er_bai_wu kirjoitti:Tämä on kyllä mainitsemisen arvoinen teko. Meillä homman nimi on se, että Canal+:n saa hankkia, jos ostaa samalla "lahjaksi" taulu-tv:n. Pienemmästä sitten saa meikäläinen tarkkailla jalkapalloa ja muita "turhia lajeja". Paitsi jos pistit ironialla, että vaimo "pakotti" todellakin tuon hankinnan. Mutta anyways, hieno vaimo sinulla, ystäväni.
Kyllä se sillä tavalla pakotti, että kun itse en katso telkkarista juurikaan muuta kuin urheilua, ja tarkan markan miehenä olen ajatellut hyvin pärjääväni ilman maksukanavia, niin en ole itse viitsinyt sitä sitten hankkia. Vaimo tosiaan patisti, että alahan nyt hoidella asiaa kuntoon, että saadaan meidän telkkariin sullekin jotain.
Ihan yleisesti olen myös sitä mieltä, että ei ole kumppanin - tai kenenkään muunkaan - tehtävä arvioida toisen mieltymyksen kohteita tai niiden laatua. Jokainen meistä diggailee toinen toistaan pimeämmistä jutuista, ja jos joku oikeasti jostain asiasta pitää, niin toisen on sitä minusta syytä tukea. Itse olen oppinut tämän juuri vaimoni avulla, joka patistaa minua toistuvasti harrastuksieni pariin, vaikka pitää niitä täysin järjettöminä. Esimerkkinä vaikkapa juuri jääkiekon seuraaminen. Niinpä olen itsekin oppinut vähitellen saman tyylin.