Rinoa kirjoitti:Meitä normaaleja, kivoja, kauniita, hauskoja, itsenäisiä naisia on olemassa.. Usein vaan miehet eivät meitä näe ja itkevät vasta sitten kun eivät enää näe..
Lähdetkö kanssani lounaalle?
Rinoa kirjoitti:Meitä normaaleja, kivoja, kauniita, hauskoja, itsenäisiä naisia on olemassa.. Usein vaan miehet eivät meitä näe ja itkevät vasta sitten kun eivät enää näe..
Olen itse ihan empiirisesti (jälleen) todennut, että olutta juovat naiset on yleensä keskim. mukavempia ja rennompia ja ainakin minä tulen heidän kanssa juttuun paremmin. Sitä kun juo samaa juomaa (ei toki samasta lasista, tai no joskus sitenkin), niin kokee suurempaa yhdyn... yhteenkuuluvuutta.Rinoa kirjoitti:näääh, olet tavannut vain vääriä naisia ; )
Bloogi kirjoitti:-Jos lähden kavereiden kanssa juhlimaan niin naisen ei tarvitse soittaa vartin välein ja kysylle kaikkea eli tässäkin on kysymys luottamuksesta.
Herra laittaa ajan ja paikan ; )Oleg kirjoitti:Lähdetkö kanssani lounaalle?
Rinoa kirjoitti:Herra laittaa ajan ja paikan ; )
Rinoa kirjoitti:Herra laittaa ajan ja paikan ; )
Oleg kirjoitti:Apua! Mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän....? Nordenskiöldinkadun jäähallin b-päädyn nakkikoju perjantaina klo 18.10?
Oleg kirjoitti:Apua! Mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän, mitä paikkoja tiedän....? Nordenskiöldinkadun jäähallin b-päädyn nakkikoju perjantaina klo 18.10?
Tällä saa vaatimen, vai mikä hitto se narttuporon kutsuntanimi onkaan. Nordiksen b-pääty ja sieltä saatava mättö on ihan ok. Tai sitten tyttö ei ole "sinun tyylinen" ;)mtmela kirjoitti:Lounaalle tuohon aikaan snägärille?=) Sinänsä hyvä veto aloittaa lounaalla, josta jatkaa päivällisen kautta hallille, ja sieltä late dinner, ja sitten joku mukavan hämyisä ja romanttinen istuskelupaikka drinksuille ja leppoisalle juttelulle sekä kevyelle suukottelulle.
ps Oleg, tää oli sit ilmainen vinkki. Et voi epäonnistua.
bozik kirjoitti:Tällä saa vaatimen, vai mikä hitto se narttuporon kutsuntanimi onkaan.
My friend, olen syvästi huolestunut, älä vaan sano julkisesti, että olet Turusta. Ei siellä ole tai sieltä tule mitään hyvää. Paitsi joitakin tyttöjä.mtmela kirjoitti:Täällä Turussa näitä laatunaisia kutsutaan ihan tyttöystäviksi. Ei sinänsä, että minulla sellainen olisi. Syötän kai noita ehdokkaita liikaa ja juotan liian vähän.
No niinhän juuri sanoin, kuomaseni.bozik kirjoitti:My friend, olen syvästi huolestunut, älä vaan sano julkisesti, että olet Turusta. Ei siellä ole tai sieltä tule mitään hyvää. Paitsi joitakin tyttöjä..
bozik kirjoitti:Ps. Silti olen sitä mieltä, että todelliset naiset löytyvät kiekkokaukaloiden äärestä ja näitä naisia metsästävät tyttäret kaukalosta sekä miehet kaukalon laidalta. Hyvä mättö + lätkämatsi, jos kelpaa eukolle on jatko helppoa.
Onpas meidän kokemukset toisistaan kaukana. Näin yli viisi vuotta naimisissa olleena:Bloogi kirjoitti:Näin eron jälkeen olen alkanut miettiä kannattaako seurustelu
Kannattaa.
-Ei tarvitse itse keittää aamu kahvia
-Saa pillua lähes joka ilta.
Ei kannata.
-Et voi juoda kaljaa rauhassa.
-Et Joudu ostamaan typeriä lahjoja naiselle.
Hmmm.. Vaikea päätös.
Ah niin totta!! : Dbozik kirjoitti:Nordiksen b-pääty ja sieltä saatava mättö on ihan ok. Tai sitten tyttö ei ole "sinun tyylinen" ;)
Flu kirjoitti:Emme todellakaan sänkyjumppaa joka ilta
Eikös pääasia ole se, että niin kauan kun k u m p i k i n on rehellisesti tyytyväisiä ei sillä ole väliä saako sitä vain kerta viikkoon kymppiuutisten jälkeen pimeässä peiton alla vai edestä/ takaa/ sivulta/ sängyssä/ kylppärissä/ eteisessä/ missä vaan , kerran/ kaksi/ kolmekymmentä kertaa ; )Bloogi kirjoitti:Nuorempana sitä jaksaa vaikka 12 tuntisen työpäivän jälkeen vetää disco yön ja sen jälkeen hoidella kumppanin muutaman kerran vielä yöllä eikä tunnu missää. Itse voin kuvitella ,jos on noin kauan ollut yhessä niin taitaa olla niin että lauantaisin Bumtsi bumin jälkeen on ainoa aika millon saan enää. Täytyy vielä sanoa että viestissäni luki LÄHES joka ilta joka ei siis tarkoita ihan jokaista.
Bloogi kirjoitti:Nuorempana sitä jaksaa vaikka 12 tuntisen työpäivän jälkeen vetää disco yön ja sen jälkeen hoidella kumppanin muutaman kerran vielä yöllä eikä tunnu missää. Itse voin kuvitella ,jos on noin kauan ollut yhessä niin taitaa olla niin että lauantaisin Bumtsi bumin jälkeen on ainoa aika millon saan enää. Täytyy vielä sanoa että viestissäni luki LÄHES joka ilta joka ei siis tarkoita ihan jokaista.
Old TJ kirjoitti:Tai vois kai tässä alkaa valittaan kuin surkeeta se on ku samaa naamaa joka ilta ja aamu joutuu tuijotteleen. No en taida valittaa silti.
Old TJ
jussi_j kirjoitti:Auttakaa miestä mäessä, mihin veisin tytön? Missä olis joku hyvä konsertti tänä syksynä tai sanotaanko ennen joulukuuta?
jussi_j kirjoitti:Tämä on vähän sekalaisten kysymysten ja tämän ketjun välimaastossa, mutta kokeillaan täältä.
Olen viimeiset n. puoli vuotta seurustellut erään toisen yksinhuoltajan kanssa. Työni takia on hieman kertynyt lentomaileja ja ajattelin roudata naisen maileilla viikonlopun viettoon jonnekin päin eurooppaa.
On aivan helvetin vaikea keksiä mihin menisi.
Tyttö tykkää musiikista (ei urheilusta lainkaan) joten ajattelin että ohjelma voisi olla seuraava. Lähtö perjantaina iltapäivällä ja ilta safkaa yms. toimitaa. Lauantaina ohjelmassa joku konsertti, mikä olisi matkan varsinainen kohde ja paluu sunnuntaina.
Musiikkimaku on raskaamman rokin puolella, mutta kertoi esim. Tom Jonesin olleen helvetin hyvä stadissa.
Auttakaa miestä mäessä, mihin veisin tytön? Missä olis joku hyvä konsertti tänä syksynä tai sanotaanko ennen joulukuuta?
Bruce kolme päivää putkeen 17.-19. marraskuuta Dublinissa.jussi_j kirjoitti:Auttakaa miestä mäessä, mihin veisin tytön? Missä olis joku hyvä konsertti tänä syksynä tai sanotaanko ennen joulukuuta?
Aiempaan viestiini viitaten... München on hieno kaupunki. Siellä on oltu useammankin kerran. Sekä yksin että puoliskon kanssa. Kaikin puolin matkailumielessä aliarvostettu kaupunki jos verrataan näihin Euroopan perussuosikkeihin. Vaikka Lontoo, Rooma ja Pariisi ovatkin hienoja paikkoja. München on silti käymisen arvoinen paikka.Flu kirjoitti:Tietysti jos tuo musiikki ei kelpaa niin Motorhead on kiertueella euroopassa ja esim. Munchenissä 12.12. Joulumarkkinat ja fiilis Saksassa on upea. Menemme sinne yleensä aina ennen joulua.
Old TJ kirjoitti:Aiempaan viestiini viitaten... München on hieno kaupunki. Siellä on oltu useammankin kerran. Sekä yksin että puoliskon kanssa. Kaikin puolin matkailumielessä aliarvostettu kaupunki jos verrataan näihin Euroopan perussuosikkeihin. Vaikka Lontoo, Rooma ja Pariisi ovatkin hienoja paikkoja. München on silti käymisen arvoinen paikka.
Old TJ
mtmela kirjoitti:Lounaalle tuohon aikaan snägärille?=) Sinänsä hyvä veto aloittaa lounaalla, josta jatkaa päivällisen kautta hallille, ja sieltä late dinner, ja sitten joku mukavan hämyisä ja romanttinen istuskelupaikka drinksuille ja leppoisalle juttelulle sekä kevyelle suukottelulle.
ps Oleg, tää oli sit ilmainen vinkki. Et voi epäonnistua.