Mihin noiden naisten kanssa oikein joutuu.. Joskus tekee oikein pahaa katsoa vierestä kun joku miespuolinen kaveri on ihan tyttöystävän tossun alla. Jos esimerkiksi jätkä tottelee jokaista pientäkin juttua, esim kun tyttöystävä sanoo että tänään syödään tota ja tota, nyt mennään nukkumaan, nyt laitat ton paidan päälle, nyt lähdetään baarista kotiin, peseydyt tollaisilla shamppoilla, tänään vietetään kahdestaan koti-iltaa, jne. Tohon voisi keksiä vaikka sata esimerkkiä lisää. Vielä oudommalta tilanne tuntuu silloin, kun jotkut jätkät tekevät noita juttuja ilman että nainen vaatii tai pyytää. Siis että on monessa asiassa toiselle "mieliksi", siis varsinkin sellaisissa asioissa joita ei muuten tekisi.
Mun mielestä jokaisen kannattaisi miettiä miten monta huonoa juttua parisuhteessa on, ja miten monta hyvää. Siis jos keksii esim 70 hyvää ja 30 huonoa juttua, niin kannattaa olla yhdessä. Jos keksii 50 hyvää ja 50 huonoa juttua, niin kannattaa miettiä tarkkaan että kannattaako olla yhdessä ja seurustella. Jos keksii 70 huonoa juttua ja 30 hyvää, niin ei kannata seurustella. Silloin on kivempaa olla sinkkuna, tai vaihtaa sellainen kumppani jonka kans ei ole niin paljoa huonoja juttuja. Mä en keksi yhtään hyvää juttua miksi seurustella, mutta keksin monta kymmentä huonoa, siksi en seurustele.
Hohhoijaa. Kaksi naista on sanonut että mun pitäisi mennä hoitoon tai jonkun ammattiauttajan juttusille. Yks haukkui mua ihme friikiksi. Kolme on epäillyt homoksi... Siis täh, jos mä en suostu naisen tossun alle, niin oonko mä jotain noista... Mun mielestä joissakin asioissa tää tasa-arvo juttu menee liiankin pitkälle, tai siis jos se menee naisten puolelta överiksi. Miksi miehen pitäisi tehdä parisuhteessa enemmän paskajuttuja kuin naisen, ja esim suostua paljon enemmän toisen tahtoon?
Siis ettei tule mitään väärinkäsityksiä, eikä kukaan ymmärtäisi mua väärin, mä sanon että mä oon hulluna naisiin, mä ihannoin naisia, mä jumaloin naisia, ja jokaista kohtaa ja mutkaa ja kurvia naisessa, ja mä haluan aina tutkia naisten vartaloa niinkuin pikkupoika. Mutta miksi ihmeessä niistä on tehty niin tyhmiä? Kysyn mä..