ja kiva, mutta..."

Että tällästä. NO, ei voi sanoa, ettenkö olisi parhaimpani tehnyt. Hitto vie. Kemiat ei taaskaan kohdanneet... mitkä vitun kemiat, sanon minä? Mistä vitun kemioista on aina kyse?

No, eteenpäin.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ai nii, ite piti kertoa kun asken olin tossa vahan hoitelemassa asioita ja ilahduin oikeen valtavasti. Kadulla sain ihailevia katseita nuorelta tytolta. Tytto oli baut 120 kiloinen, tummahipiainen, jolla oli paallaan raikeansininen lyhyt mekko ja jaloissa verkkosukkahousut, raikeansiniset saarystimet ja korkokengat. Meikkia oli myos "aikalailla".

Eli kylla tallanen 39-vuotias kundi on viela kuumaa kamaa nuorillekin tytoille! YEAH!
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Tähän väliin tunnelmaa piristävä lause, jonka sanojaa en nyt muista:

"You cannot make someone love you. All you can do is stalk them and hope they panic and give in."
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Ted Raikas kirjoitti:
"Olet kyllä tosi jees tyyppi ja kiva, mutta..."

Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille? Vai olenko ammentanut ihmissuhdetietoni vain tästä topicista...

Voimia Tedille. En sano että huomenna on uus päivä, mut joskus sä näät auringon vielä paistavan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
hätrikki || kirjoitti:
Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille? Vai olenko ammentanut ihmissuhdetietoni vain tästä topicista...
Harvemmin taitavat sanoa. Uskoisin, että miehillä on hieman erilainen tapa ilmaista asia, mutta varmasti sitä naisillekin sattuu... ei sillä.

Voimia Tedille. En sano että huomenna on uus päivä, mut joskus sä näät auringon vielä paistavan.
Kiitän. Kaipa se niin on, tänään tuntuu tosiaan ainakin hieman paremmalta. Eihän tuossa mitään suhdetta ollut edes, mutta niin, minkäs tunteilleen mahtaa, noille iloisille ja joskus vähemmän iloisille veijareille.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Ted Raikas kirjoitti:
Pakit tuli, niin, että lävähti... vtt. No, kyllähän sen melkein jo arvasi, mutta ei se ole sitä vanhaa kunnon lauseketta mukavaa kuulla:

"Olet kyllä tosi jees tyyppi ja kiva, mutta..."
Mä en oikein ymmärrä miten tähän tilanteeseen voi päätyä ns. toistuvasti. Kyllä sen nyt naisesta pystyy kertomaan, onko se ihan oikeasti kiinnostunut vai kuuluuko siihen valitettavan yleiseen vedättäjähuora-porukkaan. Vedättäjä-huorilla on verissä se, että pitää olla koko ajan joku äijä, jonka kanssa voi yhdessä pyöriä näyttäytymässä ja samalla kuitenkin haku päällä seuraavaa kohdetta tai jopa "sitä oikeaa" varten. VH:n kanssa voi olla kaveri ja niiltä saattaa joskus jopa irrotakin, mutta ei kannata kuvitella mitään isompaa. Joitain miespuoleisiakin vh-tyyppejä tunnen, mutta harvalla riittää siihen karisma (ja moraali) tai sitten naiset haistavat nämä tyypit kauempaa. Kaikista eniten vituttaa katsella vierestä kun sinisilmäistä kaveria "viedään", eikä oikein kehtaa sen silmiä aukaistakaan.

Tylyä kyllä, mutta jos on pienintäkään epäilystä muijan kuuluvan vh-jengiin, niin pitää hetken taukoa. Olla kuin muijaa ei olisikaan, ei vastaa puheluihin/viesteihin ja käyttäytyy kuin täysi mulkku. Toki ne siitä suuttuvat ja jos homma jää siihen niin sitten jää ja yksi on pudotettu. Jos jatkuu, niin SS:ää (© salattujen elämien uusi läski) ja vuosisadan rakkaustarinaa vaan.




Tietysti osa on sellaisia tapauksia, että alkuun ollaan ihan oikeasti rakastuneita/ihastuneita, mutta sitten vain kiinnostus pikkuhiljaa sammuu. Ei niihin päde mitkään säännöt, kai.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Tähän Ted Raikkaan tilanteeseen olisi kyllä houkuttelevaa puuttua ja esittää erinäisiä spekulaatioita, mutta koska tällä palstalla ei sallita henkilökohtaisuuksiin menoa, jätän sen tekemättä. Ihmetystä ja monenlaisia kysymyksiä Tedin tilanne joka tapauksessa on täälläkin päin herättänyt. "Onko tämmöisiä miehiä oikeasti olemassa?"

Mutta ei asiasta sen enempää. Toivottavasti Teddyllekin joskus oikeanlainen nainen löytyy.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
JWill kirjoitti:
"Onko tämmöisiä miehiä oikeasti olemassa?"
Sitä joskus on itsekin pohtinut, että mikä itsessäkin on vialla, kun ei koskaan tärppää. Kuitenkin täysin ilman minkään sortin itserakasta vivahdetta uskallan väittää, että sekä fyysisesti kropaltani kuin myöskin pärstäkertoimesta en jää ainakaan keskiarvon alle. Jos joku haluaa mainitsemisestani vinoilla niin siitä vaan, en ota kantaa, koska ei ole niin väliä. Viimeisestä suhteesta on aikaa kohta kolme vuotta ja sekin oli vain lähinnä ihan puhdas seksisuhde joka siis kariutui heti, kun piti alkaa säätämään siihen kylkeen jotain henkistä.

No jos tänään syntyi poikkeus. Otin yhteyttä pitkällä maililla erääseen naiseen, jonka tunnen netin kautta jo pidemmältä ajalta ja kerroin asian todellisen laidan. Vastasi ja sanoi, että kirjoittaa takaisin, koska mielenkiinto heräsi hyvinkin korkealle. Kyseinen henkilö asuu reilun sadan kilometrin päässä, mutta väliäkö tuolla. Mielummin hyvä suhde vähän kauempana, kuin ei suhdetta ollenkaan. Toivotaan parasta. Reilun viikon takaiset treffeit kun tosiaan muuten sujuivat hyvin, mutta se viimeinen pointti, eli muu kuin platoninen kiinnostus neidiltä allekirjoittaneeseen puuttui. Tämä tämänpäiväinen nainen on kyllä kieltämättä meikäläisen mittarilla melkoisen näyttävän näköinen tapaus. Kiinnostuksen laukaisi lähinnä se, että kirjoittaakin vielä harvinaisen fiksuja asioita.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
avatar kirjoitti:
Sitä joskus on itsekin pohtinut, että mikä itsessäkin on vialla, kun ei koskaan tärppää. Kuitenkin täysin ilman minkään sortin itserakasta vivahdetta uskallan väittää, että sekä fyysisesti kropaltani kuin myöskin pärstäkertoimesta en jää ainakaan keskiarvon alle. Jos joku haluaa mainitsemisestani vinoilla niin siitä vaan, en ota kantaa, koska ei ole niin väliä. Viimeisestä suhteesta on aikaa kohta kolme vuotta ja sekin oli vain lähinnä ihan puhdas seksisuhde joka siis kariutui heti, kun piti alkaa säätämään siihen kylkeen jotain henkistä.

No jos tänään syntyi poikkeus. Otin yhteyttä pitkällä maililla erääseen naiseen, jonka tunnen netin kautta jo pidemmältä ajalta ja kerroin asian todellisen laidan. Vastasi ja sanoi, että kirjoittaa takaisin, koska mielenkiinto heräsi hyvinkin korkealle. Kyseinen henkilö asuu reilun sadan kilometrin päässä, mutta väliäkö tuolla. Mielummin hyvä suhde vähän kauempana, kuin ei suhdetta ollenkaan. Toivotaan parasta. Reilun viikon takaiset treffeit kun tosiaan muuten sujuivat hyvin, mutta se viimeinen pointti, eli muu kuin platoninen kiinnostus neidiltä allekirjoittaneeseen puuttui. Tämä tämänpäiväinen nainen on kyllä kieltämättä meikäläisen mittarilla melkoisen näyttävän näköinen tapaus. Kiinnostuksen laukaisi lähinnä se, että kirjoittaakin vielä harvinaisen fiksuja asioita.

Go go ja onnea peliin.
Hyvä että joskus noinkin
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ted Raikas kirjoitti:
Että tällästä. NO, ei voi sanoa, ettenkö olisi parhaimpani tehnyt. Hitto vie. Kemiat ei taaskaan kohdanneet... mitkä vitun kemiat, sanon minä? Mistä vitun kemioista on aina kyse?

Esimerkiksi siitä, että molemmilla on sama käsitys siitä, mitä läheisyys on, miten se ilmenee ja kuinka paljon sitä harrastetaan. Jotkut ihmiset vain osaavat ensitapaamisella koskea paikkoihin, joista juuri itse pitää, toiset taas eivät. (En nyt tarkoita mitään seksiin liittyvää tässä.) Kumpikaan tapa ei ole yleisesti ottaen oikea tai väärä, mutta totta kai toisen seurassa tuntuu paremmalta kuin toisen. Jos itselle läheisyys on tärkeää ja sitä osoittaa esimerkiksi hiuksia silittämällä tai alaselkää koskemalla ohi kulkiessa, kemiat eivät kohtaa ihmisen kanssa, joka ei tällaisista läheisyydenosoituksista pidä ja haluaa toisesta välittämisen ilmenevän jotenkin muuten.

Mikäli kosketusetäisyydelle ei ole menty, määrittelisin kemioiden puuttumisen siksi, että toisen seurassa ei tule riittävän selvästi oloa, että seurassa on helppo olla ja vaikuttaisi, että toisen on tuntenut kauemmin ja paremmin kuin itse asiassa onkaan. Tämä tunne on kuitenkin ihan avainjuttu ihastumisessa ja jos sitä ei ole, ei ainakaan minussa tunteitakaan herää.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
hätrikki || kirjoitti:
Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille? Vai olenko ammentanut ihmissuhdetietoni vain tästä topicista...

Tuossa parisen kuukautta sitten tuli sanottua. Jännitti niin perkeleesti kyllä sanoa, sillä olen aina ollut huono näissä asioissa, mutta totuushan se oli. Mukava ja kaunis nainen, mutta sitä jotain ei vaan löytynyt (enkä nyt puhu pesästä). Hyvin se meni, neiti totesi ymmärtävänsä ja siinä sitten juteltiin, halattiin ja sitten meikä häipyi kotio. Ei ole edes jälkeenpäin tullut puukkoa selkään, joten häppy end.

Pete2004 kyseli Viivistä ja Wagnerista, kyllä, olen mies ja ko sarjis kuuluu lempisarjiksiini. Vai onko tämä nyt 1+1 ja olenkin parrakas nainen?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
avatar kirjoitti:
Kiinnostuksen laukaisi lähinnä se, että kirjoittaakin vielä harvinaisen fiksuja asioita.

Uskomatonta. Olet siis aikoinaan tavannut jonkun vosun, jolle nyt heität pitkän sähköpostin ja tämä kissa on samantien kehräämässä takaisin? Kiinnostuu siis yhden sähköpostin vuoksi "hyvin korkealle"?

Lainaanpa tähän tuolta ylenpää mielestäni erittäin osuvan lauseen:

tuuski kirjoitti:
Kaikista eniten vituttaa katsella vierestä kun sinisilmäistä kaveria "viedään", eikä oikein kehtaa sen silmiä aukaistakaan.

Kyllähän se seurustelusuhteen aloittaminen nyt jotakin muutakin vaatii kuin yhden sähköpostin - ellei sitten kyseessä ole kaksi VH-tapausta jotka ovat vain sattuneet löytämään toisensa.

hätrikki kirjoitti:
Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille? Vai olenko ammentanut ihmissuhdetietoni vain tästä topicista...

Tottakai sanovat. Jos ei nappaa niin ilman muuta se pitää tuoda esiin, ettei käy kuten entiselle neitoselle joka luuli ja luuli ja luuli ja juuri kun hän oli sanomassa jotakin kaunista, ovi sulkeutui hänen edessään...
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tulppu kirjoitti:
Uskomatonta. Olet siis aikoinaan tavannut jonkun vosun, jolle nyt heität pitkän sähköpostin ja tämä kissa on samantien kehräämässä takaisin? Kiinnostuu siis yhden sähköpostin vuoksi "hyvin korkealle"?

Tarkennetaan, että kyse on keskustelufoorumista, missä olen kyseisen ihmisen kanssa väitellyt elämän eri asioista hyvinkin paljon. Ja kuvamateriaalia on molemmin puolin olemassa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
JWill kirjoitti:
Tähän Ted Raikkaan tilanteeseen olisi kyllä houkuttelevaa puuttua ja esittää erinäisiä spekulaatioita, mutta koska tällä palstalla ei sallita henkilökohtaisuuksiin menoa, jätän sen tekemättä. Ihmetystä ja monenlaisia kysymyksiä Tedin tilanne joka tapauksessa on täälläkin päin herättänyt. "Onko tämmöisiä miehiä oikeasti olemassa?"
Heräsi kyllä mielenkiinto noita spekulaatioitasi kohtaan, mutta olet kyllä oikeassa ja en itse pidä siitä, että heitellään perättömiä olettamuksia ihmisestä, ilman mitään faktoja.
Sitä en nyt tässä kuitenkaan ymmärrä, että mitä kysymyksiä herättää ja ennen kaikkea, mitä meinaat sillä, että voiko kaltaisiani miehiä olla olemassa? Jos meinaat sillä sitä, että on olemassa mies, jolta ei ihmissuhteet luonnistu, niin uskoisin sellaisia olevan kyllä aika paljonkin. Syystä tai toisesta. Eriasia, kenellä riittää uskallusta sitä "häpeää" myöntää. Tai jos meinaat, että on miehiä, jotka puhuu tunneasioista vapaammin, niin niitäkin on. Se ei vaan kaiketi miehisessä maailmassa ole jostain syystä aina se kaikkein äijämäisin asia. Ilmeisesti.

FourForty kirjoitti:
Mikäli kosketusetäisyydelle ei ole menty, määrittelisin kemioiden puuttumisen siksi, että toisen seurassa ei tule riittävän selvästi oloa, että seurassa on helppo olla ja vaikuttaisi, että toisen on tuntenut kauemmin ja paremmin kuin itse asiassa onkaan. Tämä tunne on kuitenkin ihan avainjuttu ihastumisessa ja jos sitä ei ole, ei ainakaan minussa tunteitakaan herää.
Näinhän se tietysti on, voin allekirjoittaa tuon.

Eniten hämmästyttää, että ei omilla vahvuuksillaan ja olemuksellaan ja ennenkaikkea avoimuudellaan (kyllä, olen avoin) juurikaan herätä ihmisissä vastakaikua. Kavereitahan kyllä pystyn hommaamaan vastakkaisesta sukupuolesta, se ei ole liiemmin ongelma... ja jos joku nyt sanoo, että: "kaveruudesta on hyvä lähteä liikkeelle", niin ei se aina ihan niinkään ole. Kyllä sitä yleensä tehdään minulle aika selväksi, että kavereita vaan ollaan ja sellaisina pysytään.

Kenties olen niin veljellisen oloinen kaveri, että minuun kajoaminen tuntuisi likimain sukurutsaukselta. Moinen ajatus on usein hiipinyt mieleen. Tai sitten olen vain tilannesokea ja en huomaa, että joku räpsyttelee silmäänsä ja oletan sen olevan vain roskasta johtuvaa nykimistä.

Mene ja tiedä. Arvoitus nuo naiset.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ted Raikas kirjoitti:
Kenties olen niin veljellisen oloinen kaveri, että minuun kajoaminen tuntuisi likimain sukurutsaukselta. Moinen ajatus on usein hiipinyt mieleen. Tai sitten olen vain tilannesokea ja en huomaa, että joku räpsyttelee silmäänsä ja oletan sen olevan vain roskasta johtuvaa nykimistä.

Mene ja tiedä. Arvoitus nuo naiset.

Olet niin hyvä tyyppi ettei sinuun voi edes rakastua? Tuota mä kutsuisin jo itseluottamukseksi!

Nojoo, leikki leikkinä, no hard feelings. Onhan ihmisellä toki elämässään vaiheita jolloin tuntuu ettei kukaan ole oikeasti kiinnostunut. Mutta kummasti se tilanne korjaantuu, vitsi on ainakin omalla kohdallani ollut siinä, että älyää lopettaa etsimisen: Yleensä olen vain huomannut yhtäkkiä seurustelevani. Niin, ja tämä nykyinen eteentupsahdus on nukkunut sängyssäni jo whatta...lähes 4 vuotta.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tulppu kirjoitti:
Olet niin hyvä tyyppi ettei sinuun voi edes rakastua? Tuota mä kutsuisin jo itseluottamukseksi!
Itseironiaa pikemminkin, mutta en minä nyt pohjattoman mänttinä tyyppinäkään itseäni sentäs pidä. Jokaisessa on omat heikkoudet ja omat vahvuudet, tiedä sitten, ehkä tapaamieni kohdalla ne omat vahvuuteni eivät ole olleet se, mikä tekee vaikutuksen. Olenhan nyt toki seurustellutkin, eli silloin ehkä jokunen palanen osui kohdalle, mistä päästäänkin siihen, että...

Mutta kummasti se tilanne korjaantuu, vitsi on ainakin omalla kohdallani ollut siinä, että älyää lopettaa etsimisen: Yleensä olen vain huomannut yhtäkkiä seurustelevani.
...näinhän se on. Kenties siinä toistaiseksi viimeisimmässä suhteessani kaikki lähti siitä, että en edes etsinyt ketään, ollut haku päällä varsinaisesti. Sitten vaan kävi, mitä kävi ja huomasi olevansa kimpassa.

Hyvä neuvo siis, mutta alitajunta saattaa olla ns. hakupäällä ja se voi heijastua käytökseen ja muihin arkisiin asioihin.
 

scholl

Jäsen
hätrikki || kirjoitti:
Sanovatkohan muute miehet koskaan tätä lausetta naisille?

Ei.

Voisiko Ted Raikas kertoa, missä tilanteessa tuollainen lause tulee vastaan? Menetkö kähmimään mimmiä vai mikä juttu tuossa on? Jos on vain kaverillista touhua jonkun kanssa ja käyt lähentelee niin ei ihme jos ei nouse. Toisaalta taas jos olet pyytänyt treffeille niin on daiju muija, jos lähtee sellaisen kanssa, mistä ei diggaa. Jos itselleni tulee joku nainen esim. kadulla pokailemaan niin ei tulisi mieleenkään sanoa tollaista. Siis siinä tilanteessahan joko innostuu tai vittuuntuu. Jos innostuu niin miksi selittelisi mitään, vaan lähtisi panemaan ja jos vittuuntuu niin sanoo, että lähe menee vielä kun voit. Turha siinä vittumaiselle tyypille sanoa, että tämä on hyvä tyyppi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Borgie kirjoitti:
Pete2004 kyseli Viivistä ja Wagnerista, kyllä, olen mies ja ko sarjis kuuluu lempisarjiksiini. Vai onko tämä nyt 1+1 ja olenkin parrakas nainen?
Jaa. Mä vaan satun tuntemaan enemmän sellaisia naisia kuin miehiä, jotka tykkäävät lukea tuota sarjakuvaa. En tiedä miten asia yleisesti on, eikä se nyt tuon kirjoituksen pointti ollutkaan. Vaan ehkä enemmänkin pointti oli se, että lukisiko kukaan tuota sarjakuvaa, jos roolit olisivat toisinpäin? Siis jos nainen kuvattaisiin tyhmänä sikana ja mies määräilisi ja mäkättäisi ja varsinkin että olisi aina oikeassa. No ei luultavasti silloin tuo sarjakuva olisi yhtä tunnettu kuin nyt, ja tavallaanhän se on kyllä ymmärrettävääkin. Mutta musta tuntuu, että jos sarjakuvassa miehen ja naisen roolit olisivat toisin päin, silloin naiset nostaisivat ison metelin tuosta, mutta nyt kun mies kuvataan hölmönä sikana, kaikki on kaikkien mielestä ok.. Tämä siis oli vain yksi esimerkki siitä nykyajan pullamössö playstation nainen määrää sukupolvesta.

Jos mies määrää parisuhteessa jostakin, vaikkakin ihan vaan arkisesta asiasta, niin naisella on oikeus mäkättää ja valittaa miehelle. Mutta jos nainen määrää, niin silloin se on okei, ja silloin mies on osoittanut tasa-arvoa tms. Eikö se monesti mene nykyään niin? Mutta pitääkö sen mennä niin? Tää juttu on vaan pistänyt mun silmään ainakin täällä hesassa kun oon tapaillut tyttöjä. En mä tiedä miten asia on Tuuppolanvaralla peräkammarissa, enkä mä usko että naapurin ylämummo on nuoruudessa ihan yhtä nokka pystyssä kulkenut kuin nykyajan horochicksi teinislutti demipissikset.

Nykyajan naiset tuntuvat tietävän oman arvonsa, ja se näyttää olevan jotain paljon meidän miesten yläpuolella.
 

scholl

Jäsen
Pete2004 kirjoitti:
Jaa. Mä vaan satun tuntemaan enemmän sellaisia naisia kuin miehiä, jotka tykkäävät lukea tuota sarjakuvaa.

Ehkä se on naisten Dilbert tai Homer Simpson. Oletteko muuten huomannut, että mieshän on aina stara. Aku Ankka, Dilbert, Homer Simpson. Missään sarjakuvissa nainen ei ole se stara. Ei Wagnerissakaan. Se sika tekee niinkuin haluaa ja järkyttävännäköinen kaatopaikkaluuska joutuu mussuttamaan vieressä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Voisiko Ted Raikas kertoa, missä tilanteessa tuollainen lause tulee vastaan? Menetkö kähmimään mimmiä vai mikä juttu tuossa on?
En harrasta kähmimistä. Sillä menetelmällä tuskin koskaan syntyy mitään järkevää. Enkä muutenkaan pidä sitä soveliaana ja ihmisarvolle sopivana. En itsekään tykkää, että kukaan tulee kähmimään, joten miksi joku muukaan pitäisi? Tai jos on nainen, joka siitä tykkää, niin en usko, että seksiä kummempaa voisi tapahtua. Jos edes sitäkään. En luottaisi sellaiseen ihmiseen kyllä pätkääkään.

Toisinaan tuo lauseeni, joka tuossa muodossa on tietysti ehkä hivenen tyylitelty eräänlaiseen stereotyyppiseen muotoon ilmaisemaan sanomaa, on sellainen johon törmää myös sanattomasti. Eleet, olemus, yleinen käytös ja sen sellaiset asiat viestittävät, että kiinnostusta ei ole.

No, tässä tapauksessani tutustuin tähän henkilöön eräissä bileissä jo yli kuukausi sitten ja olen tavannut kaverillisissa merkeissä muutamia kertoja ja jutellutkin sitten muutoin melko paljon. Ihastuin, mutta hän ei osoittanut juurikaan vastaavia merkkejä. Asia jäi vaivaamaan ja tässä sitten taannoin rohkaistuin ja kerroin suoraan tunteistani ja hän oli toki imarreltu, mutta joutui toteamaan, ettei ihan koe kyllä samalla lailla, mutta haluaa ehdottomasti olla silti kaveri ja tutustua noin muutoin. Hiemanhan sen aavistelin olevan jo aiemmin, mutta tuli sitten faktat pöytään ja karvas maku suuhun.

Ehkä olisi vaan pyrittävä järkeistämään tuo ihastuminen jollain tapaa (voiko sitä edes?) ja pyrkiä tietoisesti unohtamaan samantien sellainen, joka ei osoita minkäänlaisia kiinnostumisen merkkejä. Vaan, kun naisistakaan ei aina tiedä, että esittävätkö he etäistä tarkoituksella, vai ei. Testaten miekkosta ja sitä, miten vakavissaan tämä on. On otettava siis selvää ja nyt otin. Jos jotain hyvää tästäkin sotkusta on löydettävissä.
 

scholl

Jäsen
Pete2004 kirjoitti:
nokka pystyssä kulkenut kuin nykyajan horochicksi teinislutti demipissikset.

Nokkapystyssä on suurinta skeidaa mitä olen kuullut. Kuulin joskus 90-luvun alusta jonkun kundin sanovat, että Kaivohuoneella naiset ovat nokkapystyssä. No itse en ole koskaan sellaista havainnut. Enemmänkin siellä on huoranoloista luuskaa, joilla ei todellakaan ole omanarvontunnetta. "Tossa on Jaakko Rytsölä. Sillä on rahaa. Tässä on persettä." Rahat loppuu. "mennään pois, ei ton kanssa kannata jutella".
 

scholl

Jäsen
Ted Raikas kirjoitti:
No, tässä tapauksessani tutustuin tähän henkilöön eräissä bileissä jo yli kuukausi sitten ja olen tavannut kaverillisissa merkeissä muutamia kertoja ja jutellutkin sitten muutoin melko paljon. Ihastuin, mutta hän ei osoittanut juurikaan vastaavia merkkejä.

Itse seuraan sitä, että kuinka ahkerasti he soittelevat. Jos eivät soittele niin eivät ole kiinnostuneita tarpeeksi. Jos olisivat niin soittelisivat aktiivisemmin. Ja ennenkaikkea ei mitään huuhaapuheluita, vaan keksivät jotain ok-ohjelmaa kiireelliselle herrasmiehelle.

Sellaiset mimmit, jotka soittavat vain kuin tarvitsevat jotain kannattaa jättää heti. Se on suomeksi hyväksikäyttöä. Ja toisekseen myöskin mimmit, jotka eivät ole aktiivisia. Se on vittumaista, jos itse joutuu olemaan aktiivinen, vaikkei se edes minulle kuulu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös