avatar kirjoitti:Mielummin on hyvässä suhteessa joka on välimatkojen päässä
...
Nimenomaan. Ja kuten vanha sananlasku sanoo: "etäsuhteessa ovat tyytyväisiä kaikki neljä."
avatar kirjoitti:Mielummin on hyvässä suhteessa joka on välimatkojen päässä
...
Snakster kirjoitti:Nimenomaan. Ja kuten vanha sananlasku sanoo: "etäsuhteessa ovat tyytyväisiä kaikki neljä."
M@rko77 kirjoitti:Tsemppiä, hieman samanlaisissa tunnelmissa ollaan. :( Olen tosin tälle ystävälleni monta kertaa viestittänyt, että tapahtui meidän välillämme mitä tahansa, hän on minulle tärkein ihminen koko maailmassa..
avatar kirjoitti:No se, että sinä olet apatiaan valunut kyyninen ihminen, ei tarkoita sitä, että kaikki olisivat. Anteeksi vain jos uskon vielä siihen, että on olemassa luottamuksen arvoisia ihmisiä tässä maailmassa. Itse ainakin olen. Ikinä en ole pettänyt, enkä petä.
Snakster kirjoitti:En minäkään, enkä nyt oikeasti ole tuota mieltäkään. Itsehän olen nykyisen vaimonikin kanssa elänyt suhteen ensimmäiset puolitoista vuotta välillä jopa eri mantereilla, joten kokemuspohjaa on. Eikä sillä välimatkalla tosiaan ole mitään muuta väliä kuin se, että on pakko tietää kaiken aikaa, että asiaintila ei ole lopullinen. Jos minulla olisi ollut epäilyksiä sen suhteen, että tulemmeko lyömään hynttyymme yhteen, en olisi tuota touhua jaksanut kovinkaan pitkään. Tulevaisuuden odotus on avainsana.
scholl kirjoitti:Loppujen lopuksi sillä ei käytännön elämän kanssa ole juuri mitään merkitystä, onko välimatkaa 10 vai 100 kilometriä.
scholl kirjoitti:Mitä väliä jollain sadalla kilsalla on.
avatar kirjoitti:...jos katsotaan, että missä konkurssissa oma ihmissuhde-elämä on nyt.
Grainger kirjoitti:Mutta scholl hyvä, kaikilla ei ole aikaa kulkea sitä sataa kilometriä edes viikottain, kun mahdollisesti työt ja opinnot pukkaavat niskaan.
avatar kirjoitti:Kyllä. Olet täysin oikeassa. Ehkä voi kuulostaa sinusta ja BMW-Mvitosestasi vähän oudolta, mutta tällä opiskelijabudjetilla viikoittainen ravaaminen edestakaisin tekee kohtuullisen loven budjettiin. Sen kyllä pystyy lohkasemaan, mutta sitten on jostain muusta tingittävä. No sehän on vain asioiden priorisointia, eli ei ole väliä. Mutta pointti on se, että joskus se 100 kilsaakin voi olla paljon jos on opiskelija. Sitä vaan :) No onneksi siis en ole sitä enää ihan hirveän pitkään.
1Timer kirjoitti:Onks scholllille vaikee ymmartaa, etta a) me ollaan kaikki erilaisia ja b) sa et tieda muitten elamasta yhtaan mitaan?
Ja silloin toisten elamaa on taysin turha arvostella ja ohjailla.
scholl kirjoitti:Sen verran kova mussutus tässä on päällä, että scholl ja avatar jyrätään tässä kohta ja saatte avattaren lopettamaan suhteensa, kun 100km on nyt niin big deal, mihin ei ole aikaa, eikä se kannata. Itse sanon vielä kertakiellon päälle, että avattaren kannattaa pitää suhteesta kiinni ja unohtaa soraäänet siitä, että se 100km olisi iso juttu
Grainger kirjoitti:On tämä pirun hankalaa.
Olen korviani myöten rakastunut ja niin on neiti G:kin. Ikävä kyllä erinäisten seikkojen vuoksi neiti G asuu nykyisin väärässä paikassa Suomea. Tai sitten itse asun väärässä paikassa. No, joka tapauksessa ikävä on kova ja vielä pitäisi aika kauan kestää erossa. Pakkohan se vain on kestää. Onneksi luottamus on molemmin puolin täydellinen, eikä mitään eron merkkejä ole ilmassa. Eikä tule olemaankaan. Koskaan.
On vain ikävä, eikä asiaa yhtään paranna, kun kuulee, että toinen itkee ikävän vuoksi.
FaceOffs kirjoitti:Ajastaan kuitenkin olisi hyvä, jos pystyisi tuosta etäsuhteesta siirtymään lähisuhteeseen. Eräänlainen kaukainen tavoite on hyvä olla olemassa ja sitä pitäisi tavoitellakkin. Jos kaikki menee hyvin, niin jonain päivänä sitä huomaa asustavansa sen kumppaninsa kanssa saman katon alla. Valitettavasti asiat eivät aina mene noin. Suhteeseen pitää panostaa, jos haluaa suhteessa elää. Se on sitten jokaisen valinta, kuinka paljon on tarpeeksi. Onnea ja jaksamista kuitenkin teille etäsuhteessa eläville.
vlad kirjoitti:Tsemppiä avatarelle!
Itse kyllä olen mieluummin yksin omissa oloissani, omine harrastuksineni ja hyvien ystävien seurassa, kuin huonossa parisuhteessa. Eli ilman suhdetta voi olla parempi olla, kuin kehnon epävarman ja ylisitovan suhteen kanssa. Et ehkä tuota tosin tarkoittanut ja uskoisin silti, mitä meinaat ja olen sikäli samaa mieltä.avatar kirjoitti:...mutta itse olen vain sen asian niin tarkkaan pähkäillyt, että mielummin on hyvässä suhteessa, jossa näkee kerran viikossa tai kahdessa kuin ei suhteessa ollenkaan.