Naisasiat

  • 7 492 555
  • 26 542

#34

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Naiset vaan on niin hankalia, tai sitten johtuu siitä että itsellä on paha tapa kiinnostua tapauksista joista jo ennalta tietää että mitään siitä ei tule. Se vaan on kumma että kiinnostuneita löytyy muitakin, mutta ne kun ei sitten itseä kiinnosta yhtään, pääsis varmaan liian helpolla.

Ja kun vielä yleensä ne ihastuksen kohteet ei mitään helppoja henkilöitä, vaan aina mahdollisimman hankalia joiden kanssa ei ilman riitaa voi puhua mitään. Ei silleen että elämän helppoa pitäis olla, mutta vois se olla ihan mukavaa joskus.

Vielä kun oppis suosiolla luovuttamaan eikä vaan kiusais itseään tai ei aina pistäis itteensä mahdollisimman hankalaan tilanteeseen.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
scholl kirjoitti:
Sanoisin vinkiksi, että lähetä äitisi pitämään oppitunteja sille naiselle, jonka kanssa asut yhdessä. Veikkaan, että parin tunnin opetus vaikkapa lounaan merkeissä on riittävä aika, jolloin äitisi takoo naiselle järjen päähän

Heh heh, kylläpä vitsin murjaisit. Että oikein äiti paikalle opettamaan tyttöystävän nöyräksi. Tehoaa ehkä korkeintaan joihinkin alle kaksikymppisiin. Haluaisinpa nähdä sen mutsin, joka meikäläistä yrittäisi kouluttaa.
 

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
scholl kirjoitti:
Sanoisin vinkiksi, että lähetä äitisi pitämään oppitunteja sille naiselle, jonka kanssa asut yhdessä. Veikkaan, että parin tunnin opetus vaikkapa lounaan merkeissä on riittävä aika, jolloin äitisi takoo naiselle järjen päähän

Sanoisin vinkiksi, että jos tuollainen tuntuu tarpeelliselta niin ei kannata varmaan ainakaan lopunikäistä parisuhdetta yrittää järjestää ko. naisen kanssa.

Toisaalta - ei meillä kaikilla nykyään olekaan tavoitteena elinikäinen kumppanuus. Silloinhan tuo voi olla ihan OK.

Kaikki omien suunnitelmiensa mukaan.

Old TJ
 

scholl

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Heh heh, kylläpä vitsin murjaisit. Että oikein äiti paikalle opettamaan tyttöystävän nöyräksi. Tehoaa ehkä korkeintaan joihinkin alle kaksikymppisiin. Haluaisinpa nähdä sen mutsin, joka meikäläistä yrittäisi kouluttaa.

Eikai se iästä ole kiinni. Annoin nyt vain vinkkejä, kun jollain oli jo parissa kuukaudessa epäonnistunut asioita.

Enkä nyt tarkoita nöyräksi, vaan tajuamaan asioita. Jos on joku asia pielessä niin se pitää korjata luonnollisesti. Varsinkin, jos ei hae pikasuhdetta, vaan esim. sellaista, että nainen on pyrkimässä sukuun.

EDIT: jokainen joka on hieman ajatellut asioita, tajuaa pointteja. Scholl esim. ei riitele koskaan. Silloin kun suunnittelee asiat etukäteen hyvin, ei tule riitatilanteita

EDIT2: täytyy vielä lisätä se, että suurin syy siihen, miksi jonkinlaista ohjeistusta usein tarvitaan on se, että monilla ihmisillä on väärä käsitys siitä, mitä seurustelu on ja mikä sen funktio on
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
scholl kirjoitti:
Enkä nyt tarkoita nöyräksi, vaan tajuamaan asioita. Jos on joku asia pielessä niin se pitää korjata luonnollisesti.
Itse asiassa mä ymmärrän pikaisella lukemisella schollin pointin tässä täydellisesti. Jos epämääräiseen paikkaan jätetyt housut ärsyttävät, niin kyllähän ne voi siirtää ilman nalkuttamista. Samalla voi tehdä pikatarkastuksen, että olisivatko ne mahdollisesti pesun tarpeessa. Vastaavasti suihkussa käydessäni voin todeta, että suihkun lattiakaivo ei vedä. Missään nimessä en mene tästä mutisemaan, vaan otan ritilän auki ja poistan ne Ms.Foxien hiukset yms. moskan pois sieltä.

Ei tällaiset pikkuasiat saa olla sen vaikeampia!
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
scholl kirjoitti:
jollain oli jo parissa kuukaudessa epäonnistunut asioita.

Hah, jos viitaat mun laittamaan viestiin jossa mainitsin että housut roikkuu väärällä tavalla ja siitä saan kuulla nalkustusta niin voi nunnun nuu. Jos se on sun mielestä epäonnistumista niin ei hyvää päivää.

jupster kirjoitti:
Nalkutusta on kaikissa ihmisten välisissä suhteissa, parisuhteessa se tulee ulos yleensä suoremmin. Jokainen terveellä itsetunnolla varustettu mies ei kuitenkaan oa asiaa turhan vakavasti ja usein nalkutuksenkin takana on jokin muu syy kuin em. housut jne.

Ja taisinpa vielä lisätä että nainen on ihana ja kuten tänään laitoin viestiin että ihan omasta tahdostani olen hänen kanssaan ja eipä ole nalkusta kuultu sen koomin. Kaikkihan sen tietää että aina ei voi elämä olla pelkästään ruusuilla tanssimista.

Poistun takavasemmalle nukkumaan.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
scholl kirjoitti:
Eikai se iästä ole kiinni. Annoin nyt vain vinkkejä, kun jollain oli jo parissa kuukaudessa epäonnistunut asioita.

Annoit kyllä vinkit mulle.

EDIT2: täytyy vielä lisätä se, että suurin syy siihen, miksi jonkinlaista ohjeistusta usein tarvitaan on se, että monilla ihmisillä on väärä käsitys siitä, mitä seurustelu on ja mikä sen funktio on

Scholl on myös varmasti ihan oikea ihminen neuvomaan.

ps. Vuorostani haluan antaa sinulle vinkin: lopeta se tyttöjen pelkääminen ja luovu orastavasta naisvihastasi ja kokeile ihan rehellistä parisuhdetta joskus. Voi tehdä hyvää!

ps2. Mikäli defenssit on vielä liian kovat ja naapurin Jennin viemä tikkari - trauma estää vieläkin luottamasta naisiin, niin maassamme on monia ammattilaisia näihin tilanteisiin.

Tsemppiä Scholl!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
#34 kirjoitti:
Naiset vaan on niin hankalia, tai sitten johtuu siitä että itsellä on paha tapa kiinnostua tapauksista joista jo ennalta tietää että mitään siitä ei tule.

Tuntuuko termi 'hullumagneetti' tutulta? Heidi Valasti kirjoitti keväällä 2005 City-lehdessä aiheesta artikkelin.
Voisit ehkä miettiä haluatko itse asiassa seurustelusuhdetta ollenkaan, ja torpedoitko sen jo valmiiksi valitsemalla niin vaikean tapauksen, ettei siitä varmasti tule mitään? Olet toisaalta niin nuori ettei sulla ole hätäpäivää vaikka pari 'hullua' matkallesi osuisikin :)
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Murmelin mielenkiintoinen kommentti siirretty Mikä tekee miehestä miehen -ketjusta tänne.

Murmeli kirjoitti:
Harva nainen pystyy lihaksikasta ja varakasta panomiestä vastustamaan. Vallalla olevan yleisen käsityksen vastaisesti väitän, että naiset ovat huomattavasti miehiä pinnallisempia kumppaniaan valitessa.

Totta, tosin en tiedä onko perusasioiden hakeminen nyt niin pinnallista. Ainakaan en koe sitä huonona. Naiset(*toki myös omasta statuksesta riippuen*) hakevat miehestä yleensä turvallisuutta (pituus, fyysinen voima ja itsevarma luonne aina plussaa) ja itsensä sekä mahdollisten pentujen elättämiskykyä (eli varakkuutta. Turvallisuudenhakua tämäkin). Miehen pärstäkomeuskin on tärkeää(=kasvonpiirteiden symmetrisyys ja maskuliinisuus), mutta ei yhtä tärkeää kuin em. mainitut ominaisuudet.

Nuo vaatimukset voimistuvat naisilla teini-iän(tosin he painottavat enemmän komeutta ja "söpöyttä") jälkeen ja hiipuvat ennen keski-ikää, jolloin naisten on yleensä pakko laskea vaatimustasoaan, koska eivät ole enää niin seksuaalisesti viehättäviä (hedelmällisiä).

Nyt sitten odottamaan ensimmäistä naarasta tai miesfemakkoa, joka väittää etten ymmärrä naisista ja heidän niin ihmeellisen monimutkaisesta ja persoonallisesta sielustaan mitään...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tiedä sitten tuosta naisten suuremmasta pinnallisuudesta verrattuna meihin miehiin. Molemmat osaa kyllä raivostuttavasti vaatia tiettyjä varsin maallisia asioita, olettaen niiden olevan kondiksessa. Omat kokemukseni ovat kyllä valitettavasti ollut sellaisia, että ei oikein voi välttyä siltä tunteelta, että ns. hyllyllejoutuminen on johtunut juuri tuosta kirotusta pinnallisuudesta ja siitä, ettei vaan vastaa niitä toisen ylisuuria odotuksia. Tämä voi nyt kuulostaa katkeran miehen puheelta ja kai siellä häivähdys sitäkin seassa on, mutta niillä eväillä on pelattava mitä on. Tulokset sen mukaisia.

Ettei nyt kukaan nainen hermostu yleistämisestä, niin juu, tuskin kaikki yksilahkeiset on kovinkaan pinnallisia. Minulla on vain käynyt se kuuluisa "huono tuuri".

Taas yksi mitä todennäköisimmin karille mennyt lähempi tutustuminen takaraivossa tuoreena jyskyttäen.

Epäonnistumiseen ei sitten koskaan kyllästy.

Ehkä yöuni auttaa tässä kohtaa vitutuksen sekaista pettymystä.
 

scholl

Jäsen
Jokainen ihminen on jossain määrin pinnallinen tai turhamainen ja sitä voidaan kutsua myöskin itsensä hemmotteluksi tai jonkinlaiseksi hedonismiksi. Harva hankkii maallisia asioita sen vuoksi, että se houkuttelisi vastakkaista sukupuolta, vaan siksi, koska se tuntuu siistiltä tehdä se hankinta ja haluaa nauttia elämästään. Tottakai vaikka olisi kuinka syvällinen ihminen niin sitä sitten vaistomaisesti kiinnittää huomiota toisessa sukupuolessa johonkin tiettyyn yksityiskohtaan. Se tietysti vaihtelee hyvin paljon eri henkilöiden välillä, mutta jos näyttää likaisissa haalaraissa esson baariin matkalla olevalta asentaja Sörsselssöniltä, voi tilanne olla aika heikko.

Sinänsä on erikoista, että täällä keskustellaan siitä, että mitä naiset hakevat. Sehän on aika samantekevää, koska olennaista on tietää se, mitä mies itse hakee ja sen jälkeen kun sen tietää, välittää viestin sille kohteelle, jotta hänkin tietää, että hän on haettu.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
asian sivusta mutta naisista kuitenkin

http://www.intellectualwhores.com/ladderintro.html

The ladder theory
Kannattaa lukea ajatuksella läpi. Erittäin osuvaa tekstiä siitä miten mies ja nainen eivät voi oikeasti olla ystäviä (no pieni poikkeuskin löytyy sääntöön), parisuhteen muodostamisesta, kumppanin valinnasta ym...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Lukeminen on kesken, mutta jo nyt voi todeta karulla tavalla tämän teoreeman oikeasti pitävän kutinsa.. Jatkoa myöhemmin.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taas tuli käytyä yh äidin luona. Taidan olla kusipää hyväksikäyttäjä. Onneksi tein sen selväksi hänelle. Itsellä on jälkeenpäin paska fiilis. Taidan ryhtyä selibaattiin alkaen nyt.
 

Lerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Mib, Jortikka, Hanson brothers
Sieltähän se kuuluisa "voidaanko me olla vain kavereita" kommentti tuli...
Nainen jonka veroista en ole tavannut vuosiin totesi näin tuossa eilittäin...Voipi kyllä sanoa,että eilinen oli vuoden 2006 vittumaisin päivä.Mutta toisaalta huojentunut olo kun ei tarvi miettiä enään kyseistä juttua.Vaikka kuinka vaikeelta tuntuis kysyä suoraan asioista niin suosittelen sen tekemään.Helpottaa kyllä.
Tämä nyt kestää päiviä/viikkoja päästä tästä yli mutta täytyy kestää.Itsekin sen tietää,että mitä nopeammin tämän ohittaa,sen helpompi olo on.
Pitäskö tässä sitten hommata joku aivan tuntematon uusi nainen kahvikupposen ääreen niin ajatukset sais pois.Tiedä häntä.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Paska juttu, että meni puihin homma. No uutta matoa vaan koukkuun Lerva. Haluaako muuten kukaan mies olla "vain kaveri" kauniin ja mukavan naisen kanssa?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
jiihoo kirjoitti:
Haluaako muuten kukaan mies olla "vain kaveri" kauniin ja mukavan naisen kanssa?
Miksi ei haluaisi? Eikös se ole hyvä asia, jos on kavereita mahd. laajalta rintamalta. Enkä ymmärrä, miten kauneus tai sen puute vaikuttaa oikeastaan asiaan muutenkaan? Kyllä minä voin jutella ja kaveerata jonkun naisen kanssa, vaikka viehättävänkin (olen näin myös tehnyt, vaikka kauneus on tietysti subjektiivinen asia), ilman, että on joku pakonsanelema halu päästä painamaan häntä jokakäänteessä.

Ehkä minulla on sitten ylimääräisen paljon itsehillintää, mene ja tiedä. Haen naisista paljon muutakin kuin pimpsaa. Tällä hetkellä yksi sellainen tähtäimessä, pääasiassa romanttisessa mielessä. Seksi tulee sitten ajastaan jos on tullakseen, se on viimeinen niistä asioista, joka painaa minulla vaa'assa, kun pyrkii tekemään läheistä tuttavuutta.
 

Ender00

Jäsen
Padis kirjoitti:
Taas tuli käytyä yh äidin luona. Taidan olla kusipää hyväksikäyttäjä. Onneksi tein sen selväksi hänelle. Itsellä on jälkeenpäin paska fiilis. Taidan ryhtyä selibaattiin alkaen nyt.

Miksi ihmeessä? Mitä pahaa on rehdissä yhden yön panossa?
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt oon hiukan puun ja kuoren välissä.. On tullut oltua hieman liikaa vauhdissa muutamien viimisten viikkojen aikana ja sen johdosta täytyis tavata kolme neitokaista etelä-suomessa viikonlopun aikana.. Joko lauantai tai perjantai-illan aikana. Parasta tässä on se, että kaksi näistä täytyisi tavata samana iltana samassa baarissa.. Keinot alkaa olla vähissä, eikä tilannetta helpota sekään, että viikonloppuna täytyis vissiin olla pohjoisessa rakentamassa mökkiä..
Yksi neitokaisista ottaa kokoajan yhteyttä ja toisen lupasin nähdä viime viikonlppuna, mutta en ehtinyt paikanpäälle, koska lupasin kavereiden kanssa lähteä baarikierrokselle.. Kolmannen näistä taas oon tuntenut noin 6 vuotta ja ei olla nähty reiluun vuoteen. Ja jokaisesta näistä oon tietysti jollain tapaa kiinnostunut.
Taitaa olla fiksuinta lähteä rakentamaan mökkiä ja ottaa 12-pack mukaan? :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihin noiden naisten kanssa oikein joutuu.. Joskus tekee oikein pahaa katsoa vierestä kun joku miespuolinen kaveri on ihan tyttöystävän tossun alla. Jos esimerkiksi jätkä tottelee jokaista pientäkin juttua, esim kun tyttöystävä sanoo että tänään syödään tota ja tota, nyt mennään nukkumaan, nyt laitat ton paidan päälle, nyt lähdetään baarista kotiin, peseydyt tollaisilla shamppoilla, tänään vietetään kahdestaan koti-iltaa, jne. Tohon voisi keksiä vaikka sata esimerkkiä lisää. Vielä oudommalta tilanne tuntuu silloin, kun jotkut jätkät tekevät noita juttuja ilman että nainen vaatii tai pyytää. Siis että on monessa asiassa toiselle "mieliksi", siis varsinkin sellaisissa asioissa joita ei muuten tekisi.

Mun mielestä jokaisen kannattaisi miettiä miten monta huonoa juttua parisuhteessa on, ja miten monta hyvää. Siis jos keksii esim 70 hyvää ja 30 huonoa juttua, niin kannattaa olla yhdessä. Jos keksii 50 hyvää ja 50 huonoa juttua, niin kannattaa miettiä tarkkaan että kannattaako olla yhdessä ja seurustella. Jos keksii 70 huonoa juttua ja 30 hyvää, niin ei kannata seurustella. Silloin on kivempaa olla sinkkuna, tai vaihtaa sellainen kumppani jonka kans ei ole niin paljoa huonoja juttuja. Mä en keksi yhtään hyvää juttua miksi seurustella, mutta keksin monta kymmentä huonoa, siksi en seurustele.

Hohhoijaa. Kaksi naista on sanonut että mun pitäisi mennä hoitoon tai jonkun ammattiauttajan juttusille. Yks haukkui mua ihme friikiksi. Kolme on epäillyt homoksi... Siis täh, jos mä en suostu naisen tossun alle, niin oonko mä jotain noista... Mun mielestä joissakin asioissa tää tasa-arvo juttu menee liiankin pitkälle, tai siis jos se menee naisten puolelta överiksi. Miksi miehen pitäisi tehdä parisuhteessa enemmän paskajuttuja kuin naisen, ja esim suostua paljon enemmän toisen tahtoon?

Siis ettei tule mitään väärinkäsityksiä, eikä kukaan ymmärtäisi mua väärin, mä sanon että mä oon hulluna naisiin, mä ihannoin naisia, mä jumaloin naisia, ja jokaista kohtaa ja mutkaa ja kurvia naisessa, ja mä haluan aina tutkia naisten vartaloa niinkuin pikkupoika. Mutta miksi ihmeessä niistä on tehty niin tyhmiä? Kysyn mä..
 

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
Ted Raikas kirjoitti:
Miksi ei haluaisi? Eikös se ole hyvä asia, jos on kavereita mahd. laajalta rintamalta. Enkä ymmärrä, miten kauneus tai sen puute vaikuttaa oikeastaan asiaan muutenkaan? Kyllä minä voin jutella ja kaveerata jonkun naisen kanssa, vaikka viehättävänkin (olen näin myös tehnyt, vaikka kauneus on tietysti subjektiivinen asia), ilman, että on joku pakonsanelema halu päästä painamaan häntä jokakäänteessä.

Tätä minäkään en ikinä tajua. Itse kun on sekä nyt että ollut aikaisemmin kavereina ihan hyvännäköisiä naisia, jotka on helvetin mukavia, ja ei minulla mitään probleemaa ole olla vaikka kuinka hotin tytön kaveri.

Sinänsä tämäkin on hassua. Kuitenkin jonkinlainen määrä miehiä on biseksuaaleja. Jotenkin tämän mentaliteetin mukaan sellaisella äijällä ei voisi olla ketään muita kavereita kun helvetin rumia.
 

scholl

Jäsen
Pete2004 kirjoitti:
Mihin noiden naisten kanssa oikein joutuu.. Joskus tekee oikein pahaa katsoa vierestä kun joku miespuolinen kaveri on ihan tyttöystävän tossun alla.

Itsekin tiedän tuollaisia tyyppejä olevan. Epäilen, että ovat jollain tavalla hulluja. Siis jokaisenhan pitäisi huolehtia ensimmäisenä omasta hyvinvoinnistaan ja tehdä asioita, jotka itseään kiinnostaa, mutta tosiaan jos on jonkinlainen geenivirhe niin ehkä tilanne ei olekaan niin. Ja sitten on toisaalta olemassa muurahaisia. Jotkut ihmiset stressaantuvat, kun joutuvat ottamaan vastuuta. Esim. rakennusmiehet. Heillä on hyvä meininki, kun tietävät mitä tehdä. Eli joku on sanonut, että hakkaa tässä nauloja seinään, mutta jos pitäisi alkaa vetää itse jotain projektia, alkaisi homma mennä henkisesti vaikeaksi.

MaZaa kirjoitti:
Nyt oon hiukan puun ja kuoren välissä.. Parasta tässä on se, että kaksi näistä täytyisi tavata samana iltana samassa baarissa..

Yhdellä kaverilla oli kerran hieman vastaava tilanne. Oli samassa yökerhossa samaanaikaan paikalla oliko se 2 tai 3 tyttöystävää ja kukaan heistä ei tiennyt toisistaan. Niinpä tämä kaveri ei keksinyt, miten hoitaa tilanteen, vaan pyrki välttemään mahdollisia konfrontaatiotilanteita, joka johti ajoittaiseen piileskelyyn ko. ravintolassa.

Olen samaa mieltä siitä, että jos on mennyt heikkona hetkenä lupaamaan, että tapaisi jonkun naisen, johtaa usein siihen, että pitää keksiä jotain syitä, miksi peruu. Tosin itse olen kyllä lukemattomia kertoja yksinkertaisesti vain jättänyt menemättä ja poistanut tyypin numeron ja kieltäytynyt vastaamasta puhelimeen. Joskus taas olen vain nopeasti sanonut etukäteen tai jälkikäteen, että oli huono olo, olin flunssassa, tuli työkiireitä tai jotakin vastaavaa. Aika monilla naisilla on sellainen käsitys, että pitää oikeasti nähdä miehiä, joten sen vuoksi tulee välillä tuollaisia tilanteita, missä pitää käyttää luovuutta. Ja joskus tulee yksinkertaisesti tärkeämpää tekemistä. Kerrankin olin luvannut mennä jonnekin, mutta sitten tulikin sellainen fiilis, että voisi lähteä heittämään kunnon fillarilenkin, joten luonnollisesti joutui perumaan.
 

Linda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vuosien tauon jälkeen, kun palaa tännekin palstalle joutuu lukemaan ties mistä naisten nöyryyttämisestä. Tai sitten kello on vain liian paljon ja otan minkä tahansa asian sellaisena. Tai kuvittelen, että olisin pystynyt pitämään vuosien taukoa tästä paikasta.

Eihän samalle illalle saa sopia useampia tapaamisia kuten MaZaa on mennyt tekemään. Pitäis olla ihan perusasia. Onko se jollain tavalla kunnioittavaa käytöstä ketään kohtaan. Miesten suhteenhan asia on tietenkin toisin. On hyvä kutsua kaikki samaan paikkaan samaan aikaan. Ei ehkä kotiinsa, mutta baariin. Toimii jostain syystä. Yllättävän monet miehet kiinnostuu vain entisestään kun niille on ilkeä.

Ja toinenhan siellä tossun alla on aina joka tapauksessa. Tiettyjä kulttuureita seurattuani liian läheltä, näin tossun alla naisia. Mutta onneksi Suomessa asiat on toisin. Jotkut miehet melkein kerjää sinne.


Ted Raikas
ihanaa kuulla, että miehet haluaa olla joskus myös vain kavereita naisten kanssa. Se mua masensi, mutta nyt uskon taas hetken miehiin. Tai no en, mutta ei se mitään.

Naisasiat oli ketjun aihe, joten naiset varmaan lukee tätä. Kannattaa lähteä aina oletuksesta, että mikään ei ole totta mitä mies sanoo. Pysyy pää paremmin koossa myöhemmin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Linda kirjoitti:

Ted Raikas
ihanaa kuulla, että miehet haluaa olla joskus myös vain kavereita naisten kanssa. Se mua masensi, mutta nyt uskon taas hetken miehiin. Tai no en, mutta ei se mitään.
Jep ja olenkin. Useammankin kanssa. Seksiä ei ole ollut minun ja heidän välillä, mutta tärkeitä hienoja ja avoimia keskusteluja ja toisen tukemista murheissakin. Sellainen on hyvinkin arvokas asia. Ehkä jossain tutustumisen alkuvaiheessa on voinut olla jotakin intoa muuhunkin, kun hormoonit on mitä ovat. Ajan myötä se silti muuttuu ja siitä ihmisestä löytää niin paljon muuta, ettei seksiä edes ihmeemmin ajattele. On vaan tyytyväinen, että voi olla hyvä läheinen ihminen toiselle. Sitä paitsi seksi voi pilata kaveruuden ja ystävyyden.

Ei tämä sillä, että kaikkien naisten kanssa haluaisin olla vaan kaveri, tai, että seksi ei olisi tärkeää. Kaikkien kanssa vaan asiat ei voi sujua sillä tapaa. Mielessä on nyt yksi erityinen hieman romanttisemmassakin mielessä, mutta aika näyttää, mitä sen kanssa tapahtuu. Maltilla mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös