Naisasiat

• 7 585 587
  • 26 609

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Rinoa kirjoitti:
Meitä normaaleja, kivoja, kauniita, hauskoja, itsenäisiä naisia on olemassa.. Usein vaan miehet eivät meitä näe ja itkevät vasta sitten kun eivät enää näe..

Lähdetkö kanssani lounaalle?

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rinoa kirjoitti:
näääh, olet tavannut vain vääriä naisia ; )
Olen itse ihan empiirisesti (jälleen) todennut, että olutta juovat naiset on yleensä keskim. mukavempia ja rennompia ja ainakin minä tulen heidän kanssa juttuun paremmin. Sitä kun juo samaa juomaa (ei toki samasta lasista, tai no joskus sitenkin), niin kokee suurempaa yhdyn... yhteenkuuluvuutta.

Näin se on. =)

scholl

Jäsen
Bloogi kirjoitti:
-Jos lähden kavereiden kanssa juhlimaan niin naisen ei tarvitse soittaa vartin välein ja kysylle kaikkea eli tässäkin on kysymys luottamuksesta.

Oletko vastannut? Heh. Jos on tollaisia muijia niin pitää harkita hyvin tarkasti, että minkä numeron hänelle antaa. Antaa vaikka sellaisen, mikä ei ole mukana viihteellä. Tai sitten tekee hyvin selväksi sen, ettei vastaa.

Itselläni oli saksalainen kollega aikoinaan Ruotsissa, jolla oli muijakaveri AOL:llä joku markkinointipäällikkö Irlannissa. No se mimmi soitteli aina välillä iltaisin ja häiritsi työntekoa, jolloin kollegani sanoi, että soittele jatkossa vain viikonloppuna. Toimi hyvin.

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
Rinoa kirjoitti:
Herra laittaa ajan ja paikan ; )

Apua! Mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän....? Nordenskiöldinkadun jäähallin b-päädyn nakkikoju perjantaina klo 18.10?

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
Rinoa kirjoitti:
Herra laittaa ajan ja paikan ; )
Oleg kirjoitti:
Apua! Mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän....? Nordenskiöldinkadun jäähallin b-päädyn nakkikoju perjantaina klo 18.10?

Katoo, tästäkö kehkeytyy JA:n tuhkimotarina syksy -06!! *hymiö* Lempeä selvästi ilmassa!

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Oleg kirjoitti:

Lounaalle tuohon aikaan snägärille?=) Sinänsä hyvä veto aloittaa lounaalla, josta jatkaa päivällisen kautta hallille, ja sieltä late dinner, ja sitten joku mukavan hämyisä ja romanttinen istuskelupaikka drinksuille ja leppoisalle juttelulle sekä kevyelle suukottelulle.

ps Oleg, tää oli sit ilmainen vinkki. Et voi epäonnistua.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mtmela kirjoitti:
Lounaalle tuohon aikaan snägärille?=) Sinänsä hyvä veto aloittaa lounaalla, josta jatkaa päivällisen kautta hallille, ja sieltä late dinner, ja sitten joku mukavan hämyisä ja romanttinen istuskelupaikka drinksuille ja leppoisalle juttelulle sekä kevyelle suukottelulle.

Tällä saa vaatimen, vai mikä hitto se narttuporon kutsuntanimi onkaan. Nordiksen b-pääty ja sieltä saatava mättö on ihan ok. Tai sitten tyttö ei ole "sinun tyylinen" ;)

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
bozik kirjoitti:
Tällä saa vaatimen, vai mikä hitto se narttuporon kutsuntanimi onkaan.

Täällä Turussa näitä laatunaisia kutsutaan ihan tyttöystäviksi. Ei sinänsä, että minulla sellainen olisi. Syötän kai noita ehdokkaita liikaa ja juotan liian vähän.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mtmela kirjoitti:
Täällä Turussa näitä laatunaisia kutsutaan ihan tyttöystäviksi. Ei sinänsä, että minulla sellainen olisi. Syötän kai noita ehdokkaita liikaa ja juotan liian vähän.
My friend, olen syvästi huolestunut, älä vaan sano julkisesti, että olet Turusta. Ei siellä ole tai sieltä tule mitään hyvää. Paitsi joitakin tyttöjä.

Ps. Silti olen sitä mieltä, että todelliset naiset löytyvät kiekkokaukaloiden äärestä ja näitä naisia metsästävät tyttäret kaukalosta sekä miehet kaukalon laidalta. Hyvä mättö + lätkämatsi, jos kelpaa eukolle on jatko helppoa.

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
bozik kirjoitti:
My friend, olen syvästi huolestunut, älä vaan sano julkisesti, että olet Turusta. Ei siellä ole tai sieltä tule mitään hyvää. Paitsi joitakin tyttöjä..
No niinhän juuri sanoin, kuomaseni.

bozik kirjoitti:
Ps. Silti olen sitä mieltä, että todelliset naiset löytyvät kiekkokaukaloiden äärestä ja näitä naisia metsästävät tyttäret kaukalosta sekä miehet kaukalon laidalta. Hyvä mättö + lätkämatsi, jos kelpaa eukolle on jatko helppoa.

Siis, että naiskiekkoilijat ja mieskatsojat jahtaavat samoja naisia? Tokihan laatunainen nauttii myös urheilusta, mikä osa juontani sulki sen pois? Matsin kautta tankkaamaan ja yö matsataankin bunkassa. Puhuin vain kieltä jota nainen ymmärtää paremmin, romantiikkaa. Meinaatko, että paremmin toimii, et läheks tsiigaa matsii nöördiksel, tarjoon sulle bissen ja hodarin, sen jälkeen mennää meille panee?=)

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Bloogi kirjoitti:
Näin eron jälkeen olen alkanut miettiä kannattaako seurustelu

Kannattaa.

-Ei tarvitse itse keittää aamu kahvia
-Saa pillua lähes joka ilta.

Ei kannata.
-Et voi juoda kaljaa rauhassa.
-Et Joudu ostamaan typeriä lahjoja naiselle.

Hmmm.. Vaikea päätös.
Onpas meidän kokemukset toisistaan kaukana. Näin yli viisi vuotta naimisissa olleena:

Taidan keittää aamulla kahvit noin 75%sti
Emme todellakaan sänkyjumppaa joka ilta
Vituttaisi istua yksin kotona juomassa kaljaa, kun yhtähyvin voi ottaa oluen tai lasillisen viiniä ja jutella vaimoni kanssa
Itseasiassa pidän lahjojen ostelusta vaimolleni, monesti tuo on ainoa hupi ainaisilla työmatkoilla

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
bozik kirjoitti:
Nordiksen b-pääty ja sieltä saatava mättö on ihan ok. Tai sitten tyttö ei ole "sinun tyylinen" ;)
Ah niin totta!! : D

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Flu kirjoitti:
Emme todellakaan sänkyjumppaa joka ilta

Nuorempana sitä jaksaa vaikka 12 tuntisen työpäivän jälkeen vetää disco yön ja sen jälkeen hoidella kumppanin muutaman kerran vielä yöllä eikä tunnu missää. Itse voin kuvitella ,jos on noin kauan ollut yhessä niin taitaa olla niin että lauantaisin Bumtsi bumin jälkeen on ainoa aika millon saan enää. Täytyy vielä sanoa että viestissäni luki LÄHES joka ilta joka ei siis tarkoita ihan jokaista.

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bloogi kirjoitti:
Nuorempana sitä jaksaa vaikka 12 tuntisen työpäivän jälkeen vetää disco yön ja sen jälkeen hoidella kumppanin muutaman kerran vielä yöllä eikä tunnu missää. Itse voin kuvitella ,jos on noin kauan ollut yhessä niin taitaa olla niin että lauantaisin Bumtsi bumin jälkeen on ainoa aika millon saan enää. Täytyy vielä sanoa että viestissäni luki LÄHES joka ilta joka ei siis tarkoita ihan jokaista.
Eikös pääasia ole se, että niin kauan kun k u m p i k i n on rehellisesti tyytyväisiä ei sillä ole väliä saako sitä vain kerta viikkoon kymppiuutisten jälkeen pimeässä peiton alla vai edestä/ takaa/ sivulta/ sängyssä/ kylppärissä/ eteisessä/ missä vaan , kerran/ kaksi/ kolmekymmentä kertaa ; )

On nimittäin myös paljon viriilejä pitkäääänkin yhdessä olleita pareja. Ja toivon että se myös minulle suodaan tulevaisuudessa : )

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bloogi kirjoitti:

Pistetääs omaa lusikkaa soppaseen. Bumtsi Bumia en katso, mutta voin sanoa että ainakaan meillä se nyt ei rajoitu pelkkään lauantai-iltaan. Ja voitko kuvitella, että se saamisen tiheys ei nyt ole oikeastaan edes mikään valtava pointti, vaikka meillä ihan viriiliä elämää tuollakin saralla eletään. Eikä sekään niin tärkeetä että jaksaako sen kumppanin hoidella kerran vai kaks vai viis kertaa yössä.

No mitään tarkkaahan näistä en osaa sanoa kun tuon kauniimman puoliskon kanssa vasta parikymmentä vuotta on yhteisessä sängyssä nukuttu ja muutakin puuhasteltu. Eikä ne saamisetkaan ole olleet ihan tuloksettomia. Tuolla yläkerrassa asustaa kentällinen junnukaartia - nuorinkin kyllä vietti tossa viisvuotissynttäreitään, joten noi viime vuosien saamiset on olleet pelkkää kuntoharjoittelua.

Eli näitä juttuja täältä ja muualtakin lukeneena ja kuulleena tulee aina onnenpekan olo kun tosiaan parikymmentä vuotta tässä yhdessä tallailtu ja molemmista meno on edelleen hyvä ja tuota elämän rikkautta (lue: muksuja) tossa ympärillä häärää. (Tai en tiedä voiko tuollasesta 17-vuotiaasta 180-senttisestä rohjakkeesta käyttää sanaa "muksu".)

Tai vois kai tässä alkaa valittaan kuin surkeeta se on ku samaa naamaa joka ilta ja aamu joutuu tuijotteleen. No en taida valittaa silti.

Old TJ

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old TJ kirjoitti:
Tai vois kai tässä alkaa valittaan kuin surkeeta se on ku samaa naamaa joka ilta ja aamu joutuu tuijotteleen. No en taida valittaa silti.

Old TJ

Tuohon tilanteeseen itsekin haluaisin. Ja hieman on valoakin tunnelin päässä, rauhassa silti pitää edetä. Henkilö tuo kyllä hymyn huulille ja hyvän mielen.

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
matkaehdotuksia

Tämä on vähän sekalaisten kysymysten ja tämän ketjun välimaastossa, mutta kokeillaan täältä.

Olen viimeiset n. puoli vuotta seurustellut erään toisen yksinhuoltajan kanssa. Työni takia on hieman kertynyt lentomaileja ja ajattelin roudata naisen maileilla viikonlopun viettoon jonnekin päin eurooppaa.

On aivan helvetin vaikea keksiä mihin menisi.

Tyttö tykkää musiikista (ei urheilusta lainkaan) joten ajattelin että ohjelma voisi olla seuraava. Lähtö perjantaina iltapäivällä ja ilta safkaa yms. toimitaa. Lauantaina ohjelmassa joku konsertti, mikä olisi matkan varsinainen kohde ja paluu sunnuntaina.

Musiikkimaku on raskaamman rokin puolella, mutta kertoi esim. Tom Jonesin olleen helvetin hyvä stadissa.

Auttakaa miestä mäessä, mihin veisin tytön? Missä olis joku hyvä konsertti tänä syksynä tai sanotaanko ennen joulukuuta?

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
jussi_j kirjoitti:
Auttakaa miestä mäessä, mihin veisin tytön? Missä olis joku hyvä konsertti tänä syksynä tai sanotaanko ennen joulukuuta?

11.9 Madonna Moskovassa. Keikkaa siirretty ,koska Venäjän mafia suunitteli Madonnan sieppaamista ja sen lisäksi on siellä joku pommikin räjäytetty. Siinä on teille kohde ja keikka!
http://www.nrj.fi/service.cntum?pageId=115814

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
jussi_j kirjoitti:
Tämä on vähän sekalaisten kysymysten ja tämän ketjun välimaastossa, mutta kokeillaan täältä.

Olen viimeiset n. puoli vuotta seurustellut erään toisen yksinhuoltajan kanssa. Työni takia on hieman kertynyt lentomaileja ja ajattelin roudata naisen maileilla viikonlopun viettoon jonnekin päin eurooppaa.

On aivan helvetin vaikea keksiä mihin menisi.

Tyttö tykkää musiikista (ei urheilusta lainkaan) joten ajattelin että ohjelma voisi olla seuraava. Lähtö perjantaina iltapäivällä ja ilta safkaa yms. toimitaa. Lauantaina ohjelmassa joku konsertti, mikä olisi matkan varsinainen kohde ja paluu sunnuntaina.

Musiikkimaku on raskaamman rokin puolella, mutta kertoi esim. Tom Jonesin olleen helvetin hyvä stadissa.

Jos itse tuollaista suunnittelisin tuollaista ja en olisi aikaisemmin hänen kanssaan matkaillut lähtisin Pariisiin. Itse olen Pariisista saanut jo jonkinmoisen yliannoksen, mutta se tuntuu yhä toimivan naispuolisiin henkilöihin ja jos haluaa hieman romantiikkaan ja mukavassa seurassa siitä itsekkin voi nauttia. Lisäksi saatavilla olisi loistavaa musiikkia (ainakin omaan makuun) sillä Nick Cave on Grand Rexissä Pariisissa, 20.09. Pariisissa on todella helppo helppo järjestää upea chick fiilis, romanttinen ilta ja erinomaista ruokaa.

Tietysti jos tuo musiikki ei kelpaa niin Motorhead on kiertueella euroopassa ja esim. Munchenissä 12.12. Joulumarkkinat ja fiilis Saksassa on upea. Menemme sinne yleensä aina ennen joulua.

Puster

Jäsen
jussi_j kirjoitti:
Bruce kolme päivää putkeen 17.-19. marraskuuta Dublinissa.

Toisaalta jos romanttista kohdetta mietit, niin minäkin menisin enemmin Pariisiin. Luultavasti sielläkin joka viikonloppu joku pumppu käy soittamassa.

scholl

Jäsen
Wieniin kuuntelemaan jotain Beethovenia tai vastaavaa. Ja jos syksy menee pidemmälle eli yli marraskuun puolivälin niin silloin samalla voi nauttia punssista joulumarkkinoilla.

Ei ihan Nürnbergin veroista, mutta kuitenkin mukavaa touhua www.christkindlmarkt.at

Old TJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Flu kirjoitti:
Tietysti jos tuo musiikki ei kelpaa niin Motorhead on kiertueella euroopassa ja esim. Munchenissä 12.12. Joulumarkkinat ja fiilis Saksassa on upea. Menemme sinne yleensä aina ennen joulua.
Aiempaan viestiini viitaten... München on hieno kaupunki. Siellä on oltu useammankin kerran. Sekä yksin että puoliskon kanssa. Kaikin puolin matkailumielessä aliarvostettu kaupunki jos verrataan näihin Euroopan perussuosikkeihin. Vaikka Lontoo, Rooma ja Pariisi ovatkin hienoja paikkoja. München on silti käymisen arvoinen paikka.

Old TJ

scholl

Jäsen
Old TJ kirjoitti:
Aiempaan viestiini viitaten... München on hieno kaupunki. Siellä on oltu useammankin kerran. Sekä yksin että puoliskon kanssa. Kaikin puolin matkailumielessä aliarvostettu kaupunki jos verrataan näihin Euroopan perussuosikkeihin. Vaikka Lontoo, Rooma ja Pariisi ovatkin hienoja paikkoja. München on silti käymisen arvoinen paikka.

Old TJ

München on siinä mielessä eritasoinen paikka, että sitä ei tarvitse erikseen mainita. Kaikki tietävät sen olevan paljon korkeammalla tasolla kuin edellä mainitut muut kaupungit. Münchenissähän on kaikki, mitä elämässä tarvitsee poislukien meri.

Itse olen jopa ajatellut sitä, että jos ostaisi asunnon Baijerista, koska aina kun vituttaa suomalaiset demarit, liipaisisi vain muutamassa tunnissa sinne, missä koko maa huokuu porvarillista elämänmenoa. Ja jos vähän osaa baijerinkielisiä sanojakin verrattuna siihen, että olisi joku Pohjois-Saksan protestanttinen urpo niin silloin saa vielä parempaa palvelua. Toki palvelu ei ole koskaan ollut huonoa herralla, jolla on vaaleat hiukset. Toki joskus minua on luultu sveitsiläiseksi.

Sitä paitsi nykyiselläänhän Paavikin on baijerilainen, joten yläkerrankin asiat on meillä kunnossa. Sähän voit viedä muuten sen naisen seuraamaan Paavin Baijerin vierailua. Me muut katsotaan sitä DW-TV:stä ab 9. September.

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
mtmela kirjoitti:

mtmela, en tiedä mitä epäonnistuminen tarkoittaa ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy