Oleg kirjoitti:mtmela, en tiedä mitä epäonnistuminen tarkoittaa ;)
Joonas Vihko voi kertoa miten välierissä saa tyhjästä maalista tolppaan ratkaisun hetkellä ;)
Oleg kirjoitti:mtmela, en tiedä mitä epäonnistuminen tarkoittaa ;)
Täyyy myöntää, että teikäläisen saama SMS on vieläkin ylivoimaiseti kauhistuttavin eroviesti ikinä. Siihen ei naivius auta.Pärde kirjoitti:Tulipa tuossa luettua parin vuoden takaisia kommentteja tästä ketjusta, ja hitusen kyllä nauratti sen aikainen naiivius. Aika paljon on kokemusta tullut asioista sen jälkeen. Ihan mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, mitä kuuluu nimimerkki cosmic_rodeo:lle?
Flu kirjoitti:Täyyy myöntää, että teikäläisen saama SMS on vieläkin ylivoimaiseti kauhistuttavin eroviesti ikinä. Siihen ei naivius auta.
hätrikki || kirjoitti:Itsellä 8 kk kestänyt parinsadan kilsan etäsuhde, ja hyvältä näyttää tulevaisuuden kannalta. Nähdään pari-kolme kertaa kuussa livenä; onneksi kännykät on keksitty. Aina kun lähtö kotiin murun luota koittaa (tai päinvastoin), tuntuu kuin pala revitään sydämestä. Ja tuo Pärden kokema, paljon isompi repäisy... On ollut kestämistä. Hyvät jatkot teille kaikille.
Höh, jokaisessa meissä asuu pieni seiska.BBT kirjoitti:Flu ja hätrikki || : Ei saa yllyttää uteliaita suomalaisia. Itsekkin jouduin kaivamaan kyseisen viesti, ja kyllä, raaka oli viesti. En toivoisi vastaavaa itselleni, enkä kyllä muillekaan...
Pärde kirjoitti:"Sain kirjeen. Ei kiinnosta. Anna jo saatana olla."
Anton kirjoitti:Rinoa:
"Meitä normaaleja, kivoja, kauniita, hauskoja, itsenäisiä naisia on olemassa.. Usein vaan miehet eivät meitä näe ja itkevät vasta sitten kun eivät enää näe"
Another HAB kirjoitti:Ei saa laittaa housuja noin roikkumaan ei saa sitä ei saa tätä blaah blaah blaah.
scholl kirjoitti:. Itse en ole koskaan joutunut elämäni aikana kokemaan mitään soraääniä, koska ihmiset tietävät, että olen itsenäinen yksilö, jota ei määräillä.
jupster kirjoitti:= et ole koskaan asunut naisen kanssa?
Oletko koskaan muuten edes seurustellut naisen kanssa? Jos et, niin millähän perustein jaat tässä ketjussa muille vinkkejä naisasioiden suhteen? Aika noviisi taidat näissä hommissa oikeasti olla, mutta päde toki rauhassa minun puolestani, jotta illuusio itsestä kaikkivoipaisena ei kaadu niskaan ihan täysin.scholl kirjoitti:En tietenkään. Olen joskus kertonut varmasti tässäkin ketjussa kuinka spedeä puuhaa se on.
Mähän joskus aikaisemmin meinasinkin, että haluat pohjimmiltaan vain naisen, joka on äitisi kaltainen. Hyvä että asialle tuli nyt epäsuora vahvistus.scholl kirjoitti:EDIT: Sanoisin vinkiksi, että lähetä äitisi pitämään oppitunteja sille naiselle, jonka kanssa asut yhdessä. Veikkaan, että parin tunnin opetus vaikkapa lounaan merkeissä on riittävä aika, jolloin äitisi takoo naiselle järjen päähän
scholl kirjoitti:En tietenkään. Olen joskus kertonut varmasti tässäkin ketjussa kuinka spedeä puuhaa se on.
Ei oikeuta naisen taholta vittuilua, vaikka joku mimmi muuttaisikin sun luoksesi. Sehän täytyy olla naiselle kunnia päästä muuttamaan miehen kanssa yhteen, koska miehet eivät sitä yleensä sillä tavalla harrasta ja näinollen on turha alkaa siinä tilanteessa vittuilemaan, vaan osoittamaan kohteliasta käytöstä.
EDIT: Sanoisin vinkiksi, että lähetä äitisi pitämään oppitunteja sille naiselle, jonka kanssa asut yhdessä. Veikkaan, että parin tunnin opetus vaikkapa lounaan merkeissä on riittävä aika, jolloin äitisi takoo naiselle järjen päähän.
Old TJ kirjoitti:Pistetääs omaa lusikkaa soppaseen. Bumtsi Bumia en katso, mutta voin sanoa että ainakaan meillä se nyt ei rajoitu pelkkään lauantai-iltaan. Ja voitko kuvitella, että se saamisen tiheys ei nyt ole oikeastaan edes mikään valtava pointti, vaikka meillä ihan viriiliä elämää tuollakin saralla eletään. Eikä sekään niin tärkeetä että jaksaako sen kumppanin hoidella kerran vai kaks vai viis kertaa yössä.
No mitään tarkkaahan näistä en osaa sanoa kun tuon kauniimman puoliskon kanssa vasta parikymmentä vuotta on yhteisessä sängyssä nukuttu ja muutakin puuhasteltu. Eikä ne saamisetkaan ole olleet ihan tuloksettomia. Tuolla yläkerrassa asustaa kentällinen junnukaartia - nuorinkin kyllä vietti tossa viisvuotissynttäreitään, joten noi viime vuosien saamiset on olleet pelkkää kuntoharjoittelua.
Eli näitä juttuja täältä ja muualtakin lukeneena ja kuulleena tulee aina onnenpekan olo kun tosiaan parikymmentä vuotta tässä yhdessä tallailtu ja molemmista meno on edelleen hyvä ja tuota elämän rikkautta (lue: muksuja) tossa ympärillä häärää. (Tai en tiedä voiko tuollasesta 17-vuotiaasta 180-senttisestä rohjakkeesta käyttää sanaa "muksu".)
Tai vois kai tässä alkaa valittaan kuin surkeeta se on ku samaa naamaa joka ilta ja aamu joutuu tuijotteleen. No en taida valittaa silti.
Old TJ
Old TJ kirjoitti:olen kiitollinen siitä millaiseen naiseen olen törmännyt.
scholl kirjoitti:Sanoisin vinkiksi, että lähetä äitisi pitämään oppitunteja sille naiselle, jonka kanssa asut yhdessä. Veikkaan, että parin tunnin opetus vaikkapa lounaan merkeissä on riittävä aika, jolloin äitisi takoo naiselle järjen päähän