Naisasiat

  • 7 511 541
  • 26 567
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Yleensä juuri näin :)

Grainger kirjoitti:
Nimenomaan. Joskus on helpompi ollakin vain ystävä naispuolisten olentojen kanssa.

Yleensä naisten kanssa tulee paremmin juttuun kuin miesten kanssa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt väitettä, että naiset esittävät ystävää ja sitten puukottavat selkään. Vai tapahtuuko sitä vain nainen-nainen -ystävyyssuhteessa?

Omasta mielestäni tytöt/naiset on aika kivoja otuksia.

Yleensä juuri näin puhuvat säälipillun metsästäjät, tämä peli ei kuitenkaan pitkän päälle toimi se on nähty. Kyllä vanha sisään ulos temppu jossakin vaiheessa on vääjäämättä mielessä, ja eihän se olisi edes tervettä jollei näin olisi. Mikä estää sitä paitsi ystävyyden vaikka välillä panisikin, itselläni on monta ystävää joita on tullut vetäistyä. Todellinen ystävä nainen antautuu ainakin kerran se on selvä asia tai sitten on miehessä joku todellinen vika tai oikeasta ystävyydestä ei ole kysymys.Yleensä naiset ovatkin ystäviä tälläisten miesten kanssa joille ei antautuisi vanha Tyynekään, näille miehille tuleekin sitten parempi mieli kun nainen vetäisee hatusta tämän ystäväkortin.

Ps. Ollaan ystäviä vaan kun sulla on niin säälittävän pieni kulli, tästä on kysymys !

veini
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Veinin rouva on tainnut lähteä jonkun mustan adoniksen reissuun.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tässä keskustellaan nyt ihan yleisellä tasolla !

Saku #11 kirjoitti:
Veinin rouva on tainnut lähteä jonkun mustan adoniksen reissuun.

Tässä keskustellaan nyt ihan yleisellä tasolla kiiltopalli miesten mielipiteistä nais-asioiden tiimoilta. Ei ole kuitenkaan mukavaa että heitä vedätetään ystävä kortilla, kyllä jonkun on kerrottava asioiden oikea laita. Jollei naista kiinnosta mies hän haluaakin olla yht äkkiä ystävä :) Älkääpä nyt uskoko ihan kaikkia naisten juttuja.

Nainen on kaikenkaikkiaan kiero otus ja pitää olla varovainen. :)

veini
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sv veinikretski kirjoitti:
Yleensä juuri näin puhuvat säälipillun metsästäjät, tämä peli ei kuitenkaan pitkän päälle toimi se on nähty. Kyllä vanha sisään ulos temppu jossakin vaiheessa on vääjäämättä mielessä, ja eihän se olisi edes tervettä jollei näin olisi. Mikä estää sitä paitsi ystävyyden vaikka välillä panisikin, itselläni on monta ystävää joita on tullut vetäistyä. Todellinen ystävä nainen antautuu ainakin kerran se on selvä asia tai sitten on miehessä joku todellinen vika tai oikeasta ystävyydestä ei ole kysymys.Yleensä naiset ovatkin ystäviä tälläisten miesten kanssa joille ei antautuisi vanha Tyynekään, näille miehille tuleekin sitten parempi mieli kun nainen vetäisee hatusta tämän ystäväkortin.
Kaikella kunnioituksella suurta elämänkokemustasi kohtaan, kun olet seilannut seitsemät meret ja nähnyt ties mitkä Karibian kuumat ja kosteat rannikot, mutta silti näkisin, että tekstisi perusteella sinulla on vielä paljon oppimista niin naisista, kuin ihmisistä ylipäätään. Mm. se fakta, että kaikki eivät ole samanlaisia ja kaikki eivät ajattele sillä vehkeellään yhtä paljon kuin toiset. Tai, että jotkut eivät halua sekoittaa omaa tai toisen elämää, tai molempia vehtaamalla sen hyvän ystävän kanssa. Läheisyyteen ja ystävyyteen kuuluu niin paljon muutakin kuin seksi, se ei todellakaan ole mikään mittari millekkään. Hieno ja kaunis asia kyllä, jos sopivan ihmisen kanssa harrastaa, mutta se voi yhtä lailla olla kaveruuden tai ystävyyden loppu, minkä jälkeen mikään ei ole ennallaan, huonossa mielessä.

P.S. Seksi miehen ja naisen välillä ei ole mikään itseisarvo ystävyydelle. Kai sillä on väliä, mitä edustaa ihmisenä? Sukupuoli ei saa olla este ja kynnys. Ymmärtääkseni naisilla on muutakin merkitystä kuin antaa pesää?
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Wittu vain mies miestä tajuaa sanon minä. Nainen on petollinen ja kavala otus joka aiheuttaa miehille vain mielipahaa ja huolia. Wittu minä lähen baariin katsomaan jalkapalloa! Olut on aina kosteaa..
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Ohho, vai on.

Ted Raikas kirjoitti:
P.S. Seksi miehen ja naisen välillä ei ole mikään itseisarvo ystävyydelle. Kai sillä on väliä, mitä edustaa ihmisenä? Sukupuoli ei saa olla este ja kynnys. Ymmärtääkseni naisilla on muutakin merkitystä kuin antaa pesää?

Nythän Ted lykkäsit sellaisen asian käsitelyyn josta voidaan keskustella maailman tappiin asti. Kyllä nainen luotiin aikanaan miehen ystäväksi jotta hänellä ei olisi niin yksinäistä, mitä sitten raamatullisesti tässä suhteessa tapahtuikaan. Vaikkei raamattuun uskoisikaan on asia kuitenkin päivän selvää, nainen luotiin aikanaan juuri erästä tarkoitusta varten, ja mikäköhän se mahtaakaan olla, suvun jatkaminen. Mitä tullee naisen rooliin muissa yhteyksissä niin totta kai nainen on tarpeellinen, kukas saatana pyykit pesisi ja laittelisi kotia kuntoon jollei nainen ? Tässä mielessä ystävällinen läpsäys takapuolelle onkin silloin tällöin tärkeää, kyllä tämän nyt pitäisi ymmärtää vaikkei olisi meriä kiertänytkään.

Kunnon talous ihminen on varmasti myös ystävyyden arvoinen ei siinä mitään, mutta kyllä sitä mielellään iltaa silti odottelee. :)

veini
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
En tiedä, oletko veini vakavissasi, mutta aika jännältä vaikuttaa sun suhtautuminen naisiin.

Itse olen tosiaan jossain määrin Tedin linjoilla siinä, että naiset on kyllä parhaimmillaan tosi hienoja ystäviä. Niin kuin joku muukin siitä jo aiemmin sanoi, niin en itsekään osaa oikein jätkien kesken vääntää vakavammin juttua. Jostakin syystä taas naisten kanssa se sitten onnistuu tosi helposti, ainakin kahden kesken. Eikä ole ainakaan tähän mennessä kukaan pettänyt luottamusta. Ehkä se riippuu kuitenkin aika paljon ympäristöstä.

Mutta onhan seki kyllä tosi, ettei niitten kans voi liikaa olla, jos ei halua mitään ihastumisia. Ennen pitkäähän siinä käy aina niin, että jompi kumpi ihastuu, jos on paljon kahden kesken.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
emest kirjoitti:
Mutta onhan seki kyllä tosi, ettei niitten kans voi liikaa olla, jos ei halua mitään ihastumisia. Ennen pitkäähän siinä käy aina niin, että jompi kumpi ihastuu, jos on paljon kahden kesken.
Tuo on kyllä usein valitettavankin totta... On tuostakin kokemusta ja se juuri voi pilatakin ystävyyden. Yksi virhearvio teon tai sanan suhteen ja asiat voi mennä vituilleen.
Siksi olenkin kehittänyt itseäni siinä, että en sillä tapaa liikaa tykästy johonkin naiseen, vaan olen tyytyväinen siihen mitä on. Kamuja tulisi olla molemmista sukupuolista, koska sitä kautta oppii ja saa ehkä sisäpiiritietoa, miten toimia. Keneltä muulta saisi yhtä hyvää tietoa sen suhtene, miten naisiin tehdään vaikutus, kuin naisilta itseltään.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
emest kirjoitti:
Mutta onhan seki kyllä tosi, ettei niitten kans voi liikaa olla, jos ei halua mitään ihastumisia.

Ei se nyt ihan noinkaan ole.

Itse olen ollut erään neitokaisen kanssa ystävä ihan lapsesta asti ja homma pelittää ihan hyvin. Paljon on oltu yhdessä, eikä kumpikaan ole ihastunut toisiinsa.

Naisia ne vain on, kyllä niidenkin kanssa voi elää yhdessä olematta yhdessä.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Jotkut miehet pystyy oleen ystäviä naisten kanssa, toisilla muna vie liikaa. Taas jotkut naiset ovat sellaisia ettei niiden kanssa riitä ystävyys, toiset taas on sellaisia ettei missään tapauksessa enempää kuin ystävänä olemista voisi kuvitellakaan. Ikinä en ole ystävänä olemiseen tyytynyt sellaisen kanssa, josta olisin kiinnostunut muutoin. Toista huilua ei kiinnosta soitella, jos kiinnostusta on enempään. Mutta toisin päin se toimii kyllä hyvinkin. Jos tyttö haluaa olla ystävä, vaikka minua ei kiinnosta niin mikäs siinä... Eiköhän näissä ole yhtä monta oikeaa toimintamallia, kuin on mulk...miestäkin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Grainger kirjoitti:
Itse olen ollut erään neitokaisen kanssa ystävä ihan lapsesta asti ja homma pelittää ihan hyvin. Paljon on oltu yhdessä, eikä kumpikaan ole ihastunut toisiinsa.
Niin, no tuossa ehkä kehittyy tavallaan sellainen sisarellinen ystävyyssuhde, platoninen, vai miten sitä sanotaan. Uskoisin sellaisen olevan kyseessä ja se on hieno asia se.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Sisko on hieman eri juttu :)

Grainger kirjoitti:
Ei se nyt ihan noinkaan ole.

Itse olen ollut erään neitokaisen kanssa ystävä ihan lapsesta asti ja homma pelittää ihan hyvin. Paljon on oltu yhdessä, eikä kumpikaan ole ihastunut toisiinsa.

Naisia ne vain on, kyllä niidenkin kanssa voi elää yhdessä olematta yhdessä.

Ettei vaan ollut kysymyksessä sisko, en minäkään ole kyllä siskoihini ihastunut. ;)

veini

Ps. No jos kaikki lasketaan !
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kyllähän mies ja nainen voivat olla ystäviä keskenään ilman, että mukaan on otettava seksuaalista kanssakäymistä. Minullakin on pari naispuolista ystävää eikä mieleeni edes tulisi ryhtyä harrastamaan heidän kanssa seksiä, ollaan hyviä ystäviä ja voidaan jutella kaikesta mahdollisesta ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä ja minusta se on todella vapauttavaa olla ja tarvitsematta miettiä, että toinen pitäisi jollain tapaa valloittaa.

Toki kohdalleni on sitten osunut myös naisia jotka eivät voi olla pelkkiä ystäviä, joiden mielestä miehellä ei lopulta ole muuta taka-ajatusta kuin sänkyyn pääseminen, jos siihen ei ole tarkoitusta niin en oikein usko, että tuolloin ystävyyssuhteesta voi kehittyä mitään koska naisella on joku tietty ennakkoajatus mukana, tai kenties se on toive siitä, että pääsisi sänkyyn ja jos se ei taasen ole minun ajatuksissani mukana niin tästä voi syntyä ristiriita mikä katkaisee ystävyyssuhteen kehittymisen. En nyt tarkoita sitä, että kaikki naiset olisivat tällaisia vaan heitäkin löytyy ja vastaavasti löytyy myös miehiä joilla on ollut jokin muu ajatus mielessä sen ystävyyden ohella, tunnustan myös, että minullekin on joskus käynyt siten, että olen odottanut suhteelta jotain muuta kuin ystävyyssuhdetta ja jos nainen taasen on kaivannut vain ja ainoastaan sitä niin ristiriita on melkoinen ja tuolloin on ehkäpä parempi, että kumpikin lähtee omille teilleen - mutta harvinaisia tällaiset tapaukset minun kohdalla ovat, yksittäistapauksesta taitaa olla kyse.

vlad.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sv veinikretski kirjoitti:
Yleensä juuri näin puhuvat säälipillun metsästäjät, tämä peli ei kuitenkaan pitkän päälle toimi se on nähty. Kyllä vanha sisään ulos temppu jossakin vaiheessa on vääjäämättä mielessä, ja eihän se olisi edes tervettä jollei näin olisi. Mikä estää sitä paitsi ystävyyden vaikka välillä panisikin, itselläni on monta ystävää joita on tullut vetäistyä. Todellinen ystävä nainen antautuu ainakin kerran se on selvä asia tai sitten on miehessä joku todellinen vika tai oikeasta ystävyydestä ei ole kysymys.Yleensä naiset ovatkin ystäviä tälläisten miesten kanssa joille ei antautuisi vanha Tyynekään, näille miehille tuleekin sitten parempi mieli kun nainen vetäisee hatusta tämän ystäväkortin.

Ps. Ollaan ystäviä vaan kun sulla on niin säälittävän pieni kulli, tästä on kysymys !

veini

Fine, tämä on sinun mielipiteesi. Kaikki miehet eivät kuitenkaan mene pelkällä kyrpäohjauksella, mistä olen kiitollinen.

Olen siis kiitollinen miespuolisista ystävistäni, heiltä saan elämääni sellaista näkökulmaa ja ajatusta, joka jäisi pelkästään naisten kanssa kokematta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jep jep !

Alamummo kirjoitti:
Fine, tämä on sinun mielipiteesi. Kaikki miehet eivät kuitenkaan mene pelkällä kyrpäohjauksella, mistä olen kiitollinen.

Olen siis kiitollinen miespuolisista ystävistäni, heiltä saan elämääni sellaista näkökulmaa ja ajatusta, joka jäisi pelkästään naisten kanssa kokematta.

Kaiken kaikkiaan vladin kirjoitus yllä oli loistava, minusta vain välillä keskustelut ovat niin hauskoja että niihin on pakko hieman puuttua, voiko naisen kanssa olla ystävä, no totta kai voi olla ja totta kai naisen kanssa voi olla myöskin ystävä ilman seksiä, ei ystävyys koskaan ole kiinni seksistä tai siihen liittyvistä asioista. Välillä ihmiset ovat niin tosissaan selvistä asioista että päätä huimaa. On tosin todettava että on myöskin naisia jotka todellakin käyttävät ystävä korttia hyväkseen, mutta niin on myös meitä miehiä. Veinin on pakko hieman tätä asiaa selvittää koska osa kirjoittajista vetää hengeensä mitä tahansa. Tarkoitukseni oli vain saada syvimmät oikeamieliset tunnot esiin.

Todellisuudessa olen siitä onnellinen että oma lähipiirini on myös ystävä kanssani, niin että veinillä on myös todella mukavia ystäviä enkä koskaan käyttäisi sitä hyväkseni. Että sellaista ala-mummo ja muutkin. :)

veini joka kuitenkin rakastaa naisia !
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Zudum!

Perkeles sentään naisten kanssa, mato iskee tietysti odottamatta koukkuun juuri silloin kun ei pitäisi (kesä on poikamiesten parasta aikaa), ja vielä sellaiselta suunnalta jolta ei pitäisi (työpaikka). Mitähän tästäkin tulee... Nämä työpaikka romanssit voivat olla sille päälle sattuessaa hyvinkin vittumaisia, nimimerkillä kokemusta on, ja nyt pitäisi sitten taas kokeilla vai? Ei voi muuta kuin todeta että kännipäissään sitä kyllä pystyy uskomattomiin suorituksiin, sitten pitäisi vielä kolmelossa tehdä päätöstä, että mihin suuntaan sitä hommaa lähtisi viemään. Yesh! En oikein tiedä kuuluisiko viesti nais-, vitutus-, onnellisuus- vai krapulaketjun puolelle. Varmaan kaikkiin...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on mun vuoro avautua.

Mä oon sen tyylinen, etten mä oikein halua seurustella. Siis kyllä mä naisista tykkään, ja niitä on kiva tapailla. Mutta joskus mua jopa vähän häiritseekin joidenkin ihmisten tapa suhtautua muhun, tai siis siihen etten mä tykkää seurustelusta. Monesti mä oon kuullut että mulla on sitoutumiskammo, tai sitten mua lohdutetaan että sä et vaan ole vielä löytänyt sitä oikeaa. No niin no joo, en olekkaan. Mutta sehän vasta olisi kumma juttu jos löytäisinkin, kun en haluisi sitten seurustella sen kans.

En mä vaan oikein jaksa naisia, ja oikeastaan tuskin nekään mua. Kerran yksi nainen jaksoi mua kolme päivää, ja sanoi sitten että nyt riitti. Mä vastasin että hyvä, oon jo kaksi ja puoli päivää sitä odotellutkin.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pete2004 kirjoitti:
Nyt on mun vuoro avautua.

Mä oon sen tyylinen, etten mä oikein halua seurustella. Siis kyllä mä naisista tykkään, ja niitä on kiva tapailla. Mutta joskus mua jopa vähän häiritseekin joidenkin ihmisten tapa suhtautua muhun, tai siis siihen etten mä tykkää seurustelusta. Monesti mä oon kuullut että mulla on sitoutumiskammo, tai sitten mua lohdutetaan että sä et vaan ole vielä löytänyt sitä oikeaa. No niin no joo, en olekkaan. Mutta sehän vasta olisi kumma juttu jos löytäisinkin, kun en haluisi sitten seurustella sen kans.

En mä vaan oikein jaksa naisia, ja oikeastaan tuskin nekään mua. Kerran yksi nainen jaksoi mua kolme päivää, ja sanoi sitten että nyt riitti. Mä vastasin että hyvä, oon jo kaksi ja puoli päivää sitä odotellutkin.

110% GAY
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Näin viime yönä paljon naisia ravintolassa ollessani. Tänäänkin varmaan muutaman kaupassa. Siinä naisasiat noin niin kuin pääpiirteissään ja pikaisesti pähkinänkuoressa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ilmeisesti vetovoimani on tallella, tai sitten pari mimmiä vaan tuossa alkuviikosta kiusasi minua eräässä tässä nyt nimeltämainitsemattomassa helsinkiläisessä baarissa. Pientä silmäpeliä ja hymyä pistin peliin, niin huomio tuli kiinnitettyä ja naispuolisen seuralaiseni poistuessa hetkeksi paikalta (kyllä, ihan vaan hyvä ystäväni). Toinen näistä neitokaisista ykskaks rupesi juttelemaan pienen supattelun jälkeen ja kyselemään, että milläs fiiliksillä oon liilkenteessä ja sitä rataa. Muutamia sanoja vaihdoin, mutta hiljenivät, kun frendini tuli takaisin. Olettivatkohan, että kyseessä tyttöystäväni, tai joku deittini? =)

Neitokaiset häippäsivät sitten siitä ja en ehtinyt parempaa tuttavuutta tekemään, vahinko, osaan sitten hoitaa nämä asiat aina.

No, yhtä kaikki. Mitä opimme tästä:

Kannattaa olla naispuolisen kaverin kanssa (mieluusti vielä mahd. nätin) liikenteessä, jos haluaa tehdä vaikutuksen vastakkaiseen sukupuoleen tai ainakin kiinnittää näiden huomion. Vanha fakta on jälleen osoittautunut todeksi, "varatut" kiinnostaa ja seuramiehet.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Pete2004 kirjoitti:
Ihan epistä.. Maailmassa on miljardi naista, mut mulla on vaan yks kikkeli.
On niitä jonkinverran enemmän. Mikä ei tietenkään varmaan vähennä vitutustasi.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
jupster kirjoitti:
Raportoin myöhemmin miten tämä neliödraama edistyy ja päättyy.

Pientä päivytystä neliödraamaan. Neiti A tippui joukosta pois. Oikein mukava neitokainen, mutta siinä vähän ongelmaa olikin. Ei oikein säväyttänyt kuitenkaan, tietty särmä puuttuu ja hieman liian konservatiivinen mun makuun.

Neiti C:n kanssa vietin juhannusta yhdessä ja oli - tapahtumarikasta. Emme ole sopineet tms mitään, mutta kovasti aikaa on neiti halukas viettämään yhdessä. Suits me.

Sinänsä ongelma ei ole vieläkään mihinkään, kun Nti B on vahvasti mukana. Nähty ei ole vielä kunnolla, mutta piakkoin tuokin korjaantuu. Tällä hetkellä ajatuksia paljon B:n suuntaan. Toivottavasti pian ollaan ideaalitilanteessa, eli vain yksi neitonen ajatuksissa.

Sen verran pitää sanoa, että Neidit C ja B eroavat toisistaan täysin. Neiti C on vanhempi ja sitä myötä ehkä monessa asiassa selvästi realistisempi. B:lla nuorempana on taas paljon enemmän spontaaniutta ja halua kokea/tehdä asioita. Enkä nyt tarkoita baarissa juoksemista. C:kään mikään sohvaperunakaan todellakaan ole, mutta ehkä vanhempana jo nähnyt kaikenlaista. C muistuttaa ehkä itseä enemmän - kova menemään ja viettänyt aika railakasta elämää yksin ollessaan.

Pian ollaan viisaampia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös