Naiset.
Silloin kun niitä ei ole, niin niitä ei todellakaan ole eikä kivien altakaan löydä. Sitten kun kiinnostava nainen tulee elämään, niin niitä ei tule yksi, eikä kaksi vaan kolmin kappalein.
Tapasin neiti A:n suurinpiirtein vuosi sitten. Oltiin jatkoilla mun luona ja oli tosi hauskaa. Sitten A lähti vaihtoon pitkäksi aikaa. Tavattiin kuitenkin sattumalta vähän aikaa sitten ja sovittiin, että mennään treffeillä vielä. Menimme ja oli älyttömän kivaa.
A:lla on kuitenkin taipumuksena leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Aluksi epäilin, että joko hän a) ei ole kiinnostunut tai b) leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Treffeillä kuitenkin viesti oli siihen suuntaan, että kiinnostaa ja kovasti. Noh, pidin pääni kylmänä ja kohtakos sieltä alkoi tulla yhteydenottoa.
A:lla on todella hyvä huumorintaju ja oikeasti nautin hänen seurastaan. Kaunis kuin mikä ja kaikki ulkoiset avut kunnossa. Ihan pikkasen omaa kiinnostusta laski ns. pelaaminen yhteydenottojen kanssa.
Koko tilanne näytti siis todella hyvältä.
Sitten kuvioihin astuu neiti B. Kaunis, reipas ja kiltinoloinen tyttö. Tapasimme duunissa, jossa hän hetken aikaa oli opiskelijana. Sanotaan näin, että heti ensi näkemältä huomasin, että tuossa likassa on jotain. Tyttö teki suuren vaikutuksen, mutta ajattelin että eipä luultavasti tulla näkemään enää jne. Nyt sitten olemme vaihdelleet sposteja ja likka vaikuttaa entistä mielenkiintoisemmalta. Ehdottaa näkemistä jussina..
Kahden kiinnostavan tytön kanssa olin jo ongelmissa, mutta ajattelin että tilanteesta selvitään kuuntelemalla sitä kuuluisaa sydäntä.
Kuinka ollakaan pahimmassa myllerryksessä tulee uusi yhteydenotto. Tyttö jota olen katsonut jo pitkään, mutta hän on ollut aina varattu ja taas itse ollut silloin varattuna, kun neiti C sinkkuna. Ei jumalauta, tämä tästä vielä puuttuikin. Hänkin ehdottaa tapaamista juhannuksena. Diiipadaapa.
Jonkun mielestä ongelma on positiivinen, mutta ei se sitä enää ole. Elämässäni olen tavannut (ja seurustellut) vain muutaman oikeasti säväyttävän likan kanssa, mutta nyt on kolme potentiaalista. Ei tiedä mitä tehdä. Vituiksihan tällasilla on tapana mennä.
Ongelma on nyt siinä, että en voi mielestäni hirveästi tapailla muita kun olen neiti A:n kanssa käynyt pari kertaa treffeillä. Kertokaas, mikä on ohjedirektiivi asiaan, eli monellako treffillä pitää käydä, jotta muilla treffeillä käynti on kusipäisyyttä? Missä menee raja tapailun ja seurustelun välillä?
Jokatapauksessa mun pitää jokainen likka nähdä, muuten ei saa mielenrauhaa. Ketään en kuitenkaan halua loukata, joten kaipa tässä rehellinen pitää olla kaikille.
Kuka lähtee matkaan neiti A,B vai C? Ja minne. Nyt tarvitaan Kaitsu apua, perkele.