Naisasiat

  • 7 529 185
  • 26 598

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Aika hehkee muija teki mulle kampauksen tänä iltana (siis ihan huvikseen) mutta vitut siitäkään mitään tullut... eli aika hiljaista tällä rintamalla....
 

Ylärima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oi kertokaa minulle te, joilla on kokemusta elämästä ja naisista ja puolueetonta viisautta: kannattavatko sellaista moraalikäsitystä, että törkeä vääristely ja sumeilematon valehtelu on täysin sallittua ja hyväksyttävää tilanteissa, joissa henkilö kokee itseään loukatun (esimerkiksi ja useimmiten kysymys on siitä, mitä oletettu loukkaaja on loukkaantuneen henkilön mielestä sanonut)

a) kaikki ihmiset
b) kaikki naiset
c) vain aivan sattumalta juuri ne naiset, joiden kanssa minä olen ollut vakavissa suhteissa?
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ylärima;
Tietämättä tarkemmin sinun ikääsi tai naisten joiden kanssa olet seurustellut vakavasti, sanoisin silti vaihtoehto c), joskin sillä varauksella, että ikähän vaikuttaa naisilla äärettömän paljon siihen elämänkokemukseen ja tapaan käsitellä asioita - > näin ollen myös reagoida niihin..

Tämä vain naisena, tietämättä tarkemmin kso tilanteista / ihmisistä..
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Niin no, nyt on seurusteltu kohta 1,5kk kun koko kevät oli juupas eipäs meininkiä . Aika hyvin on tähän asti menny. Huomenna taas naisen luokse ja mukavinta on se että olen ihan kaivattu henkilö neidin luona. Tuntuu oikein hyvältä tää varattuna oleminen kun ei oo seurustellu kunnolla yli 8-9 vuoteen.

Ois kai tän voinu myös onnelisuusketjuun laittaa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Another HAB kirjoitti:
Niin no, nyt on seurusteltu kohta 1,5kk kun koko kevät oli juupas eipäs meininkiä . Aika hyvin on tähän asti menny. Huomenna taas naisen luokse ja mukavinta on se että olen ihan kaivattu henkilö neidin luona. Tuntuu oikein hyvältä tää varattuna oleminen kun ei oo seurustellu kunnolla yli 8-9 vuoteen.

Ois kai tän voinu myös onnelisuusketjuun laittaa.

Voisin kertoa samat sanat. Tuntuu mielettömän hyvältä. 1.5kk kohta täälläkin mittarissa.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei nyt varmaan ihan näin vakavasta asiasta ole kyse tällä hetkellä, mutta haluaisin silti vastauksen tähän kysymykseen.

Miksi te naiset uhkailette? Ettekö te tosiaan ymmärrä, että myös teidät voidaan jättää? Ihan oikeasti saattaisi käydä niin, että kerättäisiin kamat kassiin ja lähdettäisiin.

Tuskin se niin hauskaa sitten kuitenkaan olisi?
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
pernaveikko kirjoitti:
Ei nyt varmaan ihan näin vakavasta asiasta ole kyse tällä hetkellä, mutta haluaisin silti vastauksen tähän kysymykseen.

Miksi te naiset uhkailette? Ettekö te tosiaan ymmärrä, että myös teidät voidaan jättää? Ihan oikeasti saattaisi käydä niin, että kerättäisiin kamat kassiin ja lähdettäisiin.

Tuskin se niin hauskaa sitten kuitenkaan olisi?

Kommentoin tähän hieman, ennen kuin naiset saavat estradin itselleen. Tämähän kuuluu osana naiseuden kolmeen suureen taitoon, jotka ovat: Lahjonta (Saat pillua jos teet tämän), Kiristys (Et saa pillua jos et tee tätä), ja Uhkailu (Etsin paremman kenelle annan pillua, mieti sitä).

Ja sitten itketään kun mies ottaa ja lähtee.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Outoja noi naiset...

Mä seurustelin tossa viime kevääseen asti mimmin kanssa, joka muutti toisaalta Poriin ja hällä oli hoidettavanaan pieni poika. Meillä meni mun mielestä aika perkeleen hienosti, kunnes sitten keväällä typy heivas mut pellolle. Se oli aika ylläri, koska mä kuvittelin et sen kanssa olen varmaan lopun ikääni.

Sen aiempi ukko, siis pienen pojan isä, oli aikoinaan jättäny tän mimmin ja lapsen yksinään löydettyään uuden mimmin. Eli siis aika likaisen tempun teki. Mutta nyt ne on taas yhdessä?! Siitäkin huolimatta tää mimmi on muhun yhteydessä hyvinkin usein, haluaa multa seksiä (jota saa), ja on mustis kun hengailen jonkun toisen mimmin kanssa. Siis mitä vittua? Yrittääkö se nyt pitää itsellään kahta äijää samaa aikaa? Vai olenko mä nyt sille jonkun sortin "salarakas"? Eikö sen entinen/nykyinen ukko osaa panna sitä niin hyvin ku mä? On tää outo elämä ja hullu maailma... Eikä mulla siis mitään sitä vastaan ole että harrastetaan seksiä ilman sitoutumista, mutta musta tuntuu jotenkin pahalle sen sällin puolesta. En tiedä mitä mä tekisin jos mulle kävis niin että kumppani pettäis. Ja kun se kaveri tietää että olen käyny painamassa sen eukkoa ainakin kerran. Ehkä tää on joku sen eukon kosto sille nykyiselleen?

Ei sillä kundilla varmaan helppoa ole... Kun se taitaa pelätäkin mua vähäsen. Joskus tuli vähän maistissa uhottua sille että tempaisen sitä kunnolla kuonoon joka kerta kun kävelee vastaan. Ja nyt vielä oon pannu sen muijaakin... Mulla on vähän morkkis tästä jutusta kyllä. Itse oon kuitenkin nuoruuden sekoilujen jälkeen ollut hyvinkin uskollista sorttia. Onko se jotenkin niin, että aika on ajanu musta ohi ja että tällanen on tavallista nykyään? En mä tajua, mut ehkä mun ei tarviikaan...
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tulipa tuossa luettua parin vuoden takaisia kommentteja tästä ketjusta, ja hitusen kyllä nauratti sen aikainen naiivius. Aika paljon on kokemusta tullut asioista sen jälkeen. Ihan mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, mitä kuuluu nimimerkki cosmic_rodeo:lle?
 

scholl

Jäsen
Perjantaina tapahtui niin hauska naisasia, että se on pakko jakaa täällä. Silloin tuli illalla tosiaan oltua joku 23.15-1.45 yksissä bileissä. Siellä oli paljon porukkaa ja niinpä koko ajan oli aikamoinen hässäkkä päällä, kun niin paljon tuttuja näkyi, oli suht pimeää ja olisi pitänyt samalla vetää brenkkuakin koneistoon.

No anyway, yllättävän kova halu oli taas mimmeillä tavatessa halailla. Siis me ollaan kuitenkin Suomessa, joten täällä on aika arveluttavaa tollainen touhu. Välimerellähän tai Keski-Euroopassa on selvää se, että kun pitää totuttautua toiseen moodiin niin sitten vedetään poskisuudelmia harva se hetki, mutta täällä kyllä luulisi jonkun sanallisen tervehdyksen riittävän. Sehän on melkein sexual harassmentia, kun yks jos toinenkin haluaa tulla puristelemaan. Tämä ei kuitenkaan ole se varsinainen huvittava tapahtuma, vaan ihan yleinen toteamus.

Jossain vaiheessa yhden tutun naisen kaveri tuli selittää mulle. Oon joskus aikaisemminkin jutellut ko. mimmin kanssa jurrissa. Edellisellä kerralla muistin sen nimen joku kolme kertaa väärin. Meni arvaukset ihan metsään, kuka se on. No joka tapauksessa joku, koska naaman muistin. Enempää en ole koskaan jutellut kuin ne väärät nimiveikkaukset joku muutaman kerran. Viime perjantaina se tuli sitten avautumaan ja haukkumaan porukkaa. Itseäni piti kuitenkin ns. hänen puolellaan olevana. "Kun näillä on niin paljon rahaa niin ne ei pidä mua minään. Ja tonkin ja tonkin naisen isä maksaa koko elämän. Ja tolla ja tolla ei oo oikeita ystäviä." Sit kertoi vähän väliä, että kuinka tyhmää olla bileissä, että olisi paljon siistimpää olla miehen kanssa kotona sängyssä makailemassa. Sit jossain vaiheessa kertoi vielä, että täällä porukka pitää hyvänä tyyppinä, jos on jonkun tietyn merkkiset vaatteet. Ja sitten taas muisti mainita välillä aina siitä, että olisi niin kiva olla nyt miehen kanssa sängyssä makailemassa. Ja itse katselin ympärilleni ja sanoin, että pitäisi saada vodkadrinksu, kun tunnuin olevan vielä vähän treenivaiheessa. No anyway jossain vaiheessa löytyi juomaa ja otettiin sit pari lasillista kaverin kanssa yhtä matkaa, jonka jälkeen sitten jossain vaiheessa nähtiin taas ne mimmit ja sanoin, että nyt me lähdetään kaverin kanssa luxiin. Sen jälkeen se mimmi, joka oli mulle selittänyt tuota elämäntarinaa, tuli sikavihaiseksi. Mä olin ihan ulkona koko jutusta ja nauratti vaan. No Luxiin mentiin kaverini kanssa ja hauskaa oli. Ainiin se mimmi mainitsi jossain vaiheessa, että on maalta tänne muuttanut.

Hauskaa oli se, että juuri minä näytin mukamas sellaiselta, joka olin hänen puolellaan, kun mut valitsi niin sanotusti jutusteluun. Toisellakin tavalla on käynyt. Kerran yks mimmi ranskan tunnilla joku sellaiset 11v sitten sanoi mulle, että ollaan niin erilaisia, kun kerroin innostuneeni Kauppalehti Option jutusta, missä Hugo Bossin pomo Werner Baldessarini sanoi heidän tekevän vaatteita heteroseksuaalisille miehille. Muutenkin siinä jutussa tuli ilmi aika sellainen porvarillinen ajatusmaailma. Itse olin siihen aikaan 90-l puolivälissä aika pitkälti päivisin HKKK:lla Hugo Bossissa. Sellaista blazeriä etc. Aika normaalia, mutta se mimmi jotenkin yht'äkkiä jännitti ja koki olevansa erilainen. En tiedä mitä järkeä tulla kauppakorkeaan, jos on demari tai onko sitten joku homojen paapoja. Silloin ei ollut edes kyse siitä, että se mimmi olisi sinänsä kiinnostanut, mutta se oli hauskaa seuraa ja olin ajatellut sitä vähän sellaiseen a la lounasta Pickalan terassilla ja vähän globaalista taloudesta jauhamista. No oli se vuosi hauska silti ennenkuin tajusi, että on erilainen. Se homma jäi jotenkin kostamatta silloin, kun oli niin paljon kiireitä.

Joo no tällä kertaa olin mukamas mimmin puolella ennenkuin lähdin Luxiin. Nyt herääkin kysymys, että onko tuollainen omituinen ihmettely naisten puolelta yleisempääkin. Siis nytkin oli bileissä laidasta laitaan tyyppiä. Siis osalla varmaan juuri mitään, koska opiskelijoita ja huonosti tienaavaakin porukkaa varmaankin. Sinne oli kertynyt nyt kutsujen mukaan vähän laidasta laitaan. Osa tietysti sellaisia, joilla todella paljonkin varallisuutta. No joka tapauksessa normaalityyppi vetää brenkkua ja pitää kavereiden kanssa hauskaa. Mikä ihme tyyppi on sellainen, joka väittää etteivät muut kunnioita. Siis tekisi jotain kunnioituksen eteen. Ei kukaan normaali edes ajattele mitä muut hänestä ajattelee, vaan elää omaa elämäänsä niin saa kunnioitusta niiltä, jotka häntä arvostavat. Mitä väliä ees sillä on. Miettiikö joku George W. Bush, mitä joku redneck kelailee siinä vaiheessa, kun Saddam pitää kukistaa. Siis pitää elää ja nauttia ja tehdä tärkeät asiat. Kyllä saa todellakin kunnioitustakin. Jos oot hyvä tyyppi ystäväseurassa niin tottakai ne kunnioittaa. Ja jos ei niin sowhat. Pitää hauskaa vaan. Mitä sitä auttaa hiljaisena ihmetellä. Vetäisi kunnolla brenkkua ja pitäisi hauskaa ja tekisi jotain, että jää ihmisten mieleen. Siis ei pidä pelätä olemasta sellainen, kun on, vaan elää täysillä ja antaa itselleen oikeus nauttia viinanvedosta etc. Ja jos yrittää vihjailla schollille jotain niin silloin pitää sanoa suoraan. Jos olisi sanonut, että haluaa seksiä schollilta niin scholl olisi ehkä sanonut, että scholl menee Luxiin, ota joku jostain tai mene mieshuoriin.

Täytyy sanoa, että erittäin ihmeellistä tuollainen, että on niin kovat ennakkoluulot ihmisillä. Luullaan joksikin ihmeotuksiksi, jotka ajattelevat jotain kummallisia. Bileissä jengi vetää viinaa. Ja se, että vaatteiden mukaan joku olisi hyvä tyyppi, on myöskin aivan skeidaa. Siis voihan se olla silti mulkku. Ja se jos kehutaan kavereita siitä, että on jotain uutta mallistoa oleva paita, vyö tai joku muu vaatekappale niin se on hyvä huomio riippumatta siitä millainen tyyppi muuten on. Ja kaverithan ovat yleensä hyviä tyyppejä. Tuskin ne muuten kavereita keskenään olisivat. Toki jos joku ei panosta ollenkaan vaatteisiin niin onhan se kiusallista. Siellä bileissäkin joku oli jotenkin epäsiistissä t-paidassa ja se tuli mulle juttelemaan. Onhan se tavallaan kiusallista. Mutta ei nyt vaatteet hyvää tyyppiä tee, vaikka onhan se tietyllä tavalla osa sitä persoonaa. Ja se selittely, että porukka muka luulisi olevansa jotakin jonkun rahan tai muun seikan mukaan, on myöskin varmaan vaan demareiden propagandaa. Ei kukaan luule mitään, elää vaan omaa elämäänsä. Ihmettelen sitä touhua, mitä jengi nyt kuvittelee. Elävät ikäänkuin jossain fantasiaelämässä. No joka tapauksessa nyt olin ikäänkuin hänen puolellaan jotenkin, koska kuvitteli mut jotenkin luotettavaksi otukseksi, jolle pitää avautua.

Hauskaa on se, että itse en ole koskaan joutunut tilanteeseen, jossa olen kuvitellut, että muilla on niin ja niin paljon rahaa tai missä joku ei pitäisi minua minään, jos ei ole yhtä paljon. Ja olen ollut kuitenkin eri maissa henkilöiden kanssa, joilla voi olla rahaa vähän tai vaikka miljardi. Koskaan ole mitään ongelmia ollut. Pitää vaan elää rennosti ja elää omaa elämäänsä eikä jännittää. Samoin kysyin ystäviltäni, eivätkä hekään ole koskaan kokeneet niin. Jos tollaisia mimmejä on useampia tai muilla samanlaisia kokemuksia täällä jatkoajassa kuin minulla, että joutuu tuollaista tarinaa kuuntelemaan niin annan vinkiksi, vaan vetää niitä drinksuja ja nauttia. Ei se nyt niin ainutlaatuista saa olla tuollainen bile, että pitää ihmetellä ja kuvitella. Pitää oppia siihen elämäntapaan ja osata erottaa vapaa-aika ja työ. Viihteellä ollaan viihteellä ja pidetään hauskaa, eikä kelailla mitään perttiä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:
Ainiin se mimmi mainitsi jossain vaiheessa, että on maalta tänne muuttanut.

~HA!

scholl kirjoitti:
Ei se nyt niin ainutlaatuista saa olla tuollainen bile, että pitää ihmetellä ja kuvitella. Pitää oppia siihen elämäntapaan ja osata erottaa vapaa-aika ja työ. Viihteellä ollaan viihteellä ja pidetään hauskaa, eikä kelailla mitään perttiä.

Rentous ja positiivinen elämänasenne, kyllä, mutta voi myös suhtautua asiaan niin että sinä olisit pystynyt laukaisemaan tuon naisen jännitystä a) lähtemällä suorilta makailemaan tuon naisen jännityksiä pois b) kertomalla tämän jutun hänelle siellä bileissä c) makailemalla tuon jännityksen pois ja siinä jälkisauhuissa kertomalla tuon tarinan hänelle, kun mimmi onnensa kukkuloilla, täyttymyksen jälkeen olisi kuunnellut kaikkea mitä sanot ymmärtäen d) nauramalla ylimieleisesti siihen kertomuksesi päälle. Olisit nähnyt sen positiivisena esimerkkinä kaikille hänen tapaisille tytöille. Selkään se vain haki!

Pertin kelailua on varsinkin se kun ei kelaile asiasta asianomaisten kuullen. Vihjeenä, suora puhe paikan päällä.
 

Kattila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuka ketäkin soimaa.
Vihdoinkin tunnistin tyylipastissin. Täähän on kuin suoraan Nevanlinnan ja Relanderin kokoamasta Espoo, totuus Suomesta -kirjan monologinovelli, jossa kaveri on juuttunut vanhempiensa espoolaiskämpän vessaan. Mahtoiko olla Juha Siltasen käsialaa?

Hitto vieköön tuollaiset itsetunnon puutteessaan schollille itseään tarjoavat demarikantturat, ei mitään luokkatietoisuutta. Aina ollaan perse pystyssä pääomalle.

Sitten on pakko ottaa vielä parit lainat näkyville, ettei huku tekstimassaan:

scholl kirjoitti:
En tiedä mitä järkeä tulla kauppakorkeaan, jos on demari tai onko sitten joku homojen paapoja.

scholl kirjoitti:
Täytyy sanoa, että erittäin ihmeellistä tuollainen, että on niin kovat ennakkoluulot ihmisillä. Luullaan joksikin ihmeotuksiksi, jotka ajattelevat jotain kummallisia.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
scholl kirjoitti:
Hauskaa oli se, että juuri minä näytin mukamas sellaiselta, joka olin hänen puolellaan, kun mut valitsi niin sanotusti jutusteluun.
No eikö se nyt ole ihan ymmärrettävää, että kun demari joutuu tuollaiseen vieraaseen ympäristöön, niin se pyrkii jutustelemaan sen paikan toisen demarin kanssa?
 
Mitään naisiahan ei luonnollisesti ole. Keväällä kyllä vielä seurustelin (pakko sanoa, jottei ihan kaappirunkkariksi tai peräti perämieheksi kuvitella), mutta sen jälkeen on ollut erittäin hiljaista. Plussapuolena voi kyllä todeta, että sen jälkeen seksielämä on muuttunut vaihtelevammaksi - voi vedellä oikealla ja väiin vasemmalla, voiteella tai ilman.

On niin hyvä meininki, etten tiedä pitäisikö illalla ampua raketteja vähän juhlan kunniaksi omalta pihamaalta.

Jos asian summaa, niin en oikein osaa lähestyä naisia. Ei ole mitään hajua mitä niille pitäisi sanoa, ettei vaikuttaisi ihan epätoivoiselta tollolta (ei kannata het' alussa paljastaa korttejaan).
 

Mosku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lieksan hurtat
iiron_troikka kirjoitti:
Mitään naisiahan ei luonnollisesti ole. Keväällä kyllä vielä seurustelin (pakko sanoa, jottei ihan kaappirunkkariksi tai peräti perämieheksi kuvitella), mutta sen jälkeen on ollut erittäin hiljaista. Plussapuolena voi kyllä todeta, että sen jälkeen seksielämä on muuttunut vaihtelevammaksi - voi vedellä oikealla ja väiin vasemmalla, voiteella tai ilman.

On niin hyvä meininki, etten tiedä pitäisikö illalla ampua raketteja vähän juhlan kunniaksi omalta pihamaalta.

Jos asian summaa, niin en oikein osaa lähestyä naisia. Ei ole mitään hajua mitä niille pitäisi sanoa, ettei vaikuttaisi ihan epätoivoiselta tollolta (ei kannata het' alussa paljastaa korttejaan).

Öh.. "Moi, mitä kuuluu?"...? Jos oot vähänkään siedettävän näköinen ja pukeutunut hyvin, niin kiinnostunut mimmi alkaa kyllä juttelemaan. Sen jälkeen voi puhua ihan mistä vaan, esim. musiikki, päivän uutisaiheet,ootko käyny tänään muissa baareissa (olettaen että olet baarissa)..jne. Kannattaa hieman haistella tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Designer kirjoitti:
No eikö se nyt ole ihan ymmärrettävää, että kun demari joutuu tuollaiseen vieraaseen ympäristöön, niin se pyrkii jutustelemaan sen paikan toisen demarin kanssa?

Ei itse veikkaan seuraavaa:

a) olin ainoita selvinpäin olijoita vielä tossa vaiheessa. Tuli vedettyä aika monta pihviä just ennen, eikä keitto vaikuttanut niin nopeasti
b) olin ainoita vittuuntuneen oloisia alkuillasta, mikä johtui siitä järkyttävästä järkytyksestä, mikä tuli siitä, kun pe-iltana Kaivopuistossa oli kymmeniä tuhansia urpoja. Oli vähän pelottavaa lontustella, kun mulkkuja tulee vastaan joka neliösentillä. Sellaista ei luulisi kokevan näillä seuduilla, vaikka joku ampuisikin parit raketit ilmaan
c) olin ainoita, joka oli sille tyypille joskus jotain jutellut. Luulin nimittäin muutaman kerran sitä jurrissa joksikin eri tyypiksi ja small talkina moikkasin ja veikkasin nimiä väärin

En kyllä tiedä oliko se demari, koska ei jauhanut mistään tärkeistä asioista. Tilitti vaan, enkä jaksanut katsoa vaatetusta tms. sen tarkemmin. Oli sen verran pimeätäkin. Yritin vaan vetää viinaa.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Näin eron jälkeen olen alkanut miettiä kannattaako seurustelu

Kannattaa.

-Ei tarvitse itse keittää aamu kahvia
-Saa pillua lähes joka ilta.

Ei kannata.
-Et voi juoda kaljaa rauhassa.
-Et Joudu ostamaan typeriä lahjoja naiselle.

Hmmm.. Vaikea päätös.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Rinoa kirjoitti:
näääh, olet tavannut vain vääriä naisia ; )

Tiedän ja ihmettelenki miten jotkut löytävät niin hyviä naisia. Toisaalta itseäni kehumatta kyllä on yleensä sillee että naiset joiden kanssa olen seurustellut ovat iskeneet minut joten pitäisi kai itsekkin tehdä jotain.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bloogi kirjoitti:
Tiedän ja ihmettelenki miten jotkut löytävät niin hyviä naisia. Toisaalta itseäni kehumatta kyllä on yleensä sillee että naiset joiden kanssa olen seurustellut ovat iskeneet minut joten pitäisi kai itsekkin tehdä jotain.
Totta, siitä on usein apua. Ja lähinnä ( sinua nyt tarkemmin tuntematta ) löydät itsellsi hyvän naisen. Ei daamia, jota on vaan kiva näyttää kaupungilla ( en sano, etteivätkö nämä kaksi voisi tulla myös samassa paketissa ). Noh, meitä naisiakin on niin moneen junaan. Toiset menevät jopa bussilla : )
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Rinoa kirjoitti:
näääh, olet tavannut vain vääriä naisia ; )

Todellakin. Rouvani kysyi eräs päivä, kun olen ollut useamman viikon lomalla, että "et ole ottanut kalsarikännejä ollenkaan...".

Naisia löytää yleensä parhaiten siten, että kun ei etsi niitä varsinaisesti. Pitää vaan silmät auki, niin aina joku syliin kävelee. Ehkei sanatarkasti mutta kuvainnollisesti.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Bloogi kirjoitti:
-Et Joudu ostamaan typeriä lahjoja naiselle.

Lahjojakin on monenlaisia, ostaa ensin ruusuja ja suklaata niin nainen on tyytyväinen, ja sitten kaivaa oikean lahjan esiin eli kahleet ja ruoskan. Näin niinkuin esimerkin omaisesti. Lahjana voi viedä myös naisen alusvaateostoksille, jolloin yhdessä katsellaan ja kokeillaan uusia ihanuuksia naisen päälle. Eroottiseen liikkeeseen ostamaan kivoja välineitä, tai vaikka ihan vaan lomareissulle Pariisiin (kuten scholl tekisi jos Ranska ei olisi niin vasemmistolainen valtio). Jos on oma nainen, niin kyllähän sen eteen kannattaa nähdä myös vaivaakin. Ja silloin kuten Rinoa sanoi, kalja tulee automaattisesti kouraan kun matsi alkaa, ja sitten housut auki...
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
B1 kirjoitti:
Naisia löytää yleensä parhaiten siten, että kun ei etsi niitä varsinaisesti. Pitää vaan silmät auki, niin aina joku syliin kävelee. Ehkei sanatarkasti mutta kuvainnollisesti.

Kyllä tuokin on huomattu ,mutta kun kävelisi joku oikeasti sellanen josta kiinostuisi muutenkin kun pilluhan tollakin on mielellä.

Asioita jota naisessa en voi sietää.

-Hirveä meikkaaminen ja tarkotan sitä että jos vie esim.roskat niin ei tarvi tuntia meikata ja kaataa hajuvesipulloa päälleen.

-Esittäjät eli tälläset naiset jotka esittävät jotain muuta kuin olevat.

-Yli kohteliaat naiset ovat saatanan rasittavia.

-Jos lähden kavereiden kanssa juhlimaan niin naisen ei tarvitse soittaa vartin välein ja kysylle kaikkea eli tässäkin on kysymys luottamuksesta.

-Nainen joka ei voi tehdä mitään ilman että kumppani on mukana.

Kaikista näistä on kokemusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös