Naisasiat

  • 7 574 259
  • 26 605

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Pottakameli kirjoitti:
Vaikeita ovat...ei pysty ymmärtämään. Välillä ei tajua ollenkaan mitä nniiden päissä liikkuu.

Ei pysty, ei. Suhde on kuulemma kunnossa, rakkautta luritellaan puolin ja toisin ja muita osapuolia ei varmasti ole, mutta niin vain tässä eräänä kauniina päivänä tyty ilmoitti, että muutan muuten sitten pois. Tilannetta hän ei osaa selittää ja huomasin ahdistuksesta, ettei kannata hirveästi kyselläkään.

Luulin, että tähän ne lapset nyt sitten tehdään, mutta väärässä olin. Ja eihän tässä muuta, mutta joku olisi mukava olla kainalossa enkä jaksaisi aloittaa taas omituisia ja minulle kovin vieraita viehkeilyleikkejä. Ihastumisvaiheen voisi ohittaa kokonaan. Suoraan arkeen vain!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Humpauttaja kirjoitti:
tänään vituttaa aivan tolkuttomasti. Ja syynä tietysti nainen. Nurkaan lennettiin kuin märkä rukkanen. "Mun pitäs kertoo sulle yks juttu."

Noin tuli kirjoiteltua joskus vuodenvaihteessa.

Nyt tämä sama naikkonen on wapun edeltävistä ajoista lähtien käynyt taas erittäinkin lämpöisenä ja juttu on toiminut loistavasti. Hieman silti pelottaa, että keksiikö se taas jotain ihmeellistä, kun juttu alkaa toimia liian hyvin. Vittu noista koskaan tiedä. Eiks se osaa sitoutua vai mikä siinä mättää? Noh, nautitaan tilanteesta niinkauan kuin sitä kestää, jospa se ei tällä kertaa loppuisikaan ihan heti...
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Naiset.

Silloin kun niitä ei ole, niin niitä ei todellakaan ole eikä kivien altakaan löydä. Sitten kun kiinnostava nainen tulee elämään, niin niitä ei tule yksi, eikä kaksi vaan kolmin kappalein.

Tapasin neiti A:n suurinpiirtein vuosi sitten. Oltiin jatkoilla mun luona ja oli tosi hauskaa. Sitten A lähti vaihtoon pitkäksi aikaa. Tavattiin kuitenkin sattumalta vähän aikaa sitten ja sovittiin, että mennään treffeillä vielä. Menimme ja oli älyttömän kivaa.

A:lla on kuitenkin taipumuksena leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Aluksi epäilin, että joko hän a) ei ole kiinnostunut tai b) leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Treffeillä kuitenkin viesti oli siihen suuntaan, että kiinnostaa ja kovasti. Noh, pidin pääni kylmänä ja kohtakos sieltä alkoi tulla yhteydenottoa.

A:lla on todella hyvä huumorintaju ja oikeasti nautin hänen seurastaan. Kaunis kuin mikä ja kaikki ulkoiset avut kunnossa. Ihan pikkasen omaa kiinnostusta laski ns. pelaaminen yhteydenottojen kanssa.

Koko tilanne näytti siis todella hyvältä.

Sitten kuvioihin astuu neiti B. Kaunis, reipas ja kiltinoloinen tyttö. Tapasimme duunissa, jossa hän hetken aikaa oli opiskelijana. Sanotaan näin, että heti ensi näkemältä huomasin, että tuossa likassa on jotain. Tyttö teki suuren vaikutuksen, mutta ajattelin että eipä luultavasti tulla näkemään enää jne. Nyt sitten olemme vaihdelleet sposteja ja likka vaikuttaa entistä mielenkiintoisemmalta. Ehdottaa näkemistä jussina..

Kahden kiinnostavan tytön kanssa olin jo ongelmissa, mutta ajattelin että tilanteesta selvitään kuuntelemalla sitä kuuluisaa sydäntä.

Kuinka ollakaan pahimmassa myllerryksessä tulee uusi yhteydenotto. Tyttö jota olen katsonut jo pitkään, mutta hän on ollut aina varattu ja taas itse ollut silloin varattuna, kun neiti C sinkkuna. Ei jumalauta, tämä tästä vielä puuttuikin. Hänkin ehdottaa tapaamista juhannuksena. Diiipadaapa.

Jonkun mielestä ongelma on positiivinen, mutta ei se sitä enää ole. Elämässäni olen tavannut (ja seurustellut) vain muutaman oikeasti säväyttävän likan kanssa, mutta nyt on kolme potentiaalista. Ei tiedä mitä tehdä. Vituiksihan tällasilla on tapana mennä.

Ongelma on nyt siinä, että en voi mielestäni hirveästi tapailla muita kun olen neiti A:n kanssa käynyt pari kertaa treffeillä. Kertokaas, mikä on ohjedirektiivi asiaan, eli monellako treffillä pitää käydä, jotta muilla treffeillä käynti on kusipäisyyttä? Missä menee raja tapailun ja seurustelun välillä?

Jokatapauksessa mun pitää jokainen likka nähdä, muuten ei saa mielenrauhaa. Ketään en kuitenkaan halua loukata, joten kaipa tässä rehellinen pitää olla kaikille.

Kuka lähtee matkaan neiti A,B vai C? Ja minne. Nyt tarvitaan Kaitsu apua, perkele.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jupster kirjoitti:
Jos et ole nasauttanut yhtäkään edellä mainituista aakkosista niin tässä ei ole ongelmaa, treffaat kaikki.

Jos olet nasauttanut, riippuu sinun moraalistasi voitko käydä morjenstamassa myös näitä muita tytteleitä. Noissa treffeissä ja niiden määrässä ei kai ole mitään lukua joka määrittäisi seurustelun joten siitä ei tarvitse stressata.

Minulla oli hieman vastaava tilanne tuossa pari vuotta sitten, tosin vain kahden naisen kanssa. Huonostihan siinä meinasi käydä kun molemmat sanoivat olevansa kiinnostuneita ihan vakavissaan. Tietysti kuvittelin että pystyn tapailemaan molempia ja ratkaisemaan "voittajan" sillä tavalla mutta ei se toiminut aivan niin kuin piti. Onneksi lopussa kiitos seisoi, toinen näistä naikkosista asuu saman katon alla muutaman haistattelun jälkeen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ei aina oikein jaksa ymmärtää...

Rakastan tyttöystävääni enemmän kuin mitään. Silti, miksi tänne satun kirjoittamaan?

Kävin hieman baarissa, ilmoitin rakkaalleni etukäteen, että saatan käväistä/todennäköisesti käynkin siellä ja Hän hyväksyi tämän reissun.

Nyt sitten on sota pystyssä, koskien rehellisyyttä näiden reissujen suhteen, eli milloin käydä, kenen kanssa ja missä seurassa...

Kerroin Hänelle hyvin tarkasti, kenen kanssa keskustelin, ketä halasin, jne...

Silti, mitä vittua, kysyn.

Miksi edes valaista asiaa paremmalle puoliskolle, jos näin tulee käymään?

Vittu että vituttaa. Pienestä, mut silti. Valaiskaa, oi asiasta tietävät.

ps. kaverin kans käytiin parilla. oikeasti.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
jupster: Kyllä sinä tiedät kuka kiinnostaa eniten. Jos et tiedä niin ehdota heille haaremin perustamista. Suostuvat varmasti.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
pelikielto kirjoitti:
Jos et ole nasauttanut yhtäkään edellä mainituista aakkosista niin tässä ei ole ongelmaa, treffaat kaikki.

Tosiaan kyse A:n kohdalla on muutamasta treffistä. Eihän herrasmies..Mikäli termi nasauttaa tarkoittaa sekstailua.


Jos olet nasauttanut, riippuu sinun moraalistasi voitko käydä morjenstamassa myös näitä muita tytteleitä. Noissa treffeissä ja niiden määrässä ei kai ole mitään lukua joka määrittäisi seurustelun joten siitä ei tarvitse stressata.

Ei kai siinä mitään tiettyä lukua ole, mutta sitten kun mietin, että jos A kävisi muilla treffeillä niin ei se hyvältä tuntuisi. Siinä se ongelma on.

V-man kirjoitti:
jupster: Kyllä sinä tiedät kuka kiinnostaa eniten. Jos et tiedä niin ehdota heille haaremin perustamista. Suostuvat varmasti.

Piru kun en tiedä. Sen takia kun en tiedä, niin pitäisikin nähdä muutkin, jotta tiedän hieman kuka draftataan. Samalla (aika kuivalla) kiekkotermistöllä jatkaakseni niin scouttauksestahan tässä nyt on kyse ja siitä onko se sallittua.

Valittevasti mulla ei ole resursseja haaremin pitämiseen, mutta kiitos toki hyvästä ideastasi.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sir von Aulis kirjoitti:
Rakastan tyttöystävääni enemmän kuin mitään. Silti, miksi tänne satun kirjoittamaan?

Kävin hieman baarissa, ilmoitin rakkaalleni etukäteen, että saatan käväistä/todennäköisesti käynkin siellä ja Hän hyväksyi tämän reissun.

Nyt sitten on sota pystyssä, koskien rehellisyyttä näiden reissujen suhteen, eli milloin käydä, kenen kanssa ja missä seurassa...

Kerroin Hänelle hyvin tarkasti, kenen kanssa keskustelin, ketä halasin, jne...

Silti, mitä vittua, kysyn.

Miksi edes valaista asiaa paremmalle puoliskolle, jos näin tulee käymään?

Vittu että vituttaa. Pienestä, mut silti. Valaiskaa, oi asiasta tietävät.

ps. kaverin kans käytiin parilla. oikeasti.

Jos et ole aiemmilta reissuiltasi jäänyt kiinni valheesta, niin en kyllä voi ymmärtää moista käytöstä. Parempi olla ehkä kertomatta ihan kaikkea, jos tyttöystäväsi on taipuvainen mustasukkaisuuteen ja hänellä on huono itseluottamus.

En osaa valitettavasti esittää muuta ratkaisua kuin rauhallinen keskustelu asiasta, kun en ole itse koskaan seurustellessani ottanut puoliskoni baarikeikoista ongelmia tai ylipäätään tentannut niistä. Samaa kohtelua olen toki luonnollisesti odottanut itselleni. Eli vaikka hän hiiltyisikin, niin yritä sinä pitää itsesi coolina ja pysyä asiassa. Muista sanoa, että rakastat häntä.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
jupster kirjoitti:
Jonkun mielestä ongelma on positiivinen, mutta ei se sitä enää ole. Elämässäni olen tavannut (ja seurustellut) vain muutaman oikeasti säväyttävän likan kanssa, mutta nyt on kolme potentiaalista. Ei tiedä mitä tehdä. Vituiksihan tällasilla on tapana mennä.

Ongelma on nyt siinä, että en voi mielestäni hirveästi tapailla muita kun olen neiti A:n kanssa käynyt pari kertaa treffeillä. Kertokaas, mikä on ohjedirektiivi asiaan, eli monellako treffillä pitää käydä, jotta muilla treffeillä käynti on kusipäisyyttä? Missä menee raja tapailun ja seurustelun välillä?

Jokatapauksessa mun pitää jokainen likka nähdä, muuten ei saa mielenrauhaa. Ketään en kuitenkaan halua loukata, joten kaipa tässä rehellinen pitää olla kaikille.

Kuka lähtee matkaan neiti A,B vai C? Ja minne. Nyt tarvitaan Kaitsu apua, perkele.

Tuo tulee menemään niin, ettei taas jää kuin nyrkki vetävän käteen. Mutta, silti on aika nauttia joka sekunnista. Ole oma itsesi ja tee niin kuin itsellesi parhaaksi näet. Katso mitä siitä seuraa.

Sitten seurustellaan kun on sovittu niin keskustelemalla. Treffaaminen tieten voi luoda odotuksia toisella osapuolella seurustelun alkamisesta. Ei kannata pelata epärehellistä peliä, siinä saat vain itse eniten paskaa niskaan.

Oma neuvoni on se, että valitse se kenen seurassa viihdyt parhaiten, ja joka saa sinut hymyilemään ja nauramaan, vaikkei olisi edes samassa kaupungissa. Se, joka ymmärtää sinua ja huonoja vitsejäsi, nauraa jopa niille. Antaa käydä kaljalla kavereiden kanssa, tai noo eipä ihan liikaa silti vaadita.

ps. Kyllä se sydän kertoo kenestä eniten tykkäät ;)
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
jupster kirjoitti:
Tosiaan kyse A:n kohdalla on muutamasta treffistä. Eihän herrasmies..

Ei ei, ei todellakaan ykköseen. Herrasmies menee suoraan kuivana kakkoseen, tulee kasvoille ja pyyhkii k"!?*n verhoon. Ja pöllii vielä taksirahat.



jupster kirjoitti:
Ei kai siinä mitään tiettyä lukua ole, mutta sitten kun mietin, että jos A kävisi muilla treffeillä niin ei se hyvältä tuntuisi. Siinä se ongelma on.

Anteeksi kyynisyys, mutta tiedätkö varmasti, ettei Neiti A kaikessa viehättävyydessään juurikin harrasta kyseistä touhua? Olet hänelle potentiaalinen kohde ja siksi hän haluaa pitää yhteyttä sinuun, mutta oletko ainoa? Onko hän ajatellut sinua ja vain sinua esim. opiskelijavaihtonsa aikana?


jupster kirjoitti:
Piru kun en tiedä. Sen takia kun en tiedä, niin pitäisikin nähdä muutkin, jotta tiedän hieman kuka draftataan. Samalla (aika kuivalla) kiekkotermistöllä jatkaakseni niin scouttauksestahan tässä nyt on kyse ja siitä onko se sallittua.

Kuka määrittelee sallitun ja ei-sallitun rajat. Esimerkkinä käytän naispuoleista serkkuani, joka kävi pokkana kahden eri miehen kanssa treffeillä ja yökylässä, testasi heitä ja valitsi sitten omasta mielestään paremman heistä. Ja asuu nykyisin avoliitossa tämän herran kanssa. Toiselle lausui legendaariset: sä olet kyllä tosi kiva... Mitä väärää on käydä esim. B:n ja C:n kanssa harmittomalla kahvikupillisella, jos sitten jostakin pidät vähän enemmän kuin toisesta, niin kyllä se tulee pikkuhiljaa tai yleensä jopa nopeasti esiin. Toki naiset varmasti suuttuvat, jos kuulevat sinun "hurjastelleen" samaan aikaan kolmella kaistalla, mutta jos yksi jää vierelle ja hänestä todella pidät, niin se kusipään maineen saaminen on sen arvoista. Ja ihan kaikkea ei tarvitse deittikumppanille kertoa.


Mä väitän, että yksi näistä kolmesta jää varmasti enemmän mieleen ja yhteen varmasti tykästyt muita enemmän. Riski on vain otettava, se voi johtaa hyvään tai pahaan, mutta etpähän myöhemmin asialla surkuttele, jos pelaat korttisi oikein. Toisekseen, naiset kutsuvat miehiä tasaisin väliajoin sioksi, mutta käyttäytyvät tällaisessa asiassa juuri edellä kuvatulla tavalla, valitsevat sen eniten miellyttävän. Joten turha arpominen pois mielestä ja usvaa putkeen.

jupster kirjoitti:
Valittevasti mulla ei ole resursseja haaremin pitämiseen, mutta kiitos toki hyvästä ideastasi.

Unohda haaremit, parran kasvattaminen on ärsyttävää puuhaa.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Analyytikko_ kirjoitti:
Ei ei, ei todellakaan ykköseen. Herrasmies menee suoraan kuivana kakkoseen, tulee kasvoille ja pyyhkii k"!?*n verhoon. Ja pöllii vielä taksirahat.

Todellinen gentlemanni laittaa hilseilevällä kakkoseen ja pyyhkii K:n tukkaan.

Anteeksi kyynisyys, mutta tiedätkö varmasti, ettei Neiti A kaikessa viehättävyydessään juurikin harrasta kyseistä touhua? Olet hänelle potentiaalinen kohde ja siksi hän haluaa pitää yhteyttä sinuun, mutta oletko ainoa? Onko hän ajatellut sinua ja vain sinua esim. opiskelijavaihtonsa aikana?

Ei mitään, asiallinen kysymys. En tosiaankaan tiedä harrastaako A myös muiden treffailua. Tavallaan se olisi helpotuskin. Voisin hyvällä omalla tunnolla treffata B:n ja C:n. Sitä meinasin, että jos/kun tästä tulee enemmänkin, niin siinä tapauksessa tuntuisi A:n toisten deittailu kurjalta. Nyt se kyllä sopisi.

Tarkennetaan sen verran, että emme olleet yhteyksissä vaihdon aikana, joten molemmat elivät omia elämiään. Uusi näkeminen oli siis ihan sattumalta kohtaaminen.

Kuka määrittelee sallitun ja ei-sallitun rajat. Mitä väärää on käydä esim. B:n ja C:n kanssa harmittomalla kahvikupillisella, jos sitten jostakin pidät vähän enemmän kuin toisesta, niin kyllä se tulee pikkuhiljaa tai yleensä jopa nopeasti esiin.

Kaipa sen itsekin määrittelen mikä on oikeaa ja väärää omalla moraalikäsitykselläni. Olet kyllä oikeassa, että ei B:n ja C:n kanssa kahvilla käynti ole moraalisesti väärin. Yleensä huomaan tosi nopeasti herättääkö nainen mussa suurempaakin kiinnostusta. Toivottavasti ei vain käy niin, että kaikki herättävät fiiliksiä tapaamisien jälkeen..

Toki naiset varmasti suuttuvat, jos kuulevat sinun "hurjastelleen" samaan aikaan kolmella kaistalla, mutta jos yksi jää vierelle ja hänestä todella pidät, niin se kusipään maineen saaminen on sen arvoista. Ja ihan kaikkea ei tarvitse deittikumppanille kertoa.

Hyvä pointti. Jos rakastun tms, niin eipä sillä ole väliä mitä kaksi muuta minusta ajettelee. On sen arvoista. Aion pitää kuitenkin tilanteen rehellisenä kaikille, kun en mielestäni vielä ole mitenkään tilivelvollinen kenellekään.

Mä väitän, että yksi näistä kolmesta jää varmasti enemmän mieleen ja yhteen varmasti tykästyt muita enemmän. Riski on vain otettava, se voi johtaa hyvään tai pahaan, mutta etpähän myöhemmin asialla surkuttele, jos pelaat korttisi oikein.

Näin mäkin uskon. Muuten käy kuten Melakin tuossa maalaili -> rehellistä nahkahissiä. "Riskejä on otettava nyt ja vastedes, jos joku niitä ei ota sitä voi suoraan haukkua spedeks" - Mc Taakibörstä.

mtmela kirjoitti:
Oma neuvoni on se, että valitse se kenen seurassa viihdyt parhaiten, ja joka saa sinut hymyilemään ja nauramaan, vaikkei olisi edes samassa kaupungissa. Se, joka ymmärtää sinua ja huonoja vitsejäsi, nauraa jopa niille. Antaa käydä kaljalla kavereiden kanssa, tai noo eipä ihan liikaa silti vaadita.

Tässä hyvä ohjenuora, jota seurata. Paitsi, että mulla on hyvät läpät. Tietty. :)


Kiitos äijät hyvistä vinkeistä. Sain nyt ainakin rohkaisua siihen, miten aion tilanteessa toimia. Raportoin myöhemmin miten tämä neliödraama edistyy ja päättyy.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Viikko sitten huomattiin tytön kanssa, ettei sovita toisillemme ja poikki meni. Pari ekaa päivää oli erittäin vaikeita, mutta sitten helpotti ja tälläkään hetkellä ei oikein tunnu miltään. En tiedä olenko onnellinen vai onneton. Hämmentävää kertakaikkiaan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
jupsterille vielä sellainen vinkki, että älä nyt hyvä mies mene sitten vaan rehellisenä sanomaan yhtään mitään, että saatat käydä muittenkin kanssa treffeillä. Naisethan vetää hernettä nenään alta aikayksikön.

Hyviä tekosyitä, joilla selittää miksi ei pääse juuri sinä päivänä treffeille, ovat työt, ylityöt, viikonlopputyöt, urheiluharrastus, aiemmin sovittu meno(jonka luonteesta ei parane kertoa mitään).
Itse olin samantapaisessa tilanteessa jokusia vuosia sitten, kun samaan aikaan iski neljästä suunnasta kiinnostusta. Pidin pääni kylmänä ja eliminoin yhden vaihtoehdon kerrallaan pois. Ei niistä mitään tullut, mutta kannattaa aina kokeilla.

Kunhan pidät pääsi kiinni muista, niin voit testata, tuleeko mitään. Ja jos haluat pysyä herrasmiehenä, jos sattuisit jäämään kiinni, niin ei kannata polkaista ketään, ennen kuin olet käynyt treffeillä kaikkien kanssa. Pientä valkoista valhetta poissaoloista kannattaa toki käyttää. Samaa ne naiset tekisivät. It´s a cruel world, boy...
 

scholl

Jäsen
Pulmusissa otettiin tänään erittäin tärkeä pointti esille. Al epäili, että naisilla on salaliitto miehiä vastaan siinä, että kadottavat sukkia. Olen aika pitkälti samoilla linjoilla. Kun asuin vielä vanhempieni luona niin pesussa sukkia saattoi kadota niin, että ei ollut kokonaista paria, mutta nyt olen asunut 11,5 vuotta yksikseni, eikä yksikään sukka ole kertaakaan kadonnut. En kerta kaikkiaan ymmärrä miten voi kadota. Vaikka sukat ovatkin irrallaan teräksisessä pyykkiastiassa niin eivät ne mene koskaan pareitta pesukoneeseen. En tajua kertakaikkiaan, että tekevätkö naiset asiat jotenkin väärin tahallaan vai vahingossa. Ihmettelen minne sukat menevät ja miten niitä voi mennä pareitta koneeseen, sillä kyllähän jokainen pystyy päässään analysoimaan sen, tuliko samanlainen sukka jo sinne ja jos ei tullut niin puuttua epäkohtaan ja etsiä karkulaisen.

Toinen ihmeellinen asia, mikä liittyy naisiin, on suomalaisissa feministisissä piireissä esille noussut jalkapalloviha. Itse en kertakaikkiaan ymmärrä, mitä jotkut tyypit voittavat sillä, että keinotekoisesti pyrkivät vastustamaan niinkin olennaista elämän osa-aluetta kuin jalkapalloa. Jossakin iltapäivälehdessä studiohemmo Peter Nyman pahoitteli asiaa ja sanoi, että naisille hyvitetään tämä kuukausi joskus myöhemmin. Siis mitä helvetin juonittelua se on. Jos joku on niin aivovaurioinen, ettei ymmärrä jalkapalloa tai jostain feministisestä syystä sitä vastustaa niin eihän se muiden vika ole, vaan yksin sen yksilön ja hän laitettakoon häpeäpaaluun, eikä vielä paapota tuolla tavalla. Käsittämätöntä.

Euroopassa jos tapaa naisen niin tämä ottaa usein ensimmäisenä jalkapallon esille. On sitten kyse saksalaisesta, espanjalaisesta tai vaikkapa italialaisesta naisesta niin elävät matseissa mukana ja muinakin aikoina joukkueista mielellään juttelevat. Jopa SAS:sin tanskalainen lentoemäntä kerran ihan ex tempore alkoi kyselemään minulta illan karsintaotteluista, kun tulin puku päällä koneeseen. Se on normaalia elämänmenoa, eikä todellakaan aihe minkäänlaiseen feministisen kansanliikkeen silmätikuksi.

On todellakin tullut törmättyä sellaisiin epäkohtiin, mitä ei kertakaikkiaan ymmärrä. En usko, että tässä on minkäänlaisia geenieroja olemassa, vaan jotkut ovat vain väärällä asenteella liikkeellä ja ne pitäisi jotenkin hoitaa kuntoon.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Harvoin tulee tähän ketjuun kirjoiteltua, nyt on kuitenkin sanottava naisten puolesta sellainen asia että en tiedä mukavampaa touhua maailmassa kun peitonalla tai päällä olo heidän kanssaan, mikään ura tai saavutus ei voi tätä nautintoa voittaa, turha alkaa puhumaan mistään laskuvarjohyppäämisestä ym. Olenkin ajatellut lujasti panostaa loppuelämässäni panemiseen, kaikki muu aika on suoraan sanottuna melko turhaa, tietysti lintujen katselu ja romantiset hetket ovat silloin tällöin pakollisia tämän päämäärän saavuttamiseksi. Minulle on melko sama montako sukkaa sattuu olemaan omassa jalassani kun olen pukilla, kyllä naiset on upeaa porukkaa ja pimpit ihana asia.

veini

Ps. Kohta alkaa veinin naiselle juhannus tulemaan ! :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veini on perusasioiden äärellä... luulisin.

No yhtä kaikki, naiset on ihania olentoja. =)

Ainakin osa niistä.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
vituttaa naiseläjät ja heidän käsityksensä siitä miten parisuhteessa eletään.

Ei kavereita, ei mitään. kunhan hänelle on aikaa niin se riittää. muuta en voi/ehdi/pysty tekemään.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
B1 kirjoitti:
jupsterille vielä sellainen vinkki, että älä nyt hyvä mies mene sitten vaan rehellisenä sanomaan yhtään mitään, että saatat käydä muittenkin kanssa treffeillä. Naisethan vetää hernettä nenään alta aikayksikön.

Tämä herne nenään -ilmiö on universaalia vai kuinka monelle äijälle täällä on yhdentekevää, jos heidän ihastuksensa saattaa käydä treffeillä muidenkin kanssa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Tämä herne nenään -ilmiö on universaalia vai kuinka monelle äijälle täällä on yhdentekevää, jos heidän ihastuksensa saattaa käydä treffeillä muidenkin kanssa.
Niin, se on se haaremi-ilmiö. Miehelle ok, mutta naiselle...

Itse olen sitä mieltä, että sitten kun tietää haluavansa olla jonkun tietyn kanssa, niin sitten on. Siinä vaiheessa ei enää treffailla muita. Naispuoliset kaverit miehellä on asia erikseen. Itselläni niitä on ja tulee olemaan, siinä ei yksikään kumppani rupea mitään sääntöjä sorvaamaan. Kavereistani en luovu.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ted Raikas kirjoitti:
Niin, se on se haaremi-ilmiö. Miehelle ok, mutta naiselle...

Itse olen sitä mieltä, että sitten kun tietää haluavansa olla jonkun tietyn kanssa, niin sitten on. Siinä vaiheessa ei enää treffailla muita. Naispuoliset kaverit miehellä on asia erikseen. Itselläni niitä on ja tulee olemaan, siinä ei yksikään kumppani rupea mitään sääntöjä sorvaamaan. Kavereistani en luovu.

Miehenpuolista kavereistani en luovu minäkään. Jos joku yrittää siihen asiaan jjotain rajoituksia esittää, niin lentää kuin leppäkeihäs. Pari heistä on ollut ystäväni ihan naperoiästä lähtien. On bullshitiä väittää, että nainen ja mies eivät voi olla ystäviä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Alamummo kirjoitti:
Miehenpuolista kavereistani en luovu minäkään. Jos joku yrittää siihen asiaan jjotain rajoituksia esittää, niin lentää kuin leppäkeihäs. Pari heistä on ollut ystäväni ihan naperoiästä lähtien. On bullshitiä väittää, että nainen ja mies eivät voi olla ystäviä.
Samoilla linjoilla olen ja olet mielestäni ihan oikeassa joka sanassa. Jos toinen on niin vitun mustis, niin vie sitten hänet tapaamaan näitä ystäviä, niin joskos kellossa vaihtuisi silloin ääni? Jos ei, niin voi voi. Ketään ei voi pakottaa luopumaan ystävistä ja kavereista toisen tähden, eikä sukupuoli ole mikään syy.

Ja mies ja nainen todellakin voivat olla ystäviä. En äkkiseltään muista harrastaneeni seksiä yhdenkään (oikeasti) naispuolisen kaverini kanssa. Aika menee ihan jutellessa ja vaihtaen mielipiteitä. Miksi tuhota se kaverisuhde jollain hölmöilyllä, kun tietää, ettei siitä mitään suhdetta edes syntyisi? Ne on sitten eri juttuja eri ihmisten kanssa ne seksihommat. Toisaalta voi kumppanin kanssakin olla kaveri ja ystävä, en sitä. Senhetkisen tai entisenkin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Turpaan antaisin !

Alamummo kirjoitti:
Tämä herne nenään -ilmiö on universaalia vai kuinka monelle äijälle täällä on yhdentekevää, jos heidän ihastuksensa saattaa käydä treffeillä muidenkin kanssa.

Saatana turpaan tulisi jos joku yrittäisi pyydellä muijaa treffeille, menköön oman muijansa kanssa. Jos minä lähden treffeille niin totta kai sitä yrittäisi myös pillua, ei kai sitä muuten viitsi lähteä, ihme touhua nykyään, vai kavereita pitäisi olla ilman seksiä, älkää nyt saatana viitsikö.

Ps. Lisätään vielä että se on huono nainen jonka kanssa kauan kestää !

veini
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Alamummo kirjoitti:
On bullshitiä väittää, että nainen ja mies eivät voi olla ystäviä.

Nimenomaan. Joskus on helpompi ollakin vain ystävä naispuolisten olentojen kanssa.

Yleensä naisten kanssa tulee paremmin juttuun kuin miesten kanssa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt väitettä, että naiset esittävät ystävää ja sitten puukottavat selkään. Vai tapahtuuko sitä vain nainen-nainen -ystävyyssuhteessa?

Omasta mielestäni tytöt/naiset on aika kivoja otuksia.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Yleensä juuri näin :)

Grainger kirjoitti:
Nimenomaan. Joskus on helpompi ollakin vain ystävä naispuolisten olentojen kanssa.

Yleensä naisten kanssa tulee paremmin juttuun kuin miesten kanssa. Itse en ole koskaan ymmärtänyt väitettä, että naiset esittävät ystävää ja sitten puukottavat selkään. Vai tapahtuuko sitä vain nainen-nainen -ystävyyssuhteessa?

Omasta mielestäni tytöt/naiset on aika kivoja otuksia.

Yleensä juuri näin puhuvat säälipillun metsästäjät, tämä peli ei kuitenkaan pitkän päälle toimi se on nähty. Kyllä vanha sisään ulos temppu jossakin vaiheessa on vääjäämättä mielessä, ja eihän se olisi edes tervettä jollei näin olisi. Mikä estää sitä paitsi ystävyyden vaikka välillä panisikin, itselläni on monta ystävää joita on tullut vetäistyä. Todellinen ystävä nainen antautuu ainakin kerran se on selvä asia tai sitten on miehessä joku todellinen vika tai oikeasta ystävyydestä ei ole kysymys.Yleensä naiset ovatkin ystäviä tälläisten miesten kanssa joille ei antautuisi vanha Tyynekään, näille miehille tuleekin sitten parempi mieli kun nainen vetäisee hatusta tämän ystäväkortin.

Ps. Ollaan ystäviä vaan kun sulla on niin säälittävän pieni kulli, tästä on kysymys !

veini
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös